Kirjoittaja Aihe: HP-aiheinen tatuointi  (Luettu 36411 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
Vs: HP-aiheinen tatuointi
« Vastaus #75 : Elokuu 31, 2012, 22:24:03 »
Nyt vasemmassa olkavarressani komeilee lentävä hevoskotka selässään Sirius Musta. Jatkoa on luvassa reilun kolmen viikon päästä, jolloin tatuointi tehdään valmiiksi. Taustalle on tulossa Tylypahkan linnaa sen verran kuin käteeni vielä mahtuu. Half-sleeve tosta siis tulee. En halua laittaa vielä kuvia, kun tatska on kesken, mutta sitten kun se on valmis ja suunnilleen parantunut, voisin ehkä laittaa tänne jonkunlaisen kuvan. Toisaalta kyllä mietin sitä, etten halua, että kukaan hankkii samanlaista.

Ymmärrän hyvin, mikäli pelkäät niin sanottua toteutusryöstöä, kuulostaahan tuo kerrassaan mainiolta. Jos kuitenkin rohkaistut, niin ainakin täällä on eräs, joka näkisi koko komeuden erittäin mielellään!

Aloitusviestiin voisi muutenkin ehkä kerätä täällä vuosien varrella olleita vuotislaisten tatskoja, jos linkit ovat vielä toiminnassa ja sitten jos ja kun uusia tulee. Toivottavasti tulee. :)
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: FlameFeather59
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #76 : Elokuu 31, 2012, 23:36:31 »
Minä en ole ikinä oikein tykännyt suurista tai värillisistä tatuoinneista, joten jos joskus tatuointia harkitsisin, sen pitäis olla musta ja aika pieni ja simppeli.
Potter-aiheinen tatuointi voisi olla aika kiva, kunhan se ei nyt pelkästään liity Pottereihin. Joku, jolla olisi tunnearvoa ja se voisi kuitenkin muistuttaa Pottereista.

Itse olen miettinyt, että jos sitä joskus tatuoinnin ottaisi ja se olisi Pottereihin liittyvä, niin varmaan se olisi salama korvan takana/niskassa tai pieni DH-symboli jossain. Myös joku pieni lausahdus Pottereista olisi ihan kiva.

En kyllä ihan vielä ole mitään tatuointia edes haluamassa, jos sitten koskaan :D Katotaan nyt.

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Syyskuu 01, 2012, 12:24:06 »
Kirjoitellaanpas tänne uudelleen, kun edellisestä kerrasta on yli vuosi ja ajatukset ovat kuitenkin vähän muokkautuneet. En enää suhtaudu Potter-tatuointeihin niin myötähäveten kuin ennen. Vaikka aiemminkin KV-merkit ja muut olivat minusta hienoja (yleistän, tiedän), niin ajattelin aina, että fanitus menee ohi ja sitten ottaa pahasti hermoon. Nyt pikemminkin ajattelen niitä merkkeinä aikakaudesta, joka on ollut elämässä ja tavallaan muistutuksina siitä, mikä oli joskus tärkeää - ja toivottavasti vielä paljon myöhemminkin, isoja tatuointeja on hankala poistaa tai korjata.

Itseäni on alkanut suuresta viehättää ajatus pimeän piirrosta. En niinkään välitä, kuinka paljon se saattaa sattua tai maksaa. En vain pidä ajatuksesta, että se on niin pysyvä. Minulla on joku kompleksi sen kanssa, että pidän ihan valtavasti pelkästä ajatuksestakin tulla tatuoiduksi ja saada musteen ihooni kuin osaksi itseäni, mutta entä jos panikoin, valitsen väärin, tahdon sen pois? Mahdollisuus, että mielipiteeni ja asenteeni niitä asioita ja arvoja kohtaan, joita mahdolliset ottamani tatuoinnit kuvaisivat, muuttuisivat täysin, on minimaalinen. Silti ajatus vain hermostuttaa. :"D

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #78 : Syyskuu 11, 2012, 19:19:28 »
Mä oon jo pitkään miettyny että haluaisin ottaa jonkun pienen ja simppelin tatuoinnin, jolla ois joku tärkeä merkitys mulle. Nyt sitten keksin, että minkälaisen haluan! Teksti "Always" ja siihen kaksi tassunjälkeä. Sillä se olisi muistuttamassa mua Pottereista ja elämän taianomaisuudesta. Suurempi tarkoitus olisi kuitenkin ne tassut. Mulle koirat on todella tärkeä asia elämässä ja haluaisin niistä jonkun merkin itselleni. Keksinpä sitten pottereiden kautta sen, että tuo teksti voisi juuri osoittaa mun rakkautta koiriini, joka ei tule loppumaan edes sitten kun on meidän aika erota, niinkuin ei Kalkaroskaan lakannut rakastamasta Lilyä. Näin saisin yhdistettyä mulle kaksi tärkeää asiaa :)

Nyt sitten vaan keräämään rahaa ja rohkeutta tuon ottamiseen :D
Wait till my father hears about this!

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #79 : Syyskuu 12, 2012, 12:56:04 »
Mä keksin viiiiiimeinki millaisen haluan! Itseasiassa, keksin kaksi :D Alusta saakka olin sillä kannalla etten halua mitään mikä löytyy seuraavaksi kaikilta. Osittain siksi en heti rynnänny tänne kertomaan ideasta, mut pöllinhän minäkin idean muualta eli en voi menettää mitään. Tatuoinnit on aina kiehtonu mua vaikka äiti varmaan pyörtyy kun saa kuulla et oon edes harkinnu sen ottamista. Mikään mun aiemmin näkemä ei kummiskaa ole näyttäny siltä et se sopis mulle. Sen piti olla jotain mikä kutsuu mua. Ja tän topan löytäessäni tajusin et sen pitää liittyä Pottereihin.
Tässä yhtenä päivänä googlailin kaverin kanssa pottertatuointeja ja löysin ihanalla fontilla tekstin mischief managed ja siinä oli pari tassunjälkeä. Olin heti et mulle tollanen! Tosin haluan sen ihan eri kohtaan, nimittäin oikeaan nilkkaan. Se oli niin mun näköinen ja moni tietää miten hyvin Ilkityö onnistui -lause kuvaa mua. :D Ne tassunjälket yhdistää mua paitsi Siriukseen (aka mun kelmikaksoseen) myös yhteen toiseen tosi tärkeeseen henkilöön. Sit löydettiin sattumalta toinenkin kuva, sellanen aika herkkä höyhenen kuva. Sekin löyty saman googlauksen kautta mut pöllöistä huolimatta en liitä sen merkitystä pottereihin, se on enemmän henkilökohtainen. Kliseinen paikka sille olis vasen lapaluu, mut tykkään siitä kohdasta.

Grazygrand: tsemppiä vaan (haha sullekin tulee tassunjäljet!), munkin pitää tässä keräillä rahaa ja rohkeutta. Otan omani joka tapauksessa eri aikaan, ajattelin täs vuoden tai pari pohtia ja totutella ajatukseen et saisin jotain ylimääräistä kehooni.

Tiiän et noi on ne oikeat kuvat mulle, siitä mun ei tartte olla huolissani et kyllästyisin tai haluisinki ne pois. Sen vaan tietää. Haluun vaan mennä jonneki niin kunnolliseen paikkaan jotta tiiän et siellä varmasti osataan eikä mikään mene vikaan. (Tässä asiassa melkeen luotan enemmän mun yhteen kaveriin joka opiskelee alalla kuin ventovieraaseen, ellei se sit ole joku huipputyyppi jolloin hinta taas kasvaa. Mut mieluummin maksan kuin petyn.) Ekan voisin antaa ittelleni nimpparilahjaksi, toisen otan joskus kun tulee oikea hetki. :)
Tatuoinnin ottaminen itsessään ei ole mulle sen kummempaa kuin korvisten ottaminen. Eri asia on et millaisen mä otan. :) Musta tatuoinneissa on tärkeää paitsi se et se on hieno niin myös se et se on omannäköinen ja sillä on jokin tärkeä merkitys. Sellainen mitä arvostaa vielä siinäkin vaiheessa kun on vanha ja ruttuinen. Mulle tossa ekassa on tärkeää just se miten se muistuttaa mun yhdestä (tai kahdesta) tärkeimmästä asiasta mitä mulla on ollu mun tähänastisessa elämässä. En tuu koskaan luopumaan pottereista vaikka mun fanitus himmeniski ja tuun aina olee ylpeä siitä et oon saanu kokea nää hetket. Toisen tatskan merkitystä mun on vaikeampi selittää, en osaa kuvailla sitä sanallisesti edes itselleni.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2012, 15:04:48 kirjoittanut nightingale »
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa vadelmavalas

• Vuotislainen
  • wuzzzzd up?
« Vastaus #80 : Lokakuu 21, 2012, 22:03:23 »
Kyyllä tossa jossain vaiheessa elämää voisi käydä ottamassa jonkunlaisen tatuoinnin/tatuointeja, suunnitelmissa ne ovat olleet jo parisen vuotta. Kunhan vaan saisi kerättyä rahaa kun melkosen tyyriitä ne ovat... :D

Potter-aiheinen tulee olemaan ainakin jossaipän kehoa, joku pieni. DH-merkki, sellainen pieni nilkassa tai niskassa olis kiva. Vaihtoehtoisesti lempiloitsu tai lyhyt lainaus jostakin potter-kirjasta..

Näin nuorena (17v) on hankala sanoa että kyllästyykö jossain vaiheessa tatuointiin, mutta tässä vaiheessa olen sitä mieltä että ajan kanssa siitä kuvasta siinä ihossa tulee osa itteänsä. Läheisellä ihmisellä on ollu toinen käsivarsi tatuoituna jo monta vuotta, ja hän ei kuulemma haluaisi edes olla ilman tatuointejaan. Joten tuskimpa rupeaa kaduttamaan mikään pieni tatuointi, saatika sitten isompi (:

Ja mitä vanhenemiseen tulee, sehän on luonnollista, ja tatuointi muuttuu iän mukana. Sittenpähän on ainakin niitä muistoja nuoruudesta! Ja tatuoinnit ovat yleistymään päin, joten tuskimpa 50 vuoden päästä tatuoinnit vanhoilla ihmisillä on enää niin epätavallista kuin nykypäivänä. Ainakaan itse en ole törmännyt yli 60 vuotiaisiin jolla olisi tatuointi... :D

No, katsoo nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan (:

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #81 : Lokakuu 22, 2012, 09:49:16 »
Joten tuskimpa rupeaa kaduttamaan mikään pieni tatuointi, saatika sitten isompi (:

Kannattaa kuitenkin muistaa se, että kamalan pieni ja yksityiskohtainen tatuointi saattaa ajan myötä muuttua melkoiseksi mössöksi. Tarkoitan siis kymmeniä vuosia. Tokihan sitä voi sitten korjailla, mutta ihan kaikkeen tatuoijatkaan eivät pysty. Tosin ammattitaitoinen tatuoija kyllä osaa kertoa tällaisista jutuista ja ehdottaa kuvan suurentamista/yksinkertaistamista.

Ja luulisin, että loppujen lopuksi ihmisiä kaduttaa enemmän se pieni kuva kuin suuri. Monet tuntuvat ajattelevan, että "Jos otan jonkun ihan pienen kivan kuvan, eihän se sit ala kaduttaan", mutta yllättävän moni katuu sitä, että otti sen pikkuisen kuvan hieman suuremman sijaan. :)

(Meni vähän offiksi ehkä)
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Candysaur

• Vuotislainen
  • Pottermore: Flamemugwump20002
« Vastaus #82 : Lokakuu 22, 2012, 19:25:14 »
Olisi kyllä mahtava pimeänpiirto vasempaan käteen, ja olen ajatellut joskus ottaa sellaisen c: Tai sitten kuoleman varjelukset merkki.
Toisaalta myös teksti ''Always'' olisi hieno, tai sitten jotenkin hienosti tehty ''I must not tell lies.''. Tuo jälkimmäinen on ollut myös pitkään suunnitteilla. (::

Poissa Nupukka

• Vuotislainen
« Vastaus #83 : Marraskuu 01, 2012, 21:41:58 »
http://bodymodifications.net/member/maisa/211934/
Tämmöstä löytyy 21-vuotiaalta naisen alulta. Potteria rakastanut sieltä 90-luvulta asti ja kyseisen tatuoinnin ottamista pyörittelin päässä vuoden verran.

Poissa finest

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutBat20178
« Vastaus #84 : Marraskuu 12, 2012, 20:36:31 »
http://bodymodifications.net/member/maisa/211934/
Tämmöstä löytyy 21-vuotiaalta naisen alulta. Potteria rakastanut sieltä 90-luvulta asti ja kyseisen tatuoinnin ottamista pyörittelin päässä vuoden verran.

Tosi hieno! Monet pimeänpiirrot mitä oon nähny netissä on ollu tosi rumia ja epäselviä, mutta tää on tosi onnistunut! :)
“Bone of the father, unwillingly given. Flesh of the servant, willingly sacrificed. Blood of the enemy, forcibly taken. The Dark Lord shall rise again.”

Poissa Nupukka

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Marraskuu 12, 2012, 23:31:49 »
Kiitos kiitos :) Ja samaa mieltä olen, monet piirrot mihin intterneteissä törmää on tosi kämäsen näköisiä.

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #86 : Tammikuu 26, 2013, 18:00:10 »
Doro, älyttömän hieno toi sun piirtosi!  Itselläni ei ikinä olisi pokkaa ja rohkeutta ottaa HP-aiheista tatskaa, koska lapsenlapset (jos sellaisia tulee olemaan) vähän varmaan katsoisi hamassa tulevaisuudessa. Tai entä jos faniuteni menee ohi? Coolhan sellainen olisi, mutta menen ehkä vielä kuitenkin sellatteilla "vesitatuoinneilla", koska ikääkin on  vasta niin vähän!

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Tammikuu 26, 2013, 19:16:25 »
Mitä enemmän kirjoitan tästä fandomista, mitä enemmän HP-kirjoja ja Rowlingin muita opuksia luen ja mitä enemmän elokuvia ja muuta aiheesta katson; sitä enemmän tahtoisin saada ihooni siitä jonkin konkreettisen merkin. Vaikka fanitus menisi ohi, kuten hanhyokkasikimppuuni ajattelit mahdollisuutena, olen itse kuitenkin kasvanut sarja kylkeen kasvaneena jotakuinkin kymmenen vuotta. Se on kuitenkin huomattava pätkä jopa 80-vuotiaan eläkeläisen elämästä.

Tietysti, kun nyt eläessään nuoruuttaan tuntuu, että tästä ajasta voisi kirjoittaa kymmeniä kirjoja ja niin paljon kaikkea uutta tapahtuu koko ajan, 80-vuotiaana koko teini-iän saisi typistettyä yhdelle paperille riisin sijaan. Mutta vaikka tiedostan tämän, tahtoisin silti jotenkin ottaa itselleni "leiman" sarjasta. En pelkää sitä, miten se saattaisi sattua fyysisesti ja alan päästä yli siitäkin, että tatuointi on pysyvä merkki.

Ehkä meni vähän offiksi, mutta noh.

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #88 : Tammikuu 27, 2013, 02:25:43 »
En oikein usko, että ottaisin koskaan tatuointia, mutta mistä sitä koskaan tietää.
Jos kuitenkin ottaisin tatuoinnin, niin se voisi hyvinkin olla HP-aiheinen. Pottereita olen fanittanut yli 11 vuotta, eli enemmän kuin mitään muuta. Ja olisi kiva, että tatuointi olisi jostain minulle merkitsevästä asiasta. En usko, että koskaan kyllästyisin Pottereihin, mutta jos niin sattuisi kuitenkin käymään, niin kuten monet ovat jo sanoneet, se olisi silti muisto jostain tietystä aikakaudesta ja mikä silloin oli tärkeää itselleen. Runsas vuosikymmen on kuitenki aika pitkä osa ihmiselämää.

Joku DH symboli olisi ihan kiva, mutta voi olla, että haluaisin ehkä jonkun vähän persoonallisemman. Toisaalta voisihan tuosta DH symbolistakin suunnitella itse tarkemmin millainen se on, ettei ottaisi siitä ihan sitä yksinkertaistetuinta versiota, vaikka sellainen se varmaan olikin alun perin. Onhan netissä kyllä törmännyt näihin v****ilijoihin, jotka julistaa jossain, että DH tatuointi ei kuvasta rakkautta Pottereihin vaan halua olla 'the master of death', mutta minusta ainakin se voi ihan hyvin kuvastaa Pottereitakin, eikä vain sitä, mitä se tarkoittaa kirjoissa.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MirrorRose30377
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #89 : Helmikuu 02, 2013, 17:55:58 »
No,kuvitellaanpa että mä ottaisin jossain 10 vuoden päästä potteraiheisen tatuoinnin.

Se olis aika varmasti joku sitaatti kirjoista; I solemny swear that I'm up to no good,Mischief Managed!,Always (joka aiempia kompaten kyllä toisi mieleen kävelevän saniteettimainoksen :D) ,tms. ois varmasti sellainen johon en ihan heti kyllästyis. Mitään isoa,tai liikaa potteriin viittaavaa en ihooni hakkauttaisi.Myös pienen DH-merkin saattaisin ottaa.

Yhteenvetona; Ottaisin jonkin pienen,koruttoman,mielellään tekstin,tai symbolin ottaisin niskaan,ranteeseen,nilkkaan tai lapaluuhun.
Mutta itseäni en tatuoisi milläkään potter-aihesella nyt ainakaan 10 vuoteen,enkä ikinä usko tatuointia ottavanikaan.Mutta mistä sitä tietää.Ehkä mulla onkin joskus jokin pieni potter-tatska jossainpäin kehoa. :)
Always.

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #90 : Helmikuu 06, 2013, 09:25:23 »
Jos joskus ottaisin potter-tatskan,se olisi minulle tärkeä tekstinpätkä (esim. I must not tell lies), joku loitsu tai DH-merkki. Tai yksinkertaisesti Voldemort 4ever

Poissa Red Fox

• salakäytävien vartija
  • Vuotislainen
« Vastaus #91 : Helmikuu 08, 2013, 10:48:27 »
Olen itse suunnitellut joskus ottavani Tylypahkan junalipun käsivarteen tai yläselkään. Jokin muukin 'harvinaisempi' Potter-tatuointi olisi myös hieno.
En pelkää kyllästymistä, sillä tatuoinninhan tarkoitus (luin jostain) on "muistuttaa eletystä elämästä", ja kuten last hero mainitsikin, sehän kertoo tatuoinnin ottajastakin... (:
Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton.

Poissa Nupukka

• Vuotislainen
« Vastaus #92 : Huhtikuu 01, 2013, 22:46:35 »
Itsellä ei kyllä ole oikeastaan ikinä käynyt mielessä, mitä muut/lapsenlapset/serkunkumminkaimat ajattelee, tatuoinnit kun otetaan itseään varten, eikö? ;) Noh, jos aikeissa olisi ottaa vain yksi tai pari tatuointia, olisi sitten ehkä vaikeampi "sitoutua" siihen yhteen, mutta itsellä tulee kuitenkin käsivarret olemaan mustetta täynnä (muusta kropasta puhumattakaan). Voisin hyvinkin kuvitella ottavani lisää HP aiheisia tatuointeja jatkossakin, vaikka en enää ole niin "en-ajattele-muuta-kuin-Potteria"-fani :p

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
« Vastaus #93 : Kesäkuu 17, 2013, 23:08:28 »
Oijoi, sain justiin (tähän mennessä) parhaan idean Potter-maailmaan viittaavaan tatuointiin! Ois ihan pirun hieno tohon säären ulkosyrjälle takajaloilla seisova hevoskotka, joka levittää siipiään. Melkeen koko säären mittanen ja mustavalkonen, Hiinokkaa mallina käyttäen. Hevoskotka ei kuitenkaan ole pelkästään Pottereihin liittyvä olento ja itsessäänkin niin näyttävä että huh. Mutta Potter-merkitys ois kyllä suuri juttu tän kohdalla.

Muita juttuja, mitä on muhinu epämääräisen ajan mielessä on muut taikaeläimet ja olennot. Olen "aina" haaveillut tyyliin koko käden/jalan peittävistä, isoista tatuoinneista, joten niitä yhdistelemällä vois saada aika hienon kokonaisuuden. Olisi myös ihanaa ottaa Dobbyyn viittaava tatuointi. Pelkästään en välttämättä ottaisi sitä mihinkään, mutta jos sen saa yhdistettyä kivasti johonkin muuhun, niin sitten melkeinpä ilman muuta! Ja teksti - en ole varma onko sanasta sanaan oikein, mutta kaikki kyllä tietää Dobbyn kuolinkohtauksen - "what a beautiful place to be with friends" sen yhteyteen. <3

Koska en tahdo hätiköidä tatuointien kanssa, niin sanotaan vaikka, että jos reilun vuodenkin päästä olen vielä tätä mieltä, niin sitten mennään kyllä varaamaan aikaa hakkautettavaksi! Deal? Ja hei, kertokaahan mitä mieltä olette tästä ideasta! :D

Huhhuh. Voi kamala. Ihan reilua vuotta tuosta yllä olevasta viestistä ei ole, mutta nyt ollaan aika jutun ytimessä. Jos kaikki menee nappiin, ensi viikolla käyn tatuointiliikkeessä esittämässä ideani ja varaamassa aikaa. Idea ei suinkaan ole tämä sama hevoskotka, vaikka sekin on hyvä ja mahdollisesti myöhemmin tulevaisuudessa hankittava juttu. Muutamaan kertaan olen tännekin meinannut tulla tästä kirjottamaan, mutta joka kerralla on pieni Klonkku sisälläni noussut ja halunnut pitää idean itselläni. Kuitenkin puolisen vuotta suunnilleen tätä mietittyäni, olen kahteen samanlaiseen tatuointiin törmännyt, joten eipä se nyt aivan uniikki juttu ole ja täälläkin voin sen paljastaa. Vasempaan olkavarteen olisi tarkoitus hankkia Tylypahkan linna, jonne ensiluokkalaiset suuntaavat veneillä. Nyt kun olen oikeasti tehnyt päätöksen, että nyt mennään eikä meinata, olen aivan järkyttävän innoissani! Olen löytänyt täydellisen artistin toteuttamaan tämän, olen valmis odottamaan, että pääsen hänen asiakkaakseen. Toivon vain, ettei hänen jononsa ole ihan niin pitkiä, kuin saman liikkeen vielä lahjakkaammilla. Odotus kuitenkin palkitaan ja kerran jotain lähden ottamaan, tahdon sen kunnolla tehtynä.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa The Ziizi

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornBronze22662
« Vastaus #94 : Kesäkuu 29, 2013, 14:41:45 »
Tatuoinnin jossain vaiheessa elämääni tulen ottamaan, sitä en tiedä, tuleeko se olemaan joku Potter-aiheinen, vai ihan joku muu. Tässä googlailtuani löysin aivan ihanan idean tatuoinnille. Kaksi haluamaani Potter-asiaa yhdistettynä. Tälläisen bongasin. Tuo olisi täydellinen! :)
"Olen vähän riehunut pianolla ja hengästyneenä kirjoitan tämän."

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
« Vastaus #95 : Kesäkuu 29, 2013, 23:03:41 »
Mulla on aika suuret suunnitelmat tällä hetkellä HP-tatuointien osalta:

Deathly Hallows merkki oikealle etupuolelle lantiolle

Always vasempaan ranteeseen

I solemnly swear that I'm up to no good alaselkään

It does not do to dwell on dreams and forget to live oikeeseen kylkeen

Mischief Managed joko vasempaan jalkaterään tai oikeeseen käsi varteen tai vasemmalle etupuolelle lantiota.

Näihin kaikkiin mulla on fontti mietittynä. Pitäis vaan toteuttaa :P
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Heinäkuu 10, 2013, 12:49:07 »
http://www.totallytop10.com/comedy/top-10-harry-potter-tattoos

Osa tatuoinneista on hulluja. Esim. nainen, joka oli tatuoinu arven OTSAANSA.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #97 : Heinäkuu 10, 2013, 22:31:21 »
En ole koskaan aikaisemmin edes miettinyt HP -aiheista tatuointia, mutta nyt tällä viikolla pohdiskelin asiaa ja mieleeni nousi kuva tietynlaisesta tatuoinnista. Mulla on ollut jo reilun vuoden ajan mietteissä tatuoida ranteeseen luvun 2009, jonka alle oon nyt miettinyt sanaa Always ja ehkäpä jopa taikasauvaa ja muutaman valokipinänkin siihen.. Mutten ole aivan varma, että otanko 2009 alle mitään ylimääräistä. Voisin itse luonnostella paperille kuvaa ja jos se miellyttää mua, niin sitten sellainen :3

http://www.totallytop10.com/comedy/top-10-harry-potter-tattoos

Osa tatuoinneista on hulluja. Esim. nainen, joka oli tatuoinu arven OTSAANSA.
Kuka nyt tatuoisi otsaansa arven? *päänpudistus*
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #98 : Heinäkuu 11, 2013, 11:28:25 »
^Aivan! Siis oikeesti... Vaikka oonkin hullu Potter-fani, niin en sentään noin hullu...

Poissa Inkeri

• Vuotislainen
    • Livejournal
« Vastaus #99 : Elokuu 04, 2014, 19:59:29 »
Minulla ei ole, vielä! 3 muuta kyllä löytyy. Ja erääseen tekstiin olisi tarkoitus liittää siihen jokin HP-teema! En vain keksi mikä....

Tällä hetkellä on ajatuksissa joko sieppi ja jotain muuta taikka ajankääntäjä ketjuineen päivineen. Pohkeen ympäröimäksi tulisi, ideoita? :-) Teksti on home is where your heart is. Tylypahkan vaakunakin on mietityttänyt.