Kirjoittaja Aihe: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?  (Luettu 23003 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa streakflank

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?
« Vastaus #25 : Toukokuu 18, 2011, 14:13:19 »
Kissa olisi minun ehdottomasti. Se olisi rodultaan Maine Coon ja se aina loikoilisi pulpettini edessä jaellen omahyväisen laiskoja katseita, kuin tyypillinen kissa.

Streakflank left the paw post

Poissa Scork

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: KnightPumpkin206
« Vastaus #26 : Toukokuu 22, 2011, 19:29:19 »
Ompas täällä vahvasti lintujen kannalla olevaa porukkaa. Mutta itsekkin ottaisin linnun.
Ne ovat aina kiehtoneet minua, ihan vain lokki satamassa saa minut innostumaan. Mikä tahansa lintu kävisi, mutta en sentään mitään raadonsyöjää Tylypahkaan raahaisi...:D
Kummastuttaa että miten Ronilla oli rotta, ja otti sen jälkeen pöllön.
Mutta jos rotta olisi osa vaihtoehtoja ottaisin sen mieluiten! Itsellä on ollut rottia 5vuotta, ja ovat hyvin sympaattisia. Rotta mielummin kuin pöllö, vaikka käytäntö olisi heikompi.
each have piece of magic

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Toukokuu 22, 2011, 19:40:53 »
Mä oon aika vahvasti kissojen puolella. Haluisin oman kissani sinne. mun kissan nimi on lumipallo ja se on pitkäkarvainen. kuvioltaan musta-valkonen.
Se näyttää ihan seveltäXD

Hevoskotka

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Toukokuu 22, 2011, 20:29:43 »
No pöllö tietysti, ne on vaan niin ihania<3 ja mun lempieläimiä. Mieluiten tornipöllö, ne on kaikista söpöimpiä, mutta kyllä muutkin kävis...
Myös kissa olis varteenotettava vaihtoehto.

Lucresia

• Ankeuttaja
Minkä taikaolennon ottaisit lemmikiksi?
« Vastaus #29 : Toukokuu 28, 2011, 20:31:28 »
Olisiko mahtavaa omistaa hevoskotka? Tai lohikäärme? Vai ottaisitko sittenkin puhpalluran? Jos ottaisit niin minkä värisen? Tai haluaisitko vaikkapa kolmipäisen koiran? Vai thestraalin?

Kerro minkä taikaolennon lemmikiksi haluaisit? Minkä rotuisen lohikäärmeen? walesin vihreän vai Antipodien opaalisilmän? Olisiko vihreä puhpallura oikea vaihtoehto vai valkoinen? Vai kiinnostaako kaksisarvinen? Tai mahtaako albiino hevoskotka olla sittenkin oikea ja paras valinta?

Kerro unelma taikalemmikistäsi kaikki mahdollinen. mikä suloinen nimi sillä on? :) Pitääkö puhpallurasi lankakeristä? Laulaako se tapaninpäivänä? jos laulaa niin mitä?

Käytä luovuutta ja tarjoa minulle ja muille velhoille ja noidille (jästeille myös:)) lukuelämys söpöstä lemmikistäsi^^

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2011, 20:01:33 kirjoittanut Surumielinen »

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
Vs: Puhpalluroista hevoskotkiin
« Vastaus #30 : Toukokuu 28, 2011, 20:39:46 »
LOHIKÄÄRMEEE~~~~~~
En rotua ole ajatellut, mutta joku sinisen värinen hirvittävä peto olisi kiva ;). Pääsisin (ehkä) lentelemään, murtamaan jalkani tippuessa ja saisin luultavasti kivat palohaavat. Olen monesti ajatellut mistä tämmöisen saisin. Olisi kivaa. Tosin naapurit eivät varmain olesamaa mieltä lohikäärmeeni poltettua heidän talonsa..
Siltä kannalta joku helpompi olisi kiva. Kuten vaikka... thersali tai hevoskotka. Mielummin hevoskotka. Silläkin pääsisi lentämään ja voisi muutenkin pelotella aikuiset pois tieltä :) (tämähän on hyvä idea!) Veli voisi jäädä siivoskelemaan hevoskotkan jätöksiä, kun lähtisin lentelemään *pää ihan pilvissä*
Jompikumpi siis. :))))))))))))))))))
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #31 : Toukokuu 28, 2011, 20:46:01 »
Omistaisin laillisesti lohikäärmeen (Taikaministeriön erikoisluvalla, nääs). Lohikäärmeeni on antipodien opaalisilmä, joka on kiltti, ja aika pieni ollakseen lohikäärme. Lohikäärmeeni nimi olisi Indah, joka tarkoittaa kaunista. Indahin suomut, vaikka väriä vaihtavatkin, ovat useimmiten turkoosiin vivahtavat. Indah on hyvin viisas, ja pitää kalasta. Hän on varsin lauhkea, mutta jos häntä ärsyttää hän ärähtää. Ihmisiä, joista hän ei pidä, hän puree tilaisuuden tullen. Asumme syvässä laaksossa, jonka lammessa on paljon kaloja Indahin tarpeisiin. Se on suojattu taioin niin, että jästit eivät sitä huomaa, vaan näkevät vain syvän lammen, johon he eivät tahdo sukeltaa. Me lennämme aina välillä yhdessä, ja rakastamme toisiamme, varsinkin lentämisestä nautimme molemmat. Vaikka käsivarteni ovat täynnä arpia ja palohaavoja, se ei haittaa, sillä osaan hyviä parannustaikoja. Indah ei kovin usein puhalla tulta, enää, mutta aikaisemmin laakso paloi vähän väliä...
Sezzie ei uskalla tulla kovin usein kylään, vaikka Indah hänestä pitääkin...
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Toukokuu 28, 2011, 21:28:38 »
Kiitos kirjoituksistasi Takkuturkki:) Mielekästä lukemista^^

Lohikäärmeesi väri kuulosti todella kauniilta ja kiehtovalta^^ Sininen lohikäärme olisi hurmaava näky, ja vielä peto^^ (*nostaa hattua)
Ikävän naapurin suhteen voisi käydä niin että muuttaisivat poisXD (paitsi jos olisivat jästejä, luulisivat tulleensa hulluiksi)
Olenkin aina miettinyt että miten pääsisin ainoista naapureistani eroon:DD

Sitten hevoskotkiin, Veljen työllistys on mukavaa ajanvietettä:D
Lentäminen olisi todella mahtavaa kun veli paiskii töitäXD Ja tuijottelevista aikuisista pääsisi kätevästi eroon. Ja miksei lapsistakin:D Sellaisista uhmaikäisistä lapsista varsinkin.

Kiitoksia paljon Takkuturkki:) (*kumartaa)

//Kiitos Loure :) Lohikäärmeesi kuulostaa jokaisen unelmalemmikiltä^^

Voi miten kaunis nimi tuo Indah:) Sopii hyvin pienikokoiselle turkoosille lohikäärmeelle^^
Pidin erityisesti siitä mitä Indah tarkoittaa:DD kaunista. (*nostaa hattua)

Kalan ystävä niin kuin minäkin^^ Laakso kuulostaa ihanteelliselta asuinpaikalta kalaa rakastavalle lohikäärmeelleX3
Indah on varmasti onnellinen kun saa elää rauhassa jästeiltä omassa laaksossaan rakastavan omistajan kanssa. Pidin Indahin luonteesta, lauhkea kuin lammas:D Mutta osaa olla äreä epämiellyttäviä ihmisiä kohtaan. Pieni mutta pippurinen^^  Kaunista Loure! Kiitos kun otit osaa aiheeseen:) (*kumartaa)

//Noh ajattelin itsekkin kertoa lemmikistäniXD

No minulla on hevoskotka. Väriltään oranssin keltainen. Kaksi-vuotias uros on nimeltään Arthur.
Arthurin silmät ovat keltaiset, kauniit mollukkasilmät:DD
Arthur Pitää kissanruoasta, mikä on vähän outoa. Mutta syö mitä tahansa lihaa ja joskus hyvinä päivinä kasviksia. Arthur on leikkimielinen poika:D Joka rakastaa ledivaloa koska ei saa ikinä sitä punaista pistettä kiinniXD Yritys on ollut joka kerta kunniaskas.
Arthur on kova lentämään. Ja sen kyydissä oleminen on vauhdin hurmaa ja ihanaa^^
Arthur ei saa unta yksinXD Joten nukun sen kanssa takan edessä pörröisellä matolla:) Kyllä, pidän hevoskotkaa olohuoneessaniXD Asun keskellä metsää suurehkossa talossa joten tilan puute ei ainakaan uhkaa. Arthur on onneksi sisäsiisti. Ja osaa avata oven joka on kätevää.
Arthurilla on kaulakoru, sellainen "Best friends" korun toinen puoli. Ja minulla toinen^^
Arthur eiole agressiivinen mutta jos jokin vaara uhkaa minua, niin Arthur kyllä suojelee henkensä kaupalla. Tämä todettiin kun ihmissusi hyökkäsi kimppuuni. Arthur on ihana lemmikki ja todella kultainen ystävä^^
Mutta Arthur on kovin mustasukkainen. Josta päästään toiseen asiaan. Sain hiljattain Ihmissuden pennun. Löysin raukan metsästä yksin. Se on luultavemmin Walesilainen ihmissusi, (joka ei muutu ihmiseksi enää) sen nimi on Jake. Poika on aikas rauhallinen ja itki kun imuroin villakoiria. :DD En ole vielä saanut enempää Jakesta selville. Mutta luultavemmin saan kun hän kasvaa. Yksi asia on tullut kyllä huomattua, jake raatelee kaikki ikkunaverhoni>< Jakella on muutama köysilelu mutta ne ovat jo atomeina, joten verhot ovat tulilinjalla..

//Peräkkäiset viestit yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2011, 13:19:13 kirjoittanut gamma »

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #33 : Toukokuu 31, 2011, 15:41:30 »
Jos joku eläin pitäisi valita niin sitten ottaisin hevoskotkan, joka voisi asustella läheisessä metsässä. Sen nimestä tulisi jokin erikoinen, kota ei paljon käytetä, niin ei tulisi sekaannuksia kenestä puhutaan (luokallani oli alkoinaan Roosa Siuko ja Roosa Siuro ja molemmat halusivat että heitä kutsutaan Roosaksi eivätkä lempinimet käyneet).

Toinen kiva lemmikki olisi pöllö. Jos laji pitäisi valita niin vähän tuntemattomampi pöllölaji, sarvipöllö tai tunturipöllö niin kuin Harrylla. Hedwigin tapainen arvokas pöllö joka jaksaa kuljettaa pitkiäkin kirjeitä olisi hyödyksi. Ei tarvitsisi aina lähettää tekstiviestiä, vaan voisi laittaa kirjeen pöllön jalkaan ja pyytää sitä viemään se perille.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #34 : Toukokuu 31, 2011, 15:48:56 »
Ottaisin Tylypahkaan pöllön. Se olisi kätevä viestin viejä, jonka ei taevitse odottaa postilaatikon tyhjentämistä, vaan voi lähteä heti matkaan kun kirje on valmis.
Sarvipöllö olisi ihana pöllölaji, joten vastaus olisi Sarvipöllö

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 02, 2011, 22:52:47 »
Haluaisin ehdottomasti tornipöllön. Ne ovat jotenkin niin kiehtovia pöllöjä. Kauniitakin vielä.
tai sitten huuhkajan. Rakastan huuhkajien huhuilua yöllä. Se on niin lumoavaa.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #36 : Kesäkuu 03, 2011, 18:52:13 »
Ottaisin pöllön. Pöllöt ovat kauniita siivekkäitä ja jos ajatellaan Rowlingin luomaa maailmaa, ne ovat käteviä kirjeenkantajia. Sekä älykkäitä otuksia. Haluaisin luultavasti helmipöllön tai tunturipöllön mutta loppujen lopuksi mikä vain kävisi. Ei lemmikin ulkonäköä niin tarkkaan saa miettiä, ihana otus se voi kaikesta huolimatta olla. Jotenka pöllön valitsisin.

Kissakin olisi toisaalta ihan söpö, mutta koska tässä talossa ei koskaan ole kissaa ollut, en ole tottunut niihin kovin hyvin. Meidän perheessä on aina ollut koiria, ja jos olisi mahdollista ottaa mukaan vaikkapa pieni perhoskoira, ottaisin sellaisen mielelläni. Ja miksikäs ei rottakin, ovat nekin suloisia. Mutta sanotaan nyt silti että pöllö.
Cadillac.

Poissa lilja

• Vuotislainen
« Vastaus #37 : Kesäkuu 10, 2011, 19:28:46 »
Omistaisin ehdottomasti hevoskotkan <3! sillä voisi lennellä taivaalla,ja se olisi muutenkin todella upea lemmikki.

Poissa Näkymättömyysviitan pala

• Knight of Cydonia
  • Vuotislainen
  • Dreams in dreams
  • Pottermore: WingStar7866
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #38 : Kesäkuu 11, 2011, 19:09:23 »
Ottaisin varmaan pöllön tai kissan. Pöllö toisi viestejä ja paketteja, mutta olen kuullut että ne oksentavat kerran päivässä... Kissan taas siksi, että ne ovat suloisia, ihania ja kauniita.
Unwritten words, those words I wrote

But no one never read them

Tom Valedro

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Kesäkuu 23, 2011, 19:52:00 »
Se olisi kissa, koska minulla itse on kissa.

Hätisarama

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Kesäkuu 25, 2011, 22:44:34 »
Ottaisin perheemme kissan oikein mielelläni. Se voisi tulla seurakseni, sillä se on ollut minulla koko ikäni.

Useat täällä väittävät, että pöllö olisi kätevin viestinviejä. Miksei voisi käyttää koulun pöllöjä, joita luultavasti on aivan riittämiin? Niin minä ainakin tekisin.

Poissa Drew

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #41 : Kesäkuu 26, 2011, 03:30:40 »
Ottaisin mielelläni mukaan lehtopöllöni Treyn ja kissani Rukan.
Valitsisin kissan lemmikiksi, koska rakastan kissoja. Ne ovat itsenäisiä ja mukavan rauhallisia ja hiljaisia. Täydellisiä minunlaiselleni ihmiselle.

Poissa Kirsikankukka

• Noita
  • Vuotislainen
« Vastaus #42 : Kesäkuu 27, 2011, 13:40:26 »
Pöllö,kissa tai puhpallura.Kosak ne kaikki on niin ihania. pöllöt on niin viisaita.ja kissat ja puhpallurat niin söpöjä.
Elisabeth -> Kirsikankukka

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Kesäkuu 28, 2011, 21:22:55 »
Hm.. Ottaisin ehkä kissan. Pidän kissoista paljon:) Kissaa voisi silitellä ja paijata kun on kamala päivä takana ja ärsyttää. Kissat ovat muutenkin mukavia kun ne tulevat kiehnäämään jalkoihin ja niiden kanssa on hauska leikkiä. (varsinkin sellaisen ledivalon kanssa)
Ainakin oma kissani tulee viereeni nukkumaan:D Sillä on tapana laittaa ruhonsa naamani päälle:D
Jolloin en saa happea ja joudun siirtämään sen muualle. Sitten se tulee takaisin ja puree korvastaX)
Olen muutenkin kiintynyt kissoihin:) Niiden touhuja on kiva seurata. Varsinkin kun ne makaavat keskellä kulkuväylää selällään tassut kohti taivasta:D

Pöllö olisi myös todella kiva lemmikki. Siitä olisi hyötyäkin. Mutta pöllöjä ei voi paijata samoin kuin kissoja. Eikä niiden kanssa voi leikkiä niinkuin kissojen. Joten pöllö kävisi itselleni tylsäksi lemmikiksi.
Kissa on paras vaihtoehto minulla:) Ottaisin pitkäkarvaisen kissan, koska niiden turkkia on kiva harjata:)

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #44 : Kesäkuu 28, 2011, 23:29:44 »
Olen aina pitänyt feeniks-linnuista, mutta niitä tuskin saa ihan noin vain lemmiksiksi Tylypahkaan.
Valitsisin kuitenkin kissan. Kissa olisi valkoinen muutamalla mustalla läiskällä vartalossa, toisen silmän ympärillä ja vastakkaisessa korvassa. Nimi olisi Vici. Miksi päädyin näinkin tarkkaan valintaan? En ole koskaan pitänyt pöllöistä, rotista tai sammakoista, ne vain ovat sellaisia joita en osaa muutenkaan kuvitella kenellekään lemmikiksi. Kissa taas on paljon normaalimpi, vaikka toisaalta Tylypahkassa nämä kaikki ovat normaaleja. Kissa olisi mahdollisuus saada makuusaleihin ja oleskeluhuoneisiin, kun taas pöllö olisi kokoajan pöllölässä. Kissa on veikeä eläin ja rauhoittava ystävä, se saisi ajatukset pois esimerkiksi Kalkaroksen esseen kirjoittamisesta. Tämän oman kissa-hahmon olen luonut erää ficin yhteydessä jota olen joskus kirjouttanut, mutta todellisuudessa olen tämän näköisen kissan tavannut ja olisin voinut saada sen omaksi, mutta näin ei koskaan käynyt. Sama kissa siis siirtyi ficceihini ja olisi myös Tylypahkassa lemmikkini.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Sege

• Vuotislainen
  • Fred in memorian
« Vastaus #45 : Kesäkuu 29, 2011, 18:39:26 »
Minä ottaisin kilpikonnan.Ne ovat mukavia lemmikkejä, ja ajatelkaa kuinka ihanaa olisi mennä sen kanssa sinne Tylypahkan järveen uimaan.

Jos kilpparia en saisi, haluaisin varmaan mukaan papukaijani Toton.Sen ainakin erottaisi postipöllöjen joukosta jos sitä käyttäisi kirjeiden viemiseen.
Ginny Weasley est le meilleur!!!!

Poissa Red Fox

• salakäytävien vartija
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 03, 2011, 00:27:43 »
Oma lemmikkini Tylypahkassa olisi musta, harmaajuovikas kissa, jolla olisi jäänsiniset silmät. Sillä olisi tietysti joku outo nimi, ettei kenenkään tarvitse kysyä, mikä sen nimi on :Dd 

Jos ei kissa niin puhtaanvalkoinen tunturipöllö. Ne ovat hyvin kauniita ja  ihania <3
Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton.

Poissa Lakkamarja

• Vuotislainen
  • Pottermore: EchoMidnight28948
« Vastaus #47 : Heinäkuu 03, 2011, 13:29:25 »
Minä ottaisin kissan. Pöllökin olisi ihan kiva, mutta niitä saa koululta lainaan. Kissani olisi harmaa siperian metsäkissa. Ne on aika ihmisrakkaita ja tykkää rapsuttelusta. Toisaalta joku vähän villi maatiaiskissa olisi kiva. Kaverillani on kolme kissaa(kaksi siperian metsäkissaa ja yksi pentuna löydetty maatiaiskissa) ja olen aina tykännyt niistä. En voi kuitenkaan saada kissaa kotiin, kun porukat on allergisia. Siksi olisi kivaa pitää kissaa Tylypahkassa.

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
« Vastaus #48 : Heinäkuu 04, 2011, 17:03:49 »
Kaikkista mieluiten ottaisin pienen lohikäärmeen,mutta kun ne ovat kiellettyja sekä tylypahkassa että muualla maailmaassa...joten ottaisin varmaan mustavalkosen kisssan.jos tarvitsisin postipöllöä lainaisin varmaan koululta.
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #49 : Elokuu 03, 2011, 22:25:49 »
Minulla olisi tietysti pöllö :)
Sellainen pienikokoisempi pikimusta pöllö, jonka silmät olisivat kirkkaan vihreät. Niin kirkkaanvihreät, että ne kiinnittäisivät aika paljon huomiota. Pöllöni nimi olisi ilman muuta Mince Espoir, joka on ranskaa, ja tarkoittaa "Turhaa toivoa", sinänsä kivan ironinen nimi, vaikka tietenkin rakastaisin pöllöäni. Lyhentää nimen voisi Jasperiksi. Pöllöstä olisi kuitenkin kivasti hyötyäkin, vaikka voihan kirjeitä Tylypahkankin pöllöillä lähetellä...

Jos vain saisi, ottaisin ehkä kuitenkin pöllöä mieluummin fretin. Ne kun ovat niin kivan pienikokoisia ja ihania <3 Mutta pysyttelen pöllössä, sillä frettejä ei kirjoissa mainita :)
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi