Kirjoittaja Aihe: Linkin Park  (Luettu 5728 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #25 : Lokakuu 13, 2003, 16:41:48 »
Ooi. Tykkään paljonkin. Yksi lemppari bändeistäni.

Minulla ei oo kyllä yhtään levyä (joulu lähestyy, ja yksi toive on tietty Meteora. ^^;;), mutta pikkuveljelläni on Reanimation, jota olen tässä vuosien varrella lainaillut ja ihastellut Linkin Parkin mahtavaa tuotantoa.

Chester on aivan mahtava. Hän pystyy karjumaan niin ihanasti. :) Silleen suloisesti, mutta silti sillain, että ääni sopii kappaleen sanoihin. Ja ne Chesterin silmälasit. Ii. Ne on just ihanat, sopivat niin fantsusti rakkaan vokalistimme silmiin ja hiuksiin.

Parhaita biisejä on Numb (aivan ykkönen!), Crawling ja Somewhere I belong ja joskus In the End oli se ykkönen. Parasta LP:n musassa on se melodia, Chesterin ääni ja sanat. Niin koskettavat ja ihanat.

Monet sanovat, että eivät pidä Linkin Parkista sen takia, koska se on heviä... Pöh sanon minä. Mä en sanoisin LP:tä heviksi, se on rock-musiikkia, KoRn, Limp Bizkit, SlipKnot yms. on heviä., mutta ei tämä, ainakaan minun mielestä. :)

zith

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #26 : Lokakuu 13, 2003, 22:48:11 »
Ihastuinpa minäkin Linkin Parkiin, vieläpä aivan vähän aikaa sitten. Kun kuulin Numbin, oli pakko kuulla lisää Linkin Parkia. Yhtään levyä en omista (paitsi mp3:na), mutta ainakin Meteora ja ehkä Hybrid Theorykin ovat hankintalistalla.

Pidän mm. seuraavista kappaleista:
Numb, Faint, Crawling, Breaking The Habit, In The End

Örinäksi menevistä kohdista en kauheasti pidä, esim. Faintissa

Now
hear me out now
you're gonna listen to me like it or not
right now
hear me out now
you're gonna listen to me like it or not
right now

enkä niin kauheasti pidä myöskään niistä kohdista, jotka kuulostavat liikaa räpiltä (mutta kyllä ne menettelevät).

Joka tapauksessa erittäin hyvä bändi, yksi suosikeistani (muttei kuitenkaan paras, koska paras on HIM :))

Newilya

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #27 : Lokakuu 14, 2003, 17:39:36 »
'Minä myös'

Juu, onhan se Linkin Park ihan hyvä.
Tosin joskus otti joku biisi älyttömästi aivoon koska se sai pääni särkemään.
Kyseisen kappaleen takia jynttäsin Linkin Parkin "niihin yhtyeisiin jotka tiedän mutta en koskaan aio kunnella".

No, aika hyvin pidin periaatteeni, levyjä en omista mutta nyt olen hivenen ihkuuntunut
Numb-kappaleeseen jota Nrj soittaa ihan erkkinä.
In The End on myös hyvä, muita kappaleita en sitten muistakaan.
Ehkä olen kuullut, mutta en osaa yhdistää mihinkään. (ooh, olen suuri fani)

Lokeroin LP:n meluteinimusaksi, mikä nyt loppujen lopuksi pitää sillä omalla kierolla tavallaan paikkansa.
(siinä melutaan, teinit tykkää ja musaahan se on, vai mitä?)
Nojuu, LP on muutakin kuin meluteinimusaa, siinä on loistavat lyriikat ja se on niin loistavaa angstimusaa että oi-oi.

Mutta en usko että koskaan aion älyttömäksi LP-faniksi ryhtyä, ja miksi minun pitäisikään?
Kuuntelen niitä kappaleita mistä pidän (niitä on jopa kaksi), eiköhän se riitä.

Chester on ainoa hemmo jonka siitä yhtyeestä tiedän, muut ovat "ne muut" Chabatia lainaten.
Ei minulla ole koskaan pysynyt mielessä ulkomaalaisten bändien jäsenten nimet..

Angstimusaa se on, ei mitään henkeä salpaavaa menoa mutta kyllä minä niistä (kahdesta ;p) pidän.
Ehkä kinuan joululahjaksi jonkun niistä cd:istä, joo.
(jos uskallan, mitä jos siellä on mukana jotain kauheaa musaa jota ei erkkikään kuuntelisi?)

Shanpuu

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #28 : Lokakuu 14, 2003, 18:26:41 »
Hmh. Kyllähän sitä Linkin Parkia kuuntelee. Hyvä bändi, on joo. Ostin tässä jokin aika sitten Meteoran (on muuten ärsyttävä systeemi se levyn kansi... :P). Muistaakseni ensimmäisen kerran kuulin Linkin Parkia joskus kolme vuotta sitten...? En muista, en todellakaan muista. Silloin sain päänsärkyä koko bändistä, enkä muutenkaan kestänyt kuunnella sitä yhtään. Hybrid Theory -levyltä en ole tietääkseni kuullut läheskään kaikkia kappaleita. Ehkä sen voisi kuitenkin joskus ostaa, tai jtn.

Onhan se vähän kaupallista ja amerikkalaista. Eikä se ole kovinkaan tyypillistä heviä, onhan se kuitenkin nu-metalia (jota muuten vierastin vielä noin puolitoista vuotta sitten). Mutta kyllä se iskee tietyssä mielialassa. Tosin alkaa jo hieman kyllästyttää, kun Numb-kappaletta soitetaan niin paljon radiossa, että siitä katosi se hienous, jota siinä oli ensikuulemalla. Njoo. Jotkut kappaleet ovat vähän sellaisia, että kun niitä kuulee tarpeeksi monta kertaa, niistä katoaa "se jokin" ja alkaa ihan ahdistaa, jos joutuu sellaisia kappaleita kuuntelemaan.

Sanat kuitenkin ovat hienoja. Ja näistä nu-metalbändeistä Linkin Park on sieltä parhaasta päästä, kun ajattelen joitain samaan musiikkisuuntaukseen kuuluvia yhtyeitä, joiden kappaleissa ei tunnu olevan mitään sisältöä. Kuten Newilya osuvasti sanoikin, se on semmoista ns. angstimusiikkia, mutta hyvää sellaista. Varsinkin sanat, siis.

Poissa Lumenore

• Vuotislainen
    • http://livejournal.com/~eremophobia_
Linkin Park
« Vastaus #29 : Lokakuu 29, 2003, 16:40:33 »
Jee'ee'e'ee. Me love.
Ensimmäisen kerran kun kuulin yhtään mitään Linkin Parkista oli kun "In the end" soi radiossa sairaan paljon. Se iski minuun, vaikkakin minulla ei ollut aavistustakaan mikä bändi se oli.
Seuraavan kerran kun kuulin Linkin Parkin biisin [joka muuten oli "Somewhere I belong"] minulle tuli sellainen "Hahaa! Tuossahan se 'In the end'-bändi on!" ja kirjoitin nimen muistiin. Sitten aloin latailla lauluja koneelle ja ostin Meteora-levyn.

Meteora on ainoa levy, jonka omistan, vaikkakin aion ostaa lisää levyjä, heti kun saan taas rahaa. :PP

Chesterin karjunta on suloista, ihan niinkuin joku tuolla jo sanoi. ^_^ Tyypillä on omalaatuinen, suloinen ja sellainen mukavalta kuulostava karjunta.

Lempilaulut ovat Numb, Don't stay ja Figure.09.
broomsters on esim. kek eli salee jotain hotsittavinta.

shinmai

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #30 : Marraskuu 01, 2003, 20:14:54 »
Juu.. ihan kohtalaista tavaraa, vähän vaihtelevan laatuista vain..
Jotkut biisit on erittäin hyviä ja sisältää paljon hienoja jippoja, toiset taas kohtalaisen tylsiä ja monotonisia surkuttelu ralleja ilman sen erityisempää sanomaa.

Meteora on selkeästi parempi kuin HT, mutta siitä puuttuu niitten kaikkien "linkinparkmaisten" efektien (kuten ne ah niin tyylikkäät sample&hold-efektit vokaaleissa, ja breakbeatit bridgeissä ja c-osissa) uutuudenviehätys.

Valitettavasti lyriikat muuttuvat aina vain kaavamaisemmiksi "voi miksi petit minut" surkuiluiksi, lukuunottamatta muutamaa helmeä.

Ei missään tapauksessa paras bändi jonka tiedä, muttei kyllä huonoinkaan.

Uudelta levyltä ehdottomat lempparit ovat Easier to Run ja From the Inside, HT:ltä Portrait of Authority ja Cure for the Itch.

Silent Fear

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #31 : Tammikuu 09, 2004, 22:10:16 »
Linkin Parkin suuri fani olen. Ovat pojat jo melkein kokonaan sydämeni vieneetkin. He ovat uskomattoman lahjakkaita ja tekevät kaiken itse. Aivan kaiken. Siitä he jo ansaitsevat tietynlaista kunnioitusta.

Omistan kaikki muut levyt paitsi Hybrid theory EP:n, eikä minulla mitään sinkkujakaan kyllä ole, mutta en näe mitään järkeä ostaa niitä. Mutta sen HT EP:n kyllä vielä hankin. Kunhan ensin saisin itseni hommattua sisään LPU:hun. Suuri unelma sekin. Liian suuri ehkä.

Pidän LP:n tavasta yhdistellä musiikkityylejä. Ainutlaatuista, mikä on aina hyvä. Musiikkityyliäänhän se kutsuvat Hybrid theoryksi. Täytyy silti myöntää, että jotkut kappaleet kuullostavat liian "tehdyiltä". Niitä kaikkia ei edes välttämättä jaksa aina kuunnella. Mutta silti täytyy myöntää, että suurimman osan hereillä olevastani ajasta, kuuntelen Linkin Parkia.

Ketään erityistä suosikkia en poikajoukosta osaa valita. Jokainen on oma persoonansa ja pidän heistä kaikista. Eri tavoin tosin. He ovat lahjakkaita (tiedän, toistoa...), heillä on oma pravuurinsa ja se on musiikki.

Reanimationia ei pidä mennä haukkumaan. Se ei ehkä ollut niin suuri menestys kuin HT, mutta kyllä siinä hyvät remixit oli, kun ottaa huomioon kuinka surkeita jotkut remixit ovat.

Lempikappaleiksi tällä hetkellä voin varmaan mainita Live in Texas-cd:ltä Papercut ja P5hng me a*wy. Erityisesti juuri nuo LIT-versiot. Rakastettavia.

Linkin Parkia ei voi ylistää liikaa, mutta jottette kuolisi tylsyyteen, lopetan tähän, mihin on hyvä lopettaa.

Vulpina

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #32 : Tammikuu 11, 2004, 16:24:54 »
Mä tykkään Linkin Parkista aivan älyttömästi. En tosiaan tiedä syytä. Musiikki on ehkä vähän raskasta, mutta kappaleiden lyriikat ovat upeita. Pidän myös Chesterin ja Miken äänistä. :)
Minulla oli aika pitkä tauko Linkin Parkin musiikin kuuntelussa, mutta Meteora levyn myötä (varsinkin kappale Somewhere I Belong) aloin kuuntelemaan levyä uudelleen. Siitä eteenpäin CD-soittimessani muuta ei soikaan. :)

Wishmaster

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #33 : Tammikuu 15, 2004, 15:34:17 »
Linkin Park on ihana!

Sanat ovat ihania, soittimet ovat ihania (varsinkin rummut), Chester on ihana, koko bändi on ihana!

Anteeksi, meni vähän överiksi. Omistan siis kolme Linkkarin cd:tä, Hybrid Theoryn, Meteoran ja Live in Texasin. *Laittaa Meteoran soittimeen*

En tiedä miksi, mutta en tykkää Don't stay:sta ollenkaan...*Laulaa Easier to runin mukana* Sessoins on mukava, kun siinä vaan on niitä rumpuja ja DJ-meininkiä.

Lemppari biisejäni on Crawling, In the end, Breaking the habit, Nobody's listening ja Texasilta P5hng me a*wy ( Pushing me away vähän eri sanoilla siis)

Linkin park on siis aivan loistava, mutta täytyy myöntää, että laulut ovat vähän samanlaisia, mutta ei se ainakaan minua haittaa x)

chihiro

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #34 : Maaliskuu 18, 2004, 18:26:17 »
ai laav linkkari! go linkkari go! oee..mii rauhottuu nyt.
oikeastikin tykkään tosi paljon,vaikka biisit onkin aika samanlaisia.
lempparini on meteoralta hit the floor,mahtava meininki ja kitara -soolot on ihania. raksutan! n__n
kun aamulla nousen bussiin,linkkari päälle. koulussa välkillä ja takasin menevässä bussissa. monessa paikassa linkkaria. ei kyllästy.
omaan linkkarin kaksi levyä,meteoraa kuuntelen enemmän..

Rox

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #35 : Maaliskuu 22, 2004, 22:16:29 »
Linkin Park... hmmm..
eka kertaa kuulin linkin parkia serkun cd:ltä ja oli pakko nauhottaa se kasetille. Ostin sitte kuitenki saman levyn (siis Hybrid Theoryn) muutama viikko myöhemmin.

ReAnimationia en ole isommin kuullut, mutta Meteora on aivan mahtava..
Haaveissa on että sais joku päivä ostettua Meteora levynki ittele. mutta tottakai seki on jo kaverilta kasetille nauhotettu..
Tykkäsin paljon My Decemberistä, mutta en ole vielä bongannut sitä miltään levyltä.. Paitsi ReAnimationissa se on, mutta remixattuna..
Sattuuko joku tietään onko se jollain levyllä..?

Hybrid Theoryltä parhaita biisejä on Runaway, Pushing me away, Crawling (vaikka aika kulunu onki jo..) ja tottakai With you..
Meteoralta Breaking the habit, Numb, From the inside, Lying from you ja Faint.. Niitä on vähän vaikea laittaa parhuusjärjestykseen, kaikki on niin hyviä..

Niitä sanoja muuten kannattaa kuunnella. Ne on niin ihkuja... :)

Herstein

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #36 : Huhtikuu 19, 2004, 08:03:19 »
Ei,En pidä

Joskus aikoinaan, kun HT ilmestyi olin ala-asteella, niin kuuntelin sitä. Silloin mentiin massan mukaan, koska muutkin kuunteli, niin olihan se ihan "sairaan hyvä". Nyt kun olen katsellut Parkkia tarkemmin, en löydä bändistä mitään erikoista. Amerikkalainen nu-metal bändi, missä kappaleissa hieman räpäään, on olevinaan kunnon kitarat, mutta loppuenlopuksi riffit ovat niin helppoja,että minäkin soittaisin ne! Kappaleet ovat tosiaan samanlaisia. Yhtään musiikkivideoa en ole nähnyt, mutta voin kuvitella minkälainen se on! Samanlaista myyvää sontaa ameriikasta, kun KORN:n

Surumieli

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #37 : Heinäkuu 19, 2004, 21:23:01 »
Luoja. En ole kirjoittanut aikaisemmin tähän topiciin. Kuolen.

Minulla on kolme Linkin Parkin albumia. Yksi on ihan outo, ei tosiaan jokaisessa kaupassa. Halveksittavat kuoretkin, en rupea lataamaan yksityiskohtia. Mutta siinä on n. kymmenen kappaletta, jota ei löydy mistä tahansa. Jotkut biisit niistä alkuperäisinä muiden esittämiä, muttei se haittaa. Jumalattoman hyviä silti, jos saa sanoa.

Ja sitten vielä Hybrid ja Meteora. Meteora on se, jota kuuntelen huomattavasti useammin, muttei HT:ssäkään mitään vikaa ole. Lempibiisejä ovat mm. Breaking the Habit (joka sai arvoa enemmän nähtyäni monesti musavideon, tunnelma), From the Inside, Breaking the Habit (Resident -tunnelmaa) sekä Somewhere I belong.

Kaikki biisit menevät, vaikka ovatkin samanlaisia. Ei se mitään, Link on yksi lempibändeistäni.

Misha

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #38 : Heinäkuu 22, 2004, 23:27:41 »
Luulin Linkin Parkin kuuluvan niihin bändeihin, joista en koskaan tule ottamaan selvää. Sitten jonkin innoituksen kokeneena lainasin kirjastosta Hybrid Theoryn.

Ensimmäiseksi (mitä sitten jatkossa sanonkin) täytyy myöntää, että levy oli paljon odottamaani parempi.

Ensimmäinen kuuntelukerta aiheutti vain kauhean päänsäryn ja ihmettelyn, miten kukaan jaksaa kuunnella tätä.

Toisella kerralla tuntuikin jo ihan erilaiselta. Ehkä ensimmäisellä kuunteluyrityksellä en ollut sopivalla tuulella, mutta toinen kuuntelu sai aikaan oikein energisen olon, ja kappaleista pari tuntui jonkinasteisilta helmiltä.

Samaan tunnelmaan en ole sen jälkeen päässyt, mutta pomppimis - tai pakko kuunnella jotain kovaa - oloon voisin tätä kuunnella. Jos olisin väsynyt, tämä ei piristäisi, mutta valmiiksi hyperaktiivista tilaa voisi kohottaa. Eli on hyvin paljon kiinni mielialasta, pidänkö Hybrid Theorysta vai rasittaako se.

Ihan menettelevää musiikkia, eivätkä sanoituksetkaan pahoja ole - eivät tosin niin omaperäisiäkään, että niiden takia bändiä kuuntelisin. Eivät kuitenkaan aiheuta kiusaantumista. Chesterin karjunta on ihan kivaa. Ehkä suurin ongelmani Linkin Parkin kanssa on, että kun mietin, mistä siinä pidän, huomaan niiden olevan asioita, jotka muistuttavat minua muista bändeistä (niin, myös se karjunta).

Olen tosiaan kuullut vain Hybrid Theoryn. Ihan menettelevä levy, mutta kappaleita, joista oikeasti pidän, ovat Points of Authority, A Place For My Head ja Forgotten.

En ostaisi Hybrid Theorya, mutta ehkä kuuntelisin, jos törmäisin johonkin toiseen Linkin Parkin levyyn. Tosin tekisin sen osittain tarkistaakseni, kuinka paljon kappaleet muistuttavat toisiaan, mutta kuitenkin.

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #39 : Huhtikuu 04, 2005, 17:38:39 »
Kyllä, Linkin Park iskee muhunkin :)
En kauheesti oo sen biisejä kuullut, kun en levyä omista. Taisin ensin Numb/Encoren koneelle ladata ja siitä sitten lisää biisejä ja aloin tykkäämään enemmän. En mä mitään kauheen pitkiä perusteluja jaksa tähän kirjottaa, tykkään Linkin Parkista, piste.

Psst! In The End on ihana biisi ;)

velhotar

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #40 : Huhtikuu 04, 2005, 18:19:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Shikoku Gin"
Limp Bizkit on heviä.

Okei, ikivanha quote, mutta takerrun kuitenkin pikkuasiaan. Limpbizkit ei ole kyllä ihan niin raskasta musiikkia, että sen ihan heviksi luokittelisi. :) Mutta mielipiteensä kullakin.

Lainasin Meteoran jokin aika sitten kirjastosta, ja kuuntelin sen pari kertaa. Muutama biisi kuulosti aika hyvältä, mutta kuuntelin sitä niin vähän vielä ja kaikenlisäksi läksyjä tein samaan aikaan, etten siitä kauheasti uskalla sanoa mitään. Radiosoiton yms perusteella Breaking the Habit ja Numb ovat kyllä mielestäni todella hyviä. :) Taidankin kuunnella sitä Meteoraa taas tänään kun piirtelen, kun nyt löysin tämän topikinkin ja muistin sen levyn.

Sharida

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #41 : Huhtikuu 04, 2005, 18:27:49 »
Meteora löytyy kotoa kun eräänä päivänä jonkin asteisen mielenkiinnon tuloksena päätin sen ostaa, oli alennuksena ja kaikkea. Eniten pidän Breaking the habit:sta ja Numb:ista. Muut biisit eivät oikein iskeneet.

Ihan ok bändi on kyseessä, ei kuulu kyllä suosikkeihin, en lähtisi ostelemaan muita levyjä jne. LP tekee aika sekalaista musaa, siinä on aika paljon vivahteita muista musa genreistä. Jotkut luokittelevat surutta LP heavyksi, jotkut taas popiksi mitä on höystetty vähän tummalla sävyllä. En itse tiedä mitä se on, pidän sitä kai sellaisena pinkkinä purkkapallona jossa on vähän salmiakkia mukana ^^

Mutta juups, LP on minun korvissani aika mitään sanomaton, en keksi siitä oikein mitään järkevää sanottavaa.

Personal Bitch

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #42 : Toukokuu 06, 2005, 16:35:08 »
Hei joo.

Linkin Park on minun lempibändini, ja kutakuinkin vuosi on tullut kuunneltua. Mitä muuta? Helvetin vaikea yrittää mitään yksittäistä syytä keksiä, että miksi pidän Linkin Parkista. Minä vain pidän. Hyvää musiikkia, hyvät sanoitukset ...

Joku taisi kirjoittaa tänne, että tarvitseeko siitä bändistä nyt väkisin ottaa joku jäsen, josta aivan erityisesti pitää.
Ei, ei tarvitse. Mutta sekin kyllä on täysin laillista (itseäni kumminkin vituttaa nämä satunnaiset tyypit jotka "iiiiihq... aivan iiiiihq söpöliini" Chesteriä tai Shinodaa tai ketä nyt ihkuttavatkaan).
Jos minä - Linkin Parkista tai mistä tahansa bändistä - olen jotain ihaillut, olen ihaillut lähinnä lahjakkuuden takia (tai no joo, näitä kunvieläolinpikkulapsi- ihailuja ei lasketa). Bändistähän on hyvin vaikeaa erotella että kuka on se lahjakkain kun sitä ei ole. Kaikki ovat hyvässä bändissä saman arvoisia keskenään. Nyt meni kyllä pahasti offtopiciksi, mutta aivan sama.
Minä en ryntäile heti selittämään, että "joo, se on mun lemppari ku se on sellanen ja sellanen", mutta jos jonkun Linkin Parkista mainitsisin niin silloin se olisi Joe.

Tjaah. Kirjoittamiseen väsyy muuten hemmetin nopeasti.

Tulkaa valittamaan heti kun pisti joku silmään.

