Kirjoittaja Aihe: Pottermore (SPOILAA NELOSKIRJAA!)  (Luettu 62716 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Pottermore
« Vastaus #100 : Huhtikuu 20, 2012, 21:21:19 »
Gemmssy:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #101 : Huhtikuu 20, 2012, 21:54:20 »
Olin siis vain ymmärtänyt sen yhden vihjeen väärin  :)
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #102 : Huhtikuu 21, 2012, 12:35:05 »
Mistäköhän se johtuu, että heti kun saavuttaa yli 10000 kaksintaistelutupapistettä (kiva sana, btw), niin alkaa sadella sekä haasteita että kaveripyyntöjä?

Pöllöparkani on jatkuvasti hommissa.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Lipsin

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornFang23677
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #103 : Huhtikuu 21, 2012, 15:44:19 »
Mitkä loitsut ovat teillä muuten toimineet parhaiten kaksintaistelussa? (:

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Huhtikuu 21, 2012, 16:26:28 »
^ Full Body-Bind on ylivoimaisesti paras loitsu. Sen kun hallitsee, niin vetelee jatkuvasti 141-144, ja ehkä jopa 145 (korkein mahdollinen tulos, ainakin näillä tämänhetkisillä loitsuilla).
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
« Vastaus #105 : Huhtikuu 21, 2012, 17:26:24 »
Pitääkö loitsuissa painaa uudestaan heti kun ympyrä alkaa pienenemään, vai vasta kun se on taas ympyrän kokoinen?

Ja minäkin mietin tuota että, millä loitsuilla kannaattaa taistella.

Mistä näkee kaksintaistelupisteensä?
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #106 : Huhtikuu 21, 2012, 17:37:21 »
^ Loitsussa painetaan uudestaan silloin, kun ympyrä on suurimmillaan, eli ennen kuin se alkaa pienentyä. Kaksintaistelupisteensä näkee sen jälkeen, kun on loitsinut.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #107 : Huhtikuu 21, 2012, 21:24:56 »
Onnistuin sitten räjäyttämään ensimmäisen noidakattilani. :(

Sekoitin Wideyetä ensin yhden kerran väärään suuntaan ja sitten, päätettyäni riskeerata *vihreän* savun, sekoitin ne kolme kertaa oikeaan suuntaan. Klikkasin sauvaa ja... BOOM! *Mustaa* savua, ja räjähtänyt kattila. Ja ne -5 tupapistettä. >.<

Kuparikattilat ovat vielä niin kalliitakin... en kyllä kolmatta kertaa halua 25 kaljuunaa sellaiseen investoida.

Älkää tehkö samaa virhettä. :)

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
« Vastaus #108 : Huhtikuu 21, 2012, 23:09:53 »
Kaksintaisteletteko te muuten painamalla hiirellä kirjainta vaiko näppäimistön kirjaimilla?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #109 : Huhtikuu 21, 2012, 23:12:46 »
Kaksintaisteletteko te muuten painamalla hiirellä kirjainta vaiko näppäimistön kirjaimilla?

Itse ainakin teen loitsut aina painamalla kirjaimia hiirellä, sillä se on minulle paljon helpompaa kuin etsiskellä niitä kirjaimia näppäimistöllä - siinähän loitsu sitten meni pieleen, kun en löytänyt tarpeeksi nopeasti jotain kirjainta. :D Eli joo, hiirellä niitä klikkailen.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #110 : Huhtikuu 22, 2012, 00:27:24 »

Näppäimistöllä. Olen kaksintaistellut niin paljon, että opin päiviä sitten painamaan PTFCTLS. :D

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
« Vastaus #111 : Huhtikuu 22, 2012, 00:47:46 »

Näppäimistöllä. Olen kaksintaistellut niin paljon, että opin päiviä sitten painamaan PTFCTLS. :D

Mulla sama vaikken olekkaan kyllä kaksintaistellut paljoa, tänään vaan. Nuo näppäimet vielä sillälailla loogisesti lähekkäin. ja oikeastaan kun osaan loitsun rytmin, voin vain katsoa näppäimistöä jos haluan ja saattaa tulla yli 140.
Hiirellä en ikinä ehdi paikalle.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #112 : Huhtikuu 22, 2012, 10:55:47 »
Mulla ois semmonen kysymys et saako sit ku SK aukeaa lisää rahaa vai pitääkö niitä ettii seuraavista kappaleista ku ne ilmestyy vai pitääkö näillä pärjätä KV loppuun asti?
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #113 : Huhtikuu 22, 2012, 11:23:21 »
Mulla ois semmonen kysymys et saako sit ku SK aukeaa lisää rahaa vai pitääkö niitä ettii seuraavista kappaleista ku ne ilmestyy vai pitääkö näillä pärjätä KV loppuun asti?

Luin jostakin (PM:n infopalsta, muistaakseni), että rahaa saa kyllä lisää, kunhan se CoS nyt aukeaa. Sanoisin, että 99% todennäköisyydellä sama homma on kaikkien kirjojen kanssa.
Ei sillä 500 kaljuunalla seitsemää kirjaa pärjäisi kukaan - joka "vuosi" kun pitää varmasti ostaa uusia koulukirjoja. :)

500 kaljuunaa/kirja voisi olla aika hyvä oletus, kai.

Edit: Mistä tulikin mieleen, että en todellakaan halua ostaa niitä Lockhartin kirjoja ensi "vuodeksi". Rahantuhlausta pahimmillaan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2012, 13:45:47 kirjoittanut Wippii »

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #114 : Huhtikuu 22, 2012, 13:26:06 »
Kuinka kauan nykyään pitää odottaa kun tekee liemiä ja paljon pisteitä liemistä saa? Joskus aikoinaan muistaakseni piti odottaa lähemmäs 100 minuuttia ja sai vain 5-10 pistettä.. Saako niistä nyt enemmän? Luulisi että saa, kun Duelista saa helposti parissa minuutissa jo sata tupapistettä lisää...

// Minusta duel on muuten melko höhlä. Kaikki käyttävät aina samaa loitsua (PTFCTLS) kun siitä saa helpoiten eniten pisteitä. Olisi parempi jos se olisi jonkinlainen "best of five" eli pitäisi valita viisi eri loitsua ja niidne yskeenlasketulla potencyllä sitten voittaisi vaikka 20 tupapistettä... Tekisi koko jutusta mielenkiintoisempaa.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #115 : Huhtikuu 22, 2012, 13:43:16 »
Jos käyttää kuparinoidankattilaa (25g/kpl), niin pisin odotusaika (Sleeping Draught) on 53 minuuttia. Jos käyttää tina(pewter)kattilaa, täytyy odottaa huomattavasti kauemmin. Messinki(brass) on siinä välillä.
Odotusaika riippuu vain ja ainoastaan noidankattilan metallista.

Pisteitä saa juomasta riippuen 3, 7, 9 tai 11.

--

Aivan kaikki eivät käytä Body-Bindiä; on aina mukava yllätys, kun vastaan tulee joku newbie Incendion tai Knockbackin kanssa. :P
Kunhan lisää kirjoja tulee Pottermoreen, niin varmasti tulee uusia loitsujakin - hyvin todennäköisesti Body-Bind ei pysy tehokkaimpana loppuun asti. Esim. Stupefyn luulisi olevan parempi, ja samaa koskee Expelliarmusta.

Poissa Mesha

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonMist15858
« Vastaus #116 : Huhtikuu 22, 2012, 17:44:24 »
Minäkin liityin Pottermoreen tuossa pari päivää sitten ja hetihän se eka kirja piti kahlata läpi. Nyt oon sitten keitellyt liemiä tupapisteiden ansaitsemiseksi. Loitsuissa olen vielä aika huono, mutta harjoittelen niin ehkä joskus uskallan haastaakin jonkun. Mut saa muuten pyytää kaveriksi, ja itekin jo lähetin parille vuotislaiselle siellä kaveripyynnön, toivottavasti ei haittaa. ;)

En tiennyt etukäteen oikein ollenkaan, mitä odottaa koko sivustosta, ja olen nyt kyllä ihan tyytyväinen siihen. Oma läppärini tosin alkaa olla jo vanhus, joten se hieman hidastelee ja välillä meinaa mennä hermot, kun sivu vain lataa ja lataa. :D

Poissa Kami

• Nuoriherra
  • Vuotislainen
    • deviantART
  • Pottermore: BatNimbus906
« Vastaus #117 : Huhtikuu 22, 2012, 17:53:43 »
Oma läppärini tosin alkaa olla jo vanhus, joten se hieman hidastelee ja välillä meinaa mennä hermot, kun sivu vain lataa ja lataa. :D

Ei taida olla pelkästään läppärin iästä kiinni, koska mulla on viime vuonna ostettu hitsin hyvä tietokone, ja Pottermore lagittaa perhanasti ja pistää koneen tuulettimet huutamaan täysillä koska lämpötila nousee helposti yli 70 asteeseen... Mikäköhän siinä sivustossa oikein mättää, kun tämä kone ei kuitenkaan hidastele ja ylikuumene lainkaan muilla sivuilla, vaikka olisi kuinka paljon grafiikkaa sun muuta.
"Much more running about with bangaa at my heels and I'm apt to give up sky pirating altogether."

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #118 : Huhtikuu 22, 2012, 19:47:02 »
Kuinka moni teistä on selvittänyt sen harjoitusliemen? Itse mokaan sen koko ajan snake fangseissa...

//Se ilmoittaa näin:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2012, 19:53:16 kirjoittanut Ales »
Hey! You just lost The Game.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #119 : Huhtikuu 22, 2012, 20:20:59 »
Boil-Cure on ihan helppo.
Pidät vaan silmällä sitä laskuria; kun lisäät yhden satsin, se näyttää kolme. Oletko mahdollisesti laittanut kuusi satsia? :)

Kirjastakin voi aina tarkistaa, joko kys. steppi on yliviivattu.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
« Vastaus #120 : Huhtikuu 22, 2012, 21:06:35 »
Kuinka moni teistä on selvittänyt sen harjoitusliemen? Itse mokaan sen koko ajan snake fangseissa...

//Se ilmoittaa näin:

Olet voinut tehdä kaksi virhettä.
Joko lisätä sinne kulhoon oikeasti kuusi keraa sitä (niitähän pitää lisätä vain kaksi, niin laskuri näyttää kuutta.
Jos kuitenkin olet tehnyt tämän oikein, niin jauhamisen jälkeen kokeileppa lisätä uusi annos kattilaan aina vasta, kun laskuriin on vaihtunut edellinen luku. Eli kun lisäät ekan odota että luku muuttuu ykköseksi ja lisää' sitten vasta toinen. Sitten odota että luku kaksi ja lisää kolmas jne. Itse tein pitkään nimitääin tuota virhettä.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #121 : Huhtikuu 23, 2012, 18:51:22 »
Onko kukaan muu muuten kiinnittänyt huomiota siihen notifications-sivuun? Ne pergamentin ylälaidassa näkyvät pöllön kynnet ovat mielestäni hauska yksityiskohta. :D Ja siinä on jopa järkeä.

Poissa Tylypahkan pikajuna

• punainen vauhtihurmu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #122 : Huhtikuu 23, 2012, 19:03:34 »
Onko kukaan muu muuten kiinnittänyt huomiota siihen notifications-sivuun? Ne pergamentin ylälaidassa näkyvät pöllön kynnet ovat mielestäni hauska yksityiskohta. :D Ja siinä on jopa järkeä.

Itse olen huomannut tuon saman asian, ja pidän sitä myöskin hyvin huvittavana. Huomaan että monet ovat kaksintaistelleet paljon(paljon ja paljon...). Minä en vain jotenkin tykkää siitä hommasta. Liemet ovat enemmänkin minun alaani. Onko täällä muita liemifriikkejä? Onkohan liemifriikki edes sana...
"Always..."

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #123 : Huhtikuu 23, 2012, 19:14:02 »
Liemet ovat myös minun suosikkini, joskin kaksintaistelu on myös erittäin hauskaa. :)

Minulla on jatkuvasti (paitsi öisin :P) jokin keitos tulilla... ja olenkin valmistanut jo 107 pullollista. :D

Poissa Tylypahkan pikajuna

• punainen vauhtihurmu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #124 : Huhtikuu 23, 2012, 19:28:38 »
Liemet ovat myös minun suosikkini, joskin kaksintaistelu on myös erittäin hauskaa. :)

Minulla on jatkuvasti (paitsi öisin :P) jokin keitos tulilla... ja olenkin valmistanut jo 107 pullollista. :D

107 pullollista? Wow! Olet aikamoinen liemenkeittäjä kyllä.
"Always..."