Kirjoittaja Aihe: Putous  (Luettu 22183 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Putous
« Vastaus #100 : Tammikuu 08, 2012, 14:53:46 »
Usko Eevertti Luttinen oli kyllä ihan hieno veto taas Akulta. Riku ja Aku tuntuvat olevan ohjelman ykköset, tekevät aika terävää huumoria, ja tässä se taas näkyy. Ihan hienohan tämä, katsotaan mitä kehkeytyy.
Hieno Åhlgren oli kyllä sellainen mikä nauratti... mutta hiukan loukkaava tosin. En tiedä voiko "Valoa kohti" ja "Omat lapsenlapseni olen haudannut"- heittoja huumorilla kuitata. Nojaa. Taas sellainen hahmo, jonka uskoo selviävän pitkälle.
Näistä hahmoista on pakko sanoa, että sen lisäksi että ne ovat äärimmäisen hauskoja, ovat ne myös (anteeksi vain pastorit ja vanhukset) sangen realistisia... :D Karitatyyrisiä toki, mutta edustettujen henkilötyyppien kliseet-ihmisten kokemukset-humoristinen yleiskuva -yhdistelmä on kyllä ihan täydellinen.
Molemmat hahmot ovat toki hauskoja, mutta todella riski veto Akulta ja Rikulta. Joku voi suuttua.

Totta kai voi, mutta jos tarkastellaan ikonisia sketsiohjelmia kuten Kummelia, niin ei siellä oikein sellaista asiaa olekaan, josta joku ei voisi loukkaantua. Vanhuksista ja pastoreista pilan tekeminen on toki noinkin pitkälle viedyissä tapauksissa aina suurikin loukkaamisriski, mutta en minä näkisi noita hahmoja mitenkään erityisen riskaabeleina ja loukkaavina jos komiikkaa ja komediaa yleisellä tasolla aletaan miettiä.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #101 : Tammikuu 08, 2012, 15:01:22 »
Vihdoinkin mulla on jälleen jotain katsottavaa televisiossa. Putous on vain niin loistava. <2 Ja Aku ja Riku ovat kyllä sen tähdet, ehdottomasti, vaikka kyllä Jussi on nostanut hienosti ainakin minun silmissäni asemaansa ohjelmassa. Hänen hahmonsa Varamies aka Kari "Köli" Rautiainen oli mitä nerokkain veto. Hänestä meidän koko perhe tykkäsi. :'D
Vaikka kyllä mun suosikkeja ovat myös Akun ja Rikun loistavat hahmot Usko ja Hieno. Myös Sulo oli hieno hahmo, hänestä saa tosiaan vedettyä varmasti esiin vaikka mitä. Saa nähdä millainen mahdollisuus hänelle sitten annetaan. :3

Musta on ihanaa, että tälläisiä ohjelmia tehdään. Vaikka huumori onkin kaksimielistä monesti niin vitsit jaksavat silti naurattaa ja sketsihahmot jos mitkä jäävät aina mieleen. Vaikka ärsyttää kyllä, että monesti juuri Akun ja Rikun hahmot nousevat loppupeleihin, mutta asiaan voi tietysti vaikuttaa hahmo itsessään - kaksikko vain osaa luoda niin osuvia hahmoja, jotka naurattavat joka tilanteessa. Saa muuten nähdä, mitkä hokemat jäävät tältä kaudelta mieleen. :'D Viime kaudelta me hoetaan kotona edelleen välillä Mr Mallorcan hokemia. Myös Harjakaisen jutut toimi ja toimii edelleen. :'>
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #102 : Tammikuu 08, 2012, 19:44:42 »
Näistä kahdesta uudeta näyttelijästä (nimiä en muista, sorry), en tykkää kummastakaan, taikka heidän hahmoistaan.

Täytyypä olla harvinaisen samaa mieltä. Kumpikaan ei iskenyt vähääkään, lähinnä ärsyttivät. "Mitä laitetaan" -hokema alkoi kuulostaa muutaman kerran jälkeen siltä, että korvat alkoivat itkeä verta. Toivon että molemmat tippuvat mahdollisimman pian. Myöskään Jukan mörköhahmo, Sulo, ei saavuttanut, mutta Jukan hahmot ei kyllä yleensäkkään ole jääneet mieleeni.
Aku, Riku ja Iina ovat minusta luoneet parhaat hahmot tänä vuonna. Toisaalta toivon, että Iinan JP voittaa, koska Aku ja Riku ovat jo edellisvuosina saaneet pystit kotiin. Odotan myös lisää Varamieheltä, koska Jussin viime vuoden Mr. Mallorcalla oli jollain tapaa minuun kolahtavia vitsejä.
Kaikki muut oli lähinnä perus diipadaapaa, joka ei oikein jäänyt oikein edes mieleen, mutta varmaan pysyvät mukana pidempään (toivon tätä korvienikin takia!) kuin Piia Potka.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #103 : Tammikuu 08, 2012, 21:03:21 »
Näistä kahdesta uudeta näyttelijästä (nimiä en muista, sorry), en tykkää kummastakaan, taikka heidän hahmoistaan.

Täytyypä olla harvinaisen samaa mieltä. Kumpikaan ei iskenyt vähääkään, lähinnä ärsyttivät. "Mitä laitetaan" -hokema alkoi kuulostaa muutaman kerran jälkeen siltä, että korvat alkoivat itkeä verta. Toivon että molemmat tippuvat mahdollisimman pian. Myöskään Jukan mörköhahmo, Sulo, ei saavuttanut, mutta Jukan hahmot ei kyllä yleensäkkään ole jääneet mieleeni.
Aku, Riku ja Iina ovat minusta luoneet parhaat hahmot tänä vuonna. Toisaalta toivon, että Iinan JP voittaa, koska Aku ja Riku ovat jo edellisvuosina saaneet pystit kotiin. Odotan myös lisää Varamieheltä, koska Jussin viime vuoden Mr. Mallorcalla oli jollain tapaa minuun kolahtavia vitsejä.
Kaikki muut oli lähinnä perus diipadaapaa, joka ei oikein jäänyt oikein edes mieleen, mutta varmaan pysyvät mukana pidempään (toivon tätä korvienikin takia!) kuin Piia Potka.
"I   agree!"
Toi jukan mörkö on just semmonen, et kaikki pikkulapset alkaa fanittaa sitä >.<    Ja Varamies on ideana mahtava!   Hitottaa vaan se nenä, joka saa sen äänen kuulostaan ihan... no, tollaselta!
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #104 : Tammikuu 08, 2012, 21:18:00 »
Ja Varamies on ideana mahtava!   Hitottaa vaan se nenä, joka saa sen äänen kuulostaan ihan... no, tollaselta!

Epäilen, että se nenä vaikuttaa mitenkään siihen, miltä Jussin ääni kuulostaa. Taitaa olla tietoinen, hahmolle valittu ääni Jussin taholta. Minusta varamies oli kokonaisuudessaan erittäin hyvin tehty hahmo, toivotaan vain, että Jussi saa sitä paljon irti.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #105 : Tammikuu 09, 2012, 07:13:10 »
Wow, Akun hahmo nauratti ihan oikeasti :D
Muut hahmot olivat joko "Meh" tai "..." kamaa, kuten esimerkiksi Sulo, joka kyllä naurattaa ehkä jotakuta, mutta ei minua.
Täytyypä olla harvinaisen samaa mieltä. Kumpikaan ei iskenyt vähääkään, lähinnä ärsyttivät. "Mitä laitetaan" -hokema alkoi kuulostaa muutaman kerran jälkeen siltä, että korvat alkoivat itkeä verta.
kas, en siis ole ainut joka itkien pyysi äitiä laittamaan telkkarin mutelle :D
Totta, uudet näyttelijät, mitkä ihmeen Saima ja Elma olivatkaan, ovat kumpikin .. no. "HUONOJA" tähän ohjelmaan. Jokuelma huusi kokoajan, jokusaima vaikutti ihan hyvältä mutta ei ollut selvästikään tottunut olemaan telkkarissa tai esiintynyt missään.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa muumuu

• Toisen maan tarina
  • Vuotislainen
« Vastaus #106 : Tammikuu 09, 2012, 09:51:50 »
Hahaa nämä paras-hahmo jutut ovat niin mielipidekysymyksiä! Itse tykkäsin eniten juuri Sulo-möröstä ja Leena Hefneristä! Se oli niin loistava kun Jukka siinä esittelyvideolla sanoi jotenkin näin: "Edellisinä vuosina en ole sketsihahmoon juuri jaksanut panostaa, joten tänä vuonna päätin sitten panostaa oikein kunnolla." ja sitten hän tulee lavalle Sulo-mörkönä! Nauroin ihan liikaa. Ja Leena Hefnerillä oli ihan hauskoja juttuja, mutta parasta Leenassa oli se näyttely ja ärsyttävä tapa puhua päälle ja arvailla mitä toinen aikoo sanoa.

Minuakin alkoi inhottaa se "mitä laitetaan"-hokema, joka ei sopinut ollenkaan tilanteeseen ja kuulosti väkinäiseltä ja ärsyttävältä. Akun ja Rikun ja myös Iinan hahmot ovat myös todella hauskoja, mutta lempparini on ehdottomasti Sulo-mörkö!  :)
I need another story,
Something to get off my chest
My life gets kinda boring,
Need something that I can confess

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #107 : Tammikuu 09, 2012, 10:37:25 »
Totta kai voi, mutta jos tarkastellaan ikonisia sketsiohjelmia kuten Kummelia, niin ei siellä oikein sellaista asiaa olekaan, josta joku ei voisi loukkaantua. Vanhuksista ja pastoreista pilan tekeminen on toki noinkin pitkälle viedyissä tapauksissa aina suurikin loukkaamisriski, mutta en minä näkisi noita hahmoja mitenkään erityisen riskaabeleina ja loukkaavina jos komiikkaa ja komediaa yleisellä tasolla aletaan miettiä.
Putous on perheohjelma kun taas Kummeli (K-12) on enemmän aikuisille suunnattu. Lapset eivät leiki kummelihahmoja (kai?!?), mutta munamiehiä olen kyllä nähnyt hiekkalaatikolla xD
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Flexo

• Vuotislainen
« Vastaus #108 : Tammikuu 09, 2012, 15:14:32 »
Putous on perheohjelma kun taas Kummeli (K-12) on enemmän aikuisille suunnattu. Lapset eivät leiki kummelihahmoja (kai?!?)

http://www.youtube.com/watch?v=fGaMtC0fVm8

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #109 : Tammikuu 09, 2012, 15:28:54 »
Off-topicia kyllä...

Putous on perheohjelma kun taas Kummeli (K-12) on enemmän aikuisille suunnattu. Lapset eivät leiki kummelihahmoja (kai?!?)
http://www.youtube.com/watch?v=fGaMtC0fVm8
Ai niin :D Itse ajattelin vain alle kouluikäisiä lapsia, mutta mini Matti Näsä on tosiaan aika reps :D En kuitenkaan edelleenkään allekirjoita sitä, että näyttäisin Kummeleita lapsille (alle 10-v.)

Kuten arvata saattaa, Rikun hahmosta oli tänään kauhistelua Ilta-Sanomissa ("pilkkaa vanhuksia jne.").

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #110 : Tammikuu 09, 2012, 22:50:54 »
Kuten arvata saattaa, Rikun hahmosta oli tänään kauhistelua Ilta-Sanomissa ("pilkkaa vanhuksia jne.").

Minun mielestäni Hienossa ei ole mitään, mistä voisi loukkaantua. Okei, tavallaan stereotyyppinen, suunnilleen kuolaava ja aluksi avuttomalta vaikuttanut hahmo. Mutta. Riku toi fiksusti heti esiin rouva henkilöhahmon ahneuden (miljoonia, ei mitään perheelle), tuomitsevaisuuden ("minä nämä rahat olen hankkinut, eivät ne tyhjäntoimittajat" -tyylinen vaikutelma) ja sen ärsyttävän piirteen, että apua ei vastaanoteta, vaikka annetaan vaikutus sen tarpeesta. Rouva huohotti kuin heikkopäinen ja sitä rataa, mutta ei antanut Jaskan vähääkään auttaa vessaan päin. Selvä peli. Siis oikeasti, jos ihminen vielä vanhallakin iällään käyttäytyy kuin lapsi (oikea ihminen tai ei; kyseessä sketsi; ei kyse sairaudesta tms.), kai hänestä saa huvittua mieluummin kuin vetää herneitä nokkaan?

//Ja sitä paitsi - korjatkaa toki, jos oletan väärin - nuo loukkaantujat varmasti olivat toimittajan ketkuja tai muita hömelöitä, eivät vanhuksia tai heidän omaisiaan, joilla oikeasti on vaikeaa.

Poissa Nipsutius

• Puun kuoressa
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Tammikuu 10, 2012, 00:41:37 »
Putous on kyllä aivan loistava, yksi niistä harvoista ohjelmista jotka jaksaa vetää koko perheen yhteen. Hyvin huomaan myös ihmisten huumorin eri tasot kun saattaa olla että kaikki neljä nauretaan eri aikaan samassa sketsissä, meitä siis siskoni 12, minä 19, + vanhemmat 40+. Tän vuoden hahmoista mun mielestä ehdottomasti Iinan hahmo kohoaa korkeelle, myös sisko tykkäsi. Vanhemmat molemmat vakuuttuivat Jussin varamiehestä ja kaikille lähtisi ääni Akun ja Rikun hahmoista. Mietittiin muuten että hyvin korkeat odotukset olivat myös Rikun ja Akun hahmoilla, edellisten vuosien menestyksen johdosta.
"Pidä huoli siitä, että jätät tämän maailman hieman parempana paikkana kuin mitä se oli tänne tullessasi."
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa."

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Tammikuu 10, 2012, 10:23:33 »
//Ja sitä paitsi - korjatkaa toki, jos oletan väärin - nuo loukkaantujat varmasti olivat toimittajan ketkuja tai muita hömelöitä, eivät vanhuksia tai heidän omaisiaan, joilla oikeasti on vaikeaa.
Loukkaantujat olivat lehtijutussa katsojia, heidän kommenttejaan siihen oli kerätty. Tosin itse en ihan allekirjoita esimerkiksi paheksuvaa kommenttia, jossa sanottiin jotain tämän suuntaista: "meistä kaikista tulee joskus vanhoja ja raihnaisia, ei ollenkaa hauska tuo Rikun hahmo."
Minusta hahmo on hyvä juuri siksi, että se koskettaa kaikkia.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #113 : Tammikuu 10, 2012, 19:54:05 »
Tuli tuota Putousta minunkin osalta katseltua. Suosikiksi nousi kyllä Jani-Petteri :D Se oli kyllä Iinalta yliveto! Haittaakse? Se on hyvä kun se Iina puhuu siinä sillein jännästi. 

Muita hyviä oli minusta  Armin Leena Hefner o:s Herppeenluoma, se oli kyllä hirveen hauska. (nämä on minun mielipiteitäni :D)

Myös Jussin Varamies Kari "Köli" Rautiainen oli hauska mutta mietin tässä, että onko siihen vähän hankalahko keksiä jatkoa? Ehkä on, ehkä ei. KYLLÄ JUSSI KLAARAA :D

Hieno Åhlgreen nauratti myös, mutta ei parhaimpiin yltänyt... Eiköhän Riku ja Aku ole kuitenkin finaalikaksikko.. Mutta täytyy myöntää, että Akun Usko Eevertti Luttiseen, olen kyllä hieman pettynyt. Se on kyllä hauska se "niiin. Sitähän sä kysyit" C:

Yleensä olen aina Kristan hahmoista pitänyt, mutta Yossu oli A
                                                                                          L
                                                                                            A
                                                                                               S
                                                                                                  P
                                                                                                    Ä
                                                                                                      I
                                                                                                        N
            En tykännyt :I

-annipsi-

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #114 : Helmikuu 13, 2012, 17:51:01 »
Putous on paras tv-sarja. Mut mun mielestä 2. ja 3. kausi keskittyy liikaa hahmoihin esim. näin: eka viikkokatsaus, sit tulikoe ja näytönpaikka, katkolle, joku sketsi ja sit et mitä hahmot teki viimeviikolla, katkolle, hahmojen esitykset ja tunnelmia viimeviikolta, katkolle, sketsihahmokisan pudotus. Olenko oikeassa vai tuntuuko minusta vain sille, että sketsejä on yksi tai kaksi yhden jakson aikana? Ekalla kaudella niitä oli kyllä enemmän ja jotenkin ne oli parempia.

JP on surkee ja sit Luttinen. Viitsi, viitsi parhaita! ;) Mut mua kyllä ihmetyttää se Leenan kannatus, mitä hauskaa on siinä, että joku Amerikassa asunut tyyppi hokee jotain "Jaakko en minä muista kun olin niin hirrvveen, hirrvveen humalassa" tai "Jaakko suhteemme on ohi, älä katso minuun päin". Musta se on vähän kopio Raisa Reikänaamasta (mut vähän liian raju). Ja se Kari "Köli" Rautiainen oli kauhee (hypin riemusta ku se putos), olin odottanu Jussilta parempaa. Luttisen vitsit/sanakäännökset on kyl niin hauskoja (nauroin sohvalla vedet silmissä), miten voi keksii niin paljon sanakäännöksiä?? Esim. Arvon penaali ja no kääntäkää itte...

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #115 : Helmikuu 13, 2012, 18:27:32 »
Mä kannatan kyllä Jani-Petteriä, ja Usko-eevertti luttista.
Koska Jani-Petteri on hauska, ja ois se aika tyhmää jos Aku taas voittaisi, ja saisi vaan enemmän suosiota...
Mutta se Usko on kyllä kiva, ei sille voi mitään.
Mutta sarja on ihana, ja olen seurannut sitä ekasta tuotannokaudesta asti, ja eikö nyt ole kolmas tuotantokausi?
Nom mutta karkki kuittaa ja ilmiintyy.
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #116 : Helmikuu 13, 2012, 19:08:34 »
Itse todellakin kannatan Leena Hefneriä voittoon. ^^ Hirrrveen ihana ois jos pääsis edes finaaliin, mutta hirrveen pahoin pelkään, ettei sitä tapahdu... jajjajjajja. Ihan mahtavaa. :'DD Ekan kerran kun se siihen asteli ei-kovin-tietoisena ympäröivästä maailmastaan, tiesin että tämä olisi suosikkihahmoni. CRUISEN TOMPPA!!1 xD Muutenkin Armi on ihan mahtava niissä tulikokeissakin yms.

Jani-Petterin näyttelijä Iina Kuustonen on nähnyt hirrrveesti vaivaa hahmonsa tekoon, joten jos pelkkää vaivannäköä katsoisi, niin Jani-Petteri korjaisi potin 6-0. Kuitenkin kyse on sketsihahmokilpailusta eli komediasta eikä Jani-Petteri naurata minua juuri ollenkaan, joten en aio äänestää häntä finaaliin - tosin olen melko varma, että hän sinne pääsee. Kyllä JP aiheuttaa aina sellaisen "Wow!" -elämyksen, mutta naurua hän ei synnytä. Sori vaan..

Usko Eevertti Luttinen sitten. x) No tässähän taas nähdään Aku Hirviniemen hirrveen hyvät näyttelijäntaidot. Uskon parasta antia on se, kun hän repeää ja peittää kasvonsa sillä Uudella Testamentilla (?) ja huonointa ehkä alituinen kaksimielisyys. Sanaväännökset ovat todella hauskoja, mutta niitä Usko viljelee mielestäni liikaa.

Muistakin hahmoista voisin jotain sanoa:

Piia Potka sai minulta vaan myötähäpeän tuntemukset. Hahmossa oli ihan ok idea, mutta Elena Leeve ei kehittänyt hahmoaan mihinkään muuhun suuntaan kuin ärsyttävyyteen. Parasta hahmossa oli herra Potka, eli Piian isä. :''D

Sitten tämä Varamies. Mainio idea, oikein loistava oikeastaan, mutta ehkä hieman olisi sitäkin hahmoa voinut kehittää enemmän. Tykkäsin hahmosta todella paljon juuri tämän "siitähän mulle maksetaan" -sukaisun takia. :D Hahmosta huokui nykyajan "rahat tiskiin" -meininki - teen mitä tahansa, kunhan mulle maksetaan siitä.

Yossusta en hirveästi tykännyt. Todella mainio omalla tavallaan, mutta liian ärsyttävä jotenkin. Hauska, mutta samalla ärsyttävä hahmo ei iske minuun. Toisaalta Yossun TV-ohjelma oli ihan mah_ta_va. :'''''''D En vain tiedä, miksi...

Hieno Åhlgreenin perä falskasi ja nivelet rutisi, mutta muuta ei siitä irti saatu. Paitsi tämä loppupuolen villiintyminen oli ihan mainiota kamaa ("Minä olen PUUMA!" :'D). Hienon hahmoviisun ilmeet tulevat painajaisiini.

Sulo - En kommentoi... -.-
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #117 : Helmikuu 13, 2012, 20:26:58 »
Putous on paras tv-sarja. Mut mun mielestä 2. ja 3. kausi keskittyy liikaa hahmoihin esim. näin: eka viikkokatsaus, sit tulikoe ja näytönpaikka, katkolle, joku sketsi ja sit et mitä hahmot teki viimeviikolla, katkolle, hahmojen esitykset ja tunnelmia viimeviikolta, katkolle, sketsihahmokisan pudotus. Olenko oikeassa vai tuntuuko minusta vain sille, että sketsejä on yksi tai kaksi yhden jakson aikana? Ekalla kaudella niitä oli kyllä enemmän ja jotenkin ne oli parempia.
Joku muukin on laittanut tämän huomiolle. Siis joo, ykköskaudella oli paljon enemmän sketsejä. On todella harmillista, että kakkoskaudella ja nyt kolmoskaudella ne ovat jääneet siihen yhteen ja/tai kahteen sketsiin. Siis joo, on ne sketsihahmo jututkin ihan hauskoja, mutta olisi kiva, että olisi niitä muitakin sketsejä, jotka ei pyöris niitten hahmojen ympärillä. Jos Putouksesta tulee neloskausi, niin toivottavasti siinä olisi enemmän muita sketsejä.

Mut mua kyllä ihmetyttää se Leenan kannatus, mitä hauskaa on siinä, että joku Amerikassa asunut tyyppi hokee jotain "Jaakko en minä muista kun olin niin hirrvveen, hirrvveen humalassa" tai "Jaakko suhteemme on ohi, älä katso minuun päin". Musta se on vähän kopio Raisa Reikänaamasta (mut vähän liian raju).
Mäkään en ymmärrä sen suosiota. Mua se vaan ärsyttää, kun se on koko ajan Jaskan kimpussa. Käy vain Jaskaa sääliksi. Ja kuten sanoit, niin siitä tulee mieleen juuri tuo Kososen Reikänaama - ja mua ärsytti jo silloin se, kun se oli koko ajan Jaskan kimpussa.
Leena on kyllä muutenkin ärsyttävä. Ainoa paras juttu siinä on ollut se ohjelmajuttu ja sekin vain siksi, kun siinä oli se koira samanlaisella kampauksella.
Mun puolesta joko Usko Eevertti Luttinen tai Jani-Petteri saisi voittaa. Molemmat ovat olleet lemppareitani alusta asti. On oikeastaan ihan sama kumpi voittaa. Tai ehkä kallistun hivenen enemmän Luttisen puolelle, muttei mua kyllä haittais jos J-P:kin veisi voiton. (Mutta jos Leena voittaa, niin sitten ottaa kyllä päähän ja pahasti.)

>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #118 : Helmikuu 13, 2012, 20:53:16 »
Jos nyt Luttinen tippuisi, ja finaalikaksikoksi jäisi Hefner-JP, olisin hyvin tyytyväinen. Luttinen on kyllä parantanut loppua kohden - johtuu varmaan siitä, että tajusin vasta pari jaksoa sitten koko sanaväännösjutun (öh :D) - mutta jotenkin nuo kaksi muuta vetävät pidemmän korren.

Jani-Petteri on ollut meidän perheen suosikki alusta asti, mutta Leena Hefner on melkein kiilannut eteen viime jaksojen aikana. Alussa JP oli aivan omaa luokkaansa; siinä missä muut hahmot lähinnä hämmensivät alussa, sulatti tämä pikkupoitsu heti sydämen. Parasta JP:tä tähän mennessä on ollu se laulu venäläisistä säveltäjistä. :'D Jotenkin loppua kohti on käynyt kuitenkin niin, että kun muita hahmoja on alkanut tajuta, on JP jäänyt vähän paikalleen junnaamaan. Nyt meidän perheessä matkitaan kilpaa Leena Hefneriä - ja siitäkös soppa syntyy, kun kaikki yrittävät puhua toistensa päälle. Olen melkein onnistunut kehittämään Leena-puhetyylin kaikkine päänheilutuksineen... :D

Hirrrveen jännä muuten, miten ihmiset pitävät niin eri hahmoista täällä. :)
Using the "are we", are we?

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
« Vastaus #119 : Helmikuu 13, 2012, 21:20:05 »
Kun Usko Eevertti saapui lavalle ensimmäisen kerran, putosin lattialle nauramaan. Seurakuntatyötä tarpeeksi elämäni aikana tehneenä totean, että niin monta pappia olen tavannut joita hän elävästi muistuttaa. =D Ja ihan hyvä vaan jos hahmolla vähän ravistellaan kristikuntaa, meihin kun mahtuu jos jonkun moista tallaajaa ja hurskastelijaa, jotka ei olla yhtään sitä miltä ehkä näytetään. ;) Ja mitä sananmuunnoksiin tulee, niin huumorintajuni on aina ollut outo niiden suhteen, kun ne naurattaa. Olen kadottanut Rudolf Ankun ja Pertti Joffánin teoksen Paljas Uneksija, sain sellaisen joskus teini-ikäisenä kaverilta synttärilahjaksi. Ja muistanpa kun sitten halusimme saman kaverin kanssa muistaa erästä toista kaveria muutaman vuoden jälkeen, kun menimme Suomalaisen Kirjakaupan myyjältä kysymään onko teosta mahdollisesti varastossa. Niin kun se kysyi kirjoittajaa niin koita siinä olla pokkana ja vastata. No kaveri sai kirjansa. Mutta tämä ei liity enää Putoukseen millään lailla.

Sketsiohjelmat ovat huumoria ja viihdettä, ja ei ole ihmisryhmää jota millään tavalla tarvitsisi suojella siltä. En usko että monikaan vanhus itse suivaantui Hienosta. Tai toki juu, onhan näitä kaiken maailman tekopyhistelijöitä, mutta silti. Elävästä elämästä moni muukin sarja on ottanut vaikutteensa, esim. Aake Kallialan moni hahmoista oli ihan Mikkelin seudulta tuttuja.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #120 : Helmikuu 16, 2012, 16:29:04 »
Olen aina pitänyt Putouksesta, todella hyvä sarja.
Siinä on sopivasti kaikkea, viikkokatsaus, tulikoe, sketsihahmot..

Kyllä Akun Usko Eevertti Luttinen on ihan paras. Hieno veto Akulta taas.
Usko on todella mielenkiintoinen ja hauska hahmo, perheemme suosikki ollut alusta asti. Talent oli kyllä ihan paras. :'D

Jani-Petteriä en voi sietää. En osaa perustella, mutta en pidä. Taas viittaan perheeseeni, mutta perheestänikään kukaan ei tykkää Jani-Petteristä.
Yksi syy taitaa olla se, että en ymmärrä JP.n puhetta. Todella hyvä perustelu, myönnetään.

