Kirjoittaja Aihe: HP-aiheinen tatuointi  (Luettu 29922 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
  • Tupa: Luihuinen
Vs: HP-aiheinen tatuointi
« Vastaus #25 : Heinäkuu 16, 2011, 14:25:03 »
Olen halunnut jo pitkään jonkun HP-aiheisen tatuoinnin, mutta ei ole ollut oikein rahaa käydä hommaamassa ja en ole vielä ihan täysin varma mitä haluan.
Olen kuitenkin varma, että jossain vaiheessa Potter tatuointi tänne ilmestyy. Potter fanitus tuskin laantuu ihan heti ja vaikka joskus sitten en enää olisi niin kova Potter fani, ei minun silti tarvitse katua tatuointia. Aina voin miettiä juuri sitä, että se on kuulunut siihen elämän vaiheeseen ja tatuointi on ihana muisto. Luultavasti tatuointi tulee kuitenkin sellaiseen paikkaan, että en nää sitä koko ajan, mutta aina välillä. Tällä hetkellä mietin mm. jalka terää sekä selän aluetta, mikä tuntuu hyvältä. Käsiin en halua tatuointeja tällä hetkellä, katsotaan myöhemmin, kuten joskus alaikäisenä. Olen vain onnellinen, että vanhemmat sanoivat silloin ei.

En haluaisi mitään isoa ja en oikein kauheasti lämpene hahmojen kuville. Harkitsen tällä hetkellä erittäin kovasti jotain loitsua (mm. expecto patronum) tai tekstin pätkää (mm. mischief managed tai jotain muuta hauskaa tai viisasta), mikä on luultavasti se mitä otankin. Kuvia mille voisin lämmetä, niin ovat yleensä pienet esineet tai symbolit. Sieppi olisi tavallaan ihana, mutta jotenkin kulunut ja niin monella varmaan se jo on. DH merkki on myös kiva, mutta tunnen, että se ei olisi oma juttuni. Tylypahkan logo, jossa on kaikkien tupien kuvat, voisi olla myös ihan kiva. Tällä hetkellä suosikkini on kuitenkin teksti mischief managed, mikä on loitsujen ohella se luultavin vaihtoehto. Luultavasti tatuoinnista tulee harmaasävyinen/musta, jos kyseessä on tekstiä, tosin jos tekisin jonkin kuvan, niin sitten ehkä värikäs.

Pakko vielä lisätä, että kämmenselässä arpitatuointina "I must not tell lies" olisi aika siisti.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2011, 20:04:43 kirjoittanut Sectumsempra »

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Heinäkuu 16, 2011, 14:29:15 »
Sieppi olis tosi kiva. Mulla on nyt vasemmassa kämmenessä DH:n merkki tehty tusseilla. Tyksin siitä ja kokeilen vaan, et kuinka kauan jaksan sitä XD. Porukat on niin tottuneita jo siihen, et mulla on kädet täynnä kaikkee jännää Potteriin liittyvää, ettei ne vaan jaksa kiinnittää enää huomiota. Isona ajattelin jotain Potter-aiheista tatuointia, vaikka aiemmin olinkin kovasti sitä vastaan. Tai sit joku tyyliin elämälanka olis siisti...
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #27 : Heinäkuu 17, 2011, 00:32:31 »
Olen miettinyt monta vuotta ja paljon tätä aihetta.Haluaisin ottaa tatuoinnin käsivarteen,lapaluun seutuun tai rinnan päälle.
Vielä en tiedä millaisen ja milloin.Monenlaisia KV merkki,Rohkelikko vaakuna..
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa naurrettavus

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Heinäkuu 23, 2011, 21:00:01 »
Päässä on pyöriny vaikka mitä: sieppejä, loitsuja, lainauksia, myös tuo DH-symboli ja kaiken maailman otuksia. Varsinkin teksti "I solemnly swear I am up to no good!" ois hurjan siisti. Itseasiassa mun kaverilla on tää käsivarressa, joten en kuitenkaan ihan samanlaista halua.

mitä tuo lause tarkoittaa, jos saan kysyä :)?
"Eipä sun hyllyvä vanukaspoikas lisää läskiä tartekaan, Dursley, älä pelkää" - Rubeus Hagrid

nimimerkin vaihdos: sektumsempra -> naurrettavus

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #29 : Heinäkuu 23, 2011, 21:16:14 »
^ Se on suomeksi 'Vannon, ettei minulla ole hyvät mielessä' (ainakin muistaakseni se näin meni) ja se on siis se lause jolla saa Kelmien kartan ns. aukeamaan :-)

Haluan olla jo 18 että saan mun oman Potter-tatuoinnin! Haluaisin oikeeseen käteen, eli mun sauvakäteen, expelliarmus-loitsun (tai wingardium leviosa-loitsun) tai sitten jonnekin päin kehoa DH-merkin jonka alle tekstin 'all was well'. Tosin on niitä muitakin vaihtoehtoja, mut näitä oon eniten miettiny :-)
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #30 : Heinäkuu 23, 2011, 23:01:40 »
Seuraavana haaveena ois tietty pimeän piirto vasuriin. Maksais taas varmaan hulppeesti. Ottaen huomioon, et tuo Kalkaros-tatska maksoi 350€. Kokoluokka aika sama, mut ois valmis kuva tarjolla
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Wingardium

• Anturajalan kirjeenvaihtaja
  • Vuotislainen
    • DeviantArt
  • Pottermore: MoonShield19540
« Vastaus #31 : Heinäkuu 27, 2011, 14:54:19 »
Päässä on pyöriny vaikka mitä: sieppejä, loitsuja, lainauksia, myös tuo DH-symboli ja kaiken maailman otuksia. Varsinkin teksti "I solemnly swear I am up to no good!" ois hurjan siisti. Itseasiassa mun kaverilla on tää käsivarressa, joten en kuitenkaan ihan samanlaista halua.

Mulla kyseinen lause pyörii koko ajan joka paikassa, olen suorastaan rakastunut siihen :   ) Jos joskus ottaisin HP-aiheisen tatskan, se olis varmasti tuo teksti tai sitten "Mischief managed" jonnekkin puolelle kehoa. Ne on ihan mun lemppareita koko sarjasta!
Toisaalta tatska voisi olla myös "Padfoot"-aiheinen, sillä rakastan Siriuksen hahmoa ♥ :  )
★ When you wish upon a star your dreams come true ★

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Heinäkuu 27, 2011, 15:11:50 »
Omnom, mikä aihe. ^^ Itse tykkään huvitella ajatuksella jonkinlaisen Potter-aiheisen tatuoinnin ottamisesta, mutta olen valitettavasti kahlittu siihen ajatukseen, etten tahdo tatuoida itseäni pysyvästi. Ajatus siitä, että ihooni poltettaisiin väriä enkä saisi sitä koskaan kunnolla pois (ihonsiirteestäkin jää arpia) on sen verran inhottava, etten aio hankkia omaa tatuointia todennäköisesti koskaan. Ihailen kuitenkin sitä, miten joillakin riittää päättäväisyyttä ja mielikuvitusta tatuointien ottoon. (Pientä offia: psbrules, tuo Snape-tatska on todella hieno! :3)

Mikäli nyt kuvitellaan, että ottaisin HP-aiheisen tatuoinnin, tahtoisin sen liittyvän lempihahmooni/hahmoihini tai johonkin minua koskettaneeseen asiaan tai juonenkäänteeseen. Hieman aiemmin haaveilin pimeän piirrosta, mutta se olisi kuitenkin sen verran isokokoinen, etten ehkä sellaista ottaisi. En osaa kuvitella omaan ihooni kuin pienen tatuoinnin, ja lisäksi pimeän piirto olisi ehkä hieman harhaanjohtava symboli omalla kohdallani, sillä pidän sekä pahis- että hyvishahmoista, mutta olen kuitenkin hieman enempi hyvien puolella. Kuolonsyöjät ovat joka tapauksessa tärkeitä hahmoja minulle.

