Kirjoittaja Aihe: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?  (Luettu 23015 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Cännibl

• Tuulen Varjo
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Why are you wearing that stupid man suit?
Vs: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?
« Vastaus #50 : Elokuu 03, 2011, 22:36:29 »
Ylivoimaisesti kissan ottaisin, olisi juuri sopivan vähätarpeinen, jotta opiskeluihin pääsisi kunnolla keskittymään.
Enkä muuten mitä tahansa kissaa, vaan somalin! Ne ovat juuri niin ihanan sosiaalisia ja älykkäitä, mitä lemmikiltäni vaadin.
Ja nuo hieman kettumaiset kissat ovat pienestä asti olleet suuri haaveeni. Muistan kun ensikertaa sellaisen kissakirjassa näin, vannoin itselleni, että joskus tuollainen elämääni koristaa.

¤ Cännibl ¤
If do not prise a life, do not deserve a life!
- John Kramer

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pieni, mutta pippurinen!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #51 : Elokuu 05, 2011, 13:20:09 »
Ottaisin itse pöllön, en nyt tiedä tarkalleen minkälaisen, mutta pöllö se olisi. Ottaisin pöllön, koska niistä olisi samalla hyötyä ja hupia.

En ottaisi missään tapauksessa rottaa! Hyi! Vihaan kaikenlaisia rottia, vihaan niiden viiksiä, käpäliä, korvia, ja varsinkin rottien häntiä!
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Viuhpiipore

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #52 : Elokuu 05, 2011, 13:38:58 »
Ottaisin lemmikikseni varmaankin pöllön (tarkemmin sanottuna tunturipöllön). Pöllöstä olisi paljon hyötyä, se voisi kuljettaa postia ynnä muuta. Toinen vaihtoehto olisi sammakko (jos sellaisen voisi tuoda rupikonnan sijaan).

Rottaa en haluasi, sillä en pidä niistä.
Viuhpiipore - velhomaailman karkki nro.1

Poissa idam

• Vuotislainen
  • Pottermore: OwlFloo171
« Vastaus #53 : Elokuu 05, 2011, 14:06:35 »
Ottaisin varmaankin pöllön, koska sillä vois lähetellä kätevästi kirjeitä ja se olis ihana lemmikki, söpö, viisas, seurallinen ja se kiintyis omistajaansa, ainaki Hedwig kiintyi aika hyvin Harryyn <3 Kissaki ois kiva eikä rotassa tai konnassakkaan mittään vikkaa ois mutta kaikista mieluiten ottaisin pöllön :)

Poissa Sneaw

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #54 : Syyskuu 08, 2011, 15:00:46 »
Ehdottomasti pöllö! Omalaatuinen ja kätevä eläin, muuten kaunis ja hellyyttävä. Pieni ja vähän hölmön näköinen pöllö olisi minulle juuri sopiva, värillä ei juuri olisi väliä. Ne ovat myös itsenäisiä, tosin siisteys voisi olla ongelma.

Mieluiten tosin ottaisin, jos olisi mahdollista, koiran tosin se ei ehkä olisi paras ratkaisu.
Есть человек, есть проблема. Нет человека, нет проблемы.

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Syyskuu 14, 2011, 20:12:27 »
Ottaisin pöllön koska ne on söpöjä ja ihania ja muutenkin niillä ois helppo viestittää. :)
I can always make you smile.

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #56 : Syyskuu 18, 2011, 19:35:29 »
Pöllön ottaisin. Rakastan pöllöjä, itseasiassa keräilenkin niitä (EN ELÄVIÄ). Lisäksi ne on käteviä viemään kirjeitä ja kauniita ku mitkä. Ja mä oon ihan yöllä elävä itekki. Jos nyt pitäis ottaa joku muu, vaatisin lepakon. Kyl niitäkin varmasti sinne saa ottaa, kun kerran rottiaki saa. Ja lepakot on kivoja. Niistäki oon aina tykänny. Voi olla et ottaisin sellasen jopa mielummin kun pöllön. Ei ainakaa vaatis herkkuja.
If you never try, you'll never know.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #57 : Syyskuu 27, 2011, 20:31:29 »
Albus Severus Potterilla tais olla fretti DH:ssa. Se vois olla kyl kiva lemmikki. Kallishan sellainen oikeassa elämässä olisi, mutta kuitenkin. :D
Pöllö on jo niin kerrattu tässä topicissa, mutta kyllä itekin sellaisen ottaisin. Vois lähetellä postia eestaas. Tornipöllö vois olla söpö.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Yashar

• Kontrafessori
  • Vuotislainen
  • Aikuistun omilla ehdoillani.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #58 : Syyskuu 28, 2011, 16:45:27 »
Kääpiösfinksin tai keijun voisin muuten ottaa, mutta eivät ne taida tykätä lemmikin osasta.

Puutarhamenninkäinen olisi kenties kaveri, jolta voisi oppia paljon. Jos se ei pahastuisi lemmikki-nimityksestä. Mutta en antaisi purra sormen. Toisin kuin Xenofilus luulen sen levittävän pikemmin vesikauhua kuin maagisia kykyjä. Mutten haluaisi toisaalta loukatakaan sen tunteita pukemalla aina paksut hanskat käteen, kun menisin tapaamaan sitä.

Minä kasvoin lapsena huippuhienon labradorinnoutajan toverina. Labbis toisi pilkettä ja ulkoilukannustetta arkeen Tylypahkassakin. Vierailisin mielelläni sen kanssa Hagridin mökissä. Ainakin minun tuntemani luppakorva oli niin kaikkiruokainen koira, että varmaan se voisi syödä jopa puolijättiläisen leipomuksia.
Fictio mater studiorum est.

Vestigia imaginationis terrent.

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
« Vastaus #59 : Syyskuu 28, 2011, 16:59:31 »
Pöllö se taitaisi olla. Taikamaailman pöllöt ovat todella sympaattisia, varsin lojaaleja ja fiksuja.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
« Vastaus #60 : Syyskuu 28, 2011, 19:47:30 »
Kissaihmisenä ottaisin aika varmasti kissan :)

Mietin tässä Harryn saamaa tylypahkakirjettä, jossa sanottiin, että Tylypahkaan voi tuoda oman rupikonnan, pöllön tai kissan. Paino sanalla vain - ilmeisesti jotta kaikilla olisi korkeintaan yksi lemmikki eikä koulu täyttyisi eläimistä. Nuorempana otin itsestäänselvyytenä, että lemmikin oli oltava joku noista kolmesta, mutta itseasiassa Ronin lemmikki on rotta :D Yllätys, yllätys... Ja Ginnykin tahtoo itselleen kääpiöpalluran. Mietin vain, miksi kirjeessä ei lukenut eläinlistan jatkoksi "tai muun lemmikin", tai muuta vastaavaa?
Lavender ei kuitenkaan ottanut kaniaan Tylypahkaan. Miksiköhän?

// No enpä tiedä onko Ronin katurotta tai Lee Jordanin tarantella yhtään maagisempi kuin kani. :D Voi tietty olla et se kani oli Lavenderin perheen eikä hänen omansa...

Lainaus
Albus Severus Potterilla tais olla fretti DH:ssa. Se vois olla kyl kiva lemmikki. Kallishan sellainen oikeassa elämässä olisi, mutta kuitenkin. :D

Mitämitä missä niin lukee? :O Mä muistan vaan et Jamesilla ja Albuksella oli molemmilla pöllöt.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2012, 22:25:30 kirjoittanut nightingale »
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa Megia

• Human Error
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Syyskuu 28, 2011, 22:14:00 »
Lavender ei kuitenkaan ottanut kaniaan Tylypahkaan. Miksiköhän?

Kaikki Tylypahkan lemmikithän ovat enemmän tai vähemmän taikaeläimiä. En nyt juuri satu muistamaan onko kirjoissa mainittu mitään Lavenderin juurista, mutta voisin heittää arvauksen että kyseinen kani ei lukeutuisi näihin taikaeläimiin vaan se olisi hankittu jästien eläinkaupasta tmv. Tällöin lemmikin kotiin jättäminen olisi ihan ymmärrettävää, varsinkin kun on kyse häkkieläimestä (tai ainakin jästien tapauksessa, voihan olla että taikapuput ovat asia erikseen) joka tarvitsee säännöllistä hoitoa.
live hard live your dream.

Poissa sestiva

• Vuotislainen
« Vastaus #62 : Lokakuu 30, 2011, 01:07:41 »
Haluaisin ehdottomasti pöllön (kuten näköjään moni muukin). Tornipöllön tai tunturipöllön kuten Hedwig. Ne vain ovat niin kauniita ja olen itse asiassa aina pitänyt pöllöistä. Lisäksi siinä olisi tietenkin se käytännöllisyys, kun ne voivat viedä viestejä ja sellaista..
"Harry Potter will always be a part of me."

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #63 : Marraskuu 02, 2011, 07:49:57 »
Tietenkin pöllön koska sillä voisi lähettää muille kavereille(jästeille)ja muillekin myös.Ja se olisi aika mukava kaveri koska kyllähän jästi kaupoista saa kissoja rottia ja sammakoja
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Apinatar

• wannabe-velho
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Joulukuu 12, 2011, 19:25:20 »
Kissa olisi todella mukava, samoin sammakko. Molemmat ovat omalla tavallaan ihania eläimiä. Päätyisin kuitenkin loppujen lopuksi pöllöön, koska se on fiksun oloinen, omaan silmääni söpö eläin. Ja olisi siitä hyötyäkin, ainakin pöllöpostin lähettämisessä.

Poissa tassuttaja

• täydenkuun ulvoja
  • Vuotislainen
    • Sakemanni elämää!
  • Pottermore: KnightMarauder163
« Vastaus #65 : Joulukuu 12, 2011, 19:37:07 »
Koiran jos se olisi mahdollista.
Mutta jos ei niin varmaan oman kissani.
<3
~Cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä~

http://www.sakemannielamaa.blogspot.fi/

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #66 : Joulukuu 12, 2011, 21:22:35 »
Voisin ottaa ihan perus pöllön, koska tosiaan sitä kautta voi pitää kätevästi yhteyttä ja kuljettaa viestejä, lisäksi olen aina pitänyt linnuista. Haluaisin ehdottomasti huuhkajan, huuhkajat ovat niin viisaan ja lempeän näköisiä, jotenkin kauniita ja mystisiä mielestäni olleet aina.
Kissa voisi olla myös kiva, olen aina ollut kissaihminen (joka omistaa koiran). Itsenäinen kissa tulisi hyvin toimeen ilman kokoaikaista paapomista ja on kuitenkin mukava lötkö sohvakaveri halutessaan. Rottakin voisin olla yksi vaihtoehto, rakastan rottia aivan älyttömästi. Rotat ovat fiksuja ja oppivaisia.

Poissa Vana

• Eksynyt haaveilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Joulukuu 12, 2011, 22:14:36 »
Pöllö, kissa tai sammakko... Hmm, mua ei oikein innosta noista mikään. Pöllö olisi tietysti kätevä ja luultavasti siihen päätyisin, jos olisi pakko valita jokin noista. En kuitenkaan noin yleisesti ottaen pidä mistään linnuista, linnut on jotenkin arvaamattomia. Kissaihminenkään en ole, vaikka kissoista pidänkin ja periaatteessa voisin sellaisen ottaa. Sammokkoa tuskin ottaisin. Ehdottomasti mieluiten veisin Tylypahkaan koiran :).
"Well you built up a world of magic
Because your real life is tragic
Yeah you built up a world of magic"

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Helmikuu 17, 2012, 21:12:21 »
Pöllö taikka kissa olisi kiva. Rakastan kissoja ja muutenkin, mutta pöllöt olisivat hyviä viestejenlähettäjiä.
Karkotaseet!

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #69 : Helmikuu 21, 2012, 13:11:34 »
Pöllön mie haluaisin kyllä, koska se olisi hyödyllinen ja mukava lemmikki.
Pöllöni veisi postiani muille ja saisin nopeasti vastaukset heiltä.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #70 : Maaliskuu 06, 2012, 11:51:59 »
Ottaisin pöllön, tarkemmin ehkä tornipöllön. Ne on nii söpöjä ♥ !

Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #71 : Maaliskuu 18, 2012, 01:32:56 »
No, pöllö olisi tietysti se hyödyllisin mutta ottaisin varmaankin fretin. Ei mitenkään yleinen lemmikki mutta rotta tuntuisi jotenkin niin, hmm, pieneltä :D Fretti sen olla pitäisi, mieluiten valkoinen niin voisin nimetä sen Lohikäärmeeksi ;)
Ja joo, listassahan luki että pöllö, kissa tai sammakko mutta olihan ronillakin rotta..
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #72 : Huhtikuu 11, 2012, 15:06:25 »
Olen koko ikäni halunnut kissaa ja haluan yhä, mutta koska olen kyseiselle eläimelle allerginen, en voi sellaista itselleni hankkia. Jos kuitenkin oletetaan, että minulla ei olisi mitään allergioita, hankkisin kissan. En vain osaa sanoin kuvailla, kuinka suloinen on sellainen pieni kissanpentu karvapallo pyörimässä matolla ja kynsimässä lankakeraa söpösti töpsytellen. <3 Sitten kun kissa kasvaa isommaksi, siitä tulee  oman arvonsa tietävä itsenäinen eläin. Juuri sellaista ihailen, ainakin enemmän kuin koirien "olen aina ihmisen paras kaveri ja läähätän hänen edessään pyytäen ruokaa" -asennetta. :P

Pöllökin olisi kiva. Sellainen hienon näköinen, tumma tunturipöllö. Päädyn kuitenkin kissaan.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Desine

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Kesäkuu 04, 2012, 18:58:19 »
Mulla kävis varmaan tälleen: en ottais mitään lemmikkiä, koska heti kun pääsen Tylypahkaan menisin Hagridin puheille ja adoptoisin Pörrön (älkää naurako). Pitäähän mun saada sellane sulonen höpönassu. Pöllöä ei siks, et en tykkää oikein linnuista. Lepakot, rotat ja sammakot on pelottavia/iljettäviä ja kissa ei oikein sopis mulle... Ainiin juu, lohikäärme tai puhpallero ois kans mulle söpivä juttu.
Magic is everywhere, if you belive so.

Poissa Vista

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosWatch3801
« Vastaus #74 : Kesäkuu 12, 2012, 20:20:57 »
Tietysti kissa, näin kissaihmisenä ajatellen. :) Toisaalta myös pöllö olisi hyödyllinen, sillä voisi lähettää postia menemään perheen ja kavereiden pariin.