Kirjoittaja Aihe: Miten päädyit vuotikseen?  (Luettu 13168 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
Miten päädyit vuotikseen?
« : Kesäkuu 04, 2011, 12:56:49 »
Eli tämä ei ole "miksi aloit lukemaan pottereita"-topic vaan miten päädyit tänne.  Mitä hakusanaa käytit, mitä etsit, yms? Rekisteröidyitkö ensin hp-faneihin vai löysitkö suoraan tämän? Kauan pörräsit täällä ennen rekisteröitymistä?

Itse kokeilin hakusanalla hp-fanit kun halusin löytää muita faneja. Foorumin löysin heti hp-faneihin rekisteröitymisen jälkeen. En tajunnut että tänne pitää tehdä eri tunnus ja jumitin koko vuotiksen ainakin tunniksi... Ja sitten tein tunnukset ja nyt olen ollut täällä melkein vuoden.

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Miten päädyit vuotikseen?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2011, 13:40:11 »
Minun seikkailuni alkoi Potterien lukemisesta.
Oli kesä -07, ja olin juuri saanut luettua kaikki 6 kirjaa. DH oli tainnut ilmestyä juuri englanniksi, kun uteliaisuuteni vei voiton. En osannut vielä englantia tarpeeksi hyvin, jotta olisin itse kirjaan voinut tarttua, mutta selvitettävä oli DH:n kuolleitten lista. En oikein ymmärrä itseäni enää, mutta tahdoin silloin spoilaantua, kuolisiko Harry vai ei :D
Avasin netin, ja aloin etsimään. Hakusanat johdattivat jotenkin mystisesti Vuotikseen, kenties DH-alueen takia. Katselin ihmeissäni, mikä tämä on olevinaan - silloin en tiennyt foorumeista paljon mitään. Vuotis näytti minusta erittäin sekavalta, enkä ymmärtänyt tämän ideaa alkuunkaan. Kyllä, olin täysin hukassa. Yritin lukea Ohje-kohdasta lisäinfoa, mutta sekin oli lähinnä foorumin käytöstä yleisesti. Taisin poistua tässä vaiheessa, löytää etsimäni listan ja muistaa Vuotiksen uudestaan. Tämä paikka vain jäi kaihertamaan mieltä.
Palasin siis takaisin, ja tällä kertaa löysin Vuotiksen oman infoalueen. Selailin aikani, tutkin ja pohdin. Tein päätöksen nopeasti ja mitä oudoimmasta syystä. Olin nimittäin löytänyt valvojaoppilasluettelon, ja huomasin sieltä kyseisen päivän valvarilla olevan aivain ihanan nickin. Seuraavana päivänä valvari olisi ollut jo joku toinen, en muista enää kuka. Totesin, että nyt tai ei koskaan, ja rekisteröidyin.

En siis ehtinyt kauaakaan täällä pyörimään rekisteröitymättömänä. Hp-fanit bongasin vasta pari vuotta myöhemmin, eikä se koskaan onnistunut koukuttamaan minua samalla lailla kuin Vuotis. Alunperin tärkeimpänä asiana foorumilla olivat Potter-jutut ja seura, joka ymmärsi mihin viittasin Potter-sanastolla. En koskaan erityisemmin fanittanut Potteria, mutta kuukausien kuluessa into alkoi laskemaan yhä enemmän, jolloin Potter-alueetkaan eivät enää niin kiinnostaneet.
Kuitenkin Vuotis oli silloin ja on edelleen monipuolinen foorumi. Potter-juttujen tilalle nousivat arkipäivän aiheet, ja niihin olenkin nyt viime ajat kirjoitellut, vaikkakin viestimäärän lisääntymisnopeus on sekin laskenut alkuajoista.
Tämä sivunnee jo Vuotis-topaa, mutta lisäksi koukuttivat myös foorumin säännöt. Ihmiset noudattavat niitä esimerkillisesti, kaikki ovat melko sopuisia keskenään ja viestien taso on uskomaton.
Harmi, etten ketään toista ole saanut tänne vedettyä. Kerrassaan kasvattava kokemus, ainakin minulle.

Oletteko te muut houkutelleet Vuotikseen lisäpopulaatiota?

//
Lainaus
Googletin siis Kalmanhakio 12 ja jostain syystä hakusanoihin tuli Vuotava noidankattila.
Hmm, Vuotiksella ja Googlella on salaliitto! Kaksi Kolme jo eksynyt Googlen kautta tänne, vaikka aikoi jonnekin ihan muualle.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2011, 15:44:06 kirjoittanut Suvituuli »
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2011, 13:48:26 »
Löysin tänne monesta syystä.

Olin jo aiemminkin pyörinyt Harry Potter -faneissa, tosin en ollut ikinä rekisteröitynyt, vaan luin vain uutisia ja tein testejä ja niin edelleen. Sitten hain googlesta jollakin sanalla jotakin, ja eksyin sitten erään vuotislaisen blogiin johon tämä oli laittanut myös ficcejään. Nämä ficit tutustuttivat miut myös Sev/Mione -paritukseen, mutta ei siitä sen enempää. Aloin etsiä lisää fikkejä ja sitten löysin tuon finfanfunin. Tapasin harrastukseni kautta erään vuotislaisen joka miut tänne houkutteli teidän riesaksenne. Ensin liityin finiin pakottavasta kommentointitarpeesta eräisiin fikkeihin, ja siinä sivussa sitten vuotikseenkin parin viikon päästä. Nyt kyllä tunnen oloni paljon kotoisemmaksi täällä vuotiksessa. \o/

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2011, 14:40:12 »
Pakko vastata tähän.
 Olisko ollu kesä 2007 jos ihan oikein muistan. En ollut vielä kaikkia kirjoja lukenut, ainoastaan Viisasten kiven ja Feeniksin killan. Halusin tietää lisää Sirius Mustan asuinpaikasta, Kalmanhaukio 12. Googletin siis Kalmanhakio 12 ja jostain syystä hakusanoihin tuli Vuotava noidankattila. Pohdin isosiskon tietokoneella, että ymmärsikö kone oikein, vai miksi ihmeessä tähän tuli Vuotava noidankattila. Uteliaana oinaana (hihii, oinas on utelias (?) ) klikkasin kuitenkin Vuotavan noidankattilan foorumin auki. Sen illan siinä isosysterin koneella tuumailin ja tsiikailin Vuottiksen mystistä maailmaa ja seuraavana päivänä rekisteröidyin. Mulla oli tässä välissä about vuos tai muutama kuukaus ainakin, etten käyny ollenkaan vuotiksessa. Mutta nyt olen (uusia sääntöjä ihmetellessä) jälleeen löytänyt tieni tänne.
 Harry  Potter- faneihin päädyin sitten ihan eri tavalla, oisko ollu vuottiksen kautta vai mistä. Eiku joo, mä halusin tehä rohkelikkojen kaulaliinan ja etsin ohjeita. Niinhän se menikin. XD. Mutta se on kokonaan eri tarina.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #4 : Kesäkuu 04, 2011, 16:31:20 »
Joo,minäkin tulin vastaamaan.Elikkä poikani kummitäti näytti minulle Salaisuuksien kammio elokuvan ja siitä se lähti:)Kiitos hänelle siitä:)
Googlasin ensiksi fanikrääsää ja siten löysin tänne.Aluksi tämä näytti oudolta ja sekavalta ja vuoden päästä sitten tulin uudestaan.Ja nyt
olen sitten käynyt aktiivisesti täälä.Harmittaa,että jäi pari vuotisnäytöstä väliin.En ole houkutellut ketään tänne.Ne jotka tykkäävät Potterista
niin tietävät myöskin tämän.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Kraken

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Kesäkuu 04, 2011, 16:37:16 »
Olen tiennyt Vuotiksen olemassaolosta jo varmaan kolme vuotta, mutta koskaan en ole syystä tai toisesta rekisteröitynyt, kenties juuri siksi koska käyn niin monella muullakin foorumilla ja sivustolla, ettei minulta meinaa löytyä aikaa uusille sivustoille. Pikkuserkkuni sitten eksyi tänne viime kesänä (ja vieläpä meikän koneella :D) ja olen monesti katsellut vierestä kun hän täällä pyöriskelee, kunnes sitten tällä viikolla sieltä suunnalta tuli suorastaan vaatimus että rekisteröityisin itsekin tänne. Ja se on hyvä suostuttelemaan, sillä täällä sitä nyt ollaan :D

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Kesäkuu 04, 2011, 19:25:40 »
Olen houkutellut tänne kaverini, joka käyttää täällä nimeä Takkuturkki. Kaduin sitä heti, sillä minulle sateli viestejä "Mikä hitsin 'vuotis'?"...

-Tassu

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #7 : Kesäkuu 04, 2011, 19:46:10 »
Olen houkutellut tänne kaverini, joka käyttää täällä nimeä Takkuturkki. Kaduin sitä heti, sillä minulle sateli viestejä "Mikä hitsin 'vuotis'?"...
-Tassu
Millä keinolla te saatte kaverinne suostuteltua vuotikseen? Mun kaverit on joko äärimmäisen typeriä, tai sit mä oon huono suostuttelija.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 04, 2011, 20:01:10 »
-Tassu
Millä keinolla te saatte kaverinne suostuteltua vuotikseen? Mun kaverit on joko äärimmäisen typeriä, tai sit mä oon huono suostuttelija.
Mä sanoin vaan et "löysin tosi hyvän sivuston. Sun pitää rekisteröityä HETI" tai jotain tollasta...

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #9 : Kesäkuu 04, 2011, 20:05:05 »
-Tassu
Mä sanoin vaan et "löysin tosi hyvän sivuston. Sun pitää rekisteröityä HETI" tai jotain tollasta...
Mulla toimi pikkuserkun suostuttelu simppelisti siten että uhkasin syödä ja hirttää ja hukuttaa ja polttaa roviolla ja räjäyttää ja lähettää sen Maata kiertävälle radalle jos se ei rekkaa x)

Ja miehän tänne löysin joskus viime kesänä ihan sattumalta kun yritin googlettamalla bongailla tietoa siitä milloin KV:n ykkösosan traileri ilmestyy - ja yllätys yllätys hakutuloksista löytyy Vuotis ja sitte siinä hetki ihmetellään että mikä paikka on kyseessä ja sitte rekkaamaan kun kyseessä onkin yllättäen Potter-aiheinen foorumi. ^^
To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #10 : Kesäkuu 04, 2011, 20:07:07 »

"Vuotiksessa on sitä ja tätä ja tuota ja tuollaista ja siellä tapaa mahtavia ihmisiä ja ja ja..."
Hehkutan vain Vuotista ja kerron kaikkea kivaa mitä olen siellä kokenut ja tadaa, johan kaveri rekisteröityy Vuotikseen. *nyökkäilee Sateenropinaan päin*

Juuh, minähän päädyin tänne kaverin (aka Satanin) ansiota. Hänelle iski innostus Pottereihin meidän ollessa kasilla ja hän sattui törmäämään Vuotikseen ja kertoi siitä minulle. No, meni aikaa kunnes rekkasin ja täällä ollaan. En itse olisi varmastikaan tänne löytänyt joten suuri kiitos Satanille että olen täällä teidän kiusananne jo kolmatta vuotta menossa (kaksi vuotta siis tullut jo täyteen). :'D
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Wizardine

• Fletkumato
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ElmWing25933
« Vastaus #11 : Kesäkuu 25, 2011, 13:40:40 »
Joskus monta vuotta sitten löysin tieni HP-faneihin jonkun Emma Watson-sivun kautta. Ja siitä lähtien pyörin siellä monta vuotta ilman tunnuksia.

Kuitenkin noin 2 vuotta sitten loin tunnukset Vuotikseen, tällä samalla nimimerkillä. Muutaman viestin tänne kirjoittelinkin, mutta sitten käyminen unohtui vähäksi aikaa. Kun yritin sitten vähän myöhemmin tänne jälleen sisään, oli tunnukseni mystisesti poistunut...

Noin vuosi sitten päätin sitten uudestaan rekisteröityä sivuustolle, ja kyselinkin tunnukseni poistumisesta valvojaoppilaalta, joka ei myöskään tiennyt mystisen poistumisen syytä (luultavaa on kuitenkin, että Voldemort kävi joukkoinensa sen poistamassa). Jälleen tapahtui niin, että ensin kirjoittelin tänne hetken, mutta jälleen kiireiden alkaessa sivustolla käyminen jäi.

Muutama päivä sitten päätin tehdä comebackin, ja toivon, että ehdin jälleen tulla tänne jakamaan Potter-mietteitäni, toivottavasti myös entistä aktiivisemmin! :)
Mischief managed!

Poissa pulmyu

• Inspiraation lähteellä
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Kesäkuu 28, 2011, 21:12:31 »
Oisikos ollu muutama vuosi sitten tänne löysin, kun aloin etsiä sivustoa/foorumia missä voisi jutella muiden fanien ja aiheesta kiinnostuneiden kanssa. Niimpä siis helpon tavan valitsin ja googleen kirjotin tyyliin 'Harry Potter-foorumi' tai jotain tuon tapaista.. (Köhiköhi minulla on aina hakusanat hallussa ollut..)
Juu ja tämän, erittäin nerokkaan hakusanan kautta tietenkin eksyin siis tänne Vuotikseen. Ja ilman rekisteröitymistä hilluilin ja kyyläilin täällä jonkin aikaa, en muista kauan. Ja joko siksi etten USKALTANUT rekata tai siksi että täällä oli joku alaikäraja.. Juu olen tunnettu hyvästä muististani!

Ja nyt sitten oli sellaista hienoista taukoa (vuosi tai pari köhköh) mutta kun uuden elokuvan kakkososa tuloillaan, niin pakkohan oli comeback tehä ja innostuin uudestaan kirjottelemaan!
Aina voi kuvitella, vaikkei unelmat
olis lähelläkään totuutta

Poissa Noraro

• Vuotislainen
  • summer, icecream and fashion
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Kesäkuu 29, 2011, 22:59:42 »
On pitänyt jo vähän aikaa etsiä joku foorumi, jossa saisi puhua jostain, mistä itsekin pidän. Törmäsin tänään facessa uusimpaan potterleffan mainokseen ja ajattelin etsiä siis potter-foorumin. Lähdin etsimään summamutikassa suosittua foorumia.(eli laitoin googleen hakusanan HP-foorumi, ja rullasin alaspäin)
Tähän sitten törmäsin. Ennen en ole kuullut tästä, mutta vaikuttaa kivalta paikalta. : D Tutustun.
Liikun finfanfunissa nimellä Noraro.
Käy myös blogissani! -> http://noraron.blogspot.com/

Poissa Esko

• Vuotislainen
  • Pottermore: NettleLumos18567
« Vastaus #14 : Kesäkuu 30, 2011, 11:55:41 »
Pakko vastata tähän, mutta mistä aloittaisin?
Okei, aloitin Potterien lukemisella joskus puolitoista vuotta sitten. Tulin tietysti heti ihan hulluksi faniksi, vaikka oli ollut kyllä aikamoisia ennakkoluuloja. Fanikavereita löytyi lähialueelta, ja sitte joku päivä yksi näytti jotain Tammen Potter-sivustoa. Siellä seikkailin aikani (monia viikkoja) kunnes kerran löysin Vuotista käsittelevän jutun. Innostuin asiasta, joten googletin "vuotis" ja löysin HP-fanit. Luulin sitä pitkän aikaa Vuotikseksi, mutta asia kyllä valkeni minulle pikkuhiljaa kun selailin kaikenlaista. Parin kuukauden päästä uskalsin tehdä tunnuksen (se kyllä vaati oikeasti minulta hirveästi rohkeutta, en ole mikään rohkelikko) ja uskalsin kirjoittaa pari kommenttia.
Oleskelin pitkään pelkästään HP-faneissa, vaikka kyllä tiesin foorumin olemassaolosta ja kävin siellä joskus harvoin tutkimusmatkoilla. Nyt kuitenkin tänä keväänä halusin pakosti päästä Vuotisnäytökseen, koska en ole siellä ennen ollut ja tämä olisi viimeinen kerta, kun siihen olisi mahdollisuus. Niinpä päätin, että rekisteröidyn tänne Vuotikseen, koska muuten en sinne pääsisi. Mutta sitä kyllä puolsin monta viikkoa, sillä täytyihän minun kirjoitellakkin tänne, koska muuten rekisteröitymisessä ei olisi ollut mitään järkeä. Mutta nyt olen iloinen, että sen tein, sillä nyt pääsen Vuotisnäytökseen ja saan kirjoittaa tänne omia mielipiteitäni, mitä en ennen voinut.
Mutta tämä oli minun ensimmäiseni, tämänkin kirjoittaminen jännitti minua aivan hirveästi. Toivottavasti on aiheen mukainen.
Ja en muuten ole saanut tänne ketään houkuteltua, paitsi ehkä erään, mutta hän tuli kyllä jo puoliksi itsekin.

Poissa Miss Zora

• Front row, baby
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #15 : Kesäkuu 30, 2011, 15:23:07 »
Olin jo monta vuotta ennen vuotikseen rekisteröitymistäni pyörinyt Tammen Harry Potter-sivuilla ja HP-faneissa. En ikinä muistanut HP-fanien nettiosoitetta, joten kirjoitin sen yleensä Googleen. Joka kerta ylimmäiseksi vaihtoehdoksi tuli HP-fanit ja Vuotis. Joskus kävin vuotiksen sivuilla ihan nopeasti, mutten tainnut oikein käsittää niitä. Vasta viime vuoden kesäkuussa tein ihan kokeeksi tunnuksen tänne ja - täällä ollaan edelleen :) Minulla on yksi ystävä täällä (nimimerkillä Jaimee) joka oli tehnyt tunnuksen jo ennen minua, muttei ollut ollut kertonut siitä mitään. Hän kun ajatteli, ettei minua kiinnostanut.
Well I'm not the kind of fool who's gonna sit and sing to you
About stars, girl

Poissa mira

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #16 : Heinäkuu 03, 2011, 18:36:41 »
Juttelin goSupermodelissa jossain keskustelussa Harry Pottereista, ja siitä miten haikeeta on ku ne loppuu. Jotenkin sitte vaan tuli puheeksi Harry Potter -aiheiset foorumit ja tadaa täällä ollaan.

Poissa Ami chan

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Heinäkuu 05, 2011, 20:36:01 »
Kaverit alkoivat kysellä oliko minulla käyttäjää vuotiksessa en vielä tiennyt mikä vuotis on.He selittivät mikä se on ja ehottivat liitymistä ja tadaa tässä sitä ollaan.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Heinäkuu 05, 2011, 22:00:33 »

Siepin :D

Noniin. Ensimmäistä kertaa löysin tänne jonain vuonna, mahtoikohan olla 2007? Muistan edelleen hakeneeni hakusanalla 'Harry Potter fanit' tai jotain sen tapaista ja törmäsin HP-fanien sivuihin. Rakastuin niihin heti ja kävin tsekkaamassa fooruminkin ja innostuin. Rekkasin itseni sisälle, mutta en sitten sen koommin palannutkaan tänne. Myöhemmin (2008) tulin tänne uudestaan, tein uuden tunnuksen ja rakastuin paikkaan. Potterit olivat loppu ja olin ihan surullinen sen johdosta. Silloin löysin ensin kysely-ketjut ja lopulta... fanfictionin. Silloin myin sieluni paholaiselle ja muutin tänne asumaan. x)

Poissa Emmalina

• Vuotislainen
  • Pottermore: CauldronChaser18511
« Vastaus #19 : Heinäkuu 15, 2011, 10:59:26 »
Kun olin löytänyt tieni Pottereiden taianomaiseen maailmaan, päätin katsoa, onko olemassa mitään suurta fanisivua. Laitoin hakuun "Harry Potter -fanisivu" (tai jotenkin noin) ja eteen tuli heti HP-fanit. Klikkasin sinne ja hetken pyörin siellä ilman tunnusta. Sitten tein tunnuksen sinne ja välillä katselin Vuotistakin, joskin ilman tunnusta. Ja sitten päätin vihdoin tehdä tunnuksen tänne.

Cindu

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Heinäkuu 15, 2011, 18:59:17 »
Ite kävin joskus täällä vähän enemmän, mulla oli eri tunnuskin, mutta en sitä tietenkään muista vuosien takaa. Muistin tämän foorumin ja päätin rekkaroitua uudelleen, pidän foorumeista, mutta tällä hetkellä en ole oikein käynyt missään, joten päätin tulla tänne takaisin, koska tämä on aiheeltaan juuri sopiva minulle.

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #21 : Heinäkuu 19, 2011, 08:58:14 »
En muista itseasiassa yhtään, olin joskus vuonna nakki täällä, mutta epäaktiivisena unohdin sitten tunnuksen ja ei ole tullut käytyä kauheasti vuosiin. Jotenkin vain jäi vähän unholaan, mikä on itsellä paha tapa. Tehdä tunnus ja unohtaa käydy foorumilla. Googlessa kuitenkin pitkästä aikaa taas törmäsin sivuun ja päätin tulla kokeilemaan uudestaan aktiivisuuttani täällä.

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #22 : Heinäkuu 19, 2011, 11:12:37 »
Taisi se olla niin, että sain Tassutöppöseltä sen viestin jossa sitten luki jotain sinne päin että, "Löysin tosi hyvän HP- fani sivuston. Rekkaa heti!"
Ja pienen kyselyn jälkeen täällä ollaan :D

Kaksi erittäin epä sosiaalista kamua olen tänne saanut liittymään. (olisiko toisen nimimerkki ollut Ellu S?) Ihkutin vain vuotista koulussa ja he sattuivat kuulemaan ja parin viikon päästä heilläkin oli tunnukset. :)
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Méaway

• aivoton korpinkynsi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: IceNox21601
« Vastaus #23 : Heinäkuu 19, 2011, 12:33:18 »
Harry Potter-fanit"- sivustolla olin käynyt satoja kertoja ja satuinpa sitten klikkaamaan linkkiä foorumiin. En heti älynnyt paikan ideaa ja siihen se sitten jäikin. Sitten vähän vanhempana ( ja viisaampana:D) eksyin uudelleen tänne ja ihastuin paikkaan! :) sivu joka kokoaa ultimate-fanit yhteen, kiitos siitä !
" Take this sinking boat and point it home, we've still got time."-

winddy -> Méaway

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #24 : Heinäkuu 20, 2011, 00:15:07 »
Löysin HP-fanit sivuston muistaakseni vuonna 2009 Wikipediasta. Painoin sieltä sitten sitä foorumi -kohtaa ja päätin rekisteröityä. :)
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please