Pottereista tutut sanat tai lauseet olisivat kelpo vaihtoehtoja tatuoinniksi. "Always" -sana olisi kieltämättä suloinen (etenkin mustalla kaunolla), mutta Pottereita lukemattomat ihmiset voisivat käsittää sen niin, että leikin saniteettimainosta. Voisihan siihen alkuun lisätä kysymyksen "After all this time?" mutta pelkkä "Always" olisi mielestäni hienompi.
Toinen ihanuus olisi lause "Property of the Half-Blood Prince". (Puoliverisen prinssin tyylisellä mustalla kaunolla sekin, tietysti.) Sellaisen ottaisin muuten todella mielelläni, mutta kun se tatuoinnin lopullisuus. :D Pitänee tyytyä tekemään kyseisestä tekstistä painatus johonkin paitaan.

Kuvitellaan taas, että ottaisin oikeasti tatuoinnin. Esimerkiksi tuo "Always" olisi varsin hyvä tatska olkapäähän. Mutta koska viimeisenä mainitsemani vaihtoehto houkuttelee enemmän, keksitäänpä sille sijainti. Tahtoisin tatuoinnin olevan paikassa, jossa se ei heti ensimmäisenä hyppäisi silmille, mutta josta se kuitenkin näkyisi riittävästi. Sanotaanpa nyt ranne, nilkka tai olkapää, vaikka tekstin joutuisikin kutistamaan silloin melko pienelle fontille.

~Bloodie
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2011, 15:40:17 kirjoittanut Bloody Princess »

stardust

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Heinäkuu 28, 2011, 14:38:59 »
Oh, kiva topic! Ja ajankohtainen. Nyt Pottereita pitkää fanittaneena ja juuri kahdeksantoista vuotta täyttäneenä olisi minullakin mielessäni tatuoinnin otto. En koskaan ottaisi tatuointia jolla ei ole minulle merkitystä. Mutta loitsua "Expecto Patronum" olen suunnitellut ottavani jompaan kumpaan ranteistani. Mustalla kaunolla, pienellä. Kyse on siitä että tuo loitsu on minusta upea ja koskettava. Pelkoa vastaan puollustaudutaan asioilla jotka ovat onnellisia ja kauniita. Minulla on ollut elämässäni alamäkiä ja tatuointi olisi muistutus niistä kaikista kauniista asioista jotka ovat minua ylöspäin auttaneet. On aika varmaa, että otan sen tatuoinnin pian. Ja tuosta katumuksesta. Tottakai voi olla vuosien päästä aika jolloin en fanita Potteria, mutta se on hyvä muisto asiasta, joka joskus oli todella suuri osa elämääni ja tatuointi tarkoittaisi minulle muutakin. Se olisi symboli jostain syvällisemmästä.
Sitäpaitsi, pitää elää, katua ehtii myöhemminkin.
Pimeän piirtokin olisi upea, mutta siinä on jo sellainen hintaluokka ja koko, että pitäisi säästää ja harkita hieman.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #34 : Heinäkuu 29, 2011, 00:30:48 »
Kantsii varautua siihen 100-400€:n hintahaarukkaan, lähinnä tatskan koosta riippuen. Veikkaan, et valmis kuva tulisi myös huomattavasti halvemmaks. Siin menee tatuoijan aikaa, et piirtää oman kuvan.
Pienet tekstit ovat taas hyvin nopeita tehdä ja halvempia. Jos ei halua kovin isoa ja kallista, se voisi olla helpoin varmasti. Always ois kyllä hieno tekstinä. Pitää harkita, kun seuraavaa harkitsee. Kunhan ensin kaivaa jostain rahaa esiin. :S
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
« Vastaus #35 : Elokuu 07, 2011, 21:21:32 »
Oon ihan tosissani alkanut lämmetä HP-tatuoinnille (vaikka mun poikaystävä dissaa jo pelkkää ajatustakin ihan älyttömästi). Ideoita olisi vaikka mitä, ihan siis minkä aiheiseen tatuointiin vaan, joten mitään pysyvää ei ole iholle vielä ilmestynyt.

Potter-aiheisia ideoita on mm

- loitsu, etenkin expecto patronum
- DH-merkki
- "taukki! vollotus! kummallisuus! nipistys!" harmi vaan, että se ei englanniksi kuulosta mun korvaan yhtä kivalta kuin suomeksi, mutta suomen kielisen tekstin tatuoiminen tuntuu jotenkin _todella_ hölmöltä :)

Koukkujalka olisi myös kiva, kun omistan itsekin kissan, oranssin ja läskin :DD länkisääriä sillä tosin ei ole ja nimikin on "väärästä" sarjasta...karvahanurin nimi on nimittäin Frodo... :D

mutta saa nyt nähdä otanko tatuointia, HP-aiheista tai mitään muutakaan :)
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa cuddle

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Elokuu 10, 2011, 02:15:53 »
Tekstitatskat on mun mielestä kaikkein kauneimpia, ja Pottereista kyllä varmasti löytyisi sopiva sitaatti. Vaatii tosin pitkää harkintaa löytää juuri itseä koskettava tekstinpätkä - itse en ainakaan halua mitään merkityksetöntä hakata ihooni. Olen myös harkinnut, että jossain vaiheessa ottaisin korppi-tatuoinnin; korppi on lempieläimeni ja muutenkin siihen liittyy minua kiehtovaa voimakasta mytologiaa ja symboliikkaa. Ja miksikäs se ei voisi olla jokin suojelius-tyyppinen vaikka. :) Harkinnan alla pidetään.

Tässä vaiheessa menee offariksi, mutta haluan kuitenkin jakaa tänne johtavan ideani. Olen nimittäin pyrkimässä lääketieteelliseen ja sinne pääsy on kovan työn ja tuskan takana, mutta myös suuri unelmani. Siispä jos joskus sinne tulen pääsemään, haluaisin hakkauttaa itseeni lääketieteen symbolin (linkki alhaalla). Toki tärkeintä olisi symboliikka, mutta onhan  tuo hieno kuvanakin. Paikka voisi olla vaikka käsivarsi, koska kuvan ei tarvitse olla iso.

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/96666/96666,1218459908,7/stock-vector-medicine-symbol-rattle-snakes-16020217.jpg

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #37 : Elokuu 10, 2011, 08:57:57 »
Olen haaveillut jo pitkään tatuoinnista, varsinkin HP- aiheisesta, joten eiköhn vielä joskus sellainen minulta tule löytymään. Vahvinpana vaihtoehtona tällähetkellä on pimeän piirto juuri tuohon vasempaan käsivarteen. Se on vaan niin mahtava, ja kuitenkin lempihahmoni kallistuvat ehkä hivenen enemmän pahispuolelle, niin sillaikin se sopisi. Tai sitten otan jonkun tekstinpätkän, loitsu voisi olla kiva.

Vaikka minulle on moni sanonut (kun olen Potter ja Musiikkiaiheisia tatuointeja harkinnut) että ei kannata ottaa, kyllästyt kuitenkin fanittamiseen sitten vanhana. Onko se niin varmaa että kyllästyy? Epäilen. Ja vaikka kyllästyisikin niin on se aihe silti ollut todella iso osa elämää, ja en usko että siinä vaheessa tatuointi mitään haittaisi, kuitenkin se kertoisi itselleen tärkeästä asiasta.

~stairway~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa muumuu

• Toisen maan tarina
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Elokuu 11, 2011, 12:43:26 »
Minäkään en usko, että kuvaan kyllästyisi, jos sitä edes hieman aikaa harkitsisi. 10 vuoden fanituksen jälkeen ei voi alkaa vihamaan Pottereita. Tatuoinnista tulee ajan myötä osa itseäni, erottamaton palanen, jonka kuuluu olla siinä mihin se on piirretty, ei siihen kyllästy. :)

Itsekin olen harkinnut HP-aiheista tatuointia, ja olen ehdottomasti päätynyt johonkin tekstinpätkään, jokin koskettava lainaus kirjasta. Sellainen lainaus, joka on itselle tärkeä. Tuo Always on tietysti älyttömän ihana. :) Olen ajatellut myös jotain karkkien nimiä, ne ovat vaan niin kivoja. Lisäksi 9 3/4 olisi hieno ja sen saisi tatuoitua tarpeeksi pienenä (kun en halua isoa kuvaa). Se myös symboloi reittiä mistä Harry pääsi aivan uuteen, ja mukavampaan ja parempaan maailmaan.

Toisaalta myös jokin pieni kuvakin, joskaan ei mikään hahmon naama, olisi hieno. Esimerkiksi feenix tai yksi tai monta sellaista lentävää avainta Viisasten kivestä. Tai miksei ne Snapen pullotkin rivissä olisi hienot. :) Olen myös haaveillut kuvaa kristallipallosta, sen vaan pitäisi olla niin hienosti toteutettu.

Ps. Tsekatkaa tuo alempi kuva Siriuksesta. Aivan ihana! http://www.mugglespace.com/group/ihaveaharrypottertattoos?groupUrl=ihaveaharrypottertattoos&id=2634066%3AGroup%3A6048&page=7#comments
I need another story,
Something to get off my chest
My life gets kinda boring,
Need something that I can confess

Poissa Zipru

• Vuotislainen
  • Pottermore: HeartHazel115
« Vastaus #39 : Elokuu 12, 2011, 22:57:02 »
Oioi mikä aihe! Mä olen miettinyt tatuoinnin ottamista tosiaan jo jonkin aikaa, erityisesti Potter-aiheinen tatuointi on ollut mielessä vajaan vuoden verran. Tietenkin aina tatuoinneissa on se kyllästymisen riski, mutta pari tatuoitua kaveriani on kertonut että kuvista tulee todella osa itseä ajan kuluessa.

Silloin kun tämän Potter-tatuointi-idean (mikä sanahirviö!) keksin, oli vaihtoehtoja ainoastaan yksi: Kuoleman varjelusten merkki. Se symboloisi ensinnäkin rakkauttani Pottereita kohtaan ja toiseksi kuolemaa. Myös paikka oli tiedossa, ranteeseen olisin sen halunnut ottaa. Sitten kävikin niin, että ymmärsin sen olevan todella huonolla paikalla tulevaisuuden ammattiani ajatellen (hoitaja), enkä luultavasti saisi töitä tulevaisuudessa tatskan takia. Tämä ajatus sitten jäikin juuri tuon takia.

Sitten joskus puolisen vuotta sitten aloin ajatella asiaa uudelleen. Tällä kertaa mielessä oli ehdottomasti jokin teksti. All was well olis ihana ja se onkin edelleen yksi vaihtoehdoista. Se kuvastaisi mulle myös sitä, kuinka lopulta asiat kääntyvät kuitenkin hyväksi. Toinen vaihtoehto olisi tosiaan tuo aiemminkin mainittu Always. Siskoni tosin pääsi sanomaan että sitä saatettaisiin luulla terveyssidemerkiksi turhan helposti :D Mitään kuvaa en haluaisi, enkä myöskään haluaisi että se olisi liian ilmeinen. Myös loitsu obliviate olisi ihana. Paikkana joko jomman kumman lapaluun päälle tai niskaan.

