Kirjoittaja Aihe: Doctor Who  (Luettu 18647 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LightAsh27705
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Doctor Who
« Vastaus #125 : Joulukuu 17, 2013, 18:01:11 »
Tykkäsin kyllä jaksosta tosi paljon mutta olenko ainoa jota hieman häiritsee tämä Gallifreyn pelastaminen? Tohtorin synkkä menneisyys tuo mielestäni hahmon "pelastaja-imagoon" (parempaakaan sanaa en keksinyt, sori!) mielenkiintoista särmää ja kontrastia. Hän on tuhonnut oman lajinsa mutta silti hän on hyvä ja yrittää toimia oikeudenmukaisesti. Totta kai Gallifreyn pelastaminen oli oikein mutta nyt pelkään että Tohtorista tulee liian puhtoinen. Puhumattakaan että tää hieno "lajinsa viimeinen" juttu on nyt enempi vähempi pilalla :D

Totta kai musta olisi mielenkiintoista tutustua lähemmin time lordeihin ja Gallifreyhin, sen kulttuuriin yms. enkä ole suinkaan lyömässä hanskoja tiskiin. Toivon vaan että käsikirjoittajat eivät munaa tätä ja Tohtori säilyttää vielä sen jonkin joka saa mut pitämään hänestä hirveästi.

Minuakin vaivaa tuo Gallifrey. Tässä lähdettiin nyt vähän turhan paljon puuttumaan päähenkilön taustatarinaan, ja petyin jaksoon muutenkin. Ja taas tohtori meni naimisiin, wtf? Sekin harmitti, että Clara jäi jaksossa statistiksi. Toki ihan ymmärrettävää, että kaikkien noiden Tohtorien keskellä jää sivuun, mutta olisi ollut hauska nähdä häntä enemmän.
Respect the funk.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #126 : Joulukuu 17, 2013, 19:34:09 »
Minuakin vaivaa tuo Gallifrey. Tässä lähdettiin nyt vähän turhan paljon puuttumaan päähenkilön taustatarinaan, ja petyin jaksoon muutenkin. Ja taas tohtori meni naimisiin, wtf? Sekin harmitti, että Clara jäi jaksossa statistiksi. Toki ihan ymmärrettävää, että kaikkien noiden Tohtorien keskellä jää sivuun, mutta olisi ollut hauska nähdä häntä enemmän.
Naimisiinmenokohta oli aivan loistava, sillä 10.hän huomauttaa End of Time -jaksossa: Got married. That was a mistake. Good Queen Bess. And let me tell you, her nickname is no longer. ja nyt saimme nähdä hänen menevän naimisiin Good Queen Bess:n kanssa.

Tuohon taustatarinaan voisin sen verran huomauttaa, että alunperinhän Gallifrey on ollut paikallaan, kunnes se 8. ja 9.tohtorien välissä tuhoutui (EIPÄS TUHOUTUNUTKAAN) aikasodan takia, joten aika monta Tohtoria käytiin läpi sillä taustalla, että Tohtori oli (käsittääkseni, en ole varma) karannut Gallifreylta varastamallaan Tardiksella, joten Gallifreyn takaisintuominen ei sinällään muuta mitään. Myönnettäköön, uudet Who:t, jotka ovat ainoita mitä itsekin olen nähnyt, ovat pyörineet melkoisesti tuon 'lajinsa viimeinen' ajattelun ympärillä, joten sinällään tuntuu oudolta tuoda Gallifrey takaisin, mutta itse odotan sen näkemistä innokkaasti.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #127 : Joulukuu 29, 2013, 18:55:13 »
Tänään muuten tulee joulujakso noin klo 19. Naureskelin telkku.com:n kuvalla vaikka ei siinä mitään nauramista ole. 
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Katsoin sen 50- vuotisjakson ja se oli ihan ensimmäinen jakso ikinä jonka katsoin (joo, sivistyksessä paha aukko). Olin kyllä välillä pihalla kun tiesin ennestään vain sen puhelinkopin näköisen jutun eli Tardisin ja mihin sitä käytetään ja että tohtori regeneroituu. Vielä en kyllä tajua miten eli kuoleeko se edellinen hahmo oikeasti ja syntyy tavallaan uudelleen vai muuttuuko tohtorin pärstä vain randomisti joksikin ja ihan sama hahmo kyseessä vaikka ulkonäkö onkin eri. Ja luulin, että kovin moni ei tohtorin olemassa olosta tietäisi, mutta toisin näköjään onkin.

Haluaisin ehdottomasti katsoa kaikki uudemmat kaudet ihan ykösestä lähtien ja ehkä niitä todella vanhoja jaksoja, mutta en tiedä mistä. Kun ei edes niistä uudemmista kausista ole dvd:nä kuin eka ja muita ei kuulema julkaista. Ilmeisesti on sitten Suomessa katsojaluvut ja dvd:n ostajaluvut alhaisia, etteivät viitsi panostaa. Ja viaplay:ssä ei ainakaan ole. Netflixistä en tiedä kun rekisteröitymätön ei voi valikoimaa selata toisin kuin muualla. Ja tekstitys pitää olla, vaikka englantia hyvin osaankin, jotenkin vain tuntuu helpommalta katsoa kun ei tarvitse niin tarkasti kuunnella. Ja mitähän sontaa ohjelman pitää olla, että ohjelmalla olisi tarpeeksi katsojia. Areenassa ohjelma on kategorisoitu lasten/nuorten ohjelmaksi ja sekin voi karsia katsojia, vaikka eikös myös aikuisetkin katso. Ainakin jotkut teinit syrjii ohjelmaa heti jos se "mainostetaan" lasten ohjelmana. Ja muutenkin lajittelu tuntuu menevän niin, että jos ohjelma ei sisällä seksiä tms. se on automaatisesti lapsille, vaikkei todellisuudessa olisikaan. Eli tohtorin pitäisi varmaan juottaa naisia känniin ja käyttää hyväkseen ja syntyy muutama avioton penska :)  *reps* Sitten varmaan katsojaluvut nousee, kun voisin kuvitella että jossain Salkkareissa olisi tuollaista ja se on suosittu vaikka onkin surkea. Doctor Who:ssa on sentään käytetty mielikuvitusta. Kirjojakin on, mutta ei niitä varmaan ole kovin montaa suomennettu. Ja pc yms. pelejäkään ei varmaan Suomessa myydä.

Onko kukaan muuten nähnyt sen parodiaversion, jossa on Rowan Atkinson? Pitäisi se joskus etsiä jostain. Itse yritin kerran etsiä parodioita youtubesta, mutta ainakin silloin huumori oli tyyliä tohtori on homo tai seksihullu. Hauskaa?

Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #128 : Joulukuu 29, 2013, 20:14:33 »
Netflixissä on 5 kautta Tohtoria.

Joulujakso... Haluun vaan itkee koska wääää! Kaivaudun johonkin kivenkoloon nyt ja sulattelen.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
« Vastaus #129 : Joulukuu 29, 2013, 20:55:18 »
Olin hivenen pettynyt joulujaksoon.. Toisaalta se saattaa johtua siitä, etten ole koskaan pitänyt niin paljoa Smithin tohtorista. Loput menköön spoilerin alle, jos joku ei ehtinytkään jaksoa katsoa suorana ^^

"Aye, I could do that.."

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #130 : Joulukuu 30, 2013, 13:06:00 »
Minusta jouluspesiaali oli hyvä. Ei loistava, ei huono vaan hyvä. Tarinalla oli hieman liian kova kiirre viedä kaikki Smithin - aikakauden juonenkäänteet päätökseen ja samalla antaa maistiaisia tulevasta. Hieman myös häiritsi, ettei tämä tuntunut muutamia pakollisia jouluviittauksia lukuunottamatta ollenkaan jouluspesiaalilta vaan ihan perusjaksolta, mutta se nyt on pilkunviilaamista.  Smithiä tulee kyllä ikävä, sillä tämä oli lempparini kolmesta modernista Tohtorista (en uskalla julistaa tätä kaikista parhaimmaksi ennen kuin olen nähdyt jokusen klassisten Tohtoreitten jaksoista) ja tuli haikea olo, kun Amy (Roryn kanssa parhain kumppani) tuli myös sanomaan jäähyväiset.

Jään kyllä innolla odottamaan mitä Peter Capaldilla on rooliin tarjottavana. Vaikka tämän ensiesiintyminen jäikin lyhyeksi, niin jokin tässä viehätti. Eikä muuten taatusti ole sattumaa, että sekä Tohtorin ensimmäisen, että uuden regernaatio - kierteen aloitti vanha mies.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #131 : Joulukuu 30, 2013, 20:56:47 »
Joulujakso on mielestäni tosi hyvä, vaikka ehkä hieman sekava.

Ja yle:hän uusi kaikki uuden Doctor Whon kaudet ensi vuonna.:)

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Tammikuu 01, 2014, 00:29:18 »

Mitä mitä? Ne tulee kaikki uudet vuonna 2014 uusintana? Mistä tiedät, kun itse en tuota tietoa löytänyt.

Olen kyllä varsinainen pöljä. Missasin itse  joulujakson, vaikka täällä itse muistuttelin muita. Kello vain sattui olemaan jo liikaa kun tv:n ääreen menin ja toivoin ensin että olisi ollut sen noin 5 minuuttia myöhässä, mutta ei. Kun se oli yle eikä mikään maikkari. En sitten viitsinyt alkaa katsoa myöhässä, kun halusin jakson katsoa ihan täysin alusta. Voi kökkö. Näin kuitenkin muutaman sekunnin mittaisen pätkän siitä jaksosta ja olin näkevinäni tekstityksestä jotain: "Oletko alasti" tms. Siis häh? En tiedä olenko sitten saanut trauman joulun jälkeen kun fb:ssä pyöri sellainen "Haluatko nähdä miltä joulupukki näyttää kesällä" -teksti ja alempana kuva pahasti ylipainoisesta  alastomasta miehestä (kommenttien perusteella en ole ainoa, joka traumatisoitui) ja nyt sitten trauma näkyy lukihäiriönä. Enhän minä ole yhtään sairas ihminen, en en.

Voiko muuten vain yhden ainoan jakson nähtyään sanoa itseään sarjan faniksi? Voi olla etten joskus muut "uudet" jaksot nähtyäni piittaa ollenkaan siitä 50-vuotisjaksosta, mutta hyvä oli tällä hetkellä. Ja voi olla etten näistä uusista jaksoista tykkää ollenkaan jos joskus  näen ne ihan alkuperäiset.

[olenpa_nolo_ja_seko]Olen niin ihastunut tuohon 11. Tohtori -hahmoon. Olisipa irl-hahmo niin voisi viedä minut Tardiksella johonkin Jupiteriin. [/olenpa_nolo_ja_seko] Juu, menen tarkistamaan lääkityksen, kun joku kuitenkin käskee niin tehdä. :)

Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #133 : Tammikuu 01, 2014, 10:57:41 »

Mitä mitä? Ne tulee kaikki uudet vuonna 2014 uusintana? Mistä tiedät, kun itse en tuota tietoa löytänyt.
Joo, tulee. Pari sivua taaksepäin siitä oli keskustelua hieman, mutta tässä olisi linkki , jossa asiasta kerrotaan. Siitä sanotaan kommenttejen puolella.

Näin kuitenkin muutaman sekunnin mittaisen pätkän siitä jaksosta ja olin näkevinäni tekstityksestä jotain: "Oletko alasti" tms. Siis häh?
Ihan oikein näit siellä lukevan, mutta eipä siitä enempää, ettei tule pilattua katsomiskokemustasi sitten, kun sen katsot.

>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
« Vastaus #134 : Tammikuu 02, 2014, 21:50:53 »
Unohdin aiemmasta viestistä tämän, ja pahoittelen etten jaksa ruveta muokkailemaan vaan kirjoitan uuden.
"Aye, I could do that.."

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #135 : Tammikuu 07, 2014, 11:11:21 »
Unohdin aiemmasta viestistä tämän, ja pahoittelen etten jaksa ruveta muokkailemaan vaan kirjoitan uuden.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #136 : Tammikuu 08, 2014, 23:38:38 »
Näin kuitenkin muutaman sekunnin mittaisen pätkän siitä jaksosta ja olin näkevinäni tekstityksestä jotain: "Oletko alasti" tms. Siis häh?
Ihan oikein näit siellä lukevan, mutta eipä siitä enempää, ettei tule pilattua katsomiskokemustasi sitten, kun sen katsot.

No täytyy varmaan jättää jakso sitten väliin kokonaan (vielä en siis ole ehtinyt Yle Areenasta katsoa) tuon jutun takia. Muutenkin vielä järkyttynyt siitä yhdestä "joulupukkikuvasta". No huono läppä, eihän Doctor Who:ta voi jättää väliin, onneksi on vielä sunnuntaihin asti aikaa.

Tietääkö joku muuten Hikipedian? Siis sen Wikipediaa parodioivan sivuston, jossa lukee suoraan sanottuna jaskaa. Siis Dalekeista ainakin lukee hyvää läppää, ainakin itseäni nauratti

Ärsyttää muuten kun kirjoja on todella paljon, mutta kaikki englanniksi. Ja suomennettuja vain kaksi ja lisää tuskin tulee. Voisipa joku muu kustantamo ottaa ne käännösoikeudet. Edes e-kirjaksi. Vai pitääkö sellainen itse perustaa? Hmmmm... :)

Ja on niitä konsolipelejäkin. On kyllä pari kertaa v-alkuinen ruma kirosana ollut mielessä kun olen niitä PC- ja Nintendo DS-pelejä yrittänyt löytää, mutta mistään suomalaisesta kaupasta ei tunnu löytyvän.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #137 : Tammikuu 09, 2014, 11:14:53 »
Siis sehän on fakta, että Suomesta ei kannata edes yrittää etsiä mitään Tohtoriin liittyvää, koska täällä ei oo tarpeeksi laajaa kysyntää niille. Ite asioin suoraan BBCShopissa, tulee huomattavan paljon halvemmaksi, kuin yrittää löytää Suomensta jotain import-versiota, joka maksaa mansikoita...

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #138 : Tammikuu 09, 2014, 13:54:59 »
Katsoin sen 50- vuotisjakson ja se oli ihan ensimmäinen jakso ikinä jonka katsoin (joo, sivistyksessä paha aukko). Olin kyllä välillä pihalla kun tiesin ennestään vain sen puhelinkopin näköisen jutun eli Tardisin ja mihin sitä käytetään ja että tohtori regeneroituu. Vielä en kyllä tajua miten eli kuoleeko se edellinen hahmo oikeasti ja syntyy tavallaan uudelleen vai muuttuuko tohtorin pärstä vain randomisti joksikin ja ihan sama hahmo kyseessä vaikka ulkonäkö onkin eri.

Erittäin pahasti myöhässä oleva vastaus, mutta parempi niin kuin ei milloinkaan.

Jokainen regernaatio on siis sama henkilö, mutta jotkin luonteenpiirteet ovat voimakkaammin esillä kuin aiemmilla regernaatioilla tai päinvastoin enemmän taka-alalla.

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #139 : Tammikuu 16, 2014, 19:26:13 »
Katsoin joulujakson viime perjantaina, mutta jostain kumman syystä en ole vielä kommentoinut täällä. No laitan spoileriin siltä varalta, ettei joku ole vielä nähnyt

Uusinnat tulee muuten vasta keväällä ja kesällä myöhäisillassa. Ja jonain ihmeen paketteina. Eli varmaan samalla tavalla kuin Game of Thrones eli tulee monta jaksoa putkeen. Valvo siinä sitten. Etenkin jos on koulussa tai opiskelemassa tai töissä. Toivottavasti tulee jaksot myös Areenaan, voisi katsoa itse paremmalla ajalla.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #140 : Tammikuu 16, 2014, 21:53:23 »

Eiköhän nuo jaksot uusintakierroksella tuu areenaankiin.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
« Vastaus #141 : Tammikuu 17, 2014, 15:12:30 »

