Kirjoittaja Aihe: Miten päädyit vuotikseen?  (Luettu 12414 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Miten päädyit vuotikseen?
« Vastaus #75 : Elokuu 03, 2013, 20:38:25 »
Minäkin (yllätys, yllätys) päädyin tänne Googlen avulla tai no en täysin. Äitini luki hesaria ja sanoi, että joku hp- fanit niminen sivusto on järjestänyt pukukilpailun Kuoleman varjelukset osa kaksi leffan kunniaksi ja sivuilla olisi lisää kuvia. Olin ihan että onko Potterista jotain netissäkin? :O Siinä kuulin sitten hp- faneista ja päätin vähän googlailla, ja ensin rekisteröidyin sinne ja sitten tänne, kun huomasin "foorumi"- linkin. :) Ja huomenna tulee muuten tasan 2 vuotta siitä (siis jee :P)! Aika on kulunut nopeasti..

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #76 : Tammikuu 17, 2014, 15:39:30 »
Toisaalla joku mainitsi Vuotiksen joskus, ja käytyäni täällä pari kertaa rekisteröitymättömänä otin ja rekkasin itseni Vuotiksen käyttäjäkaartiin. :) Olen ollut kamalan epäaktiivinen täällä, sanotaan vaikka, että viivästyin aina, kun aioin tulla tänne. Haltiakaan ei pysty päivystämään yötä päivää vartiossa ellei ole -hui- Mordorin soturipataljoonia Sauron etunenässä vastassa. :D
muoks
Tuo Pottermore on kummitellut vähän jokapaikassa, mikä se ryhmä siis on ja miten siihen voi liittyä?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2014, 10:28:18 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkullElm29566
« Vastaus #77 : Helmikuu 26, 2014, 12:34:07 »
Olen käyttänyt Harry Potter-faneja jo pidemmän aikaa ja viime vuonna kävin katselemassa tätä foorumia ensimmäistä kertaa. En oikeastaan heti rekisteröitynyt, lähinnä vain lueskelin aiheita. Syksyllä päätin sitten rekisteröityä, koska halusin itse osallistua keskusteluun.
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Laavalamppu

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #78 : Helmikuu 26, 2014, 16:22:20 »
Kaverini kertoi mulle tästä ja onneksi kertoi :D Innostuin sitten itsekin tekemään käyttäjän ja täällä on tullut aina välillä aikaa vietettyä :)
~ Harryhan se siellä lentelee :)

Poissa Phoenix

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderPhoenix9944
« Vastaus #79 : Maaliskuu 07, 2014, 19:21:35 »
Olen lueskellut tätä foorumia jo jonkun aikaa, kun löysin tämän muutama kuukausi sitten Googlen avulla ja päätin sitten itsekin rekisteröityä, koska halusin itsekin kirjoitella tänne.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2014, 14:17:33 kirjoittanut Phoenix »
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light

Poissa Fenix

• Vuotislainen
  • Pottermore: EyePhoenix22489
« Vastaus #80 : Huhtikuu 04, 2014, 20:41:18 »
Vietettyäni pienen iäisyyden Pottemoren syövereissä ja ihmeteltyäni, missä kaikki suomalaiset piileskelevät, lähdin etsimään... ja päädyin tänne.

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #81 : Kesäkuu 05, 2014, 17:36:36 »
Ai, miten päädyin tänne? No, menin ystäväni luokse joskus parisen vuotta sitten, ja hän sanoi, "katso minkä sivuston löysin!" Katselin vähän aikaa sitä ja sitten kysyin mikä se oli, hän vastasi sen olevan hp-fani sivusto. Katselimme vähän aikaa sitä ja naureskelimme joillekin kommenteille :D. Me emme silloin tienneet miten rekisteröitiin sinne, koitimme ja koitimme, emme vain osanneet.

Pari vuotta sen jälkeen aloin taas etsimään hp-fani sivustoja ja yksi oli Vuotis. Siristin silmiäni ja muistot tulivat mieleeni ja klikkasin sitä. Haahuilin jonkun 10 minuutin ajan siellä ja sanoin, että kivalta näyttää ja rekisteröidyin. Ihme että jätin Vuotiksen niin nopeasti kun löysin sen. :/
Kaipa taisin unohtaa. Sillä välin otin tietokoneesta kiinni ja opin käyttämään sitä. No sillä tavalla tänne Vuotikseen jouduin :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2014, 13:01:50 kirjoittanut Lumottu Kirja »

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
« Vastaus #82 : Kesäkuu 06, 2014, 13:04:55 »
En itse asiassa oikeastaan tiedä. Joskus aikoja sitten olen jo lueskellut täällä joitain aiheita, sen tajusin kun huomasin, että olin jo lukenut ison osan ''Unia Harry Pottereiden maailmasta'' -aiheen unista. Mutta miten päädyin tänne? Hmm. Varmaankin olen vain laittanut jonkun Pottereihin liittyvän hakusanan Googleen ja sattunut eksymään tänne. Noin kävi varmaankin myös pari viikkoa sitten, kun aloin jostain syystä lueskelemaan taas tämän sivuston aiheita harkiten rekisteröitymistä. Aika outoa kyllä, etten muista, vaikka siitä on vain pari viikkoa.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Akemi

• Vuotislainen
« Vastaus #83 : Heinäkuu 09, 2014, 01:30:12 »
En muista yhtään sitä, miten alunperin päädyin vuotikseen. Siitä on yli kymmenen vuotta aikaa. Halusin löytää muita Harry Potter -faneja. Luultavasti googletin niinkin jännästi kuin "harry potter" ja "fanit", ja uuh - täällä oltiin! (Tai ei oikeastaan täällä  vaan rapidfoorumissa :p)

Mutta nyt tulin vuotikseen siksi, että iski nostalgian tunteet pintaan.. Piti sitä sitten hetken mielijohteesta palata tänne.
"You liked Harry Potter and looked like a goth. That makes you Gryffingoth."

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Toukokuu 18, 2015, 19:51:01 »
Googlasin jotain sellaista kuin "Harry Potter" ja löysin HP-fanit. Jonkin aikaa pörräsin siellä, en edes tiennyt foorumin olemassaolosta. Joskus sitten puuha siellä loppui kesken, osasin kaikki testit ulkoa ja pelit alkoivat jo käydä pitkästyttäviksi. Olin myös lukenut suuren osan aiheista. Satuin klikkaamaan tänne. Aluksi paikka näytti tylsältä ja sekavalta ja lähdin kiireen vilkkaa takaisin HP-fanien puolelle. Ehkä kuukausi myöhemmin tulin takaisin, ja nyt maltoin tutustua tänne tarkemmin. Minusta oli tosi ärsyttävää, kun ylänurkassa luki: "Tervetuloa, Ankeuttaja". Minäkö ankeuttaja? Joten päätin tehdä tänne käyttäjän, sillä muuten teksti olisi vain jäänyt sinne. Tutustuin vuotiksen sääntöihin ja kiinnostuin. Ja nyt olen tässä!

Ps. Menen nyt suorastaan ohi aiheen, mutta tuo minun tittelini on V.I.P-tasoa, koska onnistuin saamaan älypään Harry Potter-tietovisan ja siinä luki että olen V.I.P-tasoa :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2015, 19:54:09 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa biohazardos

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonSky14945
« Vastaus #85 : Kesäkuu 24, 2015, 12:15:32 »
Eräs surkuhupaisa ilta sain viimeisen kirjan luettua. Tuntui kuin joku hyvä ystävä oli kuollut, itkin koko illan ja naureskelin itselleni tästä yliherkkyydestä. Tarvitsin jotain millä lievittää surua ja pitää Harry sisälläni hengissä, lähdin etsiskelemään googlesta kaikkia fanisivuja ja ajattelin vuotiksen olevan interaktiivisuudellaan sopivin paikka. Harkitsin tänne littymistä pitkään ja nyt vihdoin ja viimein olen täällä! Jee!

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #86 : Kesäkuu 24, 2015, 16:34:08 »
Kaverini kertoi HP-faneista, joista innostuin ja vietin siellä kaauan aikaa, mutta sitten alkoi tekeminen loppua... Olin kolunnut koko sivuston varmaan miljoona kertaa läpi, ja satuin sitten klikkaamaan sitä 'Foorumi' -linkkiä. Lueskelin ekaksi forkan läpi epäkirjautuneena (onko se edes sana?) mutta sitten minua alkoi ärsyttää (XD) se, että foorumi kutsui minua koko ajan ankeuttajaksi ja päätin sitten rekisteröityä. (Ja onnekseni ankeuttajaksi snominen loppui... ) Ja ihanana yllätyksenä löysin täältä ficcejäkin, aiemmin en edes tiennyt niiden olemassaolosta...
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #87 : Kesäkuu 24, 2015, 20:17:57 »
  Löysin ensin Harry Potter-fanien joulukalenterin, ja jotenkin eksyin sieltä vuotikseen. Pitkään vaan selailin keskusteluja ja katsoin että "vau, onpas täällä paljon ja vieläpä tosi fiksuja Potter-faneja!" Sitten lopulta uskaltauduin tekemään profiilin ja liittymään tähän HP-fanien joukkoon :)
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #88 : Kesäkuu 24, 2015, 21:13:20 »
Tykkäsin joskus pelata pelejä ja tehdä testejä HP-faneissa. Kun se sitten meni jossakin välissä pitkäksi aikaa kiinni - tai en ainakaan itse päässyt sinne sisään, kun tuli ilmoitus, että sivusto on huollossa -, päädyin jonkin linkin kautta Vuotiksen etusivulle. Loin tilin pääasiassa siksi, että näkisin kaikki alueet ja voisin lueskella fanifiktioita rauhassa. Olin silloin vähän aikaa sitten lukenut HP-kirjoja, vaikka en muistakaan, olinko vielä lukenut niitä kaikkia vai vain osan. Potterit olivat minulle joka tapauksessa hyvin uusi kiinnostuksen kohde niihin aikoihin, kun liityin. Luin kirjat vasta paljon myöhemmin, kun olin katsonut melkein kaikki elokuvat. Hassua sinänsä, että vaikka lopulta liityin tänne fikkien vuoksi, en ollut alussa edes aiemmin kuullut mistään sellaisista. Lukemalla selvisi senkin sanan merkitys. :D
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending