Kirjoittaja Aihe: Mahdollisesti jatkoa Harry Potterille?  (Luettu 16520 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mahdollisesti jatkoa Harry Potterille?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 14, 2011, 21:04:37 »
Tässä tuli mieleen, että luultavasti rakastaisin tarinaa Snapen näkökulmasta, oli se sitten miltä aikakaudelta tahansa, parasta tietty olisi, jos se kattaisi koko hänen elämänsä... :) Muita itseäni kiinnostavia aiheita olisivat kelmien nuoruus, Siriuksen eritoten, yleisesti aikakausi ennen Voldemortin kukistumista, Lilyn ja Jamesin tarina, elämää Dracon näkökulmasta sekä aikakausi paljon Harryn jälkeen, milloin ihmiset vain muistelevat häntä ja millainen taikamaailma on silloin.

Kyllä, uskon että Jo kirjoittaa vielä jotain Pottereihin liittyvää, oli se mitä tahansa, niin olen onnellinen, mutta erityisesti kiinnostaa siis yllämainitut jutut ja vähiten Harryn elämä siitä mihin se DH:ssa jäi. Enkä kyllä täysin uskokaan, että Harryn näkökulmasta tulee mitään... :)
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa naurrettavus

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Heinäkuu 14, 2011, 21:39:26 »
Ei todellakaan! Ei enää. Se sarja on loppu ja piste. En halua mitään huonoa jatko-osaa niinkuin Pirates 4 oli, vanhat ainoat oikeat näyttelijät poissa ja sitä rataa.

Sen sijaan olen sitä mieltä, että uudet kirjat ovat enemmän kuin tervetulleita. Ei ehkä Harryn tarinaa jatkamaan, mutta muuten Rowlingin velhomaailmasta olisi kiva kuulla lisää. Lisää Tylypahkasta? Jonkun muun hahmon näkökulmasta jotain? Kuolonsyöjän tai Malfoyiden? Tai vaikkapa Dobbyn. Tai Teddy Lupinin!! JOO. Tai kirja Jamesin, Siriuksen, Piskuilanin ja Remusin nuoruudesta. Tai Dumbledoren tai Kalkaroksen elämäkerrat. Joo, se ois ihan mahtavaa. taidankin itse alkaa kirjoittamaan, kun on niin paljon ideoita :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2011, 21:42:35 kirjoittanut sektumsempra »
"Eipä sun hyllyvä vanukaspoikas lisää läskiä tartekaan, Dursley, älä pelkää" - Rubeus Hagrid

nimimerkin vaihdos: sektumsempra -> naurrettavus

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #52 : Heinäkuu 18, 2011, 10:30:13 »
Kuten moni muukin, itse haluaisin myös kauheasti jonkun kelmien ajasta kertovan kirjan, kun kaikki olivat nuoria. Olen haaveillut kirjasta jo varmaan AV:sta asti. Jos sellainen joskus tulisi, niin olisin ehkä onneni kukkuloilla. Olen aina ollut kiinnostunut monenkin hahmon nuoruusajasta ja elämästä enemmän, varsinkin kelmien ja Kalkkaroksen.
Minusta myös kaikki sivuhahmojen elämäkerrat olisivat todella mielenkiintoisia (Voldemortin elämäkerta lol), itse en ollenkaan pitäisi sitä huonona asiana tai mielikuvituksettomuutena Rowlingilta. Tosin en haluaisi mitään sivuhahmon näkökulmasta kerrottua Harry Potteria, mihin se saattaisi helposti mennä.
En haluaisi mitään varsinaista Potter jatko-osaa tai esim. että Harryn lapset jatkaisivat kirjoissa, koska... noh... jotenkin se vaan menisi tylsäksi ja vähän sellaiseksi jatko-osamaiseksi, enkä ole oikeastaan pitänyt mistään jatko-osasta. Ei mitään tulevaisuuteen suuntaavaa tai mitään HP:n lopun jälkeen vievää tarinaa. Harryn ja kumppanien elämä on loppuunkäsitelty, siitä en halua enää kuulla yhtään. Loppu hyvin ja kaikki relassa.
Olen kiinnostunut myös ylipäätään Rowlingin uudesta tuotannosta ja kirjoista. Varmasti tulee luettua myös Siuntio Silosäkeen tarinat jossain vaiheessa, minusta se on esimerkiksi kiva lisä Potter maailmaan liittyviin kirjoihin, jossa ei millään tapaa pilata Potterin loppua tai jatketa sarjaa eteenpäin jatko-osamaisesti.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2011, 10:33:45 kirjoittanut Sectumsempra »

Dobby

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Joulukuu 07, 2011, 18:51:11 »
Ei olisi hyvä idea... Musta leffat loppu hyvin, lisäosa vaan pilaisi leffasarjan. Ja olisi vähän tylsä katsoa taas Pottereiden ja muiden hahmojen lapsien koulunkäyntiä. Ehkä se kertoisi jostai muusta ajasta/henkilöstä? Ja olisi outoa, että ne kaikki opettajat yms. olisi eri tyyppejä... Ja minkäköhänlainen leffa tulisi jos Tim Burton tai joku muu ohjaisi sen O_o

Jos sellainen tehdään, katsoisin sen kuitenkin ihan vain mielenkiinnolla. Mutta jos olisin itse päättämässä siitä, en tekisi mitään lisäosaa.

Poissa valekaljuuna

• linnunradan pienoismalli
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieFlame10573
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #54 : Joulukuu 07, 2011, 19:12:45 »
Toisinaan sehän olisi hienoa, mutta miellummin kirja. En oikein osaa sanoa mitä odotta, ei välttämättä mitään Harryn ja Ginnyn lapsien kouluvuotta. Anteeksi arvosteluni, mutta se voisi olla ehkä liian matkittu Harrysta... ehkä hieman tylsä.
Mutta jos joku elokuva on tulossa odotan innolla mitä tuleman pitää, mutta toivottavasti on samat näytteliät ja elokuva tehty hyvin.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #55 : Marraskuu 09, 2014, 11:55:06 »
Höm?
Voisi olla mielenkiintoista seurata uuden taikasukupolven
kasvamista. Elokuvassa tahi kirjassa. :) Ainakin minusta.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Baggir

• Vuotislainen
  • Pitääkö aina olla niin vakava?
« Vastaus #56 : Marraskuu 11, 2014, 13:02:41 »
Sanokaa minun sanoneen, mutta Harry Potterin tarina ei ole vielä päättynyt. Ei voi olla. Ei saa olla.
Dreams will come true.

Poissa Wicked Beast

• Sus
  • Vuotislainen
  • Lost and searching
« Vastaus #57 : Tammikuu 25, 2015, 20:08:58 »
Vaikka nyt onkin jo vuosien saatossa aika hyvin tottunut Harry Potter -kirjojen ja -leffojen puutteeseen, niin kyllä sen verran on riittänyt Potter-vieroitusoireita että ihan mielellään katselisi vielä yhden uuden elokuvan :) kaikista mieluiten toki lukisi ihkauuden kirjan, josta luonnollisestikin tehtäisiin jossain vaiheessa leffa. Ja aivan erityisen hienoa olisi Tim Burton ohjaajana, olen aina tykännyt hänen "sielunmaisemastaan". Sitä paitsi useimmiten Tim Burtonin mukana tulee automaattisesti loistava musiikki Danny Elfmanin toimesta. Varmasti hänen tuotokset sopisivat Potter-leffaan. Elokuvan sisällöstä en sitten osaa sanoa. Kiinnostaisi toki seuraavan sukupolven seikkailut koulussa. Toivottavasti vaan konsultoivat tarpeeksi Rowlingia, veikkaisin että hänelläkin on joku ajatuksentynkä vielä saattanut muhia päässä mahdollisesta jatko-osasta. Kyllähän Harry Potterin maailma on niin monimuotoinen että siitä saisi materiaalia ja tarinaa vaikka kuinka paljon irti. Onhan ennen Harryn ja Voldemortin tarinaakin taikamaailman historiaan mahtunut vaikka mitä. Miksei sitten tulevaisuuteenkin?
|| Weasley is my king ||
I am Wolf. It is my cry you hear in the night, My eyes that gaze at you from the shadows. It is my heart that beats in your Soul, My strength that makes you whole. I am Wolf. I am in you. You are in Me. We Are Wolves.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 21, 2015, 15:41:11 »
Nii siis joo, mä olen edelleen sitä mieltä että Missä se kelmi-sarja viipyy?!.
Siis kun Row on luonut noinkin hyvät puitteet noille Potter-sarjaan liittyen ni mä todellakin haluaisin kuulla Kelmien tarinan, miten pojat oikeastaan löysi toisensa (joo James ja Sirius junassa, mut miten ne hokas Remuksen ja Peterin samaan joukkoonsa), miten Remus sai pidettyä ihmissuteutensa salassa ja kuinka kauan se pysyi salassa, miten pojat harjoitteli animaagiutta jne. Miten Lily oli alusta asti kuvioissa mukana kun James oli lätkässä Lilyyn, mut joo mites Lily, oliko se tosissaan kiinnostunu Severuksesta vai oliko ne vaan kaverit ja miten ylipäänsä Lily hyväksy Jamesin kaverikseen ja poikakaverikseen, oliko Lily kiinnostunut muistakin pojista, minkä nimisiä muut tytöt kelmien aikana oli, keitä muita oli koulussa Kelmien aikaan, minkälaista opetusta niillä oli silloin, miten eri menetelmät muuttui. Oliko Jamesilla, Siriuksella, Peterillä, Remuksella muita tyttöystäviä, ja mistä tuvista. jne. Kepposet, mitä kepposia niillä oli, miten ne ilmeni, jäikö ne kuinka usein kiinni? Milloin Kelmien kartta syntyi? Niin paljon erilaisia kysymysmerkkejä. :D Oikeasti mun mielestä Row.n olisi pitänyt heti Pottereiden jälkeen aloittaa Kelmit sarja. :)

Ihan kaikki tää Kelmien aika kiinnostais mua aivan tajuttomasti!

(Ja Severus tietenkin liittyy paljon Kelmien-aikaan, eli Severuksesta kunnon hahmo, eikä mitään "sivuhahmoa")
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2015, 15:49:31 kirjoittanut Pipe »
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