Kirjoittaja Aihe: Putous  (Luettu 15760 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Putous
« Vastaus #25 : Helmikuu 07, 2011, 13:19:34 »
Putous on yksi niistä harvoista tv-sarjoista, joita jaksaa katsoa.
Munamies on kyllä ehdottomasti paras. Varsinkin se uusimman jakson "Minua ei pompotella" oli hyvä keksintö.
En vain kestä mr. Mallorcaa. Pakko laittaa teeveestä äänet pois aina, kun hänen vuoronsa tulee. Se ois saanu tippua, kun oksennus tulee aina sen astuessa lavalle.. -.-

Sama juttu. Toivottavasti mr. Mallorca tippuu seuraavassa jaksossa.

Mie taas olen ihan eri linjoilla teidän kanssa :D Mun mielestä Mr. Mallorca on ehdottomasti paras hahmo! Jussi Vatanen on tosi hyvä näyttelijä, toivottavasti se pysyy alalla :) Munamies oli aluksi tosi hauska ja sulonen, mutta pikkuhiljaa sen loisto alkaa kyllä hiipua... uskotaan, että sanasta muna, joka muutetaan muotoon "minä" saa kaikennäköistä kaksimielistä, mutta alkaa jo mennä toistamiseksi. Kauhean keksimällä keksittyjä juttuja, joissa Jaskan pitää aina auttaa.
Akun hahmo puolestaan oli aluksi tosi tavallinen, eikä hirveän hauskakaan, mutta nyt loppua kohden Aku on kyllä petrannut sitä ja hahmolle voi oikeasti nauraakin. Epäilen kyllä, että Krista saattaa hyvinki viedä voiton tänävuonna, aivan loistavasti pitänyt hahmoa yllä koko ajan. ("Mitä ne helsinkiläiset sitten oikein kerjäävät?" "Turpaansa." x'D)

Mielestäni muutenki tämä toinen kausi on paljon parempi ensimmäiseen verrattuna. Sketseihinkin on näytetty panostavan enemmän, vaikka Joannan K-piste on kyllä aika huono, tosin taitaa johtua näyttelijästä, erityisesti Viikkokatsauksia on hauska katsoa, Krista ja Aku näyttelevät hyvin yhdessä. Jostain syystä Joannasta ja Iinasta tulee niin ne salkkareitten teinejä näyttelevät tyypit mieleen, jotka ei kyllä osaa näytellä ei sitte mitenkään päin. -.-'
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Helmikuu 07, 2011, 14:22:15 »
putous on kyllä yksi parhaista ohjelmista, ihana katsoa välillä jotain niin spontaania ohjelmaa eikä aina jotain täysin valmiiksi kirjoitettua ja opeteltua muka hauskaa.
Itse taas olen täysin munamiehen puolella. Ihana ja täysin uudenlainen hahmo. Ja just se munamiehen positiivisuus ja söpöys on se mikä vetoaa. Mielestäni esim.sovinistiset vitsit, joita harjakainen viljelee, ovat niin kuultuja jo, etteivät ne enää jaksa edes naurattaa.
Itse kannatan kyllä täysillä munamiestä voittoon:)
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #27 : Helmikuu 07, 2011, 14:30:59 »
Harmittaa kyllä sekin vielä, että pääosa hahmojen ulkopuolisesta huumorista liittyy alapäähän tai muuhun kaksimieliseen; kyllähän sitä muutakin huumoria oikeasti on, paljon hauskempaakin sellaista...

Tähän täytyy sanoa, että Munamies on yksi niistä harvoista, joka ei "alennu" tuolle tasolle, eli se on hänen huumorinsa ehkä parhaita puolia (tokihan juurikin tämä Kennoliitto, "minua ei pompotella", yms. olivat hauskoja juttuja). Kuten tässä keskustelussa on tuotu esille, Munamies ei ole välttämättä niinkään hauska vaan SULOINEN hahmo, eli siinä mielessä harmittaa muiden hahmojen puolesta, jos ja kun Munamies vie kisan suloisuudellaan. Toisaalta, Riku saa multa suuret rispektit kun tuossa asennossa vetää ympäriämpäri, pomppii trampoliinilla ja hyppynarua ja laulaa lurauttaa päälle.
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #28 : Helmikuu 07, 2011, 15:05:11 »
Harmittaa kyllä sekin vielä, että pääosa hahmojen ulkopuolisesta huumorista liittyy alapäähän tai muuhun kaksimieliseen; kyllähän sitä muutakin huumoria oikeasti on, paljon hauskempaakin sellaista...
Tähän täytyy sanoa, että Munamies on yksi niistä harvoista, joka ei "alennu" tuolle tasolle, eli se on hänen huumorinsa ehkä parhaita puolia (tokihan juurikin tämä Kennoliitto, "minua ei pompotella", yms. olivat hauskoja juttuja).

