Kirjoittaja Aihe: Pottermore (SPOILAA NELOSKIRJAA!)  (Luettu 79830 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Pottermore
« Vastaus #50 : Huhtikuu 16, 2012, 20:30:55 »
Mä en nyt tajua ollenkaan, siis mistä mä saan sen sauvan, tuvan, tai mist pystyy alottaa ne tehtävät ? :) Kiitti !

Menet vain Gatewayn kautta ensimmäiseen lukuun ja sitä kautta menet sitten kirjaa eli tarinaa eteenpäin. Matkan varrella tulevat nuo kaikki kyllä. :'>
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Insanity

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Huhtikuu 16, 2012, 20:32:57 »
Tykkään kovasti Pottermoresta, minut löytää sieltä CauldronHex23585, toki saa lisätä kaveriksi ^^ Lajittelu oli tosi kiva, ja pääsinkin luihuiseen, vaikka pelkäsin joutuvani johonkin tyyliin Rohkelikkoon >.<

Mulla olisi liemistä tälläinen kysymys:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Umbridge -> Insanity

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #52 : Huhtikuu 16, 2012, 20:35:19 »
Mulla olisi liemistä tälläinen kysymys:

"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #53 : Huhtikuu 16, 2012, 20:41:44 »
Liemenkeitosta kysymys:

Ja minutkin saa lisätä tuolla kaveriksi, en tosin tiedä mitä hyötyä semmoisesta on kun en ole perehtynyt (onko se vain listaus, vai voiko siellä esim. jutella kaverien kanssa tms?) :)

// Mulla myös se laskuri on näyttänyt, että olen nyt laittanut 4 annosta, mutta silti muka väärin?!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2012, 20:46:39 kirjoittanut Drámella »
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
« Vastaus #54 : Huhtikuu 16, 2012, 20:43:28 »
Minulla käy liemien kanssa aina niin, että

Se
:/
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #55 : Huhtikuu 16, 2012, 20:47:51 »
Kiitän paljon AIV-rehua, sain kuin sainkin zoomattua tuolla kaksoisklikkauksella! :)
Ja kyllä siinä tuli paljon parempi mieli kun ns. tupatestin tulokset tuli, sillä pääsin luihuiseen
vaikka pahoin pelkäsinkin rohkelikkoon tai puuskupuhiin joutumista. :)

Pottermore on juuri sellainen paikka, jossa itse viihdyn. Vaikka ensin odotinkin Habon tyylistä virtuaalimaailmaa, niin kyllä kelpaa kuitenkin! Olisi vain kivempi, jos tulisi lähiaikoina lisää läpäistäviä kirjoja, sillä tuon Viisasten kivenkin läpäisee aika nopeesti. :)
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Zamira

• Valehymy
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin31142
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #56 : Huhtikuu 17, 2012, 08:25:10 »
Se

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
« Vastaus #57 : Huhtikuu 17, 2012, 09:24:31 »
Löysin tieni Pottermoreen eilen ja huomasin olevani Korpinkynnessä. Niccini on CentaurSkull9709. Onko täällä muita, jotka ovat Korpinkynnessä? Ja kaikki saavat lisätä minut kamuksi tottakai.

Kyllä meitä Korpinkynsiläisiä löytyy (itseni mukaan lukien). Mukavaa saada uusia jäseniä. Tuntuu hyvin oudolta, että meitä on tällä hetkellä vähiten. Toisaalta tuvassamme on mahtava tunnelma, joten tervetuloa :)
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #58 : Huhtikuu 17, 2012, 11:03:14 »
Mulla olisi tämmöinen kysymys
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #59 : Huhtikuu 17, 2012, 12:08:49 »
Se

Ja sitten vielä sanottakoon, että minun mielestäni Pottermore on oikein onnistunut paikka. Vastasi kyllä odotuksiani. Beta-testaajana täytyy myöntää, että äänet ovat hieno lisä. Liemien keittely on minusta hauskaa (vaikkei hämmennyslaskuri aina toimikaan)  Ja oikeastaan on ihan mukava, että keitoksen tulee hautua jonkin aikaa, se tuo jotenkin aitoiudentunnetta...   
Tupatestistäkin pidin oikein paljon, tuloskin oli mieleinen. Olin aina ajatellut itseni korppareihin, joten ei tupakiriisiäkään tullut ;)

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2012, 15:22:36 kirjoittanut polyjuisepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 17, 2012, 13:17:51 »
Mulla olisi tämmöinen kysymys

Pisteiden kerääminen on mukavaa ja helppoa. ^^
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #61 : Huhtikuu 17, 2012, 13:38:03 »
Aa joo, kiitoksia Wippii :)

// Lisäilin juuri ison kasan kavereita tuonne, pöllin nimimerkit tästä topasta ilkeästi :) Eli minä olen se NifflerHallow18061 jos joku ihmettelee.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2012, 16:00:55 kirjoittanut Drámella »

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #62 : Huhtikuu 17, 2012, 16:14:11 »
Pääsin vihdoin ja viimein pottermoreen, oikein mahtava paikka ja tosi koukuttava. Ainoa "ikävä" yllätys oli kun minut lajiteltiin rohkelikoon, olen koko ikäni ajatellut kuuluvani korpinkynteen joten se tuli aika yllätyksenä.
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Huhtikuu 17, 2012, 18:01:05 »
Kyllä meitä Korpinkynsiläisiä löytyy (itseni mukaan lukien). Mukavaa saada uusia jäseniä. Tuntuu hyvin oudolta, että meitä on tällä hetkellä vähiten. Toisaalta tuvassamme on mahtava tunnelma, joten tervetuloa :)

Ja alussa korppareita oli eniten. :"D Mutta toisaalta, ehkä me tylyläisistä fiksuimmat osattiin ne Beta-version karsintakysymykset parhaiten. u__u

Sekin on jännä, että tällä hetkellä Luihuisella on eniten tupapisteitä ja Korpinkynsi tulee toisena siitä huolimatta, että lukumääräisesti on altavastaajana. Skarpatkaa, puuskut ja rohkelikot!

Poissa Zamira

• Valehymy
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin31142
« Vastaus #64 : Huhtikuu 17, 2012, 18:08:00 »
Minäkin pääsin onneksi Korpinkynteen, eipä tarvinnut tupakriiseillä sen enempää. ^^

Ja minäkin kehun Pottermorea myös, onnistunut todella! Hieno paikka, hyvät äänitehosteet ja tupapisteet kivoja. Seuraavaa kirjaa odotellessa... mutta tylsää vaan, kun en noita liemiä pääse tekemään kun tuo hämmennyslaskuri kiusaa minua edelleen.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #65 : Huhtikuu 17, 2012, 18:44:11 »
Kun menen kaksintaisteluun ja teen taikani, niin tulee ruutu "Awaiting opponent". Tarkoittaako se, että joudun odottamaan niin kauan, että joku haastamastani tuvasta tulee pelaamaan kaksintaistelua, vai onko koneeni esim. jumittunut? :D Ts. kannattaako siinä odotella kauaa vai mennä ottamaan uusi matsi?

Poissa Where

• Vuotislainen
  • Pottermore: WormwoodPurple29027
« Vastaus #66 : Huhtikuu 17, 2012, 18:53:26 »
Mulla ois yks vinkki tai "cheatti" liemien keittelyyn... Voi olla, että ootte jo keksineet tän, mutta laitan nyt tähän kuitenkin:

Poissa Kylmaar

• Vuotislainen
« Vastaus #67 : Huhtikuu 17, 2012, 19:10:37 »
Oon aivan varma, että mulla on tuossa ensimmäisessä liemiharjoituksessa jokin bugi taikka sitten olen todella hidasälyinen, sillä

Poissa Lipsin

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornFang23677
« Vastaus #68 : Huhtikuu 17, 2012, 19:15:23 »
Mun mielestä Pottermore on ollu just hyvä! Mut en kans oikeen ymmärrä että onko noista kavereista oikeen muuta iloa kun että pääsee tosta listasta nopeemmin niitä kattomaan? Ja mun nimimerkki on UnicornFang23677, lisätkää kaveriks (:

Dobby

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Huhtikuu 17, 2012, 20:11:57 »
kuuluuks niis esim siel käärmetalos tehdä jotai? vai jatkaa vaa eteenpäi :)

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #70 : Huhtikuu 17, 2012, 20:14:01 »
Mun mielestä Pottermore on ollu just hyvä! Mut en kans oikeen ymmärrä että onko noista kavereista oikeen muuta iloa kun että pääsee tosta listasta nopeemmin niitä kattomaan? Ja mun nimimerkki on UnicornFang23677, lisätkää kaveriks (:

Joo olis kivaa jos niiden kanssa vois ees chätätä tai jotain... lahjojen lähettelemisen ja haasteiden heiton lisäksi niistä ei ole mitään hyötyä :'D MUTTA on se silti kivaa kun kamuja on!

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #71 : Huhtikuu 17, 2012, 22:05:04 »
Kun menen kaksintaisteluun ja teen taikani, niin tulee ruutu "Awaiting opponent". Tarkoittaako se, että joudun odottamaan niin kauan, että joku haastamastani tuvasta tulee pelaamaan kaksintaistelua, vai onko koneeni esim. jumittunut? :D Ts. kannattaako siinä odotella kauaa vai mennä ottamaan uusi matsi?

Menet vaan pois; ei siihen kuulu jäädä odottamaan. :D (Haastamastasi tuvasta riippuen) voi mennä hyvinkin kauan, ennen kuin joku "pairataan" kanssasi. Esim. melkein joka kerta, kun haastan Puuskupuhin, menee ainakin viisi-kymmenen minuuttia ennen kuin tulokset tulevat.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2012, 22:09:40 kirjoittanut Wippii »

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
« Vastaus #72 : Huhtikuu 18, 2012, 01:10:18 »
Jei! Vihdoin ja viimein!
Nimimerkillä ChestnutEcho16547 liikun Tylypahkassa, saa ystävystyä :)
Oli todella jännittävää tulla lajitelluksi, mutta ihanan helpottavaa ja virallista päästä Luihuiseen. Lisäksi pidän sauvastani, joka on valkopyökkiä ja sisältää yksisarvisen häntäjouhen <3
Aluksi oli vähän hämmentävää, että mitä tässä kuuluisi tehdä, mutta kävinkin koko Viisasten kiven sitten läpi parissa tunnissa. Nyt on tietysti sitten kesäloma ennen kuin pääsee kakkosvuodelle (mikä on kyllä hiukkasen ärsyttävää :S mutta voihan sitä treenata liemien valmistusta ja taikoja)
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Huhtikuu 18, 2012, 13:11:17 »
Liemistä olis mullakin yks kysymys. Siis kun niitä jotai nesteitä pitää kaataa sinne pataan niin miten tippoja voi saada oikean määrän? Pitääkö ne mitata jollain vai yrittää vaan pudottaa yksi tippa, toinen tippa jne ? :D Mulla nimittäin lorahtaa sitä aina ehkä öhh, vähän liikaa.......

// Okei kiitoksia paljon! :) Minä ilmeisesti aika vähän laitoin ku en edes huomannut että siinä olisi joku laskuri ollut. :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2012, 18:16:59 kirjoittanut Jentsuma »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Huhtikuu 18, 2012, 13:35:32 »
Liemistä olis mullakin yks kysymys. Siis kun niitä jotai nesteitä pitää kaataa sinne pataan niin miten tippoja voi saada oikean määrän? Pitääkö ne mitata jollain vai yrittää vaan pudottaa yksi tippa, toinen tippa jne ? :D Mulla nimittäin lorahtaa sitä aina ehkä öhh, vähän liikaa.......

Pidät vaan silmällä sitä laskuria. :) Niitä pitää lorotella oikein urakalla, varsinkin sitä Lethe River Wateria ja Horklump Juicea. Siinä vaiheessa, kun laskurin mukaan tarvitset vielä yhden "tipan", lisää pikkiriikkinen kerrallaan, ettei mene yli. Kirjastakin voi aina tarkistaa, joko kyseinen steppi on yliviivattu.