Kirjoittaja Aihe: Glee  (Luettu 8487 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pinkpachirisu

• True Gleek
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Glee
« Vastaus #25 : Heinäkuu 12, 2011, 13:22:50 »
Aivan ihana tv-sarja. Molemmat tuotantokaudet jo moneen kertaan katsottu (esimerkiksi Original Song -jakso 31 kertaa) ja odotan innolla kolmatta kautta :) Alunperin sarjaa aloin katsomaan Blainea näyttelevän Darren Criss:n takia, mutta nyt olen ihan koukuttunut muutenkin sarjaan. Suosikkihahmoni ovat aina olleet Blaine ja Kurt, vaikka en aluksi edes katsonut toista tuotantokautta, mutta luin paljon netistä siitä ja sain tietää enemmän Blainesta. Toista tuotantokautta aloin katsomaan vasta A Very Glee Christmas -jakson jälkeen.

Poissa hoippukurimu

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Heinäkuu 24, 2011, 12:54:19 »
Hauska sarja. Chriss Colfer on ihan älyttömän hyvä Kurtin roolissa.

"Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this."

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #27 : Heinäkuu 24, 2011, 15:37:17 »
Totta, totta.
Sain kuulla suuren spoilerin: elkää lukeko jos ette halua tietää, tämä on oikeasti aika iso juonipaljastus o_o
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Heinäkuu 24, 2011, 22:36:14 »
Tulee pitkä spoileri. Jenkkilässä lukio itse asiassa kestää juuri neljä vuotta mutta

Tämä on siis kuitenkin lähinnä spekulaatiota ja sekä Colfer että Criss ovat sanoneet, etteivät tiedä mistään mitään. En tiedä, ovatko sarjan tuottajat oikeasti niin julmia, että antavat työntekijöiden lukea isoja uutisia Twitteristä sen sijaan että puhuisivat heille suoraan vai onko vain käsketty esittää tyhmää julkisuudessa. Sitä alkaa vähitellen toivoa, että Chrisin elokuvaura lähtisi nousuun, eikä hän enää tarvitsisi Gleetä. Lea Michellellekin varmaan löytyisi hommia teatteripuolelta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2011, 22:48:56 kirjoittanut Valeriana »
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #29 : Heinäkuu 26, 2011, 22:24:39 »
Omg, kiitos vale :3
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #30 : Heinäkuu 29, 2011, 22:53:51 »
Edelleen, jättispoileria siitä mistä minä ja Affu puhuimme ylempänä: Ryan Murphyn näkemys asiasta. Kuulostaa edelleen aika sekavalta ja jossen olisi ollut jo valmiiksi ahdistunut, nyt olisin. Mutta nyt alkaa hiukka selvitä, mitä eri osapuolien kryptiset kommentit tarkoittivat. Sääli vain, että tuotanto kieltää työntekijöitä puhumasta tietystä aiheesta ja sitten antaa asiasta spoilereita julkisuuteen eikä kerro näyttelijöille mitä voi vastata. En myös oikei tajua,
Tuo ei taida olla vieläkään koko tarina.

Poissa unrealistic

• ängsty
  • Vuotislainen
  • korkokenkäpoika
  • Pottermore: HazelRook33
« Vastaus #31 : Elokuu 06, 2011, 16:28:58 »
Itsekin olen lukenut noita spekulointeja koskien kolmoskautta ja sitä, mitä siitä kerrotaan. Ilmeisesti Chris on kuitenkin sanonut jossain (olisiko ollut twitter yms.) ettei se ole antanut mitään lausuntoja tuosta mistä Valeriana puhuit. Sen sijaan on täysin vahvistettua faktaa se,

Ja tuo Struck by Lightning on tulossa pian, että toivottavasti siitä on Chrisille apua vähän irtautua Kurtista. Se kun on hahmo, joka on varmaan aika vaikea karistaa pois.
Particularly good finder.

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
« Vastaus #32 : Tammikuu 12, 2012, 23:50:49 »
Mun rakkauteni = Glee <3! Ekalla kaudella jäin jo ihan koukkuun ja kakkonen on vaan entistä parempi (kiitos erit. Blaine!). Ja Klaine on jotain niin sulosta! Mä myös jostain syystä tykkään älyttömästi Jessestä! Se ois paljon parempi Rachelille kun Finn, joka vaihtaa mieltään minuutin välein... Ja Jessen ääni...ahh<3 

//Affu, joo täytyy myöntää onhan se aika itserakas tyyppi :D

//Syanmarine, mut kyllähän se oikeesti rakasti sen piti tehä se kananmunajuttu kuoron takii ;) ja kyllä Finn on ihan hyvä tyyppi, ärsyttää vaan kun se ei osaa päättää Rachelin ja Quinnin välillä :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2012, 01:09:57 kirjoittanut Grazygrand »
Wait till my father hears about this!

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #33 : Tammikuu 13, 2012, 07:14:18 »
Mä taas vihaan Jesseä, joka kerta kun sen nään, tekisi mieli vain hakata pesismailalla ja kovaa.
Liian täydellinen ihminen.
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Syanmarine

• Severuksen ilopilleri
  • Vuotislainen
  • Älä syö porkkanoita illalla!!
« Vastaus #34 : Tammikuu 13, 2012, 15:21:38 »
Musta se on just Jesse joka vaihtaa mieltä! Yhtenä päivänä se "rakastaa" Rachelia, ja toisena se heittää Rachelia kananmunilla!!! Finn on just hyvä tyyppi! :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2012, 21:20:04 kirjoittanut Syanmarine »
Smile, it confuses people..

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Tammikuu 14, 2012, 21:43:00 »
Olen katsonut vähän tätä sarjaa aina silloin tällöin; kun näin ensimmäiset mainokset oli tarkoitus katsoa ihan ensimmäisestä sekunnista lähtien, mutta olosuhteet olivat silloin epäsuosiolliset. Olen sitten katsonut tätä aina silloin tällöin. Glee on ihan hauska ja välillä pirteä sarja, ehkäpä tyypiltään hieman samaa-sarjaa (mikäli se on musta ja tämä valkoinen) Skins-liekeissä sarjan kanssa (mikä on ihana!), ja ihan kivan kärjistetty. Tykkään musiikista ja keikaroinnista yms. mutta suhdekuviot eivät aina ole ihan niin hienoja. Tai lähinnä Finnin ja Rachelin juttu on jotenkin todella kamala, en vain pidä. :) Quinn on tosi nätti tyttö, joten ehkä hänen hahmonsa puolesta käy sääliksi. Välillä Glee on ehkä vähän liian kiltti ja pastellinvärinen sarja makuuni, ja seuraan vain silloin tällöin sitä. Hahmojen erikoisuuksien  teroittaminen yleisölle tekee juonesta myös hieman takkuavan omalla tavallaan, vaikka tuossahan ei sitä juonta edes tavallaan ole vaan hahmojen sielunelämä on kaikki kaikessa. Finnin ja Rachelin jutun täydellinen vastine löytyy Kummituseläimen ja Miesopettajan tarinasta; kirjoittajat tykkäävät tuosta kuviosta? Elämää suurempi rakkaus, jonka kanssa et ole jotta saadaan draamaa... hmm. Glee on ihan hyvä huumorisarja, mutta itse pidän ehkä vähän tummemmasta huumorista. Jotain jokaiselle!

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #36 : Tammikuu 15, 2012, 00:02:00 »
Gleen piti kai ensin olla mustaa huumoria, mutta sitten siitä pitikin tehdä lapsille sopivaa viihdettä. No, kiva noinkin. Nuo rakkausjutut ovat tosiaan aika pöljiä ja luettuani keskusteluja minun on vielä vaikeampaa olla huomaamatta asioita. Meidän on kai tarkoitus olla esimerkiksi Finnin puolella eikä huomata, miten tekopyhä hän on - esimerkiksi pitää näissä Suomessa esitettävissä jaksoissa vihaa Rachelia kohtaan, koska Rachel suuteli toista poikaa. Finn itse suuteli Rachelia ollessaan Quinnin kanssa ja Quinn taas sai lapsen toisen pojan kanssa, mutta Finn pystyi antamaan sen hänelle anteeksi. En oikeastaan ihmettele, että jotkut pitävät sarjaa melko naisvihamielisenä. Ja Kurt saa aina turpaansa, vaikka tekisi mitä. Quinniin en oikeastaan ole pystynyt samaistumaan (kiusattu, joka muuttaa itsensä "täydelliseksi" ja alkaa itse kiusaajaksi), mutta hän on toisaalta aika traaginen hahmo, joka ei tunnu saavan apua mistään. Onneksi musiikkinumerot ovat yhä hyviä, vaikka kaikki muu olisi aivan idioottimaista.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #37 : Tammikuu 15, 2012, 09:02:51 »
En oikeastaan ihmettele, että jotkut pitävät sarjaa melko naisvihamielisenä.

Mutta tiedätkö, ei tätä sarjaa kannattaisi mielestäni kamalan vakavalla naamalla lähteäkään seuraamaan. ;) Joku voisi vetää herneet nenäänsä esim. siitäkin että Kurt on neitimäinen, Rachelilla on iso koukkunokka ja Lauren on äijämäisen haavoittumaton - itse asiassa joka ikisestä hahmosta voisi joku ihminen löytää jotain suuttumisen aihetta, koska he ovat niin kärjistettyjä. Juuri sen takia kannattaakin muistaa että tämä sarja on pelkkää huumoria ja draamaa, jonka tarkoituskin voi olla hieman kohauttava.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #38 : Tammikuu 15, 2012, 21:03:29 »
Juu, ja siksi en olekaan lakannut katsomasta sitä. :) Ideahan juuri on, että kaikki hahmot ovat kärjistettyjä stereotyyppejä, joista ainakin osa on ajan myötä kasvanut ja muuttunut inhimillisiksi. Jotkut ihmiset ottavat sarjan hahmot todella liian vakavasti, mutta joillain tosikoilla on perusteltuja argumentteja siitä, miksi heistä naisten töppäilyt käsitellään eri tavalla kuin miesten (pojat ovat vain poikia, tytöt ovat skitsoja ämmiä). Sivumennen sanottuna, vaikka meidän on ilmeisesti tarkoitus ajatella, että Rachel on arkisen näköinen ja isonenäinen ja Kurt suunnilleen yhtä seksikäs kuin pingviinin poikanen, molemmat näyttelijät ovat minusta todella upean näköisiä.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Tammikuu 16, 2012, 20:28:26 »
Mitä mieltä olette Glee-kuorolaisten laulutaidoista?

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #40 : Tammikuu 16, 2012, 20:46:48 »
No siis mä tykkään useimpien lauluäänistä, mutta en koskaan ole esimerkiksi ymmärtänyt miksi sitä Rachelia (sori en millään muista näyttelijänimeä, Leako se oli?) hehkutetaan niin paljon, kun ei se ole mun mielestä edes välttämättä kaikkein paras laulaja noista, sen ääni/laulutyyli ei ole oikein koskaan iskenyt muhun. Mä olen aina tykännyt Amberin (eli Mercedes) ja Diannan (eli Quinn) äänistä enemmän, mutta tämäkin taitaa olla vain makuasia.

Pojista taas kukaan ei ole mun mielestä mitenkään ylitse muiden, okei, onhan se Cory (eli Finn) toki hyvä laulaja, ja Chrisillä (eli Kurt) on todella hyvällä tavalla erikoinen ääni pojaksi, mä tykkään tosi paljon Chrisin äänestä. Ja jotenkin Chrisistä tuli mieleen, että Darrenilla (eli Blaine, näyttelee muuten Harry Potteria a very Potter-musikaalissa!) on kanssa tosi kiva ääni ja jostain syystä Artien (en muista taas sitä näyttelijänimeä) ääni kuulostaa hyvältä mun korvissa. :)

Yleisesti ottaen olen tyytyväinen näyttelijöiden laulutaitoihin. Voi toki olla, että koska en itse osaa laulaa/en ole musikaalisesti mitenkään kovin lahjakas, en vain osaa erottaa hyvää laulua huonosta. :)

Mutta sitten itse sarjasta muutama sananen; Mä tykkään. Sarja on toki ihan ylivedetty, hahmot ovat kaikki todella stereotyyppisiä, mutta mä en ole koskaan suhtautunut siihen tosissani. Okei myönnän, on ollut joitakin jaksoa, kun olen ajatellut että mitäs ihmettä, onko sarjan tekijät ihan tosissaan? Ja onhan tässä vaikka mitä huoh-ihmissuhdedraamaa (Quinn ja Finn, sitten Quinn ja Puck, sitten Rachel ja Finn, sitten taas ne eroaa ja palaa yhteen ja sitten joku Sam ja Jesse pomppii vähän siinä välissä ja sitten ne taas palailee yhteen ja eroaa ja HUOH), mutta jokin Gleessä iskee muhun.

No, olen joitain jaksoja koettanut toisen kerran katsella tullen siihen tulokseen, että jaksot/Glee on hyvä niin kauan kuin sen on nähnyt vain kerran. :)

PS. Ja ne Rachel ja Finn voisivat oikeasti tajuta, että ne kaksi vaan ei kuulu yhteen.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #41 : Tammikuu 16, 2012, 21:59:13 »
Tämänpäiväinen jakso oli ihan kiva vaikkakin aika lälly. Onhan se Rachel hyvä laulaja, mutta ei minuunkaan hirveästi iske se laulutyyli - ei oikeastaan kenenkään laulutyyli ole minun makuun. Quinnillä on kyllä kiva ääni eikä ole niin teatraalinen kuin muiden, joten siksi siitä tykkään. Samoin Santanan ääni on kivan raspinen (johtuen ilmeisesti sikarinpoltosta tämän päivän jakson perusteella :D) ja hän on toinen suosikkini. Pojista tykkään vähiten Samin ja Artien äänistä, jotenkin liian siirappisia molemmat. Kurtillakin on tietysti siirappinen ääni, mutta se nyt kamppailee ihan omassa sarjassaan.

En tiedä katsonko Gleetä musiikin takia vai muuten vaan. Aloitin katsomisen oikeastaan musiikin takia, mutta nykyään vain todella hyvät ja taidokkaat laulunumerot sykähdyttävät.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Tammikuu 16, 2012, 22:49:42 »
No siis mä tykkään useimpien lauluäänistä, mutta en koskaan ole esimerkiksi ymmärtänyt miksi sitä Rachelia (sori en millään muista näyttelijänimeä, Leako se oli?) hehkutetaan niin paljon, kun ei se ole mun mielestä edes välttämättä kaikkein paras laulaja noista, sen ääni/laulutyyli ei ole oikein koskaan iskenyt muhun. Mä olen aina tykännyt Amberin (eli Mercedes) ja Diannan (eli Quinn) äänistä enemmän, mutta tämäkin taitaa olla vain makuasia.

Minun mielestäni huomaa hyvin, että Rachelin roolituksessa on painotettu sitä, että hän on kuorolaisista pisimpään harjoittanut ääntään ja niin on ilmeisesti laulajakin, sillä Lea Michele on teknisesti sarjan "nuorista" näyttelijöistä loistavimpia. Ehdottomasti.

Kurtin äänestä tykkään, hahmokin on loistava. Sekä hahmolla että näyttelijällä on loistavaa draaman tajua - kaikki eleet ja pukeutuminen ja list just goes on... :"3 Blaine puolestaan osaa välillä olla vähän puuduttavakin, mutta muiden kanssa vuorotellessa hänkin on loistava.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Tammikuu 17, 2012, 14:10:09 »
Olen harvoin kuullut Rachelin laulavan todella hyvin - välillä hän vetää oikein nätisti, mutta se tuntuu aina olevan yksittäinen pinnistelty hetki eikä mitään muuta. Sen takia "Hautajaiset" jaksossakin pyöritin vähän silmiäni sille, että hän on taas muka niin erikoisen mahtava laulaja; mielestäni olisi ollut paljon hauskempi vaihtoehto laittaa se "ilkeä mies" lyttäämään hänetkin aivan maanrakoon. :D Hänet kun on aina nostettu muiden ylitse, mikä varmaan kuuluu juoneen, mutta ei oikein toteudu.

Mercedes on suht ok ja Blainesta pidän - hänellä on hyvä ääni jota jaksaa kuunnella!

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #44 : Tammikuu 17, 2012, 20:46:37 »
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, Rachel, Mercedes, Kurt ja Tina ovat noista ne, jotka kuulostavat samalta myös laulaessaan livenä. Minusta sille pitää nostaa hattua, koska Gleessä ihmisten ääniä on muokattu niin paljon, että kundit Kurtia lukuun ottamatta kuulostavat usein melkein samalta, ja siksi on vaikea sanoa kuka heistä on oikeasti hyvä. Kurtilla on ihanan outo ääni, Artie ja Blaine ovat "kaupallisempia". Santana on aika mahtava. Olen kuunnellut lauluesityksiä myöhemmistä jaksoista ja häneltä on tulossa joitain kunnon repäisyjä. Will on hyvä laulaja, mutta hahmo on raivostuttava. Melkein kaikilla on joku biisi, jossa olen tykännyt heistä. Samilla se on jotenkin käsittämättömästi "Baby", vaikka inhoan Justin Bieberiä. :) Finn ja Puck ovat usein parhaita hieman rock-henkisissä kappaleissa, mutta heidän viehätyksensä ei minusta perustu siihen, että he olisivat huipputaitavia. Britney ja Mike ovat enemmän tanssijoita ja minulla on sellainen vaikutelma, että heidän ääniään on muokattu melko paljon studiossa.

Poissa Bonham Carter

• Evil Walrus >:3
  • Vuotislainen
  • -Pottermore-
« Vastaus #45 : Tammikuu 20, 2012, 20:48:45 »
Itse aloin seuraamaan gleetä vasta tällä kaudella. Jäin sarjaan ihan koukkuun.;)) Eniten tykään musiikkikohtauksista. Lempihahmojani ovat ehkä Finn, Kurt ja Tina. En tiedä miksi, mutta jotenkin tykkään näistä=D Inhokkini on varmastikin Quinn. Jokin tässä minua vain ärsyttää. Ja lempimusiikkikohtaukseni oli Michael Jacksonin Thriller=3
"Help! It's the Evil Walrus!"

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #46 : Helmikuu 26, 2012, 11:38:42 »
Olen ilkeä enkä jaksa lukea ja selvittää onko tätä kysytty jo aiemmin, mutta:
Tietääkö kukaan milloin kolmoskausi alkaa? Mä en jaksa odottaa, osasyynä
Ja netistä katsomisessa on se huono puoli että jaksot on ylläripylläri in english ja vaikka kieltä jonkin verran osaan, en jaksa ruveta katsomaan jos kaikkea ei ihan ymmärrä...
-Omppu
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #47 : Helmikuu 26, 2012, 12:49:31 »
^Käväisin Subin sivuilla ja joku on sitä siellä kysellyt:

Lainaus
Milloin Gleen 3. tuotantokausi alkaa?

SUB: Gleen 3. tuotantokausi tullaan esittämään Subilla, mutta alkamisajankohdasta ei vielä ole tietoa. Kerromme heti, kun päätös on tehty.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa JK

• Vatipää
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #48 : Helmikuu 28, 2012, 21:49:59 »
Hehee... Mun piti alkaa seurata tätä sarjaa silloin aikoinaan, kun se alkoi. No yllätys yllätys en sitten jaksanut/muistanut tai jotain ja se jäi. MUTTA onneksi yksi kaverini koukuttui sarjaan ja hän osti ensimmäisen tuotantokauden DVD-boksin. Lainasin sen viikonloppuna ja nyt seitsemän jaksoa katsoneena olen jo ihan koukussa! :D Pitää äkkiä katsoa tuo loppuun ja hommata se toinen tuotantokausi, niin voi sitten alkaa seurata kolmatta, kun se tulee televisiosta!
Epäilen kyllä, että se alkaa vasta syksystä... ainahan kaikki uudet tuotantokaudet alkaa elokuun loppu - lokakuu akselilla ja kestää sitten muutamia kuukausia. Jos en aivan väärässä ole, niin Gleen kanssa käy samoin.

HYVÄ SARJA! :)
\"Hyvä!\" ilkkui Bellatrix \"Draco, ota sauvat! Pimeyden lordi on tulossa, Harry Potter! Kuolemasi lähenee!\"

Poissa Rhiannon

• Kiltalainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #49 : Maaliskuu 10, 2012, 22:11:20 »
Myönnän - olen täysin koukussa! Glee on huippuviihdettä! Okei myönnän senkin, että ensin ei kolahtanut. Sarjaa hehkutettiin tosi paljon, joten päätin katsoa ensimmäisen jakson. Kun jakso loppui, olin ihan että öööh, mitä ihmeen höpinää tämä nyt oli? Ei siis kiinnostanut yhtään...joten en sitten katsonut sarjaa ollenkaan. Tapahtui kuitenkin niin, että joskus kesällä sarja tuli uusintana ja satuin vain katsomaan yhden jakson, sen jossa Rachel laulaa "Total Eclipse of the Heart" ja silloin jäin kiinni! Kakkoskausi alkoi mukavasti syksyllä ja sen jälkeen olenkin ollut koukussa.

Mielestäni Glee on nerokas sarja! Jep, onhan ne hahmot hullunkurisia ja liioiteltuja, ja juonikin pomppii sinne tänne. Välillä syvennytään johonkin tiettyyn hahmoon/tapahtumaan ja sitten unohdetaan se useamman jakson ajaksi, mikä välillä kummastuttaa. Kieltämättä välillä myös vähän ärsyttää tämä ainainen amerikkalaisen high schoolin kuvaus, mutta ehkä tässä on sellainen klisee, joka oikeasti pitää paikkansa: urheilijat ja cheerleaderit huipulla ja nörtit alimpana? Itse en oikein ymmärrä, mikä show-kuorossa on niin noloa, eikä laulajatkin yleensä ole aika cool?

Joka tapauksessa, sarjassa parasta ovat mielestäni uskomattoman hyvin suunnitellut ja toteutetut hahmot sekä tietenkin musiikki. Minunkin mielestäni Kurt on paras!! Minulle on erityisen hyvin jäänyt mieleen se, kun Kurt ja Rachel laulavat "Defying Gravity"-kappaleen. Tai sitten se kun Kurt esittää dueton itsensä kanssa, ja tietty duetto Blainen kanssa ("Candles"). Chris Colferilla on ainutlaatuinen ääni. Aika moni on todennut, että Rachel on ärsyttävä ja olen samaa mieltä, mutta mielestäni on rohkeaa luoda hahmo, joka ei ole läpeensä sympaattinen. Onhan esim. myös Santana tosi ilkeä, eikä Puck mikään enkeli ole! Brittany on aivan huippu, aina saa nauraa hänen kommenteilleen ja toisten reaktiot niihin ovat myös hauskoja, yleensähän ne vain tuijottavat häntä hetken ja sitten juttu jatkuu :). Brittanyn ja Miken tanssimista on muuten tosi kiva katsella, taitavia tanssijoita! Kaikki näyttelijät ovat todella hyviä laulajia. Itse olen kyllä sitä mieltä, että Rachel on paras laulaja vaikka ärsyttävä onkin, mutta myös Mercedes, Artie ja Puck ovat tosi hyviä! Hahmoista ehkä etäisimmiksi ovat jääneet Sam, Santana ja Tina, tosin heissäkin on kiinnostavia piirteitä, esim. Santanan tunteet Brittanyä kohtaan.

Ai niin, mitä mieltä olitte Gwyneth Paltrowista? Minä ainakin yllätyin positiivisesti hänen laulustaan! Ja oliko kenenkään muun mielestä se Umbrella/Singin' in the Rain-mashup TOSI SIISTISTI tehty? Muutenkin kappalevalinnat ovat hyviä ja monipuolisia, ihan kiva kuulla Broadway-musaa ja vanhempia kappaleita, ja sitten vaihteeksi moderniakin musaa.
Joskus minua pyrkii ärsyttämään Will, koska mielestäni hän aika usein yrittää itse jotenkin hyötyä kuorosta eivätkä kuorolaiset kovin usein pysty vaikuttamaan kappalevalintoihin. Will vaikuttaa myös aika yksinäiseltä hahmolta, Terri ei ole enää kuvioissa (onneksi!) eikä Emmankaan kanssa tullut mitään. Siksi olikin kiva, että hän sai valmentaja Beistesta kaverin kakkoskaudella.
Pakko tietenkin kommentoida sarjan ehkä övereintä hahmoa, Sueta. Siis joskus sitä melkein kiemurtelee sohvalla, kun Sue antaa palaa, ihan törkän ihanaa se Suen ilkeily esim. Willin hiuksista! Pitäisi varmaan koota kaikki Suen sutkautukset yhteen ja naureskella niille. Sitten toisaalta joskus ihmetyttää, että Sue on niin kamalan ilkeä ja sitten yhtäkkiä hän herkistyy esim. siinä Grilled Cheesus-jaksossa, ja onhan hän aika avulias silloin, kun selvittelee Kurtin ja Karofskyn välisiä ongelmia. Aika ristiriitainen hahmo siis, periaatteessa vaikuttaa siltä, että hän ei välitä kenestäkään ja sitten kuitenkin kaikista...

Odotan kolmoskautta innolla! Eniten kiinnostaa, mitä tapahtuu Kurtille ja Blainelle, ja Karofskylle. Ja sitten mietin, että mitenköhän käy kisoissa ensi kaudella. Kai sitä voi olettaa, että kuoro voittaa nationalsit joskus? Ooh, ja plussaa kuoron ihanista esityksistä kilpailuissa!

Loppuun haluaisin vielä kysyä, mikä on TOP10 Glee-laulunne?
Tässä minun:
1. Don't Stop Believin' (joo aika perus mutta siis niiiiin hyvä)
2. Defying Gravity
3. Loser like me
4. Empire State of Mind
5. Misery
6. Take me or leave me
7. River Deep, Mountain High
8. Forget You
9. Someone to Love
10. Blackbird

Sirius Black; in a sack; I would like to pack; and thus take him back.