mangrove

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #43 : Toukokuu 08, 2005, 20:01:04 »
Olen ollut Linkin Park-fani jo monta vuotta. LP on yksi lempibändeistäni. LP:n musiikki on vain yksinkertaisesti niin ihanaa, ja sitä voi kuunnella vaikka kuinka paljon, kyllästymättä.
Kappaleetko kuulostavat samanlaisilta? Ei minun mielestäni. Ehkä ne ovat saman tyyppisiä, mutta ei, ei samanlaisia. On niissä eroja.
Chesterin ääni on upea. Varsinkin niissä kohdissa, joissa hän oikeasti laulaa. Se on todella kaunista.
En tajua, miten jotkut voivat pitää LP:n hittejä parhaina kappaleina. Levyillä on parempia kappaleita. Ehdottomat suosikkini ovat Hybrid Theorylta By myself ja Forgotten, ja Meteoralta Faint.
Olen kuullut kaikilta Linkin Parkin levyltä kappaleita, mutta omistan vain HT:n ja Meteoran.
Reanimationista en paljon tykkää.
Sanokaa te muut mitä sanotte, mutta Linkin Park on mahtava bändi.

marmori

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #44 : Toukokuu 11, 2005, 13:12:21 »
Ollessani kuudennella aloin vasta varsinaisesti kiinnostua Linkin Parkista! Kuulin ensimmäisen kerran järjestämässämme discossa Linkin Parkin In The End kappaleen, ja rakastuin siihen heti!!! Linkin Parkilla ei mielestäni ole oikeastaan yhtäkään kappaletta, mikä ei olisi kuunneltavan arvoinen!!! Vaikka olenkin suuri Linkin Park- fani, en opettele kappaleiden nimiä ulkoa.. Kuuntelen vain levyn tuhat kertaa läpi, ja muistan aina musiikin perusteella mikä kappale tulee seuraavaksi ilman että sen nimeä tietäisin:D Parhaita kappaleita ovat In The End, Numb, Somewhere i belong( en tiiä onk noin:), Crawling.. jne.. oikeestaan kaikki on parhaita:) Olin erityisesti innoissani kun kuulin että Linkin Park ja Jay-Z tekevät yhteistyötä, silää Jay-Z on myöskin aivan mahtava!! Levystä tuli mielestäni loistava..

Gilly Bean

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #45 : Toukokuu 26, 2005, 17:36:49 »
Minä pidän LP:stä itseasiassa todella paljon.
Chesterin tapa karjua on todella upea ja hänen ääni on muutenkin todella...noh upea. On niin ihmeellistä, että hän pystyy karjumaan ja "oikeasti laulamaan"(niin kuin mangrove totesi) niin upeasti.
Yhdessä kohtaa hän karjuu ja toisessa laulaakin jo todella kauniisti.
Ihmeellistä.
Todella todella upea ääni, täytyy myöntää.

Linkin Parkin lauluissa eniten minua todennäköisesti ihastuttaa ne sanat.
Ne ovat aivan omaa luokkaansa ja todella hyvin kirjoitettu.
Sanat minut yleensä LP lauluissa lumoaa.

Minä oikeastaan pidän Hybrid Theorysta enemmän kuin Meteorasta.
En oikeastaan osaa sanoa miksi.
Minun lempilauluihin myöskään ei kuulu ne hitti laulut.
Minusta Forgotten, Runaway ja Crawling ovat todella hyviä.
Muita hyviä ovat Faint Meteoralta ja One Step Closer, Papercut ja Place of my head Hybrid Theorylta.

Poissa Saffy

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Linkin Park
« Vastaus #46 : Marraskuu 20, 2005, 10:15:01 »
Isosiskollani on Hybrid Theory ja olen sitä kuunnellut aika paljon. Nyt tosin en voi enää kuunnella sitä koska siskoni muutti asumaan maatalousoppilaitoksen asuntolaan ja vei tietenkin levyn mukanaan :/
Pitää ostaa se joskus.

Laulujen sanat ovat aivan ihania, mutta myös musiikki. En voisi ikinä kyllästyä Linkin Parkin musiikkiin. ja ne laulut eivät kuulosta samanlaisilta tosiaankaan. saman tyyppisiä ne kyllä ovat, mutta eivät samanlaisia.

Lempilauluani en osaa sanoa, kaikki kuulemani kappaleet ovat olleet hyviä.

Freak on a Leash

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #47 : Marraskuu 20, 2005, 10:26:08 »
Linkin Park on yksi niistä bändeistä, joilla ei ole mitään omaa, mutta joka kuulostaa silti hyvältä. Omistan bändin kaksi levyä, joiden nimiä en muista. Enkä ole kuunnellut kumpaakaan levyä läpi. Jos tahdon kuunnella nu metalia, kuuntelen KoRnia, joka kehitti koko genren.

En ymmärrä, miksi näistä KoRnin kevennetyistä versioista vain kaksi pääsi laajaan julkisuuteen - ehkä siksi, että niillä ei toden totta ole mitään omaa. Static-X on paljon parempi kuin Linkin Park ja Limp Bizkit yhteensä, eikä se silti ole niin jättisuosittu kuin LP ja LB.

Fessa

• Ankeuttaja
Linkin Park
« Vastaus #48 : Joulukuu 15, 2005, 18:22:17 »
Linkin Park fanitukseni alkoi vähän alle puoli vuotta sitten, silloin kun radiossa soitettiin ahkerasti Numb/Encorea. Suorastaan rakastuin siihen Numb-osioon, ja sitten oli pakko saada niitten levy, sen yhden piisin puolikkaan perusteella. Live in Texas tarttui silloin mukaan. Nyt minulla on myös Hybrid Theory ja Meteora, pakotin iskän tillaamaan ne netistä.
Nyttemmin tuo innoitus on vähän laskenut, mutta jospa se siitä nousisi, ainakin jos uutta musiikkia olisi tulossa[onko kellään tietoa tästä?]

Tässä tulee nyt ehkä vähän toistoa, mutta minunkin mielestäni juuri nuo sanat ovat parasta tässä. Vähän aikaa sitten huomasin koko ajan levyjä kuunnellessani niissä yhtäläisyyksiä itseni ja elämäni kanssa, melko monessa piisissä.
Chesterin ääni, juu. Karjuminen. Se on loistavaa. Alkuaikoina kuunnellessani se oli juuri se mihin ihastuin, ja ilman sitä fanittaminen olisi saattanut jäädä alemmalle tasolle.

Onko totta että Hybrid Theory EP on tilattavissa netistä? O__O
Puolisen vuotta sitten janosin sitä aivan mielettömästi, mutta kun googlasin osuin sivulle jolla sanottiin että se on erittäin vaikeasti saatavissa. Mutta jos jollakulla on tietoa mistä sen voisi saada niin olisin erittäin kiitollinen jos hän informoisi minulle asiasta.

Lempparipiisejä hmm..
Breaking the habit on kestosuosikki, tykkään siitä melodiasta.
In the endin sanoma on loistava.
Hit the floor on vain.
But what goes up has got to fall
Ei Linkin Parkilla ole yhtään huonoa piisiä[ainakaan minun kuulemiani].
Onhan niissä ehkä jotain samankaltaisuutta, se täytyy myöntää, mutta on niissä silti kaikissa erilainen sanoma ja melodia. Kyllä ne tunnistaa. Jos ei kuuntele ajatuksen kanssa saattaa ehkä puuroutua hiukan, mutta silloinkin toimii loistavasti tausta- ja jammailu musiikkina.

Poissa zeppodeppo

• idioottimainen valkonen neekeri!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "Hei idiootti"
    • Änäri.
Vs: Linkin Park
« Vastaus #49 : Elokuu 16, 2007, 14:33:10 »
En ole varsinainen fani, mutta niitä biisejä joita renkutetaan radiossa puhki tulee kuunneltua ja jokainen on hyviä. Tämä uusin hitti What i've done on yksi tämän hetken lempibiiseistäni. Hyvää musiikkia tekevät sitä en voi kiistää (eikä varmaan kukaan muukaan). Yhtään levyä en omista, mutta kuuntelen biisejä youtubesta.
No nämä idiootit menivät sitten poistamaan allekirjoitukseni joten kuka tähän mitään jaksaa enää kirjoittaa.
P.S. Olen takaisin sieltä Brasiliasta josta viime allekirjoituksessa kerroin.