Kirjoittaja Aihe: Onko enää toimivia virtuaalitylypahkoja?  (Luettu 10613 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Onko enää toimivia virtuaalitylypahkoja?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 23, 2012, 21:29:03 »
AM vaikuttaa kauhean hiljaiselta... Foorumeillakin luki että eniten käyttäjiä yhtaikaa on ollut online 16 (tai jotain sinne päin) pari vuotta sitten. :-c
Tylypahka AM koulussa kun itsekkin olen, haluaisin huomauttaa, että toiminta ei keskity foorumille. Tunnit voidaan pitää chatissa tai kotisivuilla. Jotkut käyttävät foorumia vain lukeakseen uusimmat tiedotteet, tosin toiset ropettavat siellä ahkerasti. Koska foorum ei ole kovin tärkeässä osassa, ei siellä vietetä yleensä välttämättä hirveästi aikaa. AM Tylypahka siis elää edelleen, joten kannattaa tulla mukaan. Varsinkin oppilaita olisi mukava saada lisää tunneille, ettei tarvitse opettajien pitää tunteja kahdelle oppilaalle.

//vielä huomautuksena olen myös innokkaana mukana Crepsleyn perustamassa koulussa, kun se avaa ovensa.

Poissa Love And Hope

• Kummajaisten kuningatar
  • Vuotislainen
    • Virtuaalitylypahka Pahkakoulu
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Huhtikuu 24, 2012, 15:16:19 »
AM vaikuttaa kauhean hiljaiselta... Foorumeillakin luki että eniten käyttäjiä yhtaikaa on ollut online 16 (tai jotain sinne päin) pari vuotta sitten. :-c
Tylypahka AM koulussa kun itsekkin olen, haluaisin huomauttaa, että toiminta ei keskity foorumille. Tunnit voidaan pitää chatissa tai kotisivuilla. Jotkut käyttävät foorumia vain lukeakseen uusimmat tiedotteet, tosin toiset ropettavat siellä ahkerasti. Koska foorum ei ole kovin tärkeässä osassa, ei siellä vietetä yleensä välttämättä hirveästi aikaa. AM Tylypahka siis elää edelleen, joten kannattaa tulla mukaan. Varsinkin oppilaita olisi mukava saada lisää tunneille, ettei tarvitse opettajien pitää tunteja kahdelle oppilaalle.

Itse olen opettajana Tylypahka AM:issa, paitsi että liityin juuri=D Olen siis mytologian opettaja.

Poissa eahxxx

• Vuotislainen
« Vastaus #27 : Heinäkuu 01, 2012, 16:42:26 »
Château on ollut toiminnassa vuodesta 2004 ja on edelleen aktiivinen.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Heinäkuu 01, 2012, 21:09:56 »
Château! Olen joskus ropettanut siellä, mutta rupesin epäaktiiviseksi ja lopulta unohdin koko sivun. Suosittelen käymään, hmm, ainakin itse voisin aloittaa tuolla ropettamisen uudelleen. Kiitokset eahxxxlle linkkaamisesta ja samalla muistuttamisesta.

Poissa unimaagi

• Vuotislainen
  • Muodonmuuttaja.
« Vastaus #29 : Syyskuu 13, 2012, 13:22:42 »
Itseä kiinostaisi ne, missä pääsee liikkumaan linnassa! Linkatkaa niitä jos niitä vielä on :)
''It's leviosa, not leviousaa!''

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #30 : Syyskuu 14, 2012, 20:08:40 »
Kyllä näitä sivustoja minun mielestäni ihan hyvin löytyy, vaikka en hirveästi olekkaan nähnyt potterien ilmestymisen vaikutuksia, joten en voi sanoa onko fanius ns. kariutunut...
Oma fanius kyllä säilyy henkeen ja vereen! ;)

Tällainen sivusto kuin HP-Pahka kuitenkin on olemassa (http://hppahka.suntuubi.com)
Sitä ylläpidän minä, sekä paras ystäväni Polyjuisepotion. Toivottavasti joku haluaa/jaksaa vilkaista.

Poissa sunnyrawwrs

• Vuotislainen
    • Yhdistyneet noitien ja velhojen Taikaopisto
  • Pottermore: MoonstoneSeeker6010
« Vastaus #31 : Maaliskuu 07, 2013, 15:34:40 »
Yhdistyneet noitien ja velhojen Taikaopisto on itse asiassa juuri palannut tauoltaan, ja tällä kertaa toivottavasti pysyvästi. Itse toimin täällä ylläpitäjänä, ja kaipailen aktiivisia pelaajia, mutta nykyään tuntuu, ettei sellaisia oikein tunnu löytyvän :(

Pelaaminen tapahtuu siis chatissa, ja olenpa harkinnut myös keskustelufoorumia, vaikka pelaamista tuskin sinne siirrän (ainakaan toistaiseksi).

Poissa thefiach

• Vuotislainen
    • Amundalan taikakoulu
« Vastaus #32 : Kesäkuu 25, 2013, 21:30:38 »
Minä olen ikävöinyt laadukkaita virtuaalipahkoja, minulla oli omakin noin neljä vuotta sitten, nimeltään Amundalan taikakoulu. Se oli geocitieksellä tehty, sellainen itse piirretty ja kuvan esim käytävän ovia klikkaamalla pääsi liikkumaan eteenpäin linnassa, sellanen menetelmä. Siellä oli yli 100 oppilasta ja aika aktiivista, harmitti kun geocities romahti. Nyt olen kuitenkin harkinnut sen uudelleenherättelyä ja samalla menetelmällä! Kuinka moni olisi sellaisesta kiinnostunut?

Onko nykyään edes paljon virtuaalipahkaharrastajia? Itse tykkään tosi paljon!

EDIT: Perustin kouluni uudelleen, jälleenrakennus käynnissä, liittyä kuitenkin saa! http://amundalantaikakoulu.blogspot.com
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2013, 21:02:32 kirjoittanut thefiach »

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #33 : Heinäkuu 20, 2013, 13:14:51 »
Minä täällä hoi! Huomatkaa minut!

Mulla on ERITTÄIN hyviä uutisia! Huomasin nyt vasta tän topicin, mutta toivottavasti ei oo liian myöhästä.

Not Safe RPG on laadukas, toimiva virtuaalitylypahka. Sinne vaan! Se on ollut pystyssä vuodesta 2007, ja nytkin ollaan järkkääs hahmoille Kolmivelhoturnajaisia. Nyt kesän aikaan ei oo ollu niin kamalan aktiivista, mutta pärinät alkaa taas kun koulutki alkaa.

Sinne siis! Täs ropessa on siis se erikoinen asia, että Vold-- Niin siis tiedätte-kai-kuka on edelleen hengissä. Muuten rope on "normaalia kaavaa" menevä virtuaalitylypahka, mutta mausteena on, että pimeyden voimilla voi leikitellä.

En selittele sen enempää, vaan teidän täytyy itse katsoa paikka läpi, jos ootte kiinnostuneita!

//Mut löytää pelistä nimimerkillä Rain

Poissa Narksu

• Vuotislainen
  • Pottermore: KeyWalnut25567
« Vastaus #34 : Lokakuu 03, 2013, 10:45:19 »
Hoi!
Tämä on melkein aiheen vierestä, mutta tässä on kasa tämmöisiä

http://www.freewebs.com/ikipuun_kirjasto/index.htm
http://www.freewebs.com/taikakomitea/
http://www.yhdistynytirveta.webs.com/
http://magiakeskus.byethost15.com/

muutamia mainitakseni.
Pointti oli että onko tietoa vastaavista kivoista hp-sivustoista, jotka ovat aktiivisia vielä vuoden 2013 puolella?

//EDIT: Not Safe saanee meikäläisestä pelaajan lähitulevaisuudessa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2013, 10:48:51 kirjoittanut Narksu »
Bruce Banner: I don't think we should be focusing on Loki. That guy's brain is a bag full of cats. You can smell crazy on him.
Thor: Have a care how you speak! Loki is beyond reason, but he is of Asgard and he is my brother!
Natasha Romanoff: He killed eighty people in two days.
Thor: He's adopted.

Poissa sarkkisviiva

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Marraskuu 07, 2013, 22:55:21 »
Minä olen ikävöinyt laadukkaita virtuaalipahkoja, minulla oli omakin noin neljä vuotta sitten, nimeltään Amundalan taikakoulu. Se oli geocitieksellä tehty, sellainen itse piirretty ja kuvan esim käytävän ovia klikkaamalla pääsi liikkumaan eteenpäin linnassa, sellanen menetelmä. Siellä oli yli 100 oppilasta ja aika aktiivista, harmitti kun geocities romahti. Nyt olen kuitenkin harkinnut sen uudelleenherättelyä ja samalla menetelmällä! Kuinka moni olisi sellaisesta kiinnostunut?

Onko nykyään edes paljon virtuaalipahkaharrastajia? Itse tykkään tosi paljon!

EDIT: Perustin kouluni uudelleen, jälleenrakennus käynnissä, liittyä kuitenkin saa! http://amundalantaikakoulu.blogspot.com

ihana paikka, laitoin hakemuksen tulemaan :)

Poissa Kyllä hän

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Helmikuu 12, 2015, 20:49:11 »
2000-luvun alussa niitä oli paljon ja tosi hienoja, Erican ja Pennyn Tylypahka tulee ensimmäisenä mieleen.

Joo, muistan tän :D se oli niin hieno, kun siinä oli niitten Paintillä ite piirtämät kuvat. Olin itse jossain expage-sivuille tehdyssä Tylypahkassa. Niillä sivuilla välkkyi salamoita ja soi joku crappy midimusiikki. Saisipa taas kuulla sen. 

Poissa Hitomi Yukiko

• Sekunttiviisari
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BloodDream30343
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #37 : Helmikuu 12, 2015, 21:34:32 »
Pelasin jossain vaiheessa yhtä virtuaalitylypahkaa, mutta se poistettiin :( eikö toimivia enää löydy? olis niiin ihana päästä taas pelailemaan :)
Paintin with my watercolors, watching my life.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #38 : Helmikuu 18, 2015, 19:27:42 »
Itsekin täällä etsintäkuulutan virtuaalipahkoja! Voi harmi kun niitä aktiivisia ei ole kauheasti... Tässä tulee nyt mieleen enimmäkseen Chateau, mutta en tiedä sen aktiivisuudesta...
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Mel

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Huhtikuu 16, 2015, 21:14:49 »
Irveta niminen sivusto on listannut toimivia tylypahkoja. Taitaa olla muutama enemmänkin kuin nuo mitä listalta nyt löytyy, mutta siitä vain tutkimaan (:
Eli osoite suoraan listaan:

http://irveta.suntuubi.com/?cat=31
Melina -> Mel

Poissa Sinead

• Lahna
  • Vuotislainen
    • Tylypahka AM
« Vastaus #40 : Toukokuu 12, 2015, 02:40:13 »
On pakko vastata vielä tänne, koska Tylypahka AM:in väittäminen epäaktiiviseksi sattuu sieluun. :D
AM ei ole epäaktiivinen, vaan toisinaan vain sattuu sellaisia aikoja, että pelaajat ovat kiireisiä koulujensa ja töidensä kanssa. Tuo epäaktiivisuus-viesti on näköjään vuodelta 2012, jolloin meillä oli vieläpä melko aktiivinen kausi. Se ei vain näkynyt ihan niin paljon foorumilla, koska pelasimme paljon chatissa noihin aikoihin. Kuten aiemmin sanottua, toiminta ei keskity ainoastaan foorumille, vaan myös chattiin, jossa on ollut paljonkin aktiivisia pelikausia.

Näin yleisesti mainitsisin AM:in lisäksi kaksi muutakin pitkään aktiivisena ollutta virtuaalitylypahkaa. Toinen niistä on jo aiemmin tässä ketjussa mainittu Château, joka on vielä AM:iakin vanhempi taikaoppilaitos ja olen ollut jossain vaiheessa pelailemassa vähän sielläkin. Ehkä eniten minua vaivasi Châteaussa chatin puuttuminen ja se, että pelasin samaan aikaan tosi aktiivisesti AM:issa, eikä aika meinannut riittää. Mutta foorumilla oli hyviä pelaajia, mielenkiintoiset pelit ja aloittelijaystävällinen tunnelma, joten suosittelen oman rakkaan AM:ini lisäksi tätäkin. :)

Kolmas aktiivinen taikakoulu puolestaan on MagWander, jota olen harkinnut kokeilevani jo useampaan kertaan. MagWander on kuvalinkitetty, joten niille, jotka kaipailevat legendaarista Erican ja Pennyn Tylypahkaa, MagWanderista voisi olla jatkajaksi. Ilmeisesti käytössä on tarinoiden kirjoittaminen ja chat-pelit. Korjatkaa, jos olen väärässä, en ole tosiaan ehtinyt vielä tutustua kouluun.

Mutta koska piirit ovat nykyään pienet ja roolipelaajia suhteellisen vähän, voi tuntua siltä, että missään ei ole mitään aktiivista. Väärin! On interwebin ihmemaailmassa vieläkin aktiivisia virtuaalitylypahkoja. Niitä ei vain synny yhtä paljon kuin harrastuksen kulta-aikoina, ja useimmat ovat siirtyneet foorumeilta ja chateista tarinatylypahkoiksi.

Ja vielä lopuksi syyt siihen, miksi itse jumahdin Tylypahka AM:iin. Aluksi minua viehätti se, että koulussa oli paljon myös ikäisiäni vanhempia pelaajia, mutta myöhemmin olen pelannut paljon myös nuorempien kanssa ja kehitellyt hahmoille kaikenlaisia ihmissuhdekiemuroita. Kun hahmoilla alkaa olla pelihistoriaa, pelaamisesta tulee tosi paljon värikkäämpää ja mielenkiintoisempaa. AM:issa pelataan vähän kieli poskella ja huumorilla, joten nauraa on saanut useasti. Minua on vetänyt puoleensa myös se, että siellä on tosi aktiivinen miittiyhteisö, eli tunnen suurimman osan pelaajista näytön ja näppiksen ulkopuolisesta elämästäkin. Suunnitteilla on ensi kesäksi mökkimiitti ja syksympänä joitakin muita miittejä. AM on edelleen hengissä ja täyttää syksyllä huikaisevat 10 vuotta. :D

Näin. Vastauksena kysymykseen: On niitä toimivia virtuaalitylypahkoja!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2015, 02:43:55 kirjoittanut Sinead »
Jotta pääsisi perille, on eksyttävä tieltä.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Toukokuu 15, 2015, 16:54:58 »
Olen itsekin etsiskellyt, esim. kirjoittamalla Googleen "virtuaalitylypahka". Olen kyllä klikkaillut vain niitä ensimmäisiä, te voitte kaivautua syvemmälle netin syövereihin :) Muuten Sinead: kiitos kovasti, laitoin juuri liittymishakemuksen, näytti niin upealta paikalta!
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Sinead

• Lahna
  • Vuotislainen
    • Tylypahka AM
« Vastaus #42 : Toukokuu 17, 2015, 16:17:28 »
^ Oho, nopeaa toimintaa! Pahoittelen jo etukäteen, jos hakemukseen vastaaminen kestää, koska AM:in hakemusvastaava on parhaillaan lomailemassa Aasiassa. Eiköhän sieltä tule vastaus toukokuun loppupuolella, jos vain jaksat odottaa. :D
Jotta pääsisi perille, on eksyttävä tieltä.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #43 : Syyskuu 06, 2015, 19:23:04 »
Itsekin täällä etsintäkuulutan virtuaalipahkoja! Voi harmi kun niitä aktiivisia ei ole kauheasti... Tässä tulee nyt mieleen enimmäkseen Chateau, mutta en tiedä sen aktiivisuudesta...
Château elää edelleen ja aktiivisuus nousee ryskeellä. :)
Juuri on starttaamassa kurpitsajuhlajuoni ja muuta mukavaa.
Kannattaa liittyä tai edes kurkistaa menoa.
Terkuin Châteauhun jämähtänyt.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Fiona

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #44 : Helmikuu 18, 2017, 23:34:42 »
Jos joku on kiinnostunut edelleen virtuaalisista taikakouluista,
niin ainakaan tässä viestiketjussa ei ole vielä mainittu...Taikaopisto Aureaa.
Siellä ei juurikaan jäseniä ole, mutta sivujen päivitystietojen mukaan ylläpito on viimeaikoina ollut aktiivisia.
Mutta sinne vain tutustumaan jos ei ole vielä edes paikasta kuullut     http://taika12.webs.com

Itselleni on monet tässäkin viestiketjussa mainitut virtuaalikoulut tuttuja.

Poissa kitujainen

• bloggaaja
  • Vuotislainen
    • kitujainen
« Vastaus #45 : Maaliskuu 29, 2017, 14:46:53 »
Èowynin Tylypahka kuulostaa tutulta. Se oli jollain yahoon kotisivukoneella tehty. Tietäisin, koska mä pidin sitä yllä. Mulla oli ehkä yksi oppilas. Sain joltain vanhemmalta sähköpostia, että ne haluaisi lapsensa laittaa siihen mun kouluun ja selitin olevani 12-vuotias :D
Sen jälkeen mulla ei ole luukku.comissa sähköpostia ollutkaan...
http://www.hogwartsishere.com
^Tuolla tein joskus jotain läksyjä.
.com