Kirjoittaja Aihe: Itkettävimmät kohdat Potterissa  (Luettu 17083 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Itkettävimmät kohdat Potterissa
« Vastaus #100 : Syyskuu 21, 2014, 22:10:38 »
Kun Sirius kuoli :,,,,,(
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #101 : Lokakuu 09, 2014, 18:47:03 »
En enää muista missä kohdissa olen kirjoissa itkenyt. Tuoreimpana on muistissa kun luin kolmatta kertaa Feeniksin kiltaa, ja Sirius kuoli. Itkin jo valmiiksi kun edes ajattelin tulevaa kohtaa. En meinannut nähdä lukea tulevia sanoja. RIP Padfoot <3

Elokuvat (vaikkakin ne ovat minun silmissäni kuraa kirjojen rinnalla) ovat  saaneet minut itkemään monissa kohdin varsinkin kuolemissa. Ja kun Harry käyttää elpymyskiveä ja näkee taas läheisensä.

Ilonkyyneliä on aina välillä tullut sekä kirjoissa että elokuvissa.

Joskus olen melkein alkanut itkeä vain koska kaipaan niin paljon Hogwartsiin. Maailmaan jonne oikeasti kuulun. Ja silloin kun tajusin miten ihana meidän oleskeluhuoneemme onkaan :´D
Ja kun mietin miltä Teddy Lupinista mahtaa tuntua. Kuinka Remus ja Tonks kuolivat, vaikka olisivat voineet elää yhdessä onnellisina elämänsä perheenä ja kuolla vanhuuteen...

Muita ei nyt juuri tule mieleen.
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #102 : Marraskuu 11, 2014, 14:52:03 »
Se oli ihana/kamala se kohta PPssä siinä sivulla 149, se kun Harry, Neville ja Luna juttelee AKsta...
"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."
Se oli niitä kiusallisia lauseita, joita Luna usein päästeli ja jotka saivat Harryn kiemurtelemaan säälin ja häpeän sekaisesta tunteesta.

Mä luin sen varmaan 10000000 kertaa kun se oli niin surullinen :'( jos mä olisin ollu samassa hytissä niin olisin syöksyny halaa Lunaa... se on niin symppis hahmo...

//muoks. Ja ihme kyllä, en ole itkenyt muissa kuolemissa, kuin Dumbledoren, vaikka ei se ees oo mun mikään extrasuosikkiparas hahmo..?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2015, 19:45:27 kirjoittanut Kaistapää »
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #103 : Toukokuu 11, 2015, 22:15:22 »
Pitääkö valita vain yksi kohta?
Ainakin Dumbledoren kuolema sai kyyneleet silmiin.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #104 : Toukokuu 12, 2015, 21:54:02 »
No, en itkenyt Dumbledoren kuolemaa koska onhan se taulu vielä siellä rehtorin kansliassa, vaikka onhan se tietysti eri asia mutta silti... Dobbyn kuolema oli kamala. Toisessa kirjassa en siitä nyt niin pahemmin tykännyt, mutta nyt kun miettii niin Dobbylla oli hyvät syyt. Itkin seiskaelokuvassa siinä kohdassa kun se Harryn äiti *yrittää otsa rutussa muistaa nimeä* Lily (siis muistin sen just) käski Harryn olla vahva. Itkin niin paljon että seuraava sanoja en kyennyt lukemaan (katoin leffaa tekstityksellä).
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Carafiina

• Vuotislainen
« Vastaus #105 : Kesäkuu 10, 2015, 11:07:13 »
Kalkaroksen, Fredin, Dumbledoren ja Hedwigin kuolemat nyt ainakin, myös se kohta kun Kuoleman Varjelukset Voldemort ja kuolonsyöjät saapuvat Tylypahkaan Kielletystä metsästä, Hagrid kantaa "kuollutta" Harrya ja kaikki luulevat tämän kuolleen.Viisasten kivessä kun Rohkelikko voittaa tupamestaruuden. Siitä, kun luin viimeksi Potterit alkaa olla niin pitkä aika etten edes muista kaikkia kohtia!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2015, 10:34:54 kirjoittanut Carafiina »
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only to remembers to turn on the light."
-Albus Dumbledore

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #106 : Kesäkuu 15, 2015, 17:40:52 »
Koko kirjasarjan itkettävin kohta on Fredin kuolema, koska Fred kuuluu lempihahmoihini. Se oli niin surullinen, että tuli kyynel silmään! D;
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #107 : Kesäkuu 24, 2015, 15:29:21 »
  Dumbledoren kuolemaa itken ehkä eniten, en tiedä miksi. Jotenkin vaan niin surullista,  kun olen sitä vioistansakin huolimatta aina kunnioittanut, ja luotin aina Dumbledoren olevan paikalla auttamassa. Se vaan järkytti :'(
  Sirkuksen kuollessa en itke. Jotenkin se suru aina peittyy ärsytyksen alle kun Harry käyttäytyy niin idioottimaisesti. Raivoaa vaan.
  Dobbyn kuolema on toki surullinen, vaikka elokuvassa en saa siitä niin tykkää kun Harryn kovaääninen hengitys pilaa koko kohtauksen :D
  Fredin kuolemaa ei sitä kohtaa lukiessa sisäistä niin hyvin, se kohta kun Wesleyt ovat Fredin ympärillä on huomattavasti koskettanut minua enemmän.
  KV:n lopussa tulee aina niin tyhjä olo, mutta en sanoisi sitä nyt itkettäväksikään. Sellainen haikea vaan.
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa Isfet

• Haahuilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #108 : Syyskuu 25, 2015, 18:49:17 »
 Ensimmäisellä kerralla taisin itkeä Dumbledorenkin kuollessa, tai viimeistään hautajaisissa... En tarkalleen muista, olen lukenut ne niin monesti, ja ensimmäisestä kerrasta on kauan...

Siriuksen, Lupinin, Fredin , Hedwigin ja muiden kuollessa olin lähinnä, hmm, järkyttynyt? Ja tietysti surullinen.

Dobbyn kuollessa sen sijaan itken AINA. Joka ikinen kerta. Viimeistään Lunan muistopuheen aikana vedet herahtavat silmiin, pala nousee kurkkuun ja lukeminen vaikeutuu sumeuden vuoksi. ...Oli epäreilua, että sinun täytyi kuolla, vaikka olit niin hyvä ja rohkea...

Niin oli, niin oli! Nyyh!

...Toivon että olet nyt onnellinen.

Yhyy! Niin kaunista! Niisk! :'(

Ajattelen, siis olen.

Poissa Sankeuttaja

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Elokuu 31, 2016, 22:29:15 »
Kyll kaikki kuolemat itkettää. Ja välil itken ku tapahtuu jotain onnellista. Mut ehkä suurin itku kun fred kuolee. Kyl säälin G korvaakin mut.