Ai ei alennu vai? Munamies jo itsessään on alapäävitsi, puhumattakaan vitseistä kuten: "Pieni muna, iso sielu." ja tämän alkua en muista, mutta loppui: "tarvitaan paljon minua." (aka munaa => lisää junttivitsejä).
Olen kyllä niin samaa mieltä tuosta alapäähuumorista, eikö muka löydy muuta millä vitsailla? Amerikkalaiset eivät kai ole muista vitseistä kuulletkaan (viittaan nyt näihin Amerikkalaisten ääliöhuumorileffoihin, kuten Scary Movie ja muutkin Movie loppuiset), mutta suomalaisilta odottaisin jo parempaa tasoa, etenkin koko perheen ohjelmissa.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #29 : Helmikuu 07, 2011, 15:23:58 »
Tähän täytyy sanoa, että Munamies on yksi niistä harvoista, joka ei "alennu" tuolle tasolle, eli se on hänen huumorinsa ehkä parhaita puolia (tokihan juurikin tämä Kennoliitto, "minua ei pompotella", yms. olivat hauskoja juttuja).

Ai ei alennu vai? Munamies jo itsessään on alapäävitsi, puhumattakaan vitseistä kuten: "Pieni muna, iso sielu." ja tämän alkua en muista, mutta loppui: "tarvitaan paljon minua." (aka munaa => lisää junttivitsejä).

Ehkä olen ajatellut nämä jotenkin ei-kaksimielisesti sitten, en tiedä.

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #30 : Helmikuu 07, 2011, 15:48:06 »
Ai ei alennu vai? Munamies jo itsessään on alapäävitsi, puhumattakaan vitseistä kuten: "Pieni muna, iso sielu."

Näinpä. Ja minä vielä pääasiallisesti tarkoitin hahmojen ulkopuolista huumoria alapääviihteenä, mutta kyllähän sitä tuolta hahmojen joukostakin todistettavasti löytyy.
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #31 : Helmikuu 07, 2011, 16:23:28 »
Viime kerran vaalitentille sai kyllä nauraa. Oikein räjähdin nauruun, kun niistä kerjäläisistä puhuttaessa Jaakko Saariluoma kysyi Mikko Zetterbergiltä "näin helsinkiläisenä tahtoisin tietää, mitä helsinkiläiset sitten kerjäävät?" ja Zetterberg vastasi "turpiinsa!". Kaikilla meni vaalitentti hyvin, varsinkin Timo Harjakaisella. :)

Oma suosikkini on Munamies, mutta kaikki ovat kyllä tosi hyviä. Ehkä kuitenkin Mr. Mallorcan laittaisin minä ulos seuraavaksi, vaikka esimerkiksi hänen "melankoliaa -> melan kolinaa" -vitsi oli kyllä aika ovela. :D Viime vuonna en katsonut Putousta kovinkaan paljon, mutta tänä vuonna hahmot ovat niin hyviä, että olen jäänyt ihan koukkuun. Muutenkin ohjelma on viihdyttävä, ei pelkästään sketsihahmo-osuudet.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #32 : Helmikuu 07, 2011, 18:13:29 »
Minusta on ikävää, että putoamisjärjestys on käytännössä arvattavissa jo toisessa jaksossa. Oikeasti, siinä vaiheessa kun ihmiset tykästyvät hahmoon, ei se hirveästi muutu myöhemmin. Seuraavaksi putoavat Mr Mallorca --> Mikko Zetterberg --> Timo Harjakainen --> Munamies voittaa. Sääli sinänsä, Riku Nieminen (jalkoineen) pilataan. :l

Näin, just näin sen pitää mennä. Ja EJR ei mr Mallorcaa pidemmäksi aikaa.. ;D
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #33 : Helmikuu 12, 2011, 21:21:30 »
Oho, Mikko (ei minä) tippui. Mikä tuossa Mallorcassa viehättää? Suomalaisetko samaistuvat siihen matkustamisen haluun?

