Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?  (Luettu 23961 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

tuulimari

• Ankeuttaja
Vs: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?
« Vastaus #25 : Toukokuu 10, 2010, 20:09:47 »
Uskoisin, että omani olisi tummansininen. Juontaen juurensa SM - tason kilpauintiurastani ja vahvasta suhteestani veteen kaikissa muodoissa. Uimahalli on toinen kotini ja meri toinen luontoni. Tumma sininen siksi, että olen arvaamaton, ja jos yrität sorkkia synkimpiä salaisuuksiani olet tuhon oma...

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Kesäkuu 22, 2010, 00:00:25 »
Monijuomaliemeni olisi luultavasti sinistä. Joko tumman- tai sähkönsinistä. Sininen, etenkin tumman sininen on rauhallinen väri. Se on myös neutraali ja vähemmän silmiin pistävä. Luonteeltaan jopa kirkkaampien värien joukkoon piiloutuva. Vähän niinkun minä. Sininen on myös luonnonläheinen väri. Liitettävissä helpoiten veteen. Olen jonkinsortin luonnonlapsi ja vesi tuntuu elementtinä omimmalta. Uidessa tunnen olevani kotonani ja sen voima on lumoava. Sininen on myös synkkä väri. Synkkyys tuntuu toisinaan olevan lujasti läsnä elämässä ja minussa. Yö ja talvi ovat aikaani. Aikaa, jolloin olen parhaimmillani. Aikaa josta pidän eniten. ja kuinka ollakaan sininen sopii niihin kuin valettu. Sininen on myös lempivärini. Eikä sovi unohtaa myöskään tupaani Korpinkynttä, jonka väri on sininen. Siihen liittyen kirjat ja lukeminen tuntuvat selvästi sinisiltä asioilta ja minä luen paljon (jos vaan ehdin). Jonkinlainen älykkyyskin on liitettävissä sinisyyteen (tosin tuosta älykkyydestä voi kohdallani olla montaa mieltä). Toisaalta puhutaan myös sinisilmäisyydestä, jonkalainen saatan välillä olla... Sininen on myös samaan aikaan sekä lempeä ja huolehtiva että viileä ja etäinen. Nuo molemmat sopivat luonteeseeni tilanteesta riippuen. Mutta tumman- vai sähkönsininen... Tumman puolesta puhuu rauhallisuus, synkkyys, ujous... Sähkönsinistä taas puoltaa räiskyvämpi puoleni eli pirteys, iloisuus, tempperamenttisuus, leikkisyys, innokkuus. En osaa päättää kumman väristä noista se luultavimmin olisi. Ehkä jonkinlainen välimuoto.. Tai vaihtelisi jotenkin maagisesti väriä... Tai sitten se olisi jotain ihan muuta. :D

Ainakaan vaaleanpunainen se ei olisi. Inhoan koko väriä. Se pistää silmään ja tuo mieleen asioita, jotka ovat aikakaukana luonteestani. Tuskin myöskään punainen. Se on liian kirkas. Siitä puuttuu se minulle ominainen rauhallisuus. Kaikesta synkkyydestä huolimatta en myöskään usko sen olevan musta tai harmaa. Ne ovat liian synkkiä, mikä taas peittäisi sen iloisemman puoleni. Valkoinen olisi jo parempi. Sellainen suht neutraali väri. Jollaintapaa pirteä, mutta myös jäinen, hyytävän synkkä. Toisaalta myös lämmin. Valkoinen on sinisen ohella talven väri. Valkoinen on kuitenkin sanotaan vaikka vähemmän AIV:mainen kuin sininen. Keltainen taas on ihan liian pirteä väri. Sekään siis ei todennäkösesti olisi juomani väri. Vihreä taasen. Luonnonläheisenä värinä se ei välttämättä olisi kaikkein huonoin vaihtoehto. Joiltain osin se on myös samanluontoinen kuin sininen. Mutta en oikein pidä vihreästä. Ja siitä puuttuu joitain sinisen ominaisuuksia, jotka tekevät sen minuun sopivaksi. Kuten yhteys talveen ja yöhön. Sekin on kyllä jollain tapaa rauhallinen ja "älykäs" väri, mutta jotenkin eritavalla kuin sininen. Oranssikaan se ei taatusti olisi. Se tuntuu olevan suunnilleen vastakohtainen luonteeni ja kaiken siniseen liittämäni kanssa. Ehkei kovinkaan yllättävää, onhan se sentään sinisen vastaväri. Se myös kuuluu niihin vähiten silmää miellyttäviin väreihin.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #27 : Kesäkuu 22, 2010, 10:26:41 »
Monijuomaliemeni muuttuisi limenvihreäksi,koska se on lempivärini ja yhtä kirpeän oudon raikas kuin minä. Se ei muuttusi ruskeaksi,koska eräät inhoamani ruoka-aineet ovat paistettuina ruskeita.Se voisi muuttua mustaksi,koska sekä nykyisellä että ex-ihastuksellani on mustat hiukset.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Heinäkuu 16, 2010, 00:58:29 »
Olen ehdottoman, ehdottoman varma, että monijuomaliemeni olisi sinistä. En tiedä miksi, mutta se tuntuu ainoalta oikealta mahdollisuudelta :-D. Sininen on aina ollut lempivärini (sen jälkeen, kun olin viisivuotiaana hyljännyt pinkin, kullan ja kimmeltävän- siihen astiset lempivärini :-D). Se on rauhallinen väri, olen ollut aina aika rauhallinen... Tai ainakin pienenpänä. En osaa perustella! Yksinkertaisesti sininen on minun värini, suurin osa vaatteistani on sinisiä, minulla on kolme sinistä laukkua ja huoneeni seinät on siniset, kynteni ovat lakattu siniseksi juuri nyt. Ai niin.. Ja silmäni ovat siniset myös. Ja kuulun Korpinkynteen, luonnollisesti. Ja rakastan yötä ja tummansinistä taivasta. Monijuomaliemeni väri voisi kuitenkin olla enemmän avatareni värien luokkaa. Rakastan sen värejä !

No, minkä värinen liemeni ei olisi... ainakaan ruskea? Koska ruskea on mielestäni inhottava väri enkä välitä siitä juurikaan. Eikä se olisi pinkki tai vaaleanpunainen taikka kultainen, koska... en vaan ole pinkki, vaaleanpunainen tai kultainen ihminen. Taikka oranssi/keltainen, koska ne sopivat enemmänkin sellaisille elämäniloisille ja pirteille ihmisille, joka en aina kuitenkaan koe olevani. Olen sininen :-DD
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #29 : Heinäkuu 16, 2010, 16:40:57 »
Se olisi varmaan jotain tummaa väriä, ehkä lähes mustaa pinkkiä, koska pinkki on lempivärini ja pukeudun usein tummaan, pidän vähän raskaammasta musiikista ja pidän mustasta. Olen myös aika usein mieli maassa, ainakin viime aikoina.
Riippuen päivästä voisin olla myös iloisen pinkki tai hennon vaaleanpunainen.
Koostumukseltaan se olisi varmaan juoksevan jogurtin kaltaista, koska en ole kovin nopea ja saatan jäädä miettimään omiani (jogurtin jämiähän täytyy valuttaa, jos haluaa purkin tyhjäksi).

En ainakaan olisi sinistä tai ruskeaa, koska en pidä vedestä, enkä ole kovin luonnonläheinen, vaikka pidänkin luonnosta yritän sitä säästää. Punainenkaan tuskin olisin, en vain ole punainen ihminen, vaikka jotkut sävyt siitä onkin kivoja.
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #30 : Heinäkuu 16, 2010, 17:44:42 »
Monijuomaliemeni maistuisi kahvilta, salmiakilta ja joltakin lämpimältä sellaiselta, jota saattaisi synkänä syysiltana juoda vilttiin kääriytyneenä kun ulkona raivoaa kattoa kalisuttava myrsky. Rakenteeltaan se olisi hyvin ohutta, vettäkin kevyempää ja silti vahvan makuista. Tämä siksi, että olen pesunkestävä kahvi-salmiakki-ihminen, joka tykkää syksystä yli kaiken ja nimenomaan noiden synkkien ja myrskyisten öiden takia. No okei, pidän minä syksyssä muistakin asioista. Kevytrakenteisuus ja häiläkkyys taas johtuu ailahtelevuudesta, mukautuvuudesta ja siitä, että olen joskus muutaman tuuman maanpinnan yläpuolella, energiavirtojen ja tunteiden ja mielikuvituksen riepoteltavana. Siitä huolimatta perusluonteeseeni kuuluu ehkä kätkettykin jämäkkyys ja juurevuus, joka sitten näkyisi maussa, sen voimakkuudessa ja rehellisyydessä. Se olisi se juttu, joka juomassa herättäisi tunteita.

Aikani offailtuani voisin kuitenkin keskittyä siihen väriin. Olen tosi visuaalinen ihminen, arvostan luontoa ja visuaalisesti ilmenevää, värikästä taidetta. Mitä tästä voi kehkeytyä? Ehkä pitäisi luottaa kaiken sekoittamiseen ja väittää jutun olevan valkoista? Valkoinen ei kuitenkaan ole minun värini ensinkään, vaan sen täytyy olla jotakin tummaa ja voimakasta. Punaista? Ei, eikä sinistäkään. Sinisestä en pidä, sillä se ei sovi sisustukseeni ja muutenkin näen sen jostakin mielenkiinnottomasta syystä ärsyttävänä värinä - joten sen pitäisi sopia minulle, koska olen usein ärsyttävä yksilö - muttei nyt sentään. Punainen taas ei muuten vain herätä suurta hengenheimolaisuutta. Keltainen, oranssi ja muut lämpimät värit olisivat toki kivoja, mutta vaikka olisin kuinka värikäs ihminen, luotan enemmän tummaan salaperäisyyteen kuin hehkeänvärisiin litkuihin. Mustaa, harmaata? Nekään eivät kelpaa, sillä musta on minulle liian yksinkertainen ja helppo ratkaisu, joten siksipä luonteeseeni sopimaton ja harmaaseen taas liitän tietyn tylsyyden, jota en soisi itseeni liitettävän. Vastaukseni siis on ruskea tai vihreä. Punertava, tasainen ruskea, ehkäpä poltetun siennan tyyppinen väri voisi toimia. Se on maanläheisyydestään huolimatta suhteellisen värikäs väri ja ehdottomasti lämmin. Ehkä liiankin lämmin?

Ei kyllä, vastaukseni on sitten tumma metsänvihreä yhdistettynä niinikään tummaan, sävykkääseen myrkynvihreään vivahteeseen. Tämä myrkyllisen metsäinen, ehkä salaperäinenkin yhdistelmä pitää sisällään suurinpiirtein kaiken. Vihreät silmät, ilkikurinen hymy, kiero huumorintaju, tietty ärsyttävyyden perustaso, mielipuolivirnistykset, tavallisuuden viittaan puettu satunnainen omalaatuisuus, luonnonläheisyys, ailahtelevuus, mukautuvuus. Audrastic.

Ehdottomiin ei-väreihin kuluu ainakin pinkki ja kimaltavuudet. En ole sellainen ihminen, jonka voisi ajatella hipsivän kaupungilla vaaleanpunainen plyyssi niskassaan, joten miksipä monijuomalitkunikaan olisi sen sävyistä?

- Audra, yömyrkkykorpio

Marja Tyrni

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Heinäkuu 16, 2010, 18:17:20 »
Jos olisin onnekas, niin se olisi varmaan amortentian väristä, eli pinkkiä.
Amortentiaa olisi kiva valmistaa, lemmenjuomaa.
Se saattaisi maistua myös hienolle mansikka-suklaalle ja hitusen kahville.
Pinkki on myös lempivärini.

Jolandina

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2010, 23:40:37 »
Tumma ja syvä PUNAINEN.

Olen luonteeltani leiskuva ja äkkipikainen, temperamenttia on usein liikaa, vaikka muille jakaa, ja toimin hetken mielijohteesta. Elementtini on myös tuli. Punainen ei ole mikään lempivärini, mutta se on kuitenkin varmasti se väri, joka sisintäni parhaiten kuvaa. Punaista voisin perustella myös kyvylläni rakastaa täysillä, intohimoisesti.

Mitään kylmää väriä en oikeastaan voisi kuvitella liemeni väriksi, vaikken aina kovin lämminhenkinen ihminen olekaan, uskon silti, että sisäinen värini on lämmin voimakaan ja tulisen luonteeni vuoksi.

Tulitikkutyttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Elokuu 22, 2010, 20:14:58 »
Luulisin että hyvin hyvin jäinen vaaleansininen. Se on kaunis väri ja usein olen sisimmässäni hyvin viileä ja kylmä. En pääse todelliseen yhteisymmärrykseen monenkaan kanssa vaikka päällepäin niin voisikin luulla. Pidän kesästä, mutta vain siinä tapauksessa että saan helteeseen jotain viilentävää. Talvikin on mieleeni.
Olen saanut kuulla että olen joskus etäinen ja viileä. Minun sisälleni ja ajatuksiini on vaikea päästä käsiksi.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Elokuu 22, 2010, 22:30:12 »
Luulisin että monijuomaliemeni väri olisi kuultaaa valkoista jossa olisi vivahdus jotain harmaanruskeaan päin. Syy tähän on se, että ihailen yli kaiken jäätä (vaikka en talvesta pidäkään) ja erityisesti vuorikristalleja. Lisäksi olen mielestäni eläimenä jänis vaikka en aina sellaista muistutakaan. Lempivärini taasen ovat ruskea ja harmaa.
Ihan kiva sekoitus :)

- Lisäksi mielestäni paras ilma ulkoilulle on ns. ''valkoinen taivas.''

// Ohoh on vähän Tulitikkutytön kanssa samankaltaisia asioita tuossa..

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #35 : Syyskuu 10, 2010, 18:50:53 »
Monijuoman väri olisi luultavasti liila/violetti,koska:

- se on lempivärini.
- olen jotain Rohkelikon ja Korpinkynnen välimaastosta.
- käytän usein sen värisiä vaatteita.
- olen juuri sellainen helposti punastuva ja itkuun pillahtava tyyppi.

Se ei voisi olla keltainen, koska:

-vihaan auringonpaistetta ja rakastan myrskyä(vasinkin lumimyrskyä)
-keltainen on sitäpaitsi liilan vastaväri.
-saatan olla jopa Luihuinen enemmän kun Puuskupuh.
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #36 : Syyskuu 13, 2010, 12:27:04 »
Minun monijuomaliemen väri olisi jokin kirkas väri. Vaihtoehtoja on monia;

Sininen:
-Lempivärini
-Rauhallinen väri ja olen ajoittain rauhallinen

Keltainen:
-Iloisuuden väri, olen aina iloinen
-Auringon väri, jonka kautta tulee kesä mieleen
-Rohkelikko
-Verrattavissa todella vaaleisiin hiuksiini

Punainen:
-Lämmin väri, olen lämmin ihminen ja pidän enemmän lämpöisestä kuin kylmästä
-Rakkauden väri
-Rohkelikko again
-Osittain tulen väri, joka on elementtini

Myös jokin näiden sekoitus voisi olla minun monijuomaliemen väri, violetti tai oranssi. Lisäksi nämäkin värit miellyttävät minua.

Mutta monijuomaliemeni väri ei varmastikaan olisi mikään tumman sävyinen, ei edes tummanpunainen tai -sininen. Koska en ole nykyään ollenkaan synkistelevä ihminen ja synkät värit eivät viehätä minua. Ja mielestäni jo pelkästään väri joihin ihminen pukeutuu, kertoo paljon hänestä. Siksi uskon, että kirkkaat värit ovat minun monijuomaliemeni väri.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #37 : Marraskuu 15, 2010, 21:47:56 »
Monijuomaliemeni olisi tummansävyistä turkoosia tai sinistä koska:

-Turkoosi on aina jotenkin kummasti miellyttänyt silmääni
-Tumma sävy siksi, että olen usein vähän epämukavalla päällä
-Olen nyt siis vain niin turkoosi ihminen
-Tykkään sinisesestä ja vihreästä ja turkoosihan on sekoitus niistä

En nyt jaksa selittää enempää, mutta se on siis tumma turkoosi ^^
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2011, 20:37:20 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #38 : Marraskuu 15, 2010, 22:28:32 »
mulla se ois varmaan sähkönsinen/neon vihreä(kyllä luit oikein NEON VIHREÄ) koska:

a) sähkönsininen on lempivärini. (neonin vihreä tokana siis)
b) hiuksissani tulee olemaan ensi kesänä kaksi sähkönsinistä raitaa(ihan tosi!)
c) pukeudun joka päivä jompaan kumpaan (on kyllä muitakin värejä, mutta noita on edes vähän..)
d) odotan (kyllä vain!) ensimmäistä krapulaani innolla jolloin kuulema muuttuu vihreäksi (jonka yhdistin neonin vihr.)
e) puhelimeni taka kansi on yleensä vihreä (nyt se on kyllä hopea..)
f) tunnun olevan ainoa suomesta joka tykkää neonin vihreästä (tai en muihin ole törmännyt, koska törmään yleensä puihin, tolppiin tai kaappeihin..)

Tai sitten se olisi musta/hopea. Koska:

a) puhelimeni taka kansi on yhä edelleen hopea (tai sitten vain kuvittelen)
b) osaan olla synkkä (en usko itekkään, mutta totta on)
c)hupparini (joka oli tänään ja tulee olemaan huomenna päälläni) on musta.
d) koska musta kuvastaa ilkeyttä jollainen nyt olen koska en keksi lisää tähän.

Ja se ei olisi punainen. Koska:

a) vihaan punaista
b) vihaan edelleen punaista
c) en oo käyttänny punasia housuja/hattuja/hanskoja/takkeja sen jälkeen kun täytin neljä(uhmaikä nähkääs ja se jäi päälle)
d) vihaan siirappisuutta (joka nyt yhdistetään rakkauteen)

Eikä se olisi myöskään keltainen. Koska:

a) keltainen osaa olla inha väri
b) vihaan aurinkoa (en sen lämpöä!)
c) koska ukkosmyrskyjen (joita siis melkein rakastan) aikana ei aurinko yleensä paista

Taisin tehdä henkilökohtaisen kommentini pituus ennätyksen (ja vielä puhelimella!)!!

-takkuturkki
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #39 : Marraskuu 16, 2010, 17:46:15 »
Oih, kiva topic :)

Ööö... Pitää miettiä. Vaihtoehtoja olisivat ainakin tumman- tai kirkkaansininen, en osaa kuvailla mikä Väri se olisi, mutta pelkää glitteri-seos, taikka keltainen = (kaikki mukaan luettuina) MINÄ
Sininen se voisi olla:
-ehdoton lempparivärini nykyään
-tykkään Fazerin sinisestä
-Rakastan iltaa ja yötä

Glitteri/Keltainen:
-pukeudun aikas värikkäästä/kirkkaasti
-olen aurinkoinen persoona :)
-rakastan kimaltelevia asioita huoneessani (tosin, niitä ei kyllä kovin montaa ole)

Kaikkea sellaista. No jos suoraan sanotaan, voisi se olla mikä tahansa muu väri, mutta noihin keksin eniten perusteluja :)
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #40 : Joulukuu 25, 2010, 20:39:32 »
Naaaaaaaaaaah, muokkaanpas tämänkin viestin kuntoon.

Monijuomaliemeni väri olisi musteenturkoosi. Hyvin paljon musteensinistä muistuttava, mutta silti hiukan turkoosiin vivahtava. Miksikö?
Vaikka näytänkin (ja kuulostan) iloiselta ja pirteältä, monet päivät kuluvat kyyneleiden pidättelemiseen. Yöt taas itsensä kasaan liimaamiseen, jotta mä särkyisin taas seuraavana päivänä. Aika raskasta elämää, mutta niin kuin kaikki jaksaa mua aina muistuttaa, mä olen vahva ihminen.
Eli tuosta pahasta ja synkästä olosta tulisi se mustuus, mutta ripaus turkoosia sekaan kuvastamaan iloisuuttani ja kykyä liittää kaikki Bloodien lapsiin, köh köh, kiintyä ihmisiin.
Musteensininen on muutenkin lähellä sydäntäni.
*vilkaisee turkooseja seiniään ja mutisee, että olisi halunnut mustan*
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2012, 09:35:12 kirjoittanut Loure »
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #41 : Joulukuu 25, 2010, 23:53:32 »
Kiva aihe ^^

Minun liemeni olisi sininen, joko taivaan sininen tai tumman sininen, tai niiden sekoitus ^^. Se kuvastaisi sitä, että rakastan sinistä, olen hyvin sininen ihminen (mm. siniset silmät), katselen paljon sinistä taivasta, valitsen koiralleni sinisiä leluja :'D. Eli rakastan sinistä ^^. Syön sinisiä mustikoita, ostan sinisiä vaatteita, ajattelen mielessäni kaikenlaista sinisenä (Oletteko muuten huomanneet itsessänne tämän? Minä ainakin, jos ajattelen vaikka jotain itse keksimääni tyyppiä, niin ajattelen hänelle joko siniset vaatteet tai siniset silmät :D onko tämä vain oman pääni sisällä tapahtuva ilmiö?)

MUTTA se voisi olla myös kirkkaan vihreä, ja tuoksuisi koivulta :) vihreä ei ole lempivärini, mutta kuvastaisi luonnettani ehkä paremmin kuin sininen. Liikun paljon luonnossa, ja arvostan luontoa. Ja luonnon pääväri on vihreä :). Vihreä on myös raikkaampi väri kuin sininen, ja olen aika raikas tyyppi :D

Sen tiedän, että punainen se ei olisi. Punainen ei kuvaa minua mitenkään :D vaikken sitä väriä nyt varsinaisesti inhoa :)
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #42 : Tammikuu 14, 2011, 16:16:26 »
Hauska kysymys! Veikkaan, että monijuomaliemen väri olisi tummanvioletti, koostumus olisi sellainen melko juokseva mutta ei kuitenkaan litkua. Vähän niin kuin mustikkasoppaa, ja makukin voisi olla senkaltainen, ehkä vähän happamampi vaan, tai ilman lisättyä sokeria^^.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Miss Zora

• Front row, baby
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #43 : Tammikuu 14, 2011, 16:49:22 »
Oman liemeni väri olisi luultavasti täysin puhtaanvalkoinen tai tummanharmaa. Valkoinen iemi olisi hyvin juoksevaa, ja veden kaltaista koostumukseltaan. Silti siinä olisi liemen joukossa pieniä kuun sirpin muotoisia möykkyjä. Se maistuisi valkoisena hyvin viileältä ja raikkaalta, siinä olisi eucalyptuksen maku. Tummanharmaana liemi olisi paksumpaa ja hieman savuisen makuista.

Mutta miksi juuri tummanharmaa?
Tummanharmaa tulee mustan ja valkoisen sekoituksesta. Käytän paljon mustia vaatteita, ja sitten kun siihen lisää vallkoisia asusteita (joita minulla on usein, mm. sukat), niin tulee juuri tämä harmaa. Tummanharmaata voisi tarkentaa, savunharmaa olisi selkeämpi.

Ja valkoinen...
Valkoinen on kirkastava väri, ja se on ihanan rauhoittava.
Well I'm not the kind of fool who's gonna sit and sing to you
About stars, girl

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #44 : Tammikuu 14, 2011, 17:05:01 »
Minun liemeni olisi luultavasti vihreää..

Vihreä on olllut lempivärini koulun alkamisesta saakka, ja on edelleen. Minulla on aina päälläni jotain vihreää. Tällä hetkelläkin päälläni oleva hupparini on vihreä. Väri on ns. Metsien väri, ja minähän nyt satun yllättäen ptämään metsistä xD Ja tottakai se on yhdistettävissä luihuisiin, josta sen voi yhdistää jotenkin pitkänkautta Snapeen, josta sitten taas Tylypahkaan.. Mutta luihuisenkin voi yhdistää lyhyempää kautta Tylypahkaan.. xD Joo. Selitän taas.

Ja syyt vielä tähän:
- Lempivärini xD
- Aina vatteissa jotain vihreää
- Vihreä on "metsien väri", ja minä pidän metsistä.
- Väri on yhdistettävissä luihuisiin xD
- Jonka kautta Snapeen.
- Jonka kautta Tylypahkaan.

Liemeni EI missään tapauksessa olisi keltaista, sillä vihaan sitä väriä yli kaiken. Eikä myöskään ruskeaa.

Ps. Tämä aihe on erittäin hyvä ;D
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #45 : Tammikuu 15, 2011, 01:36:30 »
Mielenkiintoinen aihe :)

Omani voisi olla myrkynvihreä, ehkä hieman vaaleampi. Se kuvastaa omaa myrkyllisyyttäni. Ei sillä, että olisin jotenkin inhottava, ilkeä ihminen vaan se kuvastaa sitä, miten kerään puoleeni myrkkyjä eli itselleni ikäviä asioita. Se voi myös kuvastaa, että olen kuin vihreä myrkkykäärme, väärinymmärretty ja omaa polkuaan kulkeva, oman elämänsä herra. Tai rouva, siis neiti :D Vihreä voi myös liittyä siihen, miten rakastan luontoa ja sen vihreitä värejä.

Toinen vaihtoehto olisi myös sininen, koska se on yksi lempiväreistäni. On myös joitain asioita minussa, mitkä liittyy siniseen. Onnenvärini on sininen, ainakin etunimeni ja horoskooppini mukaan. Siellä missä epäonni on, ei löydy sinistä :D Toiseksi, olen yöihminen. Rakastan yötä, itse tunnun ''herääväni'' vasta yöllä. Yöhön liittyy sininen taivas (tosin niin aamuunkin, päivään jne, mut yötaivas on parhaimman värinen). Sininenhän kuvataan yleensä rauhallisena värinä. Itse en voi myöntää olevani kovin rauhallinen, mut sitäkin olen välillä. Mutta rakastan omaa rauhaa, kun saa ajatella. Rakastan rauhallisia hetkiä. Joskus on vaan kivaa olla hiljaa ja vaikka ihastella yömaisemia jos ei muuta. Oho, aika laimeaa tekstiä :)

Kolmaskin vaihtoehto löytyy ja sehän on punainen. Kyseinen väri kuvastaa tulista luonnettani. Se voi olla myös sitä, että olen romanttinen ihminen. Musta ei kyllä uskois eikä kukaan sitä varmaan tiedäkään, mut näin on :) Ihan hävettää myöntää tällaista :D

Liemeni väri EI olisi missään nimessä ruskea, koska vihaan kyseistä väriä. Toinen väri, jota en tulisi koskaan näkemään liemessäni, olisi keltainen. Tuo on ihan kiva väri, mut keltainen on enemmän aurinkoisen, iloisen ihmisen väri. En väitä, että olisin surullinen tms, elämässä ei ole nyt mikään pielessä ja olen ihan positiivinen ihminen, mut en ole mikään sellainen ''aurinkoisen'' iloinen. Yhen frendini väri voisi olla nim. keltainen, koska hän ajattelee asiat aina positiivisesti, on yhtä hymyä koko ajan ja on muutenkin aurinkoinen, iloinen persoona :) Ei sitä oikeen osaa selittää.

~bf
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2011, 22:26:22 kirjoittanut miwaaa »
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Facebook
« Vastaus #46 : Tammikuu 15, 2011, 11:16:45 »
Hmmm....se olisi ehkä jotenkin tummaa ja osittain jotain kirkasta, syyksisanon että kaikki muut vaatteni mitä yleensä käytän ovat mustia ja usein huomaan että vaatekaappini t-paidat ovat kirkkaita :D Eli joku mustan ja keltasen sekotus (vaikka olenkin luihuinen)
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

lovekiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Tammikuu 19, 2011, 14:18:37 »
Monijuomaliemeni väri olisi varmaan vaalean vihreä, koska

Se on mielestäni kaunis väri
                Luonto on suureksi osaksi vihreää ja rakastan luontoa
                Se tuo mieleeni rauhan
                Vaalean vihreässä vedessä on mielestäni ihana uida
                Pikkusiskonikin rakastaa vaalean vihreää

Ääh, hirveän vaikeaa keksiä tähän mitään muita syitä enää:) Mutta noista joka juttu on silti täyttä totta.

Cimeroe

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Helmikuu 27, 2011, 18:58:46 »
Hmm.... Monijuomaliemeni olisi mustaa, koska

-se on lempi värini
-olen usein surullinen
-pukeudun usein mustaa
-silmissäni on vivahde mustaa
-rakastan mustaa/tummaa taivasta
-olen hieman goottityylinen

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Toukokuu 22, 2011, 20:34:25 »
monijuomaliemen  väri olisi kirkkaan keltainen.
1) omistan keltaiset piilolinssit.
2) keltainen on mun vastakohta. olen niin synkkä että keltainen vaate näyttäisi rikokseltaXD Käytän mustia vaatteita, hiukset on mustat, noo silmät on vihreät.. mut ne vois olla mustat.
3) naapurissamme on keltainen auto:DD
4) keltainen näyttää hauskalta lumessaXD