Kirjoittaja Aihe: Faniposti !  (Luettu 1134 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Cirael

• Kelmeä kalmankoira
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PhoenixWolf25005
  • Tupa: Rohkelikko
Faniposti !
« : Kesäkuu 28, 2010, 22:08:05 »
Tein nyt tälläisen, kun löytyy Potter puoleltakin. Tälläkertaa voi ottaa mukaan muutkin näyttelijät, laulajat, ohjaajat jne. :)

Kokemuksia fanipostin lähettämisestä?
Keille ootte lähetellyt?
Vastauksia tullu? Kuinka nopeasti ja millasia?
Keiden vastaukset omia?
Osotteita tiedossa?

Itteäni kovasti huvittaisi lähetellä postia vaikka keille. :D
Kovasti olen pohtinut mm. muutaman Potter näyttelijän lisäksi mm. Matthew Perrylle, Ewan McGregorille, Tim Burtonille, Johnny Depille ja Damon Lindelofille lähettää, mutta veikkaanpa, että esim Depiltä on aika turha odotella mitään vastauksia, vai?
Pari kertaa itse lähettänyt joillekkin joskus jotain, mutta yleensä ne on niitä valmiita vastauksia..

Kertokaas kokemuksia ! :>

Jos joku ehtii auttaa, niin tietääkö joku mistä löytää Matthew Perryn osoitteen?
Olen avuton, eikä millään meinaa osua silmään, vaikka googlettelinkin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2010, 14:36:34 kirjoittanut Surumielinen »
"I solemnly swear that I'm up to no good", kuiskaa pieni rohkelikkotyttö Cirael kaivaessaan kelmien kartan taskustaan ja piiloutuu kivipilarin taakse, juuri ennen kuin Voron silmät ehtivät saavuttaa leikistään innostuneen noitatytön.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Faniposti !
« Vastaus #1 : Kesäkuu 30, 2010, 21:06:21 »
Matthew Perryn tavoittaa seuraavasta osoitteesta.

Matthew Perry
Doug Chapin Management
1100 Alta Loma Rd
Suite 605
West Hollywood, CA 90069
USA

Ihte en ole lähettänyt muualle, kuin Potterin ympärillä pyöriville henkilöille. Enkä oikeastaan tiedä kenelle edes lähettäisin. Tietysti esmes. Alan Rickmanille ja Gary Oldmanille lähettämäni kirjeet koskivat muutakin näyttelijänuraa, kuin Harry Potter-elokuvissa. :)
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
« Vastaus #2 : Heinäkuu 09, 2010, 19:15:04 »
En oo ikinä lähetellyt kenellekkään fanipostia. Tuntuu VÄHÄN turhamaiselta lähettää joku kirje kun tietää että joku tähti saattaa heittää sen pois avaamattona tai että se kirje ei ikinä mene perille tai...

Niin, anteeks vaan kaikille innokkaille faniposteilijoille tää mun negatiivinen asenne, mut kun ei jaksa uskoo niin sitten ei. (Ja ei tarvitse vääntää rautalangasta, mulla on kyllä kaikki muumit ihan laaksossa...)
-Nemi ♥

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2010, 23:36:58 »
Muistan lähettäneeni joskus about 10 vuotiaana sähköpostia Petri Munckille, joka oli mun ylin idolini 4ever. Sain jopa vastauksen. En tiedä varmaksi, oliko se hänen itse kirjoittamansa, mutta uskoisin niin, sen perusteella mitä hän kirjoitti. Toisaalta suomalaisilta tähdiltä on varmasti helpompi saada vastaus ihan häneltä itseltään, kuin näiltä suuremman luokan tähdiltä, koska heillä on kuitenkin vähemmän faneja, joka tietää vähempää fanipostia. Toki sekin riippuu, miten suosituksi on saanut itsensä tehtyä ulkomaiden markkinoilla.
Kuitenkaan mulla ei ole koskaan ollut mitenkään tapana lähettää fanipostia, pienenä meinasin lähettää sitä Radcliffelle, mutten koskaan sitten lähettänytkään, harmillista. :'D
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2010, 18:50:24 »
Nyt olisi suunnitelmissa sitten alkaa lähetellä kirjeitä Houkutus-kaartille. Tähtäimessä olisi (?melkein?) koko Cullenin/Halen perhe. Tai selitetäänpä tarkemmin: Stephenie Meyer (kirjailija), Peter Facinelli (Carlisle Cullen), Kellan Lutz (Emmett Cullen), Kristen Stewart (Bella Cullen) ja Jackson Rathbone (Jasper Hale). Plus sitten Cullenin perheen ulkopuolelta Taylor Lautner (Jacob Black) ja Dakota Fanning (Jane Volturi).

Muusta Cullenin perheestä en ole ihan varma, Robert Pattinson (Edward Cullen), Nikki Reed (Rosalie Hale) ja Ashley Greene (Alice Cullen) ovat vielä vähän mietinnässä. Suuri todennäköisyys olisi ainakin saada vastaus tai pari! :D Tähän mennessä on tullut läheteltyä Alan Rickmanille (Severus Kalkaros, vastaus saatu), Gary Oldmanille (Sirius Musta, ei vastausta), Joanne Rowlingille (kirjailija, vastaus saatu), Rupert Grintille (Ronald Weasley, ei vielä vastausta ainakaan), Emma Watsonille (Hermione Granger, sama kuin Rupertilla) ja Evanna Lynchille (Luna Lovekiva, vastaus saatu).

Suosittelen oikeasti tätä fanipostin lähettelyä, saa helposti iloa elämään eikä ole edes kallista! Vastaukset tulevat kun sitä vähiten odottaa.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Elokuu 10, 2010, 11:32:20 »
Minä ole lähettänyt fanipostia Bonnie Wrightille (siis Pottereiden Ginny) ja sain vastauksena nimmaroidun kuva. Lähetin myös Danielille, Emmalle ja Rupertille mutta osoitteet olivat vanhentuneet ja postissahan ne kirjeet sitten tulivat takaisi. On kyllä ollut jo kauemmin suunnitelmissa lähettää tuolle triolle fanipostia ja sitten vielä heidän lisäkseen Gary Oldmanille, Rowlingille ja Evanna Lynchille.

Ja niinkuin Vispilä tuossa sanoikin niin kannattaa kyllä lähettää. Vastaus Bonnielta kesti muutama kuukausi ja olin jo kyllä luopunut toivosta että saisin vastausta, mutta tulihan se nimmaroitu kuva sieltä. Täytyy kyllä nyt tässä jossain vaiheessa etsiä se kuva tuolta laatikoiden uumenista :)

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
« Vastaus #6 : Elokuu 12, 2010, 21:22:20 »
Haluisin lähettää Emma Watsonille (tiedätte varmasti kuka hän on) fanipostia. Ongelmana on vaan se että mitä kirjottaisin ihmiselle, joka ei tunne minua mutta josta olen tykännyt aina eniten pottereissa?

Eivätkö yleensä kaikki leffatähdet ja muutkin "starat" saa sellaisia kirjeitä joissa puolet sisällöstä on jotain I love u, you are the best tai jotain. Joskus kun katsoo jotain haastatteluja niin kyllähän nää kaikki sanoo että kivointa on jos fani kertoo vähän myös itsestään. Mistä tietää mikä on vähän, ettei tule sitä fiilistä että kun on pudottanut kirjeen postilaatikkoon niin mietityttää että mitä jos kerroinkin liikaa itsestäni. Eihän vaan kertakaikkiaan kaikkia näyttelijöitä voi kiinnostaa ihmisten elämä jossain kylmässä suomessa, vai mitä?

Kerran luonnostelin kirjeen Emmalle ja se oli jotain sitä peruslöpinää. Olin sillon kyllä kymmenen, mutta kumminkin. En ees tiiä minne osotteeseen voisin lähettää ja muutenkin.

(Joo mä tiiän että just tuolla alempana vähän olin eri mieltä tästä asiasta, mutta sillon oli huono päivä. Nyt ei ole.)
-Nemi ♥

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #7 : Elokuu 12, 2010, 22:44:06 »
Ongelmana on vaan se että mitä kirjottaisin ihmiselle, joka ei tunne minua mutta josta olen tykännyt aina eniten pottereissa?

À mon avis kannattaa kirjoittaa mm. siitä, miten on tutustunut näyttelijän tuotantoon ja mistä siinä pitää eniten. Itse kirjoitan myös usein siitä, mikä näyttelijässä on mielestäni parasta. :) Tietysti tulee myös kehuttua näyttelijää muuten samalla. Usein tapaan myös kysyä kysymyksiä tulevista tai menneistä asioista.

ps. tänne pitäisi kai kirjoitella fanipostista yleensä, tai muille kuin Potter-näyttelijöille lähetettävistä posteista. Potter-näyttelijöille suunnatut postikeskustelut löytyvät jostain täältäpäin. :)

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2010, 01:50:01 »
Vispilä,löytyisikö sinulta osoitetta tai osotteita houkutus kaartille?Kiitti etukäteen!
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2010, 08:03:22 »
En viihti tähän koko listaa postailla, joten kirjoita googleen näyttelijän nimi (esmes. Peter Facinelli) ja perään address tai vaikkapa fanmail. Tässä tulos. :)

Poissa Suru

• keräkurmitsa
  • Sanomaton
  • *
    • Livejournal
  • Pottermore: ChestnutLeviosa81
« Vastaus #10 : Syyskuu 22, 2010, 16:48:04 »
Sovitaanpas tosiaan nyt niin, että tähän topickiin tulee keskustelua fanipostista ja niitä osoitteita etsitään vaikkapa sieltä Googlesta. :> Voi täälläkin toki kysyä, mutta kokeilkaa sitä Googlea ensin, se on yllättävän fiksu. Keskustelut-osastolla kuitenkin ollaan ja silleen.
“Älä näytä tuommoiselta, Korppu", hän sanoi. "Eihän tämä ole yhtään mitään. Paljon pahempaa on tulossa!”
- Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli