Kirjoittaja Aihe: Warner Bros studio tour - The making of Harry Potter  (Luettu 14733 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lockheart

• Vuotislainen
Vs: Warner Bros studio tour - The making of Harry Potter
« Vastaus #50 : Heinäkuu 09, 2015, 22:34:32 »
Hiukan aiheesta poiketen, onko tuolla studion kaupassa olevat tavarat saman hintaisia kuin esimerkiksi siellä King's Crossilla?

Poissa Carafiina

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Heinäkuu 10, 2015, 16:35:07 »
Aika lailla oli minusta saman hintaista, korkeintaan muutaman punnan erolla King's Crossin kauppaan.
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only to remembers to turn on the light."
-Albus Dumbledore

Poissa Kirjoitusvirhe

• Vuotislainen
  • ''Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema''
  • Pottermore: QueenEye664
« Vastaus #52 : Heinäkuu 20, 2015, 19:06:24 »
En nyt ihan äkkiseltään löytäny tästä keskustelusta vastausta tähän kysymykseen mikä mulla on niille jotka on jo käynny studioilla! Eli siis studion sivuilla lukee että järjestelmäkameroilla ei saisi kuvata mut oon kuullu että monet on kuitenkin kuvannu siellä järkkäreillä. Eli siis onks tääl ketään joilla oli järkkäri mukana, saitteko ottaa sen mukaan kierrokselle? Oon menossa studioille käymään elokuussa enkä viitsisi ottaa kameraa turhaan mukaan jos niiden käyttöä valvotaan tarkkaan!

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #53 : Elokuu 12, 2015, 21:56:07 »
En nyt ihan äkkiseltään löytäny tästä keskustelusta vastausta tähän kysymykseen mikä mulla on niille jotka on jo käynny studioilla! Eli siis studion sivuilla lukee että järjestelmäkameroilla ei saisi kuvata mut oon kuullu että monet on kuitenkin kuvannu siellä järkkäreillä. Eli siis onks tääl ketään joilla oli järkkäri mukana, saitteko ottaa sen mukaan kierrokselle? Oon menossa studioille käymään elokuussa enkä viitsisi ottaa kameraa turhaan mukaan jos niiden käyttöä valvotaan tarkkaan!

Mä oon käynyt kaksi kertaa, kummallakin kerralla hillunut koko kierroksen järkkäri kädessä eikä oo tullut kukaan valittamaan :D Oon menossa sinne nyt taas elokuussa ja lähtee kyllä kamera jälleen mukaan! Itse en oo edes kuullut tollaisesta kiellosta :O
Wait till my father hears about this!

Poissa Griffinfore

• Vuotislainen
« Vastaus #54 : Elokuu 24, 2015, 22:42:56 »
Hei, mä pääsin pitkän odotuksen ja säästämisen jälkeen käymään Harry Potter Studioilla Lontoon lähellä Watfordissa. Suosittelen lämpimästi! Paikka oli huolella tehty, siellä oli lukemattomia kiinnostavia rekvisiittajuttuja. Henkilökunta osasi kertoa extraa asioista. Ainoa mitä en suosittele on butterbeer, se oli jotain... hyvin erikoista.
Laitan instaani REDCAPPY kuvia reissusta, tsekkaa ja suunnittele oma reissusi.  : )

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #55 : Elokuu 31, 2015, 12:35:01 »
Kävinpäs viime viikolla Harry Potter studioilla kolmatta kertaa. Ja kyllä voin sanoa, että kaikki tuntui vieläkin niin upealta ja maagiselta. Uusi King's Cross puoli oli myös aivan ihana! Ei tuolla käymiseen voi kyllästyä ikinä, niin upea paikka ♥ Tällä kertaa sain kuvattua videotakin studioilta, joten jos kiinnostaa niin tsekatkaa tää video (Potter-osuus 4:39 alkaen).

https://www.youtube.com/watch?v=_YVX4rLBwv8
Wait till my father hears about this!

Poissa Kirjoitusvirhe

• Vuotislainen
  • ''Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema''
  • Pottermore: QueenEye664
« Vastaus #56 : Syyskuu 10, 2015, 18:57:51 »
Itelläki vierailu studiolla nyt takanapäin! Tossa kuitenki multaki vähä videoo vierailulta videoblogin muodossa! :) https://www.youtube.com/watch?v=6WrnQdak2I0&feature=youtu.be
Rakastuin paikkaan ja aion ehdottomasti mennä käymään uudestaakin!

Poissa saemko

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Joulukuu 30, 2015, 16:40:46 »
Moikka kaikille! :)

itellä suunnitteluvaiheessa matka Lontooseen ja studiolle, nyt mietin että onko järkevää
1)mennä studiolle järkätyllä bussilla suoraan Lontoosta, jolloin kiertely aikaa jää ilmeisesti 3,5h

VAI

2)mennä itsekseen junilla/metroila sinne Junction asemalle josta sitten sillä Potter bussilla studiolle?

Kaipaisin vinkkejä riittääkö Potterfanille, joka käy elämässään yhden kerran studiolla, tuo 3,5h kiertelyaikaa? Onko hankala osata noilla julkisilla kulkea itsekseen tuonne asemalle, josta sitten pääsee Potter-bussilla studiolle?

Muitankin vinkkejä!:)
-wannabewitch