Kirjoittaja Aihe: Merlin  (Luettu 12727 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SwordVine3373
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Merlin
« Vastaus #125 : Lokakuu 07, 2012, 12:06:21 »
Merlin on tosi kiva. Jäi sitä kyllä monia monia jaksoja katsomatta, ja nytkään en tiedä, tuleeko koko ohjelmaa. Mutta hyvä ohjelma, ja yleisidea on silti selvillä.:D

Merlin on tauolla, eikä ainakaan vielä ole tietoa milloin jatkuu.
Aa, selvä. Kiitos tiedosta.:))

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #126 : Lokakuu 21, 2012, 11:24:38 »
Katsoin tuossa "sneak peekinä" Merlinin 4. tuotantokauden 2 ekaa jaksoa... vaikuttaa ihan mahtavalta! :D En malta odottaa, että 4. kausi tulee Suomen televisioon! Jos kolmos kausi oli pettymys niin no worry: 4. kaudella noustaan takaisin entiseen tasoon ja parempaa! ^.^ En nyt tietenkään hirveästi ehtinyt noiden 2 jakson aikana nähdä, mutta jo ensimmäiset 15 min ekasta jaksosta oli parempia kuin suurin osa kolmoskaudesta JOTEN... >D

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #127 : Marraskuu 02, 2012, 14:05:24 »
Minä odotan innolla jo sitä neljättä tuotantokautta. En ollut kertaakaan pettynyt kolmanteen. Itse asiassa pidin siitä melkein vielä enemmän kuin kahdesta edellisestä yhteensä. Ainakin se kauden loppuepisodi oli ihan loistava ja ihanan eeppinen. Juuri sellaista mitä tältä ohjelmalta kaipaan. Tuleekohan neljäs kausi Suomen televisioon vähän aikaisemmin kuin kesäkuussa? Minä en millään jaksaisi aina odottaa kesäkuuhun saakka. Ja jos näin on niin näyttäsivätpä edes yöllä uusintoja vanhoilta kausilta. Olisi kiva katsoa 2. kausi uudelleen. :)
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #128 : Marraskuu 02, 2012, 14:31:58 »
Aattelin vaan tässä semmosta, että jos joku huomaa/tietää millon 4.tuotantokausi alkaa, vai alkaako ollenkaan, voisi ilmottaa asiasta jossakin muodossa tänne.? Ettei sitten jää ekat osat kattomatta..
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #129 : Marraskuu 03, 2012, 08:43:56 »
Aattelin vaan tässä semmosta, että jos joku huomaa/tietää millon 4.tuotantokausi alkaa, vai alkaako ollenkaan, voisi ilmottaa asiasta jossakin muodossa tänne.? Ettei sitten jää ekat osat kattomatta..

Subin sivuilla varmaan tiedotetaan asiasta. Ainakaan vielä ei ole tietoa, kun kysäisin asiaa. Varmaan joskus ensi keväänä/kesänä jatkuu.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #130 : Marraskuu 25, 2012, 16:28:33 »
Minäkin odotan Merlinin neljännen kauden jaksoja tykästyin aikasempiin kausiin paljon. Merlin on jotenkin hauska kun joutuu esittämään tavallista vaikka vois tuhota koko linnan tosta vaan.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #131 : Marraskuu 27, 2012, 08:50:59 »
5. kausi tulee olemaan Merlinin viimeinen. :(

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #132 : Marraskuu 27, 2012, 11:48:39 »
Onhan se harmillista, ett vitoskausi on vika. Mutt toisaalta hyvä, että osaavat lopettaa ohjelman ajoissa eivätkä vaan venytä venyttämistään - tai ainakin joillekin ohjelmille sellanen liika venyttäminen ei tee oikeutta. Ja mitä oon itte ajatellut, niin oon kyll sitä mieltä, ettei siin olis ollu enää mitää järkee jatkaa sitä enää vitoskauden jälkee.
Onneks Suomess on vielä näkemättä nelos- ja vitoskausi. Saadaan nauttia Merlinistä vähän pitempää. :) Ja ainahan on ne tuotantokaudet dvd:nä.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Kinder

• Takavasemmalta
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneDragon24
« Vastaus #133 : Joulukuu 25, 2012, 17:47:22 »
Tänään katsoin sitten ihan vihoviimeisen jakson Merliniä. En ala tässä spoilailla mitään, mutta tämän verran on ihan pakko sanoa (ja laitan senkin spoileriin, kun täällä on taatusti porukkaa, jotka eivät halua tietää yhtään mitään etukäteen):

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Löysin tämän upean sarjan vasta tämän vuoden heinäkuussa ja olen harmissani, että se nyt jo päättyi. :\ Tammikuussa täytyy heti sen ilmestyttyä hommata viimeinenkin DVD-boksi ja aloittaa koko sarjan katsominen taas kerran alusta. :) Ja täytyy ainakin neloskausi (mun ehdoton lemppari) tietysti myös TV:stä katsoa, kunhan se tänne saadaan.

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #134 : Joulukuu 26, 2012, 20:44:47 »
En ole Merliniä seurannut hetkeen, mulla ei ole mitään hajua mitä 5. kaudella tapahtuu mutta uskaltauduin katsomaan silti sen viimeisen jakson (tumblr räjähti siihen malliin, että oli pakko katsastaa mitä tapahtuu:D)
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Tuon viimeisen jakson myötä voisi tosiaan alkaa kerrata jaksoja alusta 8) En nyt muista, oonko koskaan kommentoinut tähän ketjuun mitään, mutta aloin seurata Merliniä silloin kun alkoi joskus Subilla ja 3. kauden myötä se nyt sitten hiukan jäi. Tarkoitus kuitenkin kerrata kaikki jaksot tähän viimeiseen asti vielä :)
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #135 : Huhtikuu 06, 2013, 16:55:05 »
Merlinistä kiinnostuin heti kun ekat mainokset alkoi pyöriä. Harmikseni sitten unohdin sen alkavan ja ekasta jaksosta jäi 20minuuttia näkemättä.:( Enkä vielä silloin älynnyt, että sen olisi nähnyt netistä niin olin aivan harmissani. Onneksi näin kyseisen jakson kokonaisuudessaan sitten, kun 1. kausi näytettiin uusintana.:)
Olenkin sitten toisesta jaksosta lähtien katsonut jok'ikisen jakson, kun on subilta tullut. Omistan myös 2. ja 3. kauden dvd:t enkä siis kahta viimeistä kautta ole vielä nähnyt, vaan odotan niiden tulevan tv:stä. Omistaako joku Merlinin 1. kauden dvd:nä suomenkielisellä tekstityksellä? En nimittäin löydä sellaista mistään, joten jos joku tietää, mistä sellaisia saa, niin voisiko ystävällisesti kertoa?
Mutta palatakseni aiheeseen; Merlin on aivan mahtava sarja! Joskus se saa minut itkemään (The Lady of the Lake) joskus nolostumaan (Goblin's Gold) ja usein nauramaan, etenkin kaikki Merlinin ja Arthurin väliset puheet.<3

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #136 : Huhtikuu 06, 2013, 21:25:15 »
Omistaako joku Merlinin 1. kauden dvd:nä suomenkielisellä tekstityksellä? En nimittäin löydä sellaista mistään, joten jos joku tietää, mistä sellaisia saa, niin voisiko ystävällisesti kertoa?
Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että jostain syystä ensimmäistä kautta ei ole (ainakaan enää) saatavilla niin, että siinä olisi suomenkielinen tekstitys. Monet ovat samaista asiaa harmitelleet. Kummallinen homma, kun kuitenkin kakkos- ja kolmoskausi kuitenkin löytyvät suomenkielisellä tekstityksellä - neloskausikin taitaa löytyä jo nyt suomenkielisellä tekstityksellä, vaikkei sitä ole vielä Suomessa nähty. Olis kyllä kiva, jos se ekakin.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor