Kirjoittaja Aihe: Pottermore (SPOILAA NELOSKIRJAA!)  (Luettu 86267 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SilverElm5143
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Pottermore
« Vastaus #125 : Huhtikuu 23, 2012, 19:59:19 »
Sellaisia me Luihuiset olemme. :P Tuvanjohtajanakin oli kirjoissa aina juomamestari.

Tiedänpä erään henkilön, joka valmisti 17 pullollista *päivässä*.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Tylypahkan pikajuna

• punainen vauhtihirmu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #126 : Huhtikuu 23, 2012, 20:18:47 »
Wippii: Aika uskomatonta kyllä. Mutta kyllä mä uskon vaikka onkin uskomatonta.
"Always..."

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #127 : Huhtikuu 24, 2012, 01:39:17 »
Pääsinpäs viimeinkin pelaamaan tätä ihan ajatuksen kanssa ja koukkuunhan sitä tietenkin jäätiin. :D Lajitteluhattu pisti minut Puuskupuhiin. Ei se minua sinänsä haittaa. En todellakaan ole tuhoamassa käyttäjätunnustani siksi, että päädyin väärään tupaan. En edes yrittänyt päästä mihinkään tiettyyn tupaan, koska se nyt ei vaan tuntunut minusta oikealta ollenkaan. Ja oikeastaan Puuskupuh on ihan hyvä tupa minulle, koska löydän siitä jonkin verran ominaisuuksia, joita minulla ihmisenäkin löytyy, joten olen tyytyväinen. :)

Pidän Pottermoresta todella paljon. Opin paljon asioita hahmoista joita en koskaan ole tiennytkään ja saan vastauksia muutamiin kysymyksiin, jotka mielessäni on pyörinyt jo pidemmän aikaa. :) Nuo flash-animaatiot/kuvat tuossa ovat todella kauniita. Koko sivusto on erittäin toimiva ja hieno. Se on myös selkeä ja se on aina hyvä juttu. Pari kertaa olen kyllä saanut viestin "Pottermore is currently unavailable" ruutuun, ja säikähtänyt sitä totta kai, mutta onneksi en esimerkiksi joutunut lajittelun kysymyksiin vastaamaan uudelleen. En olisi halunnut tuskailla noiden kysymysten kanssa toista kertaa. .___.

Taidan mennä kuitenkin nyt keskittymään vähäksi aikaa fanfictionin ihmeellisen maailmaan ja pelata Pottermoressa taas huomenillalla mikäli ehdin yritystiedon läksyjen jälkeen. :)
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Notus

• Vuotislainen
  • I solemnly swear that I am up to no good.
  • Pottermore: DawnSeeker18718
« Vastaus #128 : Huhtikuu 24, 2012, 12:14:55 »
Ähhhmurrrr, miksen mä löydä mistään että mistä voi haastaa tyyppejä kaksintaisteluun..? Ainoastaan voin uudestaan haastaa noita jotka mut on haastanu.
"After all this time?"
"Always" said Snape.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #129 : Huhtikuu 24, 2012, 12:39:13 »
Ähhhmurrrr, miksen mä löydä mistään että mistä voi haastaa tyyppejä kaksintaisteluun..? Ainoastaan voin uudestaan haastaa noita jotka mut on haastanu.

Menet siis Spells -> Wizard's Duel. Siellä sitten näkyy nuo Your Duels ja Challenge a friend. Niiden oikealla puolella on neljä tupavaakunaa ja tekstit Challenge a house sekä Practise against your house. Tupavaakunaa klikkaamalla pääset haastamaan haluamasi tuvan. :)

Poissa Notus

• Vuotislainen
« Vastaus #130 : Huhtikuu 24, 2012, 12:48:02 »
mutta yksittäisiä ihmisiä ei voi haastaa? se vissiin sieltä arpoo vaan jonkun joka on haastamassa tupaa missä minä olen?
"After all this time?"
"Always" said Snape.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #131 : Huhtikuu 24, 2012, 13:42:52 »
mutta yksittäisiä ihmisiä ei voi haastaa? se vissiin sieltä arpoo vaan jonkun joka on haastamassa tupaa missä minä olen?

Juurikin näin, ellei sitten haasta kaveria. :) Näin ainakin minä olen käsittänyt.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Huhtikuu 24, 2012, 13:46:58 »

Voi haastaa yksittäisiäkin:

Laitat vaan osoiteriville: http://www.pottermore.com/en/wizards-duel/direct-duel/[pelaajan nimi]
Esim. minut voisi haastaa laittamalla: http://www.pottermore.com/en/wizards-duel/direct-duel/skullwitch253

Kun viet hiiren jonkun Rematch-nappulan kohdalle, niin (ainakin Firefoxissa) vasempaan alareunaan ilmestyy se URL, johon nappulan klikkaus veisi. Siitä minä tuon hoksasin. :)

Edit: Siis mitä?! Klikkasin tuota alempaa linkkiä, ja onnistuin haastamaan itseni. En tosin voi haastetta hyväksyä. o.O
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2012, 13:56:23 kirjoittanut Wippii »
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #133 : Huhtikuu 24, 2012, 15:01:16 »
Kuinka moni teistä on selvittänyt sen harjoitusliemen? Itse mokaan sen koko ajan snake fangseissa...

//Se ilmoittaa näin:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Olet voinut tehdä kaksi virhettä.
Joko lisätä sinne kulhoon oikeasti kuusi keraa sitä (niitähän pitää lisätä vain kaksi, niin laskuri näyttää kuutta.
Jos kuitenkin olet tehnyt tämän oikein, niin jauhamisen jälkeen kokeileppa lisätä uusi annos kattilaan aina vasta, kun laskuriin on vaihtunut edellinen luku. Eli kun lisäät ekan odota että luku muuttuu ykköseksi ja lisää' sitten vasta toinen. Sitten odota että luku kaksi ja lisää kolmas jne. Itse tein pitkään nimitääin tuota virhettä.

Tein ohjeesi mukaan, mutta nyt tämä ilmoitti;

Argh, ei onnistu nuo liemet! ><
Hey! You just lost The Game.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #134 : Huhtikuu 24, 2012, 15:09:54 »
Kuinka moni teistä on selvittänyt sen harjoitusliemen? Itse mokaan sen koko ajan snake fangseissa...

//Se ilmoittaa näin:

Olet voinut tehdä kaksi virhettä.
Joko lisätä sinne kulhoon oikeasti kuusi keraa sitä (niitähän pitää lisätä vain kaksi, niin laskuri näyttää kuutta.
Jos kuitenkin olet tehnyt tämän oikein, niin jauhamisen jälkeen kokeileppa lisätä uusi annos kattilaan aina vasta, kun laskuriin on vaihtunut edellinen luku. Eli kun lisäät ekan odota että luku muuttuu ykköseksi ja lisää' sitten vasta toinen. Sitten odota että luku kaksi ja lisää kolmas jne. Itse tein pitkään nimitääin tuota virhettä.

Tein ohjeesi mukaan, mutta nyt tämä ilmoitti;

Argh, ei onnistu nuo liemet! ><

No, nyt pääsit onnistuneesti kuiten kin pidemmälle.
Kun olet lisäännty aineet pataan laita päälle iso liekki (punaisempi). Heti kun mittari muttuu vihreäksi, laita päälle pienempi (oranssi) liekki. Kun 10 sekunttia on kulunut (siihen tulee mittari) laita liesi pois päältä (sininen nappi)
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Pric

• tulevaisuuden terapeutti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosStone26806
« Vastaus #135 : Huhtikuu 24, 2012, 16:50:22 »
wuhuu oon ihan fiiliksissä :D Rekisteröidyin äsken ja sain just itelleni taikasauvan.. Valkopyökkiä, feenikslinnun pyrstösulka, taipuisa ja kymmenen tuumaa !! <3 oon nii rakastunu ja koukuttunu.. huomenna olis enkun koe, mut eiks toi oo siihe harjotteluu(; ?
okeiokei koht meen lukee kokeeseen..
If you play your cards right
you can change the world

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #136 : Huhtikuu 24, 2012, 17:24:27 »
Taikajuomien keittely on mielenkiintoista hommaa. Minulla meni jonkin aikaa ennen kuin tajusin mitä tuossa piti tehdä ja juoma meni kolmesti pilalle. No, ei kait tässä. Mukavaa on kuitenkin, sen voin sanoa. :)

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
« Vastaus #137 : Huhtikuu 25, 2012, 12:22:32 »
Liemet on ehkä kaikken vaikeinta pottermoressa... Itse räjäytin ekan noidankattilani.
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Poissa Fonel

• Vuotislainen
  • Pottermore: ShieldNewt22494
« Vastaus #138 : Huhtikuu 25, 2012, 12:55:11 »
Tiedättekö kuinkakohan paljon tuolla matka-arkussa pitäisi olla tavaraa tällä hetkellä jos on kerännyt kaikki mahdolliset tarinasta? Mulla on suklaasammakkokortteja 10 kappaletta, mutta näyttäisi että yhdelle olisi tehty paikka vielä. Muita esineitä sitten taas on 21 kerättynä ja kirjoja 15, mutta niitä paikkoja joko ei ole annettu valmiiksi tai sitten niitä puuttuu vielä useampikin. Suklaasammakkokortti vielä varmaan on mahdollista löytää, mutta entäs muita? Hassua yrittää etsiä tuolta tarinasta jotain, kun ei ole edes varma voiko sieltä löytää mitään. :D

Olen tykännyt Pottermoresta ihan hirveästi! Tällä hetkellä vain mietityttää, että kannattaakohan noita liemiä tehdä koko rahan edestä, kun niiden valmistamisesta ei saa kuin tupapisteitä, joita saisi helpomminkin kaksintaistelemalla. Tulisikohan jossain vaiheessa mahdollisuus myydä keittämiään liemiä niin rahan menetys ei olisi niin suuri.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #139 : Huhtikuu 25, 2012, 13:04:26 »
^ Yksi suklaasammakkokortti sinulta tosiaan puuttuu, mutta kaikki esineet ja kirjat olet löytänyt. :)

Jos keittelet aina pelkkää Wideytä, niin joudut ostamaan vain Snake Fangeja, jotka maksavat 2G/36 satsia. Muut ainekset löytyvät tarinasta, heti kun sinulla ei enää ole niitä yhtään. Ei siis todellakaan mitään kallista hommaa - kunhan et räjäyttele kattiloita. ^^

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #140 : Huhtikuu 25, 2012, 14:57:32 »
Kun olet lisäännty aineet pataan laita päälle iso liekki (punaisempi). Heti kun mittari muttuu vihreäksi, laita päälle pienempi (oranssi) liekki. Kun 10 sekunttia on kulunut (siihen tulee mittari) laita liesi pois päältä (sininen nappi)

Huoh, toivotonta... Olen tuonkin ohjeen mukaan tehdä vaikka kuinka ja monta kertaa, eikä siltikään onnistu.. >< Huoh..
Hey! You just lost The Game.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #141 : Huhtikuu 25, 2012, 17:23:01 »
Mutta eikö matka-arkussa ole vielä tilaa yhdelle kirjalle? Minusta siellä näytti olevan tyhjä aukko vielä. :o Itselläni on myös 15 kirjaa, mutta mietin tässä että onko niitä sittenkin 16. :)

Onko se muuten totta, että Salaisuuksien kammiota pääsee tutkimaan vasta lokakuussa? Luin jotain sellaista juttua. o_o

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #142 : Huhtikuu 25, 2012, 19:34:16 »
Kirjoja on, "ylimääräisestä" paikasta huolimatta, 15. Minulla on tähän luotettava lähde (:P), ja itsekin olen tarinan kolunnut kymmenkunta kertaa.

CoSista nyt on monenlaista "tietoa"; toukokuu, syyskuu, lokakuu, ensi vuosi jne. Kukaan (paitsi PM:n ylläpito) tuskin tietää varmasti. Sitä paitsi, mitä nopeammassa tahdissa kirjat online tulevat, sitä nopeammin loppuvat päivitykset, joita odottaa. :D

--

En kyllä käsitä niitä, jotka luovat toisen (ja kolmannen, ja neljännen...) tilin vain sabotoidakseen kilpailevaa tupaa. -.-
Oleskeluhuoneessamme näkyy aina välillä viestejä henkilöiltä, jotka kehuskelevat "nerokkaalla" ideallaan... On kyllä täysin järjetöntä toitottaa kaikelle kansalle, että on parhaillaan rikkomassa PM:n sääntöjä... varsinkin, kun ne viestit on äärimmäisen helppo ilmiantaa ylläpidolle.

Vaikka itse en missään nimessä halua, että Rohkelikko ohittaa meidät luihuiset tupapisteissä, en todellakaan ole harkinnut sabotointia. Veikkaankin, että useimmat sabotöörit ovat epäkypsiä pikkulapsia/varhaisteinejä, joille voittaminen on pakkomielle.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2012, 14:25:34 kirjoittanut Wippii »

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #143 : Huhtikuu 25, 2012, 23:25:05 »

Huoh, toivotonta... Olen tuonkin ohjeen mukaan tehdä vaikka kuinka ja monta kertaa, eikä siltikään onnistu.. >< Huoh..

