Kirjoittaja Aihe: Pukeutumistyylisi?  (Luettu 12139 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SnidgetDream29844
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Pukeutumistyylisi?
« Vastaus #50 : Marraskuu 23, 2010, 18:06:50 »
Noh, ei mulla varmaan kovin erilainen ole muihin verrattuna mutta arkipäivisin kouluvaatteina toimii yleensä, itseasisassa useasti, huppari jonka alla tpaita tai toppi jonka ulkonäöstä en ole itse aina kovin varma kun aamulla heitän vain päälle mitä kaapissa on esimmäisenä. Jalkoihin laitan yleensä farkut, tai joskus mustat kollarit. Kenkinä toimivat melkeimpä kesin ja talvin tennareilla jotka ovat joskus enemmän ja vähemmän oikean väriset (eli valkoiset) : D
En ole siis ollenkaan hame / mekko ihmisiä, enkä pahemmin välitä korkokengistä mistään muista muoti jutuista :)) Olen tyytyväinen tyyliini juuri näin!
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #51 : Joulukuu 01, 2010, 13:12:02 »
Mua vois pukeutumisen perusteella luulla varmaan persoonallisuushäiriöiseks, mutta mun mielestä ei tarvi käyttää samantyylisiä vaatteita koko ajan.

Käytän paljon kukkamekkoja, koska tykkään kukkakuvioista. Ostin varmaan neljä kukkamekkoa kesällä, ennen ei ollut yhtään, enkä niistä tykännytkään. Mut jotenkin ne on vaan niin söpöjä. Sitten tykkään mustista vaatteista. Mulla on monta mustaa mekkoa ja pitsihametta.

Yleisesti ottaenkin, mekkoja on paljon ja kaikkea muuta kovin vähän. Vuosi sitten oli varmaan vaan kaksi mekkoa.

En kuitenkaan käytä mekkoja joka päivä. Mulla on paljon päiviä kun liikun verkkareissa ja vanhoissa huppareissa. Ne on sellasia I-don't-care-päiviä :D

Poissa miki

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Tammikuu 14, 2011, 21:24:19 »
Itse seuraan pukeutumismuotia, lainaan ja luen eri muotilehtiä, sekä seuraan muotiblogeja. En kuitenkaan mielestäni ole mikään muotihirmu pukeutumisen suhteen. Tuntuu että nykyaikana on yhtä aikaa pinnalla monia ilmiöitä, joista kaikki ovat ns. muodissa - on niitä kalliiden merkkivaatteitten perään juoksijoita, gootteja, lolitoja, emoja, kirppishirmu-eko-hippejä jne. (en ole perillä ihan kaikista ja pahoittelen tökeröjä sanavalintoja, mutta got the point?) Kaikissa eri tyyleissä on minusta omia kivoja puoliansa ja omat vaatevalintanikin vaihtelevat päivän ja fiiliksen mukaan. Joku päivä saatan olla mekossa ja sukkahousuissa, toisena taas revityissä farkuissa ja tennareissa.

Oma tyylini on vaihdellut aika rajustikin vuosien varrella. Joitakin vuosia sitten pukeuduin paljon mustaan ja tummiin vaatteisiin, käytin lähes aina vain tennareita ja tyylini oli aika "rokahtava". Nyt olen ehkä vähän rauhottunut sen tyylin suhteen, tykkään kuitenkin yhä esim. niittikoristeista, mutta muuten sävyt vaatteissani ovat ehkä vähän vaaleampia ja hillitympiä kuin ennen. Tennareita käytän yhä joskus, mutta yleensä jalassani on jonkinsortin korot. Olen hurahtanut täysin erilaisiin korkokenkiin! (viime laskemalta löytyi reilut 20 paria korollisia saappaita, avokkaita, ym..) Paitana talviaikaan käytän yleensä jotain villapaitaa tai neuletta, kesällä taas menee erilaiset mekot, t-paidat ja topit. Käytännöllisyys on kivaa. Tykkään käyttää vaatteitten lisukkeena usein myös erilaisia koruja, huiveja ja vöitä, en kuitenkaan hirveästi kerrallaan vaan simppeli linja niidenkin suhteen puree parhaiten. Ostan ison osan pukeutumistarpeistani kirppareilta tai hamstraan esim. sukulaisilta ja kavereilta heidän vanhoja vaatteitaan. Joitakin vaatteita ja koruja teen/tuunaan/neulon myös itse tai saan ompelijasiskoltani lahjuksiksi. Näin säästyy opiskelijabudjetista rahaa ja saa usein myös kestävämpää ja persoonallisempaa tavaraa päälleen laitettavaksi. :)
We can leave this world, leave it all behind,
we can steal this car if your folks don't mind,
we can live forever if you've got the time.

Poissa Valkyrie

• Musta suola
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #53 : Huhtikuu 08, 2011, 20:50:47 »
Hmm, mielenkiintoinen aihe :)
Käytän aika gootahtavia vaatteita, viktoriaaninen gootti on se mun juttuni. Tummat värisävyt, pitsejä ja naisellisuutta. Korsetin tahtoisin, mutta en kuulemma saa vielä :( En pidä lyhyistä hameista, vaan mielestäni hameen tulee olla ainakin polven alapuolelle, mieluiten nilkkoihin. Kaikenlaiset nyöritykset ja korsettikuviot ovat mielestäni aivan ihania. Jos voisin, kulkisin kesäisin vallan pitkä pitsimekko päällä, pitsihanskat ja päivänvarjo kädessä ja jotkin mustat kengät jalassa. Ja kyllä, aika useinkin tuntuu että olen syntynyt väärälle vuosisadalle :D

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Huhtikuu 08, 2011, 21:06:20 »
Pukeudun hyvin sekaisesti, mutta aina on jotain mustaa, harvemmin tosin kokomustaa. Yleensä musta ja ehkä pari muuta väriä siihen, usein (tumman) harmaa + sininen/vihreä/punainen/liila. En pysty määrittelemään itseäni miksikään tietyksi tyypiksi, olen ehkä pukeutumistyyliltäni sekoitus goottia, tavista, hevaria ja joskus vielä punkkaria, lolitaa, fantasiahörhöä, emoa... ties mitä. En osaa määritellä itseäni, mie olen vaan mie. Koulussa kyllä näytän "normaalimmalta" kuin muulloin.

Tykkään tosiaan gootahtavista vaatteista, ainakin on useammat kalikalikettingit housuissa jos ei muuta. Housut ovat tosiaan yleensä jalassani ja ne ovat yleensä mustat pillifarkut. On mulla kyllä parit muutkin housut kuin ne iänikuiset mustat farkut, mutta ne mustat nyt useimmiten jalassa on.
Joskus vähän harvemmin näkee mulla hameitakin, joista kyllä tykkään housuja enemmän, mutta housut on vaan tosi paljon käytännöllisemmät jokapäiväkäytössä. :D Lähes kaikki hameeni ovat tummia tai ainakin dramaattisen sävyisiä, enemmän tai vähemmän goottilaisia ja pitsisiä. :3 Sitten käytän vielä ihan perus toppeja, huppareita jne... (joskus myös bändipaitoja tai muita t-paitoja) kyllä multa ehkä pari jokseenkin goottityylistä paitaa löytyy, mutta niitäkään en nyt joka päivä käytä.
Takkini ovat myös melko pitkiä, erityisesti tykkään villakangastakistani, tosin kohta sekin saa vaihtua toppatakkiin... mulla taitaa olla muuten neljä erilaista takkia, huh. :''D (toppa- villakangas- kangas- ja tuulitakki) Mutta kun takit on ihania. <2

Ja kaulakorutkin on ihania. <2 olen kaulakorufriikki, ne ainoat korut joista pidän, koska korva/lävistysreikiä ei multa löydy, ja sormuksista ja rannekoruista en nyt muuten vaan niin hirveästi pidä. Yleensä ainakin joku kaulakoru (ellei useampi :33) + niittikaulapanta.

Kenkiä tykkään käyttää tennareita ja maihareita sekä lämpimällä ilmalla joskus ballerinoja, mutta tykkään muunkinlaisista kengistä, jopa korkokengistä, kunhan niillä ei tarvitse koko päivää kävellä :''D Mun jalat kuolisi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2011, 21:00:59 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Suruton

• Sienimies
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NightDraconis17
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #55 : Huhtikuu 08, 2011, 21:13:45 »
Hmm. Minun pukeutumistyylini vaihtelee erittäin paljon. Toisinaan se on erittäin värikästä ja täynnä kaikkia asusteita, toisinaan se on sitten taas tumma ja pelkistetty. Yleensä minulla on kumminkin mustat lökärit ja joku t-paita ja huppari. Kesällä sitten taas lähes aina shortsit ja joku t-paita tai toppi. Kesäisin se ei itseasiassa vaihtele niin paljon kuin muulloin. Itse en seuraa oikeastaan muotia lähes ollenkaan mutta tietysti siitäkin tulee vähän vaikutteita jos joka toisella vastaantulijalla on joku samanlainen vaate :D Mutta yleensä se menee tunteen mukaan ja tyyliäni on oikeastaan hyvin vaikea kuvailla.
http://www.adressit.com/oriveden_opisto_sailytettava_orivedella Kouluani uhkaa siirto toiselle paikkakunnalle.

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #56 : Huhtikuu 08, 2011, 21:52:16 »
Hmm, no, tyyli taitaa olla melko köyhä, en lapsena, nuorena enkä aikuisena ole ollut hirveän kiinnostunut pukeutumisesta. Vaatteet on siistit ja puhtaat. Töissä tilaisuuden mukaan joko rennot arkivaatteet tyyliin paita ja pitkät housut/farkut tai sitten jos on syntymäpäiväkäyntejä tai muita edustustilaisuuksia niin jakkupukulijaa. Kotona rennosti ja etenkin viime kesän hellepäivät jopa ihan natural-tyylillä... Asutaan maalla eikä ole naapureita ihan lähellä, niin sai pihallakin mennä ihan Eevana jos vaatteet ahdisti ja hiosti. =D

No, voimakkaista väreistä tykkään. Oranssi, ruskea, viininpunainen, metsänvihreä, farkunsininen ja aniili on miun värejä. Niin ja musta myös.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Kesäkuu 20, 2011, 19:32:10 »
Hm.. Itselläni ei ole varsinaista puketumistyyliä. Olen vähän sitä ja tota:D

Mutta yleensä pukeudun mustiin. Perusvaatteeni ovat pillifarkut (mielellään reikäiset), lökärit tai ruutufarkut (yleensä punaiset tai keltaiset). Pidän t-paidoista joissa on jokin kuvio. Perus t-paidassani on lähes aina suden kuva. Pidän kauluspaidoista. Joten minulla on yleensä vuodenajasta riippuen ohut kauluspaita(suosin lähes kaikkia värejä). Normaalisti talvella minulla on paksu musta huppari joka on monta koko isompi kuin oma kokoni :D Mutta ei mikään hiphopparien jättihippari. Housuissani yleensä on sivuilla roikkuvat henkselit, ja muuta sen sellaista ketjua tai jotain muuta mikä kilisee:D
Käytän kesät tennareita. Kengännauhat ovat yleensä jotain hyvin räikeää. Kuten neonvihreä tai sähkönsininen. Talvella mennään maihareissa:D
Minulla on pitkät mustat hiukset jotka ovat yleensä auki ja ihan pörrössä ja sotkussa:D
Minulla on jonkin verran koruja. Esim. Jättisormuksia, laajennuskoruja, kaulakoruja ja hakaneuloja siellä sun täällä. Suosin koruja jotka kilisevät:D Perusasusteeni on solmio. Normaalisti puuskupuhin solmio, tai sitten punainen mikä on ostettu vuonna yks ja kaks cybershopista. Omistan miljoona kravattia joten en nyt lähde luettelemaan kaikkiaX)
Normaali pukeutumistyylini on emo tai punkkari. Inhoan olla liian värikäs mutta punkkarina suosin jonkin verran värikästä vaatetta. Käytän meikkiä (Näytän kuulemma tytöltä:D) vähän. Rajaan vain mustalla kajalilla silmäni aika paksusti. Minulla on usein valkoiset piilolinssit joten jotkut opettajat saavat silloin tällöin sydäreitä kun katsovat minuun:D Minulla on myös ollut kirkkaan vihreät ja nyt on suunnitelmissa hankkia pinkki ja täysin musta piilolinssi.

Pyrin pukeutumaan eri tavalla kuin muut ikäiseni pojat. Eli en halua käyttää räppilippiksiä tai yli-isoja farkkuja jotka roikkuvat nilkoissa. Jotkut huutelevat minulle kaikkea sen tyylistä kuin homo tai gootti. Mutta se ei haittaa:D Sillä haluan olla räväkkä ihminen. Ja haluan että se myös näkyy muille.
Kerran koulussa minulla oli piikkipanta (pojat saivat ahaa-elämyksen kutsua minua homoksi) ja ystäväni oli kahlinnut minut ketjulla pannastani :D Joten hän kiskoi minua joka paikkaan koko päivänX)
Voitte kuvitella kuinka hauskaa oli nähdä paikallisen s-marketin kassaneidin ilmeen kun ystäväni raahasi minua kaulapannasta:D Joskus raahaan kouluun mukaan pikachu pehmoleluja tai puuhapete pehmojaXD Jostain syystä ne eivät ikinä palaa ehjinä takaisin:D Opettajien mukaan olen "Se erilainen nuori". :D

Joskus saan jonkin elämyksen laittaa vaikkapa poskeeni hello kitty- laastarin tai KISS bändin meikit kouluun:D Näin tuotan ystävilleni ja opettajille suurta päänvaivaa:D Vappuna ja muina juhlapäivinä on hauskaa kun silloin pukeudun mahdollisimman hullusti. Esim. Viime vappuna naamassani luki "Pokemon", "Digimon", "Natsi", "Dorka" ja "Se idiootti urheilukilpailusta". Sekä olin sutaissut itselleni viikset:D

Ennen joulua minulla on tyypillisesti punaista ja tottakai tonttutytön letit:D Samaa rataa kaikkina hauskoina juhlapäivinä.

No mutta siinä oli nyt jotakin tietoa miten tämä jätkä pukeutuu:D
Erittäin erilaisesti:)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 21, 2011, 22:17:37 kirjoittanut Ihmissusi »

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
« Vastaus #58 : Kesäkuu 21, 2011, 21:46:31 »
Oma tyylini muuttu todella ehkä vähän liiankin usein : D.Tyylini on ehkä vähän rokahtava,mutta joskus se on taas vähän muodissa menevä.Otan paljon tyyli vaikuteita Hayley Williamsilta (paramoren laulaja) tai Emma Watsonilta : ).

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #59 : Kesäkuu 28, 2011, 01:41:00 »
Voin vannoa että harvoin näkee päivää jolloin mulla ei olis mitään mustaa ylläni, oli sitten kesä tai talvi tai ihan mikä aika vuodesta tahansa. Yleensä koulupäivisin perustyyliini kuuluu huppari (useimmiten musta, mutta myös sininen ja punainen löytyy) sekä pillifarkut, joiden väri riippuu hupparin väristä. Useimmiten perussiniset tai mustat, toisinaan mustan hupparin kanssa myös punaiset sopivat. Ehkä eniten mulle sopiikin juuri sellainen musta huppari + punaiset pillifarkut -yhdistelmä ^^ Hupparin alla yleensä toppi tai t-paita, tosin myöhään keväällä ja loppukesästä menen monesti kouluun t-paidalla ilman mitään hupparia siinä päällä. Kuitenkin monesti koulusta kotiin tultuani otan hupparin pois ja vaihdan sen johonkin kevyempään kun mun huoneessa tuppaa olemaan aika kuuma. Talvisin sitten toki villasukat jalassa kun oon niin herkkä palelemaan ja silloin jopa mun huone viilenee (: Kenkinä mulla on mustat converset joita käytän kaikkina muina vuodenaikoina paitsi talvella.

Kesälomalla mulla on poikkeuksetta jonkinlaiset shortsit joka päivä, oli ilma mikä tahansa :> Jos on kylmempi, niin sitte saatan hupparin laittaa päälle, mut shortsit on ja pysyy ja niitä löytyy kaikenlaisia: lyhyitä farkkushortseja, capreja yms. Shortsien lisäksi ylläni on kesäisin joko t-paita tai toppi, toki oikein kylmällä ilmalla myös huppari. Kenkinä käytä useimmiten ihan sandaaleja, tai sitten ei kenkiä olleskaan (: Jos oikeen kova helle on ja aurinko paistaa, niin välttääkseni auringonpistoksen multa löytyy myös kiva punertava hellehattu :>

Ja talvisin ulkona miulla on yleensä (tai ainakin viime talvena oli, eri asia on et mahtuuko enää ens talvena) punamusta toppatakki, saman värinen ihanan lämmin tupsupipo ja saapasmalliset lämpimät talvikengät + tietysti hanskat, joskus paksut perushanskat ja toisinaan ihan villalapaset. Jos oon ihan tosissaan pitkäks ajaks ulos menossa, esim. laskettelemaan, nii sitten mustat ulkoiluhousut päälle. Pakko pukeutua lämpimästi, kun mulle tulee jo viidentoista asteen pakkasessa aivan hirveän kylmä :3

Lisäksi näistä pikkuhiluista mainittakoon että mulla on oikean käden etusormessa luokkasormus jota pidän 24/7 ja monesti jokin koru kaulassa.

To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #60 : Heinäkuu 12, 2011, 17:46:01 »
Enpä muista tänne kirjoittaneeni... Joten:

Pukeutumistyyli? No, miulla ei varsinaisesti mitään pukeutumistyyliä olekkaan, mitä nyt milloinkin sattuu päällä olemaan. :'D

Yleensä talvisin on mustat normifarkut tai siniset. ^^ Ja sitten on teepaita ja huppari siinä päällä. Joskus joku uhntuvatakki siinä päällä. ^^ Ja hieno tupsupipo <3. :'D
Kesäisin sitten joko sellaiset sinioranssipunamustat, valkoiset jossa on jotain hienoja kuvia tai farkkucaprit (tai mitkälie :'DD) teepaidat on hienoja ja sit on semmoinen hieno "lieri"hattu. Paperista tehty (O_O) ja itse en siis ole sitä tehnyt. ^^

Koruja en käytä, paitsi korvins on vasemmassa. Tai siis oli, kyunnes repesi ja meni KUUDESSA TUNNISSA UMPEEN! (en jaksanu lihavoida tai kursivoida) Ja nyt pitäis uutta hommata. ^^

Ainiin! Kengät! yleensä street kengät, Adidas, puma tai jotain siltä väliltä. Halpiskengätkin menee jos ne on hyvät ja hienot. ^^
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Caelai

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Heinäkuu 14, 2011, 01:51:23 »
Suosin ennen pelkkää mustaa, koska ajattelin, että sehän sopii kaiken kanssa ja koko vaatekaappini oli täynnä mustia vaatteita. Nyt olen oppinut ostamaan muutakin kuten beessiä tai valkoista. Kirjavat vaatteet ei oo mun juttu. Ehkä ne menee just ja just kesäsin.

Nahkatakki on ihan must. En osaa käyttää oikein muita takkeja. Talvella oli Spiritstoresta ostettu ihana, lämmin takki kyllä hyvässä käytössä.
Olen enemmän hame ihminen kuin housuihminen. Nyt kesällä olen kyllä käyttänyt aika lailla shortseja koska hameiden alle ei pysty laittamaan oikein mitään näin kuumalla eli ei oo kiva, että vilkkuu. Farkkulegginsit on kyllä aika kova juttu.
Toppeja tulee käytettyä ja t-paitojakin omistan paljon, mutta kun tyylini on vaihtunut jotenkin paljon naisellisemmaksi niin roikkuvat t-paidat ei sovi.
Kenkinä gladiaattorit, ballerinat tai jotkin muut. Korkkareita en suosi koska olen muutenkin niin pitkä.

Pukeutumistyylini vaihtelee tosi paljon. Joskus voin näyttää tosi diivalta ja joskus kunnon rokkitytöltä. Ja rakastan sitä, että pystyn muuntautumaan.

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #62 : Heinäkuu 14, 2011, 10:39:27 »
Noh minulla on aika monta tyyliä lopulta kun ajattelee. Kaikki vaatteet eivät vaan sovi kaikkiin tilanteisiin ja en edes kyllä kaikkia vaatteita viitsisikään pistää joka tilanteeseen.

Yleensä arkiaamuna, hyvin hemaisevana  noin klo 6 herättyäni ja aamuhorroksesta selvittäni, minulla on jopa tunti aikaa kerätä kamppeeni, syödä, pukea, yms, ja ehtiä linja-autoon.
En laita yleensä mitään kauhean erikoista päälleni (tai no riippuu mikä on erikoista), kuitenkin pyrin edes jonkinlaiseen yhdistelyyn ja sellaiseen, että vaatteet tuntuu 'omilta', pukeudun aika fiiliksen mukaan ja siten, että aikani riittää. Arkityylini suosii aika paljon mustaa ja valkoista väriä, tosin viime aikoina olen alkanut pitämään enemmän myös maanläheisiä sävyjä, kirkkaanvärit ovat edelleen kirosana. Peruskenkinä on jotkut tennarit, ballerinat, korkkarit tai talvella maiharit tai uggit. Rakastan myös kaikkia asusteita ja pyrin käyttämään jotain hiuskoristeita tai huiveja tms. kun ehdin. Tykkään myös laittaa aina jotain koruja, sormukset on pakolliset sekä silloin kun on aikaa laitan hiuksetkin oikein kunnolla. Muutoin tyydyn johonkin helppoon kampaukseen, jonka tekee siinä 5-15 minuutissa. Rakastan hiuksieni kiharastamista, tosin se vie juuri kauheasti aikaa.
Tykkään meikata, silmämeikki on suht vahva ja pidän myös tekoripsistä, mutta käytän niitä arkena aika harvoin. Kynsilakkaa on lähes aina arkena, kun muuten kynnet tuntuu niin helposti karkeavilta ja haurailta. Joskus saatan käyttää myös tekokynsiä, mutta arkena harvemmin, kun eivät ole oikein käytännölliset tilanteisiin.

Kun menen jonnekkin urheilemaan/lenkille tai harkkoihin pidän aika paljon kollareita ja sitten jotain t-paitoja ja huppareita, niissä on hyvä olla ja ei haittaa jos ne nyt vähän kärsiikin. Hiukset kiinni ja meikkiä suht minimaalisesti/ei ollenkaan. Kotona löhötän yleensä ison t-paidan, kollarien/haaremihousujen/isojen farkkujen kanssa hiukset kiinni ja en jaksa meikata sen ihmeemmin tai muutenkaan panostaa.

Minua ei siis voi kategorisoida oikein minkään tyylisuunnan varsinaiseksi edustajaksi arkisin, vaikkakin tykkään ottaa vaikutteita aasialaisista trendeistä ja katumuodista. Joskus pukeuduin enemmänkin näiden katumuoti tyylien mukaan, mutta nykyisin olen sen verran laiska ja kiireinen, että tyydyn vain ottamaan vaikutteita ja inspiraatiota niistä ja luomaan sitten jotain itselle sopivaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2011, 10:43:06 kirjoittanut Sectumsempra »

Adessa

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Heinäkuu 24, 2011, 11:48:16 »
Kesällä pukeudun useimmiten farkkushortseihin, sekä värikkäisiin toppeihin ja teepaitohin. Myös mekkoja ja tunikoita tulee käytettyä. Muina vuodenaikoina käytän perus tummandenimin sinisiä kapeita farkkuja. huppareita, pitkähihaisia ja neuleita. Lempivärini vaatteissa on valkonen, mutta käytän myös paljon muitakin värejä.  Hiukseni kiharran joka toinen päivä muotoiluraudalla, tai käytän nutturaa tai pidän ponnarilla. Rakastan käsi,-ja kaulakoruja. Korviksia käytän myös. Kesällä olen paljon ilma kenkiä tai varvastossuilla ja balleriinoilla. Minulle tärkeintä pukeutumistyylissäni on, että vaatteet ovat mieleisiä ja tuntuvat mukavilta ja sointuvat edes jotenkin yhteen. Meikki on yleensä kevyt ja raikas. Vähän ripsaria yläripsiin, huulirasvaa ja sipaus aurinkopuuteria tai ei mitään. Olen myös innostunut boheemista tyylistä. Pukeutumistyylini on usein hieman tyttömäinen ja raikas!

Poissa Whatsername

• nuottiavaimen säilyttäjä
  • Vuotislainen
  • Just look up to the stars and believe who you are.
  • Pottermore: HexLeviosa139
« Vastaus #64 : Heinäkuu 24, 2011, 16:59:22 »
Hm.. Itselläni ei ole varsinaista puketumistyyliä. Olen vähän sitä ja tota:D

Mutta yleensä pukeudun mustiin. Perusvaatteeni ovat pillifarkut (mielellään reikäiset), lökärit tai ruutufarkut (yleensä punaiset tai keltaiset). Pidän t-paidoista joissa on jokin kuvio. Perus t-paidassani on lähes aina suden kuva. Pidän kauluspaidoista. Joten minulla on yleensä vuodenajasta riippuen ohut kauluspaita(suosin lähes kaikkia värejä). Normaalisti talvella minulla on paksu musta huppari joka on monta koko isompi kuin oma kokoni :D Mutta ei mikään hiphopparien jättihippari. Housuissani yleensä on sivuilla roikkuvat henkselit, ja muuta sen sellaista ketjua tai jotain muuta mikä kilisee:D
Käytän kesät tennareita. Kengännauhat ovat yleensä jotain hyvin räikeää. Kuten neonvihreä tai sähkönsininen. Talvella mennään maihareissa:D
Minulla on pitkät mustat hiukset jotka ovat yleensä auki ja ihan pörrössä ja sotkussa:D
Minulla on jonkin verran koruja. Esim. Jättisormuksia, laajennuskoruja, kaulakoruja ja hakaneuloja siellä sun täällä. Suosin koruja jotka kilisevät:D Perusasusteeni on solmio. Normaalisti puuskupuhin solmio, tai sitten punainen mikä on ostettu vuonna yks ja kaks cybershopista. Omistan miljoona kravattia joten en nyt lähde luettelemaan kaikkiaX)
Normaali pukeutumistyylini on emo tai punkkari. Inhoan olla liian värikäs mutta punkkarina suosin jonkin verran värikästä vaatetta. Käytän meikkiä (Näytän kuulemma tytöltä:D) vähän. Rajaan vain mustalla kajalilla silmäni aika paksusti. Minulla on usein valkoiset piilolinssit joten jotkut opettajat saavat silloin tällöin sydäreitä kun katsovat minuun:D Minulla on myös ollut kirkkaan vihreät ja nyt on suunnitelmissa hankkia pinkki ja täysin musta piilolinssi.

Pyrin pukeutumaan eri tavalla kuin muut ikäiseni pojat. Eli en halua käyttää räppilippiksiä tai yli-isoja farkkuja jotka roikkuvat nilkoissa. Jotkut huutelevat minulle kaikkea sen tyylistä kuin homo tai gootti. Mutta se ei haittaa:D Sillä haluan olla räväkkä ihminen. Ja haluan että se myös näkyy muille.
Kerran koulussa minulla oli piikkipanta (pojat saivat ahaa-elämyksen kutsua minua homoksi) ja ystäväni oli kahlinnut minut ketjulla pannastani :D Joten hän kiskoi minua joka paikkaan koko päivänX)
Voitte kuvitella kuinka hauskaa oli nähdä paikallisen s-marketin kassaneidin ilmeen kun ystäväni raahasi minua kaulapannasta:D Joskus raahaan kouluun mukaan pikachu pehmoleluja tai puuhapete pehmojaXD Jostain syystä ne eivät ikinä palaa ehjinä takaisin:D Opettajien mukaan olen "Se erilainen nuori". :D

Joskus saan jonkin elämyksen laittaa vaikkapa poskeeni hello kitty- laastarin tai KISS bändin meikit kouluun:D Näin tuotan ystävilleni ja opettajille suurta päänvaivaa:D Vappuna ja muina juhlapäivinä on hauskaa kun silloin pukeudun mahdollisimman hullusti. Esim. Viime vappuna naamassani luki "Pokemon", "Digimon", "Natsi", "Dorka" ja "Se idiootti urheilukilpailusta". Sekä olin sutaissut itselleni viikset:D

Ennen joulua minulla on tyypillisesti punaista ja tottakai tonttutytön letit:D Samaa rataa kaikkina hauskoina juhlapäivinä.

No mutta siinä oli nyt jotakin tietoa miten tämä jätkä pukeutuu:D
Erittäin erilaisesti:)

Mun pitää nyt kuule sanoa,että ihailen sun rohkeuttas pukeutua tuolla tavalla,ihan miten itse haluat! :D En kyllä tiedä varmaankaan yhtäkään poikaa,joka vois pukeutua noin,koska mun kaupungin kaikki pojat on näitä "räppäreitä" ja sekös minua harmittaa. :(

No mutta joo,mun oma pukeutumistyyli ei ole kauhean erikoinen,bändipaitoja ja -huppareita mulla on vaikka kuinka monta,ja melkeen aina mulla on joku bändipaita päällä :D Jalassa on aina mustat converset,paitsi talvella on sit jotku muut kengät. Ihan normifarkkuja ja lökäreitä käytän,tosin omistan kyllä sellaset punamustat salmiakkiruutuhousut joista pidän kovasti :D Haaveissa olis myös punaset skottiruudulliset housut. :) Mun lempivärejä on musta,valkoinen,punainen ja armeijanvihreä. Kyllä tykkään kaikenlaisista väreistä,etenkin kesällä on usein jotain kirkasta väriä päällä :D Pukeutumistyylistäni voi varmaankin huomata sen,että tykkään punk-musiikista,bändipaidoista ainakin :D Koruista sen verran,että vasemmassa ranteessa on aina musta hikinauha,jossa sitten lukee punasella yhden bändin nimi,ja oikeessa ranteessa sit on usein sellanen niittiranneke :D Hakaneuloja tykkään tunkea joka paikkaan,esim. monessa mun laukussa on hakaneula, ja kaikenlaisista pinsseistä ja kangasmerkeistä pidän kanssa tosi paljon :D Kaulassa killuu usein vihree plektra,jossa on sellanen metallinen rauhanmerkki kiinni (ite tällaisen jännän korun joskus väsäsin:D) tai sitten hopeinen nuottiavain,jonka sain joskus 10-vuotiaana, ja tämä kyseinen koru on mulle hyvin tärkeä ja pidän sitä aina ylpeydellä,koska täällä missä mä asun kaikki rakastaa urheilua, ja ite oon aina enemmän ollut niitä "musiikki-ihmisiä" :D

Kyllä,tykkään olla erilainen ja pukeutua vähän eri tavalla kun muut meidän koulussa olevat tytöt,mutta ihan liian räväkäksi en kyllä rupea,että mitään oranssia irokeestia en rupee hankkimaan :D
Siriusly,that's riddikulus!

Poissa hoippukurimu

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Heinäkuu 24, 2011, 20:15:57 »
Ei nyt mitään yhtenäistä tyyliä. Ehkä niistä näkyy sellanen naisellisuus. Tykkään kamalasti mekoista, hameista ja '50-luku kiinnostaa ihan kamalasti, mutta valitettavasti mulla ei oo kamalasti rahaa ikinä ostaa mistään erikoisliikkeistä, missä ne maksaa 50€ ylöspäin.

Mulla on vaan yhdet housut, ne on Vilasta ostetut aivan ihanat farkut, mistä tykkään kamalasti. Pitäis ostaa varmaan toiset, ettei noi kulu puhki.

Värimaailma punaisesta mustaan, vihreästä harmaaseen ja harmaasta violettiin. Korkokenkiä käytän vähän, mutta ballerinoja sitäkin enemmän. Mulla on myös skottiruudulliset Converset, mitä tulee myös käytettyä välistä. Tosin ne on jokseen kuluneet jo.

Meikkaan joka päivä, muuten tulisi aika orpo olo.

"Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this."

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #66 : Heinäkuu 24, 2011, 21:07:46 »
Pukeutumistyylini vaihtelee jatkuvasti! Joistakuista se on vähän kummallista, että jonain päivänä tulen vastaan jossain angstin näköisissä vaatteissa ja seuraavana heilun suloisessa kukkamekossa :'D

Tykkään käyttää värikkäitä vaatteita nwn Mekot ovat myöskin ihania ♥ Ja hameet :3 Mekkoja en niin paljoa käytä arkisin (no okei, paljon enemmän kuin kukaan tuntemani - ja jos on vähänkin juhlan aihetta, minulla on ainakin mekko päällä!) ja lempimekkoni on yksinkertainen, kukallinen mekko :3 Toinen lempparini on kaunis, harmaa mekko, joka minulla Vuotisnäytöksessä olikin ylläni n___n

Nyt kesällä pukeudun tosi paljon t-paitoihin ja shortseihin - minulla on yhdet kirkkaanvihreät shortsit, yhdet tummansiniset joissa on se jännä napitus että on nappeja kahdessa rivissä, parit farkkushortsit ja raidallinen shortsipuku ja punaiset Hard Rock Cafe - shortsit ^^ Käyttelen sitten näiden kanssa mielelläni värikkäitä t-paitoja tai mustia toppeja :3

Jos alkaa palella liikaa, vetäisen niskaani joko mustan tai sinisen villatakin, tai sitten ihanan MCR-hupparini :3 MCR-hupparin kanssa tykkään käyttää mustapunaruudullisia pitkiä housujani <3 jaa noiden housujen lisäksi minulla on mustat farkut jotka eivät kuitenkaan ole farkkukangasta o_O ja harmaat farkut. Ja sellaiset normifarkunväriset vähän revityt.

Ja hameita - niistä en käytä hirveän useasti kuin tätä yhtä, joka on nytkin päälläni :3 Kukallinen hame tämäkin, punaisia ja sinisiä kukkia ja tuollainen vaalea pohja <3 Tämä on kerrassaan ihana. Muita hameita on sellainen farkkukankainen "haalari"hame, siis farkkuhaalari, mutta hame (: Ja sitten sellanen musta, paljonpaljon tylliä siinä, ja sitten sellainen harmaa hieman vekkihameentyylinen hame - joka on kylläkin sen verran pieni että siitä on tullut melko lailla minihame eikä sitä kehtaa enää julkisesti käyttää o__O

Näitä sitten mielikuvituksellisesti yhdistelen ja toisinaan käyttelen jotain somia korujakin - tosin harvemmin :3 Kuvitelkaa vain lopputulos. ♥
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #67 : Heinäkuu 24, 2011, 22:04:21 »
Pukeutumistyylini vaihtelee jatkuvasti! Joistakuista se on vähän kummallista, että jonain päivänä tulen vastaan jossain angstin näköisissä vaatteissa ja seuraavana heilun suloisessa kukkamekossa :'D

Tykkään käyttää värikkäitä vaatteita nwn Mekot ovat myöskin ihania ♥ Ja hameet :3 Mekkoja en niin paljoa käytä arkisin (no okei, paljon enemmän kuin kukaan tuntemani - ja jos on vähänkin juhlan aihetta, minulla on ainakin mekko päällä!) ja lempimekkoni on yksinkertainen, kukallinen mekko :3 Toinen lempparini on kaunis, harmaa mekko, joka minulla Vuotisnäytöksessä olikin ylläni n___n

Nyt kesällä pukeudun tosi paljon t-paitoihin ja shortseihin - minulla on yhdet kirkkaanvihreät shortsit, yhdet tummansiniset joissa on se jännä napitus että on nappeja kahdessa rivissä, parit farkkushortsit ja raidallinen shortsipuku ja punaiset Hard Rock Cafe - shortsit ^^ Käyttelen sitten näiden kanssa mielelläni värikkäitä t-paitoja tai mustia toppeja :3

Jos alkaa palella liikaa, vetäisen niskaani joko mustan tai sinisen villatakin, tai sitten ihanan MCR-hupparini :3 MCR-hupparin kanssa tykkään käyttää mustapunaruudullisia pitkiä housujani <3 jaa noiden housujen lisäksi minulla on mustat farkut jotka eivät kuitenkaan ole farkkukangasta o_O ja harmaat farkut. Ja sellaiset normifarkunväriset vähän revityt.

Ja hameita - niistä en käytä hirveän useasti kuin tätä yhtä, joka on nytkin päälläni :3 Kukallinen hame tämäkin, punaisia ja sinisiä kukkia ja tuollainen vaalea pohja <3 Tämä on kerrassaan ihana. Muita hameita on sellainen farkkukankainen "haalari"hame, siis farkkuhaalari, mutta hame (: Ja sitten sellanen musta, paljonpaljon tylliä siinä, ja sitten sellainen harmaa hieman vekkihameentyylinen hame - joka on kylläkin sen verran pieni että siitä on tullut melko lailla minihame eikä sitä kehtaa enää julkisesti käyttää o__O

Näitä sitten mielikuvituksellisesti yhdistelen ja toisinaan käyttelen jotain somia korujakin - tosin harvemmin :3 Kuvitelkaa vain lopputulos. ♥
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #68 : Heinäkuu 24, 2011, 23:31:02 »
Itse pukeudun suhteellisen rock-tyylisesti, miten sen kukin ikinä käsittääkään. Useimmiten päälläni on mustat pillifarkut, jalassa punaiset/mustat tennarit ja musta/harmaa huppari tai neule yhdistettynä värikkäämpään toppiin/t-paitaan. Kesäisin pukeudun värikkäämmin, koska kokomustiin verhoutuminen aiheuttaa todennäköisemmin lämpöhalvauksen kuin miellyttävän reissun ulkoilmaan :) Pidän vihreän eri sävyistä ja vihreitä vaatekappaleita näkeekin ylläni melko usein, unohtamatta niitä tummansinisiä yksilöitä.
Talvisin jalassani on ulkoilun aikana takuuvarmasti toppahousut+farkut, sillä olen hirmuinen vilukissa. Toppahousut heivaan koulupäivän ajaksi naulakkoon. Lisäksi villapaita/lämmin huppari ja villasukat ovat ehdottomia. Ilman niitä minua ei saa kohtaamaan ulkoilmaa enää -20 asteen lukemissa.

Juhlissa pukeudun vuodenajasta riippumatta hameeseen (joka on yleensä musta) ja johonkin siistiin paitaan, taikka mekkoon. Valitettavasti omistan hameita ja mekkoja melko vähän huolimatta siitä, että niistä pidänkin.

Arkikäytössä minulla on "perusrannekoruvalikoima:" Nomination (ilman niitä mielestäni rumia erikoispalasia), pari mustaa pompulaa, kaksi mustaa helmirannekorua, hopea-musta ex-hiuspanta, musta nahkaranneke ja punainen Ryhdy vastarintaan-ranneke. Sormissa sitten (ruma) luokkasormukseni, muutama maasta löytämäni hopeinen sormus tai H&M:stä ostamani hopeat sormukset. Sekavalta kuulostaa, mutta näyttää minulta. :)
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Hiekkalaatikko

• pelle (suom. lapio)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #69 : Heinäkuu 26, 2011, 14:50:15 »
En niin tarkoin katso pukeutumiseni perään, mutta omasta mielestäni hienot ja minulle sopivat vaatteet (kaikki vaatteethan eivät sovi kaikille, eikö vain?).

Kesällä yleensä tennarit, omistan tällä hetkellä kahdet, toinen musta ja toinen mustavalkoinen. Sitten omistan valkoiset lenkkarit. Shortsit ja t-paita siihen vielä. Jos kylmempi ilma sattuu niin laitan farkut tai collegehousut. Silloin tällöin valkoisen huppariliivinkin satun laittamaan päälle. Valkoinen lippiskin pysyy yleensä päässä.

Talvella päällä on t-paita, huppari, farkut, takki ja pipo.

Poissa Triangulum

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #70 : Heinäkuu 27, 2011, 21:36:16 »
Pukeudun niinkuin itse tykkään, ja todella erityylisesti. Jonain päivänä saattaa olla verkkosukkikset, korkkarit, hame ja korsettitoppi, kun taas toisena ihan vaan normi farkut + toppi/t-paita + huppari tms. Periaatteessa jos pitäisi jollain sanalla määritellä niin olen joku rockpunk-tyylinen. Gootiksi en menisi itseäni luettelemaan vaikka mustista vaatteista diggaankin, mutta ei muuta ja hiukset muutenkin useimmiten pystyssä kuin suorina. Mutta en kutsuisi itseäni minkään tyylisuunnan edustajaksi, koska en uskollisesti seuraa mtn tyyliä. Pukeudun vain vaatteisiin jotka sopivat, ja näyttävät hyviltä.
"Kaipaat unohduksen humalaa."

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #71 : Heinäkuu 27, 2011, 23:15:01 »
Mei pukeudun maanläheisiin väreihin valkoisesta ruskeisiin ja punertaviin sävyihin. Mustaa en käytä paljoakaan, mutta sitten taas rakastan laivastonsinistä. Pukeutumistyylini on siellä jossakin... Vintageksiko sitä kutsuttaisiin? En nyt siis tarkoita sellaisia pullohameita joita ennen käytettiin, mutta sellaiset söpöt, tyttömäiset pitsipaidat ovat esimerkiksi mieleen. Saatan käyttää ihan pillifarkkuja, mutta niiden kanssa menee joku vintagetyylinen paita ja joku koru sekä asuste, tyyliin laukku.
Linkitin tähän pari kuvaa selventämään, koska olen todella huono selittämään ilman kuvia niin, että ihmiset saisivat jottain selvää.
Rakastan noita yläosia. Nuo hameet ovat myös tosi kivoi, mutta itse tykkäilen enemmän shortseista. Mekot ovatkin sitten erikseen. Tässä puolestaan koko kokonaisuus on vallattoman ihana! Varsinkin nuo kengät ovat suosikkini!

Tyyli on oikeastaan pysynyt sieltä yläasteelta asti, vaikka joskus olikin tapana pukeutua enemmän Adidaksen huppareihin ja Niken kenkiin, se vaihe ei kyllä kestänyt kovin kauaa, liian urheilullinen mulle, eh. Eikä edes tarpeeksi neitimäinen, haha. Joskus kyllä on sellaisia päiviä että ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa, ja silloin kaupungille lähdetään flipflopeissa, rantashortseissa ja isoveikan isossa t-paidassa tukka ponnarilla. Ja koko kasvot peittävät aurinkolasit silmillä.
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #72 : Syyskuu 06, 2012, 17:52:00 »
Ah, ihana aihe!

Löysin oman tyylini oikeastaan vasta äskettäin. Suunnilleen yläasteen alkamisaikoina aloin kiinnostua pukeutumisesta ja muodista. Aloin miettiä vähän omaa tyyliäni ja kävin paljon kaupoissa kiertelemässä. Sitä ennen minusta oli kivaa käydä kaupoissa shoppailemassa, mutten ollut vielä ihan varma siitä, mikä oma juttuni on. Tyylini muotoutui siitä tällaiseksi.

Oma tyylini on tyttömäinen, hempeä ja rauhallinen. Käytän paljon pitsiä, pastellivärejä, mekkoja ja shortseja. Rusetteja ja Peter Pan -kauluksia löytyy myös. Rakastan koruja ja asusteita ja käytän erityisesti kaikenlaisia korva- ja kaulakoruja. Tykkään myös sormuksista tosi paljon. Kaikki kaunis tilpehööri nyt vain on mun mieleen :) Väreistä käytän enimmäkseen valkoista, pastellin vaaleanpunaista, luonnonvalkoista, kermaa ja vaaleansinistä (Farkkushortsit) Laukuissa ja kengissä näkyy myös ruskeaa ja popoissa mustaa. Kesällä pukeudun mekkoihin, shortseihin, pitsitoppeihin ja ballerinoihin ja talvella käytän neuleita, shortseja, nauhallisia kenkiä ja vaaleansinisiä pillifarkkuja.

Rakastan kenkiä ja laukkuja. Tykkään koroista, mutta myös ballerinat ovat mieleeni ja matalat pohjat on mun mieleen. Kenkiä on vaan niin mukava shoppailla! Rakastan söpöjä balleriinoja, korkokenkiä, nauhallisia nilkkureita... Käytän paljon Chloen kermanväristä laukkuani, jonka sain äidiltä. Tykkään isoista laukuista, mutta myös vähän pienemmät menee. Lempparilaukkuani on vaikea valita, sillä tykkään kaikista aika tasapuolisesti.

Shoppailu on ihanaa. Eniten shoppaan Hennesissä, Ginassa, Lindexissä, Monkissa ja Zarasta. Välillä joistakin randomkaupoistakin löytyy jotain kivaa. Korukaupoista tykkään Glitteristä ja Bijou Brigittestä. Varsinkin viiemeksi mainittu on ihana! Tykkään shoppailla kirppiksillä tosi paljon ja käynkin usein kirppistelemässä. Helsingistä löytyy muutama kiva kirppis, joista löytää aina jotain mun tyylistä!

Jos kukaan ei tajunnut mistään mitään, niin fashiolistastani näkee kaiken samassa paketissa :)

www.fashiolista.com/style/sofiaww

Minea, sun tyyli kuulostaa aivan mahdottoman ihanalta!

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #73 : Syyskuu 29, 2012, 23:00:31 »
Mun pukeutumistyyli vaihtelee aika paljon päivästä riippuen.
Pääosin tykkään pukeutua mustaan, mustaan ja mustaan!

Kesäisin, syksyisin ja keväisin yleensä liikun mustilla converseilla tai vanseilla (kesällä myös avokkailla) ja talvella on sellaiset saappaat tai mustat talvitennarit.

Käytän melkeenpä pelkästään farkkuja, ne tuntuu jotenkin mukavimmalta päällä. Tykkään pitää mustia farkkuja, mutta löytyy multa myös turkoosit, vihreet, punaset, ja ihan perus farkunsiniset + vaaleat revityt farkut :3 Kesäisin jos on tarpeeks lämmin tykkään käyttää kaikenlaisia shortseja.

Muuten mun pukeutumistyyli on aika tylsä. Yleensä mulla on päällä joku pitkähihainen ja näin syksyisin käytän myös jotain ihanaa villakaulahuivia! Omistan myös joitain kivoja bändipaitoja ja niitten kaa käytän jotain neuletta talvisin. Mun yläosan vaatevarasto on aika tylsä ja siksi haluisin ostaa kaikenlaisia uusia kivoja paitoja!

Kevät/syksytakki mulla on semmonen musta ja pitkä takki, jossa on paljon vetoketkuja :> Talvella mulla on musta (laskettelu)toppa takki tai tummanruskee, pitkä untuvatakki (josta en yhtään tykkää)

Talvisin mulla on myös tapana ärsyttää opettajia pitämällä päässäni mustaa pipoa kaikilla tunneilla. >:D

Koruja tykkään kans käyttää tosi paljon, rannekoruja on usein ja sormuksia aina kädet täynnä. Korvareiätkin mulla on, mut en käytä mitään hirveän näkyviä korviksia yleensä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2013, 20:02:56 kirjoittanut Narniadara »

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #74 : Lokakuu 04, 2012, 17:06:07 »
Tämäpä mielenkiintoinen aihe.
Oma tyylini on varmaan lähimpänä tavista, vaikka en kyllä tiedä, millainen olisi ihanne-taviksen vaatetus.

Tärkeintä vaatteissani on käytännöllisyys. Kotona vakio on verkkarit, toppi+teepaita sekä ohut tai paksu pitkähihainen paita lämpötilasta riippuen. En vaihda vaatteita kaupassa käyntiä varten, mutta muualle kyllä. Haluan tuntea oloni mukavaksi, joten en käytä avokaulaisia paitoja enkä huonosti istuvia vaatteita. Jos vaatteen asentoa pitää jatkuvasti korjailla, en tunne oloani mukavaksi ja itsevarmaksi.

Ihmisten ilmoille lähtiessäni puen joko farkut tai sukkahousut+hame - yhdistelmän, kesällä leggingsit. Paitoja minulla on mieletön määrä, koska rakastan kirpputoreja ja löydän sieltä koko ajan jotain kivaa minunkokoiselleni. Hinnatkin ovat niin naurettavia, että varastoa on alkanut kertyä.

Tykkään takeista ja kengistä, mutta olen laittanut itseni kuriin: ostan vain jos tarvitsen. Korolliset nilkkurini ja saappani ovat jääneet suureksi harmikseni käyttämättä, koska mieheni on vain muutaman sentin minua pidempi. En halua näyttää häntä pidemmältä. Tykkään hirveästi mekoista, mutta harmikseni koko aikaa ei ole juhlia, joissa voisin niitä pitää. Arkisempia mekkoja en juuri omista.

Värit ovat ihania, ja käytänkin niitä mielelläni. Eräskin päivä minulla oli yhtä aikaa ylläni ruskeaa, valkoista, turkoosia, punaista ja oranssia. Joskus kuitenkin tyydyn tavallisiin mustaan. Riippuu paljon mielialastani. Toisinaan iskee halu olla nätti, ja silloin mietin huolella asukokonaisuuttani ja viimeistelen sen kaulakoruilla. Joskus taas en jaksa panostaa, ja vedän ylleni jotkut rytkyt enkä laita koruja.

En voisi kuvitella käyttäväni viimeisen muodin mukaisia vaatteita. Ne ovat liian erikoisia. Tarvitsen aikaa tottuakseni johonkin muoti-ilmiöön, josta en sitten maltakaan päästää irti. Viimeksi näin kävi crocseille ja leggingseille, ja pillifarkuista en taatusti luovu ikinä. Lisäksi hinnalla on minulle paljon merkitystä. Kirpputorilta saan uudenveroisia vaatteita hyvin halvalla, joten en näe mitään järkeä maksaa samanlaisesta merkkivaatteesta kaksikymmenkertaista hintaa. Haluan myös näyttää itseltäni, ja käytänkin vain sellaisia vaatteita joista itse pidän.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.