Ainoastaan raha, varmuus ja uskallus puuttuvat!

edit // Nyt kun aloin taas asiaa miettiin ja selaileen kaikkia kuvia, niin ei vitsi tää ois hyvä :-D http://media.tumblr.com/tumblr_lp5eloPxok1qd0h3l.jpg Hedwig's themen ekat nuotit siis.

Tämäkin saattais olla jotain sitä mitä haaveilen... http://27.media.tumblr.com/tumblr_lnznvudjxF1qa8kteo1_500.jpg

Tai tämä... http://27.media.tumblr.com/tumblr_lnvdjh0pQR1qlrshno1_500.jpg
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2011, 23:24:39 kirjoittanut Zipru »
harry you are so loved, so loved

Runespoor

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Elokuu 13, 2011, 12:57:22 »
Olis kiva saada tekstit "I solemly swear that I'm up to no good." kämmenselkään ja "Mischief Managed." vasempaan olkapäähän<3  Tällä hetkellä on sellaset tussilla kirjoitettuna 8D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2011, 13:00:50 kirjoittanut Runespoor »

Poissa avaragane

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Elokuu 19, 2011, 01:40:29 »
Mun ukki kuoli kesäkuussa ja jotenkin hautajaisten jälkeen tuli mieleen että haluan nyt uuden tatuoinnin. Ei tarvinut miettiä kauaa niin sain sen päähäni, kuoleman varjelusten merkki ja tämän alle teksti "Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema." En vielä aikaa ole varannut kaverille, mutta idean jo annoin ja luultavasti ennen joulua tuon tulen toiseen pohkeeseen ottamaan. Laittelempa kuvia sitten kun on valmista.. :)

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #42 : Elokuu 19, 2011, 20:10:05 »
Itselleni on tulossa teksti "In dreams, we enter a world that's entirely our own." tatskattuna jonnekin päin kehoa, luultavasti tulee pohkeeseen ^^ Rakastuin tuohon ja muutamaan muuhun Potterien quotteihin, joten pitkien harkintojen ja päätösten jälkeen tuo tulee jossain vaiheessa luultavasti koristamaan pohjettani. Nyt vain on rahaongelmaa, että vielä vähään aikaan tätä en tule saamaan, mikä on kyllä hyvä, koska haluan ehdottomasti pohtia vielä aionko ottaa tämän vai en, sillä en kuitenkaan halua katua sitä myöhemmin.

Mitään Potter-aiheista kuvaa en välttämättä haluaisi tatuointina ihooni, ne saattaisivat jossain vaiheessa kyllästymään, jos kävisi niin, että kyllästyisin koko Pottereihin. Sen takia haluan mieluummin quoten minkä voin yhdistää Pottereihin, mutta millä on muutakin merkitystä kuin Potter. Toisaalta taas olisi upeaa saada sieppi tai kuolemanvarjelusten merkki tatuointina, mutta siltikin itseäni tulisi luultavasti aina mietityttämään, että mitä jos tähän kyllästyisin.
En siis usko, että tuohon lainaukseen tulisi kyllästymään, koska se merkitsee minulle todella paljon. Ihan henkilökohtaisesti sekä sitten se on kuitenkin merkitsemässä Pottereista, kirjoista jotka olivat lapsuuteni ja nuoruuteni joihin en toivottavasti ikinä kyllästy.

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #43 : Elokuu 29, 2011, 22:08:27 »
Minä ainakin ajattelin hankkia itselleni 18-vuotislahjaksi tatuoinnin, tietysti HP-aiheisen. Ideoina minulla olisi hankkia Kuoleman varjelusten merkki ja sen alle jotain I'm with you, Harry -tyylistä. Toisaalta myös tekstit "Scared, Potter?" "You wish." tai "Happiness can found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." houkuttaisivat myös...
Olkapäähän, niskaan tai sydämen kohdalle olisi hienoa saada jokin noista. (---:

Ja tuosta kyllästymisestä senverran; minulle on ainakin sanottu, että tatuoinnin voi ottaa kun on ensin pitänyt kuvaa siitä seinällä tai jossain näkyvällä paikalla vuoden ajan, eikä ole alkanut kyllästyä siihen. Noin ajattelin ainakin itse tehdä ennenkuin otan tatuoinnin, sillä en todellakaan ajatellut alkaa maksamaan sen poistatusta. :D
You're a human after all.

Poissa monnipop

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Elokuu 30, 2011, 11:33:41 »
Expecto Patronum olisi kaunis kaunolla kirjoitettuna oikean käden ranteeseen. Se olisi sopiva minulle siitäkin syystä, että tunne oloni melko usein turvattomaksi, joten siitä saisi jotain symbolista lohtua turvattomuuteen. Jos nyt niin pitkälle haluaa ajatella asiaa.

Oikeastaan minulta löytyy jo yksi HP-tatuointi. Mutta se ei ole mitenkään selkeästi Potteriin yhdistettävissä. Itse kuitenkin tiedän, mitä se minulle merkitsee ::). Niin ja se on salama. Ranteessa (ei sentään otsassa).

Kauheasti kaikki miettivät kyllästymisen vaaraa ja ihon venymistä sun muuta. Venyminen nyt on aika luonnollinen huoli, koska iho venyy ja tottakai se muuttaa tatuoinnin ulkonäköä. Itse ajattelen asiaa niin, etten näin nuorena ota vatsan seudulle mitään (jos vaikka joskus haluankin lapsia ja raskauden aikana tietysti maha kasvaisi ja venyttäisi ihoa, jonka jälkeen maha kutistuisi ja tatuointi voisi olla melko hullunkurisen näköinen.). Mutta kyllästyminen tai tatuoinnin katuminen... En ainakaan omalla kohdalla usko kummankaan mahdollisuuteen, koska tatuoinnit ovat muistoja siitä ajasta milloin ne on otettu ja toisekseen, niitä ei edes huomaa jonkin ajan kuluttua, koska ne ovat osa itseään. Itse en kiinnitä oikeastaan mitään huomiota tatuointeihini, mitä nyt joskus tuohon uusimpaan, kun se on ollut vasta ehkä kuukauden iholla!

Mutta jos asiaa ihan kauheasti miettii ja pähkäilee, että uskaltaako ja mitä jos alaa kaduttamaan, niin ehkä sitten kannattaa suosiolla jättää ottamatta : D. Tai ottaa sellaiseen paikkaan missä sitä ei kauheasti näe, eli vaikkapa nilkkaan. Ja aloittaa pienestä, eikä mistään jättisuuresta.
Real eyes
Realize
Real lies

Poissa Shadow

• Postipöllö
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Lokakuu 01, 2011, 13:23:08 »
Tämän ketjun lukemisen jälkeen olen tosissani harkinnut pientä kultasieppiä vasemman ranteeni oikeaan reunaan. Sieppi kuvaisi samalla itseäni ja maailmankuvaani. Lisäksi se muistuttaisi minua lapsuudestani, joka oli valehtelematta elämäni parasta aikaa. Eihän sitä voi nyt varmuudella sanoa, mutta tähän asti ainakin. :D Sieppi on merkki vapauden kaipuustani ja muistoista, mitä kukaan ei voi viedä pois Harry Potter-kirjoja unohtamatta... Sieppiin ajattelin vielä jonkun tekstin, mutta en tiedä ollenkaan, mitä siinä voisi lukea.

Poissa sestiva

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Lokakuu 28, 2011, 23:35:22 »
En ole ajatellut tatuoinnin ottamista... Se voisi olla kiva, mutta toisaalta siinä on juuri se jo monen jankkaama vieraantumisen riski (mistä en oikeastaan itse välitä). Juuri joku lainaus tai lause kirjoista olisi mukava, ehkä joku loitsu... jos otan joskus, koska en tiedä vielä, se tulisi ehkä niskaan. Saapa nähdä. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2011, 23:51:32 kirjoittanut sestiva »
"Harry Potter will always be a part of me."

Poissa lustica

• Puuskupupu
  • Animaagi
  • Miten niin Lustica? Sehän on ihan pessimisti!!
« Vastaus #47 : Marraskuu 04, 2011, 09:47:35 »
Itselleni on tulossa teksti "In dreams, we enter a world that's entirely our own." tatskattuna jonnekin päin kehoa,

Mielestäni tämä Rian valitsema lainaus on juuri sellainen tekstipätkä, mikä olisi tosi hyvä tatuoinniksi. Se on selkeä viittaus Pottereihin niille, jotka ovat Potterinsa lukeneet ja he tajuavat myös viestin Potterviitteet. Kuitenkin, tämä lainaus toimii myös niille henkilöille, jotka eivät ole Pottereita lukeneet. Lause on itsessään kaunis miete ja sen ymmärtää ilman Potter-viitekehystäkin.

Juuri jonkin tuon tyylisen tatuoinnin voisin ottaa itsekin. Olen ajatellut, että nyt kun omasta viimeisenkin Potterin lukukerrasta on aikaa parisen vuotta, lukisin koko sarjan uudelleen (olen siis lukenut kirjat vain kerran) putkeen. Ajattelen, että tällä lukukerralla voisin löytää sellaisen itselle tärkeän kohdan / lauseen, minkä tatuoimista voisin sitten harkita. Vielä siis itselle ei ole selvää, että mikä se lause olisi. Monia hyviä lauseita on tässäkin keskustelussa jo noussut esiin, mutta haluan itselleni juuri sen minulle tärkeimmän. Ettei sitten ala kaduttaa.

Tällä hetkellä muistan lähinnä kohdat "Huomaan että olet..." "Dumbledoren miehiä, pitää paikkansa" ja "Have a Bisquit", mutta näistä kumpikaan ei mielestäni toimisi tatuointina kovin hyvin, ainakaan mun kohdalla, koska haluaisin tosiaan, että myös Pottereita lukematon henkilö voisi ymmärtää lauseen sisällön. Tai siis, että lause olisi merkityksellinen myös Potterieta lukemattomalle.

// edit: 4.11. klo 09.56: Oho, edelleen samat perustelut, kuin mitä mun aiemmissa viesteissä. No mutta, edelleen olen samoilla linjoilla.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2011, 09:58:25 kirjoittanut lustica »

Poissa finest

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutBat20178
« Vastaus #48 : Marraskuu 07, 2011, 22:40:56 »
jeij, mikä keskustelu!
ite oon jo pienest pitäen halunnu tatuoinnin, ja pari viimistä vuotta oon miettiny hp-aihetta. "I solemnly swear I am up to no good." ois hauska, sen pystyy suht suoraan yhdistää pottereihin, mut muilleki tatskan näkijöille vois toi kolahtaa. rehellisesti sanottuna kyllästymistä en pelkää, ku en oo sitä mihkään otsaan pistämässä. paikka vois olla esim. lapaluun päällä. sellanen minkä pystyy vaatteilla peittämään (jos töissä tarvii).
nyt suunnittelemaan lisää!
“Bone of the father, unwillingly given. Flesh of the servant, willingly sacrificed. Blood of the enemy, forcibly taken. The Dark Lord shall rise again.”

Poissa lynkkysuoli

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneDust6960
« Vastaus #49 : Marraskuu 08, 2011, 09:04:21 »
löytyy jalasta jo yksi leima, toiseksi tahtoisin jonkun kivan potter-tekstin mutta saa nyt nähdä riittäisikö yksi. :D

http://1.bp.blogspot.com/-9ytB2rpgDSI/Treb2ScuitI/AAAAAAAAAKI/4HYg9krUzoA/s1600/aaaaaaaaaaaaa.jpg