Kirjoittaja Aihe: Kuinka monella teillä on Kaapu/sauva yms tai olette hankkimassa sellaista ?  (Luettu 21297 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Hiinokka

• Ankeuttaja
Niin kuinka monella on kaapuja , sauvoja , koulupuja yms.? Ja mistä olette ne hankkineet  ?

Itselläni ei vielä ole muuta kuin kirjat ja sauva ja neulon lapasia jotka ovat rohkelikon väriset . Mutta olen ajatellut hankkia jotain muutakin potter-sälää.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2010, 21:39:24 kirjoittanut Hiinokka »

Valedro

• Ankeuttaja
No itselläni on sauva,rohkelikkohuivi,kolme kirjaa,ja neljä elokuvaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2010, 19:29:30 kirjoittanut Valedro »

Sallukka

• Ankeuttaja
Mulla on vaan kaikki Harry Potter-kirjat, Siuntio Silosäkeen tarinat ja kaikki ilmestyneet elokuvat.
On kyllä aikeissa alkaa kutomaan tupahuivia.

Poissa Qinn

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Kyllä vain; löytyy kirjoja ja elokuvia, sekä jokunen juliste. Muutama sauvakin on, mutta yhtään täydellistä ja käyttökelpoista en ole vielä saanut aikaiseksi. Suunnitteilla Korpinkynnen tupakaulaliina<3
Älä vauhkoile Vauhkomieli!
-Tonks kiljui!

Poissa hurryup

• Vuotislainen
Minulla on muutama juliste, kaikki tähän asti ilmestyneet elokuvat, kaikki 7 kirjaa ja taikasauva. sudenpuun tekemä.

Candygirl

• Ankeuttaja
itselläni on koulupuku kaapua vaille valmis. Tupahuivi on todella pahasti kesken ja kaiken kukkuraksi jouduin aloittamaan sen alusta. Sauva olisi tarkoitus kyhätä tänään.

EDIT// Sauva valmis, omistan kaikki elokuvat + pari kirjaa ja Draco Malfoy julisteen. Ainiin eikä omatekemää luutaa, mikä on mökillä, saa unohtaa!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2010, 12:15:38 kirjoittanut Candygirl »

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
Mulla on kaikki kirjat, tähän asti tulleet elokuvat, tupahuivi (korpinkynnen) ja olen myös tekemässä Luihuisen tupahuivia :). Teen myös tasaisin väliajoin huvin vuoksi pergamenttia, sulkakynäkin on ja taikasauvoja olen tehnyt pihlajasta, kuusesta ja omenapuusta. Valitettavasti yksikään niistä ei ole täydellisesti onnistunut... kaapu olisi kiva saada <3
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
Mulla on kaikki potterit, viisi elokuvaa, siuntio silosäkeen tarinat, tupahuivi, (itse keksimäni)koulupuku, noitahattu, paljon potter- julisteita, ja tietty sauva.

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
  • Tupa: Luihuinen
Minulla on 5kirjaa,  luihuisen huivi ja  -lapaset ja luudan, siepin sekä sauvan pyysin joululahjaksi..

Taitaa jotain muutakin olla.. Ja noita luuta, sieppi ,sauva juttuja löytää aivanssista..

Linkkiä en jaksa laittaa joten osoite: www.alivans.com

//nyt on siis rohku huivi tulossavalmiina., sauva itsetehtynä ja viitta tulossa sekä 6leffaa löytyy ja nyt löytyy KV myös enkuksi sekä tietysti suuri velhouskirja. Ja kolme itsetehtyä taikasauvaa ja lisää tulossa
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2011, 11:18:28 kirjoittanut takkuturkki »
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Pallosalama

• "Hei,Harry!"
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Niinpä niin.Taas joku aivoton
Itselläni on viitta,kaapu,yksi elokuva(what?),viisi kirjaa
Rohkelikkohuivi,sauva(tällitammea) ja PP juliste.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2010, 18:32:46 kirjoittanut Pallosalama »

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
Meillä on kaikki ilmestyneet elokuvat, kaikki kirjat(tietysti) ja äiti osti vähän aika sitten joihinkin naamiasiin hienon noidanhatun ja hämähäkki sormuksen :)

Sitten mulla on tekeillä Rohkelikon tupakaulahuivi(johon on kyllä menny jo vuosi, kröhömmm...) ja suunnitteilla sen jälkeen ois Luihuisen tupakaulahuivi. Yks PP juliste löytyy seinältä ja jos nyt Tom Feltonin julisteen(jossa sillä on puku ja taikasauva) voi laskee niin se. Pikkusisko on itse tehny kultasesta joulupallosta siepin ja haluaisin tehä meijän rikkinäisestä kaulimesta taikasauvan, mutta äiti ei anna :D

Miten te ihmiset hei ootte tehny puusta taikasauvan? Veistelemällä vaan, vai?
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
Olen kanssa ajatellut ainakin Rohkelikon tupakaulahuivia en sen kummempaa olisi toisaalta kyllä sauvakin ihan hyvä varmasti olla

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
Itselläni on kouluasuista vain taikasauva (jos kauluspaitaa, mustia housuja ja punaista kravattia ei lasketa). Kaverini veisti ja maalasi sen minulle yllätykseksi, juuri sopivasti ennen Vuotisnäytöstä. :D
Haluaisin ehdottomasti tupakaulahuivin ja kaavun, mutta olen niin huono käsitöissä, että en sitten tiedä..
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Hidarico

• Ankeuttaja
Suurimmaksi osaksi itse tehty kaapu ja taikasauva. Kirpputorilta ostettu Potter tunnelmaan mukautuva nahkapäällysteinen olkalaukku sekä harmaa slipoveri. Kravaattia en omista tällä hetkellä, mutta kyllä se tulee hankittua myöhemmin. Taikasauvakin on tehty avun kanssa ja yksi toinen ihmistyyppi on tehnyt minun ensimmäisen luihuiskaulaliinani minulle. Housuista ei ole ongelmaa - eikä paidoista.

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
Mulla on kaikki kirjat ja leffat jotka on ilmestynyt, kaapu, sauva, kermakaljakorkkihelmet, pari kipaletta tupamerkkejä,kravatti ja tupahuivi tulossa para-aikaa :) ja sit jotain julisteta, lakanoita, kortteja yms.

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
Kyllä löytyy kaapu ja taikasauva :D

Kaavussa ei tosin ole hienoa vihreää vuorta, kuten toivoin.. Mutta kyllä sen siihen vielä joskus teen. Taikasauva on ihan normaali hianosti veistetty, mutten sitä ole keriinnyt maalata. Vielä.
Tietysti sitten löytyy myös kauluspaita, mustat housut ja vihreä kravatti. Ja Luihuiskaulahuivi, -lapaset, -sukat ja -pipo.
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Claire

• Ankeuttaja
Kaikki kirjat, 2 julistetta, 1 t-paita, kaulin valmiina sauvan tekoon :], aikomus tehdä kaapu ^^
..Ois vaan aikaa *kröh jaksamista korjaamaan ompelukone kröhm* :D

Veerapeera

• Ankeuttaja
Meillä on sauva, lasit, viitta, Tylypahkan merkki, kaikki kirjat, 4 tai 5 ekaa leffaa. Ja juliste tietty :) Nyt ei ainakaan muita tule mieleen.

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
Kirjat on kaikki paitsi Puoliverinen Prinssi.
Elokuvista on vaan VHS 1-3, odotan että tulee se iso DVD boksi jossa on kaikki elokuvat.
En tiedä missä sauvani on.. Liekö enää ehjäkään xD Kaapu on jäänyt liian pieneksi.. Koulupuvusta puuttuu housut.
neljä vuotta vanha Luihuisen tupahuivi on edelleen käytössä (teen joskus kyl uuuden) tällä hetkellä olen kutomassa Luihuisen tupasukkia :3

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
Joo, itselläni nyt ei paljon mitään Potter -sälää ole, mitä nyt omistan kaikki elokuvat. Kirjatkin talosta löytyy, mutta ne ovat isosiskon. Sitten kun hän muuttaa pois, on kai pakko saada ne itsellenikin.. :D Lisäksi olen ruvennut ihan vasta neulomaan Rohkelikko -kaulahuivia, mutta saas nyt nähdä mitä tuosta tulee, koska voi olla että keltainen lankani loppuu kesken, ja sitä ei saa kaupasta lisää, kun tuo löytyi jostain komeroiden uumenista. Ja tuo nyt näyttää muuten vähän hassulta, yritän korjailla sitä sitten kun saan sen neulottua loppuun. :D Olisi myös kiva omistaa taikasauva, sellainen puinen ja oikeasti hieno.. Ja ainiin, talostamme löytyy myös Luihuishuivi, mutta se on isosiskoni tekemä, joten myös hänen. :)
//Ainiin, on minulla muutama julistekin, muistaakseni ainakin LP:sta ja FK:sta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2010, 23:01:52 kirjoittanut Akai »
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Veerapeera

• Ankeuttaja
Meillä on sauva, lasit, viitta, Tylypahkan merkki, kaikki kirjat, 4 tai 5 ekaa leffaa. Ja juliste tietty :) Nyt ei ainakaan muita tule mieleen.

Ja sitten meillä on muuten Harry Potter ja Salaisuuksien kammio PC peli :)

Poissa Wood Nymph

• Renegade
  • Vuotislainen
  • Luksusloimu!
    • something worth fighting for ~ Tumblr
  • Pottermore: ScarletSun17528
Omistan kirjoja, leffoja, kaulahuivin rohkelikon väreissä, alkutekijöissä olevan sauvan, muutamia julisteita sekä mustan kaavun :D
Well then, I think the answer is that a circle has no beginning.
-Luna Lovegood, DH

Goldilocks

• Ankeuttaja
Multa löytyy muutama kirja (kesällä viimeistää kaikki komeilee hyllyssä, nytkun on fanitus-uudelleen syntynyt. :D), elokuvat, tupamerkki, sauvojakin tuli veistettyä kavereiden kanssa aamu neljästä eräs kaunis syksy aamu (:'D), koulupuvun kokoaminen käynnissä, kaapuun kankaat ostan joulun jälkeen! Tupakaulaliina ja kravatti hankitaan samoihin aikoihin. <: (Luihuis) Kaikkea pientä sälää olis ihana hankkia, varmasti hankinkin kuhan kerkeän! :D Esimerkiksi Valvojaoppilas-merkki olisi ihana ja luuta. Ehdottomasti luuta. Sen teen luultavammin kesän aikana jos innostun väkertämään huispauskaapua! :D

Poissa gem

• Vuotislainen
Hyllystä löytyy kaikki kirjat useammalla kielellä sekä leffat. Lisäksi omistan suuren määrän kaikenlaista Pottersälää, esim. Harry Potter- levitaatiopelin :D, repun, penaalin, julisteita jne. Toivoin joululahjaksi sauvaa mutta saa nähdä miten käy, äidin mielestä olen liian vanha sellaisiin hömpötyksiin :d Ensi kesäksi yritän kuitenkin saada jonkinlaiset kaavun ja sauvan sekä Luihuisen huivin.

Poissa Kerplunk

• Vuotislainen
Korpinkynnen tupakaulahuivi olis iiiihana, mut oon tosi huono neulomisessa. Menis hermot varmaan jo tunnin sisällä eikä kukaan varmaa jaksais alkaa neulomaan mulle sellasta jos pyytäisin. D:
Fanikrääsää mulla ei sitten ookkaan jos julistetta ei lasketa (+ leffat ja kirjat on).
"School is practice for the future, and practice makes perfect, but nobody's perfect, so why practice?" - Billie Joe Armstrong ♥
GeekStinkLaura -> Kerplunk

Sab

• Ankeuttaja
Sauva on olemassa, tosin sellainen risu vaan. Haluais kovasti uuden, kun tämän nykyisen toimivuus on vähän heikonlaista...

Kirjoista puuttuu Azkabanin vanki ja Kuoleman varjelukset, enkä ole koettanutkaan hommata niihin nimmareita tai muuten komistaa niiden ulkoasua. Eli oikeasti ainoa Potter-aiheinen aarteeni on Rowlingin agentuurista saamani vastauskirje laittamaani fanipostiin. Semmoinen vastauskirje jonkalaisen omistaa noin kaksisataa miljoonaa muuta Potter-fania minun lisäkseni.

Haluaisin hirmuisesti tupakaulaliinan, mutta en ole vielä saanut selville kuulunko Luihuiseen vai Korpinkynteen.

// Onhan minulla HP-pelikortitkin, oikein pyöreää mallia ja sieppikortin kera. Kaulaliina muuten taisi lipsahtaa Korppareiden väreihin ja lapaset ovat ne tämän hetken have-to-got-juttu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2011, 09:24:01 kirjoittanut Sab »

Poissa Vilkkus Merkurius

• Vuotislainen
Itsellä on kaikki kirjat suomeksi, ja pari englanniksi, kaikki ilmestyneet elokuvat, kaappi täynnä kaapuja ja viittoja, noidan kattiloita, muutama luuta, rohkelikon tupahuivi- ja lapaset, kymmenisen sauvaa, kuolonsyöjä naamioita kolme erillaista, siuntio silosäkeen tarinat, ihmeotukset ja niiden olin paikat, huispaus kautta aikojen, pollomuhku ja postityyhtynen jaana kapari-jattan nimi kirjoituksella, hologrammi kortteja ensimmäisestä kirjasta, hologrammi sirius musta etsintäkuulutus, tällipaju peli, joku pienoismalli fort angliasta, Rowlingille lähetetyn fani postin vastaus kirje, pelejä löytyy: ps1 vk ja sk, ps2 ss-pp ja huispauksen mm-kisat ja pc: vk-kv ja huispauksen mm-kisat, ja jtn. veljen itse tekemiä tavaroita, joita veli käytti potter aiheisessa taika showssa linnanmäen valokarnevaaleissa, ja lisää on tulossa :DD
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2011, 16:20:23 kirjoittanut Vilkkus Merkurius »

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
Vilkkus Merkurius: Mistä hitsistä oot saanut jonkun Sirius Mustan hologrammi etsintäkuulutuksen? Mäki haluun ::D
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
Mulla on kaikki kirjat suomeksi + vika englanniksi (haluu muutkin *sobbb*) ja kaikki DVD:lle ilmestyneet elokuvat+ extrat, tietty. Kirjoja on vielä pollomuhku ja posityyhtynen, Siuntio Silosäkeen tarinat ja Harry Potter kumppani- tietosanakirja. Sen lisäksi kolme eri Harry Potter -peliä.(PC, DS ja PS2) Mulla on tupalapaset, tylypahkan kaapu (joka on liian pieni yhyy...) ja 2 rohkelikkotupahuivia, joista toinen on kesäksi ja toinen talveksi. Mun huoneen seinät on vuorattu Potter leffajulisteilla(Hp ja lp, Hp ja fk, Hp ja pp 2x ja Tom Felton) ja omatekemillä kollaaseilla näyttelijöistä ja huispauksesta. Taikasauvoja joita olen itse veistänyt mökin puiden oksista, joita on varmaaan viisi. Lisäksi mulla on hologrammikortteja Siriuksesta ja Harrysta, Lautapeli Harry Potter ja Tylypahkan arvoitus, Harry Potter -penaali, jossa on sellanen ihana sieppi, semmonen papan tekemä luuta, silmälasit, noitahattu(ja), Harry Potter- päiväkirja, muita Harry Potter vihkoja ja lehtileikkeitä liittyen aiheeseen.   
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Vilkkus Merkurius

• Vuotislainen
Phoéx Ostin huutonetistä joskus, se on melko pieni, ja siinä vai sirius katoaa kuvasta

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
Kaikki ilmestyneet elokuvat ja kaikki kirjat löytyy suomeksi ja viimeinen englanniksi. Yksi valmis Rohkelikon tupahuivi (leffat 1,2 ja 3), yksi keskeneräinen Rohkelikon tupahuivi (leffat 4 aso.) ja yhdet Rohkelikon sukat löytyy myös (leffat 4 aso.). Puoliverisestä Prinssistä  PS2-peli, viisi tarraa ja julista, jossa komeilee Draco Malfoy. Muuta "sälää" en omista. (:
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa ssuvi

• Vuotislainen
rohkelikon tupahuivi
rohkelikko villasukat
rohkelikon tupamerkkejä
kahdet rohkelikko lapaset
korpinkynnen tupahuivi (kohta valmis)
koulukaapu
kermakaljakorkki kaulakoru
retiisikorvakoruja (paljon)
sauva (tietty)
tottakai paljon julisteita :D
kaikki leffat ja kirjat
kirjoista pari enkuksikin
panini tarroja viidestä ekasta leffasta ja vihko
panini tarroja puoliverisesä ja tietty se vihko :D
lisäilen jos tulee mieleen
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2011, 21:45:40 kirjoittanut ssuvi »

Lavan

• Ankeuttaja
Mulla on taikasauva, kaikki kirjat, elokuvista 1,2 ja 3.
Kohta valmiina korpinkynnen tupahuivi.

Poissa Ananas

• Vuotislainen
  • 17.11. ♥
    • Viistokuja
No mulla oli itsetekemä sauva mutta se hajosi :(( enkä ole jaksanut tehdä uutta, mutta eksyin tässä ihanaan nettikauppaan ja siellä on kaikkien hahmojen sauvoja ym. Harkitsen niitten ostamista :D
Taikoisko joku mut tylypahkaan?

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
Tässä joskus viime (tai toissa) vuoden puolella tein pari viittaa ihan oman mallin mukaan eikä niistä ehkä ulkopuolisen silmin tullut mitään hienoja, mut ite oon ihan tyytyväinen, varsinkin siihen, jota tulin käyttäneeksi viime vuotis-näytöksessä. Se on sellanen kiva mustasta sametista tehty ihanan suurella hupulla (joka tosin sekin taitaa olla vähän vinoon ommeltu, mut väliökäs tuolla). Ne kaksi muuta on tehty lakanakankaasta, toinen on musta ja toinen purppura, joita tosin ei ole kumpaistakaan käytetty ja melkein voisinkin lahjoittaa ne poies.

Taikasauvasta olen haaveillut jo useamman vuoden, mutten ole koskaan saanut aikaiseksi tehtyä omaa, eikä mun enää tosin tarvitsekaan tehdä omaa. Sain taikasauvan nimittäin joululahjaksi ystävältäni. Totaalinen repeäminen siis ja kihertelin koko aaton ja sitä seuraavat päivät. Sattuus muuten olemaan vielä the Seljasauva... En voi kylliksi kiittää ystävääni. Ja en todellakaan odottanut tuota, vaikka kyseinen henkilö vihjailikin jostain todella mahtavasta. Enkä siis edes osannut ajatella mitään Pottereihin liittyvääkään... Aw, taas tää innostus pukkaa iskemään päälle.

Ja noh, koska Lontoossakin tuli käytyä viime vuoden puolella, siinä joulukkuun alussa, niin tottahan toki sitä piti jotain Potter-krääsää löytää (^_^). Löytyihän tuota ja esim. nyt multa löytyy myös Luihu-kraka <3. Vielä kun jostain onnistuisin taikomaan langat kaulaliinaa varten :)
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Lucresia

• Ankeuttaja
Nooh, itselläni on vähän kaikenlaista^^'

1) Olen tällä hetkellä kutomassa kaikkia tupakaulahuiveja, korpinkynsi menossa vasta.
2) Minulla on luihuisen tupasukat. (en neulonut itse)
3)Viitta, umpikaapu ja aion tehdä avokaavun.
4) Minulla on yksi huispausluuta. (puhtolakaisu) Mutta aion tehdä enemmänkin.
5) Omistan tusinan sauvoja. (itsetehtyjä)
6) Olen piirtänyt kaikki versiot tupavaakunoista.
7) Omistan kaikki kirjat ja tähän mennessä tulleet elokuvat. (olen fanittanut pottereita vasta 3kk!)
8) Huoneeni seinät ovat täynnä Potter- aiheisia piirrustuksia. (Esim. Chibi hahmoja, pimeän piirto jne.)
9) Pergamnettia (iha ite tein!)
10) Pari omatekoista sieppiä.
11) Taikajuomapulloja, Noidankattila
12) Potter- pinssejä ja t-paitoja (oma tekemiä)
13) Pelit Azkabanin vanki, liekehtivä pikari, ja feeniksin kilta.
14) Puuskupuhin solmio
15) Lunan nauriskorvakorut

Jooh, siinä oli nyt jotain. Olen kyllä lisää hankkimassa:DD  Krääsän hankkiminen ei ole ongelma kun olen näppärä käsistäni^^

Poissa Tähtitorni

• häkkilinnun serkku
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatBlade2237
Kaikki kirjat (suomeksi)
Elokuvat 1-6
Kaapu (viisasten kivi)
Feeniksin kilta tarra-albumi
Puhpallero avaimenperä (The making of Harry Potter)
Kaksi julistetta, Kuoleman varjelukset part 1 ja 2
Suuri velhouskirja
Harry Potter Trading card game

Siinä on ne jotka muistan :'D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2012, 10:54:21 kirjoittanut Tähtitorni »
"You foul, loathsome, evil, little cockroach!"

Poissa Korpinkynsi

• Vuotislainen
  • Carpe Diem
Mulla on ite tekemä viitta, Tylypahka-viiri, Tylypahka-tyyny, Hedvig-pehmolelu, Rohkelikko-korvikset, Rohkelikko t-paita, sulkakynä+mustepullo, pergamenttia, sauva, kaikki kirjat suomeksi ja 1-5 englanniksi, kaikki ilmestyneet elokuvat dvd:nä, omatekoinen luuta ja HP-postikortti. Eipä muuta (vielä)...

Poissa Sege

• Vuotislainen
  • Fred in memorian
  • Tupa: Puuskupuh
Mulla on:
kaapu
2 sauvaa,sydämetön ja sydämmellinen
suippohattu
sulkakyniä vaikka muille jakaa
2 mustepulloa
VK,PP ja KV -kirjat
KV-elokuva
FK-tietokonepeli
PP-tietokonepeli
Puuskupuh tupakaulaliina(tulossa!)

Eipä muistu muuta nyt mieleen.
Ginny Weasley est le meilleur!!!!

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
Olen surkea ompelemaan, mutta äidin ja exän avulla sain tehtyä Kalkaros-kaavun. Muokkasin yhtä takkia realistisemmaksi ja housut ja kengät löytyivät omasta takaa. Taikasauva tuli haettua pihalta ja maalasin sen mustaksi.
Muuten sit ei pahemmin löydy vielä paljoa. Kaikki kirjat ja leffat, kortteja, 2 peliä (ei tietsikka), 3 oheiskirjaa, lehtiä... Olen siis hamstrannut kaiken, mitä on vastaan sattunut viimeisen 2 kk:n aikana. Pottereita kyllä löytyi jo valmiiksi.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
Minulla on kaikki kirjat, kaikki tähän mennessä ilmestyneet leffat ja jonkinverran muuta sälää.

Olen kutomassa nyt korpinkynnen tupahuivia, tarkoituksena on kutoa kaikki:)
Sitten minulla on suuri velhouskirja, ja harry potter kumppani.
Olen taiteillut kaikista tupavaakunoista kaikki mahdolliset versiot, sekä omia raapustuksia tupavaakunoista.
Minulla on kaksi itsetehtyä sieppiä, luuta, avokaapu ja umpikaapu.
Olen tehnyt muutamia sauvoja:) Ja paljon Potter- aiheisia pinssejä.
Minulla on Azkabanin vanki, liekehtivä pikari ja feeniksin kilta pelit.
Muutamia julisteita.

Ja olen näppärästi näpertänyt silmämunapurkkeja ja muita taikajuomapulloja:)
Olen tehnyt pergamenttia (joka tuoksuu vahvasti kahvilleXD) ja olen hankkinut sulkakyniä ja mustepulloja.
(Jostain syystä ne ovat päätyneet koristeiksi)
Ostin kirpparilta jonkun Harry Potter pelin. Siinä on englannin kieliset ohjeet ja osa pelikorteista on kadonnut><

Huoneeni seiniä koristaa feeniksin killasta tutut pimennon sääntötaulut. (ilman tauluja)
En ole varma onko sitten huoneessa nököttävät pöllöpatsaat Potter- krääsää.
No huoneessani on muutakin sellaista taikakrääsääXD
Kuten itsetehtyjä saivartelijoita ja päivän profeettoja:)

On täällä vielä jotain muutakin kuten tupasukkia ja kuolonsyöjänaamioita mutta tuossa oli suurin piirtein kaikki:) Työn alla on tosin vielä ajankäännin ja muutamia taikasauvoja mutta niitä ei oteta vielä lukuun:D

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
Itselläni on kaikki leffat jaajja kirja ja potter joku tarra keräily juttu,sauva,villapaita,koulupuku (sisältää hameen,kauluspaidan,villatakin ja kaavun ja kravatin).1-3 leffa musiikit.Kaulahuivi ja ollut kaikkea muuta mutta on hävinnyt : (

Poissa Lovepotion

• Vuotislainen
Itse omistan amerikasta tilatun rohkelikkokaavun -ja kravaatin. Sauva, noidakattila, koulupuku ja muuta sälää (leffat, kirjat, ym.) löytyy omasta takaa. Kun kavereitten kaa roolataan Tylypahkaa, niin on tullu hankittua;)

Rowan

• Ankeuttaja
Minulla on virkkuukoukku joka näyttää ihan taikasauvalta. Bongasin jostain äidin lankalaatikosta... Ja viittakin on, mutta tosin jäänyt pieneksi. Se oli sellainen samettinen, punaisin kimaltein, halloweenjuhliin tehty :) Jos hankkisin kaavun, tekisin varmaan itse, voisi olla monimutaksita, mutta ainakin hauskaa...

Noidanhattuua en osais tehä.

Poissa Sege

• Vuotislainen
  • Fred in memorian
Sinne menivät molemmat sauvani.
Koirani olivat järsineet minun poissaollessani molemmat sauvani sahanpuruiksi,joten bye bye sauvat!
Ginny Weasley est le meilleur!!!!

Poissa Päivän profeetta

• Vuotislainen
Itsellä on kaikki kirjat suomeksi, ja pari englanniksi, kaikki ilmestyneet elokuvat, kaappi täynnä kaapuja ja viittoja, noidan kattiloita, muutama luuta, rohkelikon tupahuivi- ja lapaset, kymmenisen sauvaa, kuolonsyöjä naamioita kolme erillaista, siuntio silosäkeen tarinat, ihmeotukset ja niiden olin paikat, huispaus kautta aikojen, pollomuhku ja postityyhtynen jaana kapari-jattan nimi kirjoituksella, hologrammi kortteja ensimmäisestä kirjasta, hologrammi sirius musta etsintäkuulutus, tällipaju peli, joku pienoismalli fort angliasta, Rowlingille lähetetyn fani postin vastaus kirje, pelejä löytyy: ps1 vk ja sk, ps2 ss-pp ja huispauksen mm-kisat ja pc: vk-kv ja huispauksen mm-kisat, ja jtn. veljen itse tekemiä tavaroita, joita veli käytti potter aiheisessa taika showssa linnanmäen valokarnevaaleissa, ja lisää on tulossa :DD

Mistä oot saanu tyylii kaavut, noidan kattilat?

Poissa Lola

• Skyline
  • Vuotislainen
  • That phony girl
  • Pottermore: MoonJinx21295
Mulla on kaikki kirjat (+7. kirja enkuksi), kaikki elokuvat paitsi seiskat, viitta, Siuntio.., taikasauva, rohkelikkoliina, kuolarinaamio, pelit 1,2,3,5,6,7 ja tulossa se Suuri Taikuuskirja :)

// Edit

Plus julisteita :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2011, 08:36:58 kirjoittanut Lola »
People go in one end, meat comes out the other. All we do is turn the handle.

Poissa Meizi

• Vuotislainen
Itselläni on kaikki Harry Potter kirjat ja myös Siuntio Silosäkeen tarinat. Kaikki dvd:t paitsi ei viimeisintä( Kuoleman varjelukset osa 2) Sitten löytyy vielä kolme Harry Potter Wii peliä. Lautapelinä löytyy Harry Potter Cluedo. Haluaisin itselleni viimeisimmän elokuvan julisteen, mistähän sen vois tilata ja myös Suuri Taikuuskirjan?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2011, 15:41:15 kirjoittanut Meizi »

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
Tarkoituksena on ollut neuloa jo ikuisuuden kaikki tupahuivit, ensimmäisenä taidan aloittaa Luihusen huivista. Olen ajatellut myös tehdä itse mahdollisesti muita asusteita (esim. kaapu), kun tulee ommelua muutenkin paljon, joten menevät siinä sivussa. Kirjoista löytyy muutamia, joskus ostan varmaan ne kaikki. Leffoista minulta löytyy kaikki, kolmea viimeisintä lukuunottamatta. Sitten löytyy myös jotain random sälää, kuten Hedwig pehmo, HP aiheisia keräilykortteja, kortteja ja julisteita ym.
Tällä hetkellä harkitsen noita HP PS2 pelejä, en vain osaa päättää mistä tykkään eniten ja kuolaan myös kovasti kaikkia HP figuureja.

Poissa velhokarkki

• Yksi Weasleyn serkuista
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosMoon200
Minulla on kaikki kirjat, tähän mennessä ilmestyneet elokuvat, Feeniksin Kilta ja Puoliverinen Prinssi -pelit, Siuntio Silosäkeen tarinat suomeksi ja englanniksi, Ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja aion talveksi kutoa tupahuiveja. Aattelin aloittaa Luihuisesta tai Rohkelikosta. Ja minulla on PALJON julisteita, arviolta reilusti yli 300 Harry Potter-tarraa (jotka laitan vielä joskus sinitarralla seinälle :D) ja Harry Potter-tarravihko mihin nuo tarrat kuuluisi (siellä on vaan vähän niitä :D).
"Miksi kukaan muka tahtoo juhlia kuolinpäiväänsä?" ihmetteli Ron, joka teki taikajuomien kotiläksyjä ja oli pahalla päällä. "Kuulostaa kuolettavan masentavalta, jos saan sanoa."

Poissa pinjapanda

• Vuotislainen
Omistan vain kaikki nuo elokuvat paitsi lukuunottamatta sitten tuota uusinta. Omistan kirjatkin myös. En muuta potter sälää oikein omista, mutta hankkimassa olen + onhan mulla noita julisteita myös :-----)

Poissa Juustonaksu

• Vuotislainen
Ei löydy kaapua tai sauvaa, mutta ilmeisesti tänne saa HP tavaransa luetella? niin laitetaas sitten tulemaan. Aluksi on kuitenkin sanottava, että hävettää myöntää mutten omista kirjana kuin Viisasten Kiven. Loput kirjat olen lukenut joko kirjastosta lainaamalla tai sitten lainannut kaveriltani jolla on nuo kaikki kirjat ja todennäköisesti häneltä olen nuo kirjat saamassa, kun hänen kiinnostuksensa Pottereihin on lopahtanut. Meni nyt vähän offtopiciksi, mutta niin asiaan:

Elokuvat (lukuunottamatta Kuoleman Varjelukset osa 1 ja 2:sta)
Harry Potter 1-2 Playstation ykköselle, 3-4 Playstation kakkoselle, Lego Harry Potter xboxille.
Harry Potter ja Liekehtivä Pikari pelikortit
Harry Potter ja Viisasten Kivi tarravihko (tosin se on hävinnyt jonnekin varastoon eikä siinä edes ollut kuin joku 10 tarraa.)
Laatikko, jossa on toisella puolella Harryn kuva ja toisella puolella Hedwigin kuva (tämäkin joku Viisasten Kiveen liittyvä ja sekin varaston aarteissa varmaan hävinnyt kokonaan.)
T-paitoja, jotka tosin ovat menneet jo pieneksi. Jokaisessa taisi olla ihan vaan Harryn kuva, mutta yhdessä mikäli oikein muistan oli Luihuisen tupa edustettuna jollain tapaa.
Julisteet (Salaisuuksien kammio, Azkabanin vanki, Feeniksen kilta) + Harryn, Ronin, Hermionen, Dracon kuvalla varustettuja julisteita.
Muki + lautanen (lautasessa lukee ihan vaan Harry Potter, mukissa Harry ottamassa huispausluutaa käteensä)

Eiköhän tossa suurimmat osat ollu. Voi olla, että jotain puuttuu, mutta ei se nyt niin suuri haitta varmaankaan ole.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Pistin juuri Kalkaroksen sauvan tilaukseen Amazonista. Sain tämän postituskuluineen alle kolmellakympillä, kun taas sama sauva eri myyjältä olisi ollu 108€. Toivottavasti kuitenkin tuo on ihan virallinen..... Vaikee sanoa

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
// Ihan pakko kirjata kaikki uudelleen!

*Kirjat 1-7, Order of the Phoenix, Suuri Velhouskirja, Harry Potter -Legenda, Pollomuhku ja Posityyhtynen sekä Siuntio silosäkeen tarinat.
*Liemipulloja
*Elokuvat 1-6
*Juliste
*Tarroja
*HP-palapeli
*HP-muki
*HP-kansio
*2 pientä ihanaa koristepöllöä

Itse tehtyjä
*Kaapu (tosin pieni)
*Luuta
*Matka-arkullinen roolauskamaa: mm. pergamenttia, sulkakyniä jne.
*Noidankattila (mustaksi spreimaalattu amppeli ja ulkotulilyhdyn kolmijalka :D)
*S.Y.L.K.Y-paita
*Potterpussilakanat
*I♥Ron-tyynyliina
*HP-tyynyliina

*Mummin neuloma rohkelikkokaulahuivi ja lapaset (vaikka korpinkynsi olenkin...)

*Ai niin, sauva, tietenkin!

Jotain jäi varmaan vielä uupumaankin!

« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2012, 12:31:00 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Hiekkalaatikko

• pelle (suom. lapio)
  • Vuotislainen
Mielestäni kaavut/sauvat menevät ehkä vähän liian pitkälle fanituksessa (mindfuck?) ellei niitä sitten tehdä itse, joten ne olen karsinut pois.

En oikeastaan omista yhtään mitään Potter tuotetta. Kirjat olen lainannut ja leffat katsonut joko telkkarista (ja laittanut nauhalle osan) tai sitten lainannut nekin. Yhtään Potter aiheista julistetta, vaattetta tai mukia en omista. Kaksi uusinta leffaa (DH part 1 ja 2) ajattelin silti ostaa.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
Omistan mahtavien Potter-muistojen lisäksi kirjat niin suomeksi kuin englanniksi. Lisäksi minulla on J.K. Rowlingin elämänkerta, Siuntio Silosäkeen tarinat, Pollomuhku ja Posityyhtynen, Suuri Velhouskirja+sen mahtava sisältö ja Harry Potter the ultimate movie celebration. Kaapistani löytyvät soundtrackit ja kaikki DVD:t... viimeistä odotellessa. Lontoossa ollessani ostin taikasauvan. Minulle se on merkki kuulumisesta tuohon mahtavaan maailmaan. Vielä viimeiseksi täytyy mainita 2 leikekirjaa monista artikkeleista, joihin olen kymmenen vuoden aikana törmännyt. Tein myös kuvakirjan viimeisen elokuvan Lontoon ensi-illasta, josta sain nauttia Trafalgar Squarella.
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
Miulta löytyy:
 * itse vaatteita yhdistelemällä tehty koulupuku/kaapu,
 *kirjat, kaikki paitsi puoliverinen prinssi
 * sauva on
 * bergamenttia, noidankattila, sulkakyniä, (itse tehty) S.Y.L.K.Y-paita
 * kaikki elokuvat(ei tietenkään kuoleman varjelukset osa kakkosta)
 *julisteita
 *suuri velhouskirja ja ihmeotukset ja niiden olin paikat englannin kielisenä
 *potter avaimenperä =)
 * itse tehty luuta
 * sun muuta potter kamaa, mitä en muista
 * Potterpalapeli
 *
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2011, 20:21:46 kirjoittanut valekaljuuna »

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Löysin yhtenä päivänä Puuskupuh-väreissä olevan kravatin kirpparilta. Käykää ihmiset ihmeessä katsomassa, jos kaipailette sellaisia. Ei tarvii välttämättä ostaa virallista, jos sopivan oloinen löytyy kirpparilta.
Ja varoituksen sana virallisten sauvojen kanssa. Itse vihdoin sain Snapun sauvan. Tippui alfaltille ja siitä lohkesi pari palaa. Toista ei löytynyt ja tilalle piti tehdä massasta uusi pala. Aika laiha lopputulos, mutta ei näy pidemmältä katsottaessa. Hartsi on yllättävän lujaa tavaraa, mutta sit kun se halkee, se halkee kunnolla.
Kirppareista puheenollen. Oon hamstrannu kaikenlaista proppitavaraa taikajuoma-aiheeseen liittyen. Kirpparit ovat aarreaittoja. Kokoelmaan on myös eksynyt pari Kalkaros- ja pari Harry-figuuria Dracon ja Oraven rinnalle.

Poissa Isilmírë

• Pillipiipari
  • Vuotislainen
Olen nyt lukenut kolme sivua listauksia omistamistanne Potter-romppeista, ja minua jäi askarruttamaan tämä: miksi teillä on luetteloimianne tavaroita? Kirjat ja dvd:t nyt tietysti lukemista ja katsomista varten, mutta entä muu? Käytättekö potteristisia pukimia larppaukseen, onko ne hankittu tai tehty tiettyjä tapahtumia kuten Potter-elokuvia varten, käytättekö niitä arkisin vai ovatko ne vain yksityisiä pukuleikkejä varten? Vai riippuvatko kenties vain komerossa silmänilona tai huoneen seinällä tunnelmaa luomassa? Entä kaikenlainen muu rekvisiitta kuten sulkakynät, taikajuomapullot, kortit yms? Käytättekö niitä johonkin, ovatko ne sisustuselementtejä vai kenties vain silloin tällöin esiin otettavia esineitä, joiden omistaminen tuottaa iloa sinällään esimerkiksi kauneutensa vuoksi tai siksi, että ne auttavat samaistumaan velhomaailmaan ja tekemään sen ikään kuin vähän todemmaksi?

Itselläni ei ole koulupukua, mutta pitkän linjan larppaajana omistan useammankin sekä ostetun että itse tehdyn umpikaavun ja viitan, jotka ovat palvelleet hyvin myös Potter-larpeissa ja elokuvien faninäytöksissä. Varsinaisesti Potter-larppeja varten olen hankkinut kaksi proppia, halvan tekokuitusamettisen noidanhatun Aprilli-naamiaistarvikeliikkeestä ja sievän viiniköynnössauvan Alivansilta. Hattua ehdin kuitenkin käyttää vain pari kertaa, ja sauva on ollut lähinnä esikoispoikani leikkikaluna hänen lukiessaan Pottereita seitsenvuotiaana (Avada Kedavrat vain lentelivät, kun nassikka eläytyi lukemaansa =D), koska larpaaminen on ainakin toistaiseksi jäänyt perhe- ja työkiireiden takia. Samasta syytä kaapissa pölyttyvät muutkin propit, myös "taikajuomapullot" ja sulkakynät.

Tupakaulaliinan neuloin aikoinaan ihan arkikäyttöä varten, mutta kaapissa sekin on enimmäkseen lojunut. Niin ihana juttu kuin pitkä ja paksu kaulaliina teoriassa talvipakkasilla onkin, käytännöllisyyttä rakastava luonteeni ei ole oikein taipunut sellaisen käyttämiseen. Se myös näyttää vähän hassulta muiden arkivaatteitteni kanssa, ne kun ovat pääsääntöisesti kotoisin käytettyjä armeijakamppeita myyvästä Varustelekasta. Mutta tulee se sentään silloin kietaistua kaulaan, kun olen talvisäässä menossa jonnekin "paremmissa" vaatteissa. Sitä vain tapahtuu aika harvoin.

Tästä huolimatta suunnitelmissani on uuden tupakaulaliinan neulominen, jahka saan ensin yhdet sukat, yhden villatakin ja yhden villapuseron alta pois - eli joskus kolmen vuoden päästä tai niillä nurkilla. Nykyinen kaulaliinani kun on neulottu leffaväreillä, mutta haluaisin myös "oikean" värisen Korpinkynsi-huivin eli kirkkaansinisestä ja pronssinruskeasta langasta neulotun. Ja sitten se saa liittyä siniharmaan version seuraan kaapin ylähyllyllä ja pääsee käyttöön ehkä kolme kertaa vuodessa ;)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2011, 10:03:08 kirjoittanut Isilmírë »
Constantem decorat honor

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
Mitäs kaikkea löytyy hmm..

Noh mulla on ollut kaikenlaista Potter aiheista "krääsää" on löytynyt niitä mini nukkeja,keksirasioita,taikasauvoja,koulu vaateita,kelmienkarttoja jne. Mutta kun ne on hävinnyt vuosien aikana ärsyttää ihan kauheesti!

Nykyään on kaikki leffat,kirjoja,kaapu,villapaita,kaulahuivi,taikasauvoja jne

Olen hankkimassa kaikki kirjat valitettavasti nimittäin kaikkia ei ole jajaja ei nyt tule mieleen mitä kaikkea on ollut mielessä hankkia?Voisi tehä villasukat : DD

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Mä aloin tekemään Kalkaros-takkia. Takki siinä tilassa, et kaulus pitäis ommella kii, päätellä reunat ja laittaa napit ja napinlävet. Uskomattoman pitkä projekti. Pidempi kuin kaavunteko. Mut tää tekeminen kyl palkitsee. Oon menos kisaamaan cosplaygaalaan Kalkaroksena.

Poissa Päivän profeetta

• Vuotislainen
No on mulle kertyny vähä kaikkee esim. kaapu, taikasauva, sieppi, luuta, neljä leffaa, viis kirjaa, lego lautapeli, kaks DS pelii, 7 ps pelii 1-7 osa1, Hedwik pehmolelu, Rohkelikon tupakaulahuivi, tupasukat ja tällästä. :)

Poissa annie lee

• Haaveksiva puhpallero
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostStone23429
Olisiko kellään jolla on kaapu (itse tehty/teetetty) mahdollisesti kaavoja siihen? Itsellä on ompelutaitoiset tädit ja isotäti jotka varmaan sais aikaan kaavun/viitan jos olis kaavoja....

Ittellä on kaikki kirjat sekä Suntio Silosäkeen tarinat, neljä leffaa ja olen joskus tehnyt itselleni sekä rohkelikon että luihuisen huivit mutta ne on muutaman muuton aikana kadonneet/menneet rikki/ likastuneet joten uusia tarttis varmaan ruveta väsäämään.
-Missä on aarteesi, sielä on myös sydämesi.-

-Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.-

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
No, mulla on muutama juliste ja neljä ekaa kirjaa. Joululahjaks sain korpinkynnen kaulahuivin ja kaikki elokuvat (1-7B). Ja nyt sain rohkelikon kaavun ja Hermionen taikasauvan ♥
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2012, 11:59:06 kirjoittanut Amortentia »
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
Olisiko kellään jolla on kaapu (itse tehty/teetetty) mahdollisesti kaavoja siihen? Itsellä on ompelutaitoiset tädit ja isotäti jotka varmaan sais aikaan kaavun/viitan jos olis kaavoja....

Mun pikkusisko 14v helposti väänsi ilman kaavoja :D Sellanen normi kaapu ei oo kauheen vaikee tehdä :) Ja varmasti netistä löytyy.
-Emmett "Doc" Brown

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
Eriparinaskali: Mistä oot saanu Päivän profeetan irtonumeroita ja Quibblereita? Mäkin haluuun! :D
-Emmett "Doc" Brown

Poissa osmojee

• Vuotislainen
  • I LOVE POTTERS
    • piquant que limé
Mulla on kaikki kirjat paitsi kuoleman varjelukset jonka saan joululahjaksi, leffat ja Siuntio Silosäkeen tarinat. Lisäksi saan joululahjaksi myös taikasauvan ja Rohkelikon tupahuivi on tossa odottamassa neulojaa, vähän kesken jäänyt. Lisäksi mulla on kaverin tuoma dh-merkin sisältävä avaimenperä, suklaasammakko ja hunajaherttuan tikkari floridan haary puistosta :) + velhouskirja ofc (: ja onhan mulla ite tekemiä taikajuomia ja etiketit niihin tossa mun hyllyssä jossa on mun kaikki harry-tavarat :) ja sitten vielä harry potter-cluedo peli ja julisteitaa !
Things arranged always, one way or another <3

Poissa Suklaa Sammakko

• Mikä se oli?
  • Vuotislainen
  • Oletko nähnyt tätä noitaa?
  • Pottermore: PatronusFirebolt8891
No, aion tilata eräältä sivustolta suklaasammakoita ja vähän muuta kaikkea, äidin mukaan ''krääsää'' Hehee... Mummuni teki kyllä minulle villasukat, Rohkelikon tuvan värien mukaan. Saatan hankkia sauvankin, mutta onhan noita sivustoja niin kauheasti että... Huh!
Harry Potter, Always!

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Mainostan nyt täs, mut huuto.netissä on myynnissä Bertie Bottin jokamaunrakeita. Hinta 5€/rasia. Tilasin 3 kpl. Myyjällä rajoitettu määrä niitä kylläkin. Taitaa vaatia täysikäisyyden, että voi liittyä huutokauppaan.

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
Kaikki kirjat omistan ja äiti on saanut kirjakaupasta niille vielä sellaisin Launiksen kuvittaman laatikon jossa niitä säilytän. Kaikki leffat paitsi Salaisuuksien kammio on. Ja senkin saan varmaan uutena vuotena isältä. Useita lehtileikkeitä ja julisteita myös, mutta olen saanut tapetoutua myös Twilightilla seiniäni. Ja pappani on tehnyt minulle erittäin hienon taikasauvan jonka kärkeen tungin jonkun linnun sulan. Ja sitten itse olen tehnyt Tylypahkan vaakuna rintamerkkejä.
Ainiin ja vielä se sieppi tyyny jonka tein kässän tunnilla. Niin ja mummilta saamani Potter lasit tosin ilman linssejä - joita en kyllä tarvitsisikaan.

Tuon verran nyt tulee mieleen. Paljon on tuokin. Tietäisitte vain kuinka paljon sälää mun kaverilla on!
Vampires and books are all what I need for live...

Poissa Lipsin

• Vuotislainen
  • Pottermore: UnicornFang23677
Omistan kaikki kirjat paitsi salaisuuksien kammion ja PP sekä KV myös englanniks ja suuri velhouskirjakin löytyy. Sen lisäks mulla on kaikki leffat paitsi KV osa 1. Muista tavaroista löytyy vaan sauva mut voisin kyl tehdä puuskupuhin tupahuivin : ) Jaa pelejä löytyy AV, LP ja PP

HGrange

• Ankeuttaja
omistan:

1. tylypahkan kouluasun

2. taikasauvan (oon veistäny ite puusta<3)

3. kaikki kirjat

4. melkein kaikki elokuvat (kuoleman varjelukset osa 1 ja 2)

5. luudan (tammenrunko) :-)

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
Ai niin! Onhan miullakin tuolla - jopa näkösällä - Suuri Velhous kirja.
Vampires and books are all what I need for live...

Hannah Abbot

• Ankeuttaja
Mulla on Rohkelikko huivi, Rohkelikko lapaset ( oon ite tehny, mutta niitä voi ostaa Hesasta, Kukunorista), kaikki leffat ja muuta sälää. Löytyy myös noidankaattila. Aion hankkia nettikaupasta vuoden 2012 Potter kalenterin.

Poissa Weasly

• Vuotislainen
  • Pottermore: QuaffleMist4450
On kaikki kirjat ja elokuvat taikasauva (löysin alivansissta http://www.alivans.com/) alottamas tekee tupahuivii ja koulupukuu
Koulupuku on nyt viittaa vaille valmis
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2012, 20:12:02 kirjoittanut Weasly »

Poissa Jane Wood

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Voldemort voittaa aina
Itselläni on kaikki leffat ja kirjat, ja pari julistetta löytyy. Luutia, sauvoja, huiveja tai mitään muutakaan vaatetta en omista, mutta olen tekemässä.
Meidän oma Voldemort on paras ! ♥

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
Ostin Desucon Frostbitesta Harryn sauvan jossa on valo sauvan päässä. Todella hyödyllinen yöllä jos ei halua sytyttää kaikkia valoja ja kuulla veljen rähinää siitä. Pari kertaa yöllä sen kanssa olen lukenut ja haahuillut yömyöhään metsässä sen kanssa ;) Rakastuin siihen<3

Sen lisäksi sain jouluna Rohkelikon krakan ja lapaset :) Tilasin juuri Rohkelikon kaavun eräältä ystävältäni, saan sen ehkä tämän kuun lopulla. Sukat eräs ystävällinen ihminen lupasi tehdä ;)

~ww~

Poissa Lovepotion

• Vuotislainen
Kaapu on (Amerikasta), samoin koulupuku (mutta molemmat on jo HIUKAN liian pieniä..). Sauva löytyy matka-arkusta, jossa on myös liemitavikkeet, pergamenttia, omatekoisia MeNoitia ja päivän profeettoja, kaukoputki, sulkakynä, pehmolelu-hiiri (lemmikki..), ja muuta turhanpäiväistä sälää, joka ei sinne kuulu.. On tullut vähän roolattua kamujen kanssa pahkaa (:

Voisin vielä hankkia täydennystä matka-arkkuuni (kunnollinen noidankattila, tms.) ja tupahuivin/lapaset, ym.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
On tätä Potter-fanitavaraa minullekin kerääntynyt aikamoisen paljon. Kaikki kirjat on totta kai suomeksi (miehellä myös englanniksi) ja sarjan lisäksi on myös Siuntio Silosäkeen tarinat, Ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja Huispaus kautta aikojen sekä suomeksi että englanniksi. Kaksi viimeksi mainittua on huuto.netistä. Kaikkia on tullut luettua. Rowlingin kirjojen lisäksi hyllyssä on Harry Potter kumppani faktaa fiktiota ja kansantaruja, Jaana Kaparin Pollomuhku ja posityyhtynen, Suuri velhouskirja ja Rowlingin elämäkerta. Yöpöydältä löytyy vielä Harry a History, joka on ikuisuus projektini. Kiinnostava kirja mutta englanninkieli on tuottanut hieman ongelmia. :\ Mutta kyllä sen vielä saan läpi kahlattua. Nuo muut olen toki lukenut, osan useampaankin kertaan. (huh, kun näyttää isolta kirjakasalta, kun tollai luettelee. Mut kirjat on kivoja ja jos ne liittyy Potteriin ne on tosi kivoja. :D )

Muutakin tavaraa on onnistunut kertymään. Taikasauvan sain isäni taivuteltua tekemään. Muutaman vuoden siinä sai taivutella, kun ei ottanut tosissaan. hmph. Sauvaa olen kantanut mukana Vuotisnäytöksessä ja ainakin yhdessä pukumiitissä. Samoissa tilaisuuksissa on tullut käytettyä myös viittaani (Tiimarista) ja noidanhattuani (joita on itseasiassa kaksi, toinen kirpputorilta ja toinen Tiimarista. Tuo kirpputorilta hankittu on aika huono ja sitä on tullut käytettyä pukumiiteissä ennen sen toisen löytymistä.) Ja löytyy myös kauluspaita jota olen käyttänyt proppautuessani, mutta se ei ole hankittu sitä tarkoitusta varten ja käytän muulloinkin. Ai niin, sitten on vielä pari itse tehtyä rintamerkkiä (Vuotiksen rintamerkinteko kurssin avulla): S.Y.L.K.Y. Pinssi ja Korpinkynsi valvojaoppilasmerkki. Ensimmäistä olen käyttänyt Dobbypäivän miitissä ja toista Vuotisnäytöksessä, jossa olin proppaavinani Penelopea (Percyn tyttöystävää, joka oli Korpinkynnen valvojaoppilas.)

Noiden lisäksi löytyy muutama Pottermuki. Kaksi niistä on kirpputorilta, yksi lelukaupasta ja yhden olen saanut isältäni. Lelukaupasta ostetun mukana tuli myös avaimenperä ja rintamerkki. Niistä (mukeista) tulee juotua aina sillon tällöin. Muutama seinälle pääsemistä odottava juliste löytyy myös. Pari on Vuotisnäytöksestä (sellainen jonka sai sata ensimmäistä ilmoittautunutta ja yksi niistä mitä jaeltiin näytöksen jälkeen). Elokuvat löytyvät myös DVD:nä taloudestamme.

Olikohan sitten muuta... Kaksi pöllöpehmolelua löytyy myös. Yhden sain joskus vuosia sitten Potterfaniuteni alussa ja annoin sille nimeksi Hedwig, vaikkei se tunturipöllö olekaan. Uuden vuoden paikkeilla käytiin Lapissa ja siellä sitten yksi tunturipöllöpehmo oli yli-ihana ja päätti tulla mukaani. 0:) Tähän hätään ei sitten muuta tule mieleen. Paitsi kasa Potteraiheisia piirroksia, joita on tullut värkättyä. Ai niin! Meinasi yksi olennainen unohtua. Kaulaliinani. Olen tehnyt Korpinkynsikaulaliinan, joka on talvisin ahkerassa käytössä. Jostain pitäisi myös löytyä paperikassi jonka sain, kun ostin Feeniksin kiltaa. Siinä on toisella puolella iso Feeniksin killan kansikuva ja toisella puolella aikaisempien kirjojen kannet pienemmällä.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
Kirjat on melkein kaikki ja elokuviakin on varmaan... ööh.. noin 4 hyllyssä, kunnes saan kaikki, kirjat ja elokuvat.
Mitään sauvoja/kaapuja ei ole. Jos olisin nuorempana innostunut näin Harry Pottereista, voin vannoa että minulla olisi kaiken maailman luudat, sauvat, kaavut yms. :)

~Magic girl~
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
Sattumoisin meiltä löytyy tismalleen rohkelikon väreissä loistava kaulahuivi, vaikka kukaan ei ole koskaan edes sellaista toivonut tai pyytänyt :D Lisäksi sauva taitaa löytyä, vaikka en tiedä missä se on :p
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Love And Hope

• Kummajaisten kuningatar
  • Vuotislainen
    • Virtuaalitylypahka Pahkakoulu
Öm, mulla on kuolonsyöjäkaapu, noin kymmenen sauvaa, viitta, hattu, kaikki kirjat ja elokuvat+Siuntio Silosäkeen tarinat+Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat enkuksi.

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
Enpä nyt juurikaan mitään Pottersälää omista. Viime syksynä tuli Lontoosta ostettua pikkusisaruksille taikasauvat Hamleys'ilta, mutta en raaskinut itselleni ostaa, kun olisi käynyt muiden ostosten kanssa kukkarolle kohtalokkaaksi. Rohkelikon vaakunalla koristetun yli-ison joulusukan kyllä omistan :P Joskus kauan sitten äitin piti neuloa minulle sellaiset sukat, mutta ensimmäisestä tuli ihan liian suuri, eikä äiti sitten lopulta ehtinyt edes tehdä toista.

Poissa anji

• 4. silopeikko
  • Vuotislainen
    • Goodreads-profiili
Meillä on ollut ties mitä pikkuisina :3 Esimerkiksi kuljimme pitkiä aikoja kotitekoisissa kaavuissa joskus ala-asteen alkuvuosina ja taikasauvoja on ollut monta monituista leikeissä mukana. Mitään emme ole valmiina ostaneet (tai no, ehkä joskus joitain keräilykortteja ja tietty kirjat), mutta nämä toimivat vähintään yhtä hyvin.
Pöllöleluja ei taideta laskea Potter-krääsäksi, vaikka sitä ajatellen ne olisikin tehty? :D

~anji~

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
Minulla on ensinnäkin ihan se perussetti, kaikki kirjat ja elokuvat. Kirpareilta olen löytänyt Potter-tarroja, vihkoja, tietokonepelejä ja lautapelin:) Lisäksi tilasin pari viikkoa sitten Harryn sauvan netistä ja onhan mulla niitä Potter-legojakin, jos ne lasketaan mukaan.
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
Itselläni on taikasauva (Helsingin Kukunorista, eihän kukunoria muualla taida ollakaan.?), kaikki kirjat ja dvd:t, sekä pari julistetta ja nintendoDS -peli (jos se voidaan mukaan laskea). Suunnitteilla tupahuivi ja lapaset (luihuisen väreissä ofc, itse kun luihuinen taidanpi olla), jos ohjeet niiden tekemiseen löytyy. Vai onko niitä edes? Vai päästäkö pitää vain tehdä? Voisiko joku laittaa ohjeita tännepäin, jos tietää, yksällä siis.? Muuten menee offiksi.. Ja kyllä tääkin viesti on aika offia.. Ainakin osa.. Ja onhan minulla sitten myös tuo Suuri velhouskirjakin.. Ja Legendan ostin tänään, joten sekin on.. Haaveissa oma tulisalama tai Nimbus 2000 ja kaapu.. Pitää ruveta säästää rahaa:)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2012, 23:25:55 kirjoittanut Rupertismyking »
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa tassuttaja

• täydenkuun ulvoja
  • Vuotislainen
    • Sakemanni elämää!
  • Pottermore: KnightMarauder163
1. Musta noidan/velhon hattu.

2. Musta viitta.

3. Taikasauva(itse tehty)

4. Suuri velhouskirja.

5. Kaikki leffat.

6. AV ja VK kirjoina.

7. Siuntio silosäkeen tarinat

8. Ja ihana sieppi!! (Mulletoi.com)

9. pöllö <3

10. paita

11. velhokarkkeja :)
=,)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2012, 13:54:23 kirjoittanut tassuttaja »
~Cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä~

http://www.sakemannielamaa.blogspot.fi/

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
Orlando ja Lontoo tuli ja meni. Ja rahat meni samalla. Tuli ostettua avaimenperiä, Puhpallura, tikkareita, pari paitaa, karkkia, mukeja, kortteja, pinssejä....... Lista on loputon. Wizarding World ja Leavesden on kyllä hyviä paikkoja, jos haluaa tuhlata rahaa.

Poissa Nuhnu

• Vuotislainen
  • "It's real for me."
  • Pottermore: GalleonMoon26721
Mulla on kaikki elokuvat, kirjat, Rohkelikon tupakaulahuivi, Siuntio Silosäkeen tarinat -kirja, itte tehty taikasauva (jonka itte tein :>), Harry Potter- suuri velhouskirja, kirjanmerkki :D, muutamia julisteita, noidanhattu, Rohkelikko-lapaset, Kapari-Jatan kirja se Pollomuhku ja Posityyhynen, Harry Potter cluedo- lautapeli, 3 palapeliä.. oliskoha muuta :) oon aatellu et joskus viä teen kaavun :) ja Harry Potter-legenda on tilattu että eiköhän seki täs parin päivän sisällä kuulu mun kokoelmaan :))

//ainii ja englanninkielinen kuoleman varjelukset ja t-paita ja muki :) oliskohan ny kaikki? :D

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 21:11:58 kirjoittanut gamma »

Poissa Vilionkka

• Varjometsästäjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerSeer330
Mulla ei ole vielä mitään, mutta sovin isäni kanssa, etää jos saan yli 200 kommenttia finfanfunissa hän ostaa mulle kaavun! Eli vuoden päästä kesälomalla pöösen Lontoosees, Harry Potter studioille. Noo tota perus kamaa on kaikki kirjat, kaks enkuks VK ja KV, Harry Potter-Suuri velhokirja ja kaikki elokuvat... Aika vähän vielä (verrattuna Twilight kamaan mitä omistan)! Ja ainii vielä oli Siuntio Silosäkeen tarinat ja olen lukenut, mutten omista Huispaus kautta aikojen. Sitten äiti ostaa heti kun kauppoihin ilmestyy Harry Potter-legenda ja havittelen jo innolla Harry Potter Wizards collection.

Haluaako joku muun tuon, linkki: http://www.harrypotterwizardscollection.com/#wand_legend^

Anteeks unohtu yks, Harry Potter cluedo tietenkin. Mahtava yhdistelmä hp faneille ja cluedosta dikkaaville. Niinkuin minulle!!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 22:32:50 kirjoittanut HutsuO »
-Yhtä kyytiä, läikyttämättä.
 -Ja ylenantamatta.
 -Joten tämä on juomapeli siis?
 -Viimeinen pystyssä voittaa.

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
  • En ole tyhmä, hullu vain
  • Tupa: Mary Sue
Mulla ei ole vielä mitään, mutta sovin isäni kanssa, etää jos saan yli 200 kommenttia finfanfunissa hän ostaa mulle kaavun!

oispa mullakin :(. Nyt vaan toivomaan ^^. Tai sit kun äiti on toooosi taitava ompelija niin voisin sitä pyytää tekee tai ostamaan kaavun mulle synttäriks ^^. Kivasti oisin sit Halloweenina pukeutunu ja menisin se päällä kouluun (jos siis saisin sen ja avaisin päivää ennen syntymäpäivääni :D. Tai sit aamulla kun oon syntyny klo 04:35 :D )

Omistan itse tehdyn sauvan. Mulle rakas silti ♥. Justiin oikean kokonen :D. Itse en omista YHTÄÄN!! Potter kirjaa, kun kaikki on äidin, isän tai siskon :/ :(. Ja sit elokuvatkaan ei ole minun. Eikä meidän Siuktiosilosäkeen tarinatkaan, se on siskon. Samoinkun posityyhty ja pollomuhku vai-mikä-nyt-sitten-olikaan, Harry Potter factaa vai fictiota? ne on siskon. Ja sit suuri velhouskirja on pikkuveljen. Pännii kauheesti, kun kaikki muut meidän perheestä paitsi minä ja 5 vuotias veljeni ei omisteta yhtään Potter elokuvaa tai kirjaa. Julisteen omistan. Ja harry potter lautapelin. Siihen ne sitten loppuu :(. Nyt vain keräämään :D.

ja tupahuivit (kesä ja talvi) tupasukat sekä -lapaset on aloitteilla, kunhan päästään lankakauppaan ^^.

HutsuO ehkä... Mutta mun lista on jo iso muutenkin :'D
Olipa kerran pikku nyyti nyytiäinen,
hän ihan yksin asui taloaan
ja talo oli myöskin yksinäinen.
Siis kaksin kerroin yksin peloissaan.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
Minulla on Noitahattu. Olen ostanut sen paikallisesta puvustaja liikkeestä (vai miksikä sitä sanotaan) Ja tietenkin kirjat (romaanit, kaksi oppikirjaa ja satukirja. Tupahuivi (luihuinen) Villasukat ja käsisäärystimet (luihuinen)
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
Joo, on mulla Hermionen sauva valolla, huispaus kautta aikojen, siuntio silosäkeen tarinat, kaikki leffat, ja kirjat paitsi Puoliverinen prinssi ja viisasten kivi on kadonnut mystisesti... Ostin sauvan Kukunorista.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
Kaikki Harry Potter elokuvat löytyy hyllystäni ja Azkabanin vanki kirja ja Suuri Velhouskirja kaapistani. Kaikki muut kirjat olen lukenut alunperin siskoni hyllystä ja nyt kun asumme eri taloudessa niin kirjat jäi siskolleni. Aina lukufiiliksellä lainaan muut Potterit kirjastosta.
Musta velhohattu löytyy kotoani kaapista, joka on siskoni tuliainen Saksasta. Luihiusen väreihin, vihreällä ja harmaalla (hopeaa ei ollut myynnissä) siskoni  on kutonut minulle (okei, kudoin sitä itsekkin ehkä 1/3 osan) yli 2 metrisen tupakaulahuivin, joka on talvella hyvin lämmin ja käyttökelpoinen. Muu Harry Potter fanitustuotteeni taitaa rajoittua enimmäkseen julisteisiin, joita olen aikoinaan joistain koululaislehdistä saatu, lukuun ottamatta AllPosters sivulta tilamaani Severus Kalkaros julistetta. Harry potter ja viisasten kivi -tietopeli, sekä lautapeli löytyy kotoa kaapin nurkista. Sen lisäksi on vanha Eestistä ostettu Salaisuuksein kammio palapeli, josta puuttuu kaksi palaa ja Hermione Lego-setti, joka on yksi siskoni antamista synttärilahjoista. Kiitänkin kovasti isosiskoani, joka on saanut minut hurahtamaan Potterin maailmaan.

Poissa Kelmityttö

• Vuotislainen
Mulla on ainaki ittelläni aika paljon kaikkee... On tullu kerättyy,tehtyy ite jne. Lontoossa ku olin ostin melkeen kaiken mitä mul on ja osa tilattiin netistä. En nyt muista mistä mut, joo...
Multa itseltäni löytyy mm. Kaikki kirjat suomeksi ja englanniksi, 3 kaapuu (joista 2 pikkusisarusten) pikkusiskon korpinkynnen,mun on rohkelikon ja pikkuveljen on puuskupuhin, kaikki leffat, 3 taikasauvaa (joista 2pikkusissarusten ),2 kravattii (joista toinen on pikkusiskon) siskon on korpinkynnen ja mun on rohkelikon, 3 kaulaliinaa (joista 2 edelleen pikkusisarusten) mun rohkelikon,pikkusiskon on korpinkynnen ja pikkuveljen on puuskupuhin, paaaljon julisteita, musta velhon hattu, siuntio silosäkeen tarinat, sellanen Harry Potter- lego peli, suuri velhouskirja ja Harry Potter legenda, yökkäri paita, sieppi, luuta (aika vanha sellanen, enkä eesoikee tiiä missä se on...) sit mul on koulupuku jajajajaja en tiiä... on mul varmaa viel jotai muutki jota en nyt vaa muista...
Haluisin tosi paljon noit ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja huispauskautta aikojen- kirjat,mutku niit ei saa mistää nii sille ei voi mitää...
Ja suunnitelmissa olisi tehdä lapaset ja säärystimet rohkelikon väreillä, noidankattila, uusi luuta jne.

Poissa sunnyrawwrs

• Vuotislainen
    • Yhdistyneet noitien ja velhojen Taikaopisto
  • Pottermore: MoonstoneSeeker6010
Minulta löytyy hyllyistä ja kaapeista ties mitä. Tavallinen koulukaapu on tullut tehtyä, vaakuna pitäisi tilata ja ommella kiinni (Korpinkynsi, tietenkin). Voldemortin taikasauva on hyllyssä, pian on myös Seljasauva sekä Harryn sauva. Tupakaulahuiveja on tullut tehtyä itselle jokaista väriä, ja kavereillekin muutama.

Elokuvat ovat kaikki kauniisti rivissä, ja kirjat suomenkielellä, Feeniksin kilta ja Kuoleman varjelukset ovat myös englanniksi. Avaimenperinä myös tupavaakunat... huh, on tavaraa kertynyt, ja lisää vain kertyy koko ajan. Tarkoituksena olisi metsästää vielä koulukirjat ja suippohattu jne.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
Mulla on suunnitteilla täydellinen varasto, johon tulee kuulumaan mm. Koulupuku ja tupasukat & -lapaset, sauva ja pergamenttia...

Isoäidille lähti viesti luihuisen väreissä olevista ihanaisista villasukista ja huomenna menen ostamaan lankaa kaulahuivia ja lapasia varten, sekä kangasta kaapua varten. Sitten aion kahlata kirppareita solmion toivossa ja ostaa harmaat polvisukat ja ehkä tuunata itselleni kouluhameen...
V-aukkoista neuletta metsästän myös ja sauvan veistelen seuraavalla leirillä.
Taidan pyhittää jonkun viikonlopun kaikennäköiselle DIY-hommalle pergamentin, velhomaisten kirjojen ja taikajuomatarvikkeiden toivossa... Saa nähdä, mitä tapahtuu :)
Vaikein osuus on luultavasti tupamerkkien löytäminen, netistä kun ei äiti aina uskalla tilata(mur).
Pöllöpehmo löytyy ja pinssejä aion ehdottomasti tehdä heti, kun saan tulostusmahdollisuuden...
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
Minulla on Luna Lovekivan sauva, korpinkynnen tupahuivi ja -hanskat, korpinkynnen solmio ja mummun tekemä älyhieno kaapu. Löytyy myös reguluksen medalgonki ja tupamerkkipinssejä. kirjat on potterhullun siskon kanssa yhteisinä, vain siuntio puuttuu ja elokuvia ollaan sen siskon kanssa keräämässä. ostin ton kaiken krääsän Lontoosta Warner Brossin tourin HP-studioilta, jossa oli ihana kauppa jonka olisin voinut ostaa tyhjäksi!! Muutenkin studiot oli mahtavat. Tupasukat on kanssa tulossa ja loppu koulupukukin löytyy epämääräsesti kerättynä, mikään ei oo "aitoo". ja ainii on mulla kans pöllö pehmolelu

//hehhee, tupasukat nykyisin olemassa. En jaksanut itse kutoa, joten löin äitille keskeneräisen kutimen käteen. Nyt sitten pompin innoissani Korpparisukat jalassa:);)<3<3<3

//Kaapu on ilmestynyt kokoelmiini!! Aina niin kultainen mummini teki sen minulle, Korpinkynne väreissä tietty! <3
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2013, 22:22:48 kirjoittanut hanhyokkasikimppuuni »

Poissa Blackbird

• Ihmissyöjä-yksisarvinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlLeviosa15508
No, minulla on Korpinkynnen villapaita ja kaulahuivi, jotka hankin netistä sekä Hermionen sauva, jonka sain tuliaiseksi. Omistan myös kaikki elokuvat ja pari kirjaa. Omistan myös yhden pöllöpehmolelun.

Poissa Marrin

• Vuotislainen
Mulla oli aikoinaan täydellinen koulupuku. Polvisukat, vekkihame, kauluspaita, Rohkelikon kravatti, villapaita ja kaapu löytyivät.
Sauvakin löytyi tietysti. Noista itse tein kravatin ja kaavun sekä sauvan, muut löytyi kirpparilta. Asua tuli käytettyä kaksi kertaa; Liekehtivän pikarin ensi-illassa sekä muistaakseni Vuotiksen pikkujouluissa. Puvun nykyistä olinpaikkaa en tiedä, ja tuskinpa sitä tulisi enää käytettyäkään oikein missään.

Lisäksi minulla on jossain tallessa Rohkelikon kaulaliina (ensimmäinen itse loppuun asti kutomani suurempi asia!) sekä Rohkelikon pipo, joista kumpaakaan en ole kyllä pitkään aikaan käyttänyt.. Mistä tulikin mieleeni että sen pipon voisi etsiä jostakin...

Tottakai hyllystä löytyy sitten kaikki kirjat ja elokuvista olisikohan Feeniksin kiltaan asti, loput elokuvista löytyvät vain kovalevyltä..
PC-pelejä löytyy Viisasten kivestä Liekehtivään pikariin saakka, joista tosin Salaisuuksien kammio on ollut teillä tietymättömillä viimeiset neljä vuotta.
Xboxille ostin aivan vasta Kuoleman varjelukset kakkosen. (Olen muuten jumissa, jos joku tietää mitä hemmettiä siinä, missä Harryn ja Volden sauvoilla on se yhteys ja se pallo pitäisi saada sinne Volden sauvaan, pitää tehdä niin apua kiitos! :D)
Jokainen esine pystyy liikkumaan sen verran, että se on sinun tielläsi tai ettet löydä sitä.

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
Mulla on mummun tekemät luihusvillasukat ja -lapaset, rohkelikkovillasukat, Äidin ompelema viitta, bellatrixin taikasauva(wb-studiotourilta, meni 40 puntaa siäl myymäläs) ja yks musta kaapu (kuulu aikonaan jolleki paronittarelle jonka kokkina joku mumminsiskontädinkaima tai jotain oli)

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696

(Muokattu lähes kokonaan)

Olen ilmeisesti erikoistunut sälään, joten tällä kertaa tiivistettynä mitä minulta löytyy :))

x Koulupuku (kaapu- ja hattu- ja kravaattikankaaseen rahaa pitäisi jostain raapia) + Ravenclaw tupahuivi (sini-pronssi) (toinen vasta aluillaan)

x kaikki leffat + neljä ekaa pokkaria

x luuta ja kaunis [rikkinäinen roskiinlähtevä] sauva (tekee mieli tilata ebaysta kastanjainen kävelykeppi koska mänty ei TODELLAKAAN kelpaa)

x 2 palapeliä (liemitunti ja venematka), DH pc peli ja lego 5-7 wii

x Suuren Velhouskirjan sälät

x 20 julistetta

x haave matka-arkusta

jne

//
Mulla on suunnitteilla täydellinen varasto, johon tulee kuulumaan mm. Koulupuku ja tupasukat & -lapaset, sauva ja pergamenttia...

Isoäidille lähti viesti luihuisen väreissä olevista ihanaisista villasukista ja huomenna menen ostamaan lankaa kaulahuivia ja lapasia varten, sekä kangasta kaapua varten. Sitten aion kahlata kirppareita solmion toivossa ja ostaa harmaat polvisukat ja ehkä tuunata itselleni kouluhameen...
V-aukkoista neuletta metsästän myös ja sauvan veistelen seuraavalla leirillä.
Taidan pyhittää jonkun viikonlopun kaikennäköiselle DIY-hommalle pergamentin, velhomaisten kirjojen ja taikajuomatarvikkeiden toivossa... Saa nähdä, mitä tapahtuu :)
Vaikein osuus on luultavasti tupamerkkien löytäminen, netistä kun ei äiti aina uskalla tilata(mur).
Pöllöpehmo löytyy ja pinssejä aion ehdottomasti tehdä heti, kun saan tulostusmahdollisuuden...

On ihana nähdä että on itseni lisäksi tälläisiä ihania ihmisiä,täysiä Potterheadeja!Tämä vuotis on ihan sairaan hyvä paikka,näkee tälläisiä ihmisiä.Saa itselleen intoa tupapukujen yms. tekemiseen ja metsästämiseen <33

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma  <--- Kiitos :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2014, 20:25:08 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
Minulla Potterkamaa ei ole kovin paljoa, mutta kuitenkin jotain löytyy.

-Sauva
-Ajankääntäjä
-Luuta(itsetehty ja ällö)
-Pergamenttia
-KV1-DVD
-Lomen Kolkon sormus(ällö)
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa puhpallurahirmu

• Vuotislainen
Minulla on taikasauva ja paljon pientä potter sälää.

Poissa Ampiainen

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
Minultakin löytyy jotain:

-Ukin tekemä taikasauva
-Ajankääntäjä
-Lunan sauva
-Hermione-boksi
-Suuri velhouskirja
-Kaikki kirjat
-Kaikki elokuvat
-Viitta
-Harry Potter legenda
-Suuren velhouskirjan sälät
-Itsetehty noitavihkonen
-Osia koulupuvusta (kauluspaita, sukat, legginssit, paita (olikohan mökillä :D) ja hame)
-Itsetehty luuta
-Korpinkynnen tupamerkki
-Kopioidut liput laiturille 9 ja 3/4
-Noitahattu
-Sulkakyniä
-Viisasten kivi englanniksi
-Päivän profeetta (itsetehty)
-V.I.P kokeet loitsuista ja taikaolentojen hoidosta (itsetehty)

Toki varmaan muutakin ois mut en muista. Tarkoituksena olisi tehdä vielä oppikirjoja, pergamenttia, ja muita pikkujuttuja. Voi kun taitoa riittäisi ja aikaa niin minähän ompelisin pöllön ja kaavun itselleni. mutta ei taida onnistua ainakaan vähään aikaan.. Olisko jossain helppoa ohjetta joihinki koulukirjoihin? Ja ylipäätäänsä muihin tarvikkeisiin?

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2014, 22:07:33 kirjoittanut Ampiainen »
"Honestly, don't you two read?"
-Hermione Granger

Poissa Ira

• Vuotislainen
  • the only way is rebellion.
Kyllähän multa löytyy Rohkelikon tupahuivi ja villasukat. Niiden lisäksi on Hermionen sauva, Harryn sauva, itsetehty sauva, Making of Harry Potter-kirja, suklaasammakko, ajankääntäjä-koru, Rohkelikko-avaimenperä, Suuri Velhouskirja, Legenda-kirja, Siuntio Silosäkeen tarinat, juliste-kirja ja yms. Sekä tietenkin kaikki kirjat ja elokuvat. Tavaroita on kertynyt, mutta ei kuitenkaan kauhean paljoa eikä mitään ole mielestäni turhaa.

Poissa Candysaur

• Vuotislainen
  • Pottermore: Flamemugwump20002
Täältä löytyy Luihuisen ja Rohkelikon kaavut ja kravatit, Dracon ja Harryn taikasauvat, kaikki elokuvat ja kirjat, päälee kaksikymmentä julistetta, Suuri Velhouskirja, Legenda-kirja ja koruja.

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RiverSilver16420
Noh:

-Taikasauva (joka ei ole valmis)
-Viitta
-Elokuvat
-Harry Potter ja Suuri Velhouskirja
-Eh, itse tehtyä pergamenttia :p
-Sulka ja mustetta
-Rohkelikko-tupahuivi
-SYLKY-pinssi (joo...)
-Taikaolennot ja niiden olinpaikat(vai miten se meni?)-kirja
-Noidan-hattu

Omistan hieman tavaraa, ja jotain turhaa joita ei olisi pitänyt mainita :D.

Poissa Piiro

• Excelsior
  • Vuotislainen
Omistan luihuisen kaavun, kravatin, slipoverin, ja julisteita on vaikka muille jakaa. Taikasauva tekeillä. Kirjat löytyvät, ja leffat Salaisuuksien kammiosta Feeniksin kiltaan asti. Paljoa ei siis ole, mutta on niitä jonkun verran kertynyt.
Our lives are not our own; from womb to tomb, we are bound to others, past and present, and by each crime and every kindness we birth our future.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
Öh...
-Rohkujen koulukaapu (merkin kanssa)
-Hermyn taikasauva
-kaikki kirjat
-kolme kirjaa enkuksi (PA,GF&OF)
-2 leffaa (1. ja 2.)
-lautapelejä
-pöllö (voisimpa muuttaa sen eläväksi...)
-sulkakyniä
-mustetta
-koulupuku
-noidanhattu
-Suuri Velhouskirja
-Legenda
-pergamenttia
-luuta
-suklaasammakkokortteja
-muistattehan ne LP:ssä Dobbyn Harrylle neulomat eriparisukat? no sellaiset... :)
-julistekirja
-kelmien kartta
-vekihameita, villatakkeja, kauluspaitoja, kravaatteja...
-S.Y.L.K.Y. -pinssi  :D
-avaimenperiä (mm. rohkumerkki ja tyliksen merkki)
-2 palapeliä (liemitunti ja venematka, varmaan samat kuin huispauskotkalla)
-taikajuomatarvikkeita (öh...)

ja... Tekeillä on
-tupasukat
-tupahuivi

aion aloittaa
-pinssejä
-lapaset (Rohku)

ja mennään varmaan kesällä Lontooseen ku abaut 2 vuotta sitte käytiin Amerikassa siellä Mikälie World of the Harry Potter... Hienoa oli :)
Sori liian pitkä ja tylsä viesti... :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2015, 14:02:30 kirjoittanut Chilisuklaa »
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
Löytyy
- itsetehty kaapu, jossa on aito Lontoosta ostettu tupamerkki
- valkoisia kauluspaitoja, pari tummanharmaata hametta (ostettu Lontoosta koulupukuliikkeesta)
- noidanhattu
- aito Hermionen taikasauva
- itsetehty taikasauva
- kaikki kirjat (tottakai)
- Harry Potter ja viisasten kivi englanniksi
- kaikki elokuvat (tottakai)
- Suuri Velhouskirja
- Legenda
- Harry Potter elokuvajulistekirja
- koululaukku
- itsetehtyjä sulkakyniä, punainen ei-itsetehty sulkakynä
- "kristallipallo" eli iso jännännäköinen läpinäkyvä joulukoriste
- itsetehtyä pergamenttia
- luuta
- pari kirpparilta ostettua kansiota, jossa on Potteraiheinen kansikuva
- itsetehty oppikirja
- itsetehty kirje, jossa kutsutaan Tylypahkaan
- Lontoosta ostettu laatikko, joka sisältää Hermionen tavaroita, mm. 2 lippua Tylypahkan pikajunaan, lemmenjuoman, Gilderoy Lochartin nimikirjoituksen ja joulutanssiaisjulisteen

Eli suurinosa on itsetehty tai muualta ostettu, mutta parivuotta sitten kävin Lontoon Harry Potter maailmassa, josta ostin muutaman jutun. Tosi hieno paikka oli. Lensin luudalla ja maistoin kermakaljaa.

//Tänä kesänä kävin Amerikassa ja Los Angelesin Universal Sudioiden Harry Potter kaupasta
- Harry Potter -pelikortit
- Kuoleman varjelukset -avaimenperä
- Jokamaunraerasia löytyi satunnaisesta kaupasta
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2015, 20:26:52 kirjoittanut Charlotte »
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Ninni

• Vuotislainen
Kirjoista kaikki löytyy paitsi kuoleman varjelukset ( en edes ymmärrä miksi se puuttu minulta). Leffoja minulla on yhteensä 13 kappaletta, sillä osa on myös vhs:nä. Legenda kirjan omistan myös. Ekan kolmen elokuvan soundtrackit löytyy myös.
Taikasauvoja löytyy kaksi kappaletta, ja myös löytyy kuoleman varjelukset kaulakoru, ja myös sellainen rannekoru löytyy missä on kuoleman varjelukset  symboli,sieppi ja pöllöjä. Kaavun omista myös, mutta se on 150cm ja itse olen nykyään 160cm. Kaulahuvin omistan ja villapaidan, mutta villapaitakin on jäänyt pieneksi. Lapasia ja villasukkia olen myös omistanut, kun mummi on kutonut niitä mutta ne on valitettavasti hävinnyt kaikki :(.
Pienenä ala-aste ikäisenä omistin myös vekkihameita,kauluspaitoja ja lakerikenkiä mutta ne kaikki on jäänyt pieneksi ja lahjoitin ne pois, mutta nyt vähän harmittaa.
Tein itse myös joskus kelmienkartan, mutta ajatella että se varastettiin minulta, kai se oli sitten niin hieno :P.
Books! And cleverness! There are more important things – friendship and bravery

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
Itseltä löytyy kirjat1-4 ja leffat dvd:llä. :)
Haaveena olisi saada sauva tai villasukat, jos joku ihanainen otus kutoisi mulle villasukat. :)
Omistan faniuteen nähden harmittavan vähän Potter-tavaraa, mutta fani olen silti.
Muoksista:
Nykyään omistan myös HP-hupparin ynnä Kirottu lapsi-kirjan  ja yhden Pottereihin liittyvän kirjan, jonka nimen sanon kun muistan :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2017, 19:34:39 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Nibs

• Vuotislainen
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
Vuosia sitten teetin kaavun ja sauvan. Kaapu on hieno. Tavallinen, siis ei koulukaapu vaan musta normaali HP-tyylinen kaapu hienosta kiiltävästä pehmeästä materialista. Ikävä kyllä sen hupusta tuli hieman liian pieni, mutta eipä se kaapua liiemmin pilaa. ^^
Taikasauvankin tosiaan teetin, mutta siitä tuli aika hätäisesti valmistetun näköinen eikä sitä edes värjätty. Siihen nähden se oli aika kalliskin. Aion kyllä joskus tilata jostain kunnollisen sauvan.
Jos halvalla löydän. Koska ei noita kuitenkaan ole tullut tarvetta käyttää kuin ehkä kerran vuodessa Halloween-juhlissa eikä niihinkään joka vuosi viitsi samaa asustetta laittaa.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X PIENI TALO PREERIALLA RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa AVADA KEDAVRA

• Lukutoukkien lukutoukka
  • Vuotislainen
Itse omistan:

-1,2,7 kirjat
-hahmokirjan
-Hedwigin häkki-figuurin
-väristyskirjan
-julisteita
-tarroja
-Harryn aidon sauvan
-tulossa postissa Lunan aito sauva
-itse tehty sauva (itse asiassa kaksikin)
-potterlasit
-kuoleman varjelukset-koru
-ajankääntäjäkoru
-seljasauvakoru
-sieppikoru
-sulkakynän
-luihuisten medaljonki
-tulossa postissa Korpinkynnen diadeemi-koru
-tulossa postissa lasitjasalamakoru (en tiiä miten muuten sitä vois kuvailla xD)

Olihan noita ihan kiitettävästi, en ees aatellu että mulla ois niin paljon! Korpinkynnen kaulahuivin kutominen ois suunnitteilla, tai sitten jos viittis nii voisin kysyä mummia tekaisemaan sellasen... Vapuksi haluisin kravatin ja kaavun ja hameen ja paidan ja Lunan peruukin ja ja ja ja... Vaikka mitä!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2016, 16:00:00 kirjoittanut AVADA KEDAVRA »
Youre just as sane as I am. - Luna Lovegood

Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and above all those who live without love. - Albus Dumbledore

Poissa lighting

• Vuotislainen
  • Fred,Dobby,Hedwig,Severus,Albus, ja kaikki <3
  • Tupa: Tuvaton
Nooh... Mulla on:
-kirjat 1,2,6(ja katselen, että mistä ostaisin uudet)
-elokuvat 4(niitä mul on kolme... murr),6,8(sama kun edellises)
-hankin tylypahkan koulupukua, on jo kauluspaita,neuletakki,kengät,hame, sukat ja kaapu on tekeillä(kirppareilta ja tavallisist kaupoista)
-itsetehty kirje tylypahkaan
-kaksi sauvaa(itsetehtyjä)
-legenda-kirja(joululahja)
-Suuri velhouskirja ja sen sälät(suomalainen kirjakauppa)
-matka-arkku(kirpparilta)
-itsetehty tylypahkan kirja
-itsetehtyjä lunan koruja ja aavepokat
-itsetehtyjä koulukirjoja ja liemiä
-sulkakynä(heurekasta)
-tunturipöllöpehmolelu(luontokeskus haltiasta)
-värityskirja(joululahja)
-rohkelikkohuivin ja -lapaset(mummo kutoi).. vaikka oonkin luihuinen...
-juhlakaapu(tavallisest naamiaskaupast)
-piirrustuksia,julisteita ja tulostettuja kuvia
-itsetehty tylypahkan junalippu
- ja vielä muki jossa harryn ja hermyn kuva(sain parhaalta kaverilta)
- sit ostin viel tori.fi stä ja huuto.net istä ajankääntäjän ja kuoleman varjelukset korun
oho....tulipa ylipitkä viesti... tää kuulostaa tässä hirveen paljolta, mut ei se näytä mun huoneessa hirveen paljolta
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2016, 15:23:33 kirjoittanut lighting »

Poissa Korpinkynsi tyyppi

• Vuotislainen
Minulta löytyy kaikki kirjat ja elokuvat, joitakin elokuva kirjoja, ihmeotukset  ja niiden olinpaikat kirja huispaus kautta aikojen kirja, kaksi taikasauvaa,itse tehty kaapu, tupakaulaliina ,t-paita, Hedwig pehmolelu,avaimenperä, muki, sulkakynä, mustepullo, itsetehtyä pergamenttia, pelikonsoli pelejä sekä lautapeli.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2016, 14:05:49 kirjoittanut Korpinkynsi tyyppi »

Poissa Säihkyväsauva

• Luudankatkoja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Rosestorm2626
Mulla on kaikki kirjat ja elokuvat. Rohkelikko huivi löytyy, juuri tilasin kaavun ja itsetehtyjä sauvojakin löytyy :)
After all this time? -Always

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
Tässä kuvassa ovat kirjoja ja elokuvia lukuun ottamatta kaikki Harry Potteriin liittyvät fanitavarani. Eli siis Korpinkynnen tupahuivi, seljasauva, suklaasammakko (kortti on Minerva McGonagall), Kuoleman varjelukset -avaimenperä ja Fantastic Beasts & Where to Find Them. Kaikki, paitsi suklaasammakko, on ostettu King's Crossilta, Lontoosta.
Ja lisäksi siis löytyy kaikki elokuvat, suomennetut kirjat sekä The Chamber of Secrets ja The Prisoner of Azkaban (upean näköisellä kansikuvalla) englanniksi.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
Mulla on Korpinkynnen tupaviitta (oon oikeesti puuskupuh, mutta mun sisko osti sen ja luuli että oon korpinkynsi koska luna lovekiva on lempparini, mutta ainakin se sopii asuun jos pukeudun korpinkynteläiseksi) sitten mulla on kaks sauvaa (Toinen ostettu halpa harryn sauva, toinen tehty ite) ja kudottuna tupahuiveja on Rohkelikon väreissä ja Korpinkynnen leffojen väreissä. Sisko osti Japanista aidon rohkelikko-huivin. Omistan myös itsetehtyjä taikajuomia ja muuta itsetehtyä tilpehööriä.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
Harry Potter -fanituksen myötä itsellenikin on kertynyt jos jonkinlaista tavaraa niin ostettuna kuin itsetehtynä. Toki tällaiset kirjat ja elokuvat löytyvät hyllystä lukemista ja katsomista varten, samoin kuin koristeena ja keräilyn kohteena on keräilykortteja, tarroja ja julisteita.

Mutta jos keskityn tähän kaapu, sauva yms. ”vaatepuolen” tavaroihin, jotka keskittyvät tuohon topicin otsikkoonkin enemmän. Minulla on puuskupuhin tupaväreissä niin villasukat, lapaset kuin kaulaliina, kaikki itsetehtyinä. Minusta neulominen on ollut hauskaa eikä vaivalloista, sen verran puikot pysyvät käsissä. Itselle värit tarkoittavat tosiaan puuskupuhin kannattamista, mutta Pottereista mitään tietämättömille ne ovat vain mustaa ja keltaista yhdistelevät vaatekappaleet. Olen tehnyt itselleni myös taikasauvan. Olisikohan se ollut jokin kaulin, josta vuolin itselleni mieluisen kokoisen ja näköisen luomuksen, ja hiomisen jälkeen maalasin sen mustaksi.

Olen nyt lukenut kolme sivua listauksia omistamistanne Potter-romppeista, ja minua jäi askarruttamaan tämä: miksi teillä on luetteloimianne tavaroita?

Tämä on hyvä kysymys ja monelle pohdinnan paikka. Noista muista tavaroista jo kertoilinkin syitä, mutta miksipä sitten tätä vaatepuolta? Saahan sillä tuotua esille omaa fanitustaan kun on esimerkiksi jonkin tuvan väriset villasukat jalassa, mutta koen nämä tekemäni vaatekappaleet myös hyödyllisiksi: lapaset, sukat ja kaulaliina pitävät lämpimänä.

Mielestäni kaavut/sauvat menevät ehkä vähän liian pitkälle fanituksessa (mindfuck?) ellei niitä sitten tehdä itse, joten ne olen karsinut pois.

Joillekin on tärkeää saada tehdä fanituksensa tuotteita itse, jotkut haluavat/joutuvat syystä tai toisesta ostamaan, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa. Jos jokin fanituksen kohde inspiroi, niin miksipä ei saisi taiteilla/ostaa siihen liittyviä asioita.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Chi

• Vuotislainen
Listaan tähän kaikki HP-aiheiset tavarat mitä omistan.

- kaikki kirjat (myös Harry Potter and the Cursed Child) ja elokuvat
- Suuri velhouskirja, Harry Potter - Legenda, Maaginen Maailma, Suuri otuskirja ja Suuri hahmokirja
- Siuntio Silosäkeen tarinat
- englanniksi Kuoleman varjelukset ja Huispaus kautta aikojen (Quidditch Through the Ages) sekä Ihmeotukset ja niiden olinpaikat (Fantastic Beasts and Where to Find Them)
- kolme itsetehtyä sauvaa ja yksi sauvakotelo
- itsetehty sieppi
- itsetehty kultainen muna (LP:n toisesta koetuksesta)
- Harry Potter-studiolta ostettu avaimenperä, jossa on Tylypahkan vaakuna
- Harry Potter-studiolta ostetut tupakortit, jotka koristavat kaapinovea
- Harry Potter-julistekirja
- ajankääntäjä, sieppikaulakoru ja Kuoleman varjelukset-kaulakoru
- Harry Potter - Suuri värityskirja
- Harryn lasit
- itsetehdyt tupamerkit
- kolme Funko Pop!-figuuria (Dumbledore, Ron ja Harry)
- itsetehdyt tupapistelasit, joissa on tupavaakunat ja oikean värisiä pieniä jalokiviä sisällä
- itsetehty besoaarilaatikko
- kaksi HP-aiheista t-paitaa
- pari vihkoa, joista olen tuunannut Tylypahkan koulukirjojen näköiset
- Harry Potter Studio Tour Official Guide (virallinen opaskirja)
- Salazar Luihuinen-suklaasammakkokortti.

Poissa Noidankattilakakku

• Vuotislainen
Mulla on kaikki kirjat (paitsi Salaisuuksien kammio),sitten sellaisia niin kuin Suuri otuskirja ja Suuri maaginen arkisto sun muita,Huispaus kautta aikojen,Rohkelikon kaapu ja solmio,taikasauva,Harryn lasit,kaikki elokuvat(2 ekaa kahdesti),sieppiavaimenperä,2 mukia , lippis,pinssejä ja reppu.