Kirjoittaja Aihe: Kuinka moni perheestänne pitää Pottereista?  (Luettu 17929 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sab

• Ankeuttaja
Vs: Kuinka moni perheestänne pitää Pottereista?
« Vastaus #100 : Heinäkuu 03, 2012, 11:06:20 »
Äiti tykkää ja on pitkälti sitä mieltä, että myös potteristit ovat fiksua sakkia. Hän on ostanut minulle lähes kaikki omistamistani kirjoista ja elokuvista lahjoina ja osaan antanut rahaa sitä vinkuessani. Myös isä on tukenut Potter-harrastustani maksamalla yhdet leffaliput tms. Molempien mielestä elokuvat ovat viihdyttäviä ja visuaalisesti hienoja. Kirjat äiti on lukenut, isä varmaan kuuntelee ne äänikirjoina jossain vaiheessa kirjaston äänikirjojen valikoiman pienuuden pakottamana.

Sisko on nähnyt kaikki elokuvat, muttei käsittääkseni lukenut kirjoja. Veljelle olen lukenut ääneen noin puolet tai kolmanneksen ensimmäisestä kirjasta, se projekti odottaa vielä jatkumistaan. Veli on siitä erikoinen pakkaus, että katsoo parodioita ja nauraa niille katketakseen, samoin tykkää katsoa potterrainoja, mutta vierastaa lukemista niin, ettei tahdo käydä itse kirjojen kimppuun. Katsoo nyt, miten tuon saa manipuloitua... :")

Poissa Lionerz

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: OwlKnight23077
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #101 : Heinäkuu 19, 2012, 11:17:48 »
No mä taidan olla ainut... Äiti on lukenut myös kaikki kirjat, mutta ei se sinänsä niitä fanita. Isä ei oo lukenu yhtäkään, hän ei pidä lukemisesta. En siis ainakaan siinä asiassa ole tullut yhtään isääni. Muita perheenjäseniä mulla ei oo, jos ei koiria lasketa. Sukulaisista varmaan kukaan ei oo lukenu niitä O__o

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #102 : Heinäkuu 24, 2012, 15:14:56 »
Meidän perheessä kaikki muut on lukenut kaikki kirjat, paitsi iskä (no se ei nyt lue ikinä mitään) mutta muuten ollaan kaikki leffatkin katottu. Kukaan muu meistä ei nyt niitä kirjoja niin kauheesti fanita, kun mä, mutta äitin mielestä ne on paras kirjasarja ja veli on lukenu ne kaikki kahdeksan kertaa, mutta krhm väittää silti ettei se oo paras kirjasarja.

Poissa Sparrow

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Elokuu 12, 2012, 13:47:24 »
Äiti ja isä taitaa olla katsonut vain pari elokuvaa samoin sisko... Kyllä se 7-vuotias sisko aloittaa varmaan kohta lukemisen : D, ja veli on lukenut kaikki kirjat moneen kertaan, niin kuin mäkin. Veli tykkää paljon, mutta ei se taida kauheesti fanittaa (tai sitten se ei vaan näytä sitä). Eli mä taidan olla yksi harvoista jotka meidän perheessä fanittaa Potteria...
I'm just a weak sparrow, leave me alone

Poissa Heimdall

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Elokuu 13, 2012, 00:31:45 »
Meillä pottereita fanittaa pääasiassa vain minä, isä ja veli ovat kumpikin lukeneet kirjat ja tykkäävät niistä. Äiti ei ikinä ole kauheasti piitannut pottereista.
If not for you / Babe, I couldn't even find the door
I couldn't even see the floor /I'd be sad and blue, if not for you.

Freia -> Heimdall

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #105 : Elokuu 13, 2012, 16:14:31 »
Itse asiassa oon ainoo meidän perheestä, joka fanittaa Pottereita.

Mun äiti on lukenut Potterit pariin kertaan sekä nähnyt kaikki leffat vähintään 2 kertaa.

Isoveljeni on lukenut joitain Pottereita max. 1 kerran. Hän on nähnyt leffat vähintään 4 kertaa. Hänelle ja minulle on luettu 1-5 Potterit läpi, mutta silloin jäi meiltä molemmilta paljon auki.

Isä ei ole lukenut Pottereita, mutta on nähnyt 1-2 Potterit.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #106 : Elokuu 20, 2012, 10:49:36 »
No, ennen piti isosisko (15v), muta kun minä aloin lukea ja tykätä Pottereista, niin se ei enää tykkää iistä, ja äiti on katsonut leffat, mutta ei ole mikään fani.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Miss Zora

• Front row, baby
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #107 : Syyskuu 01, 2012, 23:34:51 »
Olen aiemmin tässä topassa kertonut, miten olen ainoa meidän perheessä, joka pitää Pottereista enemmän. Taidan edelleenkin olla se ainoa "henkeen ja vereen" -fani, mutta olen huomannut äitini ja kakkosluokkalaisen pikkuveljeni alkaneen kiinnostua Pottereista. Melkein aina, kun itse katson jotain elokuvista, äiti tai pikkuveljeni (riippuen tosin kellonajasta, jos katson illalla niin silloin vain äiti) liittyvät mukaan, ja katsovat ihan innokkaasti. Äitiä olen yrittänyt patistaa lukemaan kirjat, ja vaikka hän onkin luvannut ne lukevansa, ei vielä(kään) hän ole niitä edes aloittanut. No, ehkä joskus.

