Kirjoittaja Aihe: Kuinka monella teillä on Kaapu/sauva yms tai olette hankkimassa sellaista ?  (Luettu 24701 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
  • Tupa: Luihuinen
Mulla on mummun tekemät luihusvillasukat ja -lapaset, rohkelikkovillasukat, Äidin ompelema viitta, bellatrixin taikasauva(wb-studiotourilta, meni 40 puntaa siäl myymäläs) ja yks musta kaapu (kuulu aikonaan jolleki paronittarelle jonka kokkina joku mumminsiskontädinkaima tai jotain oli)

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
  • Tupa: Korpinkynsi

(Muokattu lähes kokonaan)

Olen ilmeisesti erikoistunut sälään, joten tällä kertaa tiivistettynä mitä minulta löytyy :))

x Koulupuku (kaapu- ja hattu- ja kravaattikankaaseen rahaa pitäisi jostain raapia) + Ravenclaw tupahuivi (sini-pronssi) (toinen vasta aluillaan)

x kaikki leffat + neljä ekaa pokkaria

x luuta ja kaunis [rikkinäinen roskiinlähtevä] sauva (tekee mieli tilata ebaysta kastanjainen kävelykeppi koska mänty ei TODELLAKAAN kelpaa)

x 2 palapeliä (liemitunti ja venematka), DH pc peli ja lego 5-7 wii

x Suuren Velhouskirjan sälät

x 20 julistetta

x haave matka-arkusta

jne

//
Mulla on suunnitteilla täydellinen varasto, johon tulee kuulumaan mm. Koulupuku ja tupasukat & -lapaset, sauva ja pergamenttia...

Isoäidille lähti viesti luihuisen väreissä olevista ihanaisista villasukista ja huomenna menen ostamaan lankaa kaulahuivia ja lapasia varten, sekä kangasta kaapua varten. Sitten aion kahlata kirppareita solmion toivossa ja ostaa harmaat polvisukat ja ehkä tuunata itselleni kouluhameen...
V-aukkoista neuletta metsästän myös ja sauvan veistelen seuraavalla leirillä.
Taidan pyhittää jonkun viikonlopun kaikennäköiselle DIY-hommalle pergamentin, velhomaisten kirjojen ja taikajuomatarvikkeiden toivossa... Saa nähdä, mitä tapahtuu :)
Vaikein osuus on luultavasti tupamerkkien löytäminen, netistä kun ei äiti aina uskalla tilata(mur).
Pöllöpehmo löytyy ja pinssejä aion ehdottomasti tehdä heti, kun saan tulostusmahdollisuuden...

On ihana nähdä että on itseni lisäksi tälläisiä ihania ihmisiä,täysiä Potterheadeja!Tämä vuotis on ihan sairaan hyvä paikka,näkee tälläisiä ihmisiä.Saa itselleen intoa tupapukujen yms. tekemiseen ja metsästämiseen <33

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma  <--- Kiitos :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2014, 20:25:08 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
Minulla Potterkamaa ei ole kovin paljoa, mutta kuitenkin jotain löytyy.

-Sauva
-Ajankääntäjä
-Luuta(itsetehty ja ällö)
-Pergamenttia
-KV1-DVD
-Lomen Kolkon sormus(ällö)
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa puhpallurahirmu

• Vuotislainen
Minulla on taikasauva ja paljon pientä potter sälää.

Poissa Ampiainen

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
Minultakin löytyy jotain:

-Ukin tekemä taikasauva
-Ajankääntäjä
-Lunan sauva
-Hermione-boksi
-Suuri velhouskirja
-Kaikki kirjat
-Kaikki elokuvat
-Viitta
-Harry Potter legenda
-Suuren velhouskirjan sälät
-Itsetehty noitavihkonen
-Osia koulupuvusta (kauluspaita, sukat, legginssit, paita (olikohan mökillä :D) ja hame)
-Itsetehty luuta
-Korpinkynnen tupamerkki
-Kopioidut liput laiturille 9 ja 3/4
-Noitahattu
-Sulkakyniä
-Viisasten kivi englanniksi
-Päivän profeetta (itsetehty)
-V.I.P kokeet loitsuista ja taikaolentojen hoidosta (itsetehty)

Toki varmaan muutakin ois mut en muista. Tarkoituksena olisi tehdä vielä oppikirjoja, pergamenttia, ja muita pikkujuttuja. Voi kun taitoa riittäisi ja aikaa niin minähän ompelisin pöllön ja kaavun itselleni. mutta ei taida onnistua ainakaan vähään aikaan.. Olisko jossain helppoa ohjetta joihinki koulukirjoihin? Ja ylipäätäänsä muihin tarvikkeisiin?

