Kirjoittaja Aihe: Kuka Weasley olisit?  (Luettu 12459 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Kuka Weasley olisit?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 25, 2012, 11:56:48 »
Kaikki Weasleyt ovat ihan loistavia hahmoja, mutta en usko muistuttavani merkittävästi heistä ketään.

Luonteen puolesta luulisin olevani lähimpänä Mollya. Hän on sellainen lämmin, ystävällinen persoona, joka osaa kylla pitää jöötäkin kun tarvitaan. En ehkä hössötä ihan samaan tyyliin kuin hän, mutta jaan kyllä taipumuksen turhaan huolehtimiseen.
Vähiten muistutan varmaankin kaksosia. He ovat kyllä aina olleet lempihahmojani, mutta en osaa suhtautua asenteella hälläväliä oikein mihinkään.

En osaa vastata siihen, kuka Weasleyn perheestä haluaisin olla. Heistä kukaan ei vain vaikuta sellaiselta, jonka saappaisiin haluaisin ehdottomasti hypätä.
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Heinäkuu 25, 2012, 23:23:23 »
Itse saattaisin luonteeltani muistuttaa eniten

Frediä tai Georgea

Koska he ovat hauskoja ja leikkimielisiä.
He pitävät pilailuista, mutta tosipaikan tullen
He osaavat ajatella .
Ja vaikka onkin läheisiä ihmisiä joden kanssa on jokapäivä
ja joita on kivaa kiusata, silti jos menettää niin se sattuu...ketäpä ei?
(no, minulla ei ole kaksoissiskoa tai ketään sellaista kun he ovat toisilleen mutta voin kuvitella... C:)

En minä ihan identtinen heidän kanssaan ole mutta he ehkä eniten kuvaavat minua :)
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #52 : Heinäkuu 26, 2012, 12:17:02 »
Olisin mahdollisesti Ronald Bilius Weasley.

Tai ehkä vähän enemmänkin, kuin mahdollisesti. Olen tyhmänpuoleinen. Tai, kouluni menee aikas tosi hyvin, mutta olen sellainen haahuilija ja ympäristöstäni tajuamaton. Hieman homssu :D Lisäksi pelkään _kuollakseni_ hämähäkkejä ja minulla on punainen tukka.Ei oranssin punainen, vaan tumma ja ruskeahko punainen, mutta punainen :D

Olen melko rento ja mukava kaveri, mutta minua ja Ronia eniten yhdistävä piirre on yletön sarkastisuus, ja piikittelevä ja helposti loukkaava huumori. Olen ainakin yhtä paljon, jos en enemmänkin sarkastinen, kuin Ron. Ja ihmiset saattavat loukkaantua piikittelevästä huumoristani.

Että olen lähes identtinen Ronnieponnien kanssa, ei siitä pääse mihinkään :D

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #53 : Tammikuu 22, 2013, 20:29:52 »
Muistutan varmaan eniten Billiä. Sellainen ystävällinen, tunnollinen ja vähän kunnianhimoinen, mutta ei mitään Percyn tasoista kuitenkaan. Yllättävän vähän ihmiset täällä valinneet Billiä :D
Osaan ehkä jotenkin valita tämän ensimmäisen, mutta loppuja Weasleytä en osaa pistää järjestykseen.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #54 : Maaliskuu 20, 2013, 18:23:06 »
Olisin George. Olen "se ujompi" ja toosi huumorintajuinen. En kyllä keksi muutakaan:)
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #55 : Maaliskuu 23, 2013, 12:48:30 »
Muistutan ainakin omasta mielestäni eniten Billiä. Olen hyvä tunnollinen ja hyvä koulussa, mutta en Percyn tapaan mikään nirppanokka vaan tykkään myös pitää hauskaa. Minussa on kyllä myös jonkin verran muiden Weasleyiden piirteitä. Koen olevani ainakin jossain määrin urheilullinen ja siltä osalta muistutan kaikkia huispaaja-Weasleyitä (Charlie, Fred, George, Ron, Ginny), mutta muilta osin tunnen itseni enemmän Billin kaltaiseksi. Joiltain osin olen myös Ginnyn kaltainen, mutta en ole läheksään yhtä temperamenttinen kuin hän joten pidättäydyn siis Billissä. Kirjoissa ei ole myöskään mainittu erityisesti Ginnyn koulumenestyksestä.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Heinäkuu 10, 2013, 12:56:02 »
Varmaankin Ginny koska oon temperamenttinen. Mulle on myös sanottu, että muistutan Ginnyä.
Myös Billin kaltainen oon. Tunnollinen, ja hyvä koulussa. Olen myös sellanen kunnianhimoinen, mutta en tooodellakaan sellanen kuin Percy.

Tavallaan en kuitenkaan muistuta ketään, koska oon ehkä vähiten Rohkelikko...

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Lokakuu 15, 2013, 20:03:27 »
Olisin selkeä Molly. Pidän muista huolta ja rakastan yllättää muita hyvällä tavalla. Ja rakastan kovasti ystäviäni sekä perhettäni. Ja pidän myöskin kotitöistä.

Olisin vähiten luultavasti Ginny. En osaa oikein sanoa hänestä mitään, mutta en kyllä roikkuisi kenessäkään niin pahasti kiinni, kuin hän roikkuu kiinni Harryssä.
Keep calm and correct everyone!

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #58 : Marraskuu 06, 2013, 08:39:40 »
Olisin Ron, sillä olen hidasälyinen ja pelkään hämähäkkejä, iiks, ja koulumenestykään ei päätä huimaa. *nolostunut ilme*
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #59 : Tammikuu 06, 2014, 19:39:06 »
Fred koska hänellä on siisti kaksoiveli, ja on itsekin sisti. Pidän myös Weasleyn Welho Witseistä.
Täällä ollaan.

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #60 : Maaliskuu 22, 2014, 08:35:11 »
Olisin ehdottomasti Ron. Meissä on sekä samoja että erilaisia piirteitä. Muistutan vähiten Percyä, koska en ole niin hyvä koulussa enkä ole niin tarkka kaikesta. Kukako haluaisin olla Weasleyn perheestä? Enpä osaa tuohon sanoa oikein mitään.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa karvaturri

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Lokakuu 07, 2014, 19:56:50 »
mie olisin fred tai george koska tykkään pilailla ja teen jäyniä no, vähän kaikille. vähiten oon percy koska en jaksa nipottaa oikei mistään enkä koita olla tälläne: minä olen tärkein sinun pitää tehdä NYT tämä, älä tee sitä älä tee tätä jne.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
« Vastaus #62 : Kesäkuu 13, 2016, 18:36:12 »
Itse muistutan varmaankin eniten Percyä. Olen perfektionisti, kunnianhimoinen, pärjään hyvin koulussa ja noudatan koulun sääntöjä tunnollisesti. Minä en kuitenkaan hylkäisi perhettäni kuten Percy.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.