Kirjoittaja Aihe: Miten päädyit vuotikseen?  (Luettu 13298 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Miten päädyit vuotikseen?
« Vastaus #50 : Maaliskuu 25, 2012, 14:34:47 »
Yhtenä päivänä mulla oli tosi tylsää, ja rekisteröidyin FinFanFun nimiselle sivustolle. Ensin ajattelin, että se oli ihan yleinen foorumi, mutta tarkemmin katsottuani siellä oli pääasiassa vain ficcejä. Noh, sitten vaivauduin kysymään yhdeltä nettikaverilta, että tietäiskö se minkäänlaista HP-foorumia. En koskaan kadu, että kysyin, sillä nyt oon jo ihan koukussa ja tänne on niin kiva kirjotella! Ja vaikka useat aiheet onkin vuosilta 2002-2005 tms., silti täällä jaksaa käydä silloin kun aika sallii. :)
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Maaliskuu 25, 2012, 16:59:00 »
Löysin HP-fanit -sivuston joskus vuoden 2009 alussa, en muista miten (luultavasti Google-haun avulla). Pörräsin vain siellä; minulla ei ollut aavistustakaan, että tällainen Vuotis on myös olemassa. En siis ikinä painanut "Foorumi" -linkkiä sivulla, koska se ei vain yksinkertaisesti kiinnostanut minua. No, se siitä sitten.

Parin kuukauden jälkeen utelias luonteeni ei kuitenkaan enää kestänyt epätietoisuutta tästä "Foorumista", joten painoin sitä. Pöllähdin jonnekin kamalan sekavaan paikkaan, joka oli täynnä jotain osastoja ja sekavia tekstejä, auroreita ja ties mitä. Ajattelin vain: "Täh?" ja suljin sivun. Vuotis tuntui minulle täysin mitäänsanomattomalta ja epämukavalta nettisivulta. Enkä ollut edes nähnyt mitään sellaista, olinhan niin nuori (10-vuotias), etten kamalasti vielä internetissä käynyt. Foorumit ylipäätään vaikuttivat ihan omituisilta minun nuorissa silmissäni.

No, päätin olla sitten välittämättä tästä Vuotiksesta ja jatkoin tyytyväisenä surffailua HP-faneissa. Mutta koko ajan sisimmässäni halusin päästä tutustumaan Vuotikseen, en vain viitsinyt myöntää sitä itselleni. :D Kesäkuun 15. päivä minä sitten otin itseäni niskasta kiinni ja rekisteröidyin tänne, eikä aikaakaan, kun hurahdin Vuotikseen täysin. En oikeastaan voisi kuvitella elämääni ilman Vuotista. Onneksi olin tarpeeksi utelias rekisteröityäkseni. ^^
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #52 : Maaliskuu 25, 2012, 21:04:15 »
Kaikki alkoi yllättäen siitä että rakastuin Pottereihin. Ehkä joskus niihin aikoihin opin myös käyttämään nettiä. Googletin hakusanalla Harry Potter ja tottakai löysin hp-fanit (taisi olla ensimmäisenä sivuna.) Tykästyin samantien sivustoon. Tutkailin muitakin sivuja, mutta eipä löytynyt mitään yhtä hienoja. Päädyin siis tutkailemaan usein mitä kaikkea sivustolta löytyy ja seuraamaan uutisia. Se oli sitä aikaa kun sivusto oli sininen. En tainnut edes huomata koko foorumia aluksi.

Jossain vaiheessa sitten hoksasin että sivuston yhteydessä on foorumi. Pikkuhiljaa aloin tutustua sitten tähänkin ja lueskelin innoissani topicceja. Usein mietin että voisin rekisteröityä, mutta en uskaltanut. Lopulta sitten Kuoleman Varjelusten ilmestyttyä en malttanut pysyä poissa. Halusin päästä lukemaan siihen liittyviä pohdintoja, jotka oli silloin piilossa osastolla jonne pääsi vain rekisteröityneet (jos pyysi lupaa päästä sinne, ettei kukaan spoilaannu vahingossakaan) ja pohtimaan ja kommentoimaan totta kai itsekin. Rohkaisin siis mieleni ja loin tunnuksen. Onneksi. <3
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #53 : Maaliskuu 28, 2012, 00:46:37 »
Herttinen, nyt kun alkaa miettimään, niin minähän taisin olla seitsemännellä luokalla kun Vuotikseen päädyin ensikerran, ja se oli sitä aikaa, kun foorumia ylläpidettiin vielä Rapidforumilla. :D Toisin sanoen juhlavuosi meikäläisellä Vuotiksessa, tasakymmeniä.

Silloin kymmenen vuotta sitten internetiin pääseminen oli mulle hieman harvinaisempaa kalliin ja hitaan modeemin takia, mutta kaverini vihjaisi foorumista joskus koulussa - olimmehan molemmat lukeneet silloin kaikki ilmestyneet Harry Potterit. En muista kyllä juurikaan kirjoitelleeni viestejä Rapidin aikaan, mutta sitten myöhemmin Vuotiksen siirryttyä uuteen foorumipohjaan aloin vähän aktiivisemmaksi.

Vuotava noidankattila on se foorumi, joka opetti minulle hyvää foorumikäyttäytymistä: keskustelua, mielipiteiden perustelua ja selkeämpää kielenkäyttöä. ^^

Poissa victorique

• Mini Monsteri~
  • Vuotislainen
  • Räyh~
  • Pottermore: DraconisGold14131
« Vastaus #54 : Maaliskuu 30, 2012, 13:00:33 »
Siitä on hyvin kauan aikaa kun ensimmäisen kerran vuotiksella pyrähdin. No enpä sen kummemmin sitä sitten katsellut, koska foorumi ei vielä sen ikäisenä pahemmin kiinnostanut (kahdeksan vuotiaana). Huvittavaa sinänsä että yleensä se on niinpäin että ensin löydetään hp-fanit sivu ja sen kautta vuotis, mutta minulle itseasiassa kävi toisin päin. Useamman vuoden olen vuotiksen löytämisen jälkeen pyöriskellyt hp-fanit sivuilla, mutta tein vasta jokin aikaa sitten sinne tunnukset. Pian sen jälkeen päädyinkin taas jälleen kerran seikkailemaan vuotikseen. Nyt hieman vanhemmalla iällä stalkkasin sivua hetken ja päätin oikopäätä tehdä tunnukset. Vuotiksen käyttö ei sitten ollutkaan mikään niin helppo juttu. En millään meinannut saada lähetettyä viestejä tai muuta, koska en ollut edes tajunnut istuntoni vanhenneen. Ja niin alkoi kömpelö taipaleeni vuotiksessa. xD

Poissa silsqu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #55 : Huhtikuu 01, 2012, 21:58:57 »
miten mä tänne eksyin oli tylsä sadepäivä mökillä etin hp aiheistä tekemistä sitä kautta pääsin hp faneihin ja sieltä sitten jotenkin eksyin tänne jotenkin noit se musitaakseni meni en oo ihan varma koska rekisteröydyn tänne ja unohdin sitten tän paikan joksikin aikaan jostain syystä en muista miski ja sitten lyösin tän muistakseni kirjanmerkin kautta ku olin tän tallentanut sinne ku rekisteröydyin
vanassa -> Thaleia -> silsqu

Poissa Meripihka

• hyväkuntoinen ja käyttämätön
  • Vuotislainen
  • Pahalta piilossa ~
« Vastaus #56 : Huhtikuu 01, 2012, 22:06:14 »
Vuotikseen päädyin erään toisen foorumin kautta (joka myös Kylänä tunnetaan). Joka käänteessä tuntui olevan Vuotis tavalla tai toisella esillä, ja kun siitä niin kehuja kuulin, oli pakko tulla tänne vilkaisemaan, että onko se niin hieno paikka, kuin väitetään :P (Spoileri: Oli, ja on edelleen :>) No, täällä olen ja tänne näytän jäävän, kun on niin mukavia ihmisiä :>
Everything is never as it seems...

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #57 : Huhtikuu 02, 2012, 17:10:35 »
HP -fanien sivuilla on tullut notkuttua jo useampia vuosia, mutta jostain syystä en ollut vielä uskaltautunut rekisteröitymään Vuotikseen. Viime syksynä otin itseäni niskasta kiinni, ja uskaltauduin tänne. Ei kyllä kaduta, hyvistä foorumeista kun tuntuu olevan pulaa. (Tai sitten en vain tiedä mistä etsiä.)

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #58 : Toukokuu 16, 2012, 18:04:44 »
Minäki täällä vuotiksen kynnyksellä roikuin muutaman kuukauden ennen kuin "uskaltauduin" kirjautua. Enpä oikeen tiedä mikä minulla siinä niin kauan kesti, ehkä se, että vierastan usein kirjautumisia, kun olen vähän kökkö koneiden kanssa... :) Hp -fanien sivut löysin helposti, kaipa minä googletin, kun halusin löytää potter-fanisivuja. Ja vuotista oli myös kehuttu melkoisesti ja tämä on kyllä kehujensa arvoinen!
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
  • En ole tyhmä, hullu vain
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #59 : Toukokuu 16, 2012, 19:27:31 »
Tänne löysin, kun sisko oli käynyt täällä ja vahingossa maininnut. Kerran oli tylsää ja päädyin tänne etsimällä tätä ihan sanasta sanaan (vuotis kirjoitin googleen ;) ) enempää epäilemättä rekistöröidyin tänne. Ja taisin kysyä apua ja fikki juttuja ja sitten joku valvoja tuli neuvoo mua :). Menin sitten siskolle kertoo, ja se sano että se oli käyny täällä ja sen mielestä finfanfun on parempi. No kirjauduin sit sinnekkin ja sisko pelotteli mua oikeastaan menemään sinne enemminkun tänne. Sitten jäi tämä unholaan.

Julkaisin fikkiäni finfanfunissa (jossa muuten on muutakin kuin fikkejä! (sori mainostan...)). Päätin kuitenkin tehdä come bagin ja palasin tänne :). Lähetän tänne sitä fikkiä (jossa on olemassa jo 17 osaa, mutta täälä vasta viis. Kohta kuus :D ).

Eli päädyin tänne siskoni kautta, joka pitää enemmän finfanfunista (ei sillä, että pitäisin tästä enemmän...) Mutta en yhtään kadu, että tulin tänne. Sillä täällä on ihanaa :)

MiNi (joka muuten liikkuu finfanfunissa samalla nimellä ;) )
Olipa kerran pikku nyyti nyytiäinen,
hän ihan yksin asui taloaan
ja talo oli myöskin yksinäinen.
Siis kaksin kerroin yksin peloissaan.

Poissa Skales

• Kävelevä matematiikankirja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GoldKnight21785
« Vastaus #60 : Toukokuu 19, 2012, 18:55:47 »
Kaverini (oikeastaan serkkuni) oli vasta kirjautunut tänne Vuotikseen ja esitteli minulle tätä ja kiinnostuin. Ja nyt olen kirjautunut tänne itsekin. :) Parasta Vuotiksessa on se, että täällä puhutaan suomea (en osaa vielä kovin paljon englantia ja siksi englanniksi keskusteleminen olisi minulle hieman hankalaa).
Luihuisen ja Korpinkynnen risteytys ja ylpeä siitä

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #61 : Toukokuu 20, 2012, 13:56:45 »
Minun tarinani on mielenkiintoinen, heh :D

Etsin google-kuvahausta kuvia, hakusanalla Optinen Harha ja siinä tuli joku ihan ihmeellinen kuva :) Katsoin  "Kuvaan Liittyvä Sivusto"-kohtaa, jossa luki Vuotava Noidankattila. Ihmettelin, että mitähä? Haen optisia harhoja, ja päädyn Harry Potter-keskustelufoorumille. Herrahumala, mites se menikään? :D

Kiitän onneani, että tuosta kuvasta klikkasin, nimittäin Vuotis on ihana paikka, ja Vuotislaiset vallan mainiota kansaa! :33

-annipsi-

Poissa vellamo

• Puolihahmo
  • Vuotislainen
« Vastaus #62 : Toukokuu 21, 2012, 16:58:28 »
Ihan ensimmäisen kerran olen eksynyt tänne muistaakseni silloin, kun etsin netistä tietoa HP-larpeista, tästä on siis useita vuosia aikaa. Satuin nimittäin Suomenlinnan lautalle samaan aikaan tupakaulahuivein ynnä muihin asiaankuuluviin varusteisiin pukeutuineiden tyyppien kanssa ja uteliaana menin heti tonkimaan netistä lisätietoa. Ja siinä samalla löysin tieni sitten tännekin. Pyörin täällä jonkin aikaa ja rekisteröityäkin piti, mutta sitten tuli jotain muuta ja asia unohtui. Säännöllisen epäsäännöllisesti olen täällä kumminkin silloin tällöin käynyt kurkkimassa. Nyt muistin taas Vuotiksen olemassaolon ja samalla sitten rekisteröidyinkin, ettei taas unohtuisi. Joten täällä ollaan :)
Huomenta maailma.

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #63 : Heinäkuu 01, 2012, 09:35:10 »
Muistaakseni jonakin mystisenä iltana etsin jostakin syystä pottereiden kaksoismerkityksiä, ja Google ohjasi minut tänne. En löytänyt haluamaani, mutta nimi jäi päähän.... Palasin, hylkäsin taas pariksi viikoksi, mutta koska kiinnostuin tästä jotenkin alitajuisesti, niin tulinpa takaisin ja rekisteröidyin (;
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #64 : Heinäkuu 01, 2012, 13:03:29 »
Ajattelin, että nyt kun on tylsä lomapäivä niin voisin samantien etsiä jonkun foorumin. Olin just kattonu Kuoleman Varjelukset 2 bluraylta, ja muistin HP-fanit. Sitä kautta tulin sitten tänne ja päätin rekata.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Heinäkuu 01, 2012, 17:21:50 »
En muista enää ihan tarkkaan, mutta jotain tämän tapaista...

Potter-kirjoista innostuttuani googletin suomenkielistä Potter-sivustoa ja päädyin HP-faneihin. Taisi olla vuosi 2008? Tein sinne käyttäjätunnuksen, mutta surffailin kuitenkin lähinnä vieraana. Vasta pari vuotta HP-faneissa käytyäni hoksasin tämän foorumin (en todellakaan ole hidas) ja rekisteröidyin. Vuosi oli 2010. Välillä olin melkein vuoden käymättä täällä ollenkaan.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #66 : Lokakuu 03, 2012, 11:52:55 »
En edes muista miten siinä kävi :D Sen muistan, että olin lähtenyt etsimään suomenkielistä Harry Potter -fanisivustoa Googlesta, sekä katselin löytyisikö Wikipediasta Harry Potter -artikkelin Aiheesta muualla -osiosta mitään linkkiä mihinkään suomenkieliseen sivustoon. Mitä ilmeisimmin löytyi, sillä olin rekistöröitynyt HP -fanisivustolle ja siellä olin puolisen vuotta ennen kuin löysin foorumin, jonne myöskin olin rekistöröitynyt. Fanisivuston olin melkein kokonaan unohtanut, kunnes muistin sen jälleen ja seikkailin fanisivuilla jonkin aikaa ja löysin foorumin, jonka unohdin heti rekistöröitymiseni jälkeen. Siinä vuodenvaihteessa muistin nämä kaksi sivustoa jälleen eksyttyäni jostain kumman syystä fanisivustolle ja klikkasin Unohtuiko salasana? -kohtaa (sillä olin unohtanut käyttämättömyyden takia salasanat) jonka jälkeen olen käynyt foorumilla lähes joka päivä (viime aikoina joka päivä - ilmeisesti jokin taika on iskenyt?) ja fanisivuilla yhtä paljon kopioidakseni Tee-se-itse -ohjeita vapaa-ajan vietoksi.

Tällainen foorumin ja fanisivuston käyttö on jonkinlainen mania, jonka ei tahtoisi laantuvan koskaan! Enkä enää pysty ajattelemaan elämää ilman minkäänlaista yhteyttä muihin HP -faneihin - en tunne ketään joka olisi HP -fani ja foorumi + fanisivusto ovat ainoita paikkoja, joissa pystyy keskustelemaan muiden fanien kanssa ja etsimään suosikkisarjastaan lisää tietoa jne.

=)
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #67 : Lokakuu 05, 2012, 18:37:45 »
Googletin jotai Potteriin liittyvää, en enään muista mitä se oli :D Mutta sitten tämä sivusto avautu ja katoin heti että ei vitsit näyttää kivalta!!
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MirrorRose30377
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #68 : Joulukuu 11, 2012, 17:13:51 »
Mä taisin vaan etti jollai Google-haul potteraiheisii kuvii ja sit mä painoin jostai ihme paikasta ja sit se vaan tuli tänne.
Jonku viikon päästä rekisteröidyin ja nyt tungetaan viestii,että nimi pitää vaihtaa.
Huoh...
Always.

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #69 : Tammikuu 15, 2013, 18:22:11 »
HP-faneja saurasin pidemmän aikaa ja kuvittelin sitä Eskon lailla Vuotikseksi. Oivalsin  virheeni ja löysin Vuotiksen.Sitten mietin miten paikka oikein toimii. Käyttäjän loin halutessani lukea ihanan Pakkaskukkien jatko-osa Memoryä. Täällä sitä sitten ollaan!

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #70 : Tammikuu 15, 2013, 20:59:48 »
Tiesin tämän paikan olemassaolosta jo joskus kuudennella luokalla, kun aloin tutustua enemmän internetin ihmeelliseen maailmaan, mutta jostain syystä jäi rekisteröitymättä. Olin siinä vaiheessa varmaan juuri alkanut olemaan aktiivinen niin monella keskustelufoorumilla, ettei minulla oikein ollut aikaa enää muille keskustelufoorumeille, koska sain käyttää konetta tosiaankin kolme kertaa viikossa. No, vuodet kuluivat ja Vuotis pysyi, jossain mielen taka-aloilla ja yhtenä päivänä se vain tuli tietoiseen tajuntaani pyöriessäni jossain kansainvälisellä Potter-fanisivustolla. Sittenpä tulin kurkkaamaan tänne ja vaikutti oikein mukavalta paikalta ja toivottavasti tulee jäätyä pitkäksikin ajaksi, mikä on hyvin mahdollista, koska olen ollut Potter-fani jo yli 11 vuotta ja se on ensimmäinen faniuteni kohde, kaikki muut faniuteni ovat tulleet ja menneet.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa ted lupin

• Vuotislainen
  • J.K. Rowling
    • Livejournal
  • Pottermore: FlightFang22048
« Vastaus #71 : Tammikuu 19, 2013, 19:43:31 »
No,aluksi katsoin ja lukiin Harry Potteria.Sitten halusin lisää tietoa.Yhtäkkiä vain päädyin tänne.Luulin että tietokone oli sekaisin.Mutta sitten minä tajusin että ei olisi ollut muita sivustoja laitettavissa.Ja kappas vain,olen nyt tässä.Minua harmitti kun olin lukenut kaikki Harry Potterit.Aloin käydä täällä vain entistä enemmän.Nyt minä käyn täällä melkein joka päivä paitsi sunnuntaina.Kiitos paljon vuotis;)

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #72 : Kesäkuu 03, 2013, 11:17:46 »
Vuotikseen päädyin hp-fanien kautta. En ole ihan varma, mutta hp-fanit taisin löytää joko itse googlettamalla, tai sitten kuultuani sivuista ystävältäni. Joka tapauksessa joskus 2. luokalla kävin paljon hp-faneissa lueskelemassa, foorumia en edes huomannut.
Sitten jossakin välissä unohdin kokonaan hp-fanit sivun.:(
Lopulta, vuonna 2010 (kaiketi) muistin taas hp-fanit ja siellä kävin lukemassa uutisia. Siinä samalla taisin huomata fooruminkin, mutta koska en ymmärtänyt sitä kunnolla, kävin vain lukemassa keskusteluja, koska en uskaltanut rekisteröityä.
Sitten taas unohdin koko hp-fanit ja vuotiksen, mutta ennen viimeisen elokuvan ensi-iltaa etsin netistä, onko sen yhteydessä mitään erikoista tapahtumaa. Siinä samassa huomasin seuraavana päivänä olevan Kaisaniemen tapahtuman, jonne uskaltauduin. Seurasin yhä hp-faneja, mutta vuotiksessa en käynyt. Kun sitten hp-fanit jäi tauolle ja joulukalenterikin tuli selattua, jäi myös vuotis unohduksiin.
Lopulta viime maaliskuussa, kun mietin, olisiko netissä jotain paikkaa, jonne haluaisin rekisteröityä, tuli vuotis yhtäkkiä mieleeni. Rekisteröidyin oitis, ja hyvin olen viihtynyt.:)
Saattoi mennä hieman offiksi, tiedä häntä..:P

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Heinäkuu 14, 2013, 21:28:58 »
En edes muista kunnolla, vaikka vasta jotain pari kuukautta sitten liityin tänne.
Tais tulla siitä, kun googlasin jotainn Potteriin liittyvää ja sitten jotenkin päädyin tänne (:

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Heinäkuu 15, 2013, 09:50:04 »
Googlasin tupakaulahuiveja, ja sitten yksi hakutuloksista oli Vuotiksen keskustelu Tupahuivit vol.2 tms. Pyörin sitten hetken täällä Ankeuttajana, kunnes sitten päätin tehdä tunnukset. Ja tässä mä nyt sitten oon!