Leena Hefner os Herppeenluoma on kanssa aika hauska hahmo, Armi onnistui hyvin.
Sitä on hauskaa seurata, kun Leena roikkuu Jaskassa. :D

Muok// http://www.youtube.com/watch?v=Y1mGXrT2MaE - Putous - Korttitalo
Aku <3
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2012, 17:17:57 kirjoittanut Ales »
Hey! You just lost The Game.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #121 : Helmikuu 19, 2012, 10:01:30 »
eiiiii mä en voi tajuta mitä hauskaa ihmiset näkevät siinä Leena mikälie os. herppeenluomassa. musta se on niin ärsyttävä. J-P oli niin paras. No Usko Eevertti voittoon!
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #122 : Helmikuu 19, 2012, 13:33:22 »
Minusta Leena taas on kaikkein hauskin, koska en jaksa enää Hirviniemen kaksimielisiä juttuja, mitta tuli täyteen jo Vedetään hatusta -kakkoskaudella, siellä kun ei muuta juuri ollutkaan. Omalla isoäidilläni on täysin samanlainen tapa lopettaa lauseita muitten puolesta kuin Leenalla, ja olen repeillyt sille alusta asti. Veikkaisin, että jos ei ole törmännyt tähän puhetyyliin oikeassa elämässä, ei ymmärrä sitä. Leena ei ehkä häikäise verbaliikallaan kuten Hirviniemen hahmot yleensä, mutta kyllä hänelläkin on hetkensä (eilisessä jaksossa kun Jaska yritti ilmoittaa toista finalistia: "Minulle se on samantekevää, minä en välitä. Satunnaisessa järjestyksessä!" Kyllä meidän sohvalla revettiin.)

Harmittelin myös J-P:n putoamista, koska olisin toivonut Hirviniemen kunnollista syrjäyttämistä. J-P:n hahmo oli Iinalta iso tasonnosto ja tykkäsin siitä ekasta jaksosta lähtien. Kuitenkin huomasin, etten hirveästi nauranut J-P:n jutuille, ainakaan samalla tavalla kuin muille hahmoille, koska suurin osa pojan puheista oli painavaa asiatekstiä. Siinä kyllä haettiin huumoria neropattieskarilaisesta, mutta juttu ei ihan kantanut loppuun asti. Joka tapauksessa kauden ehdottomia valopilkkuja.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #123 : Helmikuu 19, 2012, 15:34:26 »
Akun viimeisin repäisy eli Uskon oma tarina -osuus oli kyllä jo hyvän maun toisella puolella. Minusta jeevelöinti ja peevelöinti meni siinä jo suorastaan riennaukseksi. On hienoa, että Suomessa sananvapaus toimii niin, että täällä voidaan tehdä komiikkaa mistä vain, mutta siinäkin on rajansa. Esitys oli typeryytensä lisäksi myös äärettömän kömpelö. Aku on tehnyt hahmostaan hyvin provosoivan ja seksistisen enkä ymmärrä, miten hänet äänestettiin jatkoon.

Iinan hahmo taas oli sympaattinen ja hienoisesta "hajoamisestaan" huolimatta loppuunviety ja harkittu. Armi oli myös tehnyt hienon työn ja ansaitsi paikkansa jatkossa. He kaksi olisivat olleet se täydellinen finaalikaksikko, mutta tällä kertaa kävi näin. Harmi.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #124 : Helmikuu 19, 2012, 20:22:44 »
Siis oikeesti, mitä hemmettiä? J-P tippui ja Leena pääsi finaaliin? Ei voi olla totta, se on niin ärsyttävä - ollut jo alusta asti.
Toivon todella, että Luttinen voittaa. Paljon parempi ja hauskempi kuin Leena. Luttisen jutuille saa koko ajan nauraa (Leenan kohdalla vasta kahdesti tullut naurettua ihan vähän: sen lelukoiran tukan kanssa ja nyt eilen Rikun esittäessä sitä sen mummoa; se tukka - eli en edes nauranut Leenalle). Luttisen kaksimieliset jutut vain uppoavat.
Hirviniemelle täytyy nostaa hattua. Sen jokaiset hahmot ovat olleet jotain niin parasta kuin olla jo voi. Aivan loistava näyttelijä.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor