Kirjoittaja Aihe: Kuka Weasley olisit?  (Luettu 10256 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
Kuka Weasley olisit?
« : Heinäkuu 12, 2010, 13:59:58 »
Kuka Weasley olisit luonteesi (jne.) perusteella?
Kuka Weasleyn perheestä haluaisit olla?
Ketä myuisturtat vähiten?

Tässä vielä muistutuksesi Weasleyden nimet (nuorimmasta-vanhimpaan):
Ginny, Ron, Fred & George, Percy, Charlie, Bill, Molly & Arthur

Minä itse olisin luonteeni perusteella ehkä Ron tai Ginny... tai Charlie.
Ron koska olen hieman tyhmän puoleinen. Mutta totesin kuitenkin etten voisi olla Ron. Vaikka olenin tyhmä, olen hyvä koulussa... Lisäksi olen hullu uhkarohea hyypiö enkä todellakaan pelkää hämähäkkejä... (no ehkä siinävaiheessa jos ne ovat itseni kokoisia :D)
Ginny koska hän hyväksyy oudot ihmiset. Toisaaolta minä olen se outo, mutta silti. Ginny on myös rohkea ja täynnä rakkautta. Pääättäväinen. En kuitenkaan ole koskaan seurustellut vaikka olenkin jo 8 louokalla.
Charlie taas olisin oska hän on rtohea ja semmoinhen vöähän rempsu :D Tykkää kaikesta jännästä :D

Haluaisin olla varmaan Ginny. Hän on suosittu, kaunis jua hyvä koulussa. Hän on mytös rohkeas ja päättäväinen ja jortenkin mukava. Kiltti ja hyväksyvä. Hänestä pidetään, niin ystävänä kuin ihastuksena.

Vähiten muistutan Percyä. En edes eniten siksi että hän jättää perheensä, vaikka se onkin todella suuri eroavaisuutemme. Hän on liian tärkeilevä ja höhlä. "Minä olen Valvoja oppilas!" Semmoinen kellon näpytteliä... Äää... Lisäksi en tiedä kui8nka hyvin olisin niin pitkän riidan jäleen palata perheeni luo...

Kerro sinä nyt! Äläkä jätä perustelematta!
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Kuka Weasley olisit?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2010, 14:07:34 »
Itse olen varmaan luonteeltani eniten Ginny tai Ron. Olen välillä hyvin äkkipikainen ja muutenkin samantaipainen kuin Ginny, mutta sitten välillä laiskuus iskee ja olen kuin Ron. Sitä paitsi pelkään hämähäkkejä, niitä ällöttäviä kahdeksanjalkaisia otuksia..
Ginny olen myös siinä suhteessa että otan kaikki ystävikseni, olivat he sitten outoja tai eivät, sekä puolustan ystäviä ja perhettäni. :)
Mollykin voisin olla, koska moni on sanonut minua lämpimäksi ja äitimaiseksi hahmoksi ja sitähän minä vähän niinkuin olen. Pidän huolta itselleni tärkeistä ihmisistä ym. Sekä rakastan lapsia :) En kuitenkaan haluaisi seitsemää lasta, kaksi tai kolme olisi semmoinen sopiva määrä :)

Vähiten olisin Percy, aivan kuin Gemmssykin :D En voisi ikinä kuvittella hylkääväni perhettäni työn takia. Enkä myöskään ystäviäni, he ovat minulle kaikki kaikessa :)

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2010, 22:43:35 »
Luulenpa, että olisin Ron. Minusta Ron ei ole tyhmä, hän on ihan normaali, mutta hiukkasen ajattelematon ja äärimmäisen mustasukkainen. Ja minähän olen juuri sellainen, en ajattele ennen kuin sanon ja saatan loukata ihmisiä tarkoittamatta sitä. Syvällä sisimmässäni olen kuitenkin hyväsydäminen, aivan kuin Ronkin. Lisäksi hänellä taitaa olla aika huono itsetunto ja hän ärsyyntyy helposti myös ihmisille, joista välittää. Allekirjoitan molemmat. Lisäksi meillä molemmilla on hauskat jutut (no, joskus ainakin..) :D En ole mikään Ronin kuvajainen kuitenkaan, olen hieman suvaitsevampi ja joo... ehkä vähän fiksumpikin tai ainakin vakuuttavampi ja useimmiten asiallisempikin :D Mutta Weasleyista olen eniten hänen kaltaisensa. Muutenkin uskon, että hän oon niin öö.. ihmismäinen (?) tai siis sellainen, jolla on tyypillisiä hyviä ja huonoja puolia, että häneen on helpoin samaistua.

Totta kai haluaisin olla samanlainen kuin Ginny: fiksu, ennakkoluuloton, viehättävä ja hyvä puhumaan. No kukapa ei haluaisi? Olisihan se aika makeeta. Ginny taitaa olla sellainen unelmatyttö pojalle, ei itke helposti, mutta osaa kuunnella yms. Aika mautonta loppujen lopuksi. Onhan minussa kuitenkin Ginnymäisiäkin piirteitä, olen suht ennakkoluuloton ja puhun ainakin useimmiten fiksuja ja hyvä neuvomaan.

Vähiten muistutan.. yllätys yllätys: Percyä. Ensinnäkin, en ole läheskään niin järjestelmällinen ja innokas, kuten hän. Päinvastoin: olen täysi taivaanrananmaalari ja teen asiat silloin, kun huvittaa. Innostun asioista silloin tällöin ja voin kuvitella, että viimeinen asia, mikä minua taikamaailmassa kiinnostaisi olsi jonkun kapisen taikaministerin auttaminen ja kirjanpito :D Lisäksi, jos jättäisin perheeni, syy olisi todellakin joku muu kuin työ. En löydä minusta ja Percystä mitään samaa. Vaikka olsinkin valvojaoppilas, luultavasti en jaksaisi nipottaa kuten hän, vaan käskisin kaikkien relata ja en jaksaisi välittää vaikka oleskeluhuone kuhisisi torahammasfrisbeitä. :D Olen liian rento ja taiteilijamainen Percyksi !
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #3 : Heinäkuu 15, 2010, 18:15:57 »

Kaikkein eniten muistutan luonteeltani varmaankin Ronia. Kaverini ovat kutsuneet minua seiskalla Roniksi, joten kaipa minä olen hän eniten. Minulla on punertavat hiukset ja pisamia, joten ulkonäkökin ehkä hieman täsmää. Luonteeltani olen sinällään kuten Ron, heitän läppää aika monesta eri tavasta ja kaikki eivät aina tajua vitsejäni. Huumorintajuni on sitä sarkasmin, ironian ja hurtin huumorin tyylistä. Voin hyvin kirjoja lukiessani kuvitella itseni Ronin tilalle siinä mielessä, että itsekin varmaan heittäisin hänen juttunsa niissä tilanteissa ja toimisin luultavasti aika samalla tavalla kuten hänkin. Lisäksi pärjään kyllä koulussa, mutta ei se aina minua jaksa kiinnostaa. Ystävät ja harrastukset ovat paljon tärkeämmän tuntuisia useimmiten.

Tahtoisin olla jompikumpi kaksosista. Tahtoisin olla samanlainen keppostelija ja elämäniloa täynnä kuten he, sekä tietysti omata yhtä monipuolisen mielikuvituksen jota he käyttävät keppostensa kehittelyssä. Tahtoisin tahtoisin... Mutten ole. Nyh.

Ketä muistutat vähiten?

Hmm, vähiten muistutan... En tiedä. Ehkä Arthuria ja Mollya. En ole intohimoisesti innostunut jostain tietystä asiasta, kuten Arthur on. Intohimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat monenlaiset ja laajat, en voi keskittyä vain yhteen ja omistaa elämääni sille. En myöskään ole yhtä yliholhoava kuten Molly, annan muille tilaa ja uskonpa, että mahdollisesti tulevat lapseni kasvatan aika vapaalla tavalla. Tuskin olen yhtä hössöttävä kuten Molly, tai mistä sitä tietää. Mutta nyt ainakaan en ole yhtään Mollyn kaltainen.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 30, 2010, 12:38:51 »
Olisin varmaan Fred tai George (lasketaaks ne yhtee?) koska ne on semmosia rentoja tyyppejä jotka ei nipota jokaisesta pienestä asiasta kuten esim. Percy tekee joissain kirjoissa. He ovat oikeastaan Percyn vastakohta. Fred ja George osaavat myös irrotella siksi olisin varmaan he. Ja tekstin perusteella voi jo melkeinpä arvata että olen Todellakin vähiten Percy.
Hey! You just lost The Game.

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #5 : Lokakuu 22, 2010, 12:51:18 »
Voisin, ja haluaisin, olla joko Molly tai Ginny. Molly olisin siksi, että olen joskus kavereilleni yhtä äitimäinen... Ja Ginny omasta mielestäni muistuttaa minua... Kai.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #6 : Lokakuu 22, 2010, 18:09:06 »
Olisin varmaankin eniten kuten Percy, hänhän on suosikki Weasleyni. En ole siinä suhteessa kuten hän että en nuoleskele itseäni parempia tai yritä miellyttää heitä (päinvastoin, itseasiassa, ja tämä on piirre jota monet eivät voi minussa sietää).

Olen Percy siinä suhteessa, että kuten hän, pyrin täydellisyyteen ja saatan ylikorottaa tiettyjä arvoja, jotka myöhemmin huomaan olevan hieman vähemmän tärkeitä kuin mitä minä aluperin kuvittelin. Olen määrätietoinen ja luon itselleni aina päämääriä joihin pyrkiä. Haluan myös ystävieni ja perheenjäsenteni yrittävän parhaansa ja ohjaan heitä sille tielle mikä minua itseäni miellyttää ja mihin uskon.

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Lokakuu 22, 2010, 19:02:44 »
Mä varmaan olisin Molly tai Ron.

Mínussa ja Mollyssä on paljon yhteistä:) Molly yleensä suuttuu aika helposti ja saattaa alkaa raivota ja minä olen samanlainen. Hän välittää lähimmäisistään ja tekisi heidän vuokseen mitä tahansa aivan kuten minä. :)

Ron on huumorintajuinen ja pelkää asioita kuten hämähäkkejä. Olen ystäväpiirissäni se huumorintajuisin ihminen ja kammoksu käärmeitä ja kaikkia otuksia:)

Haluaisin olla Charlie...hän on jotenkin kiinnostava ja mielenkiintoinen:) Hän on töissä lohikäärmeiden parissa! Olisi hienoa olla hän, mutta en varmasti olisi yhtä rohkea kuin hän:/

Vähiten muistutan Percya. Hän on jotenkin niin...miten sen nyt sanoisi tietoinen itsestään jaon aina valmiina tapahtuipa mitätahansa. Hän hylkäsi perheensä työnsä takia mitä en iki maailmassa voisi tehdä! En olisi mitenkään valvojaoppilasainesta, sillä olen ujo enkä tykkää ottaa asioita omalle vastuulleni.

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #8 : Lokakuu 22, 2010, 19:33:03 »
Oo,suosikki aiheeni familjen Weasleyt:)Luonteeltani olisin Molly,siis äiti lapsilleni en muille.Haluaisin olla Ginny,huoleton haaveilija.Tunnollinen ja kaikki huomioon ottava ja aina valmis.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #9 : Lokakuu 22, 2010, 20:41:09 »
Luullakseni muistutan eniten Arthuria. En ole kovinkaan kunnianhimoinen, joten viihtyisin varmaan hyvin suht matalapalkkaisessa ja epähohdokkaaksi mielletyssä työssä, kunhan se olisi itsestäni kivaa. Mulla ei ole mitään sellaista yhtä tiettyä fiksaatiota kuin Arthurilla jästiesineiden keruu, mutta osaan kyllä innostua joistain asioista niin, etten muuta vähään aikaan ajattelekaan. Välitän myös paljon läheisistäni.

Arthurilla on myös sellaisia piirteitä, joita arvostan, mutta en ole varma, olenko itse oikeasti sellainen. Arthur esimerkiksi ei turhia hötkyile ja uskaltaa tehdä kaikenmaailman outoja tempauksia (kuten kokeilla tikkejä Naginin hyökkäyksen jälkeen). Mä en taida olla niin rohkelikkomateriaalia, joten voisin kyllä toivoa muistuttavani vielä enemmän Arthuria :)

En tunne kovinkaan paljon yhteenkuuluvuutta loppuihin Weasleyihin, johtui se sitten luonne-eroista tai hahmon jäämisestä muuten vain etäiseksi.
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #10 : Lokakuu 23, 2010, 09:55:28 »
Ai kun ihanaa, perhe nimeltä Weasley :) Ehdottomasti lemppariperheeni koko Potter-sarjassa. Mutta heh, sitten kuitenkin itse asiaan, eli kuka Weasley olisin:

Jos luonteestani puhutaan, olen aikamoinen sekoitus. Minusta löytyy sekä Georgen ja Fredin hauskuutta ja tiettyä ”jäynähenkisyyttä”, Mollyn topakkuutta, hyväsydämisyyttä ja tarmokkuutta sekä tietty pala Ronia, muun muassa tiettyä laiskuutta, mutta yhdyn myös seuraavaan:
Minusta Ron ei ole tyhmä, hän on ihan normaali, mutta hiukkasen ajattelematon ja äärimmäisen mustasukkainen. Ja minähän olen juuri sellainen, en ajattele ennen kuin sanon ja saatan loukata ihmisiä tarkoittamatta sitä. Syvällä sisimmässäni olen kuitenkin hyväsydäminen, aivan kuin Ronkin.

Vaikka luonteestani löytyy monen monta tekijää, tahtoisin olla vain yksi Weasleyn perheen perheenjäsenistä, Molly (joka muuten on lempihahmoni). Hänellä on suuri sydän, ja hän välittää tasavertaisesti kaikista lähimmäistään. Hänellä on myös tiukka ote lapsien kasvatukseen ja talouden hoitoon. Ja mitä LunaLovekin tuossa aikaisemmin sanoi, Molly saattaa suutahtaa, mutta sekin on yleensä ihan aiheesta.