Iloisen yllätyksen toi tänään kahdeksanvuotias pikkuveljeni, joka ystävällisesti tuli pyytämään minulta Viisasten kiveä lainaksi. Ja minähän suostuin, totta kai! Olin itsekin kahdeksan, kun luin VK:n ensimmäisen kerran, ja minusta on ihanaa, että veljenikin haluaa lukea kirjan, ja sen myötä toivottavasti koko sarjan! Kyllä minä hänestä vielä kunnollisen Potterfanin kasvatan!
Well I'm not the kind of fool who's gonna sit and sing to you
About stars, girl

Poissa Hurray

• Vuotislainen
    • Shiny Smile
« Vastaus #108 : Syyskuu 17, 2012, 17:34:16 »
Meidän perheessä minä taidan olla ainut, joka näistä Pottereista on innoissaan.
Veli on kyllä lukenut kirjan tai pari, kun ollaan oltu jossain kauempana lomalla, eikä sillä ole ollut mitään muuta tekemistä kuin lainata isosiskolta kirjaa ja lukea. :D Ja nyt kun asiaa miettii, niin onhan se isovelikin lukenut Pottereita (Feeniksin kilta oli sen kirjan.. paino sanalla oli)
Elokuvia ne katsoo toisinaan, mutta jaksavat kyllä aina valittaa, että "taasko sää näitä katot, sää kattoit tän ihan vasta!" Äitille olen sanonut, että senkin pitäisi ihan yleissivistyksen takia katsoa edes yksi Potteri, mutta ei sillä taida olla niin paljon aikaa/kärsivällisyyttä.
Tällainen minun teen-Tylypahka-koulupuvun-ja-lähden-Helsinkiin-katsomaan-viimeisen-Harry-Potterin/ostan-Lontoosta-taikasauvan-vain-jotta-voin-laittaa-sen-kirjahyllylle-fanitus taas menee koko perheeltä yli hilseen.. :D
Toisaalta äiti kyllä tsemppasi, kun tein koulupukua, koska tietää, että tykkään tehdä "elokuva-pukuja" ja aion alaa (toivottavasti) tulevaisuudessa opiskella. :)

Yep, saatto tulla vähän pitkähkö ja polveileva selitys, mutta you got the point. :D
"I realized I was on a Something island. 'How did I get here,' I wondered, surrounded by Nothing, 'and how do I get back?'"

Poissa Undómiel

• huispauskapteeni
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SwordOwl22473
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #109 : Syyskuu 17, 2012, 17:46:30 »
Äiti on nähnyt pari ekaa leffaa ja lukenut ensimmäisen kirjan monta vuotta sitten, ei pahemmin piittaa Pottereista. Iskä on tuskin edes kuullut koko aiheesta. Molemmat isoveljeni ovat lukeneet kaikki kirjat ja katsoneet elokuvat, mutta toinen ei juurikaan Potterista välitä. Vanhemman isoveljeni kanssa tulee joskus puhuttua Pottereista, ja hän on perheessäni ainoa minun lisäkseni, joka niistä välittää. :D Saatetaan välillä pelata HP-pelejä pleikkarilla tai katsoa leffoja.
Always.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #110 : Lokakuu 07, 2012, 14:25:13 »
Pieneeseen perheeseeni kuuluu itseni lisäksi vain äitini ja isosiskoni sekä kaksi kissaamme, isäni kuoli jo vuonna 1998.
Äitini on katsonut pätkiä elokuvista ja lukenut tietääksnei kaksi ensimmäistä kirjaa, hän pitää niitä ihan viihdyttävänä, muttei ole hurahtanut potteriin kuten siskoni ja minä. Siskoni, joka on minua 4-vuotta vanhempi innostui Pottereista silloin heti kun ne käännettiin suomeksi ja itse nuorempana tulin jälkijunassa ja innostuin vasta ensimmäisen elokuvan nähtyäni lukemaan kirjoa. Siskoni ja minä olemme molemmat aika Potterfriikkejä ja kissatkin näyttää tykkäävän, ainakin elokuvista. Monesti niitä katsoessa kissat kiipeävät syliin ja tapittavat meidänb kanssa yhdessä televisio ruutua. 

Poissa Varjoton

• Omakuvaa etsimässä
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Lokakuu 10, 2012, 20:31:04 »
Meidän perheestä vain minä olen tosifani, isosiskoni on lukenut kirjat ja nähnyt leffat kertaalleen, pikkusisko on lukenut neljä ensimmäistä (on ihan innoissaan, mutta äiti ei anna katsoa leffoja tai lukea loppuja), äiti on lukenut kirjat (mutta unohtanut jo kaiken muun paitsi loppuratkaisun) ja iskä taitaa olla nähnyt ensimmäisen elokuvan ja kieltäytyy lukemasta Pottereita ennen eläkeikää (:

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #112 : Helmikuu 06, 2013, 21:13:57 »
Meidän perheessä minä ja siskoni (Pollomuhku) ollaan ne Potter-pöpit.Potterisit siskosta on sekä hyötyä että haittaa. Voi keskustella syvällisiä Potter-aiheista, mutta toisaalta kirjoista osa on siskon ja silleen... Lehtien mukana tulleista julisteista tulee kanssa helposti tappelu. Huups, eksyin aiheeista. Nyt taikaisin asiaan:Kun 8-vuotias pikkusisko vielä vähän kasvaa hurja käännytys alkaa.... Äiti ei ole yhtäkään Potteria lukenut toisin kuin isä joka on lukeu Feeniksi kiltaan asti. Muusta lähisuvusta Potteristeja löytyy myös. Täti on keskivertofani ja mummo kelvollinen. minä ja siskoni kyllä viemme kuitenkin voiton!:):)

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #113 : Helmikuu 06, 2013, 21:48:39 »
Meidän perheemme on erittäin syvästi jästi. Ei siitä oikein muuta voi sanoakaan, sillä äitini ja isäpuoleni pitävät kaikenlaista fantasiaa ja varsinkin Pottereita jonain hyvin lapsellisena juttuna, eivätkä kuitenkaan lueskele juuri mitään. Minulla on kaksi pikkuveljeä, joista vanhempi alkaa lähestyä teini-ikää, joten hän luonnollisesti pysyttelee mahdollisimman kaukana kaikesta mikä ei ole coolia. Nuorempi pitää onneksi Pottereista (vaikkei suostu kuuntelemaan kun luen kirjoja hänelle :( ), varsinkin leffoista. Hän on todella kiinnostunut kaikesta Voldemortiin ja kuolonsyöjiin sekä luihuisiin liittyvästä, ja kyselee minulta kaikkea siitä aiheesta. Minä tietysti onnesta soikeana selitän raukalle ummet ja lammet Volden motiiveista, luihuistuvan hienouksista ja Kalkaroksen menneisyydestä :. On se hienoa kun edes joku kuuntelee :'D
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MirrorRose30377
« Vastaus #114 : Helmikuu 15, 2013, 16:30:27 »
Mun perheestä (vai sanotaanko kahta ihmistä ja kissaa perheeksi??)pottereista tykkään vain mä.Mun äiti vaan vaahtoo asiasta: tää-harry-potter-juttu-on-mennyt-liian-pitkälle-sä-lopetat-sen-seinään-nyt. Ja se on tosi ärsyttävää,ja mä taas vaahtoon mun äidille takasin että miten sä voit tietää että joku kirja/leffa on hyvä jos siitä ei jaksa kiinnostua yhtään.
Always.

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #115 : Huhtikuu 18, 2013, 14:18:14 »
Minä vain.
Äitiäni ei vois vähempää kiinnostaa, ja häntä ärsyttää kun koko ajan jauhan Pottereista.. Joskus ihan vahingossa rupean selittämään, mitä jossain kohtaa kirjaa tapahtui. Tosin, joskus kattoo mun kanssa niitä leffoja, ja kun ne on aika paljon surkeampia kuin kirjat (ja jotai tietoi ei kerrota) eikä tajua kuinka mahtavia Potterit onkaan.

Ja veli on lukenut viisasten kiven, ja puolivälin salaisuuksien kammiota, mutta jätti kesken kun oli kuulemma niin tylsiä. :D Ja häntä myös ärsyttää se että fanitan liikaa Pottereita.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2013, 14:32:53 kirjoittanut Kystisnap »

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
« Vastaus #116 : Huhtikuu 18, 2013, 18:24:42 »
Meillä mä oon se Potterfani. Äiti ja mun toinen isoveli on lukenu ne kaikki. Ja toinen isoveli on kattonu kaikki leffat. Iskä ei niihin koske.

Poissa Milica

• Vuotislainen
« Vastaus #117 : Toukokuu 01, 2013, 12:57:18 »
No mä, isoveli , isosisko ja äiti... Minä ja isoveli ollaan varmaan ne isoimmat fanit.

Poissa Illusia

• Vuotislainen
  • Pottermore: QueenBronze29546
« Vastaus #118 : Kesäkuu 25, 2013, 20:25:57 »
Äitini ja veljeni ovat yhtä faneja kuin minäkin (niiden vuoksi aloitin lukemaan HP kirjoja)!!

Poissa Musval

• Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaUnicorn19035
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #119 : Kesäkuu 25, 2013, 20:52:53 »
Ydinperheessäni olen ainoa, joka tosissaan fanittaa Pottereita. Äitin sain muutaman vuoden kinuamisen jäljeen lukemaan pari enimmäistä kirjaa ja kyllä hän niistä ilmeisesti piti, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi innostuakseen lukemaan loppuja. :D Suurimman osan leffoista äiti on kuitenkin katsonut. Iskä tuskin on lukenut ainuttakaan kirjaa, mut todennäköisesti kattonut telkkarista tulleita leffoja.

Mummi sensijaan on melkein jopa isompi fani kuin minä, ja Potter-kirjani ovatkin jatkuvasti hänellä lainassa. Myös tätini ja hänen miehensä on alkaneet innostua HP:sta, tosin lähennä elokuvien ansiosta.
"Dancing is like dreaming with your feet." -Constanze

Poissa The Ziizi

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornBronze22662
« Vastaus #120 : Kesäkuu 29, 2013, 12:46:01 »
Minä vain. Pikkuveli katsoo joskus elokuvia kanssani, mutta kun ei muutenkaan kamalasti kirjoja lue, niin eipä ole Pottereitakaan lukenut. Äiti joskus kattonu muutaman Potterin. Isää ei kiinnosta.
"Olen vähän riehunut pianolla ja hengästyneenä kirjoitan tämän."

Poissa Laavalamppu

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #121 : Tammikuu 25, 2014, 18:56:55 »
Pikkusisko lukee Viisasten kiveä tällä hetkellä ja on nähnyt kaikki elokuvat. Myös äiti on kattonut elokuvat. Iskä on nähny jotain pätkiä elokuvista.
~ Harryhan se siellä lentelee :)

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #122 : Huhtikuu 17, 2014, 18:47:52 »
Meidän perheemme on erittäin syvästi jästi.

Noinpa.  Pakko sanoa, että olen myöskin erittäin syvästi jästin perheen ainoa jäsen, joka on kiinnostunut Pottereista. Lukion ekaluokkalaista pikkuveljeä ei voisi kiinnostaa pätkän vertaa Potterit tai fantasia, äiti kattonu Hobitti-leffoja seurtana elffateatterissa, ja isä on pahimman luokan jästi, joka ei kaikenmaailman fantasiaa lukisi, vaikka Kiinan keisari käskisi. ;D
Muoks
Äiti on nyt alkanut uudelleen kiinnostua Pottereista, ja lukee parhaillaan kirjoja. :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2015, 22:29:25 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Pric

• tulevaisuuden terapeutti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosStone26806
« Vastaus #123 : Huhtikuu 21, 2014, 18:08:08 »
Meidän perheessä kaikki on nähnyt edes osan leffoista, mutta mä oon ainoa joka on lukenut. Kun oltiin siskon kanssa pieniä, katsottiin aika usein Azkabanin vankia VHS:ssältä. Sisko ei oo kiinnostunut Pottereista. Eilen illalla, kun Hbp tuli telkasta,katsoin sitä paljon yli puoliväliin itekseen. Mä en tykkää kattoa mulle tärkeitä asioita muiden ihmisten kanssa, en haluu jakaa niitä
enkä halua että muut näkee mitä ne merkitsee mulle. menin sitten lopuksi kattomaan olkkariin muitten kanssa. Äiti lähti enne leffan loppua nukkumaan, ja jotain alettiin iskän kanssa juttelemaan leffan näyttelijöistä. tuli puheeks snape, ja se kuinka sen on liian vanhan näkönen (koska eihän snape loppujen lopuksi ees ollut kovin vanha? jotain 40?) ja samoin jotai siitä iskälle, että se on syntyny samana vuonna ku Harryn vanhemmat, jotka kuoli '81 parikymppisinä ja harry (16 vuotta) nii ei snape ihan alan rickmanin ikäinen ole. (mun mielestä alan rickman on kyllä ihan täydellinen snape XD monimutkaista.) Jotain sisko sitten huuteli, että miten sua jaksaa kiinnostaa noin paljon . Taitaa tulla ilmi kuinka paljon hp't muita tässä perheessä mun lisäks kiinnostaa x).
If you play your cards right
you can change the world

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #124 : Huhtikuu 27, 2014, 00:56:28 »
Minä ja siskoni fanitamme Potter-leffoja, ehkä kirjojakin. Tai ainakin minä fanitan kirjoja että leffoja. Veli ja isä tykkäävät, äiti ei oikein pidä ja toisesta siskostani en ole varma.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood