Kirjoittaja Aihe: Miten päädyit vuotikseen?  (Luettu 15024 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa naurrettavus

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Miten päädyit vuotikseen?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 20, 2011, 00:18:55 »
No nyt viikko sitten kun vimpan leffan näin, oli pakko saada jonkun kanssa purkaa sitä leffaa, ja etsin netistä foorumia. Taisin googlata "Harry Potter fanit" tai jotain sinne päin. Sitten rekkasin heti ja eikun juttelemaan. :)
"Eipä sun hyllyvä vanukaspoikas lisää läskiä tartekaan, Dursley, älä pelkää" - Rubeus Hagrid

nimimerkin vaihdos: sektumsempra -> naurrettavus

Poissa Wingardium

• Anturajalan kirjeenvaihtaja
  • Vuotislainen
    • DeviantArt
  • Pottermore: MoonShield19540
« Vastaus #26 : Heinäkuu 27, 2011, 15:01:44 »
Kuulin vuotiksesta mun kaverilta, joka oli liittynyt tänne ja kertoi viettävänsä usein aikaa täällä... Niin mäkin sitten aattelin, että ois siistii päästä samanhenkisten ihmisten seuraan tai jotain.... Ja kun Potter on nyt ollut tässä jonkin aikaa päällimmäisenä mielessä, niin on paaaaljon sanottavaa asioista eikä oo oikeen ihmisiä, joille tämmösistä jutella :   )
★ When you wish upon a star your dreams come true ★

chiuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Heinäkuu 28, 2011, 21:20:08 »
Nooo kaveri ensin kerto mulle yhestä toisesta fanisivustosta, mut se oli mulle liian monimutkanen niin etsin sitte googlesta Harry Potter Fanisivu tai jotai vastaavaa ja sitte löysin sen sivuston. Sieltä luin jotai juttuja ja sitte löysin tien tänne : )

Poissa Scaredy Dandelion

• Vuotislainen
  • Pottermore: QueenStrike5
« Vastaus #28 : Elokuu 02, 2011, 16:17:44 »
Rekkasin ihan äsken. :D
 Olen jo vuosia vieraillut täällä, lukenut keskusteluja/ollut hengessä mukana ja tehnyt testejä HP-fanien puolella. Nyt kuitenkin iski himo päästä kälättämään Pottereista itsekin, moni IRL-kaverini kun väittää kasvaneensa jo aiheesta ulos. Minua puolestaan puri jonkunlainen Harrykärpänen pitkästä aikaa; lieneekö sitten Pottermore osasyyllinen kiihkon elpymiseen.
"You can't give a Dementor the old one-two!"

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #29 : Elokuu 03, 2011, 16:59:49 »
HP-faneihin eksyin muistaakseni vuonna 2005, tummansinisen leiskan aikoihin. Silloin minulla ei ollut vielä minkäänlaista hajua koko Vuotiksesta, vaan seurasin lähinnä uutisia etusivulta. Tänne, teidän muiden hullu(hko)jen fanihöpsyköiden joukkoon löysin keväällä 2007, HP-fanien ihanaisen toffeeleiskan aikakaudella. <3

Aluksi olin Vuotiksen ihmeellisessä maailmassa enemmän kuin hukassa. Suuri ja pelottava Pyhä Sääntökirja sai pikkuisen uuden vuotislaisen pelkäämään, että jokaiseen lauseeseen eksyy jokin perustavaa laatua oleva virhe, ja kohta sitä huomaa jo joutuneensa potkaistuksi pellolle koko foorumilta. Ajan myötä tuli vähän lisää rohkeutta, ja nykyään, vaikka edelleen katson Sääntökirjaa pelonsekaisella kunnioituksella, pidän kaikkia tiukahkojakin sääntöjä tarpeellisina, sillä juuri keskustelujen korkeatasoisuus ja foorumin selkeys tekee Vuotiksesta niin loistavan. :) Keväällä 2008 olin ensimmäisessä miitissäni, ja sen jälkeen onkin tullut häröiltyä vuotisporukassa melkoisen monta kertaa.

Kavereita olen houkutellut tänne muutaman. Yhden mielestä foorumi oli liian vaikeaselkoinen, ja hän ei täällä sitten pitkään viihtynytkään. Pari muuta on sitten aktiivisempia - ja loistavaa miittiseuraa! :)
Using the "are we", are we?

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #30 : Elokuu 03, 2011, 17:14:45 »

Itse olen aika tuore käyttäjä. Ihan pari kuukautta täällä olen lusmunnut ja teitä häirinnyt;D

Harry Potter- fanisivustolta tänne eksyin. Ihmettelin että "Onko täällä foorumi?" O.O Siitä sitten tänne rekisteröidyin ja paikka vaikutti aika sekavalta:o Miljoonia keskustelualueita ja topiceja joka lähtöön :o (eeh ei nyt ihan miljoonia;D) Olin se 'pienenpieni uusi tulokas' mutta nyt kai voin sanoa että olen jo ikäloppu käyttäjä ;D Vähän aikaa täällä on vietetty mutta sekin kovaa ja korkealta! >:D

Varoin aluksi kirjoituksieni kanssa ja otin sellaisen kunnollisen linjan kommenteissa jajajaja sitten hups keikkaa pian kirjoittelin joka paikkaan hullunkiilto silmissä O.O :D
Se kamalan vieras ja pelottava Vuotis muuttui kodiksi;) Olen täällä lähes 24/7 ja kyttäilen kaikkea mahdollista kaiken aikani o___-' Kun oli se versiopäivitys niin melkein revin hiukset päästä vieroitusoireiden takia:DD Vuotiksesta on tullut sellainen paikka missä tunnen olevani osa jotain. Kiitos valtavasti tästä foorumista^^- Ilman vuotista luultavemmin juoksisin lehmien perässä laitumella;D

On tosi mahtavaa lukea muiden HP- fanien mielipiteitä ja kertomuksia hp-unista ja sitä rataa;) Olen saanut täältä yleissivistystä ja paljonpaljon ystäviä (okei, muutaman ystävän;D)

Kiitos, kumarrus, ruoskan sivallus

-Husky-

Poissa kuukupööpötin

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Mutta enhän se minä ollut...
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #31 : Elokuu 03, 2011, 22:35:39 »
Itse päädyin tänne noin kuukausi sitten kun olin suunnitellut tänne rekkaamista jo kauan.
~Pööpötin jyrää~

Poissa Cännibl

• Tuulen Varjo
  • Vuotislainen
  • Why are you wearing that stupid man suit?
« Vastaus #32 : Elokuu 03, 2011, 23:15:25 »
Löysin tämän joskus, öö, kaksi vuotta sitten? En nyt muista miten, mutta jotain potterfoorumeita kai etsiskelin.

Pörräsin ja katselin hieman, en kuitenkaan jaksanut rekisteröityä, oli liikaa muita juttuja. Nyt kuitenkin, pari tuntia sitten, otin niskasta kiinni ja rekisteröidyin. Ja tietenkin lähdin heti kommentoimaan ties mihin ;D

Tämä tuntuu jo nyt kotoiselta paikalta, vaikka kavereita en ole saanut yhtäkään! :'( (nosiis byhhyy, eihä täällä olla oltu vielä kahta tuntiakaan ;D) Kattoo nyt kuinka lähtee tästä pörrään, mutta voin sanoa, että kommentteja tältä jätkältä tulee satelemaan ties minne ;D

¤ Cännibl ¤
If do not prise a life, do not deserve a life!
- John Kramer

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #33 : Elokuu 03, 2011, 23:50:06 »
Jaah, voisin ehkä tänne vihdoin jotain väkertää.

Elikkäs ensimmäistä kertaa löysin Vuotiksen joskus tyyliin vuonna 2004 (tai aikaisemmin...). Koska siitä on seitsemän vuotta aikaa, en voi olla täysin varma miten sen löysin, mutta luultavasti yksinkertaisesti tuolta HP-fanien kautta. Rekkasin muistaakseni melkein heti ja pyörin täällä ehkä pari vuotta. Innokkaasti kirjoittelin ja heittelin kommentteja sinne tänne, mutta ehkä vielä mieluummin luin erinäköisiä teorioita ja arvauksia siitä, mitä tulevissa kirjoissa tulisi tapahtumaan! (Anagrammit ja niiden (näennäiset) salat oli ihan huippu aihe :DD) Mutta jossain kohdin se sitten jäi ja Vuotis vaipui minun kohdallani unholaan.

Toisen kerran löysin Vuotiksen vuonna 2008. Minulla alkoi joku uusi Potter-fanituksen aikakausi silloin, ja muistin heti tämän foorumin. Rekkasin siis uudelleen, kun vanha nimimerkki oli kauan sitten unohdettu (ja todennäköisesti myös poistettu?). Yhä innokkaammin otin osaa keskusteluun ja viestejä kertyi aika paljonkin. Nohh, enpä jaksanut kuin ehkä vuoden täällä palloilla ja sitten taas Vuotis jäi unholaan...

Ja tadaa! Viimeisimmän kerran löysin Vuotiksen nyt tämän vuoden helmikuussa, jälleen uuden fanituskauden alettua vuoden alussa. Nyt foorumi oli jo ennestään tuttu, mutten silti heti innostuksen alettua rekisteröitynyt, vaan tyydyin lueskelemaan muiden viestejä. Sitten maaliskuun ensimmäisenä päivänä minä juhlallisesti tein comebackini. ^^ Täällä ollaan ja täällä pysytään! Enää en anna Vuotiksen vaipua unholaan. :DD Olen nyt vahvemmin kiintynyt tähän kuin aikaisemmin, joten en usko että ihan heti pääsette minusta eroon. ;)

Sellainen oli minun Vuotiselämäkertani. Olen kateellinen niille, jotka ovat olleet täällä alusta asti mukana (samalla nimimerkillä!), kun itse olen näin ailahtelevasti käyttäynyt. :D Mutta hauskaa on silti ollut, ja hyvin on päässyt mukaan juttuun! :)
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa idam

• Vuotislainen
  • Pottermore: OwlFloo171
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #34 : Elokuu 07, 2011, 12:24:24 »
Jöö, mie taisin löytää vuotikseen hp-fanien kautta. Kuulin hp-faneista yheltä kaverilta jo kaaaaaauan aikaa sitte , innostuin sivusta ja pörräsin siellä ympäriinsä. En tehnyt käyttäjää mutta seikkailin siellä ihan muuten. Lopulta päätin tehä käyttäjän että voisin kommentoida ja kirjotella loitsulootaan jotaki mitä nyt mieleen sattuu.

Olin jo aiemmin lukenu vuotiksesta hp-faneista ja käyny tutkimassa tääläki kaikenlaista mutta vasta hp-faneihin rekisteröitymisen jälkeen aloin kiinnostua lisää vuotiksesat. Lopulta päätin tehä tännekkin käyttäjän mutta ku aloin sitte miettimään asiaa vähän pitkällisemmin niin en sitte löytänykkään oikein vapaa aikaa vuotista varten. Jatkoin silti täällä ankeuttajana seikkailua kunnes sitte kyllästyin ja päätin tehhä tänne käyttäjän :)

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
« Vastaus #35 : Elokuu 09, 2011, 10:40:00 »
Pakko vastata tähän! Eli siis mie löysin tän vuotiksen sillee ku aluks etin jotaa foorumii mikä liittyis taru sormusten herrasta - sarjaan. No petyin ku en semmosta heti löytäny. Lohduttauduin sitte ajatuksella että, ehkä joku/jotku ihanat ois sitte luonu HP:sta foorumin, ja eihän siinä kauaa mennykkää ku mie rekkasin itteni tänne. Ja oon kyllä kaikinpuolin tyytyväinen! Tääl on mukavaa porukkaa ja ei oo viel ainekaa tullu vastaa mitää et joku kiusais jotain. Tykkääntykkään.

P.s. Löysin kuiteski eilen myös Vihreän Lohikäärmeen joka liittyy TSH:hon. Nimimerkkini on siellä ~mellon~
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~

Poissa La Mariposa

• Järjettömyyden keskuksessa sijaitsevan selli numero 138:n virallinen hallitsija
  • Vuotislainen
  • I'm beautiful in my way, coz god makes no mistakes
« Vastaus #36 : Elokuu 12, 2011, 13:39:03 »
Toisen foorumin (Radolan) kautta. Siellä oli kysely millä muilla foorumeilla käyt, ja koska todella moni vastasi 'Vuotis' tai 'Vuotava Noidankattila', päätin sitten kokeilla ja tykästyin :)
Well, I never saw it coming, and I should've started running a long, long time ago.

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #37 : Elokuu 12, 2011, 13:55:23 »
Minun kaverini koukutti minut erääseen ficciin (Pakkaskukkiin), joka oli ihan netissä ja sitten hän kertoi, että vuotiksessa on sen toinen osa (Memory), joten ryntäsin heti tänne ja rekkasin... Luin Memoryn ja sitten aloin vasta perehtymään itse vuotikseen... Tykkään, ja nyt olen ihan koukussa!! ;)

Poissa Zipru

• Vuotislainen
  • Pottermore: HeartHazel115
« Vastaus #38 : Elokuu 15, 2011, 13:33:43 »
Jaa'a, taisipas olla vuosi 2004 ja silloinen 13-vuotias minäni löysi tiensä tänne. Mitä reittiä, sitä en todellakaan tiedä. Pari kaverianikin olivat rekisteröityneet tänne, joten olisikohan sitä kautta? Hurjasti tuntuu olevan aikaa tuosta :-D Tuolloin kuitenkin Potterit ja samalla vuotis jäivät jotenkin, asiaan palasin parin kolmen viestin verran taas vuonna 2007 DH:n ilmestyttyä. Koskaan en oikein ole osannut kamalasti tänne kirjoitella, mutta paljon oon muiden juttuja lukenut. Nyt sitten jostain syystä parisen kuukautta sitten muistin nimimerkkini (& salasanani! köh, minähän vaihtelen niitä usein...) ja täällä ollaan :) Nyt jotenkin Pottereiden kanssa aikuistuneena on paljon laajempi näkökanta asioihin.
harry you are so loved, so loved

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #39 : Elokuu 20, 2011, 19:29:21 »
Olin jollain leirillä, ja siellä joku puhui Vuotiksesta ja hyvistä ficeistä. Kotiin kun pääsin, menin heti tsekkaamaan että mikä se Vuotis nyt sitten olikaan, ja tadaa, rekkasin jollain tyhmällä nimimerkillä. :D Muutaman päivän päästä rekkasin uudestaan (anteeksi tiedän) ja sillä nimimerkillä ollaan täältä oltu sieltä 2006 vuodesta asti (siis vaihdoin -07 mutta siis periaatteessa tunnus on sama.. :--D)
Öäh, mukanani siskoni rekisteröityi myös tänne. Yritin houkutella veljeänikin, mutt hän ei innostunut ideasta :D
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Pinkki matkalaukku

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Elokuu 20, 2011, 21:00:23 »
Kerrottiin että täältä saa.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #41 : Elokuu 26, 2011, 20:27:27 »
Ekan kerran eksyin tänne vuonna 2005. Ihan vaan Potter-fanina päätin ilmaantua tänne. En kuitenkaan ikinä kirjoittanut mitään. Muistaakseni nimimerkkinä toimi psb-fan (viivalla tai ilman). Nyt sitten Kalkaroksen siivittämänä päätin sivistyttää taas itseäni. Samalla innostuin Vuotis-näytöksestä, joka oli yksi sysäys tänne.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Ajatusliekki

• Vuotislainen
  • Where the heart lies
  • Pottermore: HallowGalleon47
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #42 : Syyskuu 02, 2011, 14:58:57 »
Joskus 2004 FKn ilmestymisen aikoihin löysin ensimmäisen kerran vuotiksen. Kovin nuori olin vielä silloin, eikä rekisteröityminen käynyt mielessänikään, selailin ainoastaan ahkerasti keskusteluja siihen aikaan.

Pari vuotta jatkoin tätä tyyliä, kunnes vuonna 2006 rekisteröidyin. Nyt siitä on jo viisi vuotta. Kovin aktiivinen en ole ollut moniin vuosiin, mutta suht koht usein käyn ainakin katsomassa mitä tapahtuu.
mus mus -> Ajatusliekki

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #43 : Syyskuu 09, 2011, 21:38:48 »

Päädyin tänne potter-fanien kautta. Vietin aktiivisesti täällä aikaa ja selailin sivuja. Reilut pari vuotta olin ilman tunnista vain lukemassa viestejä, mutta yhtäkkiä tuli tarve kommentoida jotain. Sen jälkeen viestejä on tullut kirjoitettua muutenkin jonkun verran.

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #44 : Syyskuu 10, 2011, 10:29:37 »
Olen aina pitänyt Pottereista. Jo ennen kun luin kirjat tai katsoin elokuvat (jotka katsoin vasta kirjat luettuani). Tästä on kiittäminen isosiskojani. He minut lopulta panivat lukemaan kirjatkin ja tykkäsin niistä tosi kovasti. Olin kuitenkin vielä pieni ja tykkäsin niistä salaa. Kaverini aina jaksoivat mollata Pottereita (mokomat typerykset olivat ennakkoluuloisia, eivätkä suostuneet edes lukemaankirjoja) ja aina syyttivät minua siitä että pidin niistä. Kuten sanoin, olin pieni ja melkein unohdin kirjojen loiston. Muutos tapahtui noin vuosi sitten, kun toinen isosiskoistani, joka on täydellinen Potter-fani, kertoi minulle Vuotiksesta tarkemmin ja pisti minut rekisteröitymään sisään tänne. Olin aijemminkin nähnyt siskojeni käyvän Vuotiksessa ja jopa joskus käynyt vilkaisemassa, mutta mitään ihmeellistä en uskaltanut tehdä. Olin vieläkin vähän varovainen ja epäluuloinen, mutta siskoni näytti minulle myös yhden ficin (Pakkaskukkia), johon koukutuin välittömästi. Muistin taas miten paljon Pottereita rakastan, mutta vieläkään en käynyt Vuotiksessakovin usein. Pakkaskukkien myötä sain muutaman ystävänikin koukutettua Pottereihin. Eräs ystäväni rekisteröityi Vuotikseenkin vinkistäni (Narniadara ;)) ) ja kun aloimme lukea Memoryä Vuotis alkoi käydä tutummaksi. En ole vieläkään superaktiivinen täällä, mutta se johtuu siitä että minulle ei anneta konetta... Harmittaa kovasti kun ei ole tullut mentyä vuotisnäytöksiin, mutta en olisi varmaan päässytkään.

Ystäväni sain houkuteltua mainostamalla useita viikkoja, kenties kuukausiakin(?) ja vihdoin alkoi kamuilla vastarinta mureta. Nykyään yksi kavereistani on aktiivisempi kuin minä...
If you never try, you'll never know.

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #45 : Syyskuu 10, 2011, 12:54:02 »
Tykkään lukea ficcejä ja kuulin että täältä niitä löytyy. (Ja on löytynytkin, kiitoksia taitavat kirjoittajat!) Alkuun ajattelin olla ihan hiljaa vaan taustalla kun vaikutti että olen ihan vanhus tänne, mutta tulee sitä jotain kirjoiteltuakin.

Poissa Tylypahkan pikajuna

• punainen vauhtihurmu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #46 : Syyskuu 19, 2011, 16:28:54 »
No mä ekaks aloin lukee Pottereita ja kattoo elokuvia. Sit mä aloin ettii fanisivustoo ja löysin hp-fanit. Ja sit mä katoin et "ai tääl on foorumi" ja tulin tänne.
"Always..."

Poissa Korpinkynsi

• Vuotislainen
  • Carpe Diem
« Vastaus #47 : Syyskuu 21, 2011, 20:36:47 »
Kuulin Vuotiksesta yheltä HP-fanikaverilta, en aatellu sitä pariin kuukauteen mut sit yks päivä se tuli vaan mieleen ja Googletin saman tien "vuotava noidankattila" ja rekisteröidyin heti!

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
« Vastaus #48 : Lokakuu 03, 2011, 20:32:46 »
Päädyin siksi,että halusin tulla keskustelemaan Pottereista  fanien kanssa.Joskus kauvan sitten löysin tämän sivuston ja tein käyttäjän,mutta taisin unohtaa salasanan joten tein uuden käyttäjän koska olin aika varma että entinen oli poistettu.Nyt käyn täällä aika säännölisesti ja tyytyväinen olen sivustoon ja sivuston henkeen : )

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #49 : Lokakuu 04, 2011, 16:33:40 »
Mä surffasin joskus natiaisena (hehheh, kolme vuotta sitten? :D) HarryPotterFanit sivulla, se oli se sinivalkoinen jossa oli kaikkea pöllöä kamaa, niitä kuvakollaaseja ja muita :D
 Mieleenpainuvin sivutyyli on kyllä se toffeenvärinen, mutta jotenkin sieltä mä löysin vuotikseen.
 Voi jestas kun nolottaa lukea noita vanhoja viestejä, kirjoitusasuonkamalajahymiöinä on"=D" "=P" "=)"..

Alkuaikoina spämmäsin jokaisessa topikissa kahden lauseen viestejä, ja huonoja ficcejä oli jokalähtöön. Nyt mä oonki jo niin pirun iso et osaan kaiken ja tiedän kaiken.
..wait, what?
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.