Kirjoittaja Aihe: Kuka Potterhahmo eloon?  (Luettu 11521 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Kuka Potterhahmo eloon?
« Vastaus #75 : Helmikuu 18, 2016, 10:01:17 »
Severus. E-H-D-O-T-T-O-M-A-S-T-I. Se siitä.

Severus on vain niin ihana :) Synkkä ja salaperäinen :) MÄ HALUUN SEVIN TAKAS!!!  *heittäytyy lattialle kiukuttelemaan kuin 3-vuotias*

perustelut 5/5 xD

Kyllä, ehdottomasti!
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #76 : Helmikuu 18, 2016, 18:57:18 »

Severus on vain niin ihana :) Synkkä ja salaperäinen :) MÄ HALUUN SEVIN TAKAS!!!  *heittäytyy lattialle kiukuttelemaan kuin 3-vuotias*

perustelut 5/5 xD

Kyllä, ehdottomasti!

Mut Snily... tuolla tavalla Severus just sai Lilyn takasin ♥. Muuten kyllä Severus henkiin (ja Alan myös♥) mut siis Snily 4Ever♥.
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Luna Lovegood

• Vuotislainen
  • kummajainen
  • Pottermore: Luna Lovekiva
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #77 : Helmikuu 18, 2016, 19:42:51 »
Kuka takaisin eloon? Mielenkiintoinen kysymys. Jos saa valita vain yhden niin en valitsisi Tonksia ja Lupinia enkä Jamesiä tai Lilyä. Olisivat kovin onnettomia ilman toisiaan. Kalkarosta en myöskään herättäisi henkiin. Kalkaros suri Lilyä kovasti ja halusi yhdessä vaiheessa kuolla, että pääsisi hänen peräänsä. Kalkaros sai muutenkin korvattua potterien tapon ja Voldermortin palvelemisen sillä, että oli vaarassa vakoojana joten hänellä oli sisällään kai jonkinlainen rauha? Ei, en usko että Kalkarosta kannattaisi herättää henkiin. No sitten on Sirius,Fred ja Dobby. Dobby... enpä tiedä. En ikinä ole erityisemmin pitänyt Dobbystä. Seiskakirjassa se teki hienon teon kylläkin. Sirius olisi ansainnut mahdollisuuden puhdistaa maineensa ja saada anteeksipyynnön kaikista niistä vuosista jotka hän istui Azkabanissa. Sen lisäksi Harrylla olisi ollut kummisetä. Valitsen Fredin. Fred oli kaikkein nuorin ja lisäksi Fred ja George olivat tosi läheisiä. Olen itsekkin sitä mieltä että jos kaksosille olisi halunnut aiheuttaa jotain pahaa niin se korva olisi ollut tarpeeksi iso uhraus. Fred kuitenkin sai sovittua Percyn kanssa. Olisi ollut kamalaa jos Fred olisi kuollut ilman mahdollisuutta puhua enään Percyn kanssa.
Suurin aarre on ymmärrys rajaton.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #78 : Helmikuu 19, 2016, 14:08:33 »

perustelut 5/5 xD

Kyllä, ehdottomasti!

Mut Snily... tuolla tavalla Severus just sai Lilyn takasin ♥. Muuten kyllä Severus henkiin (ja Alan myös♥) mut siis Snily 4Ever♥.

Mä en ole Snilly-fani, mutta täytyy kyllä sanoa, että jos olisin J.K.Rowling, olisin minäkin tappanut Severuksen. Olin ihan oikeasti tyytyväinen, kun se kuoli. Näin sen pitikin mennä. Enkä mä usko, että Severus ois liiemmin nauttinu loppuelämästään, jos ois saanu jäädä pidemmäksi aikaa maankamaralle.
Itse asiassa mäkin inhosin Severusta vuosia sitten. Vihasin, vihasin ja inhosin kerta kaikkiaan. Prinssin tarinakaan ei riittänyt muuttamaan mieltäni, vaan siihen ihan oikeasti tarvittiin aikaa ja aikuiseksi kasvamista, että pääsin irti siitä syvään juurtuneesta inhosta. Mua vaan vitutti, kun siitä leivottiinki yhtäkkiä hyvis.
Nykyään oon sit oppinu tykkää siitä. Nyt, kasvettuani aikuiseksi (ja luettuani fanfictionia), mä vasta näen, miten mielettömän hieno hahmo se oikein onkaan. Siitä pitäis myöntää Rowlingille joku palkinto. Mut edelleen oon sitä mieltä, että sen piti kuolla.

Remus Lupinin mä oisi sen sijaan jättänyt henkiin. Mä oisin ihan oikeesti halunnut, että edes yksi kelmeistä olisi selvinnyt hengissä. Mä todellakin pelkäsin koko ajan sen puolesta, ja miekkosen kuolema oli totisesti isku sydämeen. Dobby oli kans aivan käsittämättömän suloinen hahmo, jonka olisin suonut jäävän eloon, ja tietty Fred. Yks lemppareista.

Tosin nyt kun Fred on kuollut, George ruokkii kovasti mielikuvitusta. Kaksoset olivat aika samanlaisia myös luonteeltaan, luonne-eroja sai ihan tosissaan kalastella. Okei, Fred oli näistä se hallitsevampi osapuoli, mut se olikin sitten se näkyvi ero näiden välillä. Ehkä kaksoisveljen kuolema antoi Georgelle jollain tapaa tilaisuuden kasvaa omaksi yksilölliseksi persoonaksi, eikä vain Fredin varjoksi? Joten siinä mielessä Fredinkin kuoleman käsittää. 
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
« Vastaus #79 : Helmikuu 19, 2016, 16:14:45 »

perustelut 5/5 xD

Samaa mieltä, urhea ja  salaperäinen mies joka vaaransi elämänsä muiden puolesta tavoitellessaan hyvän voittoa. Väärin ymmärretty,vihattu ja erikoisena pidetty,mutta pohjimmiltaan kuitenkin yksinäinen ehkäpä katuvainen mies ja hahmo jonka olisin kovasti suonut että olisi eloon jäänyt ja saanut lopulta "rauhan" sekä paremman elämän loppuajaksi.   <3

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #80 : Heinäkuu 21, 2016, 14:04:27 »
Herättäisin varmaan Fredin tai Dobbyn. Fredin siksi että se osaa kyllä heittää vitsiä ja olla positiivinen, ja Georgelle ei ole George ilman Frediä, eikä Fred ole Fred ilman Georgea, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Muutenkin Weasleyn perheelle se oli suuri suru, muistaakseni Fredkin heitti vitsiä ennen kuolemaansa ja yritti saada ilon kipinää aikaiseksi ison taistelun keskellä. Ihailtavaa.
Dobby sen takia koska se puolusti kotitonttuja ja oli todella kiltti, rehellinen, hellyyttävä, reilu, antelias, kaikkea ihanaa. Se osas ymmärtää, että kotitontutkin on arvokkaita. Jokainen on arvokas.
Ja kun luin Tonksin kuoleman, eli sen kun Harry näki Tonksin kuolleena, tipahti kyynel tyynylle. Toisaalta Teddyn takia edes Tonks olis saanu jäädä eloon. Lupinkin oli aivan ihana, muttei kuulunut lemppareihin. Mutta olis kyllä Lupinkin saanu jäädä Teddyn vuoksi eloon... Tonks sensijaan kuulu...
Liikaa kuolemia, J.K. Rowling! >:( Rajoita nyt edes!
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?