Kirjoittaja Aihe: Fanitus liian pitkälle? Mahdollista?  (Luettu 8750 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Lucresia

• Ankeuttaja
Fanitus liian pitkälle? Mahdollista?
« : Toukokuu 31, 2011, 18:48:06 »
Missä kulkee potter- fanituksen raja? Voiko fanitus mennä liian pitkälle? Jos voi niin missä vaiheessa? Siinä kohdassako kun juokset luudan kanssa Helsingin keskustassa kuin päätön kana ja huudat "VOLDEMORT TULEE! KAIKKI VELHOT JA NOIDAT PAKOOON!!"
Vai kulkeeko oma rajasi opettajien puhuttelemisessa professoreiksi?
Vai voiko edes Potter- fanitusta olla liikaa?

Kerro mielipiteesi asiasta ja kerro meille missä se hiuksenhieno raja kulkee.

Omasta mielestäni fanitusta ei voi olla missään tapauksessa liikaa. Tosin joidenkin jästien mielestä sekin on jo liikaa että pukeudun viittoihin ja kuljen sauvan kanssa ympäri suomen maata. Kun taas jotkut jästit(esim. naapurini) pitää aivan normaalina sitä jos hypin ulkona luuta jalkojen välissä.

Useat katsovat kieroon kun laahustan kalkaros viittani kanssa kaupungilla, vai johtuuko tämä siitä etteivät vanhimmat jästit ole lukeneet pottereita ja luulevat meitä hipeiksi tai muuten vaan hulluiksi?
Mistähän tämäkin johtunee?

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Fanitus liian pitkälle? Mahdollista?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2011, 21:01:27 »

Kyllä fanitus voi liian pitkällekkin mennä. Vaikka Potterit ovatkin yksi maailman parhaista kirjasarjoista, ei sen takia mielestäni tarvitse hulluksi ruveta. Joku järkevä raja täytyy vetää hyvänkin kirjan fanittamiseen.

Siis kyllä ymmärän jos järjestetään tapahtuma, jossa osallistujien pitää pukeutua viittoihin ja kantaa mukanaan taikasauvaa, mutra ei nyt helsinkiläisten päitä tarvitse sillä sotkea, että Harry Potter on loistava kirjasarja

Siinä oma mielipiteeni.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Kesäkuu 03, 2011, 19:06:52 »
Fanitus todellakin voi mennä yli. En ymmärrä väkeä jotka kulkevat viitoissa ilman että on edes mitään tapahtumaa. Vappuna tai vastaavissa näky on normaali, mutten ymmärrä väkeä jotka jaksavat kantaa viittoja ja sauvoja ympäriinsä kuin seonneet. En myöskään pidä siitä että kirjoja tai leffoja "ihkutetaan" ihan ultimaalisen paljon. Jopa siihen asti että kehutaan leffan jokaista näyttelijää vaikka he olisivat ihan keskivertonäyttelijöitä, itse kehun niitä näyttelijöitä jotka oikeasti ovat mielestäni mahtavia. Hyvä on nimittäin täysin eri asia kuin mahtava.

En myöskään pidä väestä jotka suuttuvat verisesti jos jotkut toiset sanovat etteivät pidä kyseisestä sarjasta. Jotkut fanit saattavat siksikin alkaa puhua pahaa toisten selkien takana, että joku on sanonut heille et hei rajoittakaa vähän tai jotain etteivät pidä sarjasta ollenkaan.

On myös hullua palvoa sarjaa kuin jumalaa ja pyhittää jok'ikinen ajatus Pyhälle Potterille. Siinäkin vaiheessa minulta loppuu ymmärrys, kun ei tajuta lukea/katsoa muita sarjoja, kun vain tämä yksi ja ainoa on niin tärkeä. Ainahan fanitus siis voi mennä yli enkä itse jaksa väkeä joilla tuollainen menee yli.
Cadillac.

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Kesäkuu 15, 2011, 00:02:41 »
Kyllä, fanitus voi mennä liian pitkälle. Vedän itse siihen rajan jossa heilutaan viittojen kanssa kaupungilla ja sohitaan viattomia mummoja sauvoilla :D
Se ärsyttää kun näytteliöitä hehkutetaan mahtaviksi vaikka he olisivatkin oikeita törppöjä.
Muutenkin leffojen hehkutus käy hermoille. Tietty sen ymmärtää että jos mainostaa hyvää leffaa mutta sen voisi hoitaa fanisivuilla eikä huutelemalla ventovieraille bussipysäkillä.
Se vasta ärsyttävää on kun jotkut jaksavat koko ajan jauhaa sitä kuinka ihku draco on tai kuinka hauskoja kaksoset on, mutta kun sitä hokee joka toinen minuutti niin se menee jo pahasti yli äyräiden.

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Kesäkuu 15, 2011, 11:20:39 »
Fanitus voi mennä liian pitkälle. Itse en ainakaan käyttäisi viittoja/kaapuja ja heiluttelisi sauvaa kädessä, ilma mitään syytä (esim. tapahtmat) tai pukseutuisi jonain päivänä joksikin hahmoksi ilman että on joku semmonen tapahtuma. Ärsyttävää, jos puhutaan koko ajan samasta leffasta ja siitä kuinka hyvä se ja se kohta oli ja kuinka hyvin se ja se osas näytellä. Omasta mielestäni leffat ei oo niin hyviä, kuin kirjat, enkä muutenkaan hehkuta Pottereista koko aikaa.

Tai jos sotkee kaikki vihkot kirjoittamalla joka paikkaan "HP" tai esim. "R&S". En pidä erityisesti siitä, jos alkaisi kutsua muita jästeiksi, opettajia proffessoreiksi, tai jos sanoisi koko ajan "Kuulostit ihan Remukselta!" tai "Weasleyn äiti vois varmaan auttaa" tai "Toi tyttö näyttää ihan Hermionelta!" tms. Tietenkin tän tyyppisiä voi sanoa, mutta on ärsyttävää jos hoetaan koko ajan.

Siis mun mielipide.

~Koala

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2011, 23:32:27 »
Kyllä vain. Fanitus menee omasta mielestäni liian pitkälle kun viitasta tulee jokapäiväinen asuste ja sauva kulkee laukussa koko ajan.

Stadilaisia ei saisi järkyttää huutelemalla kaikkea "VOLDEMORT TULEEE!!"- juttuja.
Siis fanittamisessa ei ole mitään pahaa mutta jos se muuttuu tuollaiseksi pakkomielteeksi huudella kaikkea niin silloin mars mars sairaalaan.

Itse en näe mitään pahaa jos vaikka pari kertaa koulussa pukeutuu tylypahkan koulupukuun, käyttää tupahuiveja/lapasia/villasukkia/tupasolmioita, tai koristelee vaikka tylsän historian vihon nimellä "taikuuden historia" ja näppärästi muuntelee vihon ulkonäköä taikakirjaksi. Tai jos käyttää vaikka pergamenttia ja sulkakynää kun kirjoittaa vaikka kirjettä. Itselläni on pergamenttia jolle kirjoitan sulkakynällä ja lähetän sen kaverille lappiin:) (saan kehuja niiden kahvin tuoksusta:D)
Ja käytän puuskupuhin solmiota koulussa kauluspaidan kanssa. Minulla on muutamia vanhoja kouluvihkoja joihin olen piirtänyt tupavaakunan kanteen tai värittänyt ruudut tupaväreillä tai piirrellyt mäyriä, käärmeitä, leijonia ja korppeja sinne tänne.

En pidä siitä että jotkut ihmiset käyttävät ihmisistä sanaa jästi. Mutta kiitos ystäväni, tämä tarttui minuunkin. (löysin uskonnon opettajan kanssa yhteisen sävelen jästi- sanan jälkeen :D)
Tai että jotkut fanit vaahtoavat ja hehkuttavat kuinka söpö joku on tai kuinka loistava leffa oli kun siinä tapahtui sitä ja sitä.

Joskus käy niin että tulee sanottua vaikkapa että "Tuo koira on Sirius!!" kaikkien kuullen. Tai että "Varo manaliuksia". Niitä on kiva sanoa muina miehinä tuntemattomille tai ventovieraille :D
Siitä he hämmentyvät ja sitä on kiva seurata kun se katsovat pitkään ja miettivät mikä on manalius..

Nyt kävi niin että kadotin punaisen langan mutta tuossa oli köyhä ja nuhjuinen mielipiteeni.

Kiitos, kumarrus, ruoskan sivallus.

Poissa Red Fox

• salakäytävien vartija
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Heinäkuu 03, 2011, 12:51:30 »
Se riippuu vähän. Itsekin ajattelin tilata synttärilahjaksi Luihuisen huispauskaavun :Dd 

Toki voisin kävellä Hesan keskustassa kaapu päällä ja taikasauva kädessä (kaveriporukassa tietenkin), ei muiden katseet häiritse.

En kutsuisi muita kuitenkaan jästeiksi, surkeiksi tai kuraverisiksi.

~ Punakettu kuittaa
Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 03, 2011, 20:12:13 »
Fanitus on ihan sopivaa, kunhan sillä ei vahingoita itseään tai muita ihmisiä. Ainakin oma näkökulma on tuo.
Itse saatan välillä (harvemmin kylläkin) kulkea kaapu päällä jossain. Kun kaapu oli valmis, se oli hyvää harjoittelua, miten sen kans pystyy liikkumaan. Nyt sitä on muuten vaan kiva käyttää myös tapahtumien ulkopuolella. Tänään shokeerasin kauppakeskuksessa Luihuisen huivin kanssa. Näillä helteillä ihmiset katsoivat pitkään perään. Ei kannata ajatella, mitä muut on mieltä, jos itse pitää siitä
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Domino

• Vuotislainen
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2011, 23:31:28 »
Ei, ei Potteria voi fanittaa liikaa. Ei se minusta ole mahdollista. Itse nauran koululaisten katseille kun kävelen koulussa Rohkelikon-kaulahuivi kaulassa ja kaapu päällä. Ystäväni kanssa kerran näimme mustan koiran vanhalla mummolla. Tiesimme ettei hän tietenkään ole lukenut Harry Potteria. Ihan vitsillä vain menimme kysymään tältä mummolta että miksi hän päästä Siriusta vapaaksi. Mummon katseelle nauroin todella pitkään.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2011, 23:34:19 »
Jos hyppäät luudanvarren kanssa alas rakennuksen katolta siinä uskossa, että osaat lentää, niin joo, siinä menee sitten se fanitus liian pitkälle.

Poissa Mangoria

• Nurkassa kyyristelijä
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Heinäkuu 05, 2011, 19:34:03 »
Voi fanitus mennä liian pitkälle, mutta esimerkkiä en keksi. Hmmmm jos nyt vaikka menee heittäytymään katolta ihan vaan sen takia että HP loppuu. Viitassa kulkeminen on omalta osaltani suotavaa, taikasauvaani heiluttelen luoja, älkää ottako kaksimielisesti!. :D Itselläni välillä menee tuo HP:n ja todellisuuden raja rikki, kuvittelen olevani noita ja eläydyn vahvasti- itken kun tajuan että kaikki päättyy, sisälläni on tyhjä aukko kun viimeinen elokuva tulee teattereihin.
S-spiders...s-spiders..they say I have to tapdance...I don't want to tapdance...

Hufflepuff -> Mangoria

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #11 : Heinäkuu 06, 2011, 00:50:02 »
Omasta mielestä fanituksen raja menee siihen,ettei heilu luuta jalkojen välissä kaduilla ja katoilla.Pukeutuu vappuna ym. tapahtumiin
ja muulloin jätää kaavut ym. kotiin.Huivia olen käyttänyt muulloinkin.Puhuessani en hehkuta kokoaikaa enkä tuo esille faniuttani.
En puhu,mutta kysyessä vastaan toki.Jos ei tiedä että olen fani,niin sitä ei huomaa kuin joskus huivista.Ja kirja/dvd kokoelmastani.
Joskus saatamme mieheni kanssa "heittää läppää"Pottereista ja taikoa ym.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #12 : Heinäkuu 09, 2011, 13:48:20 »
Minun mielestäni ei ole liikaa fanitusta. Pidän itse ihan aitona sitä, että Dobby kuoli. Tuntui, kuin oikeasti oma ystäväni olisi kuollut ja sama asia koskee myös Fredin, Tonksin, Remusin ja Bellatrixin kuolemaa. Ei tarvitse ehkä kokoajan vouhottaa heistä kaikista kookoajan, mutta mielummiin paljon potterusta, kuin liian vähän! ♥
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa bunnypirates

• *Insert a cool title here*
  • Vuotislainen
    • Tumblr
  • Pottermore: ScaleSand
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Heinäkuu 09, 2011, 23:29:12 »
Kulkeehan ihmisiä ympäriinsä esim. bändipaidat päällä jne., eikä se periaatteessa eroa siitä että joku kulkee kaapu päällä pitkin kaupunkia - mutta koska se ei ole ''normaalia'', sitä todennäkösesti katsotaan oudosti muiden ihmisten keskuudessa. Aika sääli sinänsä, koska nykypäivän ''normaali'' on kaikkea mitä valtavirta pitää normaalina. Mutta joo, siinä kohtaa kun valkotakkiset miehet tulee piipaa-autolla hakemaan, sillon voi todetta että oho, fanitus taisi mennä liian pitkälle. (:
I'm sick of feeding my soul
to people who'll never know
just how purposeless
and empty they've grown .

Sonya Malfo’

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Heinäkuu 15, 2011, 15:04:40 »
Fanitus menee liian pitkälle, kun elää enemmän Potter-maailmassa kuin oikeassa, mutta myönnän, että eläisin mieluusti siinä maailmassa, mutta raja täytyy olla :D jokainen määrittää fanitukselleen omat rajansa.

Poissa velhokarkki

• Yksi Weasleyn serkuista
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosMoon200
« Vastaus #15 : Heinäkuu 31, 2011, 14:16:31 »
Raja menee varmaan siinä, kun hyppää talon katolta pihaharjan kanssa ja uskoo lentävänsä. En näe mitään pahaa siinä, jos kulkee viitoissa kadulla, itse menisin ainakin heti tervehtimään sellaista tyyppiä. :D
"Miksi kukaan muka tahtoo juhlia kuolinpäiväänsä?" ihmetteli Ron, joka teki taikajuomien kotiläksyjä ja oli pahalla päällä. "Kuulostaa kuolettavan masentavalta, jos saan sanoa."

Poissa idam

• Vuotislainen
  • Pottermore: OwlFloo171
« Vastaus #16 : Elokuu 05, 2011, 15:15:24 »
Joo no kyllä minun mielestä fanituksessaki on sentään joku raja olemassa. Ylimaalinen kaapujen käyttäminen, sauvoillla tökkiminen, huuteleminen jne. ovat jo varmaan vähän liikaa. Kai sellainen mikä herättää LIIKAA huomiota on jo liikaa fanitusta, mutta muuten kyllä sitä nyt saa fanittaa mitä haluaa, ja niin julkisesti ja näkyvästi kuin haluaa :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2011, 20:46:56 kirjoittanut idam »

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #17 : Elokuu 06, 2011, 18:49:04 »
Mahdollista on. Mutta se on siisti tunne, kun fanittaa jotain tosissaan, se on niin hauskaa!!! Tai no, en sanoisi omaa innostustani fanitukseksi, sillä esim. kun Dobby tai Dumbledore kuoli, tuntui kuin olisi menttänyt jonkin, ei niin läheisen ystävän.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Scaredy Dandelion

• Vuotislainen
  • Pottermore: QueenStrike5
« Vastaus #18 : Elokuu 08, 2011, 09:39:17 »
Fanitus menee liian pitkälle, jos se vahingoittaa fania itseään tai muita. Internetissä ja lehdissä on aikanaan uutisoitu talonsa räjäyttäneestä taikajuomankeittäjästä ja lukuisista katoltaputoamisista luudanvarren kanssa. Ihmisten tulisi muistaa, että HP-maailma on olemassa jokaisen sydämessä ja pääkopassa. Ei sen ulkopuolella.
 Kaapu ja muut velhoaiheiset vaatteet päällä kulkeminen on okei, näkeehän kadulla pahempiakin asuja. Tosin erityisesti musta kaapu voi aiheuttaa tietämättömissä pelkoa; on helppoa kuvitella, että näinä aikoina moni yhdistää sen terrorismiin tai vaikkapa johonkin salaperäiseen uskonlahkoon. Vähän kuin Vernon-setä Viisasten kivessä! Tupahuivit ja semmoiset sitä vastoin ovat varmasti kiltti ja suloinen tapa ilmaista faniuttaan.
 Myös ihmisten vakoilu menee vähän yli. Jos kaupungilla sattuu näkemään tiettyä hahmoa muistuttavan tyypin, ei häntä tarvitse varjostaa. Esimerkiksi mulle tulee kommentteja, että näytän Twilightin Bellalta (...........) Ja porukoideni kotipihalla eräät pienehköt tytöt kiljuvat ja seuraavat minua kaikkialle ("MISSÄ EDWARD?"). Se on hyvin häiritsevää.

"You can't give a Dementor the old one-two!"

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #19 : Elokuu 09, 2011, 01:08:52 »
Fanitus menee liian pitkälle siinä vaiheessa, kun ei enää tajua toden ja Potterin rajaa. Tai kun Potter=elämä. Eli ajattelee vain Potteria, velloo Potterajatuksissa ja unohtaa elää. Niinkun Iseeviot-peilin kanssa. Myös muiden ihmisten häirintä on tarpeetonta ja ärsyttävää. Jos kaverisi ei pidä Potterista hänelle ei tarvitse tyrkyttää kirjoja joka päivä. Kadulla ei pidä juosta ja kiljua Avada Kedavraa. Tuntemattoman koiran kimppuun ei saa hyökätä kiljuen Siriusta. Kuten Scaredy Dandelion tuossa mainitsi, ei pidä varjostaa ketään hahmon näköistä eikä varsinkaan huudella mitään typerää. Jne. Kaavuissa joka päivä liikkuminen on siinä rajalla. Se on ihan mukavaa välillä, mutta päivittäin... En ehkä rinnastaisi kaapuja bändipaitoihin ja vaikka sen siihen rinnastaisikin, ei niitäkään (tietääkseni) joka päivä käytetä. Potter-paitojen/laukkujen/kaulaliinojen/muiden vaatteiden/asusteiden/astioiden käyttäminen on kuitenkin vain kivaa, eikä mene yli vaikka tekisi sitä joka päivä. :) Kaavut vain menevät mielestäni vähän yli kokoajan käytettynä. Tämä on kuitenkin vain oma mielipiteeni. Ja jos jostakusta tuntuu, että haluaa kerätä joka päivä kaupungilla outoja katseita kaavun kanssa. Niin ihan vapaasti. :) Minä en siitä hulluksi leimaa (koulukaverisi tosin saattavat sen tehdä. :( ).
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #20 : Syyskuu 17, 2011, 18:02:15 »
Mulle ei oo vielä tullut raja vastaan, mutta sen verran oon kuitenkin puhunu Pottereista, että kerran äiti sano et kohta mut pistetään Potter jäähylle... Hihi :) Mutta musta ei ikinä voi fanittaa liikaa.
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #21 : Syyskuu 18, 2011, 18:05:11 »
Joo kyllähän aina voi fanittaa liikaa. Itse en mainosta mitenkään kauhean erityisesti, vaikka joskus tekisikin  mieli. Kaikki kaverit sun muut ei pidä sitä niin kivana, mut mä en kattois pahalla vaikka joku hiipparoiskin viitassa. Jos tykkää ni mikäs siinä. Kunhan se tosiaan pysyy turvallisena kaikille. Sitte ku alkaa mennä sauvoilla vieraiden tökkimisen puolelle ni ei oo kyl enää nii hauskaa.
If you never try, you'll never know.

Poissa Mangoria

• Nurkassa kyyristelijä
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Syyskuu 19, 2011, 16:40:16 »
Itselläni hypetyksestäni on tullut jo melkein todellinen ongelma- minulla on vain yksi ystävä, joka jaksaa kuunnella juttujani Pottereista siksi koska on itsekkin potteristi. Vanhemmatkin pitää mua jo rasittavana jatkuvan hypetykseni takia. Itse en häpeile olevani superfani (päinvastoin, olen ylpeä siitä) mutta siitä on tulossa mulle jo melkein noidankehä. :--d Haluan jutella Pottereista mutta ihmiset ei enää jaksa mua sen takia. :--p
S-spiders...s-spiders..they say I have to tapdance...I don't want to tapdance...

Hufflepuff -> Mangoria

Poissa Brenda

• Vuotislainen
  • Potteristi, hetalisti ja mitähän vielä
  • Pottermore: OwlNettle504
« Vastaus #23 : Syyskuu 19, 2011, 17:33:59 »
Tottakai on mahdollista, että fanius menee liian pitkälle. Itse en päivittäin kyllä kaapua pitäisi, mutta on monia muitakin vaatteita, joissa en julkisilla paikoilla esittäytyisi. Sauvoja minulla on pari, ja luutakin, mutta julkisilla paikoilla niitä en käytä.
Yli fanius menee, kun ei ajattele enään mitään muuta, sisustaa talonsa tylypahkaksi, hommaa samanlaiset hiukset kuin Harryllä/Hermionella, kulkee joka paikassa kaapu ja sauva mukana, ja hyppii katoilta alas siinä toivossa että lentäisi. ENkä ihan välttämättä opettajia alkaisi professoreiksi kutsumaan, tai ei-faneja jästeiksi, sillä minun mielestäni muita ihmisiä ei pitäisi sotkea omaan faniuteensa.

P.S. Minusta tää menee ehkä vähän yli, jokainen tavallaan http://www.youtube.com/watch?v=I0VlIjXj9NA
Elä kuin jokainen päivä olisi viimeisesi. Jonakin päivänä olet vielä oikeassa.

Poissa Jarppa

• Pokemon Trainer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #24 : Syyskuu 19, 2011, 20:23:55 »
Fanitus menee sillon yli kun

1 hyppäät katolta luudanvarren kaa ja kuvittelet että osaat lentää, hyvästi elämä
2 koko ajan hehkutat Potteria ja toistelet  niitten replikkeejä siis 24/7
3 luulet osaavasi ilmiintyä ja hehkutat sit kaikille :D
4 Kiljut "SIRIUS" ko näät mustan koiran joka muistuttaa siriusta
5 Varjostat jotain ihmistä ketä näyttä joltain esim nyt vaikka ginnyltä (itse olen nähyt mutta en lähtenyt seuraamaan luojan kiitos järki on päässä :D)
6 Huutelet ja huidot sauvallasi tuntemattomii ihmisii
7 okei jos kuljet joka päivä koulu kaapu päällä se menee mun osaltani yli jos nään sellasen ihmisen niin katon pitkää ymmärrän taphatumissa sen ja tietenkin jos kotona olet sillain
She's just another lost soul, about to be mine again