Ketä sitten muistutan vähiten? Tähän on pakko vastata Percy, joka on saanut tässä topicissa aikamoisen kannatuksen tähän kohtaan. Pelkkä hänen nimikin saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni. Omahyväisyys, tiukkapipoisuus ja itsekkyys ovat adjektiivit, jotka hänestä tuli minulle ensimmäisinä mieleen. Lisäksi olen Rian kanssa samaa mieltä seuraavasta:
En voisi ikinä kuvittella hylkääväni perhettäni työn takia. Enkä myöskään ystäviäni, he ovat minulle kaikki kaikessa :)
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa guston

• valoisuuden löytänyt
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Marraskuu 03, 2010, 17:37:49 »
Hmm, vaikeaa mutta kun oikein rupeaa miettimään..
Muistutan varmaan eniten Ronia, Charlieta ja Arthuria

Ronia muistutan, koska olen todella mustasukkainen, ihastuksistani ja kavereistani.
Charlieta muistutan ehkä siksi, että hän pitää eläimistä ja työskentelee ulkomailla.
Arthur innostuu jästiasioista ja on hieman höhlä ja pompoteltava niin kuin minäkin. Innostun herkästi asioista ja jaksan fanittaa niitä pitkään.

Poissa Volde

• Pimeän lordi
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Marraskuu 03, 2010, 17:43:11 »
Weasleyn perheestä muistuttaisin jompaakumpaa kaksosista, Frediä tai Georgea. Omistan itsekkin kaksoisveljen, ja olimme ala-asteella samalla luokalla ja tuli tehtyä aina pientä jäynää opettajille ja muille oppilaillekkin :) Älykkäitä kuitenkin olemme ja saimme hyvät arvosanat (V.I.P testeistä ;)) kokeista.

Vähiten muistutan Ginnyä, ehkäpä juuri sukupuolen takia. Ginny on herkkä ja ystävällinen (tosin olenhan minäkin ajoittain ystävällinen ja herkkä) eikä niin minun makuuni :/

Toivottavasti en kuitenkaan olisi kukaan Weasleyistä :PP

- Volde

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2010, 16:57:43 »
Olisin varmaankin Percy :D Olen tämmönen (Frediä ja Georgea lainatessani) "Nipottajanoika (tyttö)" Olemme kumpikin järjestelmällisiä ja yliahkeria koulussa. Hermot menee liian lapsellisiin vanhempiin ja sisaruksiin kun siinä vieressä yrittää olla asiallinen. (Jos minulla olisi sellasia sisaruksia kun Fred ja George olisin jo pimahtanut). Tylypahkassa olisin varmaankin myös valvojaoppilas. Tosin minä en kuitenkaan hylkäisi perhettäni niin kuin Percy teki Kuoleman Varjeluksissa. Olen aina jotenkin samaistunut Percyyn. Meissä on paljon samaa, paitsi että minulta löytyy paljon huumorintajua.

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #14 : Marraskuu 29, 2010, 18:01:07 »
Olisin varmaan Fred tai George (lasketaaks ne yhtee?) koska ne on semmosia rentoja tyyppejä jotka ei nipota jokaisesta pienestä asiasta kuten esim. Percy tekee joissain kirjoissa. He ovat oikeastaan Percyn vastakohta. Fred ja George osaavat myös irrotella siksi olisin varmaan he. Ja tekstin perusteella voi jo melkeinpä arvata että olen Todellakin vähiten Percy.

Tämä sama minulla.
Olen vähän samanlainen, hankaluuksien aiheuttaja ja rento, kuin Fred ja George. Ja niinkuin Camillaah jo sanoikin; kirjan tekstien (ja vähän elokuvienkin) perusteella olisin vähiten Percy. Mutta toisaalta kun tarkemmin ajattelee, en myöskään ole sellainen ujo ja rakkautta pursuava Ginny.
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Ellu S

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Joulukuu 05, 2010, 19:14:39 »
Olen ehkä eniten Ron. Olen aika fiksu, mutta enemmänkin muulta luonteeltani Ron. Ron on hidasälyinen (kuten minä), hassu (kuten minä) ja naurattaja (kuten minä). Arthur innostuu asioista helposti (kuten minäkin) ja hän jaksaa fanittaa niistä pitkään (niinkuin minäkin).

Mutta haluaisin olla Ginny tai Ron. Sukupuolella ei niin väliä.

Ehkä vähiten muistutan Charlieta. Enpä tiedä miksi, mutta ei hän kuitenkaan ole niinkuin 'minä'.

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #16 : Joulukuu 25, 2010, 20:23:21 »
Kukako olisin? Olisin tietenkin Bel Anoora Loure Weasley, Georgen vaimo!
  Ai eikö ollut oikea vastaus?
Höm...
Ehkä Molly, koska pidän lapsista, ja oon vähän äitimäinen pieniä ihmisiä kohtaan Ne on niin suloisia palleroita. George tai Fred, koska minusta on ihana kiusata kavereitani ja saada ihmiset iloisiksi ja nauramaan. Okei, yleensä se olen minä, joka nauran kovaa uskollisten lakeijojeni Nee-chanin ja Kingi*chin (eivät ole Vuotiksessa, turha etsiä) kanssa!
Charlie? Tykkään lohikäärmeistä.
Äh, en mää tiiä.
Kuka tahtoisin olla? No (älkää sanoko että vastasin väärin tai että se ei ole vaihtoehto!) edelleen se Bel Anoora Loure Weasley!
Ai oikeista hahmoista? En tiedä.
Ja vähiten muistutan Percyä. Hyh.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2011, 15:10:09 kirjoittanut Loure »
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Joulukuu 25, 2010, 20:51:01 »
Veikkaan, että voisin nipottaa pari aanelkkua kysymyksestä itsessään, mutta taidan vastata melko suoraan. Jos olisin joku Wealeystä, hahmon/ minun luonteet eivät menisi yksiin, tarina muuttuisi, jankuti jankuti...

Mutta suostun nyt olemaan kiltti ja sanomaan, että luultavasti olisin Charlie taikka Ginny. Ensiksi mainittu sen takia, että tykkään työskennellä yksin ja minusta ei olisi mikään ongelma omistautua yhdelle ammatille koko iäksi (kunhan ensin on harkinnut aikas hyvin), lisäksi rakastan lohikäärmeitä.
Ginny taas voisin olla siitä syystä, että on kerran ollut rakastunut ja lopulta päätyykin yhteen rakastamansa miehen kanssa elikkä Harryn. Ja Ginnyssä on ytyä (heittelee kettuuntuessaan sopivan voimakkaita kirouksia, heittää kovia repliikkejä).

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
« Vastaus #18 : Maaliskuu 05, 2011, 21:05:50 »
Mä haluaisin kovasti olla Ron tai Ginny! Tai Fred tai Geroge.

Ron on ihanan nokkava ja hellyyttävä. Lisäksi mä ite jään erään hyvän ystäväni varjoon (ainakin jäin yläasteella) sillä hän sai hyviä numeroita ja oli hyvä piirtämään jne. samalla lailla kun Ronkin jää Harryn varjoon (vaikkei Harryn piirustustaidoista nyt mitään sanotukkaan. Lisäksi tuntisin itseni hieman hauskemmaksi(tiiän, kuulosta itserakkaalta ja hävettää!), "revittelevämmäksi", piittaamattomammaksi kuin kaverini.
Eli minun ja kaverini suhteessa olisin Ron.

Ginny on ihana päättäväinen ja karismaattinen. Hän on rohkea (lepakonräkäherjat!) ja sillä on ihana luonne, johtuen kuudesta veljestä! Haluaisin siis Ginnyn luonteen, mutta muuten meissä ei ole itään samaa.

Fred ja George on ihania! Hauskoja, koko tylypahkan rakastamia ja neroja eri pilailuvölineiden suhteen. Ite en osais tollasia edes juonitella. Vaikka toisaalta mistä, tietää jos velhomaailmassa asuttaisiin.Fredissä ja Georgessa ei muuten kaiketiole mitään samaa, vaikka oisin ihan hyvin voinut tehdä Weasleyt Fredin ja Georgen asemassa silloin kun Pimento oli opettajana.

Mutta siinäpä se taisi olla. Muihin hahmoihin en oikeastaan tunne juurikaan samaistumista, eikä Charliesta ja Billistä tiedetä paljoa.
Voisin siis lopulliseksi vastaukseksi sanoa, että eniten samaistuista tunnen Roniin!
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #19 : Maaliskuu 05, 2011, 21:21:18 »
Vaikea kysymys. Hetken ajateltuani tulin siihen tulokseen, etten ole kukaan. Analysoidaanpa hieman.
Arthur on muuten ihan okei, mutta tuo jästikiinnostuneisuus ja muutenkin ns. nolous kaveripiirissä ei ehkä ihan täsmää? Molly taas on liian sitova, mielestäni en ole lähellä hänen jämäkkyyttään ja tomeruuttaan. William (aka Bill) on ehkä koko perheestä lähin, vaikkakin tuo Egyptiin tai muualle ulkomaille lähtö ei ole minulle mitenkään mieluinen idea. Muuten ihan sopiva. Charlie on myös lähellä, mutta tuo lohikäärme- ja muu eläinkiinnostus ei täsmää... Ja varsinkin tuo Rowlingin paljastus, ettei Char mene ikinä naimisiin ja saa lapsia. Ei minä. Percyn tapaan olen kunnianhimoinen, mutta en ikinä ystävien ja perheen yli. Frediksi ja Georgeksi en ole tarpeeksi kepposteleva ja huolimaton. Roniksi taas... okei, ehkä kolmanneksi lähin, mutta tuo kaikki kateellisuus ja siitä vihastuminen ei sovi.. Samoin tuo kevytlaatuinen höntteys, ei ehkä? Ginnyn tapaan en ole ujo ja syrjäänvetäytyvä, en ole ikinä ollut.

Ehkä olen jotain Charlien ja Williamin välimaastoa. :D Olen Willie! Charliam? No kuitenkin, ei ulkomaille, ei eläimiä (paljoa ainakaan..) ja perhe, niin sitä luokkaa. Jännä muuten ajatella, että William täyttää tänävuonna jo 41-vuotta ja Charlie 39... :o 90-luvulla he sentään olivat vain 20-30 -vuotiaita. Kaikki vanhenevat!
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa Suruton

• Sienimies
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NightDraconis17
« Vastaus #20 : Maaliskuu 05, 2011, 21:40:37 »
hmm no haluaisin olla Fred tai George koska he vain ovat niin ihania ja hauskoja. Mutta en ole kuitenkaan ihan niin välinpitämätön sääntöjä kohtaan joten se siitä.

Luultavasti muistuttaisin eniten Ronia tai Ginnyä. Ginnyä siksi että hän on päättäväinen ja tekee usein mitä tahtoo veljistään välittämättä ja hänellä on asenne kohdallaan. Hän osaa myös puolustaa ystäviään tai itseään tai näkökantojaan. Ja muistutan muutenkin luonteeltani paljon Ginnyä mutta en tule kauhean hyvin poikien kanssa toimeen koska he juoksevat minua karkuun joten siltä osin ei käy : ( Ronia muistuttaisin taas siksi että jään usein muitten ihmisten varjoon ja välillä kyllä katkeroidun siitä pahasti. Minä myös pelkään joitain asioita ja joudun kokoamaan itseni pelon edessä. Minä ja Ron ollaan molemmat semmosii vähän "perässä hiihtäjiä" niin sanotusti.

Elikkä siinä Ronin ja Ginnyn välimaastossa olisin: D
http://www.adressit.com/oriveden_opisto_sailytettava_orivedella Kouluani uhkaa siirto toiselle paikkakunnalle.

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 05, 2011, 22:08:23 »
Olisin varmasti jompikumpi kaksosista. :3 Ja [paras?] ystäväni toinen. Olisin fred, ja se George.

Olemme nimittäin ensimmäistä vuotta [7. luokka] tässä koulussa, tehty kaikenlaista häslinkiä, selvitty kaikesta kuin koira veräjästä. Itse ainakin esim. äidilleni lauon vastaukseksi kaikenlaisia vitseiksi pohjautuvia vastauksia ja aina jos minua kutsutaan kuuntelun toivossa [vain toivossa] vastaan aina "E." Eli en ole kuulolla. :D He ovat jo tottuneet siihen, ja se tulee jo tottumuksesta kuin liukuhihnalta, joten esimerkiki opettajille on välillä ollut hauska selitellä... Mutta nekin näyttävät hyväksyneen asian, ainakin suurin osa.

Minusta on hauska keksiä jäyniä, olen saanut selville oman kaapin koodin lisäksi viiden muun ihmisen koodin [kätevä valttikortti] ja sen 'vihamieheni' koodi on ollut työn alla koko vuoden, mutta ei suostu aukeamaan, ei niin millään. Ja olen pari kertaa saanut kaappini jumiin niin totaalisti, että talonmies on jouduttu kutsumaan sitä avaamaan.
Olen ns. 'Georgen' kanssa matkustanut kolme kertaa hissillä, viettänyt ulkovälitunnin erään opettajan huoneessa, melkein saanut jälki-istuntolaput... voi, tuskin maltan odottaa kasiluokkaa. (y)
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #22 : Huhtikuu 20, 2011, 19:15:08 »
Hmmm... Haastiva kysymys. Luonteeni/ulkonäköni perusteella voisin sanoa, että olen Ginny, mutta voisin toisaalta olla myös Fred tai George, sillä olen kaksonen ja olen, öm, aina pahanteossa sanotaanko näin. Kaverini valittaa aina, että en tee mitään ns. oikein ja sääntöjen mukaisesti, mutta minkäs teet, kun on kasvanut sellaiseksi, että täyttää ex-poikaystävän takin hihat  lumella, sillä aikaa, kun kyseinen henkilö on tekemässä bilsan pistaria tai "pyörtyy" keskellä enkuntuntia? (Molempia kokeillut. Tuttua on myös: Kaikkeen vastaaminen vitsillä, esim. joku kysyy, et, onko meillä enkkua, mä vastaan: "Ei välttämättä", vaikka oikeesti oliskin. :D Ei välttämättä ja ihan sama on mun perus vastauksia.)
 Tosin voisin olla myös Ginny, koska mulla on punamustaruskeat hiukset ja ruskeat silmät, en tosin ole aina poikien suosiossa, mutta en mikään ns."seinäruusukaan" ole. Percyä en muistuta, enkä Billiä tai Charlietakaan. Fred, George tai Ginny olen. Ginnyksikin olen joskus pukeutunut koulussa, tosin kukaan ei sitten tunnistanut mua Ginnyksi.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #23 : Toukokuu 16, 2011, 21:45:49 »
En tiedä muistutanko pahemmin ketään Weasleytä, mutta jos joku olisin niin ehkä Ron, vaikka muistutan jonkin verran Ginnyä tai Percyä. Ginnyä muistutan sen suhteen, että olen aika ujo, mutta en oikeastaan juuri muuten. Ronmaista miussa on, noh, yleinen häsellys ja ajoittainen tyhmyys. Percymäisiä piirteitä puolestaan ovat että olen keskimääräistä parempi koulussa ja noudatan pääosin sääntöjä, ainakin silloin kun on varmaa etten jää kiinni/säännön noudattamatta jättäminen ei pilaa kenenkään elämää. En ymmärrä miten on niin paha juttu että Percy on asioista eri mieltä kuin perheensä. Jos haluaisin jollekkin uralle oikein kovasti ja minulla ei olisi perheeni takia mahdollisuuksia päästä sinne, valitsisin kyllä suoraan sanottuna uran. Muuten en Percyä kyllä järin muistuta. Ja miusta löytyy kyllä eräs yhtäläisyys Mollynkin kanssa, olen nimittäin syntynyt samana päivänä (joskaan en samana vuonna :'D) kuin tämä rouva Weasley.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2012, 20:27:29 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Alexandra

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Elokuu 05, 2011, 13:25:52 »
Olisin Ginny Weasley. Tiedän hyvin, miltä tuntuu olla suurperheen ainoa tyttö, ja sopeutuisin näin Ginnyksi aivan loistavasti. Lisäksi Ginny on varma itsestään, hyvin päättäväinen ja rohkea. Hän rakastaa pitkään, eikä unohda koskaan. Harrya hän rakasti monia vuosia, ennen kuin sai vastarakkautta. Minulla on sama.. ömm, ongelma? - miesten kanssa.

Ginny uskaltaa tehdä asioita. Hän seuraa sydäntään, ei järkeään. Siinä olen aivan hänenlaisensa.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #25 : Elokuu 06, 2011, 19:03:23 »
En olisi luonteen perusteella lähes kukaan, mutta varmaankin olisin lähimpänä Ginnyä. Tosin Charlien ja Billyn luonteista ei kerrota lähes mitään, joten saattaisin olla luonteenperusteella myös Charlie. (Jos tästä kerrottaisiin enemmän...)
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
« Vastaus #26 : Elokuu 08, 2011, 15:49:26 »
Hihi, tämä on aika helppo. Olisin Ron Weasley. Mielestäni Ron on hölmö, hyvällä tavalla. Ja Ron on jotenkin vaan aika samanlainen kuin mie oon. Eli en oo mikää älyttömän rohkee, mut en oo mikää pelkurikaan. Ronilla on jotenki niin piristävä vaikutus pää kolmikkoon ja se keventää tunnelmaa. Ja Ron ei oo penaalin terävin kynä, mut silti se on fiksu, vähän ku minäkin. Ronille, niiku mullekki tulee oivalluksia jotka joskus saataa toimiaa ja joskus ei. Ja sit jos ne oivallukset toimii ni ne on hyvä ja aika moni osaa arvostaa niitä.
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #27 : Elokuu 12, 2011, 17:49:25 »
Hmm.. Tämä on hieman hankalaa. Minussa on aika monen Weasleyn perheen jäsenen piirteitä.
Ginny: Olen urheilullinen, muistutan Ginnyä siinä mielessä. Ginny myös -no, miten sen sanoisin- hyväksyy hieman erilaisetkin ihmiset, kuten vaikkapa Lunan. Olen myös kiltti, Ginnyn tavoin. Minulla on pitkät suorat hiukset, tosin ei punaiset. mutta jotain yhtäläisyyksiä ulkonäönkin puolellla siis.
Ron: No, Ron on poika, ja minä tyttö, mutta... Ron on silti aina valmis auttamaan ystäviään, kun he sitä tarvitsevat, niin myös minä. Ron on myös minun tavoin aina välillä hassu, hyvällä tavalla.
Voisin myös olla Molly, sillä olen yhtä huolehtivainen. Mollyllä on hyvä sydän.
Charliemäisiä piirteitäkin minusta löytyy. Pidän eläimistä ja olen joskus hieman rämäpäinenkin.

Haluaisin olla Ginny, ehkä. Ginny on kaunis, ystävällinen, viisas, päämäärätietoinen, rohkea ja tarpeen tullen erittäin päättäväinen. Jompikumpi kaksosita olisi myös hauskaa olla. Heidän kommenttejaan ja kepposiaan lukiessa tulee aina hymy huuleen.

Voisin oikeastaan olla kuka tahansa Weasleyn perheestä, mutta jos pakko valita joku, joka en tahtoisi olla, niin se oliis varmaan Percy . Toisinaan Percyn tärkeilevä puhe on huvittavaa, mutta en ikinä kieltäisi perhettäni työni vuoksi. Mutta toisaalta Percyhän tulee katumapäälle, joten en tiedä. Minussa on muuten kyllä havaittavissa joitakin Percymäisiä piirteitäkin. 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2012, 19:41:21 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Tuazophia

• Tinwen
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Elokuu 23, 2011, 18:31:36 »
Haluaisin olla Molly ja varmasti muistutankin häntä eniten. En hössötä, mutta pidän perheeni puolia kaikin voimin. Neulon mielelläni. Pidän lapsista ja olisin voinut hyvinkin haluta seitsemän lasta. Huolehdin myös muista kuin omista lapsistani. Tykkään kirjavista vaatteista.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #29 : Syyskuu 11, 2011, 21:53:12 »

Olisin Ginny joka on vaan niin ihanan valloittava hahmo. Jos olisi kirja Ginny Weasley/Potter niin olisin ensimmäisenä jonossa. Ginny on itsevarma, rohkea, nätti ja suosittu. Kaiken lisäksi hän on hyvin vähän tyttömäinen joka on mielestäni suuri plussa.

Poissa Draak

• Garmiva gargoili
  • Vuotislainen
  • And they fly by..
« Vastaus #30 : Syyskuu 13, 2011, 17:39:26 »
Fred ja George - minussa elää pieni kiusanhenki ja olen vähän tällainen levoton.. Ja kaipa minultakin aivot löytyisi, jos niitä jaksaisin käyttää, mutta on mukavampaa tehdä kaikkea muuta (ja nyt puhun kouluajasta). Ei turhaa stressiä, tulkoot jos on tullakseen.
Dragonis -> Draak

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #31 : Lokakuu 29, 2011, 17:53:22 »
olisin ehdottomasti percy, koska oon aivan yhtä kunnianhimoinen ja ärsyttävä pätijä ... tai sitten vaan (toivottavasti ainakin muiden silmissä) älykäs. ja jos olin ollut tylypahkassa, olisin suorittanut varmasti kaikki mahdolliset v.i.p.'t vähintään o'lla ellen u'lla ... kaikista vähiten olisin jompikumpi kaksosista, ei vaan yhtään mun tyyppisiä. voin kuvitella kuin pahasti mun menis niihin hermot jos joutuisin saman katon alla elämään :D
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #32 : Lokakuu 29, 2011, 18:53:45 »
Fred ja George. Oon samanlainen säheltäjä ja huumorintajuinen. Ja jaksain pilailla tosi paljon. XD
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #33 : Joulukuu 10, 2011, 08:22:28 »
Olisin varmaan Fred tai George Koska he ovat semmoisia "koulu on tyhmää" Ja nauravat ja tekevät piloja.
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa norjalainen röpelöniska

• Se Paras Kaikista
  • Vuotislainen
  • Olen röpelöinen ja omistan niskan. Olen vähemmän n
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #34 : Joulukuu 10, 2011, 21:20:48 »
Olisin luultavasti Bill tai Ron.   
Bill koska en välitä paljoakaan ulkonäöstäni ja jos olisin mennyt johonkin taikamaailmassa töihin olisin luultavasti etsinyt juuri sellaisn paikan kuin irveta, velhopankki.
Ron olisin ollut koska olen huono kuolussa (kaikessa muussa kuin äidinkilessä) ja  en osaa oikein mitään liikuntaa joten olisi turha edes katsoa pysynkö luudan varrella kolmea sekuntia kauemmin.
Haluaisin olla Fred tai George koska he keksivät koko ajan uusia, hauskoja pilavälineitä. Heillä on hyvä huumorintaju (ainoa asia jassa he muistuttavat minua) joten kaikki (jos Hermioea ja Molly Weasleytä ei lasketa) viihtyvät hyvin heidän seurassa.
En voisi mitenkään olla Molly Weasley koska hän on liian ankara kaksosten keksintöjen ja kaiken muun kanssa. Se ei kuitenkaan ole suurin ero minun ja Mollyn välillä. En itse olisi ikinä jättänyt huispauksen maailanmestaruus ottelua väliin edes maksusta!
Usvaaaa!

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #35 : Joulukuu 13, 2011, 16:55:21 »
Muistutan Charlieta. Pidän melko paljon eläimistä, ja voisin hyvin kuvitella itseni jahtaamassa lohikäärmeitä, tai pikemminkin jotakin vaarallisia villieläimiä, koska noita lohikäärmeitä ei oikein ole.

Muistutan myös Ginnyä siinä suhteessa, että minua ei haittaa oudoimmatkaan ihmiset, ja en pidä siitä, jos minua komennellaan, etenkään, jos komentelija on isoveljeni. Itselläni on ginnystä sellainen kuva, että hän vaikuttaa kiltiltä, mutta saattaisi ihan hyvin tehdä piloja, tämänhän hän on oppinut veljiltään, ja olen itse samanlainen, ulkoa kiltti tyttö, mutta sisältä pirullinen!

Haluaisin sanoa, että muistutan vähiten Percyä, mutta muistutan häntäkin melko paljon: Korostan tiettyjä puolia itsessäni, ja pyrin täydellisyyteen: jos saan kokeesta 10-:ksen, olen pettynyt, koska se ei ollut täysi 10. Jos huomaan olevani väärässä, saattaa mennä silti pitkä aika, ennen kuin myönnän olleeni väärässä.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #36 : Tammikuu 02, 2012, 16:16:57 »
Olisin Fred Weasley, koska mulla on huumorintajua ja tykkään pilailemisesta. Siksi en George, koska Fredin kuoleman jälkeen se ei kuulemma koskaan toivu ennalleen. En tiedä, ehkä Fredkin olisi toiminut samalla tavalla jos George olisi kuollut, mutta en minä nyt loppu ikääni haluaisi kuollutta veljeäni surra. Ja jotenkin kirjojen mukaan tuntuu, että Fred on hiukan sanavalmiimpi kuin George, vaikka kummatkin heittävät aika tiuhaan läppää.

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
« Vastaus #37 : Tammikuu 04, 2012, 15:48:20 »
Hmm..
Olisin luultavimmin Percy, sillä olen itsekin lukutoukka ja asetan tavoitteita. En kuitenkaan alentuisi riitaan perheeni kanssa vain työni takia, joten toinen mahdollisuus olisi Molly, ystävällinen ja mukava henkilö, joka kyllä osaa olla myös tiukka.
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Helmikuu 18, 2012, 15:07:53 »
Muistutan ehkä eniten Ginnya, ihan silläkin perusteella että olen tyttö, ja luen melko huolella kokeisiin, ja jotain tuntuu olevan samanlaista kuin Ginny Wealseylla...
Karkotaseet!

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #39 : Helmikuu 19, 2012, 22:56:49 »
Minä samastun eniten Percyyn, en siksi että olisin hirveän hyvä koulussa tai huumorintajuton, vaan koska itsekin koen olevani vähän outsider perheessäni. :D Semmoinen outolintu, joka ei ole ihan kaikesta samaa mieltä kuin muut. Minun on myös aina käynyt sääliksi Percyä, kun kaksoset irvivät jatkuvasti hänen kustannuksellaan (ei sillä ettenkö pitäisi Fredistä ja Georgesta hahmoina).

Vähiten muistuttaisin ehkä Mollya. Semmoinen jatkuva hössöttäminen ja huolehtiminen ei ole minusta yhtään kivaa. D: Tietysti vähän vaikea sanoa, olisinko sitten äitinä tuollainen, kun ei ainakaan vielä omia lapsia ole.

Poissa Bamin

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Maaliskuu 01, 2012, 15:48:18 »
Olisin luultavasti joko Fred tai George. Pilailen myös mieluusti muiden kustannuksella enkä välitä koulunkäynnistä. Itselläni riittäisi aivot kyllä hyviin koulunumeroihin, mutta mieluummin vain teen jotakin muuta kuin pänttään.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #41 : Maaliskuu 06, 2012, 11:27:59 »
Ginny, sillä hyväksyn myös oudot ja erilaiset ihmiset ja olen välillä tosi ujo (ainakin jos
ei tunne kunnolla) :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Maaliskuu 24, 2012, 14:22:27 »
Hmm.. varmaankin Ginny, koska hän on melko seikkailunhaluinen ja hauska, kuten minäkin, ja hänkin on aika huolehtivainen. :)
Ja jokin pienen pieni asia Ginnyssa vetää puoleensa. Vähiten olisin Percy, en koskaan jättäisi jonkun työn takia perhettäni!
Karkotaseet!

Poissa Vampyyritar

• Hourailevia kirjoja lukeva vampyyri
  • Vuotislainen
  • Vampyyri
    • Pandemonium - Varjojen kaupungit
  • Pottermore: UnicornGalleon8000
« Vastaus #43 : Huhtikuu 06, 2012, 19:52:02 »
Nooh... Luultavasti Fred/George sillä rakastan kepposia ja hulluksi minua kutsutaan.
Jos en anna sukupuolen häiritä niin Fred tai George.
Ketä muisturtat vähiten?
Percyä. Koulu on blääh... Vaikka hyvät arvosanat olisivatkin mukavia niin en ole silti mikään hikke.
Vampires and books are all what I need for live...

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #44 : Huhtikuu 10, 2012, 21:56:48 »
Olisin varmaan jokin Percyn ja Ronin sekoitus. Ei minussa toki ole kaikkia Percyn huonoja puolia eikä Ronin hyviä puolia, mutta joitakin piirteitä löydän itsestäni näistä kahdesta Weasleystä.

Percyä muistutan siksi, että olen oikeasti todella pikkutarkka koulutöissäni ja teen ne niin huolella kuin mahdollista. Ja jos minua joku häiritsee, kun teen läksyjäni, niin täältäpäin nousee kyllä raivonpurkaus. Olen myös itsepäinen enkä helposti myönnä, että olin väärässä.

Ron on huumorintajuinen, mutta joskus hänen huumorinsa menee muilta vähän yli hilseen. Tämä on juuri tyypillistä minulle. Inhoan myös kahdeksanjalkaisia ystäviämme, hämähäkkejä. Tosin Ronia en muistuta siinä mielessä, että olen hyvä koulussa ja tykkään käydä sitä - ainakaan minulle ei ole tullut Ronista tällainen kuva. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #45 : Toukokuu 12, 2012, 21:42:48 »
Minussa taitaa olla hieman Ginnyä, Ronia, Mollyä ja Arthuria. En tiedä keitä heistä eniten. Taidan olla heidän risteytys Muita en niinkään koe muistuttavani.

Olen aika ujo niinkuin Ginny ensimmäisissä kirjoissa, mutta kuitenkin pippurinen. Saatan olla aika pirullinen suuttuessani, vaikka en ehkä lepakonräkäherjoja nakkelisi (vaikka mieli saattaisi joskus tehdä...) Ronin kanssa taas koen olevani samankaltainen jonkinlaisen tahattoman sosiaalisen kömpelyyden takia, jota Ron harjoittaa aika usein. Ehkä en kuitenkaan omista vain teelusikallista tunneskaalaa. Pikemminkin päinvastoin, tunteita on joskus vaikka muille jakaa. Ja vielä yksi asia, pelkään hämähäkkejä. Molly taas on tavallinen hössöttävä -ja aikaan saava- perheen äiti. Minä en ole äiti, mutta joskus saatan hieman *köh* hössöttää ja *köh* ylihuolehtia lähimmäisistäni. En kuitenkaan ole yhtä ankara ja laiskuuteni puolesta taidan olla lähempänä Ronia kuin Mollyä. Tai ehkä siltä väliltä.. Arthurin ja minun samankaltaisuuksiin kuuluu taas uteliaisuus (omituisia) asioita kohtaan ja lapsenmielinen innostuneisuus.

Fred ja George on hahmoina loistavia ja todella hauskoja. Minä en taida olla yhtään niin huumorintajuinen ja hauska kuin se parivaljakko. Enkä rohkea, en taitaisi tykätä olla samallatavalla aina kaikkien keskipisteenä. Väittäisin myös olevani kiinnostuneempi koulusta kuin he. Percy taas on ihan liian kunnianhimoinen. Olkoon, muistutan häntä siinä asiassa että olin ahkera opiskelija, mutta siihen se sitten jääkin. En ikinä hylkäisi perhettäni uran takia enkä rakasta sääntöjä niin suuresti kuin Percy. Billistä ja Charliesta ei ole kovin paljoa kerrottu. Sen vähän perusteella mitä heistä tiedän en kuitenkaan usko muistuttavani heitä. Lohikäärmeistä pysyisin kaukana vaikka todella mielenkiintoisia otuksia ovatkin. En minä niitä tutkia uskaltaisi. Irveta ja kiroustenmurtaminen ei myöskään kuulosta miltään unelma ammatilta. Hrrr. Luulenpa etten ole niin cool kuin nämä perheen vanhimmat veljekset ovat. :D
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Desine

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Kesäkuu 04, 2012, 18:52:23 »
No olisin varmaan Ron, koska no se varmaan nyt vaan sopis mulle B) tai Molly...
Haluisin olla ehkä, Ginny ---> En kyllä tiedä miksi.
Ja  vähiten muistutan Fredii ja Georgea, kepposet ei vaan oo mun juttu
Magic is everywhere, if you belive so.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #47 : Kesäkuu 04, 2012, 19:13:44 »
Olisin joko Ron tai Ginny. Pystyn yhdistämään tietyt heidän piirteistään itseeni: Ronin tavoin olen toisinaan aikamoinen tohelo ja mikä se lusikan tunneskaala juttu nyt olikaan? :"D Ginnyn tavoin taas sitkeä ja pidän omia puoliani ja poikkean muista sisaruksistani. Lapsena suosikkihahmoni olivat George ja Fred Weasley, joista varsinkin jälkimmäinen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2012, 23:26:39 kirjoittanut Prosper »

Poissa no just joo

• uhah!
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Kesäkuu 05, 2012, 10:44:04 »
Minä olisin Victoire Weasley Fleurin ja Charlien tyttö...
toisaalta voisin oola myös Ron koska en ole hyvä koulussa ... mutta en pelkää hämppiksiä joten varmaan Cinny tai Victoire... toisaalta olen tämmoinen seko blondi joka ei ikinä tiedä mistään mitään...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2012, 10:47:56 kirjoittanut no just joo »
elämä on ...

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #49 : Heinäkuu 15, 2012, 22:48:09 »
En ole mikään Weasley-fani, sillä he pikemminkin edustavat Harrylle jonkinlaista "köyhä mutta kunniallinen" -ihannetta, joka alkoi riipiä jossain vaiheessa, ehkä koska Malfoy oli vastaparina niin voimakas. Erityisesti Molly oli vain rasittava emäntä ja olin murtunut, että juuri hänen piti saada tappaa Bellatrix. Ehkä, jos hän olisi iskenyt tätä lautasella päähän, mutta...

Myönnän kuitenkin kaksosten olleen hurmaavia ja naurattaneen minua monesti.

Koska Weasleyitä on miljoona, niin itsekin löydän piirteitä yhdestä sun toisestakin. Esimerkiksi olen tosikko mutten ahkera, joten en voi olla Percy. Sen sijaan haluaisin olla Charlie, koska miehet ovat kirjoissa kuin kirjoissa naisia siistimpiä. Ennen kaikkea Charlie saa taputella, syöttää, kurittaa ja kouluttaa lohikäärmeitä enkä tiedä, onko maailmassa oikeasti kadehdittavampaa ammattia.
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
« Vastaus #50 : Heinäkuu 25, 2012, 11:56:48 »
Kaikki Weasleyt ovat ihan loistavia hahmoja, mutta en usko muistuttavani merkittävästi heistä ketään.

Luonteen puolesta luulisin olevani lähimpänä Mollya. Hän on sellainen lämmin, ystävällinen persoona, joka osaa kylla pitää jöötäkin kun tarvitaan. En ehkä hössötä ihan samaan tyyliin kuin hän, mutta jaan kyllä taipumuksen turhaan huolehtimiseen.
Vähiten muistutan varmaankin kaksosia. He ovat kyllä aina olleet lempihahmojani, mutta en osaa suhtautua asenteella hälläväliä oikein mihinkään.

En osaa vastata siihen, kuka Weasleyn perheestä haluaisin olla. Heistä kukaan ei vain vaikuta sellaiselta, jonka saappaisiin haluaisin ehdottomasti hypätä.
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
« Vastaus #51 : Heinäkuu 25, 2012, 23:23:23 »
Itse saattaisin luonteeltani muistuttaa eniten

Frediä tai Georgea

Koska he ovat hauskoja ja leikkimielisiä.
He pitävät pilailuista, mutta tosipaikan tullen
He osaavat ajatella .
Ja vaikka onkin läheisiä ihmisiä joden kanssa on jokapäivä
ja joita on kivaa kiusata, silti jos menettää niin se sattuu...ketäpä ei?
(no, minulla ei ole kaksoissiskoa tai ketään sellaista kun he ovat toisilleen mutta voin kuvitella... C:)

En minä ihan identtinen heidän kanssaan ole mutta he ehkä eniten kuvaavat minua :)
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #52 : Heinäkuu 26, 2012, 12:17:02 »
Olisin mahdollisesti Ronald Bilius Weasley.

Tai ehkä vähän enemmänkin, kuin mahdollisesti. Olen tyhmänpuoleinen. Tai, kouluni menee aikas tosi hyvin, mutta olen sellainen haahuilija ja ympäristöstäni tajuamaton. Hieman homssu :D Lisäksi pelkään _kuollakseni_ hämähäkkejä ja minulla on punainen tukka.Ei oranssin punainen, vaan tumma ja ruskeahko punainen, mutta punainen :D

Olen melko rento ja mukava kaveri, mutta minua ja Ronia eniten yhdistävä piirre on yletön sarkastisuus, ja piikittelevä ja helposti loukkaava huumori. Olen ainakin yhtä paljon, jos en enemmänkin sarkastinen, kuin Ron. Ja ihmiset saattavat loukkaantua piikittelevästä huumoristani.

Että olen lähes identtinen Ronnieponnien kanssa, ei siitä pääse mihinkään :D

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #53 : Tammikuu 22, 2013, 20:29:52 »
Muistutan varmaan eniten Billiä. Sellainen ystävällinen, tunnollinen ja vähän kunnianhimoinen, mutta ei mitään Percyn tasoista kuitenkaan. Yllättävän vähän ihmiset täällä valinneet Billiä :D
Osaan ehkä jotenkin valita tämän ensimmäisen, mutta loppuja Weasleytä en osaa pistää järjestykseen.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
« Vastaus #54 : Maaliskuu 20, 2013, 18:23:06 »
Olisin George. Olen "se ujompi" ja toosi huumorintajuinen. En kyllä keksi muutakaan:)
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #55 : Maaliskuu 23, 2013, 12:48:30 »
Muistutan ainakin omasta mielestäni eniten Billiä. Olen hyvä tunnollinen ja hyvä koulussa, mutta en Percyn tapaan mikään nirppanokka vaan tykkään myös pitää hauskaa. Minussa on kyllä myös jonkin verran muiden Weasleyiden piirteitä. Koen olevani ainakin jossain määrin urheilullinen ja siltä osalta muistutan kaikkia huispaaja-Weasleyitä (Charlie, Fred, George, Ron, Ginny), mutta muilta osin tunnen itseni enemmän Billin kaltaiseksi. Joiltain osin olen myös Ginnyn kaltainen, mutta en ole läheksään yhtä temperamenttinen kuin hän joten pidättäydyn siis Billissä. Kirjoissa ei ole myöskään mainittu erityisesti Ginnyn koulumenestyksestä.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Heinäkuu 10, 2013, 12:56:02 »
Varmaankin Ginny koska oon temperamenttinen. Mulle on myös sanottu, että muistutan Ginnyä.
Myös Billin kaltainen oon. Tunnollinen, ja hyvä koulussa. Olen myös sellanen kunnianhimoinen, mutta en tooodellakaan sellanen kuin Percy.

Tavallaan en kuitenkaan muistuta ketään, koska oon ehkä vähiten Rohkelikko...

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Lokakuu 15, 2013, 20:03:27 »
Olisin selkeä Molly. Pidän muista huolta ja rakastan yllättää muita hyvällä tavalla. Ja rakastan kovasti ystäviäni sekä perhettäni. Ja pidän myöskin kotitöistä.

Olisin vähiten luultavasti Ginny. En osaa oikein sanoa hänestä mitään, mutta en kyllä roikkuisi kenessäkään niin pahasti kiinni, kuin hän roikkuu kiinni Harryssä.
Keep calm and correct everyone!

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #58 : Marraskuu 06, 2013, 08:39:40 »
Olisin Ron, sillä olen hidasälyinen ja pelkään hämähäkkejä, iiks, ja koulumenestykään ei päätä huimaa. *nolostunut ilme*
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #59 : Tammikuu 06, 2014, 19:39:06 »
Fred koska hänellä on siisti kaksoiveli, ja on itsekin sisti. Pidän myös Weasleyn Welho Witseistä.
Täällä ollaan.

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #60 : Maaliskuu 22, 2014, 08:35:11 »
Olisin ehdottomasti Ron. Meissä on sekä samoja että erilaisia piirteitä. Muistutan vähiten Percyä, koska en ole niin hyvä koulussa enkä ole niin tarkka kaikesta. Kukako haluaisin olla Weasleyn perheestä? Enpä osaa tuohon sanoa oikein mitään.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa karvaturri

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Lokakuu 07, 2014, 19:56:50 »
mie olisin fred tai george koska tykkään pilailla ja teen jäyniä no, vähän kaikille. vähiten oon percy koska en jaksa nipottaa oikei mistään enkä koita olla tälläne: minä olen tärkein sinun pitää tehdä NYT tämä, älä tee sitä älä tee tätä jne.

Poissa Juomamestari

• Warden of the East
  • Vuotislainen
« Vastaus #62 : Kesäkuu 13, 2016, 18:36:12 »
Itse muistutan varmaankin eniten Percyä. Olen perfektionisti, kunnianhimoinen, pärjään hyvin koulussa ja noudatan koulun sääntöjä tunnollisesti. Minä en kuitenkaan hylkäisi perhettäni kuten Percy.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge."