Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?  (Luettu 24673 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Guetta

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?
« Vastaus #75 : Elokuu 28, 2011, 20:36:54 »
Vaikea kysymys.

Hyvinkin hankalaa oikeastaan valita vain yhtä väriä. Itse saattaisin valita kirkkaiden värien trion koska kuvastaa hyvin omaa persoonaa.. mutta kun hmm, jos yksi väri pitäisi valita...

Sanotaanko sitten vaikkapa punertavan oranssi. Tähän on parikin syytä. Ensimmäinen on se, että minulle tulee tuosta väristä sellainen lämmin, hauska, muttei mitenkään yliaktiivinen kuva. Tämä siis kuvastaisi omaa itseäni. Sitten myös toinen on se että tämä väri on myös omien hiuksieni originaali väri. 

Luultavasti värini ei olisi ainakaan harmaa, tummansininen tai ruskea. Ovat liian tylsiä ja myös sellaisia ankeita (ruskea ja harmaa) joten ei olisi yhtään sopiva väri itselleni.

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Elokuu 29, 2011, 17:05:11 »
Luulen, että luonnettani kuvaisi jokin melko neutraali väri. Pidän jalat välillä turhankin tiukasti maan pinnalla, mutta se pää saattaa sitten leijailla ties missä ulottuvuudessa. Oon rauhallinen persoona, jolla on liiaksikin taipumusta yrittää saada ihmisiä iloisiksi. En mä mielistele, mutta mulla on hyvä mieli, jos muillakin on ja siksi yritän tehdä toisten olon hyväksi. Järkevääkö...?

Veikkaisin, että liemen väri voisi olla aika lähellä vaaleansinistä. Ei mikään kovin haalea vaalea, vaan vähän kirkkaampi. Oranssi on toinen hyvä vaihtoehto, maanläheinen kun olen.

Hirveän kirkkaat värit ei varmaan mulle sopisi, kun en mikään räiskyvä persoona ole.
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa Sneaw

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #77 : Syyskuu 08, 2011, 15:06:27 »
Merensininen. Meri on aina ollut lähellä sydäntäni lapsuudesta asti, johtuen paikasta jossa asun. En voisi muuttaa kapunkiin, jossa meri ei olisi lähellä. Meren tuoksu on ihana ja väri on rauhoittava. Vesi on myös tärkeää minulle, sillä uiminen on ihanaa ja rentouttavaa. Lempivärini se ei kuitenkaan ole, sillä mielestäni kaikki värit ovat kauniita omalla tavallaan, riippuen siitä missä sitä esiintyy tai käytetään.
Есть человек, есть проблема. Нет человека, нет проблемы.

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #78 : Syyskuu 19, 2011, 17:23:01 »
Varmaan joku vaaleenpunanen tai pinkki, oon romanttinen tyyppi, tai keltanen, sisinikuntani on yleensä iloinen :)
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #79 : Syyskuu 24, 2011, 19:57:34 »
Hyvä topic ; D

Kysyin kaveriltani apua ja hän sanoi että värini on joko kirkas tai sitten tumma, esim musta.
Kirkas siksi, että olen luonteeltani iloinen ja monipuolinen.
Musta siksi, että olen luonteeltani myös aika äkkipikainen, vähän itsekäs, itsevarma jne.
Eli se olisi hmmh.. En osaa oikein sanoa jompikumpi noista, luultavasti ehkä musta
koska olen enemmänkin tälläinen pahis, ainakin niille jotka sen on ansainnut.
Ehkä se ''kirkkaus'' pätee siihen, että olen kaveri niille jotka sen on ansainneet..
Tai en tiedä. Päättäkää te.

Tälläinen pitkä selitys, toivottavasti kelpasi : D

~Camillaah
Hey! You just lost The Game.

Poissa sestiva

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #80 : Lokakuu 30, 2011, 01:28:13 »
Minun monijuomaliemini väri olisi joko sähkönsininen, taivaan sininen tai yönsininen - jompi kumpi, mutta luultavimmin taivaan sininen tai yönsininen, koska pidän pilvettömästä kesätaivaasta ja öisestä tähtitaivaasta. Hankala valinta. Ja sanoisin että siksi, koska nuo edellä mainitut ovat lempivärejäni, ja sininen - ainakin jos en väärin tiedä - mielletään rauhoittavaksi ja luottamusta herättäväksi, ja itse olen aika rauhallinen henkilö.
"Harry Potter will always be a part of me."

Poissa Lyneth

• Vuotislainen
« Vastaus #81 : Marraskuu 02, 2011, 08:29:06 »
Minulla monijuomaliemi olisi väriltään sellainen hehkuvan laavan värinen. Tukahduttavan kuuumaa laavaa :D

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #82 : Joulukuu 01, 2011, 21:01:27 »
Minä olen vastannut jo kerrqan, mutta nyt olen saanut uuden mielipiteen.

Se olisi semmoinen turkoosia ja vihreä joka liikkuisi koko ajan. Siis sillä lailla virtaisi ja kierteilisi jos joku tajuaa.
Tämä koska olen erittäin liikkuva ja eloisa persoona. Pidän luonnosta ja varsinkin vedestä ja siitä sitten sinivihreys ja vaikka olenkin aivan sekaisin ja täysin levoton ihminen (useampi ihminen varmaan maailmassa on  miettinyt pitäisikö minut viedä johonkin hulluus tehtiin) minusta löytyy silti se syvällinenkin puoli.
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #83 : Joulukuu 07, 2011, 20:03:23 »
Liemeni olisi todennäköisesti jotakin sinisen sävyä, todennäköisimmin turkoosi tai tummansininen. Olen rauhallinen, ja sinisen sävyt ovat mielestäni rauhallisia, mutta olen kuitenkin räväkkä ja välillä vähän hullukin, ja turkoosi sopisi tähän kuvaukseen. Tummansininen on vähän synkempi, sillä iloisesta persoonastani huolimatta viihdyn yksin, ja tumma sävy sopii rauhallisuuteeni. Liemi saattaisi kyllä vaihtaa väriäänkin, muuttuen turkoosista mustaksi tai punaiseksi, sillä minä myös suutun melko helposti, huudan hetken, ja rauhoitun, ja unohdan olleeni vihainen ollenkaan.. :D
Liemeni ei olisi ainakaan pinkki tai vaaleanpunainen. Olen sen verran poikatyttö, ja olen aina vihannut kaikenmaailman röyhelöitä ja pitsejä. Pinkin monijuomaliemen henkilöstä tulee mieleen lähinnä joku erittäin kupliva tyttömäinen tyttö, joka inhoaa tulla likaiseksi (anteeksi kaikki pinkit tyypit!) ja minua ei esimerkiksi pieni sotku juurikaan haittaa.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Lihava Munkki

• Hunajaherttuan vakioasiakas
  • Vuotislainen
  • "Mitä me tehdään? - Sinähän se fiksu olet!"
    • Diamonds
  • Pottermore: RainDream8434
« Vastaus #84 : Tammikuu 11, 2012, 07:42:45 »
Hmm... Onpa vaikea kysymys!

Ehkä minua sisältävä monijuomaliemi olisi väriltään punaisen ja sinisen sekoitusta, eli violettia. Punainen kertoo voimakkaista tunteista ja tunteellisesta luonteestani, taivaansininen taas on väri, joka ainakin minussa aiheuttaa mietiskelevyyttä. Näistä siis tulisi violettia, joka on monien eri sävyjensä takia monipuolinen ja lisäksi hiukan salaperäinen väri ja kuvastaa minua hyvin. :)

Poissa Kissanminttu

• Yli-Blondi
  • Vuotislainen
  • ಠ_ಠ
    • Tumblr
« Vastaus #85 : Tammikuu 29, 2012, 02:08:34 »
tummansinistä... ei mikäään äklöttävä mutta ei mikään räikeekään 0_o

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2012, 01:15:53 kirjoittanut Kissanminttu »
...Maan pimeys hangen alla
puistoja puistattaa.
Jäätakki on vaahteralla,
kastanja aivastaa...

Poissa Haamutyttö

• ♥KisuFani♥
  • Vuotislainen
  • Oon oma itseni♥
« Vastaus #86 : Maaliskuu 30, 2012, 18:38:52 »
Siinä pitäisi olla pinkkiä/keltaista ja ruskeeta.Jos värit ajelehtisivat kiehkuroina juoman pinnalla, se näyttäisi ihan multa.☻

Poissa victorique

• Mini Monsteri~
  • Vuotislainen
  • Räyh~
  • Pottermore: DraconisGold14131
« Vastaus #87 : Maaliskuu 30, 2012, 22:57:40 »
Minun monijuomaliemeni olisi kai pastellipinkkiä tai pastelliviolettia. :D
Pidän kovasti pastellisävyistä ja muusta ylisöpöstä, mutta toisaalta olemukseni on välillä hyvin masentunut, joten se voisi hyvinkin olla myös harmaa..En oikein ole varma millainen se olisi mutta jotain tuon tapaista kai. Tai mitäs jos se olisikin vaikka kirjavaa! ;D

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #88 : Maaliskuu 31, 2012, 01:03:25 »
orrrrrranssi tai punainen. Juuri sellainen ailahtelevainen, syksyinen väri. Tai sitten niin tummanvioletti että se sekoitus sinistä ja mustaa.

Poissa Paw

• käpälöivä käpälä
  • Vuotislainen
« Vastaus #89 : Kesäkuu 12, 2012, 08:57:10 »
Hmm, osan minua sisältävä monijuomaliemi voisi olla yönsinistä. Kyseinen väri tuntuu kaikista maailman väreistä omimmilta. Lapsena lempivärini oli kaiketi taivaansininen. Iän myötä se on hitaasti himmentynyt tummempaan sävyyn. Itse näen yönsinisen salaperäisenä värinä. Olen vähän mysteeri pitäessäni suurimman osan mielenliikkestäni itselläni. Kyseinen väri on minusta myös hieman surumielinen, enkä ole luonteeltani mikään hilpein veikko. Lisäksi se muistuttaa nimensä mukaan öistä taivasta, jota rakastan tähtineen. Tummuus tuo väriin dramatiikkaa, mikä heijastelee myös jollakin tapaa omaa elämääni. Toisaalta sininen luetaan yleensä rayhalliseksi väriksi, mikä ei ehkä istu niin hyvin minuun. Etenkin yönsininen liitetään usein uniin, mutta itselläni on viha-rakkaussuhde nukkumiseen.

Muita mahdollisia liemen värejä voisivat olla jonkin sortin vihreä, sillä luonto on aina ollut minulle merkittävä, tai viininpunainen, joka tosin saattaisi olla jo vähän turhan dramaattinen. Se on kuitenkin yönsinisen ohella lempivärini, jossa näytän poikkeuksetta hyvältä. Siitä tulee vähän turhan ruusuinen ja romantiikkaan vivahtava vaikutelma, ja kyseiset asiat eivät ole koskaan kuuluneet elämääni.
Deep into that darkness peering,
long I stood there, wondering, fearing, doubting,
dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamAsh2093
« Vastaus #90 : Tammikuu 11, 2013, 10:35:58 »
Varmaan silmieni väristä, sillä mun silmistä kuvastuu mun tunteet ja terveys tosi hyvin, sillä silmien väri määräytyy niiden mukaan.
Väri vaihtelee vaaleanvihreän, jäänsinisen ja siniharmaan välillä, joten luulen, että liemi olisi jäänsinistä, missä olisi vivahde vihreää.
Kata -> Unituhka

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #91 : Tammikuu 11, 2013, 19:51:57 »
Wääh hankala... Musta se vois olla, koska se on ihana väri... Mutta en usko. Pinkki on myös ihana (sellanen shokkineonpinkki!) Mutta en oo kovin tyttömäinen tai mitään, joten en oikein usko. Ehkä turkoosi tai tumma metsänvihreä, koska niistä tykkään tosi paljon. Turkoosi on sellainen kiva ja vähän erikoinen väri ja energinen. Ja oon tykänny siitä jo pitkään.
Tumma metsänvihreä (määrittelen sen tarkasti kun mulla on tietty mielikuva millanen se on) on iiihana väri! Semmonen vähän vanhanaikanen, keskiaikainen, mystinen ihana väri. Aaaa rakastan <3
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #92 : Tammikuu 12, 2013, 15:20:06 »
Minun monijuomaliemeni olisi luultavasti tummansinistä. Todella tummaa, melkein mustaa, tai sitten sinertävää hiilenharmaata (sekin tummaa) tai tavallista tummanharmaata... Mahdollisesti myös musteensinistä, taikka siniseen taittavaa mustaa...
Syynä yksinkertaisesti se, että rakastan tummia värejä, varsinkin sinisiä ja harmaita, koska ne ovat rauhoittavia, mystisiä, klassisen vähäeleisiä ja tyylikkäitä. Omaan persoonaani sopivista väreistä en oikein tiedä, koska olen niin vaihteleva o.o.
Jokin tumma väri se olisi joka tapauksessa, ehkä tumma viininpunainen, maanläheinen murrettu oranssi, metsänvihreä, vihreänruskea... Jotain maanläheistä ja ehkä syksyistä mutta kaunista.
Mikään neonväri se ei ainakaan olisi, sillä inhoan niitä syvästi. Enkä edes ole mikään räikeä persoona, vaikka värikäs olisinkin välillä. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin hiljainen ja uppoutuneena omiin haaveisiini ...
Sanotaan tummansininen/tummanharmaa.
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #93 : Tammikuu 15, 2013, 01:24:37 »
Hmmm... Mielenkiintoinen kysymys. Monijuomaliemeni olisi varmaankin väriltään joku kermanvärinen, luonnollinen ja rauhallinen väri. Ensimmäiseltä vilkaisulta ei ehkä se kaikkein houkuttelevin väri, mutta pidemmänpäälle miellyttävä ja sopivan tavanomainen ja omalaatuinen.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #94 : Tammikuu 22, 2013, 22:48:33 »
Jos monijuomaliemeen laittaisi palan minua, niin se muuttuisi neonvihreäksi, koska:
1. Olen iloinen ja räikeä!
2. Minusta  voi saada silmänsä kipeiksi...
3. Olen luontoihmisiä.
4. Pidän voimakkaista väreistä.
5. RAKASTAN erottua joukosta!

Jos monijuomaliemeen  laittaisi palan minua, niin se ei muuttuisi ainakaan turkoosiksi, koska:
1. Liikun mieluummin meressä kuin ilmassa...
2. Se on haikea väri.
3. Minulle tulee kylmä jo pelkästä ajatuksesta!
4. Turkoosit kirjaimet jäävät leijumaan silmissäni.

Tossa olikin jonkun verran jo...
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Scarecrow

• Varisten ystävä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstonePixie4868
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #95 : Heinäkuu 08, 2013, 22:12:03 »
Eiköhän se punainen olis. Se on kuitenkin miun suosikkivärini yhdessä mustan kanssa, mut sopii paljon paremmin monijuomaliemen väriks, koska musta on liian synkkä väri kuvaamaan miun persoonallisuuttani. Lisäks miulla on ollut punaiset hiukset jo monen monta vuotta, joten sitä suuremmalla syyllä se on erinomainen väri monijuomaliemeen. Ja jos katotaan tarkemmin viel sävyä, niin todennäköisesti se olis ihan kirkkaanpunaista, ei siis mitään kovin tummaa. Ei verenpunaista, ei houkutella vampyyrejä paikalle :3

Mitään keltaisen, vihreä tai oranssin sävyä se ei varmasti olis. Ei sillä että miulla mitään noita värejä vastaan varsinaisesti olis, mut en löydä niistä juurikaan mitään sellaista, mikä kuvais miuu ihmisenä. Tai no ehkä vihreä siinä mielessä, että rakastan luontoa ja vietän aikaa enemmän ulkona kuin sisällä, mutta ehkä punainen sopii kuitenkin paremmin. Mutta keltainen tai oranssi ei missään tapauksessa.
An army of scarecrows like me
Thousands of broken dreams
Thousands of tragedies
Tried to run from their destiny

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #96 : Heinäkuu 09, 2013, 00:39:28 »
Varmasti tummansininen, jonka seassa saattaa olla vähän usvaista harmaata. Olen aika melankolinen, rakastan pimeyttä, syksyä, vesisateita... Tummansininen kuvaa sisälläni olevaa mystiikkaa.

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
« Vastaus #97 : Heinäkuu 09, 2013, 06:46:11 »
Mulla olis varmaan joku kevään vihree. Rakastan kevättä ja se olis sellanen pirtee väri. Oon itekki enimmäkseen pirtee.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #98 : Heinäkuu 09, 2013, 20:26:08 »
Varmaankin lila tai tumman sininen.
Lila, koska se on fiksu ja rauhallinen väri.
Mä kun oon vähän sellanen pohdiskeleva ja tutkiva tyyppi.

Tai sitten se tumman sininen. Ja perustelut melkeinpä samat, koska samantyylinen väri.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #99 : Tammikuu 12, 2014, 20:06:14 »
Varmaankin lila tai tumman sininen.
Lila, koska se on fiksu ja rauhallinen väri.

Tai ehkä hieman purppuraan vivahtava punainen, koska olen joskus suorastaan ylipirteä, ja touhotan ja teen niin sataa eri asiaa, että lopputuloksena on lähes aina sekamelska erilaisia prjojekteja, töitä ja tekemisiä, joista saan tehtyä yksi tai kaksi, ja loput jäävät tekemättä. *pyörittelee silmiään*.
Mutta onneksi en saa noita yliaktiivisuuspuuskia kovin usein. ;)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".