Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?  (Luettu 23016 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?
« Vastaus #100 : Tammikuu 31, 2014, 16:17:08 »
Semmoinen pirteä oranssi tai semmoinen kultaisenkeltainen, ehkä jopa ihan kultainen. Oikeastaan, semmoinen sekoitus! Tummimmillaan se olisi oranssi, mutta sitten siinä olisi keltaisen eri sävyjä aika kultaiseen asti.
Keltainen on aina ollu miun väri. Lempivärit erikseen, ne on musta, sininen ja vihreä, mutta keltainen ja oranssi on miun värejä. Ihan perus kyselyissä "Mikä väri tämä henkilö olisi" ihmiset valitsevat minulle yleensä keltaisen/oranssin. Siinä oletettavasti heijastuu luonteeni, joka on aika lailla pirteä - ja välillä vähän liiankin pirteä. Keltaiseen kuuluu myös varjopuoli: Se edustaa joidenkin mielestä kiukkua ja kateutta. Myös tämä viittaus sopii minuun itseeni, sillä mielialani heittelevät useinkin laidasta laitaan ja niin ärtyminen kuin kateuskin ovat... Vähän liiankin tuttuja syntejä.
Oranssi taas on rento, iloinen ja ennen kaikkea syksyn väri. Kesä ei ole minun aikaani, oikeastaan olen talvi-ihminen, mutta syksy on asia josta nautin hirveästi.
No, joka tapauksessa, keltainen ja oranssi olisivat luultavasti monijuomaliemeni värejä.
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #101 : Helmikuu 04, 2014, 20:43:03 »
Hmmh... kysymyksesi on mielenkiintoinen ja aika hankalahko. Monijuomaliemeni väri saattaisi olla vaaleanpunainen, pinkki, musta tai vaaleansininen. Yritän omata positiivisen asenteen ja pukeudun sekä pinkkiin että mustaan. Violettikin voisi olla lähellä minua.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa Witchcraft

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchStrike7438
« Vastaus #102 : Huhtikuu 11, 2014, 09:14:29 »
Monijuomaliemeni olisi joko metsänvihreä tai syvä sininen. Metsänvihreä, koska luonto on lähellä sydäntäni ja pidän metsässä kävelemisestä. Sininen, koska se on mielestäni rauhallinen väri, ja olen itsekkin todella rauhallinen.

Liemeni ei ikinä voisi olla valkoinen tai oranssi, koska oranssi olisi minulle aivan liian räikeä, ja valkoinen taas liian puhdas. En myöskään pidä kummastakaan väristä.

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #103 : Huhtikuu 24, 2014, 15:48:48 »
Se olisi varmaan vihreä. Tämä on sen takia, että pidän luonnosta, kasveista, metsästä ja kaikesta sellaisesta :). Mutta toisaalta se voisi olla sininen, koska se on kauniin taivaan väri ja veteen suunnattu väri, ja vesi on yksi elämän aineista (ilman sitä ei olisi elämää).        *Mietiskelee*
Luulisin että se olisi sellainen vihreän ja sinisen sekoitus. Sellainen vihreä jossa olisi pieniä siniä vivahteita.

Mikä se ei voisi ikinä olla? Hmm... Noh, oikeastaan tuohon on hyvin vaikea vastata, koska minä olen aikalailla sellainen joka tykkää kaikista väreistä. Mutta vihreä ja sininen ovat lempparini, ja ne kuvastavat minua. Tai no ainakin vihreä. No en voi vastata tuohon kysymykseen :/.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2014, 15:57:38 kirjoittanut Lumottu Kirja »

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #104 : Kesäkuu 01, 2014, 20:32:28 »
En muista, olenko jo vastannut tähän aiheeseen, mutta oletan, etten ole. Vastaan siis mahdollsesti uudestaan, mikäli erehdyn. Minun monijuomaliemeni olisi todennäköisesti joko purppuraista, samanlaista vihreää kuin silmäni tai sitten vaaleaa. Purppurainen väri on yksi lempiväreistäni ja myös liittyy vahvasti erääseen syvästi rakastamaani ja fanittamaani asiaan. Vaalea taas kuvastaisi ehkä liiankin rauhallista - joidenkin mielestä ehkä jopa väritöntä - luonnettani. Olen niin hiljainen, etten sano välttämättä koulussakaan päivän aikana yhden yhtä sanaa. Kotona olen puheliaampi. Tai tarkemmin ajateltuna vaalea väri kuvastaisi ehkä ulospäin näkyvää luonnettani. Koen olevani hyvin ajattelevainen ja ajattelen tai suunnittelen lähes koko ajan jotakin minulle merkittävää tai muuten vain mietin jotakin. Sisältä olenkin ehkä ainakin vähän värikkäämpi...
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #105 : Heinäkuu 08, 2015, 15:37:42 »
Olisin varmaankin jokin sinisen sävy. Se on yksi lempiväreistäni, ja päälläni on nytkin tummansininen huppari. Lisäksi sininen kuvaa minua mielestäni todella hyvin (ja joidenkin muidenkin mielestä).
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #106 : Syyskuu 18, 2015, 15:30:12 »
Monijuomaliemeni olisi varmaan tumman- tai vaaleanpunaista. Varmaan tummanpunaista. Se on ollut lempivärini pienestä asti ja on edelleen. Pukeudun usein punaiseen ja huoneeni on yötä päältä punaisessa värissä. Se on vahva, mutta myös tyttömäinen väri ja nämä ominaisuudet kuvaavat minua hyvin. Punainen on myös rakkauden väri ja olen toivoton romantikko :D

Väri ei ainakaan olisi...oranssi tai harmaa. Oranssista en ole koskaan erityisemmin pitänyt, ehkä se on liian räikeä tai jotain. Harmaa monijuomaliemi taas kertoo ihmisen olevan hiljainen ja tylsä (oma mielipiteeni!). Ja ainakaan hiljainen en ole. Itse asiassa puhumattomuus on aivan mahdoton käsite. Ja muutenkin kumpikaan näistä ei oikein kuvaa minua.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #107 : Syyskuu 18, 2015, 19:59:40 »
Hajamielisyydessäni unohdin, että en ole kirjoittanut tänne vielä, joten korjataanpa asia!

Luulen, että värini olisi violetti. Violetti on punaisen ja sinisen sekoitusta. Aloitetaan siitä sinisestä. Olen (yleensä) keskittynyt ja rauhallinen, PAITSI jos ärsytetään. Siitä voidaankin siirtyä punaiseen, se on voimakas ja äkkipikainen. Ja sattumalta olen molempia. Ja sitten violetti itsessään, tasapainoinen ja itsevarma. Kai olen niitäkin. Minun violetti juomani olisi peilikirkas ja tyyni, mutta jos hiukan ravistat sitä, se alkaa kuplia ja velloa aivan hurjasti.

En todellakaan olisi vaaleanpunainen, sillä sehän on jollain tavalla naisellinen ja romanttinen, jota en ole koskaan ollut. Totta kai punainenkin on sellainen, mutta jotenkin näen punaisen eri valossa. Sorry monimutkaisuuteni.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2015, 12:35:32 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Sinead

• Lahna
  • Vuotislainen
    • Tylypahka AM
« Vastaus #108 : Syyskuu 18, 2015, 23:44:02 »
Monijuomaliemeni väri olisi varmaan sellainen siniharmaa / savunharmaa. Jonkinvärinen vaalea sinertävä väri joka tapauksessa, ja harmaaseen taittaminen tuntuisi jotenkin luonnolliselta. Suuri osa persoonallisuusanalyyseistä antaa tuloksesksi flegmaatikon, eli en hätkähdä pienistä ja olen rauhallinen luonne. Minua on aika vaikea saada hermostumaan, koska mottoni on "Kaikki järjestyy, joko hyvin tai huonosti". Lisäksi sininen on taivaan väri, ja arvostan elämässäni eniten vapautta. Taivas symboloi lentämistä ja vapautta. Ehkä vähän haaveiluakin.
Harmaaseen liemi taittaa siksi, etten usko minkään olevan mustavalkoista. Elämässä on tuhansia sävyjä, ei vain ääripäitä.
.
En olisi mikään kirkas väri, enkä varsinkaan musta tai valkoinen. Kirkkaat värit ovat liian levottomia, ja musta & valkoinen tosiaan ovat laskuista pois edellä mainituista syistä.
Jotta pääsisi perille, on eksyttävä tieltä.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #109 : Syyskuu 23, 2015, 18:52:43 »
Monijuomaliemeni olisi varmaan joko jotain myrkynvihreää, tumman sinistä, mustaa tai harmaata. Myrkynvihreä siksi koska olen suuttuessani suorastaan myrkyllinen. Tumman sinen siksi koska en ole erityisen kirkas persoona, mutta sininen sopii minulle erinomaisesti. Harmaa siksi koska en ole tavalllisesti mikään ilopilleri ja mietin joskus vähän henkeviä. Musta taas koska saatan suuttuessani saatan olla myös hyvinkin synkkä ihminen Monihuomaliemeni ei olisi ainaskaan joku pinkki ja neonväritkään eivät sopisi luonteeseeni.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #110 : Maaliskuu 29, 2016, 15:29:27 »
Monijuomaliemeni väri saattaisi olla ehkä tummansininen, koska olen sellainen hiljainen, pohdiskeleva tyyppi. En oikein pidä muiden seurasta ja puran ajatuksiani vihkoon. Olen myös hieman syvällinen/synkkä, koska ajattelen joskus henkeviä asioita, kuten kuolemaa.
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker

Poissa Sirkka

• Vuotislainen
  • Sirkka is free.
« Vastaus #111 : Heinäkuu 31, 2016, 11:06:10 »
Monijuomaliemeni väri olisi varmaan vaaleanpunainen, sillä se on lempivärini ja olen luonteeltani aikalailla vaaleanpunainen hörhö. Myös hopeinen se voisi olla, se on kiva väri :3. Mielestäni mikään muu väri ei sovi monijuomaliemeni väriksi, mutta ruskea, harmaa, musta- ehdottomasti ei!
Vaellan siellä, missä sinä et. Jos joskus satut löytämään minut, älä päästä minua helpolla.

Poissa GinnyLover

• Armoton Potterhead
  • Vuotislainen
  • Tulkaa toki juttelemaan ;)
« Vastaus #112 : Elokuu 05, 2016, 11:25:43 »
Itse pidän paljon mustasta. Ja suurin osa vaateistani vat mustia, mutta en usko että likemi kuitenkaan olisi mustaa, sillä olen kuitenkin ika iloinen persoona. Uskoisin, että liemeni voisi olla semmoinen maitokahvin värinen/beige, koska:
1. Rakastan maitokahvia :D
2. Valitsin huoneeni seinän värin ja halusin siitä juuri sen värisen
3. Itse en näe itseäni mustana, enkä kyllään minään kauhean kirkkaanakaan värinä, jote tuo beige/maitokahvi olisi varmaan aika hyvä.
Väri jonka en uskoinsi olevan monijuomassani olisi kluultavasti kirkkaan pinkki. Syitä siihen on mm se, että en itselläni tykkää paljoa kirkkaan pinkistä ylipäätänsä.

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #113 : Elokuu 01, 2017, 20:33:01 »
Aika hankala kysymys :0 ehkä kuitenkin viininpunainen tai tummansininen. En mä oikein muita perusteluita keksi, kuin että ne on nättejä värejä ja rakastan molempia erityisen paljon. Tai sitten tulenpunainen, koska tuli on mielestäni todella kiehtova elementti. Monesti huomaa jäätyneensä katselemaan tulta, miten se kieppuu ja kuluttaa polttopuut hitaasti ja miten siitä nousee kipinöitä. :D
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?