Kirjoittaja Aihe: Kuinka monella teillä on Kaapu/sauva yms tai olette hankkimassa sellaista ?  (Luettu 28027 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pinjapanda

• Vuotislainen
Omistan vain kaikki nuo elokuvat paitsi lukuunottamatta sitten tuota uusinta. Omistan kirjatkin myös. En muuta potter sälää oikein omista, mutta hankkimassa olen + onhan mulla noita julisteita myös :-----)

Poissa Juustonaksu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Ei löydy kaapua tai sauvaa, mutta ilmeisesti tänne saa HP tavaransa luetella? niin laitetaas sitten tulemaan. Aluksi on kuitenkin sanottava, että hävettää myöntää mutten omista kirjana kuin Viisasten Kiven. Loput kirjat olen lukenut joko kirjastosta lainaamalla tai sitten lainannut kaveriltani jolla on nuo kaikki kirjat ja todennäköisesti häneltä olen nuo kirjat saamassa, kun hänen kiinnostuksensa Pottereihin on lopahtanut. Meni nyt vähän offtopiciksi, mutta niin asiaan:

Elokuvat (lukuunottamatta Kuoleman Varjelukset osa 1 ja 2:sta)
Harry Potter 1-2 Playstation ykköselle, 3-4 Playstation kakkoselle, Lego Harry Potter xboxille.
Harry Potter ja Liekehtivä Pikari pelikortit
Harry Potter ja Viisasten Kivi tarravihko (tosin se on hävinnyt jonnekin varastoon eikä siinä edes ollut kuin joku 10 tarraa.)
Laatikko, jossa on toisella puolella Harryn kuva ja toisella puolella Hedwigin kuva (tämäkin joku Viisasten Kiveen liittyvä ja sekin varaston aarteissa varmaan hävinnyt kokonaan.)
T-paitoja, jotka tosin ovat menneet jo pieneksi. Jokaisessa taisi olla ihan vaan Harryn kuva, mutta yhdessä mikäli oikein muistan oli Luihuisen tupa edustettuna jollain tapaa.
Julisteet (Salaisuuksien kammio, Azkabanin vanki, Feeniksen kilta) + Harryn, Ronin, Hermionen, Dracon kuvalla varustettuja julisteita.
Muki + lautanen (lautasessa lukee ihan vaan Harry Potter, mukissa Harry ottamassa huispausluutaa käteensä)

Eiköhän tossa suurimmat osat ollu. Voi olla, että jotain puuttuu, mutta ei se nyt niin suuri haitta varmaankaan ole.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
  • Tupa: Luihuinen
Pistin juuri Kalkaroksen sauvan tilaukseen Amazonista. Sain tämän postituskuluineen alle kolmellakympillä, kun taas sama sauva eri myyjältä olisi ollu 108€. Toivottavasti kuitenkin tuo on ihan virallinen..... Vaikee sanoa
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
  • Tupa: Korpinkynsi
// Ihan pakko kirjata kaikki uudelleen!

*Kirjat 1-7, Order of the Phoenix, Suuri Velhouskirja, Harry Potter -Legenda, Pollomuhku ja Posityyhtynen sekä Siuntio silosäkeen tarinat.
*Liemipulloja
*Elokuvat 1-6
*Juliste
*Tarroja
*HP-palapeli
*HP-muki
*HP-kansio
*2 pientä ihanaa koristepöllöä

Itse tehtyjä
*Kaapu (tosin pieni)
*Luuta
*Matka-arkullinen roolauskamaa: mm. pergamenttia, sulkakyniä jne.
*Noidankattila (mustaksi spreimaalattu amppeli ja ulkotulilyhdyn kolmijalka :D)
*S.Y.L.K.Y-paita
*Potterpussilakanat
*I♥Ron-tyynyliina
*HP-tyynyliina

*Mummin neuloma rohkelikkokaulahuivi ja lapaset (vaikka korpinkynsi olenkin...)

*Ai niin, sauva, tietenkin!

Jotain jäi varmaan vielä uupumaankin!

« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2012, 12:31:00 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Hiekkalaatikko

• pelle (suom. lapio)
  • Vuotislainen
Mielestäni kaavut/sauvat menevät ehkä vähän liian pitkälle fanituksessa (mindfuck?) ellei niitä sitten tehdä itse, joten ne olen karsinut pois.

En oikeastaan omista yhtään mitään Potter tuotetta. Kirjat olen lainannut ja leffat katsonut joko telkkarista (ja laittanut nauhalle osan) tai sitten lainannut nekin. Yhtään Potter aiheista julistetta, vaattetta tai mukia en omista. Kaksi uusinta leffaa (DH part 1 ja 2) ajattelin silti ostaa.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
Omistan mahtavien Potter-muistojen lisäksi kirjat niin suomeksi kuin englanniksi. Lisäksi minulla on J.K. Rowlingin elämänkerta, Siuntio Silosäkeen tarinat, Pollomuhku ja Posityyhtynen, Suuri Velhouskirja+sen mahtava sisältö ja Harry Potter the ultimate movie celebration. Kaapistani löytyvät soundtrackit ja kaikki DVD:t... viimeistä odotellessa. Lontoossa ollessani ostin taikasauvan. Minulle se on merkki kuulumisesta tuohon mahtavaan maailmaan. Vielä viimeiseksi täytyy mainita 2 leikekirjaa monista artikkeleista, joihin olen kymmenen vuoden aikana törmännyt. Tein myös kuvakirjan viimeisen elokuvan Lontoon ensi-illasta, josta sain nauttia Trafalgar Squarella.
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
  • Tupa: Rohkelikko
Miulta löytyy:
 * itse vaatteita yhdistelemällä tehty koulupuku/kaapu,
 *kirjat, kaikki paitsi puoliverinen prinssi
 * sauva on
 * bergamenttia, noidankattila, sulkakyniä, (itse tehty) S.Y.L.K.Y-paita
 * kaikki elokuvat(ei tietenkään kuoleman varjelukset osa kakkosta)
 *julisteita
 *suuri velhouskirja ja ihmeotukset ja niiden olin paikat englannin kielisenä
 *potter avaimenperä =)
 * itse tehty luuta
 * sun muuta potter kamaa, mitä en muista
 * Potterpalapeli
 *
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2011, 20:21:46 kirjoittanut valekaljuuna »

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Löysin yhtenä päivänä Puuskupuh-väreissä olevan kravatin kirpparilta. Käykää ihmiset ihmeessä katsomassa, jos kaipailette sellaisia. Ei tarvii välttämättä ostaa virallista, jos sopivan oloinen löytyy kirpparilta.
Ja varoituksen sana virallisten sauvojen kanssa. Itse vihdoin sain Snapun sauvan. Tippui alfaltille ja siitä lohkesi pari palaa. Toista ei löytynyt ja tilalle piti tehdä massasta uusi pala. Aika laiha lopputulos, mutta ei näy pidemmältä katsottaessa. Hartsi on yllättävän lujaa tavaraa, mutta sit kun se halkee, se halkee kunnolla.
Kirppareista puheenollen. Oon hamstrannu kaikenlaista proppitavaraa taikajuoma-aiheeseen liittyen. Kirpparit ovat aarreaittoja. Kokoelmaan on myös eksynyt pari Kalkaros- ja pari Harry-figuuria Dracon ja Oraven rinnalle.

Poissa Isilmírë

• Pillipiipari
  • Vuotislainen
Olen nyt lukenut kolme sivua listauksia omistamistanne Potter-romppeista, ja minua jäi askarruttamaan tämä: miksi teillä on luetteloimianne tavaroita? Kirjat ja dvd:t nyt tietysti lukemista ja katsomista varten, mutta entä muu? Käytättekö potteristisia pukimia larppaukseen, onko ne hankittu tai tehty tiettyjä tapahtumia kuten Potter-elokuvia varten, käytättekö niitä arkisin vai ovatko ne vain yksityisiä pukuleikkejä varten? Vai riippuvatko kenties vain komerossa silmänilona tai huoneen seinällä tunnelmaa luomassa? Entä kaikenlainen muu rekvisiitta kuten sulkakynät, taikajuomapullot, kortit yms? Käytättekö niitä johonkin, ovatko ne sisustuselementtejä vai kenties vain silloin tällöin esiin otettavia esineitä, joiden omistaminen tuottaa iloa sinällään esimerkiksi kauneutensa vuoksi tai siksi, että ne auttavat samaistumaan velhomaailmaan ja tekemään sen ikään kuin vähän todemmaksi?

Itselläni ei ole koulupukua, mutta pitkän linjan larppaajana omistan useammankin sekä ostetun että itse tehdyn umpikaavun ja viitan, jotka ovat palvelleet hyvin myös Potter-larpeissa ja elokuvien faninäytöksissä. Varsinaisesti Potter-larppeja varten olen hankkinut kaksi proppia, halvan tekokuitusamettisen noidanhatun Aprilli-naamiaistarvikeliikkeestä ja sievän viiniköynnössauvan Alivansilta. Hattua ehdin kuitenkin käyttää vain pari kertaa, ja sauva on ollut lähinnä esikoispoikani leikkikaluna hänen lukiessaan Pottereita seitsenvuotiaana (Avada Kedavrat vain lentelivät, kun nassikka eläytyi lukemaansa =D), koska larpaaminen on ainakin toistaiseksi jäänyt perhe- ja työkiireiden takia. Samasta syytä kaapissa pölyttyvät muutkin propit, myös "taikajuomapullot" ja sulkakynät.

Tupakaulaliinan neuloin aikoinaan ihan arkikäyttöä varten, mutta kaapissa sekin on enimmäkseen lojunut. Niin ihana juttu kuin pitkä ja paksu kaulaliina teoriassa talvipakkasilla onkin, käytännöllisyyttä rakastava luonteeni ei ole oikein taipunut sellaisen käyttämiseen. Se myös näyttää vähän hassulta muiden arkivaatteitteni kanssa, ne kun ovat pääsääntöisesti kotoisin käytettyjä armeijakamppeita myyvästä Varustelekasta. Mutta tulee se sentään silloin kietaistua kaulaan, kun olen talvisäässä menossa jonnekin "paremmissa" vaatteissa. Sitä vain tapahtuu aika harvoin.

Tästä huolimatta suunnitelmissani on uuden tupakaulaliinan neulominen, jahka saan ensin yhdet sukat, yhden villatakin ja yhden villapuseron alta pois - eli joskus kolmen vuoden päästä tai niillä nurkilla. Nykyinen kaulaliinani kun on neulottu leffaväreillä, mutta haluaisin myös "oikean" värisen Korpinkynsi-huivin eli kirkkaansinisestä ja pronssinruskeasta langasta neulotun. Ja sitten se saa liittyä siniharmaan version seuraan kaapin ylähyllyllä ja pääsee käyttöön ehkä kolme kertaa vuodessa ;)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2011, 10:03:08 kirjoittanut Isilmírë »
Constantem decorat honor

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
Mitäs kaikkea löytyy hmm..

Noh mulla on ollut kaikenlaista Potter aiheista "krääsää" on löytynyt niitä mini nukkeja,keksirasioita,taikasauvoja,koulu vaateita,kelmienkarttoja jne. Mutta kun ne on hävinnyt vuosien aikana ärsyttää ihan kauheesti!

Nykyään on kaikki leffat,kirjoja,kaapu,villapaita,kaulahuivi,taikasauvoja jne

Olen hankkimassa kaikki kirjat valitettavasti nimittäin kaikkia ei ole jajaja ei nyt tule mieleen mitä kaikkea on ollut mielessä hankkia?Voisi tehä villasukat : DD

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Mä aloin tekemään Kalkaros-takkia. Takki siinä tilassa, et kaulus pitäis ommella kii, päätellä reunat ja laittaa napit ja napinlävet. Uskomattoman pitkä projekti. Pidempi kuin kaavunteko. Mut tää tekeminen kyl palkitsee. Oon menos kisaamaan cosplaygaalaan Kalkaroksena.

Poissa Päivän profeetta

• Vuotislainen
No on mulle kertyny vähä kaikkee esim. kaapu, taikasauva, sieppi, luuta, neljä leffaa, viis kirjaa, lego lautapeli, kaks DS pelii, 7 ps pelii 1-7 osa1, Hedwik pehmolelu, Rohkelikon tupakaulahuivi, tupasukat ja tällästä. :)

Poissa annie lee

• Haaveksiva puhpallero
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostStone23429
Olisiko kellään jolla on kaapu (itse tehty/teetetty) mahdollisesti kaavoja siihen? Itsellä on ompelutaitoiset tädit ja isotäti jotka varmaan sais aikaan kaavun/viitan jos olis kaavoja....

Ittellä on kaikki kirjat sekä Suntio Silosäkeen tarinat, neljä leffaa ja olen joskus tehnyt itselleni sekä rohkelikon että luihuisen huivit mutta ne on muutaman muuton aikana kadonneet/menneet rikki/ likastuneet joten uusia tarttis varmaan ruveta väsäämään.
-Missä on aarteesi, sielä on myös sydämesi.-

-Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.-

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
No, mulla on muutama juliste ja neljä ekaa kirjaa. Joululahjaks sain korpinkynnen kaulahuivin ja kaikki elokuvat (1-7B). Ja nyt sain rohkelikon kaavun ja Hermionen taikasauvan ♥
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2012, 11:59:06 kirjoittanut Amortentia »
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
Olisiko kellään jolla on kaapu (itse tehty/teetetty) mahdollisesti kaavoja siihen? Itsellä on ompelutaitoiset tädit ja isotäti jotka varmaan sais aikaan kaavun/viitan jos olis kaavoja....

Mun pikkusisko 14v helposti väänsi ilman kaavoja :D Sellanen normi kaapu ei oo kauheen vaikee tehdä :) Ja varmasti netistä löytyy.
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
Eriparinaskali: Mistä oot saanu Päivän profeetan irtonumeroita ja Quibblereita? Mäkin haluuun! :D
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa osmojee

• Vuotislainen
  • I LOVE POTTERS
    • piquant que limé
Mulla on kaikki kirjat paitsi kuoleman varjelukset jonka saan joululahjaksi, leffat ja Siuntio Silosäkeen tarinat. Lisäksi saan joululahjaksi myös taikasauvan ja Rohkelikon tupahuivi on tossa odottamassa neulojaa, vähän kesken jäänyt. Lisäksi mulla on kaverin tuoma dh-merkin sisältävä avaimenperä, suklaasammakko ja hunajaherttuan tikkari floridan haary puistosta :) + velhouskirja ofc (: ja onhan mulla ite tekemiä taikajuomia ja etiketit niihin tossa mun hyllyssä jossa on mun kaikki harry-tavarat :) ja sitten vielä harry potter-cluedo peli ja julisteitaa !
Things arranged always, one way or another <3

Poissa Suklaa Sammakko

• Mikä se oli?
  • Vuotislainen
  • Oletko nähnyt tätä noitaa?
  • Pottermore: PatronusFirebolt8891
  • Tupa: Puuskupuh
No, aion tilata eräältä sivustolta suklaasammakoita ja vähän muuta kaikkea, äidin mukaan ''krääsää'' Hehee... Mummuni teki kyllä minulle villasukat, Rohkelikon tuvan värien mukaan. Saatan hankkia sauvankin, mutta onhan noita sivustoja niin kauheasti että... Huh!
Harry Potter, Always!

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Mainostan nyt täs, mut huuto.netissä on myynnissä Bertie Bottin jokamaunrakeita. Hinta 5€/rasia. Tilasin 3 kpl. Myyjällä rajoitettu määrä niitä kylläkin. Taitaa vaatia täysikäisyyden, että voi liittyä huutokauppaan.

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
Kaikki kirjat omistan ja äiti on saanut kirjakaupasta niille vielä sellaisin Launiksen kuvittaman laatikon jossa niitä säilytän. Kaikki leffat paitsi Salaisuuksien kammio on. Ja senkin saan varmaan uutena vuotena isältä. Useita lehtileikkeitä ja julisteita myös, mutta olen saanut tapetoutua myös Twilightilla seiniäni. Ja pappani on tehnyt minulle erittäin hienon taikasauvan jonka kärkeen tungin jonkun linnun sulan. Ja sitten itse olen tehnyt Tylypahkan vaakuna rintamerkkejä.
Ainiin ja vielä se sieppi tyyny jonka tein kässän tunnilla. Niin ja mummilta saamani Potter lasit tosin ilman linssejä - joita en kyllä tarvitsisikaan.

Tuon verran nyt tulee mieleen. Paljon on tuokin. Tietäisitte vain kuinka paljon sälää mun kaverilla on!
Vampires and books are all what I need for live...

Poissa Lipsin

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornFang23677
  • Tupa: Puuskupuh
Omistan kaikki kirjat paitsi salaisuuksien kammion ja PP sekä KV myös englanniks ja suuri velhouskirjakin löytyy. Sen lisäks mulla on kaikki leffat paitsi KV osa 1. Muista tavaroista löytyy vaan sauva mut voisin kyl tehdä puuskupuhin tupahuivin : ) Jaa pelejä löytyy AV, LP ja PP

HGrange

• Ankeuttaja
omistan:

1. tylypahkan kouluasun

2. taikasauvan (oon veistäny ite puusta<3)

3. kaikki kirjat

4. melkein kaikki elokuvat (kuoleman varjelukset osa 1 ja 2)

5. luudan (tammenrunko) :-)

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
Ai niin! Onhan miullakin tuolla - jopa näkösällä - Suuri Velhous kirja.
Vampires and books are all what I need for live...

Hannah Abbot

• Ankeuttaja
Mulla on Rohkelikko huivi, Rohkelikko lapaset ( oon ite tehny, mutta niitä voi ostaa Hesasta, Kukunorista), kaikki leffat ja muuta sälää. Löytyy myös noidankaattila. Aion hankkia nettikaupasta vuoden 2012 Potter kalenterin.

Poissa Weasly

• Vuotislainen
  • Pottermore: QuaffleMist4450
On kaikki kirjat ja elokuvat taikasauva (löysin alivansissta http://www.alivans.com/) alottamas tekee tupahuivii ja koulupukuu
Koulupuku on nyt viittaa vaille valmis
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2012, 20:12:02 kirjoittanut Weasly »