Kirjoittaja Aihe: Glee  (Luettu 10094 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Glee
« Vastaus #50 : Maaliskuu 12, 2012, 17:36:51 »
Gleetä aloin aktiivisesti katsomaan tuossa jokua aika sitten, olin katsonut sitä hiukan sillain joo-ja-joo-asenteella, mutta nyt olen alkanut seurata sarjaa aktiivisesti. Lempihahmojani on Mercedes, Sam, Santana ja Tina. Santanan hahmo osaa joskus olla ilkeä, mutta pidän siitä. Olen tuossa muuten katsonut 3 tuottarin videoita ja kuvia ja Samia ei näy missään! O___O. Onko kenelläkään siihen vastausta. Haluaisin vain tietää että jatkaako Sam sarjassa vai ei. Ja Sue, ilkeä itikka >_<! Willin kiusaaminen ei oo kamalan reilua. Ei William ole Suelle mitään tehnyt!(tai noh... silloin hän teki kun Sue ärsytti ITSE häntä..) Minä pidän kyllä joskus Suesta, mutta ei hän ole lempihahmoja. Ja Terri on kamala, onneksi se jäi nyt vähän sivuun. Kuitenkin oli hän siinä Suen-partiossa, jossa olin aika pihalla. Minun pitäisi ostaa 1 tuotantokausi, koska en sitäkään seurannut tarkasti.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2012, 09:12:55 kirjoittanut karkkipää »
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Maaliskuu 12, 2012, 20:07:20 »
En jaksa uskoa, että vastaan tähän mutta... Samista:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Kolmatta kautta kannattaa ehdottomasti odottaa... Siinä tapahtuu paljon enemmän edellisiin kausiin verrattuna eikä turhia väliinputoavia filler-jaksoja ole niin paljoa. Yhtä höhlä sarja kyllä juoneltaan yhä on, mutta ärsyttävistä ollaan-eipäs-ollakaan juonenkäänteistä on vihdoin päästy eroon ja hahmoja kehitetään kunnolla. Koukussa olen ja vielä kuukauden jatkuva tauko kismittää, koska glee on alkanut panostaa cliffhangereihin tällä kaudella :D

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #52 : Maaliskuu 13, 2012, 01:34:06 »
Siihen Sam-juttuun vaikuttivat jotkut sekoilut sarjan kulisseissa, jotka eivät ole käsittääkseni näyttelijän oma vika.

Olen jo onnistunut spoilaamaan itseni sen Gollimin mainitseman cliffhangerin suhteen, joten on vähemmän jännitettävää.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Syanmarine

• Severuksen ilopilleri
  • Vuotislainen
  • Älä syö porkkanoita illalla!!
« Vastaus #53 : Maaliskuu 13, 2012, 10:56:10 »
Täs on eräs asia jonka sain tietää...   
Smile, it confuses people..

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #54 : Maaliskuu 15, 2012, 16:09:23 »
Ja minä taas kuulin tämän:
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #55 : Maaliskuu 16, 2012, 10:01:08 »
Ja minä taas kuulin tämän:
Olishan se kiva, jos kolmoskausi alkaisi pyöriä vaikka syksyllä :) Tosin Jenkkilässä kausi ei oo loppunut edes vielä, joten varmaan saadaan odotella kauden alkamista melkosen kauan :p
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #56 : Huhtikuu 30, 2012, 17:33:49 »
Minäkin olen aivan Gleen pauloissa! Ja vaikka en yleensä ohjelmassa esitettävästä musiikista pidäkään, niin kyllähän suurin osa näyttelijöistä osaa laulaa hyvin. Sinänsä en tiedä mikä Gleessä minua miellyttää, siinä vain on se jokin, mikä harvoista tv-sarjoista löytyy. Joku varmasti pitää outona sitä, että mie kuuntelen pääasiassa metallia ja katson Gleetä :---D

Televisiosta olen seurannut Gleetä suurin piirtein toisen kauden puolesta välistä asti, mutta kaikki aiemmatkin jaksot olen kuitenkin katsonut DVD:ltä. Ensimmäisen tuotantokauden hankin jo melkein heti Glee-innostukseni alettua, toisen tuotantokauden vasta parisen viikkoa sitten, vähän sen ilmestymisen jälkeen.

Lempihahmojani ovat Kurt, Blaine, Puck ja Santana. Olin kakkoskaudella ihan innoissani, kun Blaine tuli kuvioihin, ja vielä enemmän innoissani, kun hän ja Kurt päätyivät yhteen :'3 Puckista ja Santanasta en oikein osaa sanoa mitään muuta erikoista, he vain jostain syystä miellyttävät minua hahmoina. Toki pidän muistakin hahmoista oikein paljon, mutta tuo nelikko on vain noussut muun kaartin yläpuolelle. Odotan innolla sitä hetkeä, että Will ja Emma päätyvät yhteen, sillä olen vahvasti sitä mieltä, että he kuuluvat toisilleen :'>

Olen hyvin utelias ja innokaskin kolmannen tuotantokauden suhteen, mutta olen silti (ainakin vielä toistaiseksi) onnistunut pitämään itseni erossa kaikenlaisista juonipaljastuksista sun muista. En malta odottaa, että pääsemme näkemään kolmannen tuotantokauden! :'D
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #57 : Kesäkuu 02, 2012, 20:59:27 »
Oi, oi. Subilla luki, että Gleen kolmas kausi alkaa 15.10. Eli muutama kuukausi täytyy odotella, mutta ei se mitään - hyvää jaksaa odottaa. Kunhan vain malttaisi odottaa.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
« Vastaus #58 : Syyskuu 22, 2012, 15:03:17 »
Mä rakastan Gleetä! Se on niin kiva ohjelma, ja henkilöt on ihania ja hyviä laulajia:). Siis tosi hyvä sarja. Aloin kattomaan joskus ihan sattumalta, ja jäin heti koukkuun. Se oli niin hyvä. Se on musikaaliohjelmana loistava. Nykyään ei paljon hyviä musikaaliohjelmia ole, mutta Glee on kyllä niin ihana.

Lempihahmoni. Ehkä Artie. Se on vaan niin sulonen. Ja Kurt on kanssa kiva. Ja Rachel on vähän ärsyttävä, mutta silleen kivalla tavalla:). Mä ainakin odotan innolla seuraavaa kautta!:)

Poissa Broadway Honey

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #59 : Lokakuu 09, 2012, 11:01:21 »
RAKASTAN tätä sarjaa!!!!

Lempihahmojani ovat:
Rachel(Hahmo on useimpien mielestä enemmän ärsyttävä kuin erityisen mukava,mutta itse pidän Rachelistä valtavasti),Blaine ja Kurt.He ovat myös mielestäni 3 parasta laulajaa/näyttelijää.Näyttelijöistä parhaimmistoon kuuluu mielestäni myös Cory Monteith(Finn).
Finn on mielestäni toisaalta yksi realistisimmista,toisaalta yksi toivottommista hahmoista.Finn ei tiedä mitä haluaa elämältään,siinä missä lähes kaikilla muilla on elämässään jokin selkeä tavoite.
Itse olen erittäin tyytyväinen sarjan esiintyjien tasoon.Mike ja Brittany ovat sarjassa loistavien tanssitaitojensa vuoksi,mutta kumpikaan ei ole kovin hyvä laulaja.Finn taas ei ole kovin hyvä tanssija,mutta Cory on näyttelijänä sarjan parhaimmistoa.
Mitä lauluun tulee,Finn ja Puck ovat parhaimmillaan Rock kappaleissa,mutta vetävät kumminkin hienosti biisin kuin biisin.Mercedes on myös aivan mahtava laulaja.Henkilökohtaisesti en juuri pidä Quinnin äänestä,mutta kyllä sitäkin aina välillä on kiva kuunnella.

Seuraan sarjaa jenkkien tahtiin,eli menossa on siis 4.kausi

Fanitan sarjaa täysillä.Mielestäni Glee on yksi kaikkien aikojen parhaista tv-ohjelmista- <3
I´m like Tinkerbell. I need applause to live. - Rachel Berry
Being great at something is going to change that.Being a part of something special makes you special. - Rachel Berry
You have bewitched me body and soul,and I love...I love...I love you.-Mr.Darcy

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Lokakuu 09, 2012, 20:55:58 »

Tuli vähän spoilaava kirjoitus...
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Lokakuu 09, 2012, 21:06:07 »
Minäkin seuraan Suomen tavoin, eli viimeinen nähty kausi on 2. kausi. En tosin edes tiedä, miten te muut katsotte jenkkien tavoin jo 4. kautta.:D taidan olla vähän jäljessä.. Mutta pianhan alkaa jo kolmas kausi täällä Suomessa!! Odotus palkitaan.:)

Mistä muuten voi ostaa Gleen toisen kauden, kun mä niinniinniin haluaisin sen.<3
:)

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #62 : Lokakuu 09, 2012, 21:10:15 »
Neiti Kuutamo: Mä olen ainakin omani ostanut ihan Prismasta jo aikaa sitten, että eiköhän niitä löydy vielä sieltä tai jostain Anttilasta yms. muista samantapaisista kaupoista. Tai jos et mistään kaupasta löydä, niin netistä saa ainakin tilattua. :)

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #63 : Lokakuu 09, 2012, 21:30:13 »
Mä ostin ekan tuottarin CDONista, ja toka kannattaisi varmaa ostaa piakoin enennkuin tuo nyt alkaa, silloin gleetuotteiden hinnat nousee taivaisiin >.<
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
« Vastaus #64 : Lokakuu 09, 2012, 22:57:01 »
Kiitos Livingstone ja Affu. Se on totta, tai no, ainakin sitten se taas menettää hintansa kun kolmonen tulee myyntiin. Nythän se on saattanut olla aika halpa.:)

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #65 : Lokakuu 10, 2012, 00:08:58 »
Minäkin olen lukenut spoilereita 4. kaudelta ja katsonut musiikkinumeroita netissä.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 10, 2012, 09:34:28 »

Mutta yay! Ensi viikolla alkaa kolmoskausi. :) Kivasti, kun Moderni perheen kolmoskausi loppuu sillä viikolla, niin tilalle tulee periaatteessa jotain muuta.

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
« Vastaus #67 : Lokakuu 16, 2012, 22:55:43 »
Äbäbäbä. Kolmoskausi alkoi ja oon ihan fiiliksissä. Laitan nyt spoilereihin mielipiteitäni(jotka ovat kyllä aika kämäsiä, mutmut...)

Siinä mun mielipiteitä..
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2012, 18:47:43 kirjoittanut Neiti Kuutamo »

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #68 : Lokakuu 17, 2012, 16:57:07 »
^I agree! Se oli pirun nätti! :D

Huoooh, minä missasin sen mutta computer booyah!
   Olettekste kattoneet nyt suomen mukaan, vai katsotteko te koneella amerikan kanssa?
Kauheella viiveellä vaan mennään, kun kyllähän jos vaikka pari viikkoa myöhässä niitä suomentais, tai varmaan ne sitten ostetaan pakettina ja tuote tuodaan koko kausi kerralla, mutta oishan se kivempi kun pystyis katsomaan edes melkein samaa matkaa amerikkalasiten kanssa, nyt kun pitää kokoajan varoa spoilereita, mentalistissakin on nyt vitoskausi ja suomessa vasta neljäs..  ._.

Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Lokakuu 17, 2012, 17:02:14 »
^I agree! Se oli pirun nätti! :D

Huoooh, minä missasin sen mutta computer booyah!
   Olettekste kattoneet nyt suomen mukaan, vai katsotteko te koneella amerikan kanssa?
Kauheella viiveellä vaan mennään, kun kyllähän jos vaikka pari viikkoa myöhässä niitä suomentais, tai varmaan ne sitten ostetaan pakettina ja tuote tuodaan koko kausi kerralla, mutta oishan se kivempi kun pystyis katsomaan edes melkein samaa matkaa amerikkalasiten kanssa, nyt kun pitää kokoajan varoa spoilereita, mentalistissakin on nyt vitoskausi ja suomessa vasta neljäs..  ._.
Katon Suomen tahtiin ite.. Ja pakko mennä munki kattoo se vielä, kun oli kyllä tosi kiva jakso.:) Ja niin no, rakastin niitä Quinnin aurinkolaseja siinä aika alussa. Ja se tatska.:'DD ÄÄÄÄÄÄÄ!!

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #70 : Lokakuu 17, 2012, 18:20:18 »
Okei alkoihan se kolmoskausikin. Tosiaan kyllä mää Suomen (aivan liian hitaaseen) tahtiin kattelen ja oon oottanut tuota kolmoskauden alkamista jo ihan liian kauan:D Tällä hetkellä Glee taitaa olla ainoo sarja jota seuraan:D eheh sopiiki sitten ootella aina maanantaita eiku..

Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Lokakuu 17, 2012, 20:52:49 »
Mä katon Suomen tahtiin, mutta sitten luen kuitenkin aina kaikki Klaineen liittyvät juonipaljastukset Amerikan tahtiin. Mun mielestä on ihan hyvä, ett Suomessa ei tuu esim. pari viikkoo myöhemmin ne jaksot, koska niillä on välillä niissä jaksoissa niin hiton pitkiä taukoja Amerikassa. Niin kuin juuri nyt.
Se olis vaan aika ärsyttävää. Ootan mieluummin niin kauan, ett Suomessa aletaan näyttää se kausi kokonaan - niin kuin nyt. Sinä aikana, kun oottelee, niin voi kattella dvd:ltä aikasempia tuottiksia. :D

// muoks. 9.11.-12

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2012, 09:27:27 kirjoittanut tirsu »

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
« Vastaus #72 : Tammikuu 22, 2013, 19:47:24 »
Mitäs Glee faneille täällä kuuluu? Ootteko pitäny kolmoskaudesta :)? Ite oon tykänny tosi paljon ja KLAINE <3 Seuraan myös neloskauden tapahtumia Klainen osalta ja...

Wait till my father hears about this!

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #73 : Tammikuu 30, 2013, 22:31:46 »
En ole nähnyt uusimpia spoilereita, mutta olin ymmärtänyt, että
Minusta tuntuu, etten enää ole niin kova fani kuin ennen, vaikka olen kyllä katsonut kaikki jaksot ja minulla on ne talletettuna.

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Tammikuu 31, 2013, 10:33:17 »
En ole nähnyt uusimpia spoilereita, mutta olin ymmärtänyt, että
Lainaus
Ootteko pitäny kolmoskaudesta :)?
Onhan se ollut ihan kiva. Vaikkakin tän viikon jaksoa en odota. Siin on juonikuvio, joka tuntuu ihan randomilta.
Niin ja se kyllä vähän ihmetyttää, että mihins Shelby ja Beth yhtäkkiä hävisivät? Quinn ja Puckin tuntuvat lapsensa unohtaneen vaikka alkukaudesta olivat niin innoissaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2013, 10:41:06 kirjoittanut tirsu »