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2014, 22:07:33 kirjoittanut Ampiainen »
"Honestly, don't you two read?"
-Hermione Granger

Poissa Ira

• Vuotislainen
  • the only way is rebellion.
  • Tupa: Rohkelikko
Kyllähän multa löytyy Rohkelikon tupahuivi ja villasukat. Niiden lisäksi on Hermionen sauva, Harryn sauva, itsetehty sauva, Making of Harry Potter-kirja, suklaasammakko, ajankääntäjä-koru, Rohkelikko-avaimenperä, Suuri Velhouskirja, Legenda-kirja, Siuntio Silosäkeen tarinat, juliste-kirja ja yms. Sekä tietenkin kaikki kirjat ja elokuvat. Tavaroita on kertynyt, mutta ei kuitenkaan kauhean paljoa eikä mitään ole mielestäni turhaa.

Poissa Candysaur

• Vuotislainen
  • Pottermore: Flamemugwump20002
Täältä löytyy Luihuisen ja Rohkelikon kaavut ja kravatit, Dracon ja Harryn taikasauvat, kaikki elokuvat ja kirjat, päälee kaksikymmentä julistetta, Suuri Velhouskirja, Legenda-kirja ja koruja.

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
Noh:

-Taikasauva (joka ei ole valmis)
-Viitta
-Elokuvat
-Harry Potter ja Suuri Velhouskirja
-Eh, itse tehtyä pergamenttia :p
-Sulka ja mustetta
-Rohkelikko-tupahuivi
-SYLKY-pinssi (joo...)
-Taikaolennot ja niiden olinpaikat(vai miten se meni?)-kirja
-Noidan-hattu

Omistan hieman tavaraa, ja jotain turhaa joita ei olisi pitänyt mainita :D.

Poissa Piiro

• Excelsior
  • Vuotislainen
Omistan luihuisen kaavun, kravatin, slipoverin, ja julisteita on vaikka muille jakaa. Taikasauva tekeillä. Kirjat löytyvät, ja leffat Salaisuuksien kammiosta Feeniksin kiltaan asti. Paljoa ei siis ole, mutta on niitä jonkun verran kertynyt.
Our lives are not our own; from womb to tomb, we are bound to others, past and present, and by each crime and every kindness we birth our future.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
Öh...
-Rohkujen koulukaapu (merkin kanssa)
-Hermyn taikasauva
-kaikki kirjat
-kolme kirjaa enkuksi (PA,GF&OF)
-2 leffaa (1. ja 2.)
-lautapelejä
-pöllö (voisimpa muuttaa sen eläväksi...)
-sulkakyniä
-mustetta
-koulupuku
-noidanhattu
-Suuri Velhouskirja
-Legenda
-pergamenttia
-luuta
-suklaasammakkokortteja
-muistattehan ne LP:ssä Dobbyn Harrylle neulomat eriparisukat? no sellaiset... :)
-julistekirja
-kelmien kartta
-vekihameita, villatakkeja, kauluspaitoja, kravaatteja...
-S.Y.L.K.Y. -pinssi  :D
-avaimenperiä (mm. rohkumerkki ja tyliksen merkki)
-2 palapeliä (liemitunti ja venematka, varmaan samat kuin huispauskotkalla)
-taikajuomatarvikkeita (öh...)

ja... Tekeillä on
-tupasukat
-tupahuivi

aion aloittaa
-pinssejä
-lapaset (Rohku)

ja mennään varmaan kesällä Lontooseen ku abaut 2 vuotta sitte käytiin Amerikassa siellä Mikälie World of the Harry Potter... Hienoa oli :)
Sori liian pitkä ja tylsä viesti... :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2015, 14:02:30 kirjoittanut Chilisuklaa »
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
Löytyy
- itsetehty kaapu, jossa on aito Lontoosta ostettu tupamerkki
- valkoisia kauluspaitoja, pari tummanharmaata hametta (ostettu Lontoosta koulupukuliikkeesta)
- noidanhattu
- aito Hermionen taikasauva
- itsetehty taikasauva
- kaikki kirjat (tottakai)
- Harry Potter ja viisasten kivi englanniksi
- kaikki elokuvat (tottakai)
- Suuri Velhouskirja
- Legenda
- Harry Potter elokuvajulistekirja
- koululaukku
- itsetehtyjä sulkakyniä, punainen ei-itsetehty sulkakynä
- "kristallipallo" eli iso jännännäköinen läpinäkyvä joulukoriste
- itsetehtyä pergamenttia
- luuta
- pari kirpparilta ostettua kansiota, jossa on Potteraiheinen kansikuva
- itsetehty oppikirja
- itsetehty kirje, jossa kutsutaan Tylypahkaan
- Lontoosta ostettu laatikko, joka sisältää Hermionen tavaroita, mm. 2 lippua Tylypahkan pikajunaan, lemmenjuoman, Gilderoy Lochartin nimikirjoituksen ja joulutanssiaisjulisteen

Eli suurinosa on itsetehty tai muualta ostettu, mutta parivuotta sitten kävin Lontoon Harry Potter maailmassa, josta ostin muutaman jutun. Tosi hieno paikka oli. Lensin luudalla ja maistoin kermakaljaa.

//Tänä kesänä kävin Amerikassa ja Los Angelesin Universal Sudioiden Harry Potter kaupasta
- Harry Potter -pelikortit
- Kuoleman varjelukset -avaimenperä
- Jokamaunraerasia löytyi satunnaisesta kaupasta
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2015, 20:26:52 kirjoittanut Charlotte »
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Ninni

• Vuotislainen
Kirjoista kaikki löytyy paitsi kuoleman varjelukset ( en edes ymmärrä miksi se puuttu minulta). Leffoja minulla on yhteensä 13 kappaletta, sillä osa on myös vhs:nä. Legenda kirjan omistan myös. Ekan kolmen elokuvan soundtrackit löytyy myös.
Taikasauvoja löytyy kaksi kappaletta, ja myös löytyy kuoleman varjelukset kaulakoru, ja myös sellainen rannekoru löytyy missä on kuoleman varjelukset  symboli,sieppi ja pöllöjä. Kaavun omista myös, mutta se on 150cm ja itse olen nykyään 160cm. Kaulahuvin omistan ja villapaidan, mutta villapaitakin on jäänyt pieneksi. Lapasia ja villasukkia olen myös omistanut, kun mummi on kutonut niitä mutta ne on valitettavasti hävinnyt kaikki :(.
Pienenä ala-aste ikäisenä omistin myös vekkihameita,kauluspaitoja ja lakerikenkiä mutta ne kaikki on jäänyt pieneksi ja lahjoitin ne pois, mutta nyt vähän harmittaa.
Tein itse myös joskus kelmienkartan, mutta ajatella että se varastettiin minulta, kai se oli sitten niin hieno :P.
Books! And cleverness! There are more important things – friendship and bravery

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
Itseltä löytyy kirjat1-4 ja leffat dvd:llä. :)
Haaveena olisi saada sauva tai villasukat, jos joku ihanainen otus kutoisi mulle villasukat. :)
Omistan faniuteen nähden harmittavan vähän Potter-tavaraa, mutta fani olen silti.
Muoksista:
Nykyään omistan myös HP-hupparin ynnä Kirottu lapsi-kirjan  ja yhden Pottereihin liittyvän kirjan, jonka nimen sanon kun muistan :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2017, 19:34:39 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Nibs

• Vuotislainen
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
Vuosia sitten teetin kaavun ja sauvan. Kaapu on hieno. Tavallinen, siis ei koulukaapu vaan musta normaali HP-tyylinen kaapu hienosta kiiltävästä pehmeästä materialista. Ikävä kyllä sen hupusta tuli hieman liian pieni, mutta eipä se kaapua liiemmin pilaa. ^^
Taikasauvankin tosiaan teetin, mutta siitä tuli aika hätäisesti valmistetun näköinen eikä sitä edes värjätty. Siihen nähden se oli aika kalliskin. Aion kyllä joskus tilata jostain kunnollisen sauvan.
Jos halvalla löydän. Koska ei noita kuitenkaan ole tullut tarvetta käyttää kuin ehkä kerran vuodessa Halloween-juhlissa eikä niihinkään joka vuosi viitsi samaa asustetta laittaa.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa AVADA KEDAVRA

• Lukutoukkien lukutoukka
  • Vuotislainen
Itse omistan:

-1,2,7 kirjat
-hahmokirjan
-Hedwigin häkki-figuurin
-väristyskirjan
-julisteita
-tarroja
-Harryn aidon sauvan
-tulossa postissa Lunan aito sauva
-itse tehty sauva (itse asiassa kaksikin)
-potterlasit
-kuoleman varjelukset-koru
-ajankääntäjäkoru
-seljasauvakoru
-sieppikoru
-sulkakynän
-luihuisten medaljonki
-tulossa postissa Korpinkynnen diadeemi-koru
-tulossa postissa lasitjasalamakoru (en tiiä miten muuten sitä vois kuvailla xD)

