Kirjoittaja Aihe: Merlin  (Luettu 12710 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Merlin
« Vastaus #25 : Toukokuu 09, 2011, 12:04:23 »
Nauran edelleen älyttömästi kun muistelen Utherin sanoja Merlinille: "Onko sinulla henkisiä ongelmia?" :"D

^______^ Et ole ainoa. Ja näin sivumennen mainiten, tuo jakso oli se mitä sivusilmällä katselin silloin vuosi sitten Tukholmassa ollessani. Ja se seuraavakin sitten kait on nähty osittain (en siis ole vielä katsonut tuota viimeksi tullutta jaksoa, kun subin netistä oon vaan kaikki jaksot katsellut).

Oon alkany tykkäämään Merlinistä aikas paljon, vaikka alussa ajattelinkin sen vaikuttavan vähän pitkäveteiseltä. Mitä enemmän tapahtuu, sitä paremmaksi jaksot ovat muuttuneet. On aina varsin mielenkiintoista seurata, mitä tapahtuu, vaikka aika ennalta-arvattavasti Merlin pelastaakin päivän ja kaikki on taas hyvin aina seuraavaan katastrofiin asti. Ja jooh, Uther on aika koominen, vaikkei sen ole edes tarkoitus olla. Tai sit mussa on vaan jotain vikaa x''D
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Toukokuu 09, 2011, 21:19:42 »
Mahtava sarja. Tykkään näyttelijöistä ja heidän roolisuorituksistaan. Myös hiukan hassut ja kömpelöt erikoistehosteet naurattavat välillä roimasti. Kun joku lentää seinälle ja tulee hieno valosuihku kädestä niin repeen joka kerta. Merlin on melkein ainoa sarja jota seuraan kunnolla tällä hetkellä. En malta odottaa seuraavaa lauantaita. (ehkäpä myös sen takia, että tulee euroviisut)
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa sarvipyrstö

• Viikatemiehen serkku
  • Vuotislainen
  • Harvat käsittävät käärmeiden kauneutta <3
« Vastaus #27 : Toukokuu 10, 2011, 18:22:33 »
Mahtava sarja. Tykkään näyttelijöistä ja heidän roolisuorituksistaan. Myös hiukan hassut ja kömpelöt erikoistehosteet naurattavat välillä roimasti. Kun joku lentää seinälle ja tulee hieno valosuihku kädestä niin repeen joka kerta. Merlin on melkein ainoa sarja jota seuraan kunnolla tällä hetkellä. En malta odottaa seuraavaa lauantaita.
oih, tuosta tunnistan itseni :D mekin aina pikkuveljien kanssa tirskutaan niille örkeille ja ehdottomasti lempipäiväni on lauantai (sohvalla, telkku auki, subi näkyvissä, kello lyö kahdeksan, telkusta kuuluu "in the land of myths, time of magic" ja sitten vaan kuolaamaan arthurille :).)
Mitä turhia syömään, nälkä tulee joka tapauksessa.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Toukokuu 14, 2011, 19:36:17 »
Nauran edelleen älyttömästi kun muistelen Utherin sanoja Merlinille: "Onko sinulla henkisiä ongelmia?" :"D

Muistaakseni melkein putosin tuolilta tuossa kohdassa. Ja eikö Merlinin vastaus ollutkin "kyllä"? *nauraa*

Subin netissä oli lyhyet spoilit viime jaksoon asti. Eli nyt en tiedä mitä tämänpäiväisessä jaksossa on enkä edes muista mitä oli viime jakson lopussa kun näytettiin tulevaa jaksoa. Kuinka monta jaksoa muuten on 1. kaudella?
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #29 : Toukokuu 14, 2011, 20:27:00 »
Kuinka monta jaksoa muuten on 1. kaudella?

Kolmetoista jaksoa.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Chiinatzu

• Kaikki on Hassun Jäniksen syytä!
  • Vuotislainen
  • Kelmeilijä
« Vastaus #30 : Toukokuu 14, 2011, 22:25:49 »
Hei subin nettisivujen mukaan näyttää myös siltä, että ne näyttää 1.kauden loppuun ja heti perään 2.kausi! Jes! Koko kesä Merliniä ;)
Onneksi jaksot on myös katottavissa subin netistä jos ei oo kesällä aikaa kattoa. 
Mitä mieltä olitte muuten tämän päivän jaksosta? Minun mielestä tuli ainakin mukavasti vastauksia kysymyksiin. Odotan taas innolla seuraavaa jaksoa!
Arthur: Merlin is a wonder, but the wonder is that he's such an idiot. There's no way he's a sorcerer.

MERLIN ( bromance! )

Poissa Zamira

• Valehymy
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin31142
« Vastaus #31 : Toukokuu 15, 2011, 10:06:37 »
Juu, kattelin vasta eilen yhden jakson, vaikka tässä topassa jo sanoinkin, että meinaan katsoa...
Oli vähän vaikea päästä mukaan, kun aloin vielä kattelemaan vasta vähän kasin jälkeen, kun jaksoa oli mennyt jo jonkin verran. Mutta kyllä mä jotenkin sitten pääsin mukaan, tajusin suurinpiirtein kuka on kuka ja mitä jaksossa tapahtuu.
Näytti ihan hyvältä ohjelmalta, ehkä mä alan seuraamaan? Hienosti tehty on, näyttelijät näyttelee hyvin ja se lohikäärmekin oli ihan hienosti tehty, ei mun silmiin liian tökerö.
Enköhän mä pääse vielä mukaan, jos alan seuraamaan? Eipä mulla muuta, lyhyt viesti joo, mutta ei vielä oikein ole mitään kunnollista sanottavaa tästä.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #32 : Kesäkuu 18, 2011, 08:02:57 »
Pari jaksoa olen jopa telkkarista katsonut, muuten olen seurannut tätä sarjaa netissä. Kaverini eivät ole kovin mieltyneitä Merlin-sarjaan (on muka tylsä), mutta eivät nuo pahemmin ole sitä seuranneetkaan. Itse pidän sarjasta tosi paljon, eivätkä poikkeavuudet alkuperäistarun kanssa häiritse. Merlin on hupsu veikko ja kuolaan sitä Arthuria >B) Lempihahmoni ehkä kuitenkin on Gaius, joka joutuu Merlinin sähläyksiä katselemaan ja yrittää kovasti takoa järkeä Merlinin kalloon, huonolla menestyksellä. Ärsyttävin hahmo on se pöljä lohikäärme, joka aina vaan hihittelee itsekseen siellä luolassaan, eikä siitä koskaan ole mitään hyötyäkään.

Ja ihan pakko nyt ihkuttaa, kun näin ensimmäisen Merlin-uneni, jonka katson oikeudekseni tässä topassa kertoa:

Merlin, Arthur, Morgana ja tuntemattomaksi jäänyt ärtynyt naishenkilö asuivat keskenään kerrostaloasunnossa. Merlin kirjoitti salaista päiväkirjaa, jota vartioi yötä päivää, koska utelias Arthur tykkäsi aina lukea toisten päiväkirjoja ja muita salaisia asiakirjoja. Päiväkirjassa oli paljon seuraavan kaltaisia merkintöjä: 'Tein tänään taikoja ja Arthur melkein näki. Olen niin supermagee velho että rytkyy koko Camelot >:DDDD 11!11'. Oli siis selvää että Arthur ei missään nimessä saisi nähdä päiväkirjan sisältöä. Silti Merlin aina jätti lukottoman kirjansa keittiön pöydälle lojumaan, ja Arthur sen siitä sitten usein pölli, mutta Merlin onnistui aina estämään häntä lukemasta. Arthur kuitenkin luuli keksineensä Merlinin suuren salaisuuden, jonka auliisti kertoi myös Morganalle; Merlinhän oli tietenkin homo, eikä halunnut paljastaa sitä, koska luuli Arthurin vihastuvan. Ja näin lausui Arthur: 'Eihän tuo haittaa. Suuri osa ritareistanikin on homoja ja he kaikki ovat ihastuneet minuun!' Merlin kauhistui 'paljastumisestaan' niin paljon, että juoksi lähimpään nurkkaan itkemään. Morgana päätti viedä pojat lohdutukseksi katsomaan jotakin miehistä lajia, eli rallia. Ja niin kolmikko lähti iloisesti ralliradalle unohtaen tyystin äskeisen tilanteen. Tuntematon naishenkilö istui koko unen ajan koneellaan ja murisi välillä itsekseen.

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Kesäkuu 18, 2011, 18:57:55 »
*nauraa KP:n unelle* Hyvä etten nauruun kuollut. Ja Merlin on muutenkin aika huvittava sarja välillä, ainakin minä olen kikatellut ihan kummallisillekin jutuille. Ja se lohikäärme on dorka. Ja Uther voisi olla pois edes yhdestä jaksosta, inhokkihahmo.

Eikö tänään muuten ala 2. kausi? Ja subin Merlin-sivulla on kiva kilpailu, johon kannattaa osallistua, jos haluaa fanituotteita. Ei kuitenkaan kannata mennä jaksot-välilehdelle, tekee vain mieli lukea spoileja. *kikattelee yhdelle spoilille*
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)

Poissa pulmyu

• Inspiraation lähteellä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #34 : Kesäkuu 27, 2011, 21:54:48 »
Kyllähän minäkin olen Merliniä katsonut ja heti koukkuun jäin. Suosikkisarjakseni heti nousi, eikä ihme, kun fantasia-aiheisia sarjoja ja elokuvia tykkään muutenkin katella:)

Muutamaa ekaa jaksoa en ollenkaan nähnyt, sillä paksupäinen kun olen, en muistanut :D Myöhemmin sitten kaduin, kun rupesin katsomaan suunnilleen ekan kauden puolessa välissä, mutta ihan hyvin pääsin mukaan juoneen, onneksi.

Lempihahmo on kyllä ehdottomasti Merlin. Se on jotenki sulosen kömpelö normaalisti, mutta sit sillä on kuitenki omat extremehypermegapowerinsa ja aina se pelastaa päivän. Eniten siinä ketuttaa kun se ei voi Arthurille kertoa:s Arthuristakin oon ruvennu tykkäämään, nyt ku oon sarjaa enemmän kattonu. Inhoan Utheria.. En tiedä miksi mut se on vaan jotenki niin jännä mies, ja vihaa taikuutta. Lohikäärme on aika kuiva tyyppi(jos sitä tyypiksi voi sanoa..).

Repesin muuten totaallisesti KP:n unelle:D Onneks en oo ite vielä unia ruvennu näkemään.. Aina kun Merliniäkin kattelen repeän kaikelle, ihan sama mitä hauskaa sieltä tulee.
Ja juu toka kausi alko ja viime lauantain jaksolla oli musta ainakin jotenki surullinen loppu:< Mutta repesin kyllä Merlinille ku se jynssäs sitä ihmeen saavia ja sillä oli niitä iilimatoja naamassa.
Aina voi kuvitella, vaikkei unelmat
olis lähelläkään totuutta

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #35 : Kesäkuu 27, 2011, 22:40:20 »
Hei, osaatteko sanoa mistä voisi ostaa Merlinin ekan tuotantokauden DVD- llä? Esim. saako Anttilasta tai jostain muusta tavaratalosta?
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Kesäkuu 28, 2011, 23:34:49 »
Todellakin haluaisin, että olisi suomenkielinen Merlin-keskustelupalsta, mutta kun ei googlella löydy. Olikohan edellisellä sivulla asiasta juttua, mutta ainakaan itse en ainakaan osaa tehdä sellaista Arthut ja pyöreän pöydän ritarit + Camelot -juttua kun asiasta en pahemmin tiedä.

Edellisessä jaksossa naureskelin kun Merlin "raivosi" Gaiukselle. Ja kun Arthur sanoi tekevänsä ruokaa ja se kanapaistin tutkiminen. Ja se kana oli ihan varmasti vinkulelu, sillä olin kuulevinani sellaisen vinkaisun kun Arthur heitti sen Merlinille. Ja Gwenin ja Arthurin suudelma oli kyllä tökerö. Siis liikkuiko ne huulet ja päät ollenkaan. Robottipusu.

Uther oli sentään ihan siedettävä. Vai tekikö se muutakin kuin vain taputteli niille ritareille. En ainakaan huomannut. No joka tapauksessa se on inhokkihahmo, ärsyttävän ehdoton siinä mielipiteessään että taikuus on pahasta, vaikka ainakin Merlin tekee vain hyvää. Uther varmasti tapattaisi poikansa, jos hän alkaisi taikomaan. Ja varmasti itsensäkin, jos huomaisi itsessään taikavoimia.

Luen aina subin sivuilta jaksokuvaukset eli spoilaukset. Vähän repesin yhdelle
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #37 : Kesäkuu 29, 2011, 16:40:26 »
Katson Merliniä joka kerta aivan innoissani:D

Ohjelma on loistava, mutta olennot ovat tehty kömpelösti tietokoneella. Juoni on hyvä, ja siinä jatkuvasti Camelottia uhkaa jokin, ja siinä samassa Arthur kasvaa kuninkaan rooliin paremmin ja hän ja Merlin ystävystyvät enemmän. Lempihahmoni on ollut alusta lähtien Arthur, vaikka vähän mäntti onkin:D
Ohjelma on kiehtova, ja siinä on ollut esim, puhetta viisasten kivestä ja aarnikotkista ja sen sellaisista.
Lavastus on täydellinen, koska olennaisena on keski-aikainen englanti. Turnajaisia ja vaikka mitä ritaria:D
Ohjelman aikana oppii enemmän keski-ajasta ja millaista oli elämä silloin kun ei voinut soittaa kotipizzaan ja tilata safkaa.

Jäin tähän ohjelmaan koukkuun heti. Se vaan on niin loistava:D

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Heinäkuu 03, 2011, 02:08:29 »
Minun lempihahmoni on myös ollut alusta lähtien (ja sitä ennen köh) Arthur Pendragon. Hänen ja Merlinin suhteensa on hillittömän hauska. Utherista pidän myös sekä jopa Gaiuksesta nykyään. Aluksi minun oli hankala sulattaa häntä, mutta nykyään ymmärrän hänen huumorinsa. Camelotin naisista en pidä yhtään. Gwen on ärsyttävä miesten nielijä, joka ei tiedä omaa paikkaansa. Morgana on inhottava draamailija, jonka ansiosta (hirveän suloinen) Mordred pääsi pakoon, jonka takia Uther melkein kuoli ja joka tulee tietämään pelkkiä ongelmia sanokaa minun sanoneen. Lohis on upea hahmo, mutta ihmettelen meidän Merlinimme suhtautumista häneen. Olio on tuhansia vuosia vanha, mutta velho ei kuuntele. No toisaalta hän on juuri täydellinen niin.

Poissa Tulisalama

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Heinäkuu 03, 2011, 13:55:52 »
Merlin on tosi hyvä sarja! Olen kattonu kaikki jaksot ensimmäisestä lähtien, ja mun mielestä se ei matki potteria ollenkaan.
Lempi hahmoni on se kahlittu lohikäärme. Se on kyllä vähän outoa miten merlin on melkein koko ajan sen neuvoja vastaan, mutta jos se ei olisi,
osa jännityksestä menisi pois.

Joten kaikille jotka ei ole vielä kattonu Merliniä. Kannattaa katsoa!

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
« Vastaus #40 : Heinäkuu 04, 2011, 17:29:52 »
Merlin on just paras tv-sarja tällä hetkellä.lempihahmoni ovat ainakin lohikäärme Arthur ja Uther.mua ärsyttää vähän kun kerran yhdesssä jaksossa merlin sanoi lohikselle ettei enään koskaan tule takaisin ja heti seuraavassa jaksossa menee taas ruinaamaan neuvoja.lohiksella on aina semmonen Utherin-tappo-mieliala.
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 04, 2011, 17:31:31 »
lohiksella on aina semmonen Utherin-tappo-mieliala.

Ja Gaiuksen-tappomieliala myös :"D

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Heinäkuu 04, 2011, 19:57:21 »
^Mimmi, Merlin ei sarjana ehkä tule saamaan sellaista huippusuosiota Suomessa, että foorumi porskuttaisi pelkästään sarjalla itsellään eteenpäin, joten ehkä suunnittelemasi foorumi voisi olla yleisesti Camelot ja Pyöreä pöytä -kansalle suunnattu? Minusta ainakin vaikuttaisi viksummalta ajatukselta siten...

Minä ainakin voisin tuollaisen foorumin tehdä, kun en ainakaan sellaista näin äkkiseltään googlella löytänyt. Ja kyllä sinne varmaan joku vuotiksestakin tulisi, kai.

Hetukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Heinäkuu 06, 2011, 23:41:50 »
^ Oi kyllä, foorumia vaan kehiin! Mahtava sarja, ansaitsee suosiota myös täällä Suomessa.

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Heinäkuu 07, 2011, 15:20:15 »
^Mimmi, Merlin ei sarjana ehkä tule saamaan sellaista huippusuosiota Suomessa, että foorumi porskuttaisi pelkästään sarjalla itsellään eteenpäin, joten ehkä suunnittelemasi foorumi voisi olla yleisesti Camelot ja Pyöreä pöytä -kansalle suunnattu? Minusta ainakin vaikuttaisi viksummalta ajatukselta siten...

Minä ainakin voisin tuollaisen foorumin tehdä, kun en ainakaan sellaista näin äkkiseltään googlella löytänyt. Ja kyllä sinne varmaan joku vuotiksestakin tulisi, kai.
Miksette vain tuputa merlinmaniaa Vuotikseen niin paljon, että sille on pakko tehdä oma alaosasto? Jos Merlin-ficcejä (noin esimerkiksi) alkaisi valtoimenaan tunkeutua ficcialueelle, kyllä siinä puolensadannen kohdalla ylläpito alkaisi hiukan miettimään toimenpiteitä asian suhteen. Muhahaa.

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Heinäkuu 07, 2011, 19:14:50 »
Omalla tavallaan surullista odottaa lauantaita TV:n takia, mutta näin kävi mullekin :)

On hienoa kuulla tv:ssä välillä muutakin kuin amerikanenglantia ja näyttelijät on mielenkiintosesti epätavallisen näköisiä. En siis tarkoita, että he olisivat rumia, mutta jostain syystä varsinkin päätähdet (Merlin, Arthur, Morgana ja Gwen) ja Gaius omaavat kasvonpiirteet, joita harvemmin näkee. Huumori iskee ja dialogi on hyvää. Tykkään myös siitä hyväntahtoisesta yleisfiiliksestä, joka sarjassa on, ja pienehkön budjetin(?) ja vähän epäjohdonmukaisten juonipätkien tuomasta kotikutoisuudesta.

Parasta antia Merlinissä on kyllä melkein se fanihässäkkä (Great Slash Dragon, Merthur, "DESTINY!" jne :D).

Pidän kaikista hahmoista todella paljon, Utheria lukuunottamatta. Utheria ihan puhtaasti inhoan... Mokoma omahyväinen, ennakkoluuloinen ja epäjohdonmukainen idiootti saa vereni kiehumaan, olkoon sitten kuinka fiktiivinen hahmo tahansa! Itse olen kiinnostunut Arthur-legendoista, ja jonkin verran niistä tiedänkin. Siksi  välillä vähän myös huolestuttaa, kun ne tappavat kaikki tärkeät pyöreän pöydän ritarit (nimien perusteella) sivuhahmoina, mutta ehkä niillä on poikia tulevaisuutta varten :D

Foorumi olisi kyllä aika suloinen juttu.
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Mirandel

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 10, 2011, 15:45:57 »
Voi ei, enkö minä todellakaan ole kirjoittanut mitään tänne? Voihan mörkö! Minähän olen jo ainakin puolitoista vuotta ollut hulluna tähän sarjaan. Olen siis nähnyt jo kaikki 1-3 tuotantokausien jaksot, ja kovasti tässä odotellaan nelosta. On hienoa nähdä, että moni muukin suomalainen on huomannut kyseisen sarjan.

Rakastan sarjan tunnelmaa, tarinaa, henkilöhahmoja, näyttelijöitä ja noh - kaikkea! Vähän kömpelöt erikoistehosteet sopivat sarjaan täydellisesti. Arthur on komea, naiset ovat kauniita, mutta he ovat kuitenkin hyvin "tavallisen oloisia", jolloin heihin on helpompi samaistua. Pidän siitä, ettei rooleihin ole valittu niitä kaikkein kuuluisimpia tähtiä. Merlinin ja Arthurin ystävyys on tämän sarjan henki. Siitä syntyy molempien kasvutarina. Etenkin Arthurin kohdalla. Minähän en edes sietänyt Arthuria aluksi, mutta pikkuhiljaa aloin leppyä ja enkä enää edes muista milloin, mutta kuitenkin jossakin vaiheessa minä todella rakastuin kyseiseen hahmoon. Olen ihan heikkona ylimielisiin ja kylmäsydämisiin hahmoihin, joista ajan myötä kuoriutuu se pehmeä ja kaunis puoli esiin.

Naishahmoista pidän eniten Gwenistä. Hän on omalla tavallaan hyvin kaunis. Olen niin onnellinen, ettei hänen roolissaan ole ketään Hollywoodin seksikkäintä ja kaikkein eniten jumalatarta muistuttavaa typyä, vaan melko tavallinen ja kaunis nuori nainen. Hän voi hahmona vaikuttaa aluksi hieman tylsältä, mutta olen varma, että hänen osuutensa tulee sarjassa olemaan vielä kovin suuri. Ei vain Arthur/Guinevere/Lancelot-draaman osalta, vaan jonkin muun. Hänen äidistäänhän ei ole paljon mitään sanottu. Itseasiassa jo kolmannessa tuotantokaudessa hän saakin jo vähän suuremman roolin - tavalla tai toisella. En nyt viisi enempää sanoa, koska kohta muuten spoilaan niitä, jotka eivät ole viimeisintä tuotantokautta vielä nähneet.

Mutta hei tuo foorumi-idea kuulostaa hyvältä! Itsekin olin harkinnut sitä, mutta en yksin viitsinyt lähteä leikkiin mukaan. Jos kuitenkin useampi innokas ilmoittautuu, niin mielelläni olen mukana foorumin pystytyksessä. Fanisivujakin mietin, mutta niiden ylläpitämiseen yksin ei aika kyllä riitä. Että jos joku muu oli jo aikeissa pystyttää Merlin-foorumi, niin nykäiskää vain hihasta ja pistäkää viestiä. :)

Lainaus
Miksette vain tuputa merlinmaniaa Vuotikseen niin paljon, että sille on pakko tehdä oma alaosasto? Jos Merlin-ficcejä (noin esimerkiksi) alkaisi valtoimenaan tunkeutua ficcialueelle, kyllä siinä puolensadannen kohdalla ylläpito alkaisi hiukan miettimään toimenpiteitä asian suhteen. Muhahaa.
No, eikö kannattaisi heti aloittaa se foorumi? Niitä faneja kuitenkin löytyy Vuotiksen ulkopuoleltakin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2011, 15:50:30 kirjoittanut Mirandel »
Beautiful like a morning sun inviting the dawn to break. - Trading Yesterday(Beautiful)

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #47 : Heinäkuu 10, 2011, 20:29:23 »
Olen jo tekemässä sitä foorumia ja tilikin on jo avattu. Mietin vain osastojakoa hieman. En yhtään osaa sanoa milloin on valmista, kuitenkin yritän saada sen tehtyä ensi viikonlopuksi.

Poissa Chiinatzu

• Kaikki on Hassun Jäniksen syytä!
  • Vuotislainen
  • Kelmeilijä
« Vastaus #48 : Heinäkuu 13, 2011, 15:58:43 »
Ihanaa, jos mietitte tollasen foorumin tekemistä. Mä oon ehdottamasti sitten foorumin innokas käyttäjä, jos se valmistuu ;)
Mitä piditte viime jaksosta? Oli kyllä odotettu jakso, Arthur/Gwen parituksen fanittajana <3 Mutta on se Lancelotkin niin ihana ja ritarillinen (paljon enemmän ritarin oloinen kuin Arthur :) )

Ja must tuntuu, että seuraavat kaksi jaksoo kuluu sitten pelkästään nauraen koko ajan ;)
Arthur: Merlin is a wonder, but the wonder is that he's such an idiot. There's no way he's a sorcerer.

MERLIN ( bromance! )

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Heinäkuu 13, 2011, 19:21:29 »
Ihanaa, jos mietitte tollasen foorumin tekemistä. Mä oon ehdottamasti sitten foorumin innokas käyttäjä, jos se valmistuu ;)
Mitä piditte viime jaksosta? Oli kyllä odotettu jakso, Arthur/Gwen parituksen fanittajana <3 Mutta on se Lancelotkin niin ihana ja ritarillinen (paljon enemmän ritarin oloinen kuin Arthur :) )

Oli kyllä aika kiva kolmiodraama. Gwen kuitenkin haluaa Lancelotin, mutta pidän kuitenkin enemmän Gwen/Arthur -parituksesta. Uther pitäisi heittää jorpakkoon, niin Arthur voi tehdä mitä haluaa. :)

Lainaus
Ja must tuntuu, että seuraavat kaksi jaksoo kuluu sitten pelkästään nauraen koko ajan ;)

No mua nauratti pelkästään spoilien lukeminen subien sivulta, joten jaksojen katsominen saattaa tappaa mut nauruun. :)