// 27.1.-14
Capaldin Tohtorin asu julkastiin tänään, mitäs piditte? Mun mielestäni se oli oikein kiva ja sopi todella hyvin Capaldille. Tykkäsin paljon. Jollain tapaa kivan yksinkertainen asukokonaisuus ja tykkään väristäkin. :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2014, 21:47:32 kirjoittanut tirsu »
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #142 : Helmikuu 11, 2014, 12:50:55 »
Kyllä, mie tykkään Capaldin Tohtorin asusta oikein paljon. Siinä on viitteitä kolmennen Tohtorin asuihin ja koska kolmos-Tohtori on yks lemppareistani, niin oon vaan enemmän innoissani Capaldista.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
« Vastaus #143 : Toukokuu 18, 2014, 17:37:36 »
Lainaus
Uuden Tohtorin tuotantokaudet 1-7 uusitaan Kakkosella kesäiltapäivien putkina arkisin 3.7. alkaen n. klo 15.10. ... Tarkka päivämäärä voi vielä muuttua urheilun vuoksi. ... Kahdeksas, aiemmin esittämätön kausi nähdään alkusyksyn ohjelmistossa.
Ihan kiva, että näyttävät alusta (tai no, alusta ja alusta...) asti. Varsinkin, kun Suomessa ei ole myynnissä kuin vain Ninen kausi.
Ja mukava homma, että näyttävät kasi kauden aikas tuoreeltaan täälläkin. Kunhan kasi kausi olisi ilmestynyt Briteissä silloin sitten jo kokonaan - tai ainakin melkein kokonaan. Mutta sen näkee sitten, kun Briteissä joskus selviää ne pvät, jolloin jaksot näyttävät.
Kasi kausi vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, mitä nyt niistä kuvista kuvauspaikoilta voi päätellä. En malta odottaa, että päästään tutustumaan Twelveen.
Laitan nyt seuraavan varmuuden vuoksi spoilerin alle.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #144 : Elokuu 24, 2014, 13:34:09 »
Onhan se kiva, että 8. kausi alkaa vain yhden päivän brittejä jäljessä eli tänään, mutta olisi Yle voinut aloittaa aiempien uusinnat niin ajoissa että 7. kausikin olisi kokonaan ehditty esittää ennen 8. kautta. Jos ei ole aiemmin sarjaa seurannut, häiritsee, jos katsoo samalla jotain 4. kautta ja 8. kautta. Mieluummin peräkkäin.

Onhan kaikki muuten nähneet youtubesta sen Doctor Games -parodian. Siis sen missä tohtorit pelaavat vähän Nälkäpeliä. Onhan se ihan hauska, mutta samalla surullinen, kun tyypit tappaa versioita itsestään. Hauskaa sekin kun lasketaan 12 alaspäin. Eli numeroa vastaava tohtori vilahtaa, mutta sotatohtorin kohdalla meinaa tippua tuolilta.

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightAsh27705
« Vastaus #145 : Elokuu 30, 2014, 15:58:24 »
Onhan se kiva, että 8. kausi alkaa vain yhden päivän brittejä jäljessä eli tänään, mutta olisi Yle voinut aloittaa aiempien uusinnat niin ajoissa että 7. kausikin olisi kokonaan ehditty esittää ennen 8. kautta. Jos ei ole aiemmin sarjaa seurannut, häiritsee, jos katsoo samalla jotain 4. kautta ja 8. kautta. Mieluummin peräkkäin.

Minuakin hiukan häiritsee tuo, että nyt näkyy yhtä aikaa uusintoja ja uusia jaksoja. Uudesta tohtorista en kyllä ensimmäisen jakson perusteella osaa sanoa oikein mitään - näytti olevan vielä sen verran pihalla avausjaksossa uudentumisen jäljiltä, ettei hahmon omasta luonteesta  vielä oikein saa selvää.
Respect the funk.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #146 : Marraskuu 06, 2014, 21:42:59 »
Onko kukaan pelannut facebookissa Doctor Who Legacya? Ihan hauska peli, mutta kun se alkaa 7. kaudesta.

Ainakin kaudet 5 ja 6 siellä on, mutta ei pääse pelaamaan. Ja kiva kun eilen katsoi vasta 5. kauden vikan jakson. Ja en siis ole aiemmin sarjaa seurannut. Joten hieman spoilaa niistä pahiksista. Ja saisi Yle esittää niitä vanhojakin jaksoja. Siis sitä 60-90-luvun sarjaa.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #147 : Marraskuu 06, 2014, 22:59:15 »
Ja saisi Yle esittää niitä vanhojakin jaksoja. Siis sitä 60-90-luvun sarjaa.

Tuossa on, veikkaisin, kaksi isoa ongelmaa jotka estävät sitä tapahtumasta:

1. Alkuperäinen sarja on tyyliltään ja tunnelmaltaan jokseenkin erilainen nykyisen sarjan kanssa (etenkin kahden ekan Tohtorin aikakaudet), joten ei ole taattua, että tarpeeksi moni nykyisen sarjan fani jaksaisi sitä seurata.

2. Moni sarjan alkupään jakso on kadonnut. Mahdollisesti lopullisesti. 60 - luvalla tv-sarjojen filmikeloja harvoin säästettiin, joten monen tv-sarjan jaksot tunteettomasti tuhottiin tilaa viemästä. Joitakin jaksoja on löydetty ympäri maailmaa eri studioitten holveista ja yksityisiltä keräillijöiltä, mutta niitten kunto on vaihdellut (jossain tapauksissa pelkästään audio on tallessa tai moniosaisen tarinan välistä puuttuu jaksoja) ja on hyvin hyvin HYVIN epätodennäköistä, että kaikki jaksot löydettäisiin jonain päivänä. Lisää tietoa, jos kiinnostaa, saa tästä videosta (varoitus: enkunkielinen): http://sfdebris.com/videos/doctorwho/dwwiped.php
Joten tässä on ongelma miten menetellä näitten puuttuvien/vajaitten jaksojen kanssa.

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #148 : Marraskuu 13, 2014, 22:03:12 »
Capaldi on loistava näyttelijä, ja esittää Tohtoria tosi hyvin, mutta itse sarja on mennyt todella paljon huonommaksi.

Niille jotka haikailevat vanhempien jaksojen perään, Netflixistä löytyy, jos lataa Firefoxille sovelluksen nimeltä Hola!, (googlaamalla löytynee). Tällä pääse muun muassa Amerikan Netflixiin, josta näitä jaksoja löytyy.

Mä oon jotenkin aina vihannut Claraa ja se on ollut tosi ärsyttävä alusta lähtien :D

Poissa Black Raven

• Dark sorceress
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #149 : Marraskuu 17, 2014, 06:38:06 »
Doctor Who on kyllä aivan mahtava sarja. Ja David Tennantin tohtori on ehdottomasti paras. Oon sarjaa katsonu pitkään ja tulimpa nyt sanomaan mielipiteeni 8. tuotantokaudesta.
 Itselleni Capaldin tohtori on ollut melkoinen pettymys. Jo sen ensimmäisen muutaman sekunnin aikana mikä hänet nähtiin Matt Smithin viimeisen joulujakson aikana olin syvästi järkyttynyt ja ajattelin että tuoko on seuraava Tohtori? No on se järkytys laantunut mutta silti. Capaldin esittelyjakso oli yhtä painajaista. Eijän sitä Tohtoria juuri koko jaksossa nähty ja se mitä nähtiin ei kyllä vakuuttanut. Tohtorihan oli kuin mielisairaalasta karannut hullu. Capaldin Tohtori vaan toimii välillä hyvin epätohtorimaisesti. Capaldin piti olla synkin Tohtori. Minusta hän ei ole synkkä muttei valoisa. Kun alkaa miettimään hä  ei ole oikein mitään.  Hän vain on.
 Ehkä Capaldi voisi olla ihan hyväkin Tohtori mutta käsikirjoitus tässä tuotantokaudessa on se suurin ongelma. Jaksoissa on ollut paljon 'turhaa' aikaa jossa ei tapahdu oikein mitään juonen kannalta olellista (katson Suomen ajassa joten en ole nähnyt finaalia) ja tämä turha aika saa usein kiinnostuksen jaksoon vähän lopahtamaan. Joitain asioita on selitetty kummallisilla asioilla. Kuten se jakso jossa
Toivottavasti seuraava tuotantokausi on paremmin kirjoitettu ja Capaldi saa parempaa ohjausta.
"The true power is knowing your weaknesses."