Voi, sitten osaa auttaa... :(
Yrität vaan tarpeeksi kauan. Joku sun lämityksessä mättää. Et kai pidä sitä tarpeeks kauen lä'mpimänä. Onks se koko sen 10 s vihreenä? Jos niin kokeile painaa vähän myöhässä vasta sinistä.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2012, 23:56:02 kirjoittanut Gemmssy »
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Notus

• Vuotislainen
« Vastaus #144 : Huhtikuu 26, 2012, 11:56:37 »
Lainaus
En kyllä käsitä niitä, jotka luovat toisen (ja kolmannen, ja neljännen...) tilin vain sabotoidakseen kilpailevaa tupaa. -.-
Oleskeluhuoneessamme näkyy aina välillä viestejä henkilöiltä, jotka kehuskelevat "nerokkaalla" ideallaan... On kyllä täysin järjetöntä toitottaa kaikelle kansalle, että on parhaillaan rikkomassa PM:n sääntöjä... varsinkin, kun ne viestit on äärimmäisen helppo ilimiantaa ylläpidolle.

Vaikka itse en missään nimessä halua, että Rohkelikko ohittaa meidät luihuiset tupapisteissä, en todellakaan ole harkinnut sabotointia. Veikkaankin, että useimmat sabotöörit ovat epäkypsiä pikkulapsia/varhaisteinejä, joille voittaminen on pakkomielle.

Itse ihmettelin tuota samaa tuossa eräänä iltana Luihuisten oleskeluhuoneessa ollessani. On kyllä todella typerää ja vie kaiken ilon ja koko idean tuosta tupien välisestä kilpailusta ja koko Pottermoresta jos tuommosia siellä on enemmänkin. Mutta omapahan on häpeänsä kun on noin lapsellinen tollo.
"After all this time?"
"Always" said Snape.

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #145 : Huhtikuu 26, 2012, 15:13:32 »
Itse loin toisen tilin, koska en kerma kaikkiaan tahtonut olla rohku. Nyt päädyin sitten Luihuiseen, jännää.
Voiko jotenkin vai sabotoida? Jännää. Mie ajattelin antaa rohkuminäni nukkua, mitä nyt ehkä pari kertaa käyn siellä tutkimassa liemiä yms. Miten sabotoidaan, kertoisiko joku?
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #146 : Huhtikuu 26, 2012, 15:19:39 »
Itse loin toisen tilin, koska en kerma kaikkiaan tahtonut olla rohku. Nyt päädyin sitten Luihuiseen, jännää.
Voiko jotenkin vai sabotoida? Jännää. Mie ajattelin antaa rohkuminäni nukkua, mitä nyt ehkä pari kertaa käyn siellä tutkimassa liemiä yms. Miten sabotoidaan, kertoisiko joku?

Tekee uudentilin ja pääse rohkelikkoon -> pilaa tahallaan kaikki liemet ja räjäyttää noidankattiloita, josta menettää pisteitä tai pelaa luihuista vastaan kaksintaistelua ja häviä tahallaan.

Tosi rasittavia kyllä tommoset ja oon myös huomannu et jotku ottaa noi tupapisteet vähän turhan tosissaan muutenki... -.-'
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
« Vastaus #147 : Huhtikuu 26, 2012, 16:07:44 »
Ihan järjetöntä tommonen "huijaus" ja "sabotointi" :( Minusta se on ainakin ihan tyhmää, jos joutuu johonkin tupaan johon ei olisi halunnut ja sit vaan tekee uuden tilin ja muokkaa sit vastauksii halutunlaisiks. Onhan se nyt kuitenkin vaan peli... mut silti!
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #148 : Huhtikuu 26, 2012, 16:09:25 »
Ihan järjetöntä tommonen "huijaus" ja "sabotointi" :( Minusta se on ainakin ihan tyhmää, jos joutuu johonkin tupaan johon ei olisi halunnut ja sit vaan tekee uuden tilin ja muokkaa sit vastauksii halutunlaisiks. Onhan se nyt kuitenkin vaan peli... mut silti!

Samaa mieltä. Kyllä ne jotkut jaksaa. ::) Jos itse tekisin uuden tunnuksen niin vain siksi että haluaisin koittaa lajittelua ja taikasauvan-hankintaa vielä kerran uudestaan. Mutta en tuolla Pottermoressa kuitenkaan niin paljon ole käynyt että jaksaisi. Olen tyytyväinen tupaani ja olkoot se siis niin.

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
« Vastaus #149 : Huhtikuu 27, 2012, 14:33:41 »
http://www.snitchseeker.com/harry-potter-news/chamber-of-secrets-on-pottermore-release-currently-underway-updates-in-coming-weeks-89583/
eli pottermoressa touhutaan täyttä höryä 2 Kirjan parissa,vielä eivät osaa sanoa kuitenkaan tarkalleen milloinka CoS aukenee..