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #34 : Helmikuu 12, 2011, 21:30:18 »
Jes, Mallorca ei pudonnut!
Vispilä, musta Mallorca on vain niin onnistunut karikatyyri suomalaisesta etelään asettuneesta ihmisestä. Moni luokkakaverikin on todennut, että "just tollasia ne on siellä Torremolinoksessa!" Plus tietty se kerää niitä erotiikkapisteitä availemalla paitaansa, tänään aukesi kaikki napit, lähteeköhän ensi viikolla koko paita menemään :D Loistava, hyvänhuulinen ja sopivasti pikkutuhma hahmo!

Onko kukaan ottanut osaa Putouksen kuvakilpailuun? Itse ajattelin nyt vapaa-aikana vääntää muutaman piirrustuksen :)
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #35 : Helmikuu 12, 2011, 21:50:37 »
Olen samoilla linjoilla Ginin kanssa. Mallorca on tällä hetkellä hahmoista paras! :D Munamies toistaa itseään liikaa. Harmittaa kyllä, kun Kristan hahmo tippui, koska kyllä se Harjakaisen ja Munamiehen voitti! :/
Myllyrinne alkaa käydä hieman ärsyttäväksi teennäisillä vitseillään. Saariluoma on paljon aidompi.

Gin: en oo aatellu, mutta pistäs ihmeessä teoksiasi näytille jos saat niitä tehtyä! :)

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #36 : Helmikuu 12, 2011, 21:53:29 »
Pitää sanoa, että oli muuten tänään koko tuotantokauden paras jakso tähän mennessä! Nuo viimeiset neljä sketsihahmoa oli kyllä ihan huippuluokkaa ja mun mielestä on oikein, että Kristan hahmo tippui. Tosta Mallorcasta oon nyt ruvennu tykkäämään, se on hauskempi jakso jaksolta. Harjakainen on kyllä mun mielestä parhaiten rakennettu hahmo ja jos Munamies ei olisi vienyt suosiota, Aku olisi ihan varma voittaja taas. Sketsit on ollu aika kuraa tällä kaudella ja musta on hyvä, että noihin sketsihahmojen juttuihin keskityttiin tässäkin jaksossa, koska ne nauratti oikeasti :D Sketsihahmojen lisäksi mun mielestä tällä tuotantokaudella toimii vaan näyttelijöiden tehtävät (tulikoe ja näytön paikka), sketsit ja Viikkokatsaus on aika kuraa muutama poikkeusta lukuunottamatta ... Mutta hyvä fiilis jäi tästäkin jaksosta vaikka koko tuotantokausi on aika laimea ekaan verrattuna!
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Helmikuu 12, 2011, 23:41:31 »
Okei, I see I see. Minä vaan en ole niin matkustajatyyppiä, että naurattaisi. :D Mutta tulppaanipenkin kanssa olen samoilla linjoilla, on mr Mallorca joka jaksolta aina vain hauskempi! Minä olen silti sovinisti-Harjakaisen kannalla.

Poissa Marsi

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Helmikuu 13, 2011, 01:15:42 »
Minäkin olen jotenkin tykästynyt Mallorcaan vähän, vaikka alussa se lähinnä ärsytti. Ehkä se tuo muistoja mieleen taannoiselta risteilyltä, jossa joku oli pukeutunut Mallorcaksi, ja siellä myös soi tuo Barbra Streisand tms -biisi, joka soi muistaakseni siinä kun Mallorca spiikataan sisään.
Mutta silti olisin sen halunnut tippuvan, eikä Zetterbergin. Hyvä finalistinelikko kuitenkin, tykkään noista kaikista oikeastaan, Munamies nyt tietty suosikki kun se on niin ihana. : D

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #39 : Helmikuu 13, 2011, 01:42:16 »
No tullaan sitten itsekin tänne jotain puhumaan, ninnunnannun, kun tuota keskustelua täällä on tullut seurattua hieman ja uusimman jakson sain äsken katsottua. Älyttömän kurjaa että tuosta nelikosta täytyi jonkun pudota, juuri nämä neljä ovat olleet suosikkejani ihan alusta asti. Munamies on vain niin suloinen ja hauska söpöllä tavalla, Mr Mallorca on taas hauska hahmo ja loistavaa juttua tulee, Harjakainen on aivan mahtavasti luotu ja tuo muutenkin hieman enoni mieleen, Mikko Zetterberg oli taasen erikoinen ja omanlaisensa. Kuitenkin tässä uusimmassa jaksossa Zetterberg nauratti vähiten, mikä harmittaa, oli hän kuitenkin aivan loistava hahmo. On sääli, että viimeinen jakso jäi hänen osaltaan aika alisuorittamiseksi. Miten Munamies nyt pärjää, kun ei ole Zetterberiä tukemassa? Erityistä suosikkiani en osaa sanoa tuosta semifinaalikolmikosta, sillä jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa. Ja saletisti natsaa! Voittajan näkee sitten kun näkee, toivon mukaan voittaja sitten todella ansaitsee paikkansa.

Ensimmäistä kauttahan en tosiaan Putouksesta katsellut, taisi olla finaali jonka erehdyin katsomaan ja joitain pätkiä on tullut Youtubesta katsottua, mutta tästä toisesta kaudesta innostuin jostain syystä. Aivan mahtavaa juttua on kyllä ollut, niin loistavaa lauantai-illan aivot nollaan -meininkiä että. Firman piikkiin vaan tai jotain sinne päin. Äidin kanssa on ollut hauskaa katsella jaksoja yhdessä ja nauraa niille jutuille, vaikka yleensä tuntuu että minä nauran niille jutuille ja äiti nauraa minulle. No olen kyllä tottunut siihen, ettei paljoa kiinnosta. Sketsit ovat minun mielestäni olleet onnistuneita, vaikken niitä niin tarkkaan katselekaan. Sketsihahmot ne on, jotka mieleen jäävät. Viikkokatsauksesta kuitenkin pidän, vaikka näyttelijöillä onkin teennäinen meininki siinä. Juontajista pidän eniten Jaskasta, Myllyrinne on niin syvältä kuin mahdollista. En ole häntä muualla katsonut, mutta Putouksessa hän ei kyllä toimi. Hajoaa "omille" jutuilleen? Pilaa aika paljon tunnelmaa, ei ole let's go. Viikkokatsauksen lisäksi Tulikokeelle saa nauraa, varsinkin kun saa seurata mihin näyttelijät aina joutuvatkaan siinä. Mutta hauskaa heillä ainakin näyttää olevan.

Hui kamala millainen hehtaari ja aika ympäripyöreää asiaa. Toivon mukaan joku edes löysi jotain ajatusta tästä, pastilli sille! Voi olla pieni askel teille kirjoittaa tänne, mutta suuri askel se on minulle, sillä paljoa ei näihin tv-alueisiin tule kirjoitettua...
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #40 : Helmikuu 13, 2011, 10:33:07 »
Haltiamieli: Tutustuppa sitten ihmeessä Ketonen & Myllyrinne-sarjaan, Myllyrinne on Kari Ketosen kanssa tosi hauska :D
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #41 : Helmikuu 13, 2011, 12:41:13 »
Viimeisin jakso oli onnistunut loistavasti. Mr. Mallorcan suoritus yllätti positiivisesti, silti olisin sen kyllä pudottanut. Harmi, että Zetterberg tippui, siitä olisi saanut vielä paljon irti. Harjakainen oli ihan ok. Munamies ei ollut niin hyvä kun yleensä, mutta paras mielestäni silti.
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #42 : Helmikuu 13, 2011, 12:51:08 »
Okei, I see I see. Minä vaan en ole niin matkustajatyyppiä, että naurattaisi. :D Mutta tulppaanipenkin kanssa olen samoilla linjoilla, on mr Mallorca joka jaksolta aina vain hauskempi! Minä olen silti sovinisti-Harjakaisen kannalla.

En tiedä, olenko sitten oikeasti niin feministi kuin kaikki väittävät, mutta mua nuo Harjakaisen jutut alkavat välillä vain ärsyttämään :D tietenkin Aku hoitaa hahmonsa huumorilla, mutta kun tietää, että jostakin on tuohonkin sovinistiin ajatukset haettu, kärjistämällä tokikin, mutta silti. Kyllähän Akun jutut naurattavatkin, ei siinä, muttamutta... ennemmin saletisti natsaa kuin ninnannunna. Vai miten se meni?

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Munamies jossain määrin toistaa itseään, mutta kyllä mulla alkoi mennä hermot siihen Zetterbergin "Täh?" ja "Niiin..." -hokemisiin. No, kaikki hahmothan hokevat noita samoja juttuja, Munamiehellä tota toistoa ehkä löytyy enemmän muuten kuin muilta. Lisäksi nyt alkaa olemaan hieman ennalta-arvattavuutta ilmassa, tai siis kun eilisessä jaksossa Munamieshän ei voinut potkaista "kaukaista sukulaistaan" vaan kierähti itse kaataen kaikki keilat.

Suloisuuskisan voittaisi edelleen Munamies, mutta huumorin kannalta melkein toivoisin, että Mallorca veisi koko kisan.

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #43 : Helmikuu 13, 2011, 14:28:40 »
Eksyin katsomaan ensimmäistä kautta YouTubesta ja ihastuin ohjelmaan siinä määrin että piti hankkia eka kausi dvd:llä. :3 Tokaa on sitten koko perheen voimin seurattu telkusta. Tykkäsin ekan kauden sketseistä enemmän, kun taas tokassa tunnutaan panostaneen enemmän hahmoihin. Se näkyy kyllä hieman myös hahmojen juttujen keinotekoisuutena. :/

Suosikkihahmoja ovat olleet molemmat Krista Kososen hahmot elikkä Raisa Reikänaama ja Mikko Zetterberg. Molemmat ovat jollain tapaa hellyyttäviä ja lemmenkipeitä hahmoja. Harmittaa kovasti että Zetterberg putosi, vaikka välillä tuntuikin että häneltä alkaa ideat loppua. Zetterbergin ja Munamiehen ystävyyssuhde oli kanssa suloista katseltavaa. Yleensäkin kaikkien noin erilaisten hahmojen suhtautuminen toisiinsa on mielenkiintoista nähtävää. :D

Huonoimpia hahmoja ovat mielestäni olleet Jari Potsi ja Pilvi Pouta. Potsi ei vain naurattanut ja Pilvissä oli kauheaa yrittämisen makua, joka ei kuitenkaan riittänyt. Minulle ei myöskään ihan auennut oliko Jukka olevinaan nainen vai mies joka on pukeutunut naiseksi. :D Kun äänikään ei ollut kovin naisellinen... ja välillä hän höpötti parrankasvusta. Mr. Mallorca ei sinänsä liene huono hahmo, mutta minua hän ärsyttää suunnattomasti.

Kärkikolmikosta en osaa suosikkia nimetä. Munamies alkaa kyllästyttää, Mallorca on rasittava ja Harjakaisenkin jutut alkavat painottua sinne sovinismiin. Toivottavasti kuitenkin seuraavana tippuu Mallorca, häntä ei jaksa kuunnella. :D

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #44 : Helmikuu 13, 2011, 16:29:55 »
Myönnän itsekin katselevani sarjaa, vaikken muuten televisiota juuri katsele ^^. Ja kuitenkin Putous ei mielestäni ole mikään erityisen hyvä:D jos lauantai-iltana aivotoiminta sattuu olemaan nollassa, niin kyllä sitä tulee naurettua vähemmästäkin, mutta muuten ainakin sketsit ovat melko huonoja. Viime vuoden sketsit olivat minusta huomattavasti parempia, koska niissä oli jokin idea (ja toisaalta taas juuri tämän vuoden sketsien älyttömyys saa toisinaan nauramaan :D) Eli minulla on selkeä mielipide (?). ^^

Hahmot ovat ja olivat tänä vuonna huomattavasti parempia kuin viime vuonna. Viime vuonna ne menivät jotenkin yli. Mr.Mallorca ja Zetterberg ovat minun suosikkejani, harmi että Mikko putosi viimesi :(. Munamies on hieno suoritus Rikulta, mutta minusta aivan liian lälly. En pidä sitä edes suloisena, kuten moni muu. Tykätköön ken tykkää, minä en :). Harjakaiselta lentää hyvääkin läppää, mutta ei muuten oikein innosta.
En osaa kyllä sanoa, kuka voittaa. Munamiehen tapauksessa voi käydä niinkin ettei moni äänestä, koska pitää itsestään selvyytenä, että hahmo pääsee jatkoon. Sitten joku toinen saakin enemmän ääniä. Jos fanit pysyvät uskollisina loppuun asti ja äänestävät, munamies on varmaan varma voittaja.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Volpino

• Feeniksin kiltalainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Helmikuu 14, 2011, 19:34:02 »
No pitää kai munkin tulla tänne jotain pölisemään. =)

Aloitin Putousen katsomisen vasta 5.2., joten kaksi jaksoa on tullut katottua. Omasta mielestäni se on todella hyvä ohjelma!

Lempihahmoni on Munamies, vaikka se joidenkin mielestä on alkanut kyllästyttää. Minusta se on aivan loistava hahmo! Vaikka sekin kohta Pilvi Poudan läksiäisissä, missä Munamies huutaa pallolle "Odota!". :D Ja sittan Munamiehen ja Zetterbergin ystävyyssuhde... Vaikka kun Zetterberg menee "pelastamaan" Munamiehen siellä Huimalassa kun sitä ammuttiin. =)

Muista hahmoista en niin hirveästi välitä, Harjakainen on tyhmä, Mallorca on ihan ok, Zetterberg on ihan kiva, samoin Pilvi Pouta.

Tykkäsin viime jaksossa myös siitä kirpparista siinä alussa ja pari jaksoa sitten tulleessa Putouksessa Jugin jenkasta. :D
"Kun pimeä nousee sankka, nämä kuusi sen torjuvat vasta; on niistä kehältä kolme ja kolme on keskustasta."
- Susan Cooper, 1973
Penny -> Volpino

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #46 : Helmikuu 18, 2011, 22:49:39 »
Okei... Saatan olla julma ilonpilaaja, mutta mielipiteeni tästä elokuvasta on että se on syvältä. En voi sietää koko ohjelmaa, kaikki koulussakin ympärillä puhuvat siitä koko ajan enkä jaksaisi kuunnella ainaista höpötystä munamiehestä. Ja sitä paitsi inhosin sitä ylitsepursuavaa Marja Tyrni-hössötystä, se valui ulos korvista, nenästä, hampaitten välistä... Alkaa kyllästyttää koko ohjelma. En ole nauranut tälle ohjelmalle kertaakaan, luultavasti siinä on se syy, miksen pidä koko ohjelmasta. Joku voi nyt ajatella että olen tylsä tyyppi ja täysin huumorintajuton, mutta yksinkertaisesti tuollainen huumori ei iske minuun sitten yhtään. En vaan jaksa sellaista, nauran monille asioille paljonkin, mutta en Putoukselle.

Huumorintajuni on täysin erillä aaltopituudella Putouksen kanssa, mielestäni sketsit siinä ovat tylsiä, eivätkä ne hahmotkaan mitenkään erikoisia ole. Jotenkin ylitsepursuava ohjelma, mihin sitten päätyykään, siellä näkee tai kuulee jotain Putouksesta. Kaikkialla imitoidaan munamiestä, ja edellisen tuotantokauden aikana kaikki puhuivat "Mä hakkaan sun faijas!" tai "Ime parsaa!". En koskaan nauranut näille jutuille, aina alkoi ketuttaa kun niitä kaikkialla toisteltiin. En kyllä muutenkaan ruukaa katsella telkkaria, mutta jos joku kutsuisi seuraksi Putousta katsomaan... Ei, ennemmin menen vaikka teelle, vaikka vihaankin teetä. En halua haukkua tätä ohjelmaa ihan suoraan lyttyyn koska tiedän että monet pitävät tästä. Mutta tämä on miun mielipie.
Cadillac.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #47 : Helmikuu 20, 2011, 09:29:50 »
Olen nyt Putousta katsonut vaikka yleensä en telkkaria paljoa katsokkaan. Finalisteista en osaa sanoa kumpi on parempi. Munamies on kyllä tosi hauska ja söpö, mutta Harjakainen on kyllä koomisempi. *ei myönnä revenneensä atominkokoisiksi kappaleiksi "Haaarjakainen kaiken korjaa!"-esityksessä* Harmi että Mr. Mallorca ja Zetterberg tippuivat, molemmat olivat hauskoja hahmoja:'<

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #48 : Helmikuu 20, 2011, 11:37:53 »
Munamies on kyllä tosi hauska ja söpö, mutta Harjakainen on kyllä koomisempi.
Totta, ja kun ottaa huomioon, että tässä on kyseessä sketsihahmokilpailu, niin hmm. Munamies on ehdottomasti söpö ja ihastuttava ja symppis, mutta jos sen kaiken kuorii pois ja kuuntelee, mitä hän sanoo... Ainoa vitsimäinen laukaus on 'pieni muna, iso sielu'. (Ja Kennostoliitto oli kanssa sangen nerokas!) Onhan ne kaikki "kaukainen sukulainen" -höpinät suloisia ja hymyilyttäviä, mutta ei ne naurata liiemmälti. Kaiketi Munamies on jotain hauskaakin vielä mennyt sanomaan, mutta ensimmäisenä hahmosta tulee mieleen juurikin "voii kun se on niin suloinen!".
Vaikuttaahan siihen toki huumorintajukin. Itselleni iskee paremmin Harjakainen :D

Ettei oisi taas samat tyypit finaalissa kuin viime vuonna..?
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Lord

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Helmikuu 20, 2011, 13:01:51 »
Putous on minun ehdoton lempiohjelma. Näin koko viime kauden ja se oli niin hyvä että piti tämäkin nähdä. Kausi ON pikkasen huonompi, Myllyrinne ON huonompi juontaja, mutta hahmot OVAT monella tapaa parempia.
Aluksi pidin paljon Munamiehestä, mutta nytkyään kannatan enemmän Timo Harjakaista. Aku Hirviniemi todellakin on Suomen paras näyttelijä!!! Munamiehestä on tullut niin teennäinen ja toistuva, ainoa sympatia sitä kohtaan on sen söpöydessä. Kolmannen jakson jälkeen kukaan ei nauranut Munamiehen hokemille. Harjakainen taas on parantanut huomattavasti, hänestä on tullut parempi jaksosta jaksoon! Muistutan teitä että jos pidätte enemmän Timosta niin äänestäkää ihmeessä. Älkää aina miettikö että "kyllä se Munamies voittaa ku se on ennakkosuosikki!" Juuri nyt hahmot ovat aika tasaisia, ja Harjakainen on minusta kyllä parempi ja sietäisi voittaa. Itse pidin kovasti Marja Tyrnistä, joka ei kokonaan pyörinyt hokeman ympärillä, niinkuin ei Harjakainenkaan. Esimerkiksi tässä viimeisimmässä jaksossa Timon kuorolaulu oli kyllä paras! Haaaarjakainen kaiken korjaa, Haaaarjakainen tietenkin! Osaa olla oikeasti hauska, toisin kuin Munamies.

Putous on tänä vuonna ollut melko epätasainen, tietyt jaksot ovat naurattaneet ja toiset taas ei. Mutta se on melko normaalia tällaisissa ohjelmissa. Putous on silti lempiohjelmani, vaikkei uusi kausi edelliskauden tasolle pääsekkään. Mahtaakohan se johtua uusista näyttelijöistä? Vatanen on ihan hyvä mutta Joanna on aika mitäänsanomaton, samoin Iina. Aku on taas paras, hyvin menee myös Rikulla ja Kristalla. Eeron letkauksia tosin olisi hauska kuulla taas. Polttopiste oli parempi kuin tämä K-Piste, Viikkokatsaus toimii ihan hyvin ja sketsit ovat myös hauskoja. Improvisaatiot ja hahmokilpailu ovat kuitenkin parhaimmistoa.