Kirjoittaja Aihe: Doctor Who  (Luettu 24388 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Doctor Who
« Vastaus #150 : Marraskuu 17, 2014, 19:19:46 »
Minä olen pitänyt Capaldin Tohtorista kovasti. Uskaltaisin jopa väittää tämän olevan suosikeistani toisella sijalla, mikä on aika kiinnostavaa, kun tämä tuntuu olevan tarkoituksellinen vastakohta suosikilleni (Matt Smith). Capaldin Tohtorin kuiva huumori, kärttyisyys ja "ihan sama" - asenne jotenkin vain iskevät. Hahmo on kuitenkin edelleen sankarillinen, eikä ole koskaan epämielyttävän ilkeä tms. joten tätä jaksaa edelleen seurata tarinan pääsankarina. Kolmen ylihilpeän pomppijan jälkeen oli myös ihan tervetullutta tuoda seuraavan Tohtorin jalkoja lähemmäs maata.

Sen myönnän, että tämä tuokkari ei ole kokonaisuutena ollut kovin ihmeellinen. En nyt menisi tätä missään muodossa huonoksi haukkumaan, sillä jokainen jakso on jaksanut vähintään viihdyttää ja mukaan on mahtunut muutama suorastaan erinomainen hetki. Isoin ongelma, ainakin minun mielestäni, on Clarassa. Aiemmin tätä sieti, kun tämä jakoi valokeilan Smithin kanssa, mutta nyt kun Tohtorista on pyritty tekemään jälleen etäinen ja mysteerinen, niin Claran harteille on pistetty iso osa sarjan kannattelun painosta. Hahmo on valitettavasti niin tylsä ja yksiuloitteinen, ettei tämä jaksa kiinnostaa. Jos tämän roolin olisi antanut Donnalle, Amylle ja Rorylle tai ylipäätään kiinnostavalle kumppanille niin tarinoitten taso nuosisi valtavasti. Claran suhde Dannyn (hahmo, jolla on puupalikan karisma) kanssa on myös täysin kemiatonta pakkopullaa, joka tuntuu olevan mukana ihan vain, jotta stereotyyppiset teinityttöfanit saisivat jotain huokailtavaa nyt kun Tohtori on liian vanha kumppanin ihastuksen kohteeksi.

Toinen iso ongelma on, että muutamia Missyn pikavisiittejä lukuunottamatta, kaikki jaksot ovat olleet varsin itsenäisiä eivätkä ole sisältäneet kummepaa pohjustusta tuleviin tarinoihin. Yksi syy miksi olen pitänyt Moffatin aikakaudesta Daviesin kautta enemmän on miehen kyky tasapainotella monimutkaisia juonilankoja, joiden aukeaminen jakso kerrallaan on pitempään sarjaa katsoneelle erittäin palkitsevaa. Ymmärrän toki, että potentiaalisia uusia katsojia pitää välillä ottaa huomioon, joten voi olla, että Capaldin eka kausi otetaan tarkoituksella siltä osin hitaammin. En silti voi olla kuin hieman pettynyt siitä, että River Song/Silence/Great Intelligence/Trenzalore/Impossible Girl - mysteereistä on menty tähän.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2014, 19:23:14 kirjoittanut Hämppyli »
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #151 : Marraskuu 23, 2014, 19:01:51 »
Kohta alkaa kaksiosaisen finaalin 1. osa. Telkku.com:n mukaan finaalista oli tullut mussutusta, mutta onneksi 9. kausi sentään tehdään vaikka katsojaluvut ovatkin laskeneet. Ja toivottavasti se ei jää viimeiseksi kaudeksi. Tosin jos katsojat vielä lisää kaikkoaa, sekin on valitettavasti edessä. Ehkä jopa liian pian.

Telkku.com:ssa luki aika paljon tuosta finaalista ja jotenkin ilkeästi toivon että
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Ja sitten Missystä.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
« Vastaus #152 : Joulukuu 18, 2014, 15:42:34 »
Mä oon katsonut Yle areenasta (enkuntaitoni ovat aika vähäiset) muutaman jakson Doctor Whota. Joistain jaksoista olen tykännyt tosi paljon, joistain en ihan niin kovasti (lähinnä niistä missä Clara on mukana. Toivon melkein joka jaksossa että hän kuolisi tai muuten häipyisi sarjasta).
En nyt muutaman jakson perusteella osaa oikein hyvää mielipidettä sarjasta kertoa, mutta aion varmasti vielä jatkaa jaksojen katselua aina silloin tällöin.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #153 : Tammikuu 02, 2015, 10:46:50 »
Doctor Who on TV-sarjoista ehdoton ykkönen! Uusimman tuotantokauden jaksojen taso on hyvin epätasainen, mutta Peter Capaldi on loistava. Danny Pink oli hyvin turha henkilöhahmo, ihan puupökkelö. Tilasin netistä 8tk:n mutta kun cdon.com on kyseessä, siinä kestää. Mitä mieltä olitte jouluspesiaalijaksosta? Mielestäni loistava, melkoinen painajainen! Katselin tässä yks päivä jaksoja joissa Tohtorina on Peter Davison ja hän muuttuu Colin Bakerin Tohtoriksi. Katsoin samaan syssyyn Doctor Who the movie-elokuvan, jossa Tohtoria näyttelee Paul McGann. Oli hyvä, jännitystä, huumoria ja vauhdikkaita tilanteita. Kaksi asiaa tuosta elokuvasta on jäänyt kaivelemaan verraten tähän nykyiseen uuteen sarjaan. Älä lue, jos et halua spoilereita! Ensinnäkin elokuvassa Mestari on käyttänyt kaikki uudet kehonsa, joten miten hän uusissa jaksoissa regeneroituu eli uudentuu yhä vaan? Toinen kohta oli se, jossa väläytettiin että Tohtori olisi äitinsä puolelta puoliksi ihminen?? Englannin kielisellä nettisivulla on väittelyä siitä, onko se totta vai ei koko sarjaa ajatellen, vihjeitä siihen on annettu.

Joka tapauksessa suosikkijaksoni ovat Human Nature ja The Family of Blood kolmannelta tuotantokaudelta koska ne liittyy menneisyyteen, vanhaan aikaan ja koska Chameleon archin ansiosta Tohtori elää ihmisenä. Jakso on ihan hulvaton! Ripaus romantiikkaa myös. Ostin erikseen DVD:n The Day of the Doctor 50th Anniversary Special. Oikein toimiva ja hyvä kolmen Tohtorin kera, tosin Zygonit oli ruman näköisiä... Jaksossa Voyage of the Damned on tyylikkäät enkelit, miksi niitä nyt sitten kutsuttiinkaan. "Tiedoksi: kuolette pian." Enkelit menevät epäkuntoon ja osaavat lentää ja vaikka mitä ja lopulta tottelevat Tohtoria. Suosikeistani vielä jakso Midnight oli hyvin tyylikäs ja erilainen verrattuna muihin jaksoihin! Tohtori matkustaa ilman kumppania ja on omillaan ilman TARDISia kun kaikki kääntyy painajaismaiseksi. Mystinen jakso. Onneksi Mestari tuli takaisin kuvioihin, Missy on ihan paras! Aiemmin en osannut arvata kuka hän on mutta sitten luin netistä juonipaljastuksen. Suosikkihenkilöitäni ovat itse Tohtori ja myös Mestari. Pelottavia jaksoja mielestäni ovat The Waters of Mars, Night Terrors, The God Complex ja The Satan Pit! Kuka teidän mielestä on paras Tohtori? Uuden sarjan Tohtoreista suosikkini ovat David Tennant ja myös Peter Capaldi. Matt Smith oli hyvä, mutta turhan nuori rooliinsa ja Christopher Ecclestonia vaikea arvioida, kun oli mukana vain sen yhden tuotantokauden. Hyvä silti. Kumppaneista suosikkini tavallaan Rose mutta enemmän Donna. On saattanut jäädä näkemättä tyyliin joku yksi jakso, eli kysymys kuuluu: mitä Tohtorin hotellihuoneessa oli? 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2015, 11:27:05 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #154 : Tammikuu 02, 2015, 16:54:16 »
Kaksi asiaa tuosta elokuvasta on jäänyt kaivelemaan verraten tähän nykyiseen uuteen sarjaan. Älä lue, jos et halua spoilereita! Ensinnäkin elokuvassa Mestari on käyttänyt kaikki uudet kehonsa, joten miten hän uusissa jaksoissa regeneroituu eli uudentuu yhä vaan? Toinen kohta oli se, jossa väläytettiin että Tohtori olisi äitinsä puolelta puoliksi ihminen?? Englannin kielisellä nettisivulla on väittelyä siitä, onko se totta vai ei koko sarjaa ajatellen, vihjeitä siihen on annettu.

Ajan Herrat antoivat Mestarille uuden annoksen uusiutumisia, jotta hän voisi sotia Aika Sodassa. Tohtorin sukujuuria koskeva paljastus tuossa leffassa on kuulemmani mukaan aiheuttanut jo ilmestyessään faneissa närää, joten käsikijoittajien asenne sen suhteen on, että Tohtori valehteli ja/tai oli uusiutumisensa jälkeen vähän pihalla vielä.

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #155 : Tammikuu 06, 2015, 16:01:45 »
Okei, valaisit asiaa! Kiitos. Cdon.com-tilaus tuli aavistuksen myöhässä mutta kuitenkin ennen loppiaista. Nyt nautiskelen 8. tuotantokauden jaksoista. Lähes samalla hinnalla olisin voinut ostaa suoraan Puolenkuun peleistä, mutta tilasin sitten netistä. En heti muistanutkaan, että Missy näytettiin jo ensimmäisessä jaksossa. Kolme ensimmäistä jaksoa katsottu ja jatkan tänään.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2015, 16:05:48 kirjoittanut Ana »

Paikalla Urpo Spok

• Kosmisesti sitoutumaton
  • Ylihörhö
  • *
  • Boldly going nowhere
  • Pottermore: JinxLeviosa205
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #156 : Tammikuu 10, 2015, 01:22:39 »
Kattelin (ja äänestelin) parhaita jaksoja uuden Doctor Who:n eri kausilta. Ja en vaan voi ymmärtää miten Vincent and the Doctor voi olla niin monen mielestä vitoskauden paras jakso. Ainoa jakso, jota en ees ekalla kerralla jaksanut kunnolla kattoa ja tokalla kerralla piti käydä välillä vessassa, sytyttämässä ja pöyhimässä takkaa ja taisin tehdä jotain ruokaakin jossain välissä. Love and Monsters tuli sentään ees ekalla kerralla katottua mielenkiinnolla, vaikka sen jälkeen ei sit ookaan ollut kiinnostava ja se on kuitenkin aika pitkälti worst episode ever.

Radiotimesin äänestys löytyy täältä: http://www.radiotimes.com/news/2015-01-08/what-is-the-best-doctor-who-episode-of-the-modern-era
En tiedä miten siinä oikein paras jakso päätetään, kun jokaiselta kaudelta sai äänestää yhtä. Hirveästi haukkuja kommenteissa sai kutoskausi, vaikka minusta se oli varsin hyvä, kun taas jollain muilla kausilla hyviä jaksoja oikeasti oli vain muutama. Mutta minä nyt tykkäsinkin kyllä Matt Smithistä, Amysta ja etenkin Rorysta (ja Roryn isästä). Clara sen sijaan on ollut minusta ihan täysin tyhjä hahmo koko ajan (mutta kasikausi on näkemättä).

Capaldin tohtoria en ole vielä ollenkaan nähnyt, joten pidän silmät kiinni täällä topicissa sitä koskien. :D
What would The Doctor do?

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #157 : Kesäkuu 24, 2015, 15:28:02 »
Anteeksi, että leikin vähän mainosmiestä, mutta pakko ilmoittaa. Doctor Whota on jälleen alettu julkaista suomitekstein DVD:lle ja tällä hetkellä (aikoja sitten ilmestyneen ekan kauden lisäksi) saatavilla ovat kaudet 2-4! Ihan sattumalta huomasin paikallisessa Kodin Ykkösessä pyörähtäessäni. Tiedän, että osa teistä on varmaan ostanut jo kaikki kaudet ilman suomitekstejä ja/tai on oikeasti tärkeitten menojen kanssa rahallisesti painivia, mutta pyritään nostamaan näitten levyjen myyntilukuja, niin saataisiin loputkin kaudet! =D

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #158 : Kesäkuu 25, 2015, 04:39:08 »
Itse kuulin asiasta jo aiemmin Risingshadowin keskustelusta mutta hyvä että Hämppyli ilmoitti täällä kaikille! Ilouutinen jota on odotettu. Ihmettelin aikoinaan miks tuotantokausien suomentaminen jätettiin typerästi siihen ensimmäiseen. Kylläpäs kesti että sitä jatkettiin. Ja odottakaas vaan kun kirjastot hankkii valikoimiinsa nämä suomennetut tuotantokaudet niin Doctor Who-sarja saa runsaasti myös uusia kaikenikäisiä faneja! Näin ainakin toivon. Itse ostin aikoinaan kaikki tuotantokaudet in english ja se riittää, kielitaitokin sopivasti riittää. Jos tietää että joku tykkää Doctor Who-sarjasta niin noi tk:t on myös hyviä lahjaideoita! Itse huomasin että Anttilassa oli lopultakin saatu ne hienosti esille. Ellen ihan väärin ole netistä bongannut niin loput kaudet ilmestyy myöhemmin tänä vuonna.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #159 : Kesäkuu 26, 2015, 11:45:46 »
Suomennettaisiinpa myös kirjoja. Kirjasto ei taida niitä tilata edes enkuksi. Niitä on vain muutama. Ja vain kaksi kirjaa käännetty.

Ja leffassa Kaiken teoria oli ainakin kaksi Doctor Who -viittausta. Toista ei välttämättä huomaa, mutta toinen oli kyllä hupaisa.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #160 : Elokuu 02, 2015, 22:09:43 »
Elvytetäänpäs myös tämä keskustelu. Niinpä, suurimmilla kirjastoilla olisi petraamisen varaa näissä Doctor Who-kirjoissa. Kunpa niitä hankittaisiin lisää. Pari suomennettua kirjaa luin joskus aikoinaan ja juoni ja yleinen taso oli huono. En tiedä sitten muista kirjoista. Katselen nyt pitkästä aikaa päivän piristykseksi 7. tuotantokautta ja pidän taas enemmän Matt Smithin Tohtorista. Nyt on meneillään jakso Dinosaurs on a spaceship. (Kaamee väsymys iski tähän väliin. Haluan silti katsella vielä monta jaksoa!) Harmi, ettei mulla ole tällä hetkellä yhtäkään Doctor Who-kaveria in real life. Yleisellä tasolla on mainittava, että Jenna(-Louise) Coleman on kaunis. Tähän loppuun ihana lause 7. tuotantokauden ekasta jaksosta:
"Who needs beds when you've got... hammocks!"

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #161 : Lokakuu 18, 2015, 12:00:01 »
Koska annan tumblr'n spoilata mua DW:n ysi kauden jaksoista, jotka meillä nähdään vasta tyyliin kahden vkon päästä, niin tää menee nyt aika lailla koko viesti spoilaukseksi, joten lue omalla vastuullasi.
(Lainasin vanhaa kommenttiani tähän ja laitoin sen varmuudeksi kanssa piiloon, koska spoilaus nyt  liittyy siihen...)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2015, 12:05:56 kirjoittanut tirsu »
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #162 : Lokakuu 18, 2015, 16:35:39 »
Saiskohan tätä topikkia taas herätettyä uuden kauden tiimoilta? Minkälaisia mielipiteitä tästä kaudesta?

Mun mielestä vaikuttaa paljon paremmalta kuin kasikausi. Arvostin erittäin paljon (suomen tahdissa) viime jakson kuulovammaista hahmoa. Claraa vihaan jostain syystä ihan suunnattomasti, ja nyt ei tuo tohtorikaan oikeen enää iske. Kauden ekat jaksot oli ehkä vähän huonosti ajoitettu, ne olis ehkä sopinut paremmin myöhempään vaiheeseen.

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #163 : Lokakuu 19, 2015, 02:03:36 »
Uusin kausi vaikuttaa oikeasti lupaavalta, varmaankin ja toivottavasti panostettu enemmän kuin edellisen kauden juonikuvioihin. Se että Mestari on nainen ei mitään ongelmaa koska näyttelijä on valittu hyvin mutta silti toivon, ettei sitä hahmoa mennä pilaamaan millään tyhmillä jutuilla. Toistaiseksi homma on pysynyt hanskassa ja Missy on uskottava.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2015, 19:18:11 kirjoittanut Ana »

Poissa Kalaongelma

• Vuotislainen
« Vastaus #164 : Joulukuu 06, 2015, 05:56:57 »
Doctor Who on aivan loistava sarja, yksi kaikkien aikojen suosikeista mulla. Vajaa pari vuotta sitten aloin kunnolla kattomaan ekaa kertaa Whovian-serkkuni vaikutuksesta ja nyt tällä hetkellä katson koko sarjaa uudestaan läpi. Joskus vuosia sitten sain ensikosketuksen Doctor Whohon ku satuin kääntämään kanavan johonkin DW-jaksoon, joskaan sillon se ei tehnyt niin minkäänlaista vaikutusta. Se näytti vaan oudolta ja efektit kököiltä :D

Mun suosikki Tohtoreista on ehdottomasti Kymppi, Ysi tulee heti kakkosena. 11 on ihan jees, tosin se tarvitsi vähän totuttelua Kympin jälkeen (ihan vaan koska suuri kiintymys Kymppiin). 12 on vähän siinä ja siinä, sinänsä tykkään paljon Capaldin Tohtorista mutta usein tuntuu et se jaksojen käsikirjoitus jotenkin "laimentaa" sitä hahmoa varsinkin nyt ysikaudella. Totta kai 12 on tietyllä lailla kaivattua vaihtelua; skottiaksentti (<3), kärttyisähkö vaikutelma, ne sonic glasses (mikälie suomeksi, "äänilasit"?), kitara (:D) mutta kyllä siitä jotain vaan puuttuu. (Muutenkin imo jaksot on huonompia kuin aiemmin, huomaa varsinkin kun oon nyt kattonu kymppitohtorin ja 12. tohtorin jaksoja rinnakkain) Lisäks oon jo aika kyllästynyt Claraan, vaikken koskaan mitenkää erityisesti hänestä olekaan perustanut.
Ja nyt kun Tohtorin kumppanit tuli puheeksi niin ehdoton suosikki on Rose (ja Jack!). Tykkään kanssa Marthasta ja Donnasta, jälkimmäisestä rupesin oikeesti tykkäämään vasta nyt uudestaan katsoessa. Amysta ja Rorysta en osaa oikein sanoa mitään, vielä en oo uusintakierroksella päässy siihen asti enkä oikein muista mitä mieltä olin niistä ekalla katsontakerralla...

Sarjan pahiksista lemppareita on tietysti Dalekit. Ja myös The Master (siis sillon kolmos-neloskaudella, Missystä en oikein pidä), vaikka omalla tavallaan se onkin tosi raivostuttava. Sontaranit on kanssa aika hauskoja.
ni l'un, ni l'autre
je suis, j'étais et resterai moi

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #165 : Joulukuu 26, 2015, 12:19:28 »
Kalaongelma, mikä olikaan ensimmäinen DW-jakso, jonka näit? Kuka menee katsoon jouluspesiaalin elokuvateatteriin?

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #166 : Joulukuu 26, 2015, 15:21:17 »
Kuka menee katsoon jouluspesiaalin elokuvateatteriin?

Pitää osata sitten hyvin englantia, koska siinä ei ole suomenkielistä tekstitystä. Lukee Finnkinon sivuilla. Itse en mene koska en viitsi maksaa 20 euroa, sillä

Poissa Kalaongelma

• Vuotislainen
« Vastaus #167 : Joulukuu 27, 2015, 05:01:34 »
Kalaongelma, mikä olikaan ensimmäinen DW-jakso, jonka näit?

Jos meinaat sitä vuosien takaista, ei ole kyllä hajuakaan. Saattoi olla joku ysitohtorin jakso... en katsonut sitä kokonaan silloin. Ensimmäinen, jonka näin kunnolla oli ysitohtorin eka jakso.
ni l'un, ni l'autre
je suis, j'étais et resterai moi

Poissa katjuska

• ainoa laatuaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #168 : Joulukuu 27, 2015, 13:53:36 »
Tietääkö kukaan, tullaanko jouluspesiaalia näyttämään tv:ssä, koska en pääse katsomaan sitä teatteriin?
"In 900 years of time and space I’ve never met anyone who wasn’t important"- The Doctor

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #169 : Joulukuu 27, 2015, 13:58:21 »
Näytetään. Muistaakseni 3.1. Ylen sivuilta löytyy.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #170 : Huhtikuu 24, 2016, 10:20:53 »
Tohtorin uusi kumppani on valittu! Billin roolissa nähdään Pearl Mackie (jolla on superihanat hiuket). En ole aiemmin näyttelijästä (uusi lupaus?) kuullut, joten en osaa tarkalleen sanoa mitä mieltä olen. Ainakin sen youtube-pätkän perusteella hänen hahmonsa vaikuttaa lupaavalta, todella mahtavalta ja hauskalta. Jos ihan sen perusteella saa sanoa, niin pidän hänestä. Hänen ja Tohtorin väliltä löytyy ilmiselvästi kemiaa (samaan tyyliin kuin Donnan ja Tohtorin väliltä löytyi).

En malta odottaa, että pääsemme tapaamaan hänet kunnolla. Harmi vain, että täytyy odottaa näillä näkymin ensi vuoteen asti, ennen kuin hänet tapaamme (vaikka kymppi kauden kuvaukset kuulemma alkavat ensi kuussa). Olisi kiva, jos näkisimme hänet yllättäen jouluspecialin lopussa.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #171 : Kesäkuu 03, 2016, 15:42:59 »
Se tunne kun luet että 8. ja 9. kausi + muutama dokkari tulee uusintana arkipäivisin. Ja alkaa ensi viikolla, olikohan keskiviikkona.