Kirjoittaja Aihe: Paramore  (Luettu 848 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
Paramore
« : Marraskuu 07, 2012, 19:14:04 »
Heheei o/

Jos hakuun on luottamista, löysin Kattilasta sellaisen puutteen, ettei täällä ole topaa Paramorelle :) Täytyypä sitten korjata tilanne. Jos tämä topanen kuolee, niin kuolkoot, mutta en mä voi jättää tätä tekemättä. Sen verran tärkeä minulle on tämä bändi :))

Paramorehan on siis vuonna 2004 perustettu rock/punk/alternative/pop-yhtye, johon tällä hetkellä kuuluu kolme jäsentä; Hayley Williams laulajana, Jeremy Davis bassossa ja bassokitarassa sekä Taylor York kitaristina.  Paramore on julkaissut ne kolme studio-albumia, joista ensimmäinen (All we know is falling) julkaistiin vuonna 2005, toinen (Riot!) vuonna 2007 ja kolmas albumi, nimeltään brand new eyes vuonna 2009.

Ennen ensimmäisen levyn ilmestymistä jäsenet olivat kitaristi Josh Farro, rumpali Zac Farro, laulaja Hayley Williams, basisti Jeremy Davis ja kitaristi Jason Bynum. Jeremy davis kuitenkin jätti bändin ensimmäisen albumin ajaksi. Vuonna 2007 bändin kokoonpanossa oli molemmat Farron veljekset, Hayley Williams, Jeremy Davis ja "epävirallisena" jäsenenä  Taylor York.  Vuonna 2009 jäsenet olivat samat, mutta Taylor York oli jo ihan virallinen jäsen :D

Viime vuonna Farron veljekset erosivat bändistä ja Paramore on sitten ollut kasassa Hayleyn, Jeremyn ja Taylorin voimalla (:

Ainakin minun ymmärtääkseni Paramore saavutti suurimman suosionsa juuri RIOT!:in jälkeen, mutta ns. "harmillista" huomiota herätti ihmisissä Farrojen lähteminen, josta monet fanitkin suivaantuivat.  Paramore on tehnyt soundtrackeja mm. Transformers kolmoseen ja Twilight - Houkutukseen.

Siinä nyt erittäin tynkämäistä ja lyhyttä infoa näin muodon vuoksi :))

Mutta siis, let's keskustellaan Paramoresta :D Kuinka moni kuuntelee tätä bändiä, mikä on teidän lempikappaleenne, mitä mieltä olette kohutusta Farrojen lähtemisestä, minkälaista Paramore-romua teillä on, millä keikoilla olette olleet ja niin päin pois :)) Ja rakkaat lapset, muistakaa ne perustelut ;)

Minä olen ihan fall in lööw Paramoren kanssa. Se on ollut lempibändini sen nelisen vuotta ja luulen, että tulee aika kauan olemaan :) Minä vain rakastan niiden musiikkia ja lyriikoita ja ihmisinätkin ovat ihania ja suloisia <3

Oikeastaan kukaan näiltä nurkin ei tätä kuuntele, koska kaikki kuuntelee semmoista massa-poppia, mutta minua ei hemskattiakaan kiinosta niiden haukkumiset, sillä tää on vaan mulle niin tärkee juttu :D Niin kuin esim. koulussa kaikki tulee selittämään, että Paramore ois hyvä ilman laulua ja musiikkia, mut ne ihan vallan unohtaa lyriikat ;D Mutta tä tykkää ♥

Lempikappaleikseni nimeäisin ehkä We are Brokenin, Ignorancen, Stop This Songin, Emergencyn , Conspiracyn, Misguided Ghostsin, Renegaden ja voi apua, niitä on liikaa. Olen yrittänyt miettiä, mutten vain keksi yhtään kappaletta, mistä en Paramorelta pitäisi. Kaikki on vaan niin mahtavia ja jollain tavalla koskevat minua itteäni. Lempilevyäkään en osaa nimetä, koska kaikki on niin mahtavuuksia. Luulen kuitenkin, että tuo All we Know is Falling olisi aika vahvoilla. Paras jäsen? En tykkää vastata tähän kysymykseen. Kaikki :D Hayley siksi, että on maailman paras naisvokalisti, tosi inspiroiva, hyvä roolimalli, suloinen, hauska ja kaunis kuin mikä. Jeremy, koska se on suloinen, todella lahjakas basisti ja sillä on söpö ääni :D.  Taylorkin on yksi mahtavuus ja soittaa tosi hyvin kitaraa. Tämän takia en tähän voikkaan vastata muuta kuin, että kaikki.

Farrojen lähtemisestä en ole oikein mitään mieltä; en iloinen enkä surullinen. Paramore oli bändi, Paramore on bändi ja Paramore tulee olemaan bändi. Ilman Farroja tai Farrojen kanssa.  Minä en nää mitään pahaa siinä, että Paramore muuttuu Farrojen lähdön myötä, sillä milloin muuttuminen ei olisi ollut hyvästä? Paramore kasvaa aikuiseksi, kuten kaikki muutkin :D

Paramore-romua. Minulla on kaikki studioalbumit (3), The Final Riot!-cd ja DVD, kaksi paitaa, neljä pinssiä, julisteita, kuvia ja kalenteri, joka on kylläkin jo vanhentunut. Ja ai että, kun ärsyttää kun Jenkkilässä on ihania fanituotteita, muttakun ää. Keikoillakaan en ole koskaan käynyt, vaikka ne ovat olleet Suomessa jo kolme kertaa. KOLME. ÄÄÄ. Olen kai ollut liian pieni tai jotain... :D Mutta ai, ärsyttää. Sitten kun ne tänne taas tulevat, minähän menen.

Mutta.. Estradi on teidän :))

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • you're in ruins
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Paramore
« Vastaus #1 : Marraskuu 10, 2012, 20:59:29 »
Pakotit miut kirjottaa tänne jotai, joten tässä ois :D

Nooh. Ite oon ''kuunnellu'' Paramoren ihmisiä nyt vissiin vuoden.
En oo sillee kuunnellu, kuunnellu ku ainoo ku oon siun kaa ni siä sekoilet ja
popitat Paramoree siel täysil ja kerrot kaiken ja jee :D
Mutta, Paramore on hyvä, Hayleyllä on MAAAAHTAVA ääni ja
Taylor ja Jeremy osaa oikeesti soittaa hyvin.

Lempikappale... no well... öyh.. eniten kuuntelen varmaankin
The Only Exceptionia, Renegadea, Monsteria ja Decodea.

Ne on hyviä kappaleita.

Mut lempikappale siltä jengiltä on nyt juuri varmaankin Decode.
jee.

Oivoi. Lempijäsen? oieii. Ei, en vastaa. Ei miulla oo, siis ku en oo mikää suurin Parawhore mikä olla ja voi.
Noku kaikki on oikeesti hyviä ja mukavia ja nättejä ja hauskoja ja ja :D

Enkä osaa nimetä oikei mitää lempilevyäkää mutta jos ois pakko niin kyllä se Riot! ois varmaa ekana, koska siinä
on kaikki hyvät kappaleet... perustelut on jotain hienoa.
Ja siis sillo ku oli (OLIKO O.O) Josh ja Zac ni Josh oli OIKEESTI tosi hyvä soittaa kitaraa...
Nii o kyl Taylorki, ei sillä. Ja Jeremy on ollu aina hyvä soittaa basso...kitaraa. :D bassokitaraa. I mean.

Ei ole pahemmin mitään Paramore kamaa muutakun muutama kuva ja kappaleita kännykässä :D niinkin iso fani olen.

Jaaa... en pidä Farrojen lähöstä koska Josh oli iha sairaan hyvä soittaa kitaraa ja Zac oli hyvä
sekoilee niitte rumpujen kanssa...
Joo ehkä sille oli joku hyvä syy miks ne lähti mut ee. (joo oot kertonu sen syyn miulle 10 kertaa, annipsii :D)

Muttamutta. Perustella en osaa joten. Ups.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2012, 16:20:25 kirjoittanut simiblaa »
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..