Kirjoittaja Aihe: Mitä TV:n ohjelmistossa pitäisi muuttaa?  (Luettu 12329 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

myrkkyleppis

• Ankeuttaja
Mitä TV:n ohjelmistossa pitäisi muuttaa?
« : Huhtikuu 27, 2003, 20:29:11 »
Mitä kaipaatte/haluaisitte Tv ohjelmistoon?
Uutta? Vanhaa?
Mitä puuttuu?
mitä haluisit pois?

Haluaisin lisää musiikkiohjelmia ja uutisia.
Musiikin varmaan moni ymmärtääkin, eipä sitä paljon sieltä tule.
Semmoisia ei pelkkää "hetkutus"musaa mitä MTV Nordicilta tulee.. MTV 2 (joka joskus olikin) tuli erittäin hyvää ohjelmistoa.

Uutiset. okei, onhan meillä CNN, mutta SUOMENKIELISIÄ oisi mukava saada lisää.

Lantakasaan mä heittäisin ehdottomasti tylsät LIIAN SOPIVAAN AIKAAN tulevat saippuasarjat. mm. salkkarit ja kauniit ja rohkeat. Ne tulee oikeasti liian sopivaan aikaan. Illalla juuri, kun tekee mieli avata televisio. Murr.

Joitain sarjoja ois kiva saada takaisin. Yleinen junttisarjamme Kummelit ois oiva sarja, loistava! :)

mitäs muuta.?.?.?.

Nefs muokkasi otsikkoa.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Huhtikuu 27, 2003, 22:06:09 »
Minäkin olen sitä mieltä, että musaohjelmia saisi olla enemmän. Tuleehan sieltä tietenkin Levyraati, mutta siihen se sitten jääkin. Bänd-X on tainnut loppua jo...

Ja sitten kaipaan sketsisarjoja. Sellasia hyviä ja naurettavia, esimerkiksi Kumman kaa ja Vintiöt. Ne ovat aivan mahtavia. Niistä tulee iloiseksi. Siis sketsiä enemmän!

Uutisia tulee kylläkin ihan tarpeeksi, niistä ei ole puutetta...ja kuten Chabat sanoi, uutisaiheet taatusti laskisi. Kuten lehdetkin nykyään hehkuttavat: "Jasmin Mäntylä istui yökerhossa!"
Täysin turhaa. PöH.

Kauniit ja rohkeatkin ovat viipyneet telkkarissa niin kauan, että olisi jo aika siirtyä eläkkelle. Sarja on aikas...turha.
Muut saippuasarjat ovatkin sitten ihan seurattavia. (katsokaas, minä olen niitä ihmisiä jotka ovat koukussa Salkkareihin...;))

Kuuttis

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Huhtikuu 27, 2003, 22:21:17 »
Musaohjelmia ehdottomasti. Jyrki saisi tulla takaisin, vaikka olihan se ehkä vähän tympäisevää kun Apista oli joka toinen päivä suunnilleen, mutta hyvääkin musaa ja juttua oli. Se tässä harmittaa etten Apiksesta silloin tykännyt... jokatapauksessa. Lisää behind the musiceja lisää! Ne on hyviä!

Yleisestikin ottaen ulkomaalaisia ohjelmia lisää, sinkkusarjoja! Allymcbealsinkkuelämää-tyyppistä aivotonta hauskaa. x) ((nimim. tiistai oli ennen lempparipäiväni.)) :p

Muutenkin sellaisia HYVIÄ dokkareita lisää. Ei mitään mummojen sukkahousujen historiaa, vaan ihan kunnon hyviä dokkareita. Kiinnostavia, tarkoitan. Sellaisia vähän kuin behind the music, mutta eri aihepiireistä.

-kuude

Celestia

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2003, 23:03:13 »
Ykköstoiveeni; enemmän  _tasokasta_ animea. Ilman dubbeja, kiitos!

Ehdottomasti lisää ruotsinkielisiä ohjelmia, eikä mitään ikivanhoja kökkösarjoja tai kuivakkaita dokumentteja lääketieteestä, joissa muumiot tohtorisedät välkkyvissä ruutupikkutakeissaan hölpöttävät epäkiinnostavia ja välillä näytetään autenttista kuvaa sisäelimistä, joita tökitään kirurgisilla instrumenteilla.
Lisää ulkomaankanavia (niissä esiintyy hauskoja mainoksia! ^_^) sekä eri maiden ohjelmia.

Myös sellaisen jännän systeemin voisi Suomen telkkariin adoptoida, että yhtä jaksoa sarjasta näytetään useaan otteeseen samalla viikolla tai edes samana päivänä (vaikka sitten keskellä yötä!), että jos juuri siihen tiettyyn aikaan tiettynä päivänä se jää näkemättä, ei tarvitse odotella seuraavaa kymmentä vuotta mahdollisia uusintoja. (*on jäänyt lähes kaikki uudet Buffyt näkemättä ystävien Mah Jong-iltamien tapahtuessa samaan aikaan. Mah-Jong ja ystävät voittavat TVeen anytime.* Videot on keksitty, mutta kuka niitä jaksaa opetella ohjelmoimaan? Terveisin "Minä vihaan käyttöohjeita".)
Tämä toimii ainakin USAssa ja Keski-Euroopassa, mutta ilmeisesti ei Suomessa. Vääryys!!

Vähemmän urheilua. Tai ainakin urheiluselostajille opetettava äänihuuli- ja korvaystävällistä äänenkäyttöä. Epäinhimillinen rääyntä ajaa urheiluhullujen kanssaihmiset mieliraunioituman partaalle.

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • + The Song of Life +
« Vastaus #4 : Huhtikuu 30, 2003, 06:29:23 »
Sailor Moonit voisi ottaa pois aamuohjelmistosta. Yleensähän lastenohjelmat näytetään aamuisin, ja ilmeisesti subtv:llä luullaan Sailor Moonin olevan lastenohjelma koska se on anime. Sitten myös se subtv:llä näkyvä hentai-sarja voitaisiin minun puolestani lakkauttaa kokonaan. Ihmiset jotka eivät ole koskaan nähneet oikeaa animea, erehtyvät pian luulemaan että kaikki anime on hentain tapaista.

Lainaus
Ykköstoiveeni; enemmän _tasokasta_ animea. Ilman dubbeja, kiitos!

Ehdottomasti ^^ Miksi kaikki Suomeen tulevat animet pitää mennä pilaamaan dubeilla? Pokémonin ja Digimonin nyt ymmärtää koska pienemmätkin katsovat niitä, mutta että kaikki muutkin, kuten juuri se Sailor Moon ja lisäksi vielä Magicknight Rayearth. Englantikin vielä dubeissa menee mutta että ruotsi tai tökerö suomi... O.o

Sitten kaikkia vanhempia sarjoja voisi myös joskus näyttää uusintoina. TV-porukka tuntuu ajattelevan että ihmiset haluavat aina jotain uutta, mutta minusta olisi ainakin kiva nähdä välillä jotain vanhaa, sillä jotkut vanhat sarjat voivat olla kymmenen kertaa parempia kuin jotkut uutuudet. Esimerkiksi Power Rangers, joka taitaa olla hyvin vanha sarja, mutta se on ainakin minun mielestäni ihan katsottava. Ja Minun perheeni, missä oli mukana Zoé Wanamaker, oli aivan tajun hauska. Nauroin usein kyyneleet silmissä :p

Ja tämä sanottiin jo, mutta urheilua vähemmäksi. Vihaan urheilua! Mutta sitten minulla ei ole mitään sitä vastaan jos MM-kisat lakkaavat jatkuvasti menemästä lempiohjelmieni päälle.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Poissa Zhenoa

• Hirnyrkki
    • http://r2.missalie.net
« Vastaus #5 : Huhtikuu 30, 2003, 15:23:15 »
Animea joka on suunnattu esiteinejä vanhemmille. Animea jossa olisi vaihteeksi ideaakin. Animea jossa olis vaihteeksi animaatiotakin. Animea jota ei ole editoitu tekstityksiä enempää.

Tosin sinänsä minua ei haittaa että telkusta tulee niin vähän animea; olen järkyttävän huonomuistinen teeveen oikeaan aikaan avaamisen suhteen, joten lopputuloksena ei jäisi käteen muuta kuin harmitus siitä että taas kerran unohdin katsoa sen-ja-sen sarjan. Warezz warezz leech leech.

Ainiin. Black Adder ja Monty Python takaisin ruutuun.

K

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Huhtikuu 30, 2003, 15:25:57 »
Ensimmäiseksi haluan televisiossa vaihtaa takaisin turvalliset lastenohjelmat! Nykyään lähes poikkeuksetta kaikki lastenohjelmat ovat huonolaatuisia, väkivaltaisia ja älyllisesti haastamattomia. Katsokaapa joskus Cubix. Kauheaa robottimäiskintämättöä, miten lapsi saa sellaisesta mitään positiivista tunnetta? Minun mielestäni lastenohjelmien pitäisi olla turvallisia, iloisia ja kehittäviä. Mihin ovatkaan kadonneet Barbababa, Tao Tao, Alfred J. Kwak... Muumit sentään tulee vielä, mutta tuskinpa turhan kauaa, kun jotkut piipittävät digimöröt korvaavat varmaan pian nekin.

Minä en ymmärrä tv-ohjelmistossa myöskään sitä, että samat turhanpäiväiset sarjat, niin kuin Kauniit ja Rohkeat, pyörii ikuisesti ohjelmistossa, ja vielä parhaaseen katseluaikaan.

Ja kuten on muissa posteissa onkin jo sanottu, monipuolisia musiikkiohjelmia pitäisi olla enemmän. Miksi suomalaiset artistit ylipäätään tekevät musiikkivideoita, kun niitä eio kuitenkaan näytetä missään.

Sitten kaikki uudet sarjat laitetaan surkeisiin lähetysaikoihin, jolloin ei saada katsojia, ja kun ei saada katsojia, sarjat lopetetaan kesken.
Hienoa, Suomen televisiopäättäjät, hienoa.

Kannattaakin muuten mennä katsastamaan tällainen television laatukehitystä koskeva adressi osoitteessa http://www.proyleiso.org

Fleur

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Huhtikuu 30, 2003, 16:01:35 »
Vaikka en itse niitä katsokaan (melkein ollenkaan) niin kunnollisia lastenohjelmia lisää. Voisin sanoa pari valittua sanaa sille joka sai MTV3:n näyttämään Spies-tyttöjä ja muita samantyyppisiä sarjoja...
Kunnollista animea. Suomi on varmaan ainoa maa Euroopassa jossa sitä ei vielä ole.

Lainaus
Vihaan urheilua! Mutta sitten minulla ei ole mitään sitä vastaan jos MM-kisat lakkaavat jatkuvasti menemästä lempiohjelmieni päälle.

Samaa mieltä. En ole ikinä tajunnut penkkiurheilun ideaa (enkä kyllä pidä jalkapallon pelaamisestakaan), ja kun se ja jääkiekko valtaavat tv:n, minä siirryn kirjan ääreen.

Ja lisää musiikkiohjelmia. Levyraatia ei lasketa, koska siinä esitetään lähinnä Jari Sillanpäätä, ja Nelosen Pepsi Chart kertoo vain brittiläisistä bändeistä.

firith

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Toukokuu 08, 2003, 21:09:47 »
Olen edellisten kanssa samaa mieltä animen suhteen; lisää. Ehdottomasti. Suomalaistenkin on aika oppia, ettei kaikki piirretty ole lapsille. Sitten minä tahtoisin lisää dokumentteja. Ei niitäkään nyt niin vähän ole, mutta pidän dokumenteista kuitenkin sen verran, että niitä kaipaa aina lisää.

Jokin kanava saisi näyttää joitain vanhoja (no vanhoja ja vanhoja... päättäkää itse miten määritellään vanhat) lastensarjoja.
Piirretyt on kivoja.

Mutta tv-visailu-ohjelmia (kielioppi hiiteen) on ihan liikaa. Kyllä muutaman kestää, mutta alkaa tuntua, että niitä pursuaa joka tuutista tällä hetkellä.
Parhaimpia ovat Heikoin lenkki (ainakin hauskin, kun välillä kuuntelee pelaajien vastauksia) ja Maailman ympäri (Simo Frangèn! ...kys. ohjelma alkaa kyllä myös vähän tympiä, mutta Simo pelastaa kaiken.)

Ja sitten on nämä MOBIILIPELIT ja chatit. En keksi yhtään tylsempiä "ohjelmia", enkä tajua mitä järkeä niissäkään yleensä on, kun viestien lähettely niihin on niin kallista. Melkein yhtä rasittavia kuin Ostos-Tv. Mutta Ostos-Tv:ssä on se hyvä puoli, että joskus ne jutut ovat niin älyttömiä, että ihan naurattaa. Se on väsyneiden ihmisten viihdettä :b

annii

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2003, 21:45:07 »
Tuohon uutiset puolesta ja vastaan -keskuteluun. Mielestäni uutisia sellaisenaan tulee jo aivan tarpeeksi. Sitä paitsi, samat aiheethan niissä on suunnilleen kaikissa ja samat asiat vaikka kolmeen kertaan päivässä alkavat todella tympiä. Kannattaisin mieluummin ajankohtaisia aiheita hieman syvemmälle vievien ohjelmien tarjonnan lisäämistä. Näissä voisi myös valottaa asioita historian kannalta, sehän toistaa itseään jatkuvasti. Olisi helpompi ymmärtää asioita, jos tietäisi, mistä ne juontavat juurensa ja niin edelleen. Ei voi olettaa, että kaikki muistavat esim. -80-luvun tapahtumia, vaikka niistä suhteellisen vähän aikaa onkin. Itsekin olin silloin _vähän_ turhan pieni seuraamaan maailmanpoliittista tilannetta... :)

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
« Vastaus #10 : Toukokuu 10, 2003, 21:16:47 »
Tää kysymys pisti oikein miettimään. En paljolti seuraa telkkaria, mutta kun seuraan, kattelen sellasii hauskoja, jännittäviä (ei kauhua) ja toimintaa omaavia sarjoja. Mun mielestä ehdottomasti pitäs poistaa Kauniit ja Rohkeat, Emmerdale sekä muut tällaset hölynpölyt, tai ainakin näyttää niitä vähän harvemmin ja pistää tilalle sellaisia, jotka eivät ole joko tulleet pitkään aikaan, tai tulevat harvemmin. EN nyt nimeä mitään erityistä, mutta Charmedinkin olisi jo aika jatkua. Se voitaisiin aivan hyvin pistää jonkun tämmöisen ärsyttävän ohjelman, kuten kaunareiden tilalle. Mutta kun ei :( uutiset tietysti ovat ihan hyödyllisiä, mutta kun niitäkin tulee liikaa. Miksei pari uutista päivässä riittäisi? Samat asiathan siellä melkein aina pyörii.

zaNNa

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Toukokuu 16, 2003, 13:13:15 »
Minusta jääkiekkoa saisi olla enemmän. Toivottavasti nelosella näytetään NHL:ää vielä paaallljoonn ...
Se on suuri intohimoni.

Ja toivon sydämestäni että Älä Kerro Äidille 2 3.tuotantokausi näytetään...
Kukaan samaa mieltä?

Katariina

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Heinäkuu 02, 2003, 17:01:42 »
Minä kuulun niihin, joilla näkyy vain 3 tv-kanavaa. Pännii, kun kaikki hyvät ohjelmat tulee subTV:ltä.
Haluaisin kovasti takaisin maailmankaikkeuden hauskimman sarjan PRÄTKÄHIIRET! Turtles olisi myös ihan mukava, sitä kun en juuri silloin pikkuisena katsellut. Animea myös olisi kiva katsoa, modeemiyhteydellä sitä ei viitsi paljoa netistä imuroida. Myös kaikkea hömppää tyyliin avaruusolennot, kuolemanjälkeinen elämä ja numerologia.
Ja kaikkea ohjelmaa ja konserttitallenteita 60- ja 70-luvuilta. Silloin osattiin tehdä musiikkia.

Belewien

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2003, 19:14:19 »
Noh ykköstoiveisiin kuuluu ehdottomasti lisää scifiä ja kauhua. Vampyyreita (Kadotuksen klaanit) ja X-filesit uusintaan!! Ilman niitä järjettömän pitkiä taukoja. Pois ainakin Neloselta tuo järjetön määrä uusintoja (n.10 kpl per päivä?!?!) Samoten _uusia_ leffoja lisää! (niin Pottereita. Lotreja kuin muitakin :)
Niin ja kiekkokauden alettua enemmän jääkiekkoa kuin vain yksi peli per viikko! :)

vegetable

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Heinäkuu 14, 2003, 00:51:30 »
Minä toivoisin että mtv3:sen mainoskatkoja lyhennettäisiin, ne ovat kauhean pitkiä.
Salkkareihin menee aina noin puoli tuntia, vaikka ne kestävät ilman mainoskatkoja ja alku- ja loppumusiikkeja 18:45 minuuttia. (Minä olen mitannut sen sekuntikellolla.)
Miksi pitää olla niin paljon mainoksia? Vaikka ne mainokset sen telkkarin pystyssä pitävät aika hyvin.

Anan

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Marraskuu 02, 2003, 11:03:36 »
Minä en paljoa katsele telkkaria, enkä oikein tiedä, mitä sieltä nykyisin tulee. Tietenkin Muumit pitää saada taas telkkriin, jollei niitä jo näytetä.
Ja Prätkähiiret. Rakastaa Prätkähiiriä. (Siis kun kerran Turtlesitkin tulee, niin miksei Prätkähiiretkin?)

Ei tule nyt muuta mieleen.

Poissa MissAlkupala

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Marraskuu 02, 2003, 14:38:18 »
Minusta urheilua ja etenkin koripalloa tulisi lisätä ohjelmistoon. Aina saa seurata vain jääkiekkoa tai jalkapalloa :/

Musaa minäkin haluaisin kyllä seurata. Koulussakin olen niin jäljessä musamaailmasta että voi... mutta se ei kyllä minua haittaa ^^

Hitsi niitä chatteja ja mobiilipelejä on liikaa. Joskus oon nähny nimimerkkejä angel1995 ja sit se on kirjottanu jotaan että onx tääl mun ikäst seuraa??+  voi elämä. Mutta Tao taosta muistan joskus katsoneeni. Voi ihanuus, muistan vain sen jakson, missä kerrottiin miksi varis on niin likaisen värinen :)

Lähetin maikkarin sivuillekkin palautetta hieman tuosta ohjelmavalikoinnista ^^

Ceassa

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Marraskuu 02, 2003, 15:21:52 »
Mobiilipelit ja chatit pois. Turhaa rahastusta, joiden tilalla voisi näyttää jotain paljon miellyttävämpääkin, kuten uusintoja tai muita sarjoja. Mitä tahansa muuta kuin niitä iänikuisia pelejä tai tyhjänpäiväisiä keskusteluja.

Mainokset pois, ainakin ohjelman aikana näytettävät. Eri ohjelmien väliin voi jokusen kaupallisen tiedotteen heittää mutta yhtä kaikki, mainoksia on aivan liian runsaasti ja jos niitä nyt on aivan pakko näyttää, niin taukoja lyhemmiksi ainakin.

Cait

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Marraskuu 05, 2003, 22:18:29 »
Samaa mieltä noiden lastenohjelmien kanssa. Lisää vanhoja ja hyviä lastenohjelmia! Muumit sentää vielä tulevat (eikö niin?) ja Nalle Puhkin tulee nykyisin lauantaiaamuisin. ^^ Mutta muuten kaikki nämä lastenohjelmat. Todella ärsyttäviä, eivätkä ne sovi pienille lapsille. (Niin ja Tehotytöt saisi tulla parempaan aikaan, kun minä en koskaan ehdi sitä nähdä. o.O) Prätkähiiret, Turtles, Tao Tao, Babar... Ja sitten tuli joskus myös se Disneyn Pienestä Merenneidosta se sarjaversio. Pitäisi saada puuttuvat jaksot nauhalle. ^^ Ja mihin Flipper on kadonnut? Ja Xena olisi myös kiva nähdä taas. Ja jouluna voitaisiin näyttää The Joulukalenteri.
Chatit ja mobiilipelit pois. Ja se ärsyttävä Ring-A-Ling. yäk... Minusta ne on törkeää rahastusta ja täysin vailla ideaa.
Ja sitten minua pännii tämä nykyinen tiistain ohjelmisto. Kun neloselta tulee Sopranos samaan aikaan, kun mtv3:ltä tulee Mullan Alla. Se on ärsyttävää varsinkin silloin, kun talossa on semmoisia ihmisiä, jotka haluavat katsoa eri ohjelmia.
Ja sitten lisää Late night with Conan O'Brienin kaltaisia talkshowta. ^^

Walda

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Marraskuu 09, 2003, 13:40:21 »
Jep, enemmän vanhoja kunnon hyviä lastenohjelmia tosiaan kuten: Tao Tao, Turtlesit, Muumit (onneks tulee vielä!) jne.. Ja pois kaikki oudot nykyajan lastenohjelmat! (Heman, Cubix, Ankan tahtiin jne!). Jotain vähän sopivampaa ja vähemmän omituista tappeluräiskintää!

Sitten takaisin saisi tosiaan tulla nämä vanhat kunnon Ally McBeal ja Sinkkuelämää, Siskoni on Noita (Vissiin tulossakin takaisin..? ensi vuoden puolella kait..) ja Dharma ja Greg. Tiistaisin tuli ennen tosiaan kaikki parhaat ohjelmat! Nykyään tulee hyvinä vain Frendit. En oo oikein koskaan oppinu tykkäämään Mullan alla sarjasta.

Ja joulun odotuksesta tekisi paljon paremman se, että esitettäisiin taas The Joulukalenteri. ^^ Se oli vaan niin ihq, ei voi mitään :).

Dementor

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Marraskuu 09, 2003, 16:51:02 »
Charmed takaisin. (tämähän jatkuu joskus ensi keväänä jos nyt oikein muistan, mutta silti)
StargÅte takaisin. (tämäkin jatkuu kohta, mutta olisi ollut parempi jättää tämä idioottimainen tauko pois)
Buffy kolmoselle, 1. kaudesta lähtien jotta siihen pääsee mukaan. Älyttömän monet kehuvat mutta ilman SubTV:tä on paha katsoa.
TV-chatit, Ring-A-Lingit sun muut pois. Näiden keksijöille niskalaukaus.
Urheilulähetykset tungetaan jonnekin muualle kuin kunnon ohjelmien päälle. Ennen kuin kukaan kysyy, Kunnon Ohjelma -statuksen myönnän minä.
Pellepaini pois.
Kunnon lastenohjelmia, eli Lapitchit sun muut pois ja laatua tilalle. Vaikka muumeja tai prätkähiiriä.
Jackass takaisin. Tämä on oikeasti hauskaa katsottavaa.
Animea en ole katsonut, mutta pakko sen nyt 4deittiä parempaa on olla.
Kunnon musiikkiohjelmia.
Saippuasarjat pois, paitsi Salatut Elämät. Ainoa katsottava saippuasarja joka töllöstä tulee.

Lisäystä:
KUNNON PELIOHJELMIA. Tilt ja Nelosen Play ovat ainoat "peliohjelmat" joita tällä hetkellä nähdään, ja ne nyt ovat mitä ovat.
Reality-sarjat pois. Survivor on ainoa hyväksyttävä, muut roskikseen, mieluiten näyttelijöiden kera.

//saisinko edes pariin tv-ohjelmaan sentin pitemmät perustelut? -tuhina, joka on muuten täysin tyytyväinen viestiin

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #21 : Marraskuu 10, 2003, 11:54:15 »
Monet ovat toivoneet The Joulukalenteria uusintana mutta se ei tämänkään vuoden joulukuussa tule.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Eileen Malfoy

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Marraskuu 10, 2003, 18:30:36 »
Ensinnäkin kunnolliset, hienot scifisarjat takaisin! Star Trek: Deep Space Nine takaisin ruutuun, Tähtiporttia hieman lyhyemmillä tauoilla, Babylon 5:n voisi uusia, ... ^_^;;

Lisäksi lisää kunnollista moottoriurheilua. Formula ykköset ovat kivoja, mutta enemmän rallia saisi olla, lisäksi esimerkiksi NASCAR, IRL, Le Mans ja CART näkyviin paremmin! Miksei samalla myös muita formula-sarjoja, kuten esim. f3000. ^^;; Suomalaisiakin kun sieltä löytyy suurimmasta osasta, niin luulisi, että näkyvyyttäkin voisi olla enemmän. Ja moottoriurheilu on aina viihdyttävää. ;)
Ja pelkkä Motor Forum tai Ruutulippu tai vastaava ei riitä. Ei, ei, ei.

Vähemmän saippuasarjoja, niitä kun tunkee jo joka tuutista.
Parempia, tasokkaampia ja laadukkaampia piirrettyjä, myös. Lastenohjelmienkin taso on tippunut aika reilusti ja huumorin kukka kukkisi kauniimmin jossain muualla kuin tunkiolla.
Ala-arvoista huumoria viljelevät ohjelmat tekisi mieli patistaa (takaisin?) Yhdysvaltoihin tai Englantiin.
Vähemmän chat-, deitti-, tietovisa- ja muita tietokone/Microsoftpohjaisia ohjelmia. Jos on pakko pitää tietovisaa, niin sitten pari hyvää eikä miljoona ärsyttävää.
... Tässä nyt alkua. ^^

Hailie Jade

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Marraskuu 11, 2003, 17:47:16 »
Yhdyn teihin, animen ystävät - lisää tasokasta animea ruutuun. Muuten, ja olisi vielä mukava, jos se anime tulisi esimerkiksi MTV3:lta - tai siis, vaikka MTV3:lla näytetään jo jumalattomasti ohjelmia muutenkin, ja erittäin monella on jo SubTV, kaikilla ei välttämättä ole sitä.

Niin. Ja sitten vähemmän urheilua. En kestä katsoa urheilua telkkarista, sori vain kaikki urheilua rakastavat... kyllä urheilua saa minun puolestani tulla, mutta kyllä nyt hippasen vähemmänkin riittäisi. Kauniit ja Rohkeat pois. Ja Salkkaritkin alkavat jo kyllästyttää, ihan oikeasti. Ennen se oli ihan kiva, mutta nykyään en kestä sitä niiden asukkaiden sähläämistä ihmissuhde- sun muiden ongelmiensa kanssa.

Ja ne paremmat lastenohjelmat olivat hyvä idea. En minäkään kestä niitä nykyisiä (paitsi *köh* Digimon *köh*).

Naa

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Marraskuu 21, 2003, 22:01:26 »
Lainaus käyttäjältä: "firith"
Ja sitten on nämä MOBIILIPELIT ja chatit. En keksi yhtään tylsempiä "ohjelmia", enkä tajua mitä järkeä niissäkään yleensä on, kun viestien lähettely niihin on niin kallista.

Totta. Joka paikasta tulee chatteja: kakkoselta, kolmoselta, neloselta, SubTv:ltä, MTV:ltä. Ja mikä ihme se Ring-a-Ling-mikä-olikaan on? Sairasta. Tylsää, kun on joskus luppoaikaa ja haluaisit katsoa telkkarista jotain hyvää ohjelmaa, sieltä tulee jokin mobiilipelichatihansama. Hermot menee.