Kirjoittaja Aihe: Kuka Weasley olisit?  (Luettu 11503 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pieni, mutta pippurinen!
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Kuka Weasley olisit?
« Vastaus #25 : Elokuu 06, 2011, 19:03:23 »
En olisi luonteen perusteella lähes kukaan, mutta varmaankin olisin lähimpänä Ginnyä. Tosin Charlien ja Billyn luonteista ei kerrota lähes mitään, joten saattaisin olla luonteenperusteella myös Charlie. (Jos tästä kerrottaisiin enemmän...)
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
« Vastaus #26 : Elokuu 08, 2011, 15:49:26 »
Hihi, tämä on aika helppo. Olisin Ron Weasley. Mielestäni Ron on hölmö, hyvällä tavalla. Ja Ron on jotenkin vaan aika samanlainen kuin mie oon. Eli en oo mikää älyttömän rohkee, mut en oo mikää pelkurikaan. Ronilla on jotenki niin piristävä vaikutus pää kolmikkoon ja se keventää tunnelmaa. Ja Ron ei oo penaalin terävin kynä, mut silti se on fiksu, vähän ku minäkin. Ronille, niiku mullekki tulee oivalluksia jotka joskus saataa toimiaa ja joskus ei. Ja sit jos ne oivallukset toimii ni ne on hyvä ja aika moni osaa arvostaa niitä.
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Elokuu 12, 2011, 17:49:25 »
Hmm.. Tämä on hieman hankalaa. Minussa on aika monen Weasleyn perheen jäsenen piirteitä.
Ginny: Olen urheilullinen, muistutan Ginnyä siinä mielessä. Ginny myös -no, miten sen sanoisin- hyväksyy hieman erilaisetkin ihmiset, kuten vaikkapa Lunan. Olen myös kiltti, Ginnyn tavoin. Minulla on pitkät suorat hiukset, tosin ei punaiset. mutta jotain yhtäläisyyksiä ulkonäönkin puolellla siis.
Ron: No, Ron on poika, ja minä tyttö, mutta... Ron on silti aina valmis auttamaan ystäviään, kun he sitä tarvitsevat, niin myös minä. Ron on myös minun tavoin aina välillä hassu, hyvällä tavalla.
Voisin myös olla Molly, sillä olen yhtä huolehtivainen. Mollyllä on hyvä sydän.
Charliemäisiä piirteitäkin minusta löytyy. Pidän eläimistä ja olen joskus hieman rämäpäinenkin.

Haluaisin olla Ginny, ehkä. Ginny on kaunis, ystävällinen, viisas, päämäärätietoinen, rohkea ja tarpeen tullen erittäin päättäväinen. Jompikumpi kaksosita olisi myös hauskaa olla. Heidän kommenttejaan ja kepposiaan lukiessa tulee aina hymy huuleen.

Voisin oikeastaan olla kuka tahansa Weasleyn perheestä, mutta jos pakko valita joku, joka en tahtoisi olla, niin se oliis varmaan Percy . Toisinaan Percyn tärkeilevä puhe on huvittavaa, mutta en ikinä kieltäisi perhettäni työni vuoksi. Mutta toisaalta Percyhän tulee katumapäälle, joten en tiedä. Minussa on muuten kyllä havaittavissa joitakin Percymäisiä piirteitäkin. 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2012, 19:41:21 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Tuazophia

• Tinwen
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Elokuu 23, 2011, 18:31:36 »
Haluaisin olla Molly ja varmasti muistutankin häntä eniten. En hössötä, mutta pidän perheeni puolia kaikin voimin. Neulon mielelläni. Pidän lapsista ja olisin voinut hyvinkin haluta seitsemän lasta. Huolehdin myös muista kuin omista lapsistani. Tykkään kirjavista vaatteista.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #29 : Syyskuu 11, 2011, 21:53:12 »

Olisin Ginny joka on vaan niin ihanan valloittava hahmo. Jos olisi kirja Ginny Weasley/Potter niin olisin ensimmäisenä jonossa. Ginny on itsevarma, rohkea, nätti ja suosittu. Kaiken lisäksi hän on hyvin vähän tyttömäinen joka on mielestäni suuri plussa.

Poissa Draak

• Garmiva gargoili
  • Vuotislainen
  • And they fly by..
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #30 : Syyskuu 13, 2011, 17:39:26 »
Fred ja George - minussa elää pieni kiusanhenki ja olen vähän tällainen levoton.. Ja kaipa minultakin aivot löytyisi, jos niitä jaksaisin käyttää, mutta on mukavampaa tehdä kaikkea muuta (ja nyt puhun kouluajasta). Ei turhaa stressiä, tulkoot jos on tullakseen.
Dragonis -> Draak

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #31 : Lokakuu 29, 2011, 17:53:22 »
olisin ehdottomasti percy, koska oon aivan yhtä kunnianhimoinen ja ärsyttävä pätijä ... tai sitten vaan (toivottavasti ainakin muiden silmissä) älykäs. ja jos olin ollut tylypahkassa, olisin suorittanut varmasti kaikki mahdolliset v.i.p.'t vähintään o'lla ellen u'lla ... kaikista vähiten olisin jompikumpi kaksosista, ei vaan yhtään mun tyyppisiä. voin kuvitella kuin pahasti mun menis niihin hermot jos joutuisin saman katon alla elämään :D
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #32 : Lokakuu 29, 2011, 18:53:45 »
Fred ja George. Oon samanlainen säheltäjä ja huumorintajuinen. Ja jaksain pilailla tosi paljon. XD
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #33 : Joulukuu 10, 2011, 08:22:28 »
Olisin varmaan Fred tai George Koska he ovat semmoisia "koulu on tyhmää" Ja nauravat ja tekevät piloja.
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa norjalainen röpelöniska

• Se Paras Kaikista
  • Vuotislainen
  • Olen röpelöinen ja omistan niskan. Olen vähemmän n
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #34 : Joulukuu 10, 2011, 21:20:48 »
Olisin luultavasti Bill tai Ron.   
Bill koska en välitä paljoakaan ulkonäöstäni ja jos olisin mennyt johonkin taikamaailmassa töihin olisin luultavasti etsinyt juuri sellaisn paikan kuin irveta, velhopankki.
Ron olisin ollut koska olen huono kuolussa (kaikessa muussa kuin äidinkilessä) ja  en osaa oikein mitään liikuntaa joten olisi turha edes katsoa pysynkö luudan varrella kolmea sekuntia kauemmin.
Haluaisin olla Fred tai George koska he keksivät koko ajan uusia, hauskoja pilavälineitä. Heillä on hyvä huumorintaju (ainoa asia jassa he muistuttavat minua) joten kaikki (jos Hermioea ja Molly Weasleytä ei lasketa) viihtyvät hyvin heidän seurassa.
En voisi mitenkään olla Molly Weasley koska hän on liian ankara kaksosten keksintöjen ja kaiken muun kanssa. Se ei kuitenkaan ole suurin ero minun ja Mollyn välillä. En itse olisi ikinä jättänyt huispauksen maailanmestaruus ottelua väliin edes maksusta!
Usvaaaa!

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #35 : Joulukuu 13, 2011, 16:55:21 »
Muistutan Charlieta. Pidän melko paljon eläimistä, ja voisin hyvin kuvitella itseni jahtaamassa lohikäärmeitä, tai pikemminkin jotakin vaarallisia villieläimiä, koska noita lohikäärmeitä ei oikein ole.

Muistutan myös Ginnyä siinä suhteessa, että minua ei haittaa oudoimmatkaan ihmiset, ja en pidä siitä, jos minua komennellaan, etenkään, jos komentelija on isoveljeni. Itselläni on ginnystä sellainen kuva, että hän vaikuttaa kiltiltä, mutta saattaisi ihan hyvin tehdä piloja, tämänhän hän on oppinut veljiltään, ja olen itse samanlainen, ulkoa kiltti tyttö, mutta sisältä pirullinen!

Haluaisin sanoa, että muistutan vähiten Percyä, mutta muistutan häntäkin melko paljon: Korostan tiettyjä puolia itsessäni, ja pyrin täydellisyyteen: jos saan kokeesta 10-:ksen, olen pettynyt, koska se ei ollut täysi 10. Jos huomaan olevani väärässä, saattaa mennä silti pitkä aika, ennen kuin myönnän olleeni väärässä.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #36 : Tammikuu 02, 2012, 16:16:57 »
Olisin Fred Weasley, koska mulla on huumorintajua ja tykkään pilailemisesta. Siksi en George, koska Fredin kuoleman jälkeen se ei kuulemma koskaan toivu ennalleen. En tiedä, ehkä Fredkin olisi toiminut samalla tavalla jos George olisi kuollut, mutta en minä nyt loppu ikääni haluaisi kuollutta veljeäni surra. Ja jotenkin kirjojen mukaan tuntuu, että Fred on hiukan sanavalmiimpi kuin George, vaikka kummatkin heittävät aika tiuhaan läppää.

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
« Vastaus #37 : Tammikuu 04, 2012, 15:48:20 »
Hmm..
Olisin luultavimmin Percy, sillä olen itsekin lukutoukka ja asetan tavoitteita. En kuitenkaan alentuisi riitaan perheeni kanssa vain työni takia, joten toinen mahdollisuus olisi Molly, ystävällinen ja mukava henkilö, joka kyllä osaa olla myös tiukka.
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Helmikuu 18, 2012, 15:07:53 »
Muistutan ehkä eniten Ginnya, ihan silläkin perusteella että olen tyttö, ja luen melko huolella kokeisiin, ja jotain tuntuu olevan samanlaista kuin Ginny Wealseylla...
Karkotaseet!

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #39 : Helmikuu 19, 2012, 22:56:49 »
Minä samastun eniten Percyyn, en siksi että olisin hirveän hyvä koulussa tai huumorintajuton, vaan koska itsekin koen olevani vähän outsider perheessäni. :D Semmoinen outolintu, joka ei ole ihan kaikesta samaa mieltä kuin muut. Minun on myös aina käynyt sääliksi Percyä, kun kaksoset irvivät jatkuvasti hänen kustannuksellaan (ei sillä ettenkö pitäisi Fredistä ja Georgesta hahmoina).

Vähiten muistuttaisin ehkä Mollya. Semmoinen jatkuva hössöttäminen ja huolehtiminen ei ole minusta yhtään kivaa. D: Tietysti vähän vaikea sanoa, olisinko sitten äitinä tuollainen, kun ei ainakaan vielä omia lapsia ole.

Poissa Bamin

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Maaliskuu 01, 2012, 15:48:18 »
Olisin luultavasti joko Fred tai George. Pilailen myös mieluusti muiden kustannuksella enkä välitä koulunkäynnistä. Itselläni riittäisi aivot kyllä hyviin koulunumeroihin, mutta mieluummin vain teen jotakin muuta kuin pänttään.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #41 : Maaliskuu 06, 2012, 11:27:59 »
Ginny, sillä hyväksyn myös oudot ja erilaiset ihmiset ja olen välillä tosi ujo (ainakin jos
ei tunne kunnolla) :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Maaliskuu 24, 2012, 14:22:27 »
Hmm.. varmaankin Ginny, koska hän on melko seikkailunhaluinen ja hauska, kuten minäkin, ja hänkin on aika huolehtivainen. :)
Ja jokin pienen pieni asia Ginnyssa vetää puoleensa. Vähiten olisin Percy, en koskaan jättäisi jonkun työn takia perhettäni!
Karkotaseet!

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
« Vastaus #43 : Huhtikuu 06, 2012, 19:52:02 »
Kuka Weasley olisit luonteesi (jne.) perusteella?
Nooh... Luultavasti Fred/George sillä rakastan kepposia ja hulluksi minua kutsutaan.
Kuka Weasleyn perheestä haluaisit olla?
Jos en anna sukupuolen häiritä niin Fred tai George.
Ketä muisturtat vähiten?
Percyä. Koulu on blääh... Vaikka hyvät arvosanat olisivatkin mukavia niin en ole silti mikään hikke.
Vampires and books are all what I need for live...

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #44 : Huhtikuu 10, 2012, 21:56:48 »
Olisin varmaan jokin Percyn ja Ronin sekoitus. Ei minussa toki ole kaikkia Percyn huonoja puolia eikä Ronin hyviä puolia, mutta joitakin piirteitä löydän itsestäni näistä kahdesta Weasleystä.

Percyä muistutan siksi, että olen oikeasti todella pikkutarkka koulutöissäni ja teen ne niin huolella kuin mahdollista. Ja jos minua joku häiritsee, kun teen läksyjäni, niin täältäpäin nousee kyllä raivonpurkaus. Olen myös itsepäinen enkä helposti myönnä, että olin väärässä.

Ron on huumorintajuinen, mutta joskus hänen huumorinsa menee muilta vähän yli hilseen. Tämä on juuri tyypillistä minulle. Inhoan myös kahdeksanjalkaisia ystäviämme, hämähäkkejä. Tosin Ronia en muistuta siinä mielessä, että olen hyvä koulussa ja tykkään käydä sitä - ainakaan minulle ei ole tullut Ronista tällainen kuva. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #45 : Toukokuu 12, 2012, 21:42:48 »
Minussa taitaa olla hieman Ginnyä, Ronia, Mollyä ja Arthuria. En tiedä keitä heistä eniten. Taidan olla heidän risteytys Muita en niinkään koe muistuttavani.

Olen aika ujo niinkuin Ginny ensimmäisissä kirjoissa, mutta kuitenkin pippurinen. Saatan olla aika pirullinen suuttuessani, vaikka en ehkä lepakonräkäherjoja nakkelisi (vaikka mieli saattaisi joskus tehdä...) Ronin kanssa taas koen olevani samankaltainen jonkinlaisen tahattoman sosiaalisen kömpelyyden takia, jota Ron harjoittaa aika usein. Ehkä en kuitenkaan omista vain teelusikallista tunneskaalaa. Pikemminkin päinvastoin, tunteita on joskus vaikka muille jakaa. Ja vielä yksi asia, pelkään hämähäkkejä. Molly taas on tavallinen hössöttävä -ja aikaan saava- perheen äiti. Minä en ole äiti, mutta joskus saatan hieman *köh* hössöttää ja *köh* ylihuolehtia lähimmäisistäni. En kuitenkaan ole yhtä ankara ja laiskuuteni puolesta taidan olla lähempänä Ronia kuin Mollyä. Tai ehkä siltä väliltä.. Arthurin ja minun samankaltaisuuksiin kuuluu taas uteliaisuus (omituisia) asioita kohtaan ja lapsenmielinen innostuneisuus.

Fred ja George on hahmoina loistavia ja todella hauskoja. Minä en taida olla yhtään niin huumorintajuinen ja hauska kuin se parivaljakko. Enkä rohkea, en taitaisi tykätä olla samallatavalla aina kaikkien keskipisteenä. Väittäisin myös olevani kiinnostuneempi koulusta kuin he. Percy taas on ihan liian kunnianhimoinen. Olkoon, muistutan häntä siinä asiassa että olin ahkera opiskelija, mutta siihen se sitten jääkin. En ikinä hylkäisi perhettäni uran takia enkä rakasta sääntöjä niin suuresti kuin Percy. Billistä ja Charliesta ei ole kovin paljoa kerrottu. Sen vähän perusteella mitä heistä tiedän en kuitenkaan usko muistuttavani heitä. Lohikäärmeistä pysyisin kaukana vaikka todella mielenkiintoisia otuksia ovatkin. En minä niitä tutkia uskaltaisi. Irveta ja kiroustenmurtaminen ei myöskään kuulosta miltään unelma ammatilta. Hrrr. Luulenpa etten ole niin cool kuin nämä perheen vanhimmat veljekset ovat. :D
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Desine

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Kesäkuu 04, 2012, 18:52:23 »
No olisin varmaan Ron, koska no se varmaan nyt vaan sopis mulle B) tai Molly...
Haluisin olla ehkä, Ginny ---> En kyllä tiedä miksi.
Ja  vähiten muistutan Fredii ja Georgea, kepposet ei vaan oo mun juttu
Magic is everywhere, if you belive so.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #47 : Kesäkuu 04, 2012, 19:13:44 »
Olisin joko Ron tai Ginny. Pystyn yhdistämään tietyt heidän piirteistään itseeni: Ronin tavoin olen toisinaan aikamoinen tohelo ja mikä se lusikan tunneskaala juttu nyt olikaan? :"D Ginnyn tavoin taas sitkeä ja pidän omia puoliani ja poikkean muista sisaruksistani. Lapsena suosikkihahmoni olivat George ja Fred Weasley, joista varsinkin jälkimmäinen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2012, 23:26:39 kirjoittanut Prosper »

Poissa no just joo

• uhah!
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Kesäkuu 05, 2012, 10:44:04 »
Minä olisin Victoire Weasley Fleurin ja Charlien tyttö...
toisaalta voisin oola myös Ron koska en ole hyvä koulussa ... mutta en pelkää hämppiksiä joten varmaan Cinny tai Victoire... toisaalta olen tämmoinen seko blondi joka ei ikinä tiedä mistään mitään...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2012, 10:47:56 kirjoittanut no just joo »
elämä on ...

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #49 : Heinäkuu 15, 2012, 22:48:09 »
En ole mikään Weasley-fani, sillä he pikemminkin edustavat Harrylle jonkinlaista "köyhä mutta kunniallinen" -ihannetta, joka alkoi riipiä jossain vaiheessa, ehkä koska Malfoy oli vastaparina niin voimakas. Erityisesti Molly oli vain rasittava emäntä ja olin murtunut, että juuri hänen piti saada tappaa Bellatrix. Ehkä, jos hän olisi iskenyt tätä lautasella päähän, mutta...

Myönnän kuitenkin kaksosten olleen hurmaavia ja naurattaneen minua monesti.

Koska Weasleyitä on miljoona, niin itsekin löydän piirteitä yhdestä sun toisestakin. Esimerkiksi olen tosikko mutten ahkera, joten en voi olla Percy. Sen sijaan haluaisin olla Charlie, koska miehet ovat kirjoissa kuin kirjoissa naisia siistimpiä. Ennen kaikkea Charlie saa taputella, syöttää, kurittaa ja kouluttaa lohikäärmeitä enkä tiedä, onko maailmassa oikeasti kadehdittavampaa ammattia.
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.