Kirjoittaja Aihe: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?  (Luettu 23092 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?
« Vastaus #100 : Toukokuu 27, 2015, 16:16:23 »
Ottaisin pöllön. Kun se on hyödyllinen ja muutenkin viisas eläin. Lajiltaan se olisi huuhkaja. Tai no, kyllä tunturipöllö ja Minervan pöllökin ois ihan kivoja. Kakkos vaihtoehtona ois rupikonna. Ne on niin söpöjä eläimiä.

Muoks. Luin tuossa aiempia viestejä ja päätin että jos voisin toisin käärmeen tai liskon. Lajiltaan ne olisivat kuningasboa ja iguaani. Mietin myös että voisin tuoda kouluun basiliskin ( jos se olisi sallittua ) jonka silmät olisi sidottu ja se tottelisi minua kärmessuu kun olen. Se olisi eksoottisempi lemmikki ja kenelläkään muulla paitsi Voldella ei olisi sellaista.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2015, 12:41:00 kirjoittanut Juomamestari »
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.

Poissa karna

• pollomuhku
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #101 : Marraskuu 21, 2015, 19:07:32 »
Minä todennäköisesti yksinkertaisesti salakuljettaisin koiran. :D Toisin sen jotenkin kouluun ja sitten se on jo vaan voi voi, kun koira olisi jo siellä. Toihan Ronkin rotan...
Kissasta, rupikonnasta tai pöllöstä varmaan kissa. Ne ovat niin pöwwöisiä ja pehmoisia - pöllöjä voisi lainata koulultakin... :)
"The thing about growing up with Fred and George", said Ginny thoughtfully, "is that you sort of start thinking anything's possible if you've got enough nerve."

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #102 : Marraskuu 22, 2015, 12:47:16 »
Kieltämättä karnalla on hyvä pointti tossa, että kyllä sen pöllön voi koulultakin lainata. Toki oma siivekäs olisi kiva, mutta kissa olisi ehdottomasti oma valintani koululemmikiksi. Toisin oman pikku kisuni sinne, vaikka melko varmasti se ryhtyisi heti sotasille kaikkien koulun muiden kissojen kanssa. No, eipä mitään, tuonhan voisi joskus esitellä Norriskalle... : D
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa neaemilia

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #103 : Joulukuu 20, 2015, 00:01:30 »
Oon tämmönen kamala ernu ja ottaisin rupikonnan :D

Poissa Rose

• Vuotislainen
  • Potterhead päästä varpaisiin
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #104 : Joulukuu 20, 2015, 10:55:32 »
Suloinen aihe :3

Ottaisin pienen ja suloisen viirupöllön, koska pöllöt ovat käteviä, nehän kuljettavat postin ja ovat kyllä muutenkin tosi suloisia. Inhoan kaikkea vihreää ja limaista, joten rupikonnaa en todellakaan halua! Jos en saisi pöllöä, haluaisin kissanpennun.

Poissa Are

• Haltiamieli
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #105 : Helmikuu 05, 2016, 09:39:46 »
Ottaisin varmaan kissan. Koira olisi kiva, mutta en tiedä, ovatko ne edes sallittuja ja muutenkin olisi tosi hankalaa huolehtia koiran tarpeista. Pöllö on hieno eläin ja käteväkin, mutta pöllölästähän saa lainata pöllöjä, jos ei ole omaa.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #106 : Helmikuu 05, 2016, 10:04:16 »
Todennäköisesti mulla olis kissa, kun olen kissaihminen ja sellainen muutenkin jo asustelee mun nurkissani. :D Tai sit vaihtoehtoisesti voisin valita valkoisen pomppivan hillerin ;D. Mut todennäköisesti se olisi se kissa mikä mulla Tylypahkassa (tai Tuliluolassa) olisi. Rotua en pahemmin ole ajatellut, luultavasti perus maatiainen tai sit Ragdoll tai Maine Coon :D.
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
« Vastaus #107 : Maaliskuu 26, 2016, 16:49:26 »
Haluaisin pöllön. Pöllön jolla on ne ihme kulmakarvat vai mitkä lie. :D Pöllöt tuovat enemmän taikuus tunnelmaa mieleen ja ne voisivat lähettää kirjeitä.
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
« Vastaus #108 : Elokuu 13, 2016, 11:21:24 »
Kolme vaihtoehtoa:
1. Fretti (joka nähtiin Harryn pojalla, Albuksella, joten kai on mahdollisuus saada fretti lemmikikseen?)
2. Pöllö, ne on käteviä viestinviejiä ja söpöjä CX
3. Kissa, ihania, söpöjä, pörröisiä, kilttejä, kaikkea C-:
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?

Poissa Flobberworm

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Marraskuu 29, 2016, 10:46:56 »
Pöllö olisi kiva siinä mielessä, että se on erikoisempi ja "taianomaisempi" lemmikki. Ja samalla olisi oma viestinviejä. Mutta ottaisin varmaan kissan, sillä siitä olisi enemmän seuraa ja onhan kissat ihan kivoja :)
Follow the spiders!? Why couldn't it be follow the butterflies?