Kirjoittaja Aihe: The Wizarding World of Harry Potter -teemapuisto  (Luettu 12441 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Viulutyttö

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: JinxStar23
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: The Wizarding World of Harry Potter -teemapuisto
« Vastaus #25 : Huhtikuu 18, 2012, 14:37:16 »
Kesäkuussa ollaan lähdössä tänne. Olen jo parin kuukauden ajan laskenut päiviä lähtöön ja nyt on enää 46 jäljellä :D Matka oli itseasiassa yllättävän halpa, kahdelta henkilöltä yhteensä n. 2000€ mutta olemme Floridassa vain viikon. Lentoaika on aika pitkä, mennään Pariisin kautta, mutta varmasti Orlando on sen arvoinen :) Eniten odotan sitä kun näen Tylypahkan ja Tylyahon ensimmäistä kertaa, varmaan alan itkemään silloin!! :D Harry Potter and the Forbidden Journey kuulostaa ihan mahtavalta ja tottakai myös kaikki kaupat, Three Broomsticks ja Dragon Challenge. Todennäköisesti kun tulemme takaisin kotiin olen jo käyttänyt kaikki rahani Potter-liikkeissä vaikka olisi vielä matka Lontoon Harry Potter Studio Tourille edessä :D

// Vau Yamiska!! Ehkäpä me sitten törmätään Tylyahossa!! :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2012, 19:24:51 kirjoittanut Viulutyttö »
Lontoo 7.7.2011 <3

Poissa Yamiska

• Potterin lempiponi
  • Vuotislainen
  • My Little Harry
  • Pottermore: ThestralRook142
« Vastaus #26 : Huhtikuu 26, 2012, 06:42:05 »
Onpas teillä samanlaiset suunnitelmat! O_o Mie olen lähdössä myös kesäkuussa ensin viikoksi Orlandoon (joista neljä päivää varattu teemapuistolle) ja sen jälkeen kolmeksi päiväksi Lontooseen, jotta pääsee Leavesdeniin. Taitaa lähtöpäiväkin olla about sama, mikäli oikein laskin. Minun lento tosin Frankfurtin kautta.

Taidan varmaan seota kun pääsen sinne puistoon! Tässä olen niin paljon jo asiaa pyöritellyt päässä mitä mahdollisesti tapahtuu ja olen päätynyt lopputulokseen, että joko alan itkeä tai sitten päinvastaisesti hymyilen leveästi kuin idiootti koko ajan. Käyttörahaa olen säästänyt sellaiset 2000 € ja niiden pitäisi riittää Lontooseenkin. Enpä tiedä miten onnistuu... Toinen ongelma tulee taatusti olemaan tila matkalaukussa. Ihan rajattomasti kun ei voi sitä tavaraa mukana raahata. Olen nimenomaan suunnitellut, että potter-tavaraa ostetaan sitten niin paljon kuin mahdollista. Vaatteita mukaan ihan pelkkä minimi, jotta laukkuun mahtuu. ;)
Valokuvia tulee taatusti napsittua ihan liikaa. Pitää varmaan käydä ostamassa vielä yksi muistikortti varalle niin ei lopu tila kesken.

Hitsi, vähän yli kuukausi enää, ei millään jaksaisi odottaa!

Ja ehkä kirjoitan uuden viestin reissun jälkeen niin on jotain konkreettista sanottavaakin...

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 03, 2012, 18:06:01 »
Olemme Yamiskan kanssa menossa Wizarding Worldiin Orlandoon ja Leavesdenin studioille 4.-14.6. Viime hetken paniikkipakkaamiset menossa. Aurinkolaseja ei löydy ja paniikki on....

Alla olevasta blogista voi seurata meidän matkan kulkua. Kuvia sinne myös tulee.
http://snivellus85.tumblr.com/
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2012, 01:21:19 kirjoittanut Snive »
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #28 : Kesäkuu 03, 2012, 18:24:22 »
Wizarding World of Harry Potter on hieno paikka. Itse kävin siellä 2010, silloin oli vasta auennut, oli melko ruuhkaisa, mutta näin kahden vuoden jälkeen saattaa olla hieman rauhallisempaa. Ei kyllä mitään takuita ole siitä :D
Mutta pidäs hauskaa, se on oikeesti todella kiva paikka :)
You put your arms around me and I'm home.

Poissa muuna

• työtön
  • Vuotislainen
« Vastaus #29 : Joulukuu 26, 2012, 22:48:51 »
Ja pakko sanoa että Floridassa on joulukuussakin keskilämpötila +20 paremmalla puolella, joten on vähän hassua että silti Tylyahon talojen kattojen päälle on laitettu lunta ja taitaa kylästä yksi lumiukkokin löytyä. Puistossa on monia huonoja puolia, mutta silti olen onnoissani tiedosta että saan viettää pari päivää rakastamassani Pottermaailmassa.

Juu, mutta olen kuullut että tylyaho on niin korkealla, että siellä on aina lunta. Ja oletteko nähneet leffoissakaan lumetonta tylyahon reissua!?

Haluan, haluan, haluan tuonne! Mikä kokemus se olisikaan! Mutta olen 13vuotias, rahaton sekä matkakumppaniton... Toisaalta, aina pitää uskoa unelmiinsa ja toiveisiinsa, enkä minä luovuta!

Olisi ihanaa, jos puisto sijaitsisi Briteissä. Olisi paljon halvempaa, mutta toisaalta, miten laitteille kävisi talvella, kun sataa lunta?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2012, 22:56:05 kirjoittanut Zenzibar »

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #30 : Elokuu 02, 2013, 20:24:09 »
Tällanen löyty, ku vähän googletin:

http://www.foxnews.com/travel/2013/05/08/universal-orlando-announces-harry-potter-theme-park-expansion/

Eli ilmeisesti laajennusta tulossa vuonna 2014!? Tulisi siis Viistokuja, uusia kauppoja, uusi ravintola, muutama uusi rata ja Tylypahkan juna, joka liikennöisi uuden alueen ja vanhemman alueen välillä (koska ilmeisesti ne tulevat olemaan erillään ja hiukan eri paikoissa? Jos nyt oikein ymmärsin). Mielestäni kuulostaa kivalle ja kuvatkin hienoja (suunnitelmat).

Toivottavasti linkki toimii (olen nyt tabletilla, niin en ole varma, miten siinä toimii), mutta kyllä sen helposti googlettamalla löytää. :)

Poissa Mäkimeerami

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: BloodLumos24876
« Vastaus #31 : Joulukuu 18, 2013, 15:46:53 »
Herranjumala, kun on tahtoo päästä tonne. Tosin reissu olisi liian kallis, joten se ei ainakaan tällä hetkellä ole mahdollista. Naapurit tosin kävivät siellä ja kertoisvat, millaista siellä oli (kuullemma aivan mahtavaa ja yksi päivä ei riitä siihen kaikkeen). Jos joskus tulee jonkinlainen rahapotti iskemään, niin se on ensimmäinen paikka, jonne tähdätä.

Ovat nuo amerikkalaiset melkoisia kermapers*itä, kun pitää olla KAIKKI. Ihme, ettei Studio Touria ole siirretty sinne! Mielestäni kaikenlaiset Potter-treemapuistot ja sen sellaiset kuuluisivat Britteihin. Siellähän koko Potterjuttu on alunperin syntynyt. Tietysti Harry Potter Studio Tour on Englannissa, mutta varmaankin ymmärrätte mitä kirjoitan... Mutta olisihan se mahtavaa käydä sielä ja ostella kaikenlaista esim.kurpitsamehua, jota ikäväkyllä ei löydy Studio Tourista.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he did not exist...

Poissa LLK

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Elokuu 02, 2014, 23:38:16 »
Ketkä ovat käyneet tuolla teemapuistossa? Onko ollut mahtavaa? Kertokaa kokemuksia ja paljonko meni rahaa koko matkaan? entä mitä kaikkea ostitte tuolta (kuvia kiitos :D) ja ja paljonko tuotteet maksoivat?

Haluaisin niiiin kovasti päästä tuonne :D tuolla sais kulumaan mooonta päivää ja kaikki rahatki :D

Poissa lottimus

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Joulukuu 21, 2016, 07:47:36 »
Me käytiin just Japanin Universal Studiosin Wizarding Worldissä. Oli aivan uskomaton paikka! Taianomainen, varsinkin näin joulun alla. Butterbeer oli hyvää ja Tylyaho suloinen. Tylypahka sisältä ja ulkoa upea. Kirjoitin siitä blogiin, mukana jutun lopussa on myös video. :-) Onko muita tuolla käyneitä?

http://www.watia.fi/universal-studios-japan/