Olihan noita ihan kiitettävästi, en ees aatellu että mulla ois niin paljon! Korpinkynnen kaulahuivin kutominen ois suunnitteilla, tai sitten jos viittis nii voisin kysyä mummia tekaisemaan sellasen... Vapuksi haluisin kravatin ja kaavun ja hameen ja paidan ja Lunan peruukin ja ja ja ja... Vaikka mitä!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2016, 16:00:00 kirjoittanut AVADA KEDAVRA »
Youre just as sane as I am. - Luna Lovegood

Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and above all those who live without love. - Albus Dumbledore

Poissa lighting

• Vuotislainen
  • Fred,Dobby,Hedwig,Severus,Albus, ja kaikki <3
  • Tupa: Tuvaton
Nooh... Mulla on:
-kirjat 1,2,6(ja katselen, että mistä ostaisin uudet)
-elokuvat 4(niitä mul on kolme... murr),6,8(sama kun edellises)
-hankin tylypahkan koulupukua, on jo kauluspaita,neuletakki,kengät,hame, sukat ja kaapu on tekeillä(kirppareilta ja tavallisist kaupoista)
-itsetehty kirje tylypahkaan
-kaksi sauvaa(itsetehtyjä)
-legenda-kirja(joululahja)
-Suuri velhouskirja ja sen sälät(suomalainen kirjakauppa)
-matka-arkku(kirpparilta)
-itsetehty tylypahkan kirja
-itsetehtyjä lunan koruja ja aavepokat
-itsetehtyjä koulukirjoja ja liemiä
-sulkakynä(heurekasta)
-tunturipöllöpehmolelu(luontokeskus haltiasta)
-värityskirja(joululahja)
-rohkelikkohuivin ja -lapaset(mummo kutoi).. vaikka oonkin luihuinen...
-juhlakaapu(tavallisest naamiaskaupast)
-piirrustuksia,julisteita ja tulostettuja kuvia
-itsetehty tylypahkan junalippu
- ja vielä muki jossa harryn ja hermyn kuva(sain parhaalta kaverilta)
- sit ostin viel tori.fi stä ja huuto.net istä ajankääntäjän ja kuoleman varjelukset korun
oho....tulipa ylipitkä viesti... tää kuulostaa tässä hirveen paljolta, mut ei se näytä mun huoneessa hirveen paljolta
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2016, 15:23:33 kirjoittanut lighting »

Poissa Korpinkynsi tyyppi

• Vuotislainen
Minulta löytyy kaikki kirjat ja elokuvat, joitakin elokuva kirjoja, ihmeotukset  ja niiden olinpaikat kirja huispaus kautta aikojen kirja, kaksi taikasauvaa,itse tehty kaapu, tupakaulaliina ,t-paita, Hedwig pehmolelu,avaimenperä, muki, sulkakynä, mustepullo, itsetehtyä pergamenttia, pelikonsoli pelejä sekä lautapeli.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2016, 14:05:49 kirjoittanut Korpinkynsi tyyppi »

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Rosestorm2626
  • Tupa: Puuskupuh
Mulla on kaikki kirjat ja elokuvat. Rohkelikko huivi löytyy, juuri tilasin kaavun ja itsetehtyjä sauvojakin löytyy :)
After all this time? -Always

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
Tässä kuvassa ovat kirjoja ja elokuvia lukuun ottamatta kaikki Harry Potteriin liittyvät fanitavarani. Eli siis Korpinkynnen tupahuivi, seljasauva, suklaasammakko (kortti on Minerva McGonagall), Kuoleman varjelukset -avaimenperä ja Fantastic Beasts & Where to Find Them. Kaikki, paitsi suklaasammakko, on ostettu King's Crossilta, Lontoosta.
Ja lisäksi siis löytyy kaikki elokuvat, suomennetut kirjat sekä The Chamber of Secrets ja The Prisoner of Azkaban (upean näköisellä kansikuvalla) englanniksi.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
Mulla on Korpinkynnen tupaviitta (oon oikeesti puuskupuh, mutta mun sisko osti sen ja luuli että oon korpinkynsi koska luna lovekiva on lempparini, mutta ainakin se sopii asuun jos pukeudun korpinkynteläiseksi) sitten mulla on kaks sauvaa (Toinen ostettu halpa harryn sauva, toinen tehty ite) ja kudottuna tupahuiveja on Rohkelikon väreissä ja Korpinkynnen leffojen väreissä. Sisko osti Japanista aidon rohkelikko-huivin. Omistan myös itsetehtyjä taikajuomia ja muuta itsetehtyä tilpehööriä.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
Harry Potter -fanituksen myötä itsellenikin on kertynyt jos jonkinlaista tavaraa niin ostettuna kuin itsetehtynä. Toki tällaiset kirjat ja elokuvat löytyvät hyllystä lukemista ja katsomista varten, samoin kuin koristeena ja keräilyn kohteena on keräilykortteja, tarroja ja julisteita.

Mutta jos keskityn tähän kaapu, sauva yms. ”vaatepuolen” tavaroihin, jotka keskittyvät tuohon topicin otsikkoonkin enemmän. Minulla on puuskupuhin tupaväreissä niin villasukat, lapaset kuin kaulaliina, kaikki itsetehtyinä. Minusta neulominen on ollut hauskaa eikä vaivalloista, sen verran puikot pysyvät käsissä. Itselle värit tarkoittavat tosiaan puuskupuhin kannattamista, mutta Pottereista mitään tietämättömille ne ovat vain mustaa ja keltaista yhdistelevät vaatekappaleet. Olen tehnyt itselleni myös taikasauvan. Olisikohan se ollut jokin kaulin, josta vuolin itselleni mieluisen kokoisen ja näköisen luomuksen, ja hiomisen jälkeen maalasin sen mustaksi.

Olen nyt lukenut kolme sivua listauksia omistamistanne Potter-romppeista, ja minua jäi askarruttamaan tämä: miksi teillä on luetteloimianne tavaroita?

Tämä on hyvä kysymys ja monelle pohdinnan paikka. Noista muista tavaroista jo kertoilinkin syitä, mutta miksipä sitten tätä vaatepuolta? Saahan sillä tuotua esille omaa fanitustaan kun on esimerkiksi jonkin tuvan väriset villasukat jalassa, mutta koen nämä tekemäni vaatekappaleet myös hyödyllisiksi: lapaset, sukat ja kaulaliina pitävät lämpimänä.

Mielestäni kaavut/sauvat menevät ehkä vähän liian pitkälle fanituksessa (mindfuck?) ellei niitä sitten tehdä itse, joten ne olen karsinut pois.

Joillekin on tärkeää saada tehdä fanituksensa tuotteita itse, jotkut haluavat/joutuvat syystä tai toisesta ostamaan, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa. Jos jokin fanituksen kohde inspiroi, niin miksipä ei saisi taiteilla/ostaa siihen liittyviä asioita.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Chi

• Vuotislainen
Listaan tähän kaikki HP-aiheiset tavarat mitä omistan.

- kaikki kirjat (myös Harry Potter and the Cursed Child) ja elokuvat
- Suuri velhouskirja, Harry Potter - Legenda, Maaginen Maailma, Suuri otuskirja ja Suuri hahmokirja
- Siuntio Silosäkeen tarinat
- englanniksi Kuoleman varjelukset ja Huispaus kautta aikojen (Quidditch Through the Ages) sekä Ihmeotukset ja niiden olinpaikat (Fantastic Beasts and Where to Find Them)
- kolme itsetehtyä sauvaa ja yksi sauvakotelo
- itsetehty sieppi
- itsetehty kultainen muna (LP:n toisesta koetuksesta)
- Harry Potter-studiolta ostettu avaimenperä, jossa on Tylypahkan vaakuna
- Harry Potter-studiolta ostetut tupakortit, jotka koristavat kaapinovea
- Harry Potter-julistekirja
- ajankääntäjä, sieppikaulakoru ja Kuoleman varjelukset-kaulakoru
- Harry Potter - Suuri värityskirja
- Harryn lasit
- itsetehdyt tupamerkit
- kolme Funko Pop!-figuuria (Dumbledore, Ron ja Harry)
- itsetehdyt tupapistelasit, joissa on tupavaakunat ja oikean värisiä pieniä jalokiviä sisällä
- itsetehty besoaarilaatikko
- kaksi HP-aiheista t-paitaa
- pari vihkoa, joista olen tuunannut Tylypahkan koulukirjojen näköiset
- Harry Potter Studio Tour Official Guide (virallinen opaskirja)
- Salazar Luihuinen-suklaasammakkokortti.

Poissa Noidankattilakakku

• Vuotislainen
Mulla on kaikki kirjat (paitsi Salaisuuksien kammio),sitten sellaisia niin kuin Suuri otuskirja ja Suuri maaginen arkisto sun muita,Huispaus kautta aikojen,Rohkelikon kaapu ja solmio,taikasauva,Harryn lasit,kaikki elokuvat(2 ekaa kahdesti),sieppiavaimenperä,2 mukia , lippis,pinssejä ja reppu.