Kirjoittaja Aihe: Converset  (Luettu 3031 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
  • Tupa: Korpinkynsi
Converset
« : Maaliskuu 27, 2013, 16:12:46 »
Yritin tosiaan tälläistä aihetta etsiä, mutta en pelkästään  Converseja koskevaa aihetta löytänyt. Sellaisen aiheen päätin pistää sitten pystyyn:)
Eli, pidättekö Converseista, omistattekko, ovatko ne mielestänne massa kenkiä.... Kaikkea mitä yhdistä kengistä saa irti. Aiheeseen voi myös liittäää kaikki Converse-laukut sun muut. Kaikenlaisia mielipiteitä siis tästä aiheesta:)

Itselläni on kahdet Converset, ihan perus mustat ja sellaiset Britti-lippu. Joskus pari vuotta sitten minulla oli sellaiset söpöt leppäkerttukuvioiset, mutta äiti heitti ne roskiin, kun ne olivat hänestä liian lyttyyn astutut:( Rakastan molempia parejani, vaikkakin en ole noita Britti-lippu kenkiäni vielä kayttänyt, säästelen niitä:) Converseja on kaikilla, mutta mielestäni valkoiset ovat eniten niitä teini-massa-kenkiä. Itse en valkoisia ostaisi.  Mielestäni tennareissa näkyy hyvin hinta-laau-suhde, Conssit ovat oikeasti parempi laatuisia, kuin osa muista tennareista. Välillä ne kyllä tuntuvat ylihinnoitetuilta. Laukuista en osaa sanoa oikein juuta enkä jaata, en ole sellaista koskaan omistanut ja en ole hankkimassakaan. Pidän paljon Converseista, sillä minusta on kivaa, kun niitä on niin monenlaisia, jokaisen lempiväriä ja -mallia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2013, 10:11:18 kirjoittanut hanhyokkasikimppuuni »

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Converset
« Vastaus #1 : Maaliskuu 27, 2013, 20:49:29 »
Conut on kuivan keli ykköskengät!

En tiedä montako paria mulla on mennyt, mutta ykäasteella sain ekat parini, muistaakseni. Ja nyt siis ikää jo 22. Tällä hetkellä mulla on perus siniset conut, ne on muutaman vuoden vanhat, en oo käyttänyt niitä hirveästi. Ykkösparina on nimittäin mustat nahkaiset conut. Sain ne neljä vuotta sitten kesällä, kun opiskelupaikka varmistui. Ja ne on oikeasti parhaat kengät ikinä ja nahkainen materiaali auttaa niitä kestämään entistä kauemmin. Niillä on monet festarit könytty.

Uusimmat ja ehkä päheimmät conut ikinä odottavat vielä neitsyt-matkaansa. Ne lähtivät mukaani viime lokakuussa Miamista. Ne on mustat kankaiset Batman-conut. Nauhojen alla olevassa läpässä on Batmanin logo, mustana (vitsi jos oliskin ollut keltaisena, olisi ollut ylisiistit) ja sit nilkan ympäri kiertää "hopeisena" Batman-teksti. Aivan törkeet enkä malta oottaa että saan pistää ne ekan kerran jalkaan! Arvoin näiden Batmanien ja Superman-conujen kesken, mutta päädyin lopulta näihin. Ja mitä vattua, ostin nuo conut ihan Conversen kaupasta ja hinta oli murto-osa mitä Suomessa joutuu maksamaan ihan perusconuista. Melkein pissasin housuuni kun katsoin hintaa :D

Yksi kaikkien aikojen lemppari-conuni ovat nimeltään Boom. Bongasin ne yhdestä saksalaisesta outlet-myymälästä ja kyllähän sen tiesi miten käy, kun ollaan outletissa...ei ollut kokoa. Olisikohan ollut puolikkaasta kiinni etteikö olisi sopinut. Perkele, kun harmitti. Ihan oikeasti, mikään vaatteen tms "menettäminen" ei ole koskaan harmittanut yhtä paljon.
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=11385703

Converse-olkalaukkukin minulla on, ostin sen muistaakseni Dublinista. Semmoinen perushyvä koululaukku, mutta hihna on hiukan löysä, se valuu eikä siis pysy niin lyhyenä kuin haluaisin. En käytä laukkua enää juurikaan, lähinnä varalaukkuna.

Massakengistä en niin tiedä, se että conuja on monella ei ole minua haitannut. Paitsi siinä vaiheessa kun kämppis hankki samanlaiset nahka-conut :D onneksi meidän kengät oli erikokoisia niin ei vahingossakaan ottanut toisen kenkiä. Enemmänkin ärsyttää se, että niistä tehdään halpisversioita, mutta toisaalta kaikista muistakin hiukan hintavimmista tuotteista tehdään. Ehkä se on juurikin se laatu mikä niissä halpisversioissa harmittaa. Itse aion jatkossakin ostaa aitoja Converseja. Lättäpohjan takia ne eivät tietenkään ole ne paras vaihtoehto, jos tiedossa on paljon kävelyä, sekin on pitänyt kantapään kautta oppia muutamaankin kertaan :)
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa Aurican

• vinokas
  • Vuotislainen
  • Kirjoittaa liian pitkiä viestejä.
  • Pottermore: SilverSand14724
« Vastaus #2 : Maaliskuu 27, 2013, 23:02:41 »
En itseasiassa pitkään aikaan ollut tietoinenkaan, että tennareiden merkillä on jotain väliä tai että niitä on ratkaisevasti erilaisia. Jotenkin ajattelin että tennareita on vaan ollut iät ja ajat ja joku rahanhimoinen hyypiö vaan päätti lätkäistä ison ruman merkin kenkiin ja pyytä 20 dollaria enemmän. (Asia ei tosin imeisesti ole näin?)

Mutta ainakin omistettuani yhdet aidot Converset ja yhdet halvat tennarit, voin todeta että ne aidot ovat toistaiseksi kestäneet parempina kauemmin. Omani ovat ihan tavalliset mustat.

En erityisemmin jaksa piitata massasta tai muodeista. Pukeudun mihin huvittaa ja jos halpis-tennarit olisivat yhtä kestäviä kuin Converset, en todellakaan vaivautuisi ostamaan aitoja vain koska ne ovat Coverset. En saa siitä mitään ego-boostia tai mitään.
Converseilla on kyllä toisaalta eräs hyvä puoli. Ne ovat keskenään samaa mallia, joten jos esim. netissä näkee hienot, on helppoa valita saman kokoiset kuin itsellä jo on tai marssia lähimpään kenkäkauppaan ja sovittaa, jolloin oman koon saa selville eikä tarvitse säätää palauttamisten kanssa.
Niin ja pidän siitäkin että ne ovat aika lailla sukupuolineutraalit.

EDIT// Joo, meikäläisen halpisversiot sattuivat varmaan sitten olemaan ei niin kestävää sorttia.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2013, 21:03:36 kirjoittanut Aurican »
Lily:"You're disgusting, Black -- I don't know what Remus sees in you. If you were my boyfriend I'd poison your morning pumpkinjuice."
Sirius:"If you were my girlfriend, I'd drink it"
-Casting Moonshadows, chapter 59
deviantArt | Tumblr | instagram

Poissa Isilmírë

• Pillipiipari
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2013, 07:55:34 »
"Halppistennareita" on monenlaisia. Omani, milloin minkäkin merkkiset, ovat kestäneet ihan siinä missä aikoinaan teini-iässä käyttämäni Converset, jollaisissa juoksentelin kaiket kesät ja osan talvistakin ennen kuin niistä tuli muotibrändi ja hinta pomppasi pilviin.

Nahkaiset Converset ovat toki asia erikseen, tottakai minkä tahansa kengän nahkaversio on kestävämpi (ja kalliimman materiaalin takia yleensä myös huolellisemmin valmistettu) kuin kangasvariaatio. Miehelläni on ollut ruskeat nahka-Converset lähes ympärivuotisessa käytössä parin vuoden ajan, ja vasta nyt toisesta alkaa pohjasauma pettää.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että lättäpohjaiset tennarit ylipäätään eivät ole hyväksi kenekään jaloille, olivat ne Converset tai jotkut muut. Jalalle ystävällisessä kengässä on joko tukeva pohja tai Five Fingers -tyyppinen "paljain jaloin" -ratkaisu. Jalkoja ei siis kannata pilata kulkemalla jatkuvasti tennareissa.
Constantem decorat honor

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
« Vastaus #4 : Maaliskuu 28, 2013, 11:03:42 »
Tuo lättäpohjaisuus on mielestäni Conversen ainoa huono puoli (minua ei haittaa hinta, ostan niitä kumminkin sen verta harvoin). Muutenkin tuntuu, että kaikki kesäkengät ovat lättäpohjaisia. Balleriinat, sandaalit, conut ja muut tennarit. Tai sitten minä olen sokea enkä osaa etsiä kunnollisia kenkiä.

Jottei ihan mene offiksi niin mainittakoon, että bongasin Intersportin mainoslehtisestä, että siellä olisi conuja myynnissä 65,90. Tämän kevään erikoisvärejä on ilmesesti vaalea pinkki ja mintunvihreä. Itseäni himottaa nuo mintunvihreät. Koko väri kiinnostaa melkein kaikissa vaatteissa mutta vielä en ole löytänyt mintunvihreää vaatetta joka sopisi minulle. Ehkä ne ovatkin nuo conut? Pelottaa vaan kuinka likaiseksi ne menevät, kun ovat niin vaaleat...

Onko joku pessyt conversejaan? Miten kävi?
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2013, 11:58:16 »
Iki-ihanat conssit <3

Itse aloin joskus kutoluokan lopulla suosimaan tennareita ja vasta sitten - muistaakseni - kasiluokan lopulla hankin puoltoista kokoa liian pienet mustat conssit, jotka kestivät sinne ysiluokan puoliväliin asti, jolloin sitten hankin oranssit conssit, joiden oikea kenkä oli sitten puoli kokoa liian pienet. Kasin alussa olin löytänyt kivat halpistennarit brittilipulla varustettuna ja etsiskelin muutaman vuoden aitoja brittilippuconsseja, ja lopultakin löysin sellaiset, mutta hommasinkin sitten USA -conssit - tällä kertaa ostin pari kokoa suuremmat ja kappas, nehän on kestäny huomattavasti paremmin kuin mustat ja oranssit conssit, jotka heivasin hautuumaalle roskikseen. Lähiaikoina aion ehkä käydä ostamassa ne brittilipulliset conssit.

Conssihuppareitakin olen nähnyt muutamalla, mutta ei ne hupparit ole minua varten. Laukkujakin olen ihastellut muutamalla, ja haluaisinkin sellaisen, mutta kun ne ilmeisesti maksaa nekin sen verran paljon, että mieluummin hankin kengät kuin laukun.
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Huhtikuu 01, 2013, 12:11:01 »
Minä omistan yhden parin. Sellaiset marjapuuronväriset punaiset. Aiemmin inhosin sitä väriä, mutta nyt pidän kengistä kovasti. Näiden kenkien tarinahan on sellainen, että tätini, joka asui pitempään ulkomailla toi kerran Suomeen tullessaan minulle kyseisen parin. Silloin olivat kengät minusta rumat ja liian isotkin olivat monta numeroa. Tänä kevättalvena ne sitten kaapista kaivoin ja nyt käytän niitä kera raidallisten villasukkien onnellisena kenkienomistajana. Välillä tuntuu, että jalka näyttää niissä todella isolta, mutta entäpä sitten?
En osaa sanoa ovatko kenkäni aidot vai eivätkö, mutta aitojen puoleen veikkaukseni kääntyisi. Itselläni ei mitään hinkua ole aiemmin ollut tällaisia kenkiä ostella, enkä tiedä tulenko näiden kenkien päästessä matkansa päähän uusia samanmoisia ostamaan (hintakin kun välillä niin korkealta kuullostaa), mutta ainakin nyt kengät vaikuttavat oikein hyviltä. Ovat helppokäyttöiset ja jalkaan sujahtavat helposti. Hinta-laatu-suhde -asiaan en osaa mielipidettäni antaa, mutta aika kalliilta minulle vaikuttavat.
Aika paljonhan converseja tuntuu liikkeellä olevan, mutta kun muihin kenkiin vertaa, niin eiköhän muita merkkikenkiä tule vastaan ihan yhtä paljon, ehkä enemmänkin. Teidän viestejä luettua ja omien käsityksien mukaan eri mallia ja väriä ja kuosia tuntuu kuitenkin olevan joka lähtöön ja jokaiselle jotakin, joten itse en ainakaan tunne massan mukana käveleväni.

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Lokakuu 05, 2013, 11:16:31 »
Olin pitkään sitä mieltä, että Converset ovat massakenkiä ja en ikinä itse hankkisi sellasia kun kaikilla muillakin on. Enkä ennen edes pitänyt niiden ulkomuodosta, minusta ne olivat värikkäitä pellekenkiä. :D Mutta kuinkas kävikään. Kesän aikana sitten jotenkin mieleni muuttui, huomasin että itsekin alkoi tehdä mieli hankkia Converset, mutta silti olin ajatusta vastaan. Viime kuussa kuitenkin lopulta sorruin, edelliset tennarit olivat reikiintyneet ja oli aika ostaa uudet. Eksyin Zalandoon selaamaan kenkiä ja siellä törmäsinkin Converseihin joihin ihastuin heti. Eivät ole sitä ihan perus mallia vaan ovat kokonaan harmaat ja varren ympäri menee niittiremmi.  http://www.zalando.fi/converse-chuck-korkeavartiset-tennarit-harmaa-co411a0h1-802.html
Nämä siis sallein itseni tilata ja hyvin tyytyväinen olen kenkiin ollut. Mukavat jalassa ja näyttävät hyvältä.

Saattaapi olla, että jonain päivänä hankin vielä perus Converset mustana, nyt kun näihin kenkiin olen päässyt ihastumaan. Lyhytvartisia en aio hankkia, pidempi vartiset ovat mielestäni paremman näköiset. Ja olisihan sellaset reiden mittaiset myös tosi ihanat. :)

Feikeistä sen verran, että itse en sellaisia hankkisi. Olen kuitenkin jonkun verran merkkiuskollinen, että olen valmis maksamaan aidoista.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #8 : Elokuu 05, 2014, 19:03:56 »
En itseasiassa pitkään aikaan ollut tietoinenkaan, että tennareiden merkillä on jotain väliä tai että niitä on ratkaisevasti erilaisia.

En erityisemmin jaksa piitata massasta tai muodeista. Pukeudun mihin huvittaa ja jos halpis-tennarit olisivat yhtä kestäviä kuin Converset, en todellakaan vaivautuisi ostamaan aitoja vain koska ne ovat Coverset.

Juuri näin itsekin ajattelen minäkin, itse en ole minkäänlaisia Converseja ikinä omistanut, ihan marketin tennareiila olen läpsytellyt, itseni kun täytyy olla kohtalaisen tarkkana millaisia kenkiä käytän, matalan jalkapöydän ja pikkulapsena nilkoissa olleen asento-ongelman takia, vaikka nykyään jalkaterien ulospäin kääntymistä tuskin huomaa kävelyssäni.
Ihan markettikengillä on hyvä mennä, ja vasta viime vuonnaBarcelonassa Espanjassa alkoivat yksien keinonahkaisten lempikesäkenkieni sisäpohjat naureskella kesken kävelyn, ja sekös minua harmitti, kun tykkään niistä kengistä, niillä on hyvä kävellä. :D
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #9 : Huhtikuu 11, 2015, 22:09:27 »
Omistan Converset, monetkin. Ihan perus mustat syksyisin ja keväisin käytettäväksi. Mustat, vuorelliset ja nahkaa olevat Conssit talveksi ja matalemmat USA-kuvioiset kesäksi. Kaikki ovat aitoja ja mulle se on tärkeätä.

Converset on mun mielestä massakenkiä, mutta ei se mitään. Oon muutenkin tällänen massateini (enkä häpeä sitä!), mutta en käytä niitä muodin yms. takia. Converset on mukavat, tyylikkäät, helppo yhdistellä eri asuihin ja sopii moniin tyyleihin ja tilaisuuksiin. Ja käytän mielelläni tennareita kun oon muutenkin niin pitkä (176 cm, oon yläasteella. // Nykyään olen jo 180 cm :) ).

Turkin matkalta tuli vielä ostettua musta Converse-huppari (ei aito).

Converseissa on toki suolainen hinta (mulla normaalit makso 60€, nahkaiset talviconssit 120€), mutta ne on tosi laadukkaat ja kestää pitkään. Ja vanhemmathan ne on tähän mennessä maksanut... :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 27, 2015, 19:39:10 kirjoittanut Charlotte »
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa appelsiinikreemi

• Fluffynnälkäinen olento
  • Vuotislainen
  • Omintakeinen makeilija
« Vastaus #10 : Toukokuu 03, 2015, 18:29:35 »
Ite tein varmaan elämäni kirpparilöydön kun bongasin ihanat, hieman kulutetun aniliininpunaiset converset kahdella ja puolella eurolla. En oo aikasemmin consseja omistanut eikä mitään hirmusta hinkua oo ikinä ollut. En sanois niitä miksikään massakengiksi ehkä, tosin hieman ärsyttää jos jotkut ostaa ne ihan vaan sen takia että ne on converset.

Rakastan tennareita ja noita aiemmin omistin vihreät tennarit. Ei ne kestäneet kun yhden kesän mutta olivat kans kovassa käytössä. Mut kyllä noista nykyisistä huomaa että käytetyt on mutta ei tosiaankaan hajalla.
I am just sane as I am.

Poissa NousevaAurinko

• Vuotislainen
« Vastaus #11 : Marraskuu 26, 2015, 13:39:54 »
Muutamat Converse tennarit löytyy kyllä kotosalta. On mustat ja cherry print-kuosiset matalat tennarit sekä sitten korkeavartinen jenkkilipun väreillä varustettu. Ihan laadukkaita jalkineita olleet mielestäni, eivätkä ole lähteneet hajoamaan kovassakaan käytössä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2015, 13:56:06 kirjoittanut samettiina »

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #12 : Joulukuu 23, 2015, 14:08:09 »
Oih täällä puhutaan Consseista <3

Ekat Converseni sain joskus 10-11v. Ostettiin ne Amerikasta sellasesta miljoonia eri Converseja myyvästä kaupasta. (En yhtään liioittele)
Ne oli matalavartiset ja niissä oli niinku monta sellasta kieltä tai läppää tai mitä ikinä ja ne oli erivärisiä <3 Sen muun kengän väri oli joku perus beige.

Mun tokat Converset oli ne perus pitkävartiset punaset. Ei niistä sen enempää asiaa ookkaa.

Sen lisäksi oon ostanu kirppikseltä kerran sellaset vihreet pitkävartiset n. 5€ Conssit, ihan sika halvat! Sen lisäks ostin sellaset jännät vaaleet/beiget vähän normaalia korkeevartisemmat 3€. Oli kyllä ihan paras hinta.

Ne vihreet on kyllä nyt vähän rikki ja punaset jäämässä pieneksi. Niitä ihmeen saappaitakaan en haluaisi ihan arkikäytössä esim. koulussa käyttää kun nauhojen sitomisessa menee sit puolet välkästä. Fyssari kyllä käski lopettaa conssejen käytön koska mun nilkat taittaa sisäänpäin, mutta oon aivan rakastunu näihin Consseihin http://www.dxshirts.com/42-188-large/converse-shoes-navy-blue-chuck-taylor-all-star-classic-womens-mens-canvas-sneakers-low.jpg oikeesti aivan ihanat!

Yleensä must korkeevartiset conssit on ollu kivemmat mut noi on nii ihanat ja siistit jajajajaja PAKKO SAADA
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2015, 14:26:13 kirjoittanut Demeter »
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa Aurican

• vinokas
  • Vuotislainen
  • Kirjoittaa liian pitkiä viestejä.
  • Pottermore: SilverSand14724
« Vastaus #13 : Joulukuu 27, 2015, 23:40:06 »
Converseja on kyl paras ostaa kirpparilta. (Ja kaikkea muutakin vaatetusta.) En tiedä viitsisinkö itse enää nykyään maksaa niin paljon kengistä kuin mitä uudet Converset on.

Fyssari kyllä käski lopettaa conssejen käytön koska mun nilkat taittaa sisäänpäin, mutta oon aivan rakastunu näihin Consseihin http://www.dxshirts.com/42-188-large/converse-shoes-navy-blue-chuck-taylor-all-star-classic-womens-mens-canvas-sneakers-low.jpg oikeesti aivan ihanat!

Ootko kyselly fyssarilta ehkä pohjallisista? Mulla on pari kaveria, joilla on lättäjalkojensa takia pohjalliset, jotka korjaa jalan asentoa. (Tai jotain sellaista? En oo sen kummemmin ottanu selvää, ku en oo tarvinnu.) En tietty tiedä miten ne sopii Converseihin tai onko niistä tippaakaan apua just sun jalka-tilanteeseen, mut kuitenki. Ja ne vie tilaa kengässä, joten saattaa olla hyvä ostaa koon isommat.
Lily:"You're disgusting, Black -- I don't know what Remus sees in you. If you were my boyfriend I'd poison your morning pumpkinjuice."
Sirius:"If you were my girlfriend, I'd drink it"
-Casting Moonshadows, chapter 59
deviantArt | Tumblr | instagram

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #14 : Joulukuu 29, 2015, 17:44:08 »
Ootko kyselly fyssarilta ehkä pohjallisista? Mulla on pari kaveria, joilla on lättäjalkojensa takia pohjalliset, jotka korjaa jalan asentoa. (Tai jotain sellaista? En oo sen kummemmin ottanu selvää, ku en oo tarvinnu.) En tietty tiedä miten ne sopii Converseihin tai onko niistä tippaakaan apua just sun jalka-tilanteeseen, mut kuitenki. Ja ne vie tilaa kengässä, joten saattaa olla hyvä ostaa koon isommat.

Joo siis fyssari anto mulle pohjallisetkin mutta mun pitää silti käyttää kenkiä joissa on jäykkä kantapää ja joustava pohja, eikä saa kuulemma kiertyä sivuttain. Converset on niin sellaiset kankaiset ja "löysät" (?) kengät, että ne ei tue jalkaa vaan antaa nilkan pohjallisista huolimatta taittaa sisään. Eli ainakaan jokapäiväisesti en voi Consseja käyttää :(
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2016, 21:33:11 kirjoittanut Demeter »
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa MariKok

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Tammikuu 07, 2016, 09:34:43 »
En ole koskaan omistanut aitoja Converseja, mutta josko tänä keväänä viimein saisin aikaiseksi. Pitäisi ehkä laittaa nyt jo rahaa sivuun, niin olisi keväällä summa valmiina. Valkoisia en kyllä osta!

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #16 : Tammikuu 09, 2016, 20:58:46 »
Mun mielestä converset on ylihinnoteltuja, joka siis tarkottaa et mun pappa ostaa mulle sellaset... Eli mulla on sellaset tummanharmaat converset joissa on hopeella jotai rändöm hepreaa tai kreikkaa tai jotai erikokosina ja eri päin olevina teksteinä ;D Mut täytyy myöntää et ne kyllä ON parempilaatuset kun mun muut tennarit.

Siis jos puhutaan yleisesti kaikista tennareista niin mä olen ihan hulluna niihin <3 Rakastan kaikenmerkkisiä tennareita kunhan vaan ne ei oo lyhytvartismalliset.

Kaikista mun muista tennareista kun consseista on haljennu ja irronnu monta kumiosaa. Muutenkin ne on paljon paremmat jalassa. MUTTA lyhyesti stoorattuna löysin viime kesänä conssejeni SEINÄMÄN sisältä kuminpalasia. Ne paino kauheesti ja sitten äiti leikkas ne auki ja ompeli uudestaa kii ku se otti ne palaset pois.

Mun mielipide on että converset on samaa luokkaa Applen vehkeiden kanssa eli oikeesti ne ei ees oo nii paljoo parempii kun muiden valmistajien mut hinnat on viisinkertaset. Mutta se on vaa se asema ja muoti jonka ne brändit on saanu...

Jatkakaa,
Kaistapää
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."