Kirjoittaja Aihe: Kuinka monella teillä on Kaapu/sauva yms tai olette hankkimassa sellaista ?  (Luettu 21296 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jane Wood

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Voldemort voittaa aina
  • Tupa: Luihuinen
Itselläni on kaikki leffat ja kirjat, ja pari julistetta löytyy. Luutia, sauvoja, huiveja tai mitään muutakaan vaatetta en omista, mutta olen tekemässä.
Meidän oma Voldemort on paras ! ♥

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Ostin Desucon Frostbitesta Harryn sauvan jossa on valo sauvan päässä. Todella hyödyllinen yöllä jos ei halua sytyttää kaikkia valoja ja kuulla veljen rähinää siitä. Pari kertaa yöllä sen kanssa olen lukenut ja haahuillut yömyöhään metsässä sen kanssa ;) Rakastuin siihen<3

Sen lisäksi sain jouluna Rohkelikon krakan ja lapaset :) Tilasin juuri Rohkelikon kaavun eräältä ystävältäni, saan sen ehkä tämän kuun lopulla. Sukat eräs ystävällinen ihminen lupasi tehdä ;)

~ww~

Poissa Lovepotion

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Kaapu on (Amerikasta), samoin koulupuku (mutta molemmat on jo HIUKAN liian pieniä..). Sauva löytyy matka-arkusta, jossa on myös liemitavikkeet, pergamenttia, omatekoisia MeNoitia ja päivän profeettoja, kaukoputki, sulkakynä, pehmolelu-hiiri (lemmikki..), ja muuta turhanpäiväistä sälää, joka ei sinne kuulu.. On tullut vähän roolattua kamujen kanssa pahkaa (:

Voisin vielä hankkia täydennystä matka-arkkuuni (kunnollinen noidankattila, tms.) ja tupahuivin/lapaset, ym.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
On tätä Potter-fanitavaraa minullekin kerääntynyt aikamoisen paljon. Kaikki kirjat on totta kai suomeksi (miehellä myös englanniksi) ja sarjan lisäksi on myös Siuntio Silosäkeen tarinat, Ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja Huispaus kautta aikojen sekä suomeksi että englanniksi. Kaksi viimeksi mainittua on huuto.netistä. Kaikkia on tullut luettua. Rowlingin kirjojen lisäksi hyllyssä on Harry Potter kumppani faktaa fiktiota ja kansantaruja, Jaana Kaparin Pollomuhku ja posityyhtynen, Suuri velhouskirja ja Rowlingin elämäkerta. Yöpöydältä löytyy vielä Harry a History, joka on ikuisuus projektini. Kiinnostava kirja mutta englanninkieli on tuottanut hieman ongelmia. :\ Mutta kyllä sen vielä saan läpi kahlattua. Nuo muut olen toki lukenut, osan useampaankin kertaan. (huh, kun näyttää isolta kirjakasalta, kun tollai luettelee. Mut kirjat on kivoja ja jos ne liittyy Potteriin ne on tosi kivoja. :D )

Muutakin tavaraa on onnistunut kertymään. Taikasauvan sain isäni taivuteltua tekemään. Muutaman vuoden siinä sai taivutella, kun ei ottanut tosissaan. hmph. Sauvaa olen kantanut mukana Vuotisnäytöksessä ja ainakin yhdessä pukumiitissä. Samoissa tilaisuuksissa on tullut käytettyä myös viittaani (Tiimarista) ja noidanhattuani (joita on itseasiassa kaksi, toinen kirpputorilta ja toinen Tiimarista. Tuo kirpputorilta hankittu on aika huono ja sitä on tullut käytettyä pukumiiteissä ennen sen toisen löytymistä.) Ja löytyy myös kauluspaita jota olen käyttänyt proppautuessani, mutta se ei ole hankittu sitä tarkoitusta varten ja käytän muulloinkin. Ai niin, sitten on vielä pari itse tehtyä rintamerkkiä (Vuotiksen rintamerkinteko kurssin avulla): S.Y.L.K.Y. Pinssi ja Korpinkynsi valvojaoppilasmerkki. Ensimmäistä olen käyttänyt Dobbypäivän miitissä ja toista Vuotisnäytöksessä, jossa olin proppaavinani Penelopea (Percyn tyttöystävää, joka oli Korpinkynnen valvojaoppilas.)

Noiden lisäksi löytyy muutama Pottermuki. Kaksi niistä on kirpputorilta, yksi lelukaupasta ja yhden olen saanut isältäni. Lelukaupasta ostetun mukana tuli myös avaimenperä ja rintamerkki. Niistä (mukeista) tulee juotua aina sillon tällöin. Muutama seinälle pääsemistä odottava juliste löytyy myös. Pari on Vuotisnäytöksestä (sellainen jonka sai sata ensimmäistä ilmoittautunutta ja yksi niistä mitä jaeltiin näytöksen jälkeen). Elokuvat löytyvät myös DVD:nä taloudestamme.

Olikohan sitten muuta... Kaksi pöllöpehmolelua löytyy myös. Yhden sain joskus vuosia sitten Potterfaniuteni alussa ja annoin sille nimeksi Hedwig, vaikkei se tunturipöllö olekaan. Uuden vuoden paikkeilla käytiin Lapissa ja siellä sitten yksi tunturipöllöpehmo oli yli-ihana ja päätti tulla mukaani. 0:) Tähän hätään ei sitten muuta tule mieleen. Paitsi kasa Potteraiheisia piirroksia, joita on tullut värkättyä. Ai niin! Meinasi yksi olennainen unohtua. Kaulaliinani. Olen tehnyt Korpinkynsikaulaliinan, joka on talvisin ahkerassa käytössä. Jostain pitäisi myös löytyä paperikassi jonka sain, kun ostin Feeniksin kiltaa. Siinä on toisella puolella iso Feeniksin killan kansikuva ja toisella puolella aikaisempien kirjojen kannet pienemmällä.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
Kirjat on melkein kaikki ja elokuviakin on varmaan... ööh.. noin 4 hyllyssä, kunnes saan kaikki, kirjat ja elokuvat.
Mitään sauvoja/kaapuja ei ole. Jos olisin nuorempana innostunut näin Harry Pottereista, voin vannoa että minulla olisi kaiken maailman luudat, sauvat, kaavut yms. :)

~Magic girl~
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
Sattumoisin meiltä löytyy tismalleen rohkelikon väreissä loistava kaulahuivi, vaikka kukaan ei ole koskaan edes sellaista toivonut tai pyytänyt :D Lisäksi sauva taitaa löytyä, vaikka en tiedä missä se on :p
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Love And Hope

• Kummajaisten kuningatar
  • Vuotislainen
    • Virtuaalitylypahka Pahkakoulu
Öm, mulla on kuolonsyöjäkaapu, noin kymmenen sauvaa, viitta, hattu, kaikki kirjat ja elokuvat+Siuntio Silosäkeen tarinat+Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat enkuksi.

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
Enpä nyt juurikaan mitään Pottersälää omista. Viime syksynä tuli Lontoosta ostettua pikkusisaruksille taikasauvat Hamleys'ilta, mutta en raaskinut itselleni ostaa, kun olisi käynyt muiden ostosten kanssa kukkarolle kohtalokkaaksi. Rohkelikon vaakunalla koristetun yli-ison joulusukan kyllä omistan :P Joskus kauan sitten äitin piti neuloa minulle sellaiset sukat, mutta ensimmäisestä tuli ihan liian suuri, eikä äiti sitten lopulta ehtinyt edes tehdä toista.

Poissa anji

• 4. silopeikko
  • Vuotislainen
    • Goodreads-profiili
Meillä on ollut ties mitä pikkuisina :3 Esimerkiksi kuljimme pitkiä aikoja kotitekoisissa kaavuissa joskus ala-asteen alkuvuosina ja taikasauvoja on ollut monta monituista leikeissä mukana. Mitään emme ole valmiina ostaneet (tai no, ehkä joskus joitain keräilykortteja ja tietty kirjat), mutta nämä toimivat vähintään yhtä hyvin.
Pöllöleluja ei taideta laskea Potter-krääsäksi, vaikka sitä ajatellen ne olisikin tehty? :D

~anji~

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
Minulla on ensinnäkin ihan se perussetti, kaikki kirjat ja elokuvat. Kirpareilta olen löytänyt Potter-tarroja, vihkoja, tietokonepelejä ja lautapelin:) Lisäksi tilasin pari viikkoa sitten Harryn sauvan netistä ja onhan mulla niitä Potter-legojakin, jos ne lasketaan mukaan.
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
Itselläni on taikasauva (Helsingin Kukunorista, eihän kukunoria muualla taida ollakaan.?), kaikki kirjat ja dvd:t, sekä pari julistetta ja nintendoDS -peli (jos se voidaan mukaan laskea). Suunnitteilla tupahuivi ja lapaset (luihuisen väreissä ofc, itse kun luihuinen taidanpi olla), jos ohjeet niiden tekemiseen löytyy. Vai onko niitä edes? Vai päästäkö pitää vain tehdä? Voisiko joku laittaa ohjeita tännepäin, jos tietää, yksällä siis.? Muuten menee offiksi.. Ja kyllä tääkin viesti on aika offia.. Ainakin osa.. Ja onhan minulla sitten myös tuo Suuri velhouskirjakin.. Ja Legendan ostin tänään, joten sekin on.. Haaveissa oma tulisalama tai Nimbus 2000 ja kaapu.. Pitää ruveta säästää rahaa:)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2012, 23:25:55 kirjoittanut Rupertismyking »
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa tassuttaja

• täydenkuun ulvoja
  • Vuotislainen
    • Sakemanni elämää!
  • Pottermore: KnightMarauder163
1. Musta noidan/velhon hattu.

2. Musta viitta.

3. Taikasauva(itse tehty)

4. Suuri velhouskirja.

5. Kaikki leffat.

6. AV ja VK kirjoina.

7. Siuntio silosäkeen tarinat

8. Ja ihana sieppi!! (Mulletoi.com)

9. pöllö <3

10. paita

11. velhokarkkeja :)
=,)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2012, 13:54:23 kirjoittanut tassuttaja »
~Cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä~

http://www.sakemannielamaa.blogspot.fi/

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
Orlando ja Lontoo tuli ja meni. Ja rahat meni samalla. Tuli ostettua avaimenperiä, Puhpallura, tikkareita, pari paitaa, karkkia, mukeja, kortteja, pinssejä....... Lista on loputon. Wizarding World ja Leavesden on kyllä hyviä paikkoja, jos haluaa tuhlata rahaa.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Nuhnu

• Vuotislainen
  • "It's real for me."
  • Pottermore: GalleonMoon26721
Mulla on kaikki elokuvat, kirjat, Rohkelikon tupakaulahuivi, Siuntio Silosäkeen tarinat -kirja, itte tehty taikasauva (jonka itte tein :>), Harry Potter- suuri velhouskirja, kirjanmerkki :D, muutamia julisteita, noidanhattu, Rohkelikko-lapaset, Kapari-Jatan kirja se Pollomuhku ja Posityyhynen, Harry Potter cluedo- lautapeli, 3 palapeliä.. oliskoha muuta :) oon aatellu et joskus viä teen kaavun :) ja Harry Potter-legenda on tilattu että eiköhän seki täs parin päivän sisällä kuulu mun kokoelmaan :))

//ainii ja englanninkielinen kuoleman varjelukset ja t-paita ja muki :) oliskohan ny kaikki? :D

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 21:11:58 kirjoittanut gamma »

Poissa Vilionkka

• Varjometsästäjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerSeer330
  • Tupa: Rohkelikko
Mulla ei ole vielä mitään, mutta sovin isäni kanssa, etää jos saan yli 200 kommenttia finfanfunissa hän ostaa mulle kaavun! Eli vuoden päästä kesälomalla pöösen Lontoosees, Harry Potter studioille. Noo tota perus kamaa on kaikki kirjat, kaks enkuks VK ja KV, Harry Potter-Suuri velhokirja ja kaikki elokuvat... Aika vähän vielä (verrattuna Twilight kamaan mitä omistan)! Ja ainii vielä oli Siuntio Silosäkeen tarinat ja olen lukenut, mutten omista Huispaus kautta aikojen. Sitten äiti ostaa heti kun kauppoihin ilmestyy Harry Potter-legenda ja havittelen jo innolla Harry Potter Wizards collection.

Haluaako joku muun tuon, linkki: http://www.harrypotterwizardscollection.com/#wand_legend^

Anteeks unohtu yks, Harry Potter cluedo tietenkin. Mahtava yhdistelmä hp faneille ja cluedosta dikkaaville. Niinkuin minulle!!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 22:32:50 kirjoittanut HutsuO »
-Yhtä kyytiä, läikyttämättä.
 -Ja ylenantamatta.
 -Joten tämä on juomapeli siis?
 -Viimeinen pystyssä voittaa.

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
  • En ole tyhmä, hullu vain
  • Tupa: Mary Sue
Mulla ei ole vielä mitään, mutta sovin isäni kanssa, etää jos saan yli 200 kommenttia finfanfunissa hän ostaa mulle kaavun!

oispa mullakin :(. Nyt vaan toivomaan ^^. Tai sit kun äiti on toooosi taitava ompelija niin voisin sitä pyytää tekee tai ostamaan kaavun mulle synttäriks ^^. Kivasti oisin sit Halloweenina pukeutunu ja menisin se päällä kouluun (jos siis saisin sen ja avaisin päivää ennen syntymäpäivääni :D. Tai sit aamulla kun oon syntyny klo 04:35 :D )

Omistan itse tehdyn sauvan. Mulle rakas silti ♥. Justiin oikean kokonen :D. Itse en omista YHTÄÄN!! Potter kirjaa, kun kaikki on äidin, isän tai siskon :/ :(. Ja sit elokuvatkaan ei ole minun. Eikä meidän Siuktiosilosäkeen tarinatkaan, se on siskon. Samoinkun posityyhty ja pollomuhku vai-mikä-nyt-sitten-olikaan, Harry Potter factaa vai fictiota? ne on siskon. Ja sit suuri velhouskirja on pikkuveljen. Pännii kauheesti, kun kaikki muut meidän perheestä paitsi minä ja 5 vuotias veljeni ei omisteta yhtään Potter elokuvaa tai kirjaa. Julisteen omistan. Ja harry potter lautapelin. Siihen ne sitten loppuu :(. Nyt vain keräämään :D.

ja tupahuivit (kesä ja talvi) tupasukat sekä -lapaset on aloitteilla, kunhan päästään lankakauppaan ^^.

HutsuO ehkä... Mutta mun lista on jo iso muutenkin :'D
Olipa kerran pikku nyyti nyytiäinen,
hän ihan yksin asui taloaan
ja talo oli myöskin yksinäinen.
Siis kaksin kerroin yksin peloissaan.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
Minulla on Noitahattu. Olen ostanut sen paikallisesta puvustaja liikkeestä (vai miksikä sitä sanotaan) Ja tietenkin kirjat (romaanit, kaksi oppikirjaa ja satukirja. Tupahuivi (luihuinen) Villasukat ja käsisäärystimet (luihuinen)
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
Joo, on mulla Hermionen sauva valolla, huispaus kautta aikojen, siuntio silosäkeen tarinat, kaikki leffat, ja kirjat paitsi Puoliverinen prinssi ja viisasten kivi on kadonnut mystisesti... Ostin sauvan Kukunorista.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
Kaikki Harry Potter elokuvat löytyy hyllystäni ja Azkabanin vanki kirja ja Suuri Velhouskirja kaapistani. Kaikki muut kirjat olen lukenut alunperin siskoni hyllystä ja nyt kun asumme eri taloudessa niin kirjat jäi siskolleni. Aina lukufiiliksellä lainaan muut Potterit kirjastosta.
Musta velhohattu löytyy kotoani kaapista, joka on siskoni tuliainen Saksasta. Luihiusen väreihin, vihreällä ja harmaalla (hopeaa ei ollut myynnissä) siskoni  on kutonut minulle (okei, kudoin sitä itsekkin ehkä 1/3 osan) yli 2 metrisen tupakaulahuivin, joka on talvella hyvin lämmin ja käyttökelpoinen. Muu Harry Potter fanitustuotteeni taitaa rajoittua enimmäkseen julisteisiin, joita olen aikoinaan joistain koululaislehdistä saatu, lukuun ottamatta AllPosters sivulta tilamaani Severus Kalkaros julistetta. Harry potter ja viisasten kivi -tietopeli, sekä lautapeli löytyy kotoa kaapin nurkista. Sen lisäksi on vanha Eestistä ostettu Salaisuuksein kammio palapeli, josta puuttuu kaksi palaa ja Hermione Lego-setti, joka on yksi siskoni antamista synttärilahjoista. Kiitänkin kovasti isosiskoani, joka on saanut minut hurahtamaan Potterin maailmaan.

Poissa Kelmityttö

• Vuotislainen
Mulla on ainaki ittelläni aika paljon kaikkee... On tullu kerättyy,tehtyy ite jne. Lontoossa ku olin ostin melkeen kaiken mitä mul on ja osa tilattiin netistä. En nyt muista mistä mut, joo...
Multa itseltäni löytyy mm. Kaikki kirjat suomeksi ja englanniksi, 3 kaapuu (joista 2 pikkusisarusten) pikkusiskon korpinkynnen,mun on rohkelikon ja pikkuveljen on puuskupuhin, kaikki leffat, 3 taikasauvaa (joista 2pikkusissarusten ),2 kravattii (joista toinen on pikkusiskon) siskon on korpinkynnen ja mun on rohkelikon, 3 kaulaliinaa (joista 2 edelleen pikkusisarusten) mun rohkelikon,pikkusiskon on korpinkynnen ja pikkuveljen on puuskupuhin, paaaljon julisteita, musta velhon hattu, siuntio silosäkeen tarinat, sellanen Harry Potter- lego peli, suuri velhouskirja ja Harry Potter legenda, yökkäri paita, sieppi, luuta (aika vanha sellanen, enkä eesoikee tiiä missä se on...) sit mul on koulupuku jajajajaja en tiiä... on mul varmaa viel jotai muutki jota en nyt vaa muista...
Haluisin tosi paljon noit ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja huispauskautta aikojen- kirjat,mutku niit ei saa mistää nii sille ei voi mitää...
Ja suunnitelmissa olisi tehdä lapaset ja säärystimet rohkelikon väreillä, noidankattila, uusi luuta jne.

Poissa sunnyrawwrs

• Vuotislainen
    • Yhdistyneet noitien ja velhojen Taikaopisto
  • Pottermore: MoonstoneSeeker6010
Minulta löytyy hyllyistä ja kaapeista ties mitä. Tavallinen koulukaapu on tullut tehtyä, vaakuna pitäisi tilata ja ommella kiinni (Korpinkynsi, tietenkin). Voldemortin taikasauva on hyllyssä, pian on myös Seljasauva sekä Harryn sauva. Tupakaulahuiveja on tullut tehtyä itselle jokaista väriä, ja kavereillekin muutama.

Elokuvat ovat kaikki kauniisti rivissä, ja kirjat suomenkielellä, Feeniksin kilta ja Kuoleman varjelukset ovat myös englanniksi. Avaimenperinä myös tupavaakunat... huh, on tavaraa kertynyt, ja lisää vain kertyy koko ajan. Tarkoituksena olisi metsästää vielä koulukirjat ja suippohattu jne.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
Mulla on suunnitteilla täydellinen varasto, johon tulee kuulumaan mm. Koulupuku ja tupasukat & -lapaset, sauva ja pergamenttia...

Isoäidille lähti viesti luihuisen väreissä olevista ihanaisista villasukista ja huomenna menen ostamaan lankaa kaulahuivia ja lapasia varten, sekä kangasta kaapua varten. Sitten aion kahlata kirppareita solmion toivossa ja ostaa harmaat polvisukat ja ehkä tuunata itselleni kouluhameen...
V-aukkoista neuletta metsästän myös ja sauvan veistelen seuraavalla leirillä.
Taidan pyhittää jonkun viikonlopun kaikennäköiselle DIY-hommalle pergamentin, velhomaisten kirjojen ja taikajuomatarvikkeiden toivossa... Saa nähdä, mitä tapahtuu :)
Vaikein osuus on luultavasti tupamerkkien löytäminen, netistä kun ei äiti aina uskalla tilata(mur).
Pöllöpehmo löytyy ja pinssejä aion ehdottomasti tehdä heti, kun saan tulostusmahdollisuuden...
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
Minulla on Luna Lovekivan sauva, korpinkynnen tupahuivi ja -hanskat, korpinkynnen solmio ja mummun tekemä älyhieno kaapu. Löytyy myös reguluksen medalgonki ja tupamerkkipinssejä. kirjat on potterhullun siskon kanssa yhteisinä, vain siuntio puuttuu ja elokuvia ollaan sen siskon kanssa keräämässä. ostin ton kaiken krääsän Lontoosta Warner Brossin tourin HP-studioilta, jossa oli ihana kauppa jonka olisin voinut ostaa tyhjäksi!! Muutenkin studiot oli mahtavat. Tupasukat on kanssa tulossa ja loppu koulupukukin löytyy epämääräsesti kerättynä, mikään ei oo "aitoo". ja ainii on mulla kans pöllö pehmolelu

//hehhee, tupasukat nykyisin olemassa. En jaksanut itse kutoa, joten löin äitille keskeneräisen kutimen käteen. Nyt sitten pompin innoissani Korpparisukat jalassa:);)<3<3<3

//Kaapu on ilmestynyt kokoelmiini!! Aina niin kultainen mummini teki sen minulle, Korpinkynne väreissä tietty! <3
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2013, 22:22:48 kirjoittanut hanhyokkasikimppuuni »

Poissa Blackbird

• Ihmissyöjä-yksisarvinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlLeviosa15508
No, minulla on Korpinkynnen villapaita ja kaulahuivi, jotka hankin netistä sekä Hermionen sauva, jonka sain tuliaiseksi. Omistan myös kaikki elokuvat ja pari kirjaa. Omistan myös yhden pöllöpehmolelun.

Poissa Marrin

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Mulla oli aikoinaan täydellinen koulupuku. Polvisukat, vekkihame, kauluspaita, Rohkelikon kravatti, villapaita ja kaapu löytyivät.
Sauvakin löytyi tietysti. Noista itse tein kravatin ja kaavun sekä sauvan, muut löytyi kirpparilta. Asua tuli käytettyä kaksi kertaa; Liekehtivän pikarin ensi-illassa sekä muistaakseni Vuotiksen pikkujouluissa. Puvun nykyistä olinpaikkaa en tiedä, ja tuskinpa sitä tulisi enää käytettyäkään oikein missään.

Lisäksi minulla on jossain tallessa Rohkelikon kaulaliina (ensimmäinen itse loppuun asti kutomani suurempi asia!) sekä Rohkelikon pipo, joista kumpaakaan en ole kyllä pitkään aikaan käyttänyt.. Mistä tulikin mieleeni että sen pipon voisi etsiä jostakin...

Tottakai hyllystä löytyy sitten kaikki kirjat ja elokuvista olisikohan Feeniksin kiltaan asti, loput elokuvista löytyvät vain kovalevyltä..
PC-pelejä löytyy Viisasten kivestä Liekehtivään pikariin saakka, joista tosin Salaisuuksien kammio on ollut teillä tietymättömillä viimeiset neljä vuotta.
Xboxille ostin aivan vasta Kuoleman varjelukset kakkosen. (Olen muuten jumissa, jos joku tietää mitä hemmettiä siinä, missä Harryn ja Volden sauvoilla on se yhteys ja se pallo pitäisi saada sinne Volden sauvaan, pitää tehdä niin apua kiitos! :D)
Jokainen esine pystyy liikkumaan sen verran, että se on sinun tielläsi tai ettet löydä sitä.