Kirjoittaja Aihe: One Direction  (Luettu 1265 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Paikalla Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
One Direction
« : Helmikuu 02, 2012, 13:58:05 »
Kyseessä on siis brittiläis-irlantilainen poikabändi, joka sijoittui Britannien X-factorissa kolmanneksi ja on nyt noussut suosioon sekä Brittein saarilla että muuallakin maailmassa.

Bändiltä on ilmestynyt ensimmäinen albumi 11.9.2011 nimeltään Up All Night ja sekin on ollut suuressa suosiossa, sillä se sijoittui toiselle sijalle Britannian albumilistalla.

Pojat (vai pitäisikö sanoa jo miehet) ovat saaneet nauttia paljon kuuluisuudesta ja tyttöjen suosiosta jo X-factorin pyöriessä. He eivät kuitenkaan osallistuneet X-factoriin  yhtenä bändinä alusta alkaen, vaan jokainen kävi koelauluissa yksinään ja pääsi jatkoon. Kaikki viisi laulajaa olivat kuitenkin putoamisuhan alla ja tuomarit ehdottivat, että jos he muodostaisivat yhden kokonaisen viiden hengen poikabändin, he pääsisivät jatkoon. Tämä selkeästi kannatti, sillä he pääsivät kolmen parhaan joukkoon ja vaikka voitto ei kilpailusta irronnutkaan, niin he jatkavat taivaltaan bändinä ja saivatkin heti levytyssopimuksen.

Bändiin kuuluu siis viisi laulajaa, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomlinson sekä Harry Styles. He kaikki ovat iältään 18-20. Eli nuorin heistä, Harry, on syntynyt vuonna -94 ja vanhin heistä, Louis, syntynyt -91 ja loput heistä ovat vuonn 1993 syntyneitä. Eli ikähaarukka heillä ei ole kamalan iso, niinkuin joissain poikabändeissä se on melkein kymmenenkin vuotta.

One Directionia käsitteleviä kirjoja on ilmestynyt jo kolme sekä heistä on muutakin fanikamaa tarjolla. Bändiä käsittelevät kirjat ovat: One Direction: Forever Young (Our official X-factor Story) joka julkaistiin Helmikuussa 2011, One Direction: The Official Annual 2012 joka julkaistiin Syyskuussa 2011 sekä Dare to Dream: Life as a One Direction joka julkaistiin myös syyskuussa 2011 hieman aikaisemman kirjan jälkeen.

Tässä siis pientä infoa One Directionissa, korjailkaa jos on jotain korjattavaa. Mutta keskustelua; mitä mieltä itse olette kyseisestä poikabändistä? Liian massaan menevä vai hyvä ja kuunneltava? Oletko seurannut Britannian X-factoria 1D:n voiton toivossa vai hyppäsitkö kelkkaan vasta myöhemmin? Ja perustelkaa! Kivempi lukea kommentteja joissa on kunnon perustelut :)

Itse hyppäsin kelkkaan vasta vähän aikaa sitten, mutta rakastuin kyseseen bändiin ja heidän musiikkiinsa. En heidän ulkonäkönsä vuoksi (vaikka myönnettävää on, että komeita poikiahan siellä no laulamassa) vaan juuri heidän laulutaitonsa ja musiikkinsa vuoksi. Itse olen jo yhtä poikabändiä fanittanut yli 4 vuotta jos oikein osaan laskea ja se oli semmoinen mikä kolahti heti täydellisesti ja vei mukanaa. Tämän kanssa tuli samanlainen fiilis kun ensimmäisen kerran kunnolla kuuntelin, kolahti ja vei mukanaan. Monet sanovat, että rakkauslaulut ja muut semmoiset ovat roskaa eikä niitä voi kuunnella, mutta itselleni ne kolahtavat ja tykkään, joten niin kolahti tämäkin.
 Aika lailla hetken mielijohteesta tilasin myös kyseisen bändin cdon.comista, kun ei ollu kamalan kallis, enkä usko että on myöskään turha ostos. Harvemmin cd:itä ostelen, mutta silloin kun oikeasti bändistä pidän ja haluan kuunnella heitä muuallakin kuin koneella istuessa, sillä olen todella laiska siirtämään musiikkia puhelimeeni. CD kulkee helposti vaikkapa autossa missä sitä voikin sitten yksin ajaessa kuunnella :)

Mutta jotta en nyt ihan eksyisi aiheesta, niin kertokaa omia mielipiteitänne! Hyvää musiikkia vai massaan sekoavaa roskaa? Ja muistakaa kuitenkin hyvät tavat kommentoidessa, tosi useasti kun saa törmätä varsinkin poikabändien haukkumiseen todella epäkypsällä tavalla.

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
Vs: One Direction
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2012, 01:10:51 »
Nyt vasta huomasin tän aiheen! Mutta siis täältä ruudun takaa löytyy yksi directioner :)! Oon fanittanu poikia joskus viime vuoden loppupuolelta. Törmäsin Youtubessa niiden X-factor aikojen videopäiväkirjoihin ja esityksiin ja sitten istuinkin seuraavan viikon nenä kiinni koneen ruudussa ja kattelin ties kuinka paljon niistä löytyviä videoita! Tykkään niiden musiikista tosi paljon ja ne on vielä luonteeltaankin niin ihania! Ja tykkään tosi paljon siitä, että ne on omia itsejään ja käyttäytyykin sen mukaisesti pelleillen haastatteluissa,keikoilla yms. :D. Ja eipä niiden ulkonäössäkään valittamista oo, tosin en mä niihin niiden naamoihin oo rakastunu vaan siihen kokonaisuuteen ♥ Ja ihanaa on myös se, kuinka ne saa directionerit tuntemaan ittensä erityisiks!
Wait till my father hears about this!

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
Vs: One Direction
« Vastaus #2 : Lokakuu 06, 2012, 22:45:18 »
En laske itseäni directioneriksi, mutta kuuntelen bändiä :) Hyviä kappaleita heillä on. Jotkut sanoitukset ovat kyllä niin ihania. Mutta minulle se on yksi bändi niiden muiden joukossa joita kuuntelen. En siis tiedä esim. poikien yksityiselämästä mitään, hyvä kun edes tunnistan kuka on kuka :D en kyllä suoraansanottuna edes muista näin äkkiseltään kaikkien nimiä. Mutta siis hyvää musaa, ei siinä mitään
"You're never fully dressed
Without a smile!"