Kirjoittaja Aihe: Pottermore (SPOILAA NELOSKIRJAA!)  (Luettu 86268 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ErisedElm16162
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Pottermore
« Vastaus #150 : Huhtikuu 27, 2012, 18:08:19 »
Odotan todella paljon uuden kirjan avautumista. Beta -testaajana on saanut niin kauan selata viisasten kiveä, että aluksi ajatus muista kirjoista tuntui hyvin oudolta. Aloin miettiä tulevien kirjojen tapahtumia ja miten ne toteutetaan Pottermoressa. Viisasten kiven ongelma on se, että sen selaa liian nopeasti, mutta miettikääpä sitten kun päästään Liekehtivään pikariin ja Feeniksin kiltaa - lukuja ainakin riittää. En malta odottaa uusien tietojen lukemista ja Pottermoren toteutusta muissa kirjoissa. Uskon, että Salaisuuksien kammio aukee ensi kuussa.... tai ainakin toivon niin.
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Lipsin

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornFang23677
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #151 : Huhtikuu 28, 2012, 09:47:16 »
Kirjoja on, "ylimääräisestä" paikasta huolimatta, 15. Minulla on tähän luotettava lähde (:P), ja itsekin olen tarinan kolunnut kymmenkunta kertaa.

CoSista nyt on monenlaista "tietoa"; toukokuu, syyskuu, lokakuu, ensi vuosi jne. Kukaan (paitsi PM:n ylläpito) tuskin tietää varmasti. Sitä paitsi, mitä nopeammassa tahdissa kirjat online tulevat, sitä nopeammin loppuvat päivitykset, joita odottaa. :D

--

En kyllä käsitä niitä, jotka luovat toisen (ja kolmannen, ja neljännen...) tilin vain sabotoidakseen kilpailevaa tupaa. -.-
Oleskeluhuoneessamme näkyy aina välillä viestejä henkilöiltä, jotka kehuskelevat "nerokkaalla" ideallaan... On kyllä täysin järjetöntä toitottaa kaikelle kansalle, että on parhaillaan rikkomassa PM:n sääntöjä... varsinkin, kun ne viestit on äärimmäisen helppo ilmiantaa ylläpidolle.

Vaikka itse en missään nimessä halua, että Rohkelikko ohittaa meidät luihuiset tupapisteissä, en todellakaan ole harkinnut sabotointia. Veikkaankin, että useimmat sabotöörit ovat epäkypsiä pikkulapsia/varhaisteinejä, joille voittaminen on pakkomielle.

Mitä ; o ite en ainakaan oo törmänny meiän oleskeluhuoneessa tollaseen! Mut saattaapi olla että puuskut on liian kilttejä tohon :D

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #152 : Huhtikuu 28, 2012, 17:24:45 »
Voi, sitten osaa auttaa... :(
Yrität vaan tarpeeksi kauan. Joku sun lämityksessä mättää. Et kai pidä sitä tarpeeks kauen lä'mpimänä. Onks se koko sen 10 s vihreenä? Jos niin kokeile painaa vähän myöhässä vasta sinistä.

Kokeilin tuotakin, mutta lämmitys putoaa aina liian alas...
Hey! You just lost The Game.

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #153 : Huhtikuu 29, 2012, 18:55:17 »
Olen Pottermoressa ja minut saa pyytää kaveriksi.. Mutta olisi pieni kysymys, liittyen sisälle kirjautumiseen..

Eli miten sisälle pääsee? Eikö pidä painaa sitä "Sign in" -nappulaa? Olen kyllä koittanut kaikkea mahdollista, mutten pääse sisälle. Siihen tulee aina jotain punaisia rasteja ja jotain sellaista. Kun kaverini on mennyt minun käyttäjälleni sinne, hän on kyllä päässyt. Mutta miksen minä pääse? Voisiko joku ehdottaa jotain mitä minun kannattaisi tehdä?
Yksällä sitten neuvot yms. kiitos! :)
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
« Vastaus #154 : Huhtikuu 29, 2012, 19:04:07 »
Eli miten sisälle pääsee? Eikö pidä painaa sitä "Sign in" -nappulaa? Olen kyllä koittanut kaikkea mahdollista, mutten pääse sisälle. Siihen tulee aina jotain punaisia rasteja ja jotain sellaista.
Kukaan ei näillä tiedoilla pysty kertomaan sinulle mikä on vialla. Virheviesti kyllä kertoo mikä meni vikaan, mutta sitä emme voi tietää jos et kerro mitä siinä sanotaan. Todennäköisin vika on, että olet kirjoittanut nimimerkin tai salasanan väärin.
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
« Vastaus #155 : Huhtikuu 29, 2012, 22:20:23 »
Niin siihen kun pitää laittaa käyttäjänimi ja salasana niin niihin tulee punaiset rastit ja sitten siinä lukee jotain että "forgotten your username? tai sitten forgotten your password?" Oon kyllä monta kertaa yrittäny muttei mee sisälle. Valaisiko enemmän?

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #156 : Huhtikuu 29, 2012, 22:28:09 »
Tarkista onko jääny CAPS jostain syystä päälle. Mulle kävi kerran niin enkä ees tajunnu sitä. Meni niin monta kertaa pielee et se accounttikin meni lukkoon tunniksi.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
« Vastaus #157 : Huhtikuu 29, 2012, 22:43:36 »
Kiitti vinkistä..:D Pitääpäs kokeilla sit ku meen koneelle. Eli joskus sadan vuoden päästä. Mut kiitti silti.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #158 : Huhtikuu 29, 2012, 23:11:43 »
^ Tai sitten Pottermore vain lagaa. Itse panikoin, kun en päässyt tunnuksillani sisään, ja pyysin jopa salasanan muistutusviestin sähköpostiini. Ilmeisesti vika oli kuitenkin sivustossa, koska sähköpostiviestiä ei koskaan saapunut, ja seuraavalla kerralla pääsin kirjautumaan ongelmitta.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
« Vastaus #159 : Huhtikuu 30, 2012, 19:26:29 »
Pottermoressa on yksi (tosi) huono puoli: ääniä ei saa pois -- ellei laita suoraan koneesta. :/ Tai ainakaan minä en ole löytänyt mitään keinoa.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #160 : Huhtikuu 30, 2012, 19:28:30 »
^Kelaa ruutu niin alas kuin pystyt niin näet kyllä oikeassa alalaidassa äänet pos nappulan.
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa pulmyu

• Inspiraation lähteellä
  • Vuotislainen
« Vastaus #161 : Huhtikuu 30, 2012, 21:10:16 »
Mulla ois ihan peruskysymys tosta ite sivustosta. Eli kun menee omaan profiiliin, ja siinä on niitä lootia, missä on esim. Taikasauva, matka-arkku, kirjat yms. Siellä on semmonen loota kun Drawings. Ei kukaan tietäisi, että mikä on sen idea tai miten niitä piirustuksia sitten saisi sinne lisättyä? Itse nimittäin katoin koko sivuston melkeinpä läpi ja luin jonkinmoisen apua-osionkin niin kärsivällisesti kuin jaksoin, eikä mitään löytynyt. Kiitos!
Aina voi kuvitella, vaikkei unelmat
olis lähelläkään totuutta

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #162 : Huhtikuu 30, 2012, 22:08:19 »
Lainaus käyttäjältä: pulmyu
Eli kun menee omaan profiiliin, ja siinä on niitä lootia, missä on esim. Taikasauva, matka-arkku, kirjat yms. Siellä on semmonen loota kun Drawings. Ei kukaan tietäisi, että mikä on sen idea tai miten niitä piirustuksia sitten saisi sinne lisättyä? Itse nimittäin katoin koko sivuston melkeinpä läpi ja luin jonkinmoisen apua-osionkin niin kärsivällisesti kuin jaksoin, eikä mitään löytynyt. Kiitos!
Muistaakseni jossain vaiheessa, olisikohan ollut beta testissä, pystyi kommentteihin lisäämään piirroksia. Jos tuo laatikko olisi niille piirroksille tarkoitettu? Toiminto on tietääkseni vedetty pois. Tai se voi olla jonkun tulevan toiminnon laatikko. Kellään mitään parempaa ideaa?

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #163 : Toukokuu 01, 2012, 09:16:40 »
^Kelaa ruutu niin alas kuin pystyt niin näet kyllä oikeassa alalaidassa äänet pos nappulan.

Kiitoskiitoskiitos! :D

"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Ruusunlehti

• Vuotislainen
    • Ruusunlehden leipomukset
  • Pottermore: NimbusSpell4542
« Vastaus #164 : Toukokuu 01, 2012, 15:13:05 »
On kyllä tosi kiva paikka, tosin on mulla jo ongelmakin...

Eli multa puuttuu sieltä "matka-arkusta" (tai mikä lienee) 3 esinettä, eli en oo löytänyt niitä.Nämä oon löytäny:

-Herätyskello,Bertie Bottin jokamaunrakeet,Vaaka, Kaukoputki
-Lohikäärmeen muna,Kulta sieppi,Vanha kuppi,Joku lasipullo
-Muistipallo,"Kivi" kakku, Suola- ja Pippuripurkit, Joku P-merkki
-Simpukka, Ostoslista,Holvin avain, Lentävä avain
-Shakkilauta,?,?,?

Oon yrittäny ettiä näitä, ja selannu ne luvut monta kertaa, mutta en oo löytäny. Eli olis kiva,jos joku kertois mitkä multa puuttuu ja missä ne on.=)

Poissa Kinder

• Takavasemmalta
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneDragon24
« Vastaus #165 : Toukokuu 01, 2012, 15:43:33 »
Eli multa puuttuu sieltä "matka-arkusta" (tai mikä lienee) 3 esinettä, eli en oo löytänyt niitä.Nämä oon löytäny:

-Shakkilauta,?,?,?

Äkkiseltään tavaralistaasi katsomalla sulta puuttuvat ainakin Lontoon postikortti + vasara & naulat (luku 3, kohtaus 1), limainen merilevä (luku 3, kohtaus 2) ja kynttilä (luku 4, kohtaus 1).

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #166 : Toukokuu 01, 2012, 18:23:12 »
Missä tuo herätyskello on? ^^
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
« Vastaus #167 : Toukokuu 01, 2012, 18:33:20 »
Jee, vihdoinkin pääsin Pottermoreen. Syy oli että salasanani oli "väärin".
Saatte kysyä kaveriksi, ensiksi kuitenkin tänne yksällä viesti, jotta tiedän hyväksyä sen. :)
Ja sitten pari kysymystä vielä..

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2012, 18:53:24 kirjoittanut Rupertismyking »

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #168 : Toukokuu 01, 2012, 20:14:03 »
^ Siinä pitää käyttää Alohomora -loitsua. Viet kursorin siihen lukon kohdalle, ja ne kirjaimet ilmestyvät. Sitten yksinkertaisesti noudatat niitä ohjeita, jotka siinä samantien ilmestyneessä laatikossa oli. Saattaa vaatia vähän harjoitusta. ^^

Missä tuo herätyskello on? ^^

Siinä porraskomerossa (kappale 2, hetki 1), ihan oven vieressä.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
« Vastaus #169 : Toukokuu 02, 2012, 17:46:34 »
Häiritseekö ketään, että Pottermoressa ei voi keskustella ystävien kanssa? Oleskeluhuoneen ja Suuren salin keskustelualue on niin laaja, että siellä ei voi keskustella kuin yleisellä tasolla kaikkien kanssa. Minusta olisi mukava tutustua Pottermore -ystäviini. Ymmärrän kyllä, että ylläpidon kannalta se olisi ehkä ongelmallista, koska sivustosta on haluttu niin turvallinen (profiilikuvia ja nimiä myöten). Ohjeissa kuitenkin sanotaan, että jos on yli 13 vuotta vanha, voi ystävien kanssa keskustella facebookin kautta. Onko tämä muka mahdollista, kun sähköpostiosoitteet eivät näy profiilissa?
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
« Vastaus #170 : Toukokuu 02, 2012, 18:35:24 »
Olen yrittänyt keitellä sitä sleeping draughtia, mutta kakkosvaiheessa aina loppuu aika kesken. Osaako joku sanoa, että voiko sen lämmittämisen aikana siirtyä niihin seuraaviin kohtiin, kun heti kun se lämpömittari on oikeassa lämpötilassa niin se kohta on viivattu ohjekirjasta yli? En haluaisi kokeilla ihan riskillä jos vaikka se kattila räjähtää tai jotain? Ja käykö muuten muilla niin, ettei se kauha laske niitä sekoituksia vaikka kuinka sekoittaisi? Se on tosi ärsyttävää kun siinä just aika alkaa loppua eikä se vaan laske niitä kierroksia :<
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #171 : Toukokuu 02, 2012, 19:33:10 »
Olen yrittänyt keitellä sitä sleeping draughtia, mutta kakkosvaiheessa aina loppuu aika kesken. Osaako joku sanoa, että voiko sen lämmittämisen aikana siirtyä niihin seuraaviin kohtiin, kun heti kun se lämpömittari on oikeassa lämpötilassa niin se kohta on viivattu ohjekirjasta yli? En haluaisi kokeilla ihan riskillä jos vaikka se kattila räjähtää tai jotain? Ja käykö muuten muilla niin, ettei se kauha laske niitä sekoituksia vaikka kuinka sekoittaisi? Se on tosi ärsyttävää kun siinä just aika alkaa loppua eikä se vaan laske niitä kierroksia :<

Voi. Lämmityksen aikana voi lisätä mitä-ikinä-pitääkään-lisätä ja sekoittaa, eikä juoma mene pilalle. Kunhan pitää lämpötilan vihreällä.
Kierroslaskuri on vähän kranttu: sekoita liioitellun isoissa ympyröissä, jotta laskuri rekisteröi ne. :)

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
« Vastaus #172 : Toukokuu 02, 2012, 20:01:56 »
Selvä kiitos tiedosta :)
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa Ruusunlehti

• Vuotislainen
    • Ruusunlehden leipomukset
  • Pottermore: NimbusSpell4542
« Vastaus #173 : Toukokuu 03, 2012, 16:06:42 »

-Shakkilauta,?,?,?

Äkkiseltään tavaralistaasi katsomalla sulta puuttuvat ainakin Lontoon postikortti + vasara & naulat (luku 3, kohtaus 1), limainen merilevä (luku 3, kohtaus 2) ja kynttilä (luku 4, kohtaus 1).

Kiitti, nyt on kaikki löytynyt =)

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #174 : Toukokuu 04, 2012, 18:15:25 »
Jeeee! Miekin vihdoin toissapäivänä löysin tieni Pottermoreen. Hinguin sinne viime syksynä kauheasti, kun missasin betahaut ja ovet meni lukkoon :( Olin alkuun ihan intopinkeenä, mutta into loppu lyhyeen. Tuon Viisasten kiven kuitenkin selasi todella nopeasti ja olin jo yhden illan aikana päässyt kirjan loppuun. Nyt alankin innolla odottaa salaisuuksien kammion avautumista ^^

Minulla olisi pieni kysymys, laitan nyt ihan varmuudeksi spoileriin...
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Sauvan saanti ja tupiin lajittelu oli kyllä kauhean siistiä! Vaikka siinä tupiin lajittelussa hieman häiritsi, kun jossain kysymyksissä vastausvaihtoehdoista näki suoraan läpi, mitä tupaa vaihtoehto edusti... Luihuiseenhan mie lopulta päädyin, mikä ei ollu lainkaan yllätys :P Oon aina kaikkien testien mukaan ollu luihu. Luihu-toverit pyytäkää miut siis kaveriksi! Nickini on PotionGhost22203 (:
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain