Kirjoittaja Aihe: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?  (Luettu 18740 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Taikalemmikkisi Tylypahkassa?
« Vastaus #75 : Kesäkuu 13, 2012, 17:38:01 »
Jos ottaisin pöllön, se olisi joko helmi- tai varpuspöllö. Helmipöllöt ovat todella kauniita ja erottuvat luultavasti joukosta, mutteivät kuitenkaan hohda tunturipöllöjen tapaan. Varpuspöllöthän ovat pikkuisia, joten sellainen sopisi minulle loistavasti, vaikken ihan hirveän lyhyt olekaan. Anyways, kaikki pieni ja pörröinen on usein suloista. Tosin varpuspöllö taitaisi olla vähän pieni velhomaailman postinkantotehtäviin, raukka joutuisi joko tuulenviemäksi tai ei jaksaisi kantaa pakettejaan ;(

Todennäköisesti päätyisin kissaan - kissaihminen kun olen. Mieluiten ottaisin oranssivalkoisen ja pitkäkarvaisen kissan, jonkun norjalaisen metsäkissannäköisen. Mitään siamilaista en ottaisi mistään hinnasta. Eli, joko norskityyppinen tai tavismaatianen. Maatianen olisi ihanan tavallinen, niitä ei välttämättä ihan hirveästi olisi.

Noh, jos puhutaan taikalemmikeistä, ja saisin minkä tahansa, ottaisin lohikäärmeen.. Sellaisen, mikä olisi täysikasvuisena about kyynervarren pituinen, yönsininen eikä söisi kaikkia huonekaluja. Lohikäärme on minulle jotenkin luonteenomaisin, omapäinen ja joskus vaarallinen, sääli vain, ettei niitä taitaisi saada ottaa mukaan :(
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #76 : Kesäkuu 15, 2012, 22:54:50 »
Noista kolmesta vaihtoehdosta kaikkein mieluisin/ihanin olisi pöllö. Kissoista minulla on traumoja. Kyllä ne ovat ihan mukavia ja silleen, mutta ei. Sammakko taas.. Ei, ei, ei. Ei missään tapauksessa. Minua ällöttää jo pelkkä ajatuskin. Ja jos minulla se olisi mukana, kaikkihan nauraisivat päin naamaa.. Joten ei. Voisin tietysti harkita asiaa, jos sammakko olisi nimeltään vaikka lisko tai jotn. Minulla, kun ei tule tuosta sammakko -nimestä mikään eläinlaji mieleen, vaan aivan jotain muuta.. Mutta siis..
Pöllön ottaisin. Ja rotu/laji mikälie olisi varmasti tunturipöllö, mutta kun niitä ei ole Suomessa ja jos se pitäisi olla Suomesta niin sitten helmipöllö. Helmipöllöstäkin kyllä tulee kaikki muut mieleen paitsi itse pöllöXD
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2012, 17:24:58 kirjoittanut Rupertismyking »
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #77 : Heinäkuu 03, 2012, 14:56:03 »
Minulla olisi todennäköisesti kissa. Koska rakastan kissoja ja minulla on niitä nytkin. Kuulostaapas tylsältä :D
Mutta haluaisin myös pöllön. Koska ne ovat suloisia ja todella hyödyllisiä tylypahkassa. Haluaisin kauniin hiiripöllön tai lehtopöllön. Tunturipöllökin on kaunis.

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #78 : Heinäkuu 04, 2012, 15:44:32 »
Musta tuntuu että mulla olis Tylypahkassa mustavalkoinen norjalainen metsäkissa, koska oon aina tykännyt hirveesti kissoista. Toisaalta voisin harkita ottavani pikkusen lehtopöllön, koska pöllöt taitaa olla hyödyllisempiä pöllöpostin takia (:
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #79 : Elokuu 20, 2012, 11:06:04 »
Pöllö. Haluasin pöllön, koska ne on söpöjä, ne vie kirjeitä ja niillä on ´tunteet´. Haluaisin tunturipöllön, niin kuin Hedwig
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #80 : Elokuu 25, 2012, 13:53:11 »
Minulla olisi kaksi vaihtoehtoa. Noin kissaihmisenä voisin ottaa mukaani kissan, ne kun eivät hirveästi hoitoa vaadi, vaan tulevat toimeen itsenäisestikin. Kissat kuitenkin kiintyvät omistajaansa, ja ovat ihan yhtä paljon "Ihmisen parhaita ystäviä" kuin koiratkin. Toisaalta pöllö olisi hirveän hyödyllinen, suurin osa Tylypahkalaisistahan haluaa pöllön mukaansa, ja ihan syystä. Lehtopöllö, helmipöllö tai tunturipöllö olisi kyllä aika ihana. :)
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #81 : Marraskuu 04, 2012, 23:15:31 »
Jos Tylypahkan säännöissä sallittaisiin, ottaisin tietysti ihanan käärmeen.
Kuristajakäärmeen, ei myrkkykäärmettä... Luultavimmin kuningasboan tai jonkun muun boan, sillä ne ovat oikein koulutettuina säyseitä ja tyylikkäitä otuksia, jotka luonteesta riippuen tykkäävät olla kädessä tai sylissä :). Nimeäisin rakkauspakkaukseni liemien opettajan mukaan "Snapeksi" .
Ja p.s. Eivät ne luikerot kurista, jos ovat eläneet lemmikkinä koko elämänsä. Ne oppivat siihen, että saavat ruokaa, eivätkä ymmärrä, miksi heidän pitäisi kuristaa ruokkivaa kättä. Luonnossa he hankkivat ruokaa rutistamalla, mutta eivät terraariossa :)

//Ja oih! Lisää kauniita käärmelajeja löytyi netin sopukoista<3
Haluaisin Siis kuningasboan, sateenkaariboan, Meksikon mustankuningaskäärmeen tai viljiksen. Jos rehtori vain suostuisi tekemään ikkupikkuisen luikertelevan poikkeuksen...
Oma matonen olisi ihana<3
Myös pöllö olisi kiva ^^
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2012, 17:49:05 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #82 : Joulukuu 15, 2012, 15:34:35 »
Ehdottomasti pöllö. Rakastan pöllöjä sydämeni salaperäisissä sopukoissa ja nurkissakin. Haluaisin joko SUUUUUREN sysimustan huuhkajan tai pikkuruisen helmipöllön. Aah. Pöllöjä. Niin suloisia. Ja salaperäisiä samalla. Rakastanrakastanrakastan.
Kaikki on mahdollista.

Poissa Hupi

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #83 : Joulukuu 21, 2012, 10:40:54 »
Minä ottaisin jonkunlaisen pöllön. En ehkä mitään jätti isoa, mutta semmoinen mikä ei ihan kovasti lentele tuulen  mukana :D.
Ja pöllö siksi, että se kuskaisi kätevästi postit ja aika kesyiltä nuo kirjojen pöllöt vaikuttaa, niin kaipa siitä olisi ainakin jonkunlaista seuraakin.

Kissaa en ottaisi mistään hinnasta. Yksi kissa on jo kerran ollut ja se riittää :D.

Joku pieni taskuun mahtuva sammakko voisi olla jännä, mutta mitähän sen kanssa oikein voisi tehdä?

Mieluiten ottaisin tietysti oman koiran, mutta niitähän ei varmaan saa Tylypahkaan viedä.

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #84 : Tammikuu 15, 2013, 21:40:41 »
Ottaisin ehdottomasti kissan. Kissoja minulla on nytkin lemmikkinä ja olisi elämä kyllä tylsempää ilman kissoja. Tylypahkaankin pitäisi saada edes yksi mukaan. Minulle kelpaisi ihan maatiaiskissa, mutta jokin übersosiaalinen itämainen rotu esim. siiamilainen, itämainen lyhytkarva olisi myös kiva. Tai venäjän sininen, ne ovat jotain niiin suloista ja kiintyvät voimakkaasti yhteen omistajaan.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Taco

• Hevoskotka
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Maaliskuu 28, 2013, 12:30:25 »
Saattaisin ehkä ottaa pörröisen kissan, mieluiten Ragdollin. Tai sitten Kirjekyyhky-henkinen Pulu olisi kiva, ainakin erottuisin joukosta :D. Tai sitten sellainen oikein pieni, lutuinen sammakko :3

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #86 : Maaliskuu 28, 2013, 17:16:52 »
Haluaisin ehdottomasti pöllön, koska kissoista en oikein pidä ja rupikonna olisi taas aivan liian tylsä lemmikki, josta en todennäköisesi muistaisi edes huolehtia. Pöllö olisi myös todella hyödyllinen lemmikki, koska sen avulla saisi kirjoiteltua ystäville & perheelle, olipa missä hyvänsä. Pöllön lajilla ei olisi oikeastaan väliä, koska en ole erityisemmin tutustunut niihin. Joku joka jaksaisi kantaa isompiakin paketteja olisi tietysti hyvä vaikka ei Posityyhtysen kaltaisissa pikkupöllöissäkään mitää vikaa ole.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #87 : Huhtikuu 01, 2013, 13:47:06 »
Taikalemmikikseni ottaisin ehdottomasti pöllön. Ne ovat niin hienoja lintuja, ja sellainen olisi mukavaa seuraa. Pöllö olisi myös tietenkin hyödyllinen kirjeenkantamisen vuoksi, mutta ilman sitäkin ottaisin kyllä pöllön. Pöllölajeihin en ole sen kummemmin perehtynyt, mutta tuollainen pöllö, kuin avtarissani on, olisi suloinen. Tai sitten vaikka huuhkaja, ei ainakaan kukaan uskaltaisi varastaa kirjeitäni!:)
Toinen vaihtoehto olisi sitten kissa. Se voisi olla vaikkapa norjalainen metsäkissa, mutta luultavasti päätyisin pöllöön.
Rupikonnaa en tahtoisi, en nimittäin ole matelijoiden ystävä..:)

//muoks: vaihdoin avani, mutta siis suurisilmäinen, keltanokkainen, ruskea-valkoinen pöllö.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2013, 16:05:07 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #88 : Toukokuu 02, 2013, 19:44:12 »
Ottaisin lemmikikseni joko kissan tai pöllön. Kissan ihan vain siksi, koska pidän kissoista ja siitä voisi olla seuraa minulle. Pöllö taas olisi hyödyllinen, koska se voisi kuljettaa postia. Ja olisihan sellainen varmaan mukavan tuntuinen istumassa olkapäällä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2014, 19:53:08 kirjoittanut Soul Spirit »
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #89 : Toukokuu 09, 2013, 13:05:59 »
Tunturipöllö tai varpuspöllö tietysti. Nämä ihanat uljaat linnut ja kumpikin söpöjä. :)
Mut ne kääpiöpallurat kuulosti tosi söpöiltä aluksi. Semmosen haluisin jos niitä sais sinisinä.
Ja tietysti koira jos sen voi tuoda tylypahkaan. Tietysti sen pitää olla mun oma koira "valkoinen kääpiösnautseri". :)

Poissa Noppa

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Toukokuu 09, 2013, 17:54:53 »
Minulla olisi pollo. Se olisi hyodyllinen ja muutenkin tahtoisin eniten Tylypahkan lemmikeista pollon. Tietysti jos saisi tuoda koiran toisin meidan mustan kaapiosnautserin. (;

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
« Vastaus #91 : Toukokuu 12, 2013, 09:13:38 »
Ottaisin Tylypahkaan ehkä pöllön. Lajista en tiedä ehkä lehtopöllö. Pöllöt on hienoja lintuja ja lisäksi niistä olisi hyötyä postien lähetyksessä. Toisaalta taas kissat on ihania.

Poissa Cutiemimi

• Vuotislainen
« Vastaus #92 : Toukokuu 16, 2013, 18:14:20 »
Mää ottaisin pöllön samanlaisen ku harryllä sen nimi olis....Gizmo! juuh!
♥:llä CutieMimi

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
« Vastaus #93 : Kesäkuu 03, 2013, 10:26:55 »
Minä haluaisin ehdottomasti pöllön, se olisi mahtavaa! Jos kaljuunani riittäisivät ja vanhempani antaisivat ostaisin pöllön pikinmiten!
Pöllöni olisi luultavasti pieni ja suloinen varpus-, taikka sitten helmipöllö. Kuten aiemminkin sanottu, pöllö olisi kaikin puolin kätevä kantamaan kirjeitä ja muuta postia, joten pelkän söpöyden ja eläinrakkauden lisäksi löytyisi siis jokin hyötypuolikin :)
Nyt olen kuitenkin alkanut heltyä myös konnille ja sammakoille. Kirkkaan vihreä kurnuttaja kämmenellä olisi kiva, mutta kun Nevillen konnanhoitoa on seurannut niin alkaa huomata, että aikamoisia karkulaisia ne näyttävät olevan. Kyllä minä ja varmasti itsekukin alkaisi ajanmyötä säälimään sitä pientä pomppijaa, joka joutuu kitumaan linnan kiviseinien sisällä päivästä toiseen. Heltyisin varmasti alle viikossa, ja päästäisin sen menemään järven rantaan kaveriensa tykö.
Siispä päätyisin pöllöön :)

Poissa normiverkko

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #94 : Kesäkuu 17, 2013, 10:59:06 »
Itse ottaisin myöskin pöllön, koska pöllöt on muutenkin yksiä suosikkieläimistäni ja olisihan se nyt mahtavaa, jos olisi pöllö lemmikkiniä, ja, sitten on lisäksi tietenkin se kätevyys viestien lähettelyssä. Ja kissoille olen allerginen, eivätkä rotat ja rupikonnat kauheasti kiehdo. :D

Pöllöni laji olisi varmaan juurikin jokin pieni ja suloinen, vaikkapa varpuspöllö ja sen nimi voisi olla vaikka Zeus, koska omasta mielestäni olisi hauskaa, kuinka pienellä linnulla olisi niin mahtipontinen nimi. c:

Poissa The Ziizi

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornBronze22662
« Vastaus #95 : Kesäkuu 26, 2013, 14:17:30 »
Itse ottaisin Tylypahkaan mieluiten pöllön. Helmipöllön. Pöllöt ois käteviä postijutuissa. Tylypahkassa tietenkin on koulun pöllöjä, mutta oma pöllö on aina oma pöllö. :3
Jos ei pöllö kävisi(/se olisi liian kallis) haluaisin luultavimmin kissan. :)
"Olen vähän riehunut pianolla ja hengästyneenä kirjoitan tämän."

Poissa whean

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Kesäkuu 28, 2013, 10:10:27 »
Pöllö olisi ehdottomasti minun valinta. Joku sellainen söpö pieni Posityyhtynen :D

Kissat on ihan okei, mutta en nyt erityisemmin kissaihminen ole. Rotista ja sammakoista en tykkää yhtään.

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #97 : Heinäkuu 20, 2013, 16:31:20 »
Pöllön.
Sellasen sulosen ja mukavan pöllön, josta ois jotain hyötyäkin.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #98 : Elokuu 05, 2014, 13:24:55 »
Mulla olis ehdottomasti pikkuinen hiiripöllö, söpö ja mukava kaveri, ja posti kulkisi näppärästi paikasta toiseen. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #99 : Lokakuu 28, 2014, 17:24:51 »
Kuten monet muutkin, ottaisin ehdottomasti pöllön. Juuri postin ja muiden kuljetusten takia. Lisäksi pöllö olisi lemmikkinä siitä kätevä, ettei tarvitse olla koko ajan hyysäämässä.
Jos ei pöllöä voisi ottaa, niin kakkosvaihtoehto olisi kissa.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.