Kirjoittaja Aihe: HP-aiheinen tatuointi  (Luettu 30981 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa osmojee

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I LOVE POTTERS
    • piquant que limé
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: HP-aiheinen tatuointi
« Vastaus #50 : Joulukuu 04, 2011, 12:43:57 »
oon 15-vuotias ja ajattelin että vois muutaman vuoden päästä ottaa esim nilkkaan tai jonnekin dh-symbolin tai tekstin expelliarmus (:
Things arranged always, one way or another <3

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #51 : Joulukuu 05, 2011, 18:02:11 »
Olisihan sellainen HP-tatuointi erittäin siisti.
Itse olen tässä miettiny että voisin ottaa HP tatuoinnin mutta vaikea on valita minkalaisen haluaisin, kun ideoitakin on niin paljon.
Kävin ihan huvikseni googlettamassa millaisia HP tatuointa ihmiset ovat ottaneet ja ne olivat vähän laidasta laitaan mutta todella upean näköisiä.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #52 : Joulukuu 05, 2011, 19:11:38 »
Minulta vaatisi hurjasti rohkeutta ottaa tatska, koska mieleni muuttuu helposti - ja ai niin, pelkään kipua! :D Mutta jos tatuoinnin ottaisin, niin HP olisi mahtava aihe. Pottereiden kautta on tullut tärkeitä ystäviä ja paljon muuta. :3 Se on oikeasti aika suuri osa elämääni.

Tylypahkan vaakuna (tai muu pieni kuva) ja sen alle sana "Always" voisi olla hyvä. Samassa paketissa ikuinen uskollisuus Pottereille ja pieni kunnianosoitus Kalkarokselle. :3

Potterit tosin vilisevät muitakin hienoja lainauksia, joista jokin olisi ihana ottaa. Kaikki eivät kyllä sovi tatuoinneiksi, enkä mitään toivottoman pitkää rimpsua viitsisi itseeni raapustaa. :'D

Kohdastakaan en oikein tiedä. Lapaluiden välissä olisi ihan kiva, mutta minua saattaisi häiritä kun en itse näe sitä. :D Ehkä johonkin olkavarteen olisi hyvä ottaa, sen kun saisi sitten piiloonkin suht helposti.

Poissa Insanity

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #53 : Tammikuu 12, 2012, 18:53:50 »
Mä haluisin vasempaan ranteeseen (eikös useimmilla kuolonsyöjillä ollu vasemmassa? :D) pimeän piirron <3 Aws sellanen olis hieno.. Sitte kans sellane teksti missä lukee "After all this time? -Always." :> Pitää katsoa sitte ku olis ikää..
Umbridge -> Insanity

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #54 : Maaliskuu 06, 2012, 15:20:14 »
Jos olis pakko ottaa joku tatuointi, ni luultavasti tatuoisin Hedwigin jonnekki olkapään alueelle :)
Pottereist löytyy kyllä tosi paljon hyvää lainattavaa, mikä sopis tatuointiinki hyvin :D Mut jos miettii
niin Tylypahkan vaakuna vois olla ihan mielettömän hieno, värillisenä tietenkin!
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Maaliskuu 06, 2012, 16:16:32 »
Mä haluisin vasempaan ranteeseen (eikös useimmilla kuolonsyöjillä ollu vasemmassa? :D) pimeän piirron <3 Aws sellanen olis hieno..

Ei kylläkään vasemmassa ranteessa. Vasemmassa käsivarressa kuitenkin, kyynärpään ja ranteen välissä. :) Viilausta viilausta, mutta olihan tuo pakko päästä sanomaan, ennen kuin tapahtuu hirveitä ja kadut tatskaasi vuosikaudet. :'D Vielä "useimmilla" -sanaan viitaten, kaikkien kuolonsyöjien piirto on vasemmassa kädessä. Se ei vaihtele.

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
« Vastaus #56 : Huhtikuu 18, 2012, 17:22:38 »
Mäkin oon ajatellu tuota DH-merkkiä tatuoinniks, ja sit I must not tell lies, olis tohon käteen kiva, mut se on ehkä liiankin näkyvä, vai? Pimeän piirto ois kyl kans cool.. :D Mut tota DH:ta ajattelin johonki tyyliin niskaan tai nilkkaan, ei niin näkyvään paikkaan.. Ikinä ei kyl oo mieleen tullu pyhä kolminaisuus :O mut mua se ei haittaiskaan vaikka sekotettais, mut toki sanoisin aina jos joku kysyis, et ei se kyllä sitä tarkota.. :D
Kyllästymisesta sen verran, et en usko et ite kyllästyisin, paitsi ehkä toi I must not tell lies, ku sen näkee tyyliin ite päivittäin.. :D niskassa olevaan on vaikee kyllästyä, ku sitä ei silleen ite näe. :) Mut Potter-tatskoja kannatan. :)
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Crepsley

• Puliseva pölisevä paviaani poppoo
  • Vuotislainen
  • Live together, die alone.
  • Pottermore: ScarletHallow12220
« Vastaus #57 : Huhtikuu 19, 2012, 21:50:12 »
Hienoa että tällainenkin aihe löytyy. Itse en niinkään pidä tuosta DH-merkistä, koska siitä on mielestäni tullut jotenkin liian massa. Vannoutuneena Potter-fanina haluaisin kuitenkin erottua joukosta, vaikka pimeänpiirto houkuttaa itseänikin, ja olen vakavasti miettinyt sen ottamista, mutta tuntuu siltä että luovun ajatuksesta.

Sen sijaan pidin hirmuisesti tuosta "In dreams, we enter a world that's entirely our own." sitaatista, koska se tosiaan on erilainen kuin mitä yleensä oletetaan Potter-faneilla oleva. Se on juuri niin kaunis kuin haluaisin tatuointini olevan. (Tuo "I must not tell lies" olisi kiva kanssa, ja se ei haittaisi vaikka se siinä kädessä koko ajan näkyisi, ainakin se muistuttaisi että en saa valehdella, mitä mulla on turhan usein tapana tehdä)

Itse olen kuitenkin haaveillut "Never tickle a sleeping dragon" tatuointia jonnekkin niskan tienoille. Myös "To the well organized mind, death is but the next great adventure." olisi ihastuttava jonnekin päin kehoa hakkauttaa!
Siitä miten asiat ovat, ei voi päätellä, miten niiden pitäisi olla. -David Hume

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #58 : Huhtikuu 20, 2012, 16:41:01 »
Pimeä piirto olis aika muikea, jotkut tavikset kelaa että saletisti on joku hirveä jengi tatuointi mutta fanit tunnistaa heti minkälainen heppu kyseessä :D

Poissa Love And Hope

• Kummajaisten kuningatar
  • Vuotislainen
    • Virtuaalitylypahka Pahkakoulu
« Vastaus #59 : Huhtikuu 21, 2012, 12:49:42 »
Itse haluaisin ehkä tuohon käteeni tekstin "En saa valehdella", sillä se on aika kuulostanut minusta niin hienolta, en tiedä miksi.

Poissa Rigel

• Beta Orionis
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pahiskeksi
  • Pottermore: SwordVine6760
« Vastaus #60 : Huhtikuu 24, 2012, 20:13:46 »
Täällä on yksi! Ihan uunituore. Otin siis tänään tatuoinnin, joka liittyy Potteriin, tosin vain osittain. Nimittäin tekstin NOX. Rintaan, ihan pikkuisen sydämen yläpuolelle.

Nox on latinaa ja tarkoittaa yötä (myös muita asioita, mutta pääasiassa yötä). Pottereihin se liittyy siten, että velhopiireissä sen suomennos on pimi.

En ottanut sitä sen Potteryhteyden vuoksi, vaan koska olen läpikotaisin yöihminen, mutta linkki koko sydämestäni rakastamaan kirjasarjaan on tietysti mukava bonus ja myötävaikutti haluun ottaa se.

Tatskan yhteyttä Potteriin lisää sekin, että se on tehty Lumos-fontilla (Oh, the irony!) ja se että sain idean siihen Pottertatuointien kautta. Juttu lähti itse asiassa liikkeelle juuri tästä topikista. Viime torstaina luin jokusen viestin täältä ja innostuin tutkimaan Googlen kuvahausta, millaisia Potter-aiheisia tatskoja ihmiset ovat ottaneet. Tässä vaiheessa en vielä ajatellut millään tavalla ottavani mitään niistä, kunhan vain huvikseni katselin. Mutta sitten silmille pomppasi tämä tämä kuva ja se iski. Olin jo pitkään leikitellyt ajatuksella jonkin tatuoinnin ottamisesta, mutta ei ollut tullut vastaan mitään sellaista, minkä olisin halunnut ikuistaa itseeni. Mutta kun ajatus noxista tatuointina tuli eteen, tiesin, että tämä se on. Latina, pahasti kieroutunut vuorokausirytmini ja Potter yhdessä. Päätös syntyi jollakin tasolla melkein heti.

Seuraavana päivänä varasin ajan ja tänään sitten sain ekan tatskani. Hintaa tuli 70 euroa.
Ubi sunt qui ante nos fuerunt?

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #61 : Huhtikuu 27, 2012, 19:49:26 »
Olen kovasti miettinyt ja haluaisin, mutta olen vielä niin nuori ja yms. etten saa ottaa.. Ja se varmaan sattuu??? Enkä muutenkaan tiedä, kun onhan se sitten vanhana mummelina kiva katella vasempaa kättä ja todeta, että oli kyllä mukavaa silloin nuorena hillua pitkin kaupunkia pimeän piirto kädessä. Ja eikö olisi aika hassua ajatella jollain 80 -vuotiaalla mummelilla/ukkelilla pimeän piirtoa kädessä???
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #62 : Huhtikuu 27, 2012, 20:57:20 »
Noniin, pitää vähän päivittää :)) Noin vuosi sitten sanoin, että ei ole aikeita ottamiseen. No ei ole vieläkään, mutta haluaisin. DH-merkki olisi siisti, mutta se ei ehkä ole ihan se omin juttu. 
Joku tekstinpätkä olisi kiva, niinkuin esim. I must tell no lies, joka toimisi myös muistutuksena :) Tai jotain loitsuja (-: Voisin kyllä heti 18-vuotta täytettyäni juosta tuohon kyynärvarteen ottamassa jonkun<3

//Sellainen teksti olisi kanssa kiva, kuin: "It does not do to dwell on dreams, and forget to live"
-annipsi-
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2013, 22:55:10 kirjoittanut annips »

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #63 : Toukokuu 01, 2012, 16:24:37 »
Mua on kans alkanu kiihottaan toi potter aiheinen tatuointi johonki päin bodya. Pimeän piirto olis ihan sika helmi ja kyllähän toi dh-merkkikin ois jees. Ja Hirmua lainaten toi 'Always' ois pieni kunnianosoitus sevvielle :'> Tatuoinnin ei välttämättä tartte olla suuri, semmonen minitatska nuoruuteni sisällölle.
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Pric

• tulevaisuuden terapeutti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosStone26806
« Vastaus #64 : Toukokuu 01, 2012, 21:58:10 »
Jos mä joskus otan tatuoinnin, luulisin että se on teksti kaunolla kyljessä, suunnilleen kylkiluiden päällä. Se on kuulemma kivulias paikka tatuoinnille, mut kivun kestää koska se olis vaivan arvosta. Haluisin myös tulla fysioterapeutiks, joten se ei oo näkyvällä paikalla, joten tuskin haittais. Lauseeks oon ajatellut ( ja ajatus on vakiintunut) että se olisi " In dreams, we enter a world thats entirely our own". Lause on kaunis, se muistuttais mua unelmoida ja tavallaan kannustais eteenpäin, koska joskus unelmat voi toteutua. Lisäks se ei ole niin pottermainen, että pottereita lukematonkin ymmärtää sen sanoman.
If you play your cards right
you can change the world

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #65 : Kesäkuu 26, 2012, 11:57:48 »
Kun tatuointi on lähellä luuta, se sattuu eniten. Mä oon nyt päättäny, että tänä vuonna on saatava mun Dark Mark -tatska. Täytyy toivoa, et syksyllä löytyisi se muutama satanen sitä varten.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Nuhnu

• Vuotislainen
  • "It's real for me."
  • Pottermore: GalleonMoon26721
« Vastaus #66 : Heinäkuu 03, 2012, 12:19:35 »
oon ajatellu et vois joskus ottaa jonku tatuoinnin, joka viittais jollaki tapaa potteriin.. :) joku lyhyt tekstipätkä, feenikslintu, dh-merkki, pöllö tai joku tälläne. mut eniten kiinnostais ehkä sellane pieni ja siro lohikäärme sellane mikä ois enemmän lempeen näköne tai sillee (en oo löytäny viä mitää sellasta kuvaa , mikä kuvais omaa käsitystä siitä, millaisen tatuoinnin haluaisin, mutta toki tää tatuointi ei oo itellä ajankohtanen viä moneen vuoteen) että saas nähä minkälaasen otan sitte joskus :) koska se ainaki on varma et jonkullaasen otan, koska oon jo kauan tienny et otan tatuoinnin, innostuin nimittäin äitini tatuoinneista :)

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #67 : Heinäkuu 04, 2012, 15:29:34 »
Mä en oo koskaan tykänny isoista tai värikkäistä tatuoinneista, mutta voisin harkita ottavani mustan, kaunolla kirjotetun ja pienen tekstin "wit beyond measure is man's greatest pleasure" jomman kumman solisluun kohdalle symbolisoimaan HP'n ja Korpinkynnen vaikutusta mun elämään.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
« Vastaus #68 : Heinäkuu 14, 2012, 22:37:27 »
Oijoi, sain justiin (tähän mennessä) parhaan idean Potter-maailmaan viittaavaan tatuointiin! Ois ihan pirun hieno tohon säären ulkosyrjälle takajaloilla seisova hevoskotka, joka levittää siipiään. Melkeen koko säären mittanen ja mustavalkonen, Hiinokkaa mallina käyttäen. Hevoskotka ei kuitenkaan ole pelkästään Pottereihin liittyvä olento ja itsessäänkin niin näyttävä että huh. Mutta Potter-merkitys ois kyllä suuri juttu tän kohdalla.

Muita juttuja, mitä on muhinu epämääräisen ajan mielessä on muut taikaeläimet ja olennot. Olen "aina" haaveillut tyyliin koko käden/jalan peittävistä, isoista tatuoinneista, joten niitä yhdistelemällä vois saada aika hienon kokonaisuuden. Olisi myös ihanaa ottaa Dobbyyn viittaava tatuointi. Pelkästään en välttämättä ottaisi sitä mihinkään, mutta jos sen saa yhdistettyä kivasti johonkin muuhun, niin sitten melkeinpä ilman muuta! Ja teksti - en ole varma onko sanasta sanaan oikein, mutta kaikki kyllä tietää Dobbyn kuolinkohtauksen - "what a beautiful place to be with friends" sen yhteyteen. <3

Koska en tahdo hätiköidä tatuointien kanssa, niin sanotaan vaikka, että jos reilun vuodenkin päästä olen vielä tätä mieltä, niin sitten mennään kyllä varaamaan aikaa hakkautettavaksi! Deal? Ja hei, kertokaahan mitä mieltä olette tästä ideasta! :D
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Kissanminttu

• Yli-Blondi
  • Vuotislainen
  • ಠ_ಠ
    • Tumblr
« Vastaus #69 : Heinäkuu 14, 2012, 23:43:50 »
Kyllä tuo on itsekin mielessä käväissyt, mutta olen aika kipuherkkä..
Mutta pieni pöllö jonnekin olisi aika kiva, se symboloisi niin Pottereita kuin viisauttakin ja
jos se olisi lehtopöllö tai joku semmoinen, niin se olisi viittaus myös Minervaan / Atheneen ja sitä kautta myös Kreikan mytologiaan (:
...Maan pimeys hangen alla
puistoja puistattaa.
Jäätakki on vaahteralla,
kastanja aivastaa...

Poissa Creepychild

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #70 : Heinäkuu 19, 2012, 21:19:25 »
Ikää kun ei kovin paljoo oo (12v..) Niin en oo viel mitään kovin suuria suunnitelmaaatellu. Lähinnä KV-symbooli esim. ranteesen tai nilkkaan. Joku sitaatti ois myös kiva. Pöllö (Hedvig!) ¨mustavalkosena jonnekkin, esim selkään.
Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #71 : Heinäkuu 26, 2012, 23:42:02 »
Ainahan vois ottaa sen poiskuluvalla pigmenttivärillä.... (kuluu itsekseen pois 2-5 vuodessa (jopa 10vuotta saattaa kestää parhaimmassa tapauksessa!), ei siis olis ikuinen, mutta kestäis jonki aikaa kuitenki)
Ja tuo lause In dreams we enter a world that is entirely our own olisi niin <3... Tarvii kuitenkin odottaa että tulee ikää lisää, ja rahaa... :)
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Lunar

• In Noctem
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlPurple13890
« Vastaus #72 : Elokuu 01, 2012, 22:40:01 »
Olen ajatellut ottavani joskus tatuoinnin, mutta en tiedä riittääkö rohkeus ;) Kuitenkin jos tatuoinnin joskus otan, niin voisihan se olla kiva, jos se olisi HP-aiheinen. Tykkään ainakin tällä hetkellä Lunan sanomasta lauseesta Don't worry. You're just as sane as I am. Tuo on juuri tälläkin hetkellä kirjoitettuna tussilla käteeni. Lause on kiva, koska Pottereista tykkääville se merkitsee juuri tuota Lunan sanomaa lausetta, mutta jos ei Pottereita ole lukenut, se merkitsee aivan toista asiaa. Sen voisi tulkita esim. niin, että olen itserakas ja haluan viestittää kaikille, että he ovat onneksi edes yhtä viisaita/tervejärkisiä, kuin minä. Voihan se muillakin tavoin tulkita, mutta tuo tuli ensimmäisenä mieleen, ja se olisi jotenkin hauskaa, vaikken omasta mielestäni mitenkään itserakas olekaan.
The end
The songwriter's dead

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #73 : Elokuu 07, 2012, 16:35:43 »
Itse olen pohtinut tätä, ja olen tällä hetkellä sitä mieltä, että jos vielä parin vuoden päästä haluan jonkun tekstin Pottereista, jonkun lyhyen lainauksen, tatuoin sen vasempaan ranteeseeni sen sisäpuolell (tosin verisuoneni ovat aika pirun pinnassa, en tiedä voiko siihen tatuoida). Vahvimmin olen tykästynyt "After all this time - Always" lausahdukseen, ja olen pohtinut vähän millaisella käsialalla se siihen tulisi - melko pitkällä pohdintani siis ovat. Toisaalta ko. lausahdus on vähän turhan 'yleinen' omaan makuuni, joten lopullinen lausahdus saattaisi olla jokin muukin..

Offiksi menee nyt, mutta muutenkin jos ottaisin jonkun tatuoinnin kirjojen aiheista, ottaisin jonkin lainauksen, ja suunnitelma onkin ottaa vasempaan ranteeseen Potter-aiheinen ja oikeaan LotR-aiheinen, sillä rakastan molempia sarjoja yli kaiken.. Saa nähdä, toteutuuko tämä koskaan, mutta aina voi haaveilla..
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Mesha

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonMist15858
« Vastaus #74 : Elokuu 31, 2012, 21:44:47 »
Olen haaveillut Potter-aiheisesta tatuoinnista jo melkein viisi vuotta, eli noin 16-vuotiaasta asti. Aluksi halusin siepin esimerkiksi nilkkaan tai lapaluuhun. Pian kuitenkin idea vaihtui kuoleman varjelukset -symboliin, siis siihen kolmioon. Ajattelin, että menisin ottamaan sen ranteeseeni pian täysi-ikäistyttyäni, mutta en kuitenkaan uskaltanut, kun asuin vielä porukoillani ja he suhtautuvat aika kielteisesti tatuointeihin. No, sitten muutin omilleni, mutta en vieläkään saanut aikaiseksi tehdä asialle mitään. Vasta viime keväänä kaverini kertoi menevänsä tatuoitavaksi, joten kysyin, saanko minä tulla hänen kanssaan yhtä aikaa. Rupesin tosissani miettimään, minkälaisen tatuoinnin oikein haluan ikuisiksi ajoiksi kehooni. Minua on koko ajan hieman häirinnyt se, että tuo kv-symboli muistuttaa hieman kristittyjen pyhän kolminaisuuden merkkiä, enkä todellakaan halua, että nahassani olevaa kuvaa luultaisiin sellaiseksi. Hylkäsin siis sittenkin tuon suunnitelman. Olen aina tykännyt isoista ja näyttävistä tatuoinneista, joten mietin, että miksi en samantien ottaisi oikein kunnon kokoista kuvaa.

Tatuoija, jolle varasimme ajan, on todella taitava ja selailin netistä kuvia hänen tekemistään tatuoinneista, ja ne ovat todella upeita. Kävin keskustelemassa hänen kanssaan uudesta ideastani. Selvisi vielä, että kyseinen tatuoija on lukenut Potterit ja tykkää niistä, joten annoin hänelle melko vapaat kädet toteuttaa ideani. Nyt sitten viimeinkin tällä viikolla kävin istumassa neulattavana ja tatuoinnista saatiin valmiiksi puolet. Nyt vasemmassa olkavarressani komeilee lentävä hevoskotka selässään Sirius Musta. Jatkoa on luvassa reilun kolmen viikon päästä, jolloin tatuointi tehdään valmiiksi. Taustalle on tulossa Tylypahkan linnaa sen verran kuin käteeni vielä mahtuu. Half-sleeve tosta siis tulee. En halua laittaa vielä kuvia, kun tatska on kesken, mutta sitten kun se on valmis ja suunnilleen parantunut, voisin ehkä laittaa tänne jonkunlaisen kuvan. Toisaalta kyllä mietin sitä, etten halua, että kukaan hankkii samanlaista. Vaikka tuo on kyllä sen verran monimutkainen, ettei kovin moni tatuoija pysty samaan. Ja ei kai kukaan muutenkaan voi haluta samanlaista tatuointia kuin jollain toisella on! :)