Kirjoittaja Aihe: HP-aiheinen tatuointi  (Luettu 31837 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa sadevesi

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • syön sut
  • Tupa: Rohkelikko
HP-aiheinen tatuointi
« : Helmikuu 24, 2011, 21:34:14 »
Kuinka monella teistä on joku Potter-tatuointi? Miten päädyitte juuri siihen kuvaan ja oliko paljonkin vaihtoehtoja? Jos teillä on valokuvia niin niitäkin olisi kiva nähdä.

Olen itse miettinyt tuon DH-symbolin tatuoimista, mutta koko symbolin tulkinnanvaraisuus herättää vähän epäilyksiä. Esimerkiksi siskoni, joka ei sen enempää ole Pottereita lukenut, näki tuossa kolmiossa heti ensimmäiseksi kristinuskon pyhän kolminaisuuden. Näin ateistina mua ei ihan kamalasti innosta ajatus sellaisen merkin tatuoimisesta, joka sekoitetaan kristinuskoon, vaikka merkin filosofia mulle itselleni olisikin ihan toinen. Siksi musta olisi kiva kuulla muitakin tatuointi-ideoita ja ehkä teidänkin ajatuksia DH-symbolin merkityksestä.
"And you only live forever in the lights you make
When we were young we used to say
That you only hear the music when your heart begins to break
Now we are the kids from yesterday"

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: HP-aiheinen tatuointi
« Vastaus #1 : Helmikuu 25, 2011, 17:15:35 »
Joku mies oli kuullemma tatuoinut sekä omansa että pienen poikansa vasempaan käsivarteen pimeän piirron. Tuon että ottaa itselleen piirron kyllä ymmärrän, mutta vielä pojalle... ihan tulee Malfoyt mieleen.

Jos itse ottaisin HP-tatuoinnin niin... pimeän piirto vasemmassa käsivarressa voisi olal ihan kiva, mutta luulenpa että kyllästyisin siihen. Toisaalta eikö se ole vähän pimeän piirron idea, että kun sen kerran ottaa niin on ikuisesti merkitty kuolonsyöjäksi? (mitä mie nyt taas höpäjän...) Sen sijaan jokin pieni lainaus kirjoista olisi ihana. Päässäni on nyt pyörinyt muun muassa "It is the unknown we fear when we look death and darkness, nothing more."
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2011, 21:38:08 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Helmikuu 25, 2011, 17:31:04 »
Tuon että ottaa itselleen piirron kyllä ymmärrän, mutta vielä pojalle... ihan tulee Malfoyt mieleen.

Jep, Lucius Malfoyn salaperäinen kaksoisolento ja hänen poikansa Draco Malfoy. Ilmiselvästi. Joo, offausta. Gray.
 Mutta siis, en ennen kun näin tämän topiikin en ole miettinyt HP-aiheista tautuointia. Joku DH:n merkki olis kyllä kiva saada, mutta vain hennatatuointina. Ajatelkaa nyt, jos ottaa pysyvän tatuoinnin ja sitten kyllästyy siihen tai ei enää muutaman vuoden päästä olekaan Potterfani ja pitää Pottereita tylsänä ja lapsellisena? Järki käteen hyvät ihmiset!
 Ja vielä tuosta miehestä... Ennen kuin kaikkki vuottislaiset rupeaa teettämään lapsilleen ja sukulaisilleen kilpaa tatuointeja sanon: Kannattaisi kysyä lapsen/sukulaisen mielipidettä ennen kuin menee tuhlaamaan rahojaan, koska tatuointien ottaminen kuulemma maksaa tosi paljon. Ja niiden poistaminen se vasta maksaakin.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2011, 18:56:54 »
Potter-tatuoinneissa on tietty tuo kyllästymisen/vieraantumisen riski, mutta onhan se toisaalta monissa muissakin tatuointiaiheissa ongelmana. Itselläni ei ole minkäänlaista tatuointia, mutta olen mä kyllä aina välillä leikitellyt ajatuksella. Se nyt tuntuu melkoisen selvältä, että mitään liian ilmeistä HP/tms.-tatuointia mä en ottaisi (kuten vaikka pimeän piirtoa), vaan jonkun henkilökohtaisemman, jossa kuitenkin olisi jokin kiva HP/tms.-vivahde. Mä luulen, että täydellistätarpeeksi hyvää aihetta ei välttämättä lähiaikoinakaan päähän pälkähdä, mutta voisihan sitä kuivaharjoitella vaikka painattamalla huppariin tai paitaan jonkun kivan kuvan ja katsoa, kauanko sitä viitsisi käyttää. Kuva-aiheen voisi sellaiseen valitakin huomattavasti rennommin, kun oletusarvona ei ole, että sitä pitäisi sitten loppuelämä kantaa. DH-symboli voisi esimerkiksi olla aivan passeli :D
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
« Vastaus #4 : Helmikuu 25, 2011, 19:48:37 »
Jos mietityttää tuo haluaako ottaa tatuointia, miettien että kyllästyy siihen jonkun ajan päässä, ajatelkaa sitä siltä kantilta, että tatuointi kertoo kuitenkin jotain teistä itsestänne, tässä tapauksessa esim. tietystä ajanjaksosta, ajasta jolloin piditte/fanititte Potteria. :) Tokihan sitä varmaan voi siltikin katua, mutta tämä ainakin itseäni helpottaisi, jos alkaa kaduttaa myöhemmin.

Itse en ole edes miettinyt Potter -tatuointia, mutta jos ottaisin jonkun, sen pitäisi olla suhteellisen henkilökohtainen, esim. pieni tekstin pätkä tai jotain vastaavaa. Eli siis eipä ole ainakaan nyt suunnitelmissa hankkia mitään tällaista. :)
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Helmikuu 27, 2011, 22:05:39 »
haluaisin ehkä tatuoida jonnekinpäin kehoa expelliarmus-loitsun :-) tai expecto patronum tai wingardium leviosa olisi kiva mut aseistariistuntaloitsu on eniten mun mieleen.
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Maaliskuu 02, 2011, 11:35:35 »
En oikein ole itse edes ajatellut noita. :) En ole kyllä aikeissa ottaa. Ehkä vähä liian vähän ikää =D (11vuotta) Mutta jos "pelottaa" kyllästyminen johonkin HP-aiheiseen, voihan ottaa jonkun jota käsitellään Pottereissa, mutta joka ei välttämättä suoranaisesti liity pelkkiin Pottereihin, kuten Feenikslintu, lohikäärme,  yksisarvinen, hevoskotka (♥), mistelin oksa yms. En tiedä oliko hyväkään ehdotus, mutta ehdotinpa silti. :)

Pöllö olisi kyllä hieno. Taikka joku suojelius-tyyppinen juttu tai Rohkelikon miekka, Puuskupuhin kuppi, Korpinkynnen diadeemi tai Luihuisen medaljonki. Rippuen lempituvasta. Itse en kyllä haluaisi mitään tavaraa kyllä tatuoida. Kuoleman Varjeluksien merkki olisi kyllä hieno! 

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #7 : Maaliskuu 02, 2011, 14:09:45 »
^Itse olen miettinyt tulevaisuudessa johonkin päin vasempaa käsivartta ottaa pienen ja simppelin Kuoleman Varjeluksien merkin. :D KOhta tatuoinnille olisi jo päätetty, nimittäin kyseisessä kohdassa on mainittu merkki tehty calligrafiatussilla. x) Sitä pitää aina vähän väliä vahvistaa [pirun kestävää tussia btw] mutta muuten ihan hauska. Ei se näykään mitenkään kamalasti, ehkä t-paita päällä jos kättä ojentaa mutta ei muuten.

Pimeän piirto käsivarressa/ranteessa sinänsä olisi nätti, mutta ana se vaara että Pottereihin kyllästyy jne. ja sitten kamalat ihonsiirrot kun tatuointi halutaan pois. B(

Mutta joo, pitää miettiä asiaa.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Maaliskuu 04, 2011, 10:09:26 »
Minä aina jotenkin eksyn tähän topiciin. En tiedä miksi. Aina siitä lähtien, kun tämä tänne ilmestyi... Ihanan kummallinen maailma.

En ole koskaan aiemmin keksinyt ajatellakaan, että voisin jotain Potter-aiheista ihooni polttaa. Merkillistä, kun olen vähemmänkin rakkaista kirjoista pohtinut, että minkälaisen tatuoinnin niistä laittaisin. o.o'

Mutta kultasieppi ristiselässä. Tai sitten KV-merkki käsivarressa vois olla hieno. <3

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RuneLumos12214
« Vastaus #9 : Maaliskuu 05, 2011, 12:48:38 »
Joskus olen tainnut leiketellä ajatuksella Potter aiheisesta tatuoinnista, mutta nyt vasta aloin pohtia asiaa kunnolla.
Jos jonkun Potter tatskan ottaisin, niin se oli varmaan juuri tuo DH merkki johonkin lapaluiden väliin tai jompaankumpaan olkapäähän ja siihen alle tekstin: The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead, taikka pieni salama kaulan tienoille.
Siinähän on kyllä aina se riski että kyllästyy tatuointiin, joilloin pitäisi maksaa kalliit laserpoisto- tai ihonsiirtämisoperaatiot.
Jonkun tatuoinnin olen vanhempana kuitenkin unelmoinut ottavani, saattaisiko se olla juuri Potter aiheinen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2011, 21:14:24 kirjoittanut mattis »
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #10 : Maaliskuu 05, 2011, 15:41:42 »
Olen pitkään harkinnyt tatuoinnin ottamista ja olen sitten päätynyt juuri tuohon varjelusten merkkiin. Saa tosin nähdä, tulenko koskaan ottamaan tatuointia, ne kun ovat aikasta kalliita... Varjelusten merkki olisi kuitenkin minulle itselleni tärkeä, osittain sen vuoksi että se muistuttaisi elämääni suuresti vaikuttaneista Pottereista kuin myös kuoleman läheisyydestä ja siitä, ettei sitä vastaan tule kamppailla muttei se pelottava asiakaan ole (ei ainakaan pitäisi olla). Merkistä löytyy paljon muutakin kuin vain Potterius, eivätkä kaikki edes osaa yhdistää sitä Pottereihin (kerroin pari päivää sitten luokkakaverilleni merkin merkityksen, ja hän oli yllättynyt siitä tiedosta). En kuitenkaan ole itse vielä päässyt kovin pitkälle merkin tutkimisisessa ja pohdinnassa.
Jos joskus tulen ottamaan tatuoinnin, tahtoisin sen olevan pieni varjelusten merkki. Varmaan olkapäähän sen ottaisin.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #11 : Maaliskuu 05, 2011, 16:38:13 »
Olen myös pitkään miettinyt tatuoinnin ottamista ja luulisin, että jonain päivänä sellaisen otankin. Eri asia sitten montako vuotta tähän väliin menee. Haluaisin sen varmaankin lapaluun kohdalle. Vaihtoehtoisesti niskaan. Lähinnä aihe on vaikea. Joskus mietin, että haluan pari pientä tähteä nilkkaan, mutta luovuin ajauksesta. Haluaisin jotain, mikä olisi itselleni hyvin tunnearvokasta - sehän tatuoinneissa yleensä on kyseenä - mutta joka olisi hieno myös kuvana, koska valitsemassani paikassa muut sitä enemmän saavat katsella. En koskaan ole tullut ajatelleeksi, että idean voisi ottaa Pottereista! Tällä hetkellä tuoreena ideana se kuulostaa hyvinkin mielekkäältä. (niin ja tämän viestin lähettämisen jälkeen joku saattaa yllättää mut kaivelemasta ideoita kirjoista loppupäivän ajan :D) En kuitenkaan halua mitään selkeästi sarjassa esillä olevaa asiaa, kuten kuoleman varjelusten tai pimeänpiirron merkki. Jokin sana/sanonta tai vastaava voisi myös olla hieno kauniisti kirjoitettuna.
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa lustica

• Puuskupupu
  • Animaagi
  • Miten niin Lustica? Sehän on ihan pessimisti!!
« Vastaus #12 : Maaliskuu 07, 2011, 14:11:40 »
Hei, aikas mielenkiintoinen aihe!
Itseeni en ole mitään hakkauttanut, monella kaverilla tatskoja on kyllä ja olen kuitenkin pohtinut, että josko jonkun tatuioinnin joskus ottaisin johonkin. Ongelmanani on vain ollut, että mitään yksiselitteisen selkeää, "mun juttua", en ole vielä keksinyt. Olen päätynyt siihen, että tuskin haluaisin mitään varsinaista kuvaa, vaan ennemminkin jonkin tekstin, numeroita tai symbolin.
Harry Potter ei ole koskaan käynyt mielessäni, mutta ideahan on potterfanille mainio. Kuten joku jo aiemmin tässä sanoi, niin tatuointi edustaa (myös minun mielestäni) myös jotakin tiettyä aikaa ihmisen historiassa. Siispä jos olen nyt armoton potterfani niin voisin nyt ottaa sen pottertatuoinnin ja sitten myöhemmin todeta, että "se on siltä mun potterkaudelta". Mutta toisaalta, en tosiaan ottaisi mitään liian ilmeistä, juurikin vaikka "Harry love you 4ever" tekstiä, vaan ennemmin sellaisen, mihin ei ehkä niin helposti kyllästyisi. Uskoisin, että vaikka pimeäpiirto tai Kv-merkki olisivatkin symboleita, voisin kyllästyä niihinkin, niiden "selkeyden" vuoksi. No KV-merkillä on tosiaan vaikka mitä merkityksiä muutenkin ei vain potter-yhteydessä, että ehkä siihen ei ihan heti, mutta pimeänpiirtoon kyllä.
Jokin loitsu tai paikannimi tai niiden johdannainen voisi olla mielenkiintoinen. Tai vaikka oma anigaami- tai suojeliushahmo. Olen lukenut potterit vasta kerran ja silloin tietysti ahmin ne kauhealla vauhdilla, eikä mieleen jäänyt mitään ylitse muide olevaa asiaa. Mutta tarkoitus on lukea kirjat nyt useamman vuoden jälkeen ajatuksella ja rauhassa ja uskoisin, että tämän lukukierroksen aikana voisikin nousta esiin jokin asia, minkä tatuioimista voisi harkita, jos tatuoinnin haluaisin.
Mutta siis, tatuoinita tulee aina mielestäni harkita tarkkaan, eikä suinpäin rynnätä ottamaan sitä ensimmäistä "kivaa kuvaa". Mutta luulen, että joskus saattaa olla, että olen harkinnut tarpeeksi tarkkaan, ja jonkin kuvan itselleni otan. VAikka sitten potteraiheisen!

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
« Vastaus #13 : Maaliskuu 12, 2011, 03:17:39 »
Kyllä, suunnitteilla on. Tänä vuonna tulee täyteen 10 vuotta siitä, kun ensimmäisen kerran luin Pottereita ja faniuduin, joten ihan sen kunniaksi. Ja kun tämä fanitus on sentään jo 10 vuotta kestanyt, en usko sen ihan noin vain lakastuvankaan. ;) Ja koska lähes saman ajan verran olen fanittanut Kelmejä (Sirius, lav of mai laif<333) ajattelinkin siis tämän Potter-aiheisen tatuoinnin olevan "I solemnly swear I am up to no good!" -teksti. Paikka sille ei ole vielä täysin varma.

Ja jos sitä kyllästymistä pelkää... No, itse olen sitä mieltä, että fanitus-tatuointeja kannattaa miettiä pitkään. Mutta toisaalta, niin kannattaa ajatella kaikkia tatuointeja. Kaikkiin kuviin ja teksteihin voi joskus kyllästyä. Tai sitten ei kyllästy, kuka tietää. Pientä riskin ottamistahan se aina on. Itse otin ensimmäisen tatuointini viime lokakuussa, ja ainakin vielä on tunne, että se kuva on yhtä osa ihoani kuin nenä naamaani. :)

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #14 : Maaliskuu 12, 2011, 16:50:56 »
Itse en ole ajatellut ottaa tatuointia ainakaan vielä, ehkä sitten kun ikää tulee lisää, (14v). Mutta jos ottaisin tatuoinnin ja se olisi potter aiheinen, haluaisin varmaan kultasiepin jompaankumpaan käteen. Myös joku teksti ois kiva kuten esim. S.Y.L.K.Y, S.U.P.E.R tai vaikkapa V.I.P. Joo ei mitään kummoisia ideoita, mutta kummiskin.. :D
Hey! You just lost The Game.

Candygirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Maaliskuu 13, 2011, 16:31:20 »
Oon jo kauemmin harkinnut myös tota tatuointia. Pimeän piirto tai Dobby- muotokuva ois tarkoituksena hakata ihoon syksyllä, jos vain vanhemmilta luvan saan. ( no onhan niitä lupia ennenkin kierrelty jos sitä ei heru o:)  joten..)

Poissa lustica

• Puuskupupu
  • Animaagi
  • Miten niin Lustica? Sehän on ihan pessimisti!!
« Vastaus #16 : Maaliskuu 14, 2011, 09:36:06 »
fanitus on sentään jo 10 vuotta kestanyt, en usko sen ihan noin vain lakastuvankaan. ;) Ja koska lähes saman ajan verran olen fanittanut Kelmejä (Sirius, lav of mai laif<333) ajattelinkin siis tämän Potter-aiheisen tatuoinnin olevan "I solemnly swear I am up to no good!" -teksti. Paikka sille ei ole vielä täysin varma.

Olen samaa mieltä tuosta, että jos kymmen vuotta on fani, niin eiköhän se kestä sitten jo loppuelämän. Tai jos fanius katoaa, niin kuitenkin tuossa vaiheessa voi tosiaan jo sanoa varmasti, että "tämä tatuointi on siltä mun potterfanius-kaudelta".
Ja kyllä, juuri tuollaista tekstiä voisin minäkin harkita, jos olisin kelmi-fani. Ylipäänsä joku sellainen, mikä liittyy potteriin, mutta millä voisi olla toinenkin merkitys. Mielestäni tuo kelmilause voisi olla juuri sellainen, että sille, joka sen itseensä hakkauttaa se merkitsisi pottereita ja potterfaniutta, ja sille joka katsoo sitä eikä tiedä pottereista mitään, se voisi merkitä jotain ihan muuta. Vaikkapa sitä, että tatuoitu tyyppi on kovin ilkikurinen ja kujeileva. Hieno ajatus siis, tykkään ideastasi, vaikken itse juuri tuota tekstiä ottaisikaan.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #17 : Maaliskuu 14, 2011, 16:47:12 »
Kannattaa tosiaan harkita ja tarkkaan, jos aikoo ottaa ylipäänsä minkään tatuoinnin, varsinkin kun täällä suurin osa on vielä tosi nuoria, alle kaksikymppisiä. Itse olen 23 ja olen pitkään ajatellut, että jonkinlainen tatuointi voisi olla kiva, mutta ne aiheet ja paikat ovat vaihtuneet varmaan 10 kertaa, eli en ole vielä tähän ikään mennessä ollut 100% varma minkä kuvan ottaisin ja minne. Tatuointi voi myös maksaa useamman satasen, riippuu tietysti koosta ja muusta, poistattaminen vielä enemmän, niin kuin joku mainitsikin. En hirveästi kannattaisi ideaa että ottaa alaikäisenä tatuoinnin, vaikka saisikin luvan ja on sitä miettinyt vaikka kuinka tarkkaan - siinä iässä mieli kuitenkin useimmiten muuttuu helpommin kuin vanhempana, ja myöhemmin voi kaduttaa. Voihan sitä laittaa vaikka hennatatuoinnin tai sellaisen semi-pysyvän tatskan (niitäkin on, pysyy muutaman vuoden, näin olen lukenut) ja katsoa sitten, mitä tykkää. Kannattaa myös miettiä, mihin kohtaan tatskan laittaa, nimittäin joissain työpaikoissa ei välttämättä katsota tatuointeja hyvällä.

Suosittelisin kanssa, ettei heti alkuun mitään älyttömän isoa tai hirveän näkyvälle paikalle (DH-symboli on siinä mielessä hyvä koska sen ei tarvitse olla iso), jos tykkää niin ainahan voi ottaa toisen :)
Mitä tulee Harry Potter-tatuointeihin, en ottaisi mitään liikaa kirjoihin viittaavaa, vaan jonkun jutun jonka yhteys kirjoihin olisi aika hämärä tai vain omassa tiedossa. Lyhyt, tarkoin valittu tekstipätkä ei ole huono idea. Daniel Radcliffen naama hauiksessa tai pimeänpiirto käsivarressa voisi ehkä ajan myötä vähän harmittaa... :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2011, 16:52:52 kirjoittanut Fimca Worthleberr »
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
« Vastaus #18 : Maaliskuu 24, 2011, 14:49:33 »
Olisin 15-vuotiaana halunnut tatuoinnin, mutta äiti sanoi että 18-vuotiaana saan tehdä sen suhteen mitä haluan. No, ikää 33 ja aihe on jäänyt, ei siksi ettenkö haluaisi, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi/rahaa tarvitaan olennaisempaan... Hmm, VOISIHAN se tatuointi tietysti sivuta vaikka Potterien maailmaa, tai fantasiaa yleensä. Pöllö on aina hieno symboli. Tai yksisarvinen. Jokun idea on kanssa aika kiva. =) Mutta voi olla, että minun tatuointi on sitten se, mitä olen alusta asti ajatellutkin: nilkan ympäri menevä köynnös, johon on jossain kasvun vaiheessa jäänyt risti"koru" sekaan.

Poissa Fogo

• Vuotislainen
    • KUHVIKAPPI
  • Pottermore: SkullSeeker26697
« Vastaus #19 : Huhtikuu 19, 2011, 19:29:02 »
Mun kaverit pitää mua ihan pöpipäänä, mutta haluaisin oikeasti Harry Potter tatuoinnin. En vain vielä tiedä mikä ja minne, mutta sitten kun saan hyvän idean luultavasti aion myös toteuttaa sen. Mutta mitään hetken mielijohteesta en tee.

Päässä on pyöriny vaikka mitä: sieppejä, loitsuja, lainauksia, myös tuo DH-symboli ja kaiken maailman otuksia. Varsinkin teksti "I solemnly swear I am up to no good!" ois hurjan siisti. Itseasiassa mun kaverilla on tää käsivarressa, joten en kuitenkaan ihan samanlaista halua.

Mulla on semmonen fiilis, että mun HP-fanitus ei lakkaa. Oon rakastanu sitä 10 vuotta ja tulen varmasti aina rakastamaan. Tatuointiin kyllä voi kyllästyä, mutta en olisi isoa ottamassa. Saa nähdä miten käy. :D http://www.forevergeek.com/wp-content/media/2010/02/spell.jpg Grrrh ♥
Na zdrowie!

insatiable

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Huhtikuu 20, 2011, 18:58:01 »
Hih, vähän samoilla linjoilla Fogon kanssa. Miunkin kaverit pitää miuta vähän outona kun tahdon HP-tatuoinnin, mutta olen miettinyt sitä hyvin pitkään ja aion toteuttaa haaveeni kuluvan vuoden aikana. Miulla on jo yksi tatuointi, jota sitäkin mietin hyvin pitkään enkä ole katunut. Tahdon ottaa Pimeän Piirron käteeni, heh, ehkä kliseisin ikinä, mutta se on vain niin cool! Oon kelannut myös jonkun loitsun tatuoimista kylkeeni tai rintaan. Yksi mitä olen harkinnut, on Alohomora tuohon sydämen alapuolelle, heh:D Tai sitten Obliviate oikeaan käteen, koska se on miun lempiloitsuni Suojeliusloitsun lisäksi. Oikeaan käteen luonnollisesti sen takia, koska se olisi sauvakäteni ^^

Mie mietin luultavasti vielä muutaman kuukauden, mutta se on varma, että jossain vaiheessa tätä vuotta mie marssin liikkeeseen ja otan HP-tatskan! :D Oon kuitenkin "jo" 19-vuotias, niin luulen, että osaan tässä vaiheessa päättää millaisen tatuoinnin voin ottaa niin, etten kadu sitä :)

Poissa Lola

• Skyline
  • Vuotislainen
  • That phony girl
  • Pottermore: MoonJinx21295
« Vastaus #21 : Toukokuu 27, 2011, 11:49:37 »
Joo, Potter-aiheinen tatuointi on pyörinyt mullakin mielessä siitä lähtien, kun aloin fanittamaan Potterin poikaa. Olin silloin 2 vuotias. Syntymäpäivillä tulee 11 vuotta täyteen (laskekaa siitä, kuinka vanha olen :).) Kyllä 2 vuotias on pieni miettimään sitä, mutta aloin silloin jo kirjoittamaan käteeni tekstiä: Salaisuuksien kammio on avattu. Varokaa, perillisen viholliset. Sanokaa hulluksi, mutta hardcore-faniksi osoittauduin jo kauan sitten. :D

Mietin myös olisiko se pieni kuva, kuten sieppi, pöllö, pelikortti (olisi monikäyttöinen, mutta olisi samalla se, joista Punurmio ennusteli) tai vaikkapa Pimeän piirto. Tuohon dark Lordin nimikkotuotteeseen Pimeän piirtoon saattaisi kyllästyä, jos se olisi kamalan näkyvällä paikalla. Jos se olisi teksti, olisiko se lempilainaukseni, lempiloitsuni (Avada Kedavra, Obliviate), joku lyhyt teksti, joka ilmaisisi rakkautta Potteriin, tai joku muu teksti, kuten tupani, johon minut lajiteltiin ensin larpatessani, ja sen jälkeen kielikurssilla; Luihuinen. Tuo Luihuinen teksti tulisi automaattisesti englanniksi, Slytherin. Mutta minne se tulisi on suuri kysymys?

Paikka on vaikea. Ranne olisi hyvä paikka pienelle tekstille tai pikku kuvalle, kuten siepille. Kämmenselkään voisi tatuoida sanat En saa valehdella. Lapaluiden välissä olisi mukava paikka isomalle kuvalle, tai pidemmälle tekstille, niskassa olisi hyvä paikka DH-merkille. Paikan valinta on aina vaikeaa.

Mutta Potter-aiheinen tatska tulee löytymään kehostani vielä joku päivä, jos Wicked-aiheinenkin pääsee sinne :)

- Lola 
People go in one end, meat comes out the other. All we do is turn the handle.

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #22 : Kesäkuu 10, 2011, 15:59:01 »
Olen joskus huvikseni miettinyt, että millaisen tatuoinnin ottaisin - jos siis oikeasti haluaisin sellaisen. Kyllästyn vähän turhankin nopeasti joihinkin asioihin, joten en tiedä miten järkevää minun olisi hakkauttaa mitään ihooni kun kyllästymisvaara on kohtalaisen suuri. Kuoleman varjelusten merkki on ainoa idea, josta olen pitänyt jo pidemmän aikaa: se on sopivan yksinkertainen, eikä asiasta tietämättömille merkitse juuri mitään (en leimaantuisi heti jokaiselle ohikulkijalle hc-Potter-faniksi? :D), mutta toisaalta sillä olisi itselleni paljonkin merkitystä. Tietysti jokin tekstitatointi, kuten loitsu tai vaikkapa jokin itselle merkityksellinen tekstinpätkä Potter-kirjoista voisi olla ihan hauska.

En jotenkin jaksa uskoa, että Potter-aiheen valitseminen tatointiin olisi huono idea. Jos tatuoinnista tulisi ihan tyylikäs, niin eiköhän sitä jaksaisi katsella hamaan loppuun asti. Se tietenkin edellyttäisi sitä, että valinta täytyisi tehdä huolella - se mikä tuntuu nyt hyvältä ajatukselta, ei välttämättä ole yhtä nerokasta kymmenen vuoden päästä.

Mutta jos ihan totta puhutaan, niin en minä ainakaan tällä hetkellä haluaisi tatuointia. Liian pysyvää, kenties? :D Voihan siitä aina haaveilla...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2011, 23:10:13 kirjoittanut Raitasukka »

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #23 : Kesäkuu 18, 2011, 20:39:09 »
*käsi nousee varovasti ylös*. Täältä löytyy tatska. Vasta pari viikkoa vanha. Tuossa siis ylhäällä lukee Severus ja alhaalla Snape.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

//Laitoin kuvat spoilerin taakse, kun olivat hieman isoja, etenkin kaikki yhdessä :) -Zenz
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2011, 11:34:27 kirjoittanut Zenzibar »
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #24 : Kesäkuu 30, 2011, 15:35:26 »
Jo on topic :D

Kaverini otti 14-vuotiaana tatuoinnin, no nättihän siitä tuli:) (Se oli aiheeton ruusu) Itse mietin myös että jos ottaisin aikuisena sitten tatuoinnin. Mutta tatuoinneissa on se että jos sen ottaa hetken mielijohteesta. (kuten nämä tällaiset että kumppanin nimi tatuoidaan jonnekkin)
Ja että sitten vanhana tatuointi voi olla ruma ja venynyt ihon mukana ja sen sellaista. Joten lapset miettikää tarkkaan kun tatuointia mietitte!

Itse olen kyllä miettinyt että jos joskus voitan lotossa [:DD] niin voisin ottaa ihmissusi tatuoinnin selkääni. Ihan niin isona kuin pystyy. Ei siis sellaista millainen Remus on vaan sellainen hieno josta olen itse raapustanut kuvankin:D

Olen kaavaillut myös jotain pimeän piirtoa. Se olisi aika hieno. Sitten tökkisin sitä päivät pitkät:D
No sehän tulisi automaattisesti käteen, mutta olen myös suunnitellut sellaista että jos se pimeän piirron pääkallo olisi ylhäällä käsivarressa (vähän olkapäätä alempana) ja se käärme kiemurtelisi käsivarren ympäri. Ja käärmeen pää laskeutuisi kämmeneen. Olisikohan tuo aivan hölmöä..

En ole lämmennyt noille loitsuille. Olen miettinyt tuota kuoleman varjelluksien symbolia.. mutta se kävisi tylsäksi hyvin äkkiä. Voisin toisaalta ottaa vaikka ihmissuden pureman johonkin olkapäähän tai käsivarteen. Tai sitten olen vakavissani harkinnut rohkelikon leijonaa rohkelikon väreissä selkään keskikokoisena. Myös muut tupaeläimet olisi siisti ottaa tupaväreissään:D Tai Harryn arven jonnekkin outoon paikkaan. En ottaisi sitä ihan heti otsaan, ehkä kämmenselkään tai kaulaan..