Kirjoittaja Aihe: HeviSaurus  (Luettu 3938 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
HeviSaurus
« : Heinäkuu 29, 2010, 13:01:39 »
Eli siis. HeviSaurus, tämä lapsille suunnattu hevi- yhtye, joka on valloittanut monen mielen, Ehkä vähän vanhemmankin. Bändin ensiesiintyminen oli Elämä lapselle - Konsertissa 9. syyskuuta 2009. Itse pidän yhtyeestä. En mitenkään fanita, mutta kuuntelen joskus...  mutta jos piristysta päivään kaipaa niin tämä sitä tuo... Bändin ensimmäinen albumi, Jurahevin Kuninkaat on jo Suomen virallisen Musiikki Listan viides. Yhtyeen jäsenet ovat:

Herra Hevisaurus - laulu
     Milli Pilli - kosketinsoittimet
     Komppi Momppi - rummut
     Riffi Raffi - kitara
     Muffi Puffi - basso

Eli, mitä mieltä olette tästä yhtyeestä? Onko se pelkille lapsille vai voiko vähän vanhempikin sitä kuunnella? Vai etkö pidä ollenkaan, ehkä liian lapsellista mielestäsi? Minun mielestäni voi sitä vanhempikin kuunnella, ei yhtään liian lapsellinen. Eli kaikki voivat sitä kuunnella. Mielestäni se on hyvä, koska se on kevyttä musiikkia. Sitä on kiva kuunnella, koska siinä on niitä vanhoja lastenlauluja, joita silloin joskus Esikoulussa laulettiin. :">
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2010, 13:28:18 kirjoittanut Surumielinen »
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Paramore!!!!
Vs: HeviSaurus
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2010, 13:55:21 »
Eli siis. HeviSaurus, tämä lapsille suunnattu hevi- yhtye, joka on valloittanut monen mielen, Ehkä vähän vanhemmankin. Bändin ensiesiintyminen oli Elämä lapselle - Konsertissa 9. syyskuuta 2009. Itse pidän yhtyeestä. En mitenkään fanita, mutta kuuntelen joskus...  mutta jos piristysta päivään kaipaa niin tämä sitä tuo... Bändin ensimmäinen albumi, Jurahevin Kuninkaat on jo Suomen virallisen Musiikki Listan viides. Yhtyeen jäsenet ovat:

Herra Hevisaurus - laulu
     Milli Pilli - kosketinsoittimet
     Komppi Momppi - rummut
     Riffi Raffi - kitara
     Muffi Puffi - basso

Eli, mitä mieltä olette tästä yhtyeestä? Onko se pelkille lapsille vai voiko vähän vanhempikin sitä kuunnella? Vai etkö pidä ollenkaan, ehkä liian lapsellista mielestäsi? Minun mielestäni voi sitä vanhempikin kuunnella, ei yhtään liian lapsellinen. Eli kaikki voivat sitä kuunnella. Mielestäni se on hyvä, koska se on kevyttä musiikkia. Sitä on kiva kuunnella, koska siinä on niitä vanhoja lastenlauluja, joita silloin joskus Esikoulussa laulettiin. :">
Ei syttytänyt ollenkaan, lapsille heviä eikös se ole ihan sama mitä tyyliä se on  kunhan siinä saa pomppia ja heliua niin lapset tykkää?
En jaksanu kyllä kuunnella kauaa ei hevi hirveästi sytytä muutenkaan ja tämä ei kyllä ollenkaan. En usko että moni joka tykkää hevistä tulee kuuntelemaan HeviSaurusta. Kaikkihan tätä voi kuunella aikuset ja lapset niinkuin esim Ellaa ja Aleksiakin josta kyllä itse pidän enemmän.
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE
We miss you Josh and Jack!!
http://s6.fi.bitefight.org/user/bite/29508

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2010, 20:38:59 »
Muah, oikeaoppista lastenmusiikkia! :'D Menee vanhemmillekin olennoille yhtä hyvin kuin pikkulapsillekin :3 Joskus tulee kuunneltua, piristää ihmeesti :'D Kaverin pikkuveli kuuntelee tätä, mutta kaveri itse ei oikein tykkää...

Ei syttytänyt ollenkaan, lapsille heviä eikös se ole ihan sama mitä tyyliä se on  kunhan siinä saa pomppia ja heliua niin lapset tykkää?
Kyllä siitä tyylistä vähän vanhemmat välittää sitten, esim mie kun kuuntelen joskus tuota. Ei se ole pelkästään lapsille vaikka lastenmusiikkia onkin, ja se on minusta parempaa tällaisena hevityylisenä. (Ja ehdottomasti paras biisi on Mörrimöykky! x))

Öh... Sori, en saanut mitään hienoa viestiä aikaan. Tuli vaan hirveä himo kirjoittaa tähän.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2010, 12:02:34 »
Itse en kuuntele lastenmusiikkia, mutta yksi juttu pisti heti korvaan kun kuuntelin "Jee Hevisauruksen" kaverin kanssa. Onhan selvää, että bändi ottaa musiikkia melko lailla muilta bändeiltä ja Jee Hevisauruksen kertosäe on niin selvä KISSin "Heavens on Fire" :D Onhan kyseessä yksi lempilauluistani joten tuli hiukan shokkina ;D
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2010, 14:05:38 »
Minä tykkään! :D (köhköh, ja ikää oli kuinka paljon?)

Ihan mukavaa piristystä päivään, harmi ettei tätä ollut olemassa silloin kun minä olin pieni :'> Löysin ihan vahingossa kun joku linkitti, ihastuin heti :''D Viimeinen Mammutti on muuten surullisin biisi ikinä :< Hevisaurus taisi olla keikalla Lappeenrannassa mutta tietysti olin itse silloin muualla..

Mutta itse asiaan, jos lapsille on kaiken maailman purkkapoppidiscojumputuksia kuten Smurffit (näin esimerkkinä) niin miksei sitten heviäkin? Oma 4 w pikkusiskoni on kuunnellut raskaampaa musiikkia kaksivuotiaasta asti ja pitää paljon mm. Nightwishista, AC/DC:sta, Alice Cooperista ja Kissistä, mutta tiedän muutaman omanikäisenkin tapauksen joiden vanhemmat eivät yhtään tykkää että lapset kuuntelevat jotakin muuta kuin poppia. Youtubesta kun tuli luettua kommentteja niin ulkomaalaiset jotka eivät sanoituksia ymmärrä käsittävät että tämä on ihan ns. "vakavasti otettava" hevibändi eikä lasten musiikkia (:

Itse en kuuntele lastenmusiikkia, mutta yksi juttu pisti heti korvaan kun kuuntelin "Jee Hevisauruksen" kaverin kanssa. Onhan selvää, että bändi ottaa musiikkia melko lailla muilta bändeiltä ja Jee Hevisauruksen kertosäe on niin selvä KISSin "Heavens on Fire" :D Onhan kyseessä yksi lempilauluistani joten tuli hiukan shokkina ;D
Niinpäs muuten onkin! :D Nyt tajuan miksi kuulosti niin tutulta..Mutta näinhän bändi ohjaa lapsia pikkuhiljaa kuuntelemaan näitä muitakin bändejä, eikö? ;>

- BG -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Elokuu 01, 2010, 15:19:33 »
Jee Hevisaurus! Riittäkö kertomaan asenteeni tähän yhtyeeseen? Ai riittää vai? No, kerronpas silti lisää siitä. x) (Köhköh ja minä olen muutaman vuoden BG:tä vanhempi, joten..)

Hevisaurus on minulle hyvänmielenyhtye, jonka musiikkia kunnellessa tulee pakosti mieli hyppiä ja laulaa ympäri huonetta. Mieli piristyy pakostikin Hevisaurusta kuunnellessa. Onpa tullut nukuttuakin autossa Hevisauruksen soidessa kuulokkeista, ja unet olivat sitten sen mukaisia. x) Ja tosiaan, tämän(kin) yhtyeen löysin sitten Bad Girlin vuoksi ansiota. Eipä siitä mitään haittaakaan ole ollut, onpahan tehokas keino häätää porukkaa ulos huoneesta. Toiset ei ymmärrä hienon lastenmusiikin päälle. ;___;
Minä tosiaan pidän siis Hevisauruksesta, en edes ajattele sitä lastenyhtyeenä. Kyllä sitä vanhemmatkin voivat kuunnella, jos eivät vain ota sitä liian vakavasti. Hevisaurusta tulee kuunnella pieni pilke silmäkulmassa, eikö?

Mutta itse asiaan, jos lapsille on kaiken maailman purkkapoppidiscojumputuksia kuten Smurffit (näin esimerkkinä) niin miksei sitten heviäkin?

Komppailen tässä näin. On loistava idea tehdä hevimusiikkia lapsillekin, niin saavat tietää että on olemassa muutakin musiikkia kuin mitä Smurffit ja muut sen tyyliset soittavat. Hevisaurus olisi täytynyt keksiä jo minun lapsuudessani, silloin kuuntelin vain Smurffeja kun en muusta tiennyt. >.< Nykyaikana on onneksi vaihtoehtoja, joista Hevisaurus on yksi.

Niinpäs muuten onkin! :D Nyt tajuan miksi kuulosti niin tutulta..Mutta näinhän bändi ohjaa lapsia pikkuhiljaa kuuntelemaan näitä muitakin bändejä, eikö? ;>

Ja onhan "Kapteeni Koukku" -kappaleessakin Nightwishin coverin "Over the Hills and Far Away" sooloja mukana. x) Eikä se ole yhtään paha minun mielestäni, se vain tosiaan kertoo lapsille, noista muistakin yhtyeistä omalla tavallaan ja saa nämä jopa mahdollisesti innostumaan raskaammasta musiikista. ^^ Ja coverit tutuista lastenlauluista ovat vain piristäviä, iskällä oli kyllä hauskaa kun kuulee että kuuntelen "Mörri-Möykkyä" Hevisaurukselta.. :''D

Mutta minun mielestäni Hevisaurus on loistava tapa tuottaa lapsille erilaista musiikkia. Näitä yhtyeitä tarvittaisiin lisää, eikä pelkästään hevistä, vaan myös muistakin musiikkityyleistä kuin ainaisesti popista.

//
Ja onhan "Kapteeni Koukku" -kappaleessakin Nightwishin coverin "Over the Hills and Far Away" sooloja mukana. x)

Pakko viilata pilkkua sen verran että Over the hills and far away ei ole alunperin Nightwishin biisi <:

Kyllä mie tuon tiedän, minähän sanoinhan tuossa että Nightwishin coverin. *osaa selittää* x)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2010, 08:29:49 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Paramore!!!!
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2010, 20:11:50 »
Minä tykkään! :D (köhköh, ja ikää oli kuinka paljon?)

Ihan mukavaa piristystä päivään, harmi ettei tätä ollut olemassa silloin kun minä olin pieni :'> Löysin ihan vahingossa kun joku linkitti, ihastuin heti :''D Viimeinen Mammutti on muuten surullisin biisi ikinä :< Hevisaurus taisi olla keikalla Lappeenrannassa mutta tietysti olin itse silloin muualla..

Mutta itse asiaan, jos lapsille on kaiken maailman purkkapoppidiscojumputuksia kuten Smurffit (näin esimerkkinä) niin miksei sitten heviäkin? Oma 4 w pikkusiskoni on kuunnellut raskaampaa musiikkia kaksivuotiaasta asti ja pitää paljon mm. Nightwishista, AC/DC:sta, Alice Cooperista ja Kissistä, mutta tiedän muutaman omanikäisenkin tapauksen joiden vanhemmat eivät yhtään tykkää että lapset kuuntelevat jotakin muuta kuin poppia. Youtubesta kun tuli luettua kommentteja niin ulkomaalaiset jotka eivät sanoituksia ymmärrä käsittävät että tämä on ihan ns. "vakavasti otettava" hevibändi eikä lasten musiikkia (:

- BG -
ot:Tuli mieleen vaan että serkku poika 2v kuuntelee Slayeria ja Cannibal Corpsia, että eihän lapset tartte edes Hevisaurusta!:D
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #7 : Elokuu 01, 2010, 23:33:29 »
Ihtehän en vakavasti otettuna kuuntele, mutta pakko kyllä kerran kuussa heittää 'Kapteeni Koukku' soimaan. :D Ah siinä mahtava biisi, okei ei, mutta hyvää kuunneltavaa, saa hymyn huulille. Laulajan ääni olisi ihan hauska kuulla jossakin vakavammin otettavassa, esimerkiksi power metal tai country bändissä. Voisi toimiakin.
Ottipa muuten vähän päähän, kun Myötätuulirockissa oli Hevisaurus yllätysesiintyjänä ja lähdimme (sateen takia) juuri ennen sitä. :)
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #8 : Elokuu 02, 2010, 23:44:55 »

Ja onhan "Kapteeni Koukku" -kappaleessakin Nightwishin coverin "Over the Hills and Far Away" sooloja mukana. x)

Pakko viilata pilkkua sen verran että Over the hills and far away ei ole alunperin Nightwishin biisi <:

ot:Tuli mieleen vaan että serkku poika 2v kuuntelee Slayeria ja Cannibal Corpsia, että eihän lapset tartte edes Hevisaurusta!:D

Mutta monet ajattelevat että tuollainen (esim. Slayer) on liian raakaa pienille lapsille, mainitsin edellisessä viestissäni ettei yhden kaverin vanhemmat (oman ikäiseni) tykkäisi edes nyt jos hän kuuntelisi jotakin raskaampaa..ô.ô Metallihan liitetään usein ns. saatanan palvontaan ja muuhun, muistan kun iskä joskus pari vuotta takaperin totesi kun kuunneltiin systerin kanssa youtubesta Marilyn Mansonia ja WASPia etten sitten soita mitään "saatanallista" musaa niin pienelle lapselle..:D
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Asiam

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #9 : Elokuu 03, 2010, 20:12:18 »
ot:Tuli mieleen vaan että serkku poika 2v kuuntelee Slayeria ja Cannibal Corpsea, että eihän lapset tartte edes Hevisaurusta!:D
Mutta monet ajattelevat että tuollainen (esim. Slayer) on liian raakaa pienille lapsille, mainitsin edellisessä viestissäni ettei yhden kaverin vanhemmat (oman ikäiseni) tykkäisi edes nyt jos hän kuuntelisi jotakin raskaampaa..ô.ô Metallihan liitetään usein ns. saatanan palvontaan ja muuhun, muistan kun iskä joskus pari vuotta takaperin totesi kun kuunneltiin systerin kanssa youtubesta Marilyn Mansonia ja WASPia etten sitten soita mitään "saatanallista" musaa niin pienelle lapselle..:D

Ei noin pieni ihminen (2v) edes muista vanhempana muksuna, että hänelle on soitettu metallia joskus vuonna keppi. Vai muistatteko te kahden vuoden vanhoina koettuja asioita nyt? Voihan noilla kannibaaleilla ja teurastajilla olla vaikka minkälaisia vaikutuksia alitajuntaan. Eli ehkä tuosta  2 -vuotiaasta sankarista tulee vielä vasaran kanssa muita tappava skitsofreenikko? (vrt. Hammer Smashed Face)

Hevisaurus on siis mielestäni paljon parempi tutustuttaa tulevat isänmaantoivot heviin kuin joku Cannibal Corpse. Antaisitteko te muut vuotislaiset CC:n levyjä sellaiselle muksulle, joka jo tajuaa jotain?
Mitä tulee Hevisaurukseen ja heidän kappaleidensa samankaltaisuuksiin Gary Mooren ja muiden gurujen kanssa, niin eiköhän nuo lainaukset ole tehty ihan tarkoituksella, jotta kynnys "isompiin" bändeihin olisi matalampi. :)

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Paramore!!!!
« Vastaus #10 : Elokuu 03, 2010, 21:52:58 »
ot:Tuli mieleen vaan että serkku poika 2v kuuntelee Slayeria ja Cannibal Corpsea, että eihän lapset tartte edes Hevisaurusta!:D

Ei noin pieni ihminen (2v) edes muista vanhempana muksuna, että hänelle on soitettu metallia joskus vuonna keppi. Vai muistatteko te kahden vuoden vanhoina koettuja asioita nyt? Voihan noilla kannibaaleilla ja teurastajilla olla vaikka minkälaisia vaikutuksia alitajuntaan. Eli ehkä tuosta  2 -vuotiaasta sankarista tulee vielä vasaran kanssa muita tappava skitsofreenikko? (vrt. Hammer Smashed Face)

Hevisaurus on siis mielestäni paljon parempi tutustuttaa tulevat isänmaantoivot heviin kuin joku Cannibal Corpse. Antaisitteko te muut vuotislaiset CC:n levyjä sellaiselle muksulle, joka jo tajuaa jotain?
Mitä tulee Hevisaurukseen ja heidän kappaleidensa samankaltaisuuksiin Gary Mooren ja muiden gurujen kanssa, niin eiköhän nuo lainaukset ole tehty ihan tarkoituksella, jotta kynnys "isompiin" bändeihin olisi matalampi. :)
Tuskinpa siitä voi mitään alitajuntaan jäädä jos ei edes ymärrä sanoja saatika muista. Alitajunta muistaa asiota joita on toistettu useasti ja jollain lailla ymärretty ei 2v osaa englantia ja näin ollen  ei tiedä yhtään mitä puhutaan. Alitajunta ei voi muistaa mitään koska ei ole mitään mitä muistaa.
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #11 : Elokuu 03, 2010, 22:41:54 »

*heiluttelee viilaa* Siksi Haltiamieli varmaan sanoikin "Nightwishin coverin" eikä "Nightwishin" tai "alkuperäisesti Nightwishin". :)
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2010, 02:02:39 »
Ahah Hevisaurus tykkään! Aivan mahtava bändi, kaverit ei ymmärrä minua kun sanoin tykkääväni hevisauruksesta.

Hevisaurusta kuunneltaessa ei voi olla tulematta hyvälle tuulelle. Ja tosiaan sitä voi vanhemmatkin kuunnella, ei ole pelkästään lapsille mielestäni :) Iskän ilme oli kyllä mahtava, kun minulla taisi soida Hevisauruksen Kapteeni Koukku täällä, kun iskä tuli jotain sanomaan, ihmetteli hieman, että mitäs tämä nyt on.
Mutta olenhan Hevisauruksen livenäkin nähnyt, eturivistä jopa! Myötätuulirockissa kun kerran oli yllätysesiintyjänä. Todella hyvin oli porukka meiningissä mukana silloin.

~Stairway~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #13 : Lokakuu 08, 2010, 07:49:06 »
Jaajaa, HeviSaurus...   tuosta Tömen aloiotus viestistä, että kaiken ikäisethän sitä voi kuunnella,  mutta minkä ikäisille se soveltuu? Koskaan ennen en ole kuullut nyt piti laittaa YouTubesta joku kappale soimaan (hidas YouTube :>)... noh nyt alkoi.

///on aika jännää...alku todellakin oli aivan kuin Over Hills And Far Away^^, en tiedä onko se niinkään huono juttu, mutta suomalainen musiikki, ainakaan Rock ei ole mitään hyvä, meinaan siis suomenkielistä....nyt ei ainakaan sytyttänyt tuo musiikki erikoisemmin. Ei se nyt ihan kauheaa ollut, mutta kuitenkin. Ehkä se on sittenkin enemmän, melko paljon enemmä lapsille :)

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #14 : Lokakuu 10, 2010, 22:52:06 »
Tuskinpa siitä voi mitään alitajuntaan jäädä jos ei edes ymärrä sanoja saatika muista. Alitajunta muistaa asiota joita on toistettu useasti ja jollain lailla ymärretty ei 2v osaa englantia ja näin ollen  ei tiedä yhtään mitä puhutaan. Alitajunta ei voi muistaa mitään koska ei ole mitään mitä muistaa.

Vähän nyt aiheesta poiketen, että ei niille 2-vuotiaille, tietekään mitkään sanat jääkkään mieleen ja kun eivät kerta osaa englantia niin ne haihtuvat ilmaan. Melodiat sitten taas ovat ihan toinen juttu, sävelmät kyllä tallentuu jo tuonkin ikäisille lapsille. Muutaman kerran on käynyt niin että ollaan kuunneltu jotain lastenlauluja päiväkodissa ja olen alkanut miettimään että onpa jollain tavalla tuttu laulu. Sitten on selvinnyt että joskus pienempänähän niitä olen paljon kuullut.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Stormwind

• Iso Stalkkerimurmeli
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Elokuu 07, 2013, 21:11:20 »
Ahah Hevisaurus tykkään! Aivan mahtava bändi, kaverit ei ymmärrä minua kun sanoin tykkääväni hevisauruksesta.

Hevisaurusta kuunneltaessa ei voi olla tulematta hyvälle tuulelle. Ja tosiaan sitä voi vanhemmatkin kuunnella, ei ole pelkästään lapsille mielestäni :) Iskän ilme oli kyllä mahtava, kun minulla taisi soida Hevisauruksen Kapteeni Koukku täällä, kun iskä tuli jotain sanomaan, ihmetteli hieman, että mitäs tämä nyt on.
Mutta olenhan Hevisauruksen livenäkin nähnyt, eturivistä jopa! Myötätuulirockissa kun kerran oli yllätysesiintyjänä. Todella hyvin oli porukka meiningissä mukana silloin.

~Stairway~

Voi luoja, sain ehkä jonkinsortin hepulin ku näin että täällä oli HeviSaurukselle ihan oma keskustelu. Mut joo, oon kyllä ihan samaa mieltä ku Stairway.
Ehkä yks maailmankaikkeuden hienoimmista bändeistä jo ihan konseptinakin, ja sit kun siihen vielä lisää nerokkailla sanoituksilla varustetut biisit, niin avot: meiksi tykkää.

Alotin kuuntelemisen pari vuotta sitten ihan läpällä, kun lainasin Räyh!- levyn kirjastosta, mutta hups, materiaali olikin odotettua kovempaa ja no, koukkuun jäin ja koukutin kaverinkin.
Ollaan toki saatu hiukka kummastuneita katseita kun ollaan laulettu HeviSaurusta julkisilla paikoilla ihan täysiä ja menty kahdestaan katsomaan HeviSaurus-musikaalia, jonka muu yleisö oli keskimäärin alle kuusivuotiaita ja heidän vanhempiaan, varsinkin kun ikää on meillä molemmilla lähemmäs 18 vuotta, mutta mikäs siinä. Nolous menee jo niin överiksi, ettei se enää ole noloutta ja pääasia että tykätään.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2013, 21:15:26 kirjoittanut Stormwind »
Her name is Stormwind,
she's a daughter of the raging sea.
Every night you her